Richmond Ephesus Resort Selçuk

Aydın, Kuşadası, Pamucak |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Bahçe Kulüp Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Kara Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Deniz Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Bahçe Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Selçuk, Pamucak mevkiinde yer alan tesis; Adnan Menderes Havalimanı’na 70 km, İzmir şehir merkezine 85 km, Kuşadası merkeze 12 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 saatleri arasında ücretsiz. Minibar ücretsiz (her gün yenilenen su, kola ve fanta).

Pool Bar, Beach Bar, Snack Bar, Amphi Theather Bar ve Disco Bar tesisin belirlediği saatler arasında hizmet veriyor.

A la carte restoranlar 7 gecelik konaklamalarda 1 kez ücretsiz (Balık Restoranı kişi başı 3 euro servis ücretli). A la carte restoranlar 1 Mayıs-15 Ekim tarihleri arasında hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • İtalyan A'la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı

  • Balık A'la Carte Restoran - Balık Restoranı (Ücretli)

  • Türk A'la Carte Restoran


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-10.30 Geç Kahvaltı
    12.00-17.00 Gözleme
    12.30-17.00 Snack İkramı
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    17.00-18.00 Çay Saati (Kuru Pasta ve Kek ile)
    19.30-21.30 Akşam Yemeği
    00.00-01.00 Gece Büfesi
  • Denize sıfır konumdaki tesisin 380 m uzunluğunda mavi bayraklı, ince kum plajı bulunuyor.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir. Plaj havlusu havlu kart ile verilmektedir.

  • Tesiste 2 adet açık havuz, çocuk havuzu, kapalı havuz ve su kaydırağı bulunmaktadır
  • Sabah yürüyüşleri ile başlayan aktiviteler gün boyunca havuz oyunları, jimnastik ve plaj partileri ile devam etmektedir. Akşam ise canlı müzik programları ve sinema gösterilerine yer verilmektedir. Akşam şovları haftada 6 gün yapılmaktadır.
  • 04-12 yaş arası çocuk misafirler için 10.00-12.30 ile 14.30-17.30 saatleri arasında hizmet veren mini club bulunuyor.

  • Tesiste çocuk misafirler için; çocuk havuzu, çocuk bakıcısı, oyun parkı, çocuk aerobik, havuz oyunları, çocuk şov, mini disko, restoranda bebek büfesi ve mama sandalyesi mevcuttur.
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odaya meyve sepeti ikramı

  • Tesisin SPA & Wellness bölümünde; sauna, masaj hizmeti, hamam, kapalı havuz ve buhar odası gibi olanaklar bulunuyor.
    YASAL PROSEDÜRLER VE OTORİTE TAVSİYELERİ
    Pandemi sürecinin en başında otellerimiz bünyesinde genel müdür başkanlığında tüm departman müdürleri, iş yeri hekimi, sağlık personeli, gıda mühendisi, iş sağlığı güvenliği uzmanının yer aldığı bir Hijyen Komitesi kurduk. Bu komite Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır.
    DIŞ DENETİM
    Otellerimizde anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili
    kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz
    olarak her zaman yapılan, Food Check-Crystal, Hijyenik Oda Denetim, Hijyenik Spa &
    Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programları bağımsız denetlemelerine
    kuruluş tarafından yeni oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim
    denetim programı) da eklenmiştir.
    DÜZENLİ TESTLER VE KONTROLLER
    •Restoranlarda sunulan tüm gıda ürün örneklerini gerekli analizlerin yapılması için günlük olarak şahit numune dolaplarında muhafaza etmeye devam ediyoruz.
    •Havuzlarımızdan günlük olarak su örnekleri alarak gerekli tüm test ve kontrolleri yapıp, kayıt altına almaya devam ediyoruz.
    •Uygulanan hijyen önlemlerinin bilimsel kontrolü için ilgili hijyen kuruluşu tarafından düzenli yapılan denetlemeler sırasında habersiz bir şekilde alınan swap ve ortam petrisi örnekleri ve yiyecek numuneleri bağımsız akredite bir laboratuvar tarafından analiz edilmekte ve raporlanmaktadır.
    DEZENFEKSİYON UYGULAMALARIMIZ
    •Otellerimizde sürecin en başında tüm alanlar akredite bir firma tarafından hidrojen peroksit gümüş bazlı malzeme ile dezenfekte edilmiştir ve bu uygulama düzenli olarak devam etmektedir.
    •Bunun dışında otellerimiz bünyesinde sadece dezenfekte yapacak özel ekipler kurulmuştur. Bu özel donanımlı ekip günlük olarak sürekli bir şekilde ilgili alanları hidrojen peroksit ile dezenfekte etmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZLA İLGİLİ UYGULAMALAR
    •Tüm çalışanlarımızın sağlık kontrolleri resmi kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılmaktadır.
    •Hali hazırda uygulamakta olduğumuz hijyen eğitim programlarımıza Covid-19 ile ilgili başta Sağlık Bakanlığı olmak üzere ilgili tüm resmi kuruluşların kuralları ve önerileri de eklenmiştir.
    •T.C. Sağlık Bakanlığı ve ilgili resmi otoritelerin kararlarına göre tüm çalışanlarımız maske ve ilgili koruyucu ekipmanları kullanmaktadır.
    •Personel ortak kullanım alanlarında yeterli dezenfeksiyon ünitesi bulunur ve bu alanlar sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİRLERİMİZİN OTELE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ
    •Otelimize giriş esnasında ve kalış süresince misafirlerimize T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirtmiş olduğu protokoller uygulanır; ilgili semptomları gösteren misafirlerimiz gerekli önlemler alınarak sağlık kuruluşlarına yönlendirilir.
    •Misafirlerimizden araçlarını otele girişleri sırasında görevli kişinin yönlendirmesi ile kendilerinin park etmesi istenir.
    •Otellerimize giriş ve çıkış işlemleri sırasında yoğunluk yaşanmaması adına sosyal mesafe tedbirleri alınmış ve fiziki koşullar buna göre yeniden düzenlenmiştir.
    •Misafirlerimize otele giriş sırasında T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın talep etmiş olduğu soruları içeren bir form doldurtulur; otelde alınan önlemler ve uygulamalarla ilgili yazılı bilgi verilir.
    •Misafirlerimizin giriş ve çıkış işlemlerinde kullandıkları ilgili tüm cihaz ve malzemeler her kullanımdan sonra dezenfekte edilir.
    •Otele giriş sırasında valizler gerekli hijyen kuralları çerçevesinde misafirlerimizin oda kapılarının önlerine güvenli bir şekilde teslim edilir. Otelden çıkış sırasında ise valizler oda kapısı önünden alınarak misafirlerin araçlarına bırakılır.
    GENEL ALANLAR VE TOPLANTI SALONLARI
    •Tüm otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan bir firma ile çalışılmaktadır. Firma tarafından tüm personelimize düzenli aralıklar ile verilen detaylı eğitimlerle her alan için uygun temizlik maddesi kullanılarak doğru bir temizlik işlemi yapılmaktadır.
    •Tüm genel alanlar ve toplantı salonlarındaki oturma düzeni sosyal mesafeye göre yeniden düzenlenmiştir.
    •Tüm genel alanlara ve toplantı salonları girişlerine yeterli sayıda fotoselli dezenfektan aparatları yerleştirilmiştir.
    •Her zaman olduğu gibi temizliğine büyük özen gösterdiğimiz ortak kullanım alanlarının ve toplantı salonlarının rutin temizlikleri yapıldıktan özel dezenfekte birimi tarafından hidrojen peroksit uygulaması ile dezenfeksiyon işlemi tamamlanır.
    •Toplantı salonlarındaki teknik ekipmanlar (mikrofon, telsiz, telefon, monitör vs.) yeni kullanım öncesi dezenfekte edilir.
    •Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmış ve gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    •Otellerimizde kapalı alanlarda yer alan oyun ve aktivite alanları geçici bir süre hizmet dışıdır.
    MİSAFİR ODALARI
    •Tüm misafir odalarında halihazırda yüksek hijyen standartlarına göre yapılan temizliğe ilaveten temizlik sonrası hidrojen peroksit uygulaması ile dezenfekte edilerek maksimum hijyen sağlanır.
    •Oda temizliğinde çalışan personel her odanın temizliği sırasında yeni eldiven, maske ve temizlik bezi kullanır ve bir sonraki oda temizliğine geçmeden önce kişisel hijyen ekipmanlarını değiştirir.
    •Kullanılan oda yeni misafire en az 24 saat sonra verilir.
    •Düzenli olarak bakımları yapılan klimaların filtreleri hidrojen peroksit ile dezenfekte edilir.
    •Odadaki misafirlerin kullanacağı malzeme ve ekipmanlar her kullanımdan önce genel temizliğin dışında ayrıca dezenfekte edilir.
    YİYECEK & İÇECEK HİZMETLERİ
    •Restoranlardaki oturma düzeni sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiş ve gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    •Yoğunluğun azaltılması için gerekli olan durumlarda servis saatleri misafirlere göre zaman dilimlerine ayrılır.
    •Masalar ve sandalyeler her misafirden sonra dezenfekte edilir.
    •Tuz, karabiber, kürdan, şeker çeşitleri ve soslar tek kullanımlık olacak şekilde düzenlenmiştir.
    •Çatallar, bıçaklar ve kaşıklar gerekli ısıda deterjanlarla yıkandıktan sonra misafire özel paketlenmiştir.
    •Richmond Ephesus Resort otelimizde açık büfe servisi, gerekli hijyen ve sosyal mesafe kuralları dikkate alınarak ve yemekler otel personeli tarafından servis edilecek şekilde yeniden düzenlenmiştir.
    SPA, YÜZME & TERMAL HAVUZLAR VE SAHİL
    •Tüm alanlardaki oturma grupları ve şezlonglar sosyal mesafeye göre düzenlenmiştir.
    •Şezlonglar gün içinde düzenli olarak dezenfekte edilir ve sürekli steril halde kullanıma hazır bulundurulur.
    •Havuz ve plaj havluları misafirlere paketlenmiş şekilde verilir.
    •Her zaman hijyenine çok önem verdiğimiz havuzların dezenfektan oranlarının yasal standartlarda olmasını sağlamaya devam ediyoruz.
    •Misafirlerimizden masaj ve bakım sırasında maske takmaları istenmektedir.
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ANİMASYON
    •Çocukların kullanacağı tüm alanlar detaylı bir şekilde temizlenmekte ve hidrojen peroksit ile dezenfekte edilmektedir.
    •Çocuk Kulübü personelimiz gerekli hijyen eğitiminden geçirilmiştir. Sosyal mesafe kurallarının korunması için gerekli denetimi sağlamaktadır.
    •Animasyon faaliyetleri açık havada sosyal mesafe kurallarına göre organize edilir.
  • Fitness Center ve kapalı havuz pandemi sebebiyle hizmet vermemektedir.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • 52.000 m² alana kurulu tesisin, 264 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Boccia
    • Buhar Odası
    • Canlı Müzik
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Minder
    • Mini Futbol
    • Mini Golf
    • Otopark
    • Oyun salonu
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Sinema
    • Su Kaydırakları
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Tv Odası

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Buhar Odası
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • Jakuzi
    • Kasa
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Kapalı Havuz
    • Kongre
    • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 600 TL indirim için 'TATİL600' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 3 Ağustos 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 3 Eylül 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 4 Eylül 2022'de geri alınacaktır.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • Garanti BBVA POS'larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat, konaklama veya araç kiralama harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve her müşteri en fazla 150 TL bonus kazanabilir. 
  • Kampanyaya sadece BonusFlaş uygulaması üzerinden katılım sağlanabilir. BonusFlaş üzerinden katılmak için ilk harcamadan önce HEMEN KATIL'ın tıklanması gerekmektedir. 
  • Aynı gün aynı işyerinden yapılan harcamaların sadece ilki dahil edilecektir.
  • Garanti Bonus'lar, Money Bonus, Paracard Bonus, Bonus Business, Easy, Flexi, Bonus Flexi ve Bonus Genç kredi kartları ve bu kredi kartlarının ek kartları kampanyaya dahildir.
  • Kazanılan bonuslar 3 Ağustos – 3 Eylül 2022 tarihleri arasında kullanılabilir.
  • Kullanılmayan bonuslar 4 Eylül 2022 tarihinde geri alınacaktır. 
  • Sadece şahıs şirketi sahibi müşteriler ticari kartları ile BonusFlaş üzerinden kampanyaya katılım sağlayabilmektedir. Tüzel müşteriler kampanyaya dahil değildir. 
  • Bonus sanal kartlar, internetten yapılan harcamalar, MoTo (Mail order, Telephone order), temassız işlemler dahildir. Düzenli ödeme talimatı, otomatik ödemeler, bonus kullanımları dahil değildir. 
  • Kampanyaya FastPay ile yapılan işlemler dahil değildir.
  • Sadece yurt içinde yapılan peşin ve taksitli işlemler harcamalar dahildir. Kampanya dahilinde iade ve iptal işlemleri dikkate alınacaktır.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Maximum Kart’ınız ile 30 Haziran-15 Temmuz 2022 tarihleri arasında yapacağınız toplamda 15.000 TL ve üzeri alışverişlerinize 1.500 TL MaxiPuan! kazanın!
  • Kampanya katılımlı olup katılımınızı kampanya dönemi içinde dilediğiniz zaman (alışverişinizden önce veya sonra) yapabilirsiniz.
  • Katılmak için Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklayarak ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirin: maximum.com.tr/indir
  • Kampanyaya dâhil olan işlemler: İş Bankası Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, İş’te Üniversiteli, Maximum Genç, Pati Kart), MaxiPara Kartlar
  • Kampanyaya dâhil olmayan işlemler: Ticari Bankamatik ve Kredi Kartları, Vadematik Kart, Aidatsız Kartlar ile yapılan işlemler, Maximum Fırsat ve MaxiPuan kullanılarak yapılan alışverişler, ürün iptal ve iade işlemleri, Maximum POS cihazından yapılmayan işlemler kampanyaya dâhil değildir.
  • Ödül Kullanımı: Bir müşteri kampanyadan bir kere yararlanabilir ve en fazla 1.500 TL MaxiPuan kazanabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil’e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır.
  • Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır.
  • Kazanılan MaxiPuanlar 2 Ağustos 2022 tarihinde alışveriş yapılan karta yüklenecek olup 30 Eylül 2022 tarihine kadar (bu tarih dahil) kullanılabilecektir. Kullanılmayan MaxiPuanlar 1 Ekim 2022 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanyaya ilişkin Maximum Mobil barem gösterimleri bilgi amaçlı olup, iptal veya iade işlemlerini içermemektedir.
  • Türkiye İş Bankası A.Ş. kampanyayı durdurma veya kampanya koşullarını değiştirme hakkına sahiptir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2022 - 15.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    YASAL PROSEDÜRLER VE OTORİTE TAVSİYELERİ
    Pandemi sürecinin en başında otellerimiz bünyesinde genel müdür başkanlığında tüm departman müdürleri, iş yeri hekimi, sağlık personeli, gıda mühendisi, iş sağlığı güvenliği uzmanının yer aldığı bir Hijyen Komitesi kurduk. Bu komite Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır.
    DIŞ DENETİM
    Otellerimizde anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili
    kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz
    olarak her zaman yapılan, Food Check-Crystal, Hijyenik Oda Denetim, Hijyenik Spa &
    Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programları bağımsız denetlemelerine
    kuruluş tarafından yeni oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim
    denetim programı) da eklenmiştir.
    DÜZENLİ TESTLER VE KONTROLLER
    •Restoranlarda sunulan tüm gıda ürün örneklerini gerekli analizlerin yapılması için günlük olarak şahit numune dolaplarında muhafaza etmeye devam ediyoruz.
    •Havuzlarımızdan günlük olarak su örnekleri alarak gerekli tüm test ve kontrolleri yapıp, kayıt altına almaya devam ediyoruz.
    •Uygulanan hijyen önlemlerinin bilimsel kontrolü için ilgili hijyen kuruluşu tarafından düzenli yapılan denetlemeler sırasında habersiz bir şekilde alınan swap ve ortam petrisi örnekleri ve yiyecek numuneleri bağımsız akredite bir laboratuvar tarafından analiz edilmekte ve raporlanmaktadır.
    DEZENFEKSİYON UYGULAMALARIMIZ
    •Otellerimizde sürecin en başında tüm alanlar akredite bir firma tarafından hidrojen peroksit gümüş bazlı malzeme ile dezenfekte edilmiştir ve bu uygulama düzenli olarak devam etmektedir.
    •Bunun dışında otellerimiz bünyesinde sadece dezenfekte yapacak özel ekipler kurulmuştur. Bu özel donanımlı ekip günlük olarak sürekli bir şekilde ilgili alanları hidrojen peroksit ile dezenfekte etmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZLA İLGİLİ UYGULAMALAR
    •Tüm çalışanlarımızın sağlık kontrolleri resmi kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılmaktadır.
    •Hali hazırda uygulamakta olduğumuz hijyen eğitim programlarımıza Covid-19 ile ilgili başta Sağlık Bakanlığı olmak üzere ilgili tüm resmi kuruluşların kuralları ve önerileri de eklenmiştir.
    •T.C. Sağlık Bakanlığı ve ilgili resmi otoritelerin kararlarına göre tüm çalışanlarımız maske ve ilgili koruyucu ekipmanları kullanmaktadır.
    •Personel ortak kullanım alanlarında yeterli dezenfeksiyon ünitesi bulunur ve bu alanlar sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİRLERİMİZİN OTELE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ
    •Otelimize giriş esnasında ve kalış süresince misafirlerimize T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirtmiş olduğu protokoller uygulanır; ilgili semptomları gösteren misafirlerimiz gerekli önlemler alınarak sağlık kuruluşlarına yönlendirilir.
    •Misafirlerimizden araçlarını otele girişleri sırasında görevli kişinin yönlendirmesi ile kendilerinin park etmesi istenir.
    •Otellerimize giriş ve çıkış işlemleri sırasında yoğunluk yaşanmaması adına sosyal mesafe tedbirleri alınmış ve fiziki koşullar buna göre yeniden düzenlenmiştir.
    •Misafirlerimize otele giriş sırasında T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın talep etmiş olduğu soruları içeren bir form doldurtulur; otelde alınan önlemler ve uygulamalarla ilgili yazılı bilgi verilir.
    •Misafirlerimizin giriş ve çıkış işlemlerinde kullandıkları ilgili tüm cihaz ve malzemeler her kullanımdan sonra dezenfekte edilir.
    •Otele giriş sırasında valizler gerekli hijyen kuralları çerçevesinde misafirlerimizin oda kapılarının önlerine güvenli bir şekilde teslim edilir. Otelden çıkış sırasında ise valizler oda kapısı önünden alınarak misafirlerin araçlarına bırakılır.
    GENEL ALANLAR VE TOPLANTI SALONLARI
    •Tüm otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan bir firma ile çalışılmaktadır. Firma tarafından tüm personelimize düzenli aralıklar ile verilen detaylı eğitimlerle her alan için uygun temizlik maddesi kullanılarak doğru bir temizlik işlemi yapılmaktadır.
    •Tüm genel alanlar ve toplantı salonlarındaki oturma düzeni sosyal mesafeye göre yeniden düzenlenmiştir.
    •Tüm genel alanlara ve toplantı salonları girişlerine yeterli sayıda fotoselli dezenfektan aparatları yerleştirilmiştir.
    •Her zaman olduğu gibi temizliğine büyük özen gösterdiğimiz ortak kullanım alanlarının ve toplantı salonlarının rutin temizlikleri yapıldıktan özel dezenfekte birimi tarafından hidrojen peroksit uygulaması ile dezenfeksiyon işlemi tamamlanır.
    •Toplantı salonlarındaki teknik ekipmanlar (mikrofon, telsiz, telefon, monitör vs.) yeni kullanım öncesi dezenfekte edilir.
    •Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmış ve gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    •Otellerimizde kapalı alanlarda yer alan oyun ve aktivite alanları geçici bir süre hizmet dışıdır.
    MİSAFİR ODALARI
    •Tüm misafir odalarında halihazırda yüksek hijyen standartlarına göre yapılan temizliğe ilaveten temizlik sonrası hidrojen peroksit uygulaması ile dezenfekte edilerek maksimum hijyen sağlanır.
    •Oda temizliğinde çalışan personel her odanın temizliği sırasında yeni eldiven, maske ve temizlik bezi kullanır ve bir sonraki oda temizliğine geçmeden önce kişisel hijyen ekipmanlarını değiştirir.
    •Kullanılan oda yeni misafire en az 24 saat sonra verilir.
    •Düzenli olarak bakımları yapılan klimaların filtreleri hidrojen peroksit ile dezenfekte edilir.
    •Odadaki misafirlerin kullanacağı malzeme ve ekipmanlar her kullanımdan önce genel temizliğin dışında ayrıca dezenfekte edilir.
    YİYECEK & İÇECEK HİZMETLERİ
    •Restoranlardaki oturma düzeni sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiş ve gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    •Yoğunluğun azaltılması için gerekli olan durumlarda servis saatleri misafirlere göre zaman dilimlerine ayrılır.
    •Masalar ve sandalyeler her misafirden sonra dezenfekte edilir.
    •Tuz, karabiber, kürdan, şeker çeşitleri ve soslar tek kullanımlık olacak şekilde düzenlenmiştir.
    •Çatallar, bıçaklar ve kaşıklar gerekli ısıda deterjanlarla yıkandıktan sonra misafire özel paketlenmiştir.
    •Richmond Ephesus Resort otelimizde açık büfe servisi, gerