Paloma Marina Suites

Kuşadası Merkez / Aydın
  • Balayı Oteli
  • Butik Otel
  • Yetişkin Oteli

Genel Uyarılar

  • Tesise 16 yaş altı misafir kabul edilmiyor.

  • Tesise evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.
  • Yarım Pansiyon
    Yarım Pansiyon konaklamalarda ana restoranda kahvaltı ve akşam yemeği büfesi (mevsimsel organik ürün sunumları ile) dışında alınan tüm yiyecekler ücretli. Geç kahvaltı mevcut. Girişte hoş geldiniz kokteyli ve 1 şişe su veriliyor. Tüm odalarda su ısıtıcısı, kahve ve çay servisi bulunuyor.

    Öğle yemeği a la carte menüden ücretli olarak sunuluyor. Yat limanı manzaralı a la carte restoran ücretli. A la carte restoranın hizmet verdiği günler değişiklik gösterebilir.

    Tesiste bulunan Pastane 10.00-18.00, Pool Bar 10.00-22.00 ve Lobby Bar 10.00-02.00 saatleri arasında ücretli olarak hizmet veriyor. Odalarda minibar ücretli. Oda servisi 07.00-22.00 saatleri arasında sunuluyor ve ücretli.

    Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde tüm alkollü ve alkolsüz içecekler ücretli.

    A LA CARTE RESTORANLAR
    Tesiste a la carte restoran bulunuyor. (Ücretli)
    Kuşadası merkezde bulunan tesis; Adnan Menderes İzmir Havalimanı'na 70 km, denize 200 m mesafede ve yat limanının karşısındadır.
    Toplam 72 suit ve 14 odadan oluşan tesiste, açık yüzme havuzu, fitness salonu, masa tenisi, bilardo, dart, aerobik, oyun salonu, oda servisi, çamaşırhane hizmetleri, kablosuz internet bulunmaktadır.
  • Denize 200 m mesafede bulunan tesiste konaklayan misafirler, halk plajını kullanmaktadır.

  • Tesiste açık yüzme havuzu bulunmaktadır. Şezlong, şemsiye kullanımı ücretsizdir.
  • Haftada 1 defa canlı müzik ve etkinlikler (20:00-23:00) düzenlenmektedir.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Bilardo
    • Canlı Müzik
    • Dart
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Masa Tenisi
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tv Odası
    Telefon, çamaşırhane hizmetleri, doktor ve hemşire hizmeti, minibar, oda servisi (07:00-22:00).
    • Bar
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Kasa
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Telefon
    • Toplantı Odası
    Tesise 16 yaş ve üzeri misafirler kabul edilmektedir.
  • Odaya şarap eşliğinde mevsime özel meyve tabağı

  • Bir üst kategori odaya up-grade imkanı (müsaitlik doğrultusunda)

  • Erken giriş ve geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)

  • İlk gün misafirler özel odaya kahvaltı

  • A'la carte restoranlarda öncelikli rezervasyon imkanı

  • Odaya özel balayı süslemesi


  • Not:Balayı paketinden yararlanacak evli çiftlerin, evlilik tarihlerinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamada, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri isteniyor.
    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 15 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.
    • Tüm sabun, dezenfektan ve kağıt havlu dispanserları fotosellidir.
    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.
    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.
    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.
    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.
    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen tepsisi oluşturulmuştur. Havlu kartlarının tepsiye bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.
    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundaylarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.
    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.
    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;
    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.
    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.
    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.
    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.
    Resepsiyonda Alınan Önlemler;
    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.
    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.
    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.
    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.
    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.
    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon tepsisine bırakmaları rica edilir.
    • Hijyen kuralları gereğince çıkış yapılan odalar, 12 saat bekletildikten sonra kullanıma açılmaktadır.
    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.
    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.
    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.
    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.
    • İhtiyaç duyulması halinde misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.
    Misafir İlişkileri Uygulamaları;
    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.
    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.
    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.
    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.
    • Kişibaşı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.
    • Boşalan odalarda detay temizliği ve dezenfeksiyon yapılır, tekrar 12 saat sonra hizmete açılır. Bu süre içerisinde oda, iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak misafire teslim edilir.
    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.
    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;
    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.
    • Misafirlerin akşam yemeğinde öncelikli olarak a la carte restoranlardan yararlanmaları için haftalık planlamalar yapılmıştır.
    • Giriş esnasında misafirlere bildirilen restoran rezervasyonuna ve saatlerine uyulması rica edilmektedir. Misafire özel belirlenen bu rezervasyonlarda değişiklik yapılması için misafir
    ilişkileri departmanı ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Tesiste; tüm a la carte restoranlar ücretsiz olarak hizmet vermektedir.
    • Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasiteler belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı ve öğle yemeği büfe, akşam yemeği ise a la carte olarak hizmet vermektedir. Talebin artması ve belirlenen kapasite üzerine çıkılması durumunda, sosyal mesafeye göre düzenlenmiş açık büfe uygulamasına geçilmektedir, çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.
    • Bar desklerinde misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kuralına uygun şekilde yapılmıştır. Siparişler, bar çalışanları tarafından alınarak sizlere servis edilecektir.
    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.
    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.
    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.
    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.
    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.
    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.
    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.
    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.
    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.
    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.
    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.
    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.
    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.
    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.
    • Reçel, marmelat, bal, kaymak, tereyağı, margarin, fındık ve fıstık ezmesi gibi ürünler hazır kapalı cam veya porsiyonluk paketler halinde sunulur.
    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.
    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.
    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.
    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.
    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.
    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.
    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.
    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.
    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.
    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.
    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;
    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.
    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.
    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.
    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.
    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;
    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.
    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.
    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.
    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.
    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.
    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.
    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.
    SPA Alanında Alınan Önlemler;
    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.
    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.
    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.
    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.
    Fitness Alanında Alınan Önlemler;
    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.
    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.
    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.
    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.
    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.
    Teknik Hizmetler;
    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.
    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.
    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.
    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.
    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.
    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.
    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;
    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.
    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.
    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;
    • Misafirde ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktoru ile görüşmeleri rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız görüşme, ilk muayene, ileri tetkik ve testin pozitif çıkması durumunda hastanede tedaviye alınan misafirlerden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesi sağlanıyor.
    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.
    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.
    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.
    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.
    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.
    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.
    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.
    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.
    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.
    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.
    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.
    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.
    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima g zlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.
    Kedi Evi;
    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini,
    ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.
    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;
    • Misafirde ve yakınlarında hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odalarından çıkmamaları tesisle iletişime geçmeleri ve uyarıları dikkate almaları rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız görüşme, ilk muayene, ileri tetkik ve testin pozitif çıkması durumunda hastanede tedaviye alınan misafirlerden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesi sağlanıyor.
    • Testi pozitif çıkıp tedavisi hastanede devam eden misafirin yakınlarının, tesiste izolasyon odasında konaklamaya devam etmeleri sağlanıyor.
    • Misafirlerden tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görülmesi durumunda kontrol edilebilmesi için tesise bildirmeleri rica edilmektedir.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

  • 1 Nisan 2021 - 15 Ekim 2021 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile, rezervasyonlarınızı hiç bir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihlerine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde ödeme şekli ile aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon için istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyon güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Sigorta ürünü iptal edilemez prim iadesi yapılamaz.
  • Sigorta ücreti için;
    1-1.000 TL arası 10 TL;
    1.001 -1 500 TL arası 15 TL;
    1.501- 2.000 TL arası 20 TL;
    2.001 - 2.500 TL arası 25 TL;
    2.501 - 3.000 TL arası 30 TL;
    3.001 - 3.500 TL arası 35 TL;
    3.501 - 4.000 TL arası 40 TL;
    4.001 - 4.500 TL arası 45 TL;
    4.501 – 5.000 TL arası 50 TL;
    5.001 TL - 5.500 TL arası 55 TL;
    5.501 TL - 6.000 TL 60 TL;
    6.001 TL - 6.500 TL 65 TL;
    6.501 TL - 7.000 TL 70 TL ödenmelidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.10.2019 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.10.2021

  • Toplam rezervasyon tutarından kişi başı sadece 500 TL ön ödeme alınır, geriye kalan bakiye otele giriş tarihinden 21 gün önce ödenir.
  • 500 TL ön ödeme ve kalan bakiye 18'e varan taksit seçenekleri ile ödenebilir.
  • Sadece otel konaklamaları için kişi başı 500TL ödenir. Ekstra hizmet ve uçak, ulaşım, transfer işlemlerinde geçerli değildir, bu hizmetler için tam ücret alınır.
  • 500 TL kampanyası web sitesi üzerinden ve çağrı merkezi ile yapılacak rezervasyon işlemlerinde geçerlidir.
  • Online rezervasyonlarda ödeme sayfasında "500 TL Kampanyası ile Ödeme " sekmesi seçilerek yapılabilir.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2020 - 31.10.2021

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2021
    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 15 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.
    • Tüm sabun, dezenfektan ve kağıt havlu dispanserları fotosellidir.
    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.
    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.
    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.
    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.
    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen tepsisi oluşturulmuştur. Havlu kartlarının tepsiye bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.
    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundaylarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.
    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.
    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;
    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.
    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.
    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.
    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.
    Resepsiyonda Alınan Önlemler;
    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.
    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.
    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.
    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.
    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.
    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon tepsisine bırakmaları rica edilir.
    • Hijyen kuralları gereğince çıkış yapılan odalar, 12 saat bekletildikten sonra kullanıma açılmaktadır.
    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.
    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.
    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.
    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.
    • İhtiyaç duyulması halinde misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.
    Misafir İlişkileri Uygulamaları;
    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.
    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.
    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.
    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.
    • Kişibaşı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.
    • Boşalan odalarda detay temizliği ve dezenfeksiyon yapılır, tekrar 12 saat sonra hizmete açılır. Bu süre içerisinde oda, iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak misafire teslim edilir.
    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.
    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;
    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.
    • Misafirlerin akşam yemeğinde öncelikli olarak a la carte restoranlardan yararlanmaları için haftalık planlamalar yapılmıştır.
    • Giriş esnasında misafirlere bildirilen restoran rezervasyonuna ve saatlerine uyulması rica edilmektedir. Misafire özel belirlenen bu rezervasyonlarda değişiklik yapılması için misafir
    ilişkileri departmanı ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Tesiste; tüm a la carte restoranlar ücretsiz olarak hizmet vermektedir.
    • Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasiteler belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı ve öğle yemeği büfe, akşam yemeği ise a la carte olarak hizmet vermektedir. Talebin artması ve belirlenen kapasite üzerine çıkılması durumunda, sosyal mesafeye göre düzenlenmiş açık büfe uygulamasına geçilmektedir, çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.
    • Bar desklerinde misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kuralına uygun şekilde yapılmıştır. Siparişler, bar çalışanları tarafından alınarak sizlere servis edilecektir.
    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.
    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.
    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.
    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.
    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.
    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.
    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.
    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.
    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.
    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.
    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.
    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.
    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.
    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.
    • Reçel, marmelat, bal, kaymak, tereyağı, margarin, fındık ve fıstık ezmesi gibi ürünler hazır kapalı cam veya porsiyonluk paketler halinde sunulur.
    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.
    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.
    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.
    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.
    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.
    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.
    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.
    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.
    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.
    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.
    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;
    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.
    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.
    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.
    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.
    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;
    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.
    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.
    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.
    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.
    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.
    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.
    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.
    SPA Alanında Alınan Önlemler;
    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.
    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.
    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.
    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.
    Fitness Alanında Alınan Önlemler;
    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.
    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.
    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.
    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.
    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.
    Teknik Hizmetler;
    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.
    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.
    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.
    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.
    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.
    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.
    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;
    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.
    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.
    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;
    • Misafirde ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktoru ile görüşmeleri rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız görüşme, ilk muayene, ileri tetkik ve testin pozitif çıkması durumunda hastanede tedaviye alınan misafirlerden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesi sağlanıyor.
    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.
    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.
    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.
    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.
    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.
    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.
    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.
    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.
    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.
    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.
    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.
    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.
    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima g zlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.
    Kedi Evi;
    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini,
    ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.
    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;
    • Misafirde ve yakınlarında hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odalarından çıkmamaları tesisle iletişime geçmeleri ve uyarıları dikkate almaları rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız görüşme, ilk muayene, ileri tetkik ve testin pozitif çıkması durumunda hastanede tedaviye alınan misafirlerden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesi sağlanıyor.
    • Testi pozitif çıkıp tedavisi hastanede devam eden misafirin yakınlarının, tesiste izolasyon odasında konaklamaya devam etmeleri sağlanıyor.
    • Misafirlerden tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görülmesi durumunda kontrol edilebilmesi için tesise bildirmeleri rica edilmektedir.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

  • Odaya şarap eşliğinde mevsime özel meyve tabağı

  • Bir üst kategori odaya up-grade imkanı (müsaitlik doğrultusunda)

  • Erken giriş ve geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)

  • İlk gün misafirler özel odaya kahvaltı

  • A'la carte restoranlarda öncelikli rezervasyon imkanı

  • Odaya özel balayı süslemesi


  • Not:Balayı paketinden yararlanacak evli çiftlerin, evlilik tarihlerinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamada, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri isteniyor.