Club Marvy

İzmir, Özdere |
Ultra Her Şey Dahil

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Comfort Bahçe Manzaralı (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Ana Bina (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Kısmi Deniz Manzaralı (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Premium Comfort (18 Yaş Üzeri) (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Comfort Deniz Manzara (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Connection Bahçe Manzara (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Premium Family Connection Bahçe Manzara (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Comfort Connection (Min.5 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Ana Bina

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Bahçe Manzaralı

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Kısmi Deniz Manzaralı

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Premium Comfort (18 Yaş Üzeri)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Comfort Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Connection Bahçe Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Premium Family Connection Bahçe Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Comfort Connection

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Özdere mevkii, Kesre Koyu'ndaki tesis; Kuşadası’na 35 km, İzmir Adnan Menderes Havalimanı'na 50 km ve İzmir şehir merkezine 55 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Ana restoranda kahvaltı, geç kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği, gece yarısı snack servisi gibi hizmetler mevcut. Kahvaltıda taze sıkılmış portakal suyu, odalarda ve tüm barlarda su servis ediliyor. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde ana restoranda organik masa şarabı, yerli bira, su ve alkolsüz içecekler dahil; diğer restoran ve barlarda ise su, ithal ve deluxe kategoride içecekler dahil olup premium kategorideki içecekler ücretli.
Boho Snack'te (sadece yetişkinler için +18) snack ikramlar bulunuyor. Odalarda su ısıtıcısı, çay ve kahve servisi ve minibar mevcut.

Ana restoranda özel Kids Chef büfesi mevcut. Kids Chef çocuklara özel istek ve diyet menü taleplerini karşılıyor. Öğle ve akşam yemeğinde ana restoranda dondurma servisi yapılıyor.

Barlar
  • Lobby Bar (24 Saat)

  • Luvi Bar

  • Marvy Bay Pool Bar

  • İskele Bar

  • Boho Beach Bar (sadece yetişkinler için +18)

  • The Stage Bar

  • Infinity Pool Bar

  • Değirmen Bar (+18)

  • B’artisan Bar


  • A la Carte Restoranlar
    A la carte restoranlar 24 saat öncesinden rezervasyonlu, belirli günlerde ve hava durumuna bağlı olarak hizmet veriyor.
  • Buono Italiano by Christina Bowerman (Ücretli)

  • Değirmen Restoran (Sadece yetişkinler +18 ) - Ücretsiz

  • İskele Meyhane - Ücretsiz

  • BOA Grill (Kebap çeşitleri)

  • The Cut Steak House (Ücretli)

  • Fish on The Rock (Sadece yetişkinler) - Ücretsiz
  • Özel bir koyda bulunan tesise ait iki özel kumsal bulunmaktadır.

  • Boho Beach'te sadece yetişkinlere hizmet vermektedir (+18). Ücretsiz soğuk havlu servisi mevcut.

  • Plaj bölgesinde ve havuz çevresinde şemsiye ve minderli şezlonglar, oturma alanları mevcut. Plaj havlusu ücretsiz.


  • Family Pool - Infınity Pool - Çocuk Havuzu 1 - Çocuk Havuzu 2
    Çocuk Aktivite Havuzu (Farklı seviyelerde oyun, özel su parkı, ahtapot ve çeşitli çocuk kaydırakları)
    Su Kaydırakları Havuzu (7 adet su kaydırağı)
    Aqua Park (5 kaydırak, Body Slide, Windigo, Combo (+16 yaş), Black Hole ve A Breath-taking Looping Rocket (+16 yaş)
    Ayrılmış Bebek Alanı / Spray Park - Fresh Park (havuz bulunmuyor ancak çocuklar için yumuşak oyun alanı mevcut. Küçük çocuklar için ideal.)
  • Tesis tüm gün birbirinden eğlenceli aktivitelere yer vermektedir.

  • Luvi Bar sokak konserleri, Bohemian plaj partileri, sinema geceleri, canlı müzik konserleri, günlük turnuvalar, akşam şovları, DJ performans, çocuk şovları, gurme festivalleri, müzik festivalleri ve hıdrellez kutlamaları ve daha fazlası tesisin aktivite programlarında bulunmaktadır.

  • Ayrıca tesiste; aqua zumba, aqua jimnastik, Marvy Workshop, workout aktiviteleri, zumba, yoga dersleri ve aquabike ücretsiz. MarFitness'ta özel eğitmen, alışveriş olanakları ve Marvy Sail ise ücretli.


  • Temel Yelken Kursu
  • 12 Kadem Dingi tekneleriyle gerçekleşmektedir.

  • 1 gün süren eğitim toplamda 3 saattir.

  • Maksimum 4 kişi katılabilmektedir.

  • Kurs İçeriği: 1 saat karada teori eğitimi ve 2 saat deniz antrenmanından oluşur. Yelken teorisi, temel seyirler ve manevralar öğretilir. Karada yapılan teorik anlatım sabah saatlerinde, deniz antrenmanı rüzgarın başladığı öğleden sonra saatlerinde yapılır.


  • Geziler
  • Günbatımı Yelken Turu

  • 12 Kadem Dingi teknelerle gerçekleşmektedir.

  • Maksimum 4 yolcu ile gerçekleşmektedir.

  • Yolculuk: 2.66 deniz mili (4.9 km)

  • İçerik: 16.30 - 18.30 saatleri arasında 2 saat sürer. Yelken eğitmenleri yönetimindeki teknelerle Club Marvy sahilinden başlar, yaklaşık 45 dakika süren bir seyir sonunda, Pasha Resort’un arkasında bulunan koya varılır. Yerlim şarabı ve mevsim meyvesi ikramından sonra, Özdere sahiline paralel yapılacak yelken seyri sonunda tesise varılır.
  • MARVY KIDS CLUB
  • Tesiste her gün 10.00-22.00 saatleri arasında, 4-12 yaş aralığı için hizmet veren mini kulüp bulunmaktadır.

  • Mini kulüpte workshops, gündüz ve gece aktiviteleri, mini disko, çocuk sineması, oyun alanı, Kids Chef ile birlikte haftalık özel doğum günü kutlamaları ve
    çocuklara özel şovlara yer verilmektedir.

  • 13-16 yaş aralığı için Youngster Club hizmet veriyor.

  • Tüm çocuklar mini kulüp personelince resepsiyonda karşılanıyor, özel kayıt kartı uygulaması bulunuyor.

  • Çocuk misafirlerin isimleri ve oda numaraları özel tasarım bilekliklere yazılmaktadır.


  • MARVY SAILING PROGRAMI
  • Çocuklar İçin Temel Yelken Kursu

  • O’Pen Bic tekneler ile 2 gün boyunca süren eğitim toplamda 4 saattir.

  • 7 yaş ve üzeri minimum 30 kg olan misafirler katılabiliriler.

  • Maksimum 5 kişi katılabilmektedir.

  • Kurs İçeriği: Karada teori eğitimi ve deniz antrenmanından oluşmaktadır. Yelken teorisi, temel seyirler ve manevralar öğretilir.


  • Genç Yelken Programı kapsamında geri dönüştürülebilir malzemelerden imal edilmiş yeni nesil O'Pen Bic tekneler ile yelken öğrenmek veya becerilerini geliştirmek isteyen 8-15 yaş arası genç denizcilere kurslar veriliyor.
    Ücretsiz Balayı Sürprizleri
  • Balayın özel oda süslemesi (Özel linen set, ekstra oda malzemeleri, terlik ve bornoz)

  • Marvy ikram sepeti ve şişe köpüklü şarap ikramı

  • Müsaitlik durumunda bir üst kategorideki odaya geçiş imkanı

  • Müsaitlik durumunda erken giriş ve geç çıkış imkanı

  • Mar SPA'da %15 indirim (SPA paketleri hariç)


  • Ücretli Balayı Sürprizleri
  • VIP havaalanı- tesis- havaalanı transferi (tesis tarafından)

  • Mar SPA'da özel balayı paketi


  • Not: Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekiyor.
    Tesisin SPA merkezinde sauna, hamam, dinlenme alanı, Mar Fitness ücretsiz olarak, cilt ve vücut bakımı, kese - köpük (hamam), masajlar ve SPA Boutique ise ücretli olarak hizmet vermektedir.
    Marvy Sailing
  • Marvy Sail, deniz tutkunu misafirlerimizi kökleri Hindistan’a uzanan dünyanın en basit ve kullanıcısını yormayan botu dingiler ile Kesre Koyu’nu keşfe çıkarıyor. 12 feet uzunluğundaki dingilerle %100 organik boyalar ile boyanarak ve kimyasallar kullanmadan yapılıyor.


  • Marvy Karşılama
  • Giriş esnasında yetişkin misafirler için Marvy Coctail ve çocuk misafirler için özel içecekler

  • Marvy'e özel el yapımı kurutulmuş mandalina ikramı

  • Vale servisi ve park

  • Yağmurlu günlerde şemsiye servisi

  • Ana restoranda engelli misafirler için masa rezervasyonu

  • Resepsiyonda soğuk havlu servisi

  • Açık alanda engelli misafirler için uygun düzenlemeler

  • Çıkış sırasında misafir araçlarına şise su ve ıslak havlu


  • Marvy Premium Comfort Adults Only Paketi
  • Özel resepsiyon alanı

  • 08.00-24.00 arası Marvy Assist

  • Giriş sırasında köpüklü şarap ve mevsime göre uygun meyveler ile karşılama

  • Vale servisi

  • Buggy servisi

  • Havaalanı transferinde (tesis tarafından), SPA rezervasyonunda içecek harcamalarında %10 indirim

  • Turndown servisi (19.00-22.00)

  • SPA'da ve A la carte restoranlarda öncelikli rezervasyon imkanı (özel bir program olması haricinde)

  • Misafire odaya kadar eşlik etme

  • Değirmen Restoran'da özel kahvaltı servisi


  • Marvy Premium Comfort Adult Only paketinden faydalanabilmek için Boho Beach +18 'in üzerinde yer alan Premium Oda'da konaklama şartı bulunuyor. (Yetişkinlere özel hazırlanmış bu odalara, 18 yaş ve üzeri misafirler kabul ediliyor.)
    Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 30 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.
    • Dezenfektan ve kağıt havlu dispenserlerini el teması olmadan kullanabilirsiniz.
    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.
    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.
    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.
    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.
    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen kutusu oluşturulmuştur. Havlu kartlarının kutuya bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.
    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundalarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.
    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.
    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;
    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.
    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.
    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.
    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.

    Resepsiyonda Alınan Önlemler;

    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.
    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.
    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.
    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.
    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.
    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon kutusuna bırakmaları rica edilir.
    • Odalarımızı teslim etmeden önce sizin için son defa havalandırıyor ve dezenfekte ediyoruz.
    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.
    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.
    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.
    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.
    • Misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.

    Misafir İlişkileri Uygulamaları;

    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.
    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.
    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.
    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.
    • Kişi başı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.
    • Boşalan odalarımıza detay temizliği, dezenfeksiyon ve ULV ile hipokloroz uygulaması yapılır. Bu sure içerisinde iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak misafire teslim edilir
    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.

    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;

    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.
    • Misafirlerin akşam yemeğinde öncelikli olarak a la carte restoranlardan yararlanmaları için haftalık planlamalar yapılmıştır.
    • Giriş esnasında misafirlere bildirilen restoran rezervasyonuna ve saatlerine uyulması rica edilmektedir. Misafire özel belirlenen bu rezervasyonlarda değişiklik yapılması için misafir ilişkileri departmanı ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.
    • Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasiteler belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı ve öğle yemeği büfe, akşam yemeği ise a la carte olarak hizmet vermektedir. Talebin artması ve belirlenen kapasite üzerine çıkılması durumunda, sosyal mesafeye göre düzenlenmiş açık büfe uygulamasına geçilmektedir, çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.
    • Barlarımızda misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde yapılmıştır. Sosyal mesafe kuralları gereği bar deskinde bulunan oturma alanları iptal edilmiştir. Siparişler bar calışanları tarafından alınarak servis edilecektir.
    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.
    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.
    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.
    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.
    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.
    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.
    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.
    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.
    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.
    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.
    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.
    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.
    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.
    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.
    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.
    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.
    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.
    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.
    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.
    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.
    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.
    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.
    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.
    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.

    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.
    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.
    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.
    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.

    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;

    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.
    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.
    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.
    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.
    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.
    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.
    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.
    SPA Alanında Alınan Önlemler;
    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.
    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.
    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.
    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.
    Fitness Alanında Alınan Önlemler;
    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.
    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.
    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.
    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.
    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.

    Teknik Hizmetler;

    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.
    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.
    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.
    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.
    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.
    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.
    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;
    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.
    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.
    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;
    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktorumuz ile yapacağınız görüşme ve ilk muayene için misafirlerimizden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesini sağlıyoruz..
    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.
    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.
    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.
    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.
    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.
    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.
    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.
    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.
    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.
    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.
    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.
    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima gözlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.

    Kedi Evi;

    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini, ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.
    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;
    •Eğer siz veya yakınlarınızdan birinde hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odanızdan çıkmayınız ve lütfen bizimle iletişime geçiniz ve uyarıları dikkate alınız.
    • Her türlü hastalığın erken müdahale edildiğinde daha çabuk atlatılacağını unutmayınız.
    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktorumuz ile yapacağınız görüşme ve ilk muayene için misafirlerimizden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesini sağlıyoruz.
    • İkametgah adresi Türkiye sınırları dışında olan misafirlerimiz için, ülkemiz sınırlarına girişinden sonra veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulup, sağlık kuruluşunca hastanede tedavisinin gerekmediğinin belirlenmesi durumu ve talebiniz halinde, konaklama sözleşmenizde belirtilen süre ve koşullarda tesiste konaklamanız sağlanır.
    • Kalış tarihinizin sonunda konakladığınız tesisten çıkış yapmanız veya konaklama sözleşmenizin süresinin sona ermesi ancak COVID-19 teşhisi nedeniyle ülkeden çıkış yapamadığınız durumlarda ise talebiniz halinde aynı tesiste tur operatörü ya da acentenizin o dönem için geçerli fiyatı uygulanır.
    • Aynı aileden olan veya birlikte aynı odada konaklayan kişiler dahil, konaklama süresince, siz ve yakınlarınıza, izolasyon odalarında kalacağınıza ve odanızın dışına çıkamayacağınıza dair imza karşılığı yazılı bilgilendirme yapılır.
    • Tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görürseniz kontrol edebilmemiz için lütfen bize haber veriniz.
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor.

  • A la carte restoranların hizmet verdiği günler değişiklik gösterebilir.

  • Tesiste hizmet veren açık ve kapalı alanların kullanımı ise mevsim koşullarına bağlıdır.

  • 160.000 m² alana kurulu tesisin 342 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Masa Tenisi
    • Minder
    • Mini Golf
    • Otopark
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Yoga

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Bebek Dostu Otel
    • Kum Plaj
    • Mavi Bayraklı

  • Yapıkredi World ve İşbankası Maximum kartlar ile yapacağınız ödemelerde %5 ek indirim ve 6 taksit uygulanır.
  • Ödeme sayfasında kart numarası girildiğinde ekstra indirim ve taksit seçeneği yansıtılmaktadır.
  • Kampanyada değişiklik yapma hakkı Touristica'ya aittir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.06.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.06.2021 - 31.10.2021

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021

    Katılım Tarih Aralığı 27.09.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 27.09.2021 - 31.10.2021

  • Min. 5 gece oda kategorisi üzerinden rezervasyon yapılmalıdır.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 10.10.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.10.2021 - 31.10.2021
    Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 30 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.
    • Dezenfektan ve kağıt havlu dispenserlerini el teması olmadan kullanabilirsiniz.
    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.
    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.
    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.
    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.
    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen kutusu oluşturulmuştur. Havlu kartlarının kutuya bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.
    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundalarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.
    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.
    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;
    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.
    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.
    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.
    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.

    Resepsiyonda Alınan Önlemler;

    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.
    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.
    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.
    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.
    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.
    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon kutusuna bırakmaları rica edilir.
    • Odalarımızı teslim etmeden önce sizin için son defa havalandırıyor ve dezenfekte ediyoruz.
    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.
    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.
    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.
    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.
    • Misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.

    Misafir İlişkileri Uygulamaları;

    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.
    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.
    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.
    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.
    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.
    • Kişi başı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.
    • Boşalan odalarımıza detay temizliği, dezenfeksiyon ve ULV ile hipokloroz uygulaması yapılır. Bu sure içerisinde iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak misafire teslim edilir
    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.

    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;

    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.
    • Misafirlerin akşam yemeğinde öncelikli olarak a la carte restoranlardan yararlanmaları için haftalık planlamalar yapılmıştır.
    • Giriş esnasında misafirlere bildirilen restoran rezervasyonuna ve saatlerine uyulması rica edilmektedir. Misafire özel belirlenen bu rezervasyonlarda değişiklik yapılması için misafir ilişkileri departmanı ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.
    • Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasiteler belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı ve öğle yemeği büfe, akşam yemeği ise a la carte olarak hizmet vermektedir. Talebin artması ve belirlenen kapasite üzerine çıkılması durumunda, sosyal mesafeye göre düzenlenmiş açık büfe uygulamasına geçilmektedir, çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.
    • Barlarımızda misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde yapılmıştır. Sosyal mesafe kuralları gereği bar deskinde bulunan oturma alanları iptal edilmiştir. Siparişler bar calışanları tarafından alınarak servis edilecektir.
    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.
    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.
    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.
    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.
    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.
    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.
    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.
    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.
    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.
    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.
    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.
    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.
    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.
    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.
    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.
    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.
    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.
    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.
    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.
    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.
    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.
    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.
    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.
    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.

    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.
    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.
    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.
    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.

    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;

    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.
    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.
    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.
    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.
    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.
    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.
    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.
    SPA Alanında Alınan Önlemler;
    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.
    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.
    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.
    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.
    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.
    Fitness Alanında Alınan Önlemler;
    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.
    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.
    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.
    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.
    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.
    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.
    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.
    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.

    Teknik Hizmetler;

    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.
    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.
    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.
    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.
    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.
    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.
    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.
    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;
    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.
    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.
    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;
    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktorumuz ile yapacağınız görüşme ve ilk muayene için misafirlerimizden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesini sağlıyoruz..
    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.
    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.
    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.
    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.
    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.
    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.
    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.
    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.
    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.
    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.
    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.
    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima gözlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.

    Kedi Evi;

    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini, ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.
    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;
    •Eğer siz veya yakınlarınızdan birinde hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odanızdan çıkmayınız ve lütfen bizimle iletişime geçiniz ve uyarıları dikkate alınız.
    • Her türlü hastalığın erken müdahale edildiğinde daha çabuk atlatılacağını unutmayınız.
    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktorumuz ile yapacağınız görüşme ve ilk muayene için misafirlerimizden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesini sağlıyoruz.
    • İkametgah adresi Türkiye sınırları dışında olan misafirlerimiz için, ülkemiz sınırlarına girişinden sonra veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulup, sağlık kuruluşunca hastanede tedavisinin gerekmediğinin belirlenmesi durumu ve talebiniz halinde, konaklama sözleşmenizde belirtilen süre ve koşullarda tesiste konaklamanız sağlanır.
    • Kalış tarihinizin sonunda konakladığınız tesisten çıkış yapmanız veya konaklama sözleşmenizin süresinin sona ermesi ancak COVID-19 teşhisi nedeniyle ülkeden çıkış yapamadığınız durumlarda ise talebiniz halinde aynı tesiste tur operatörü ya da acentenizin o dönem için geçerli fiyatı uygulanır.
    • Aynı aileden olan veya birlikte aynı odada konaklayan kişiler dahil, konaklama süresince, siz ve yakınlarınıza, izolasyon odalarında kalacağınıza ve odanızın dışına çıkamayacağınıza dair imza karşılığı yazılı bilgilendirme yapılır.
    • Tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görürseniz kontrol edebilmemiz için lütfen bize haber veriniz.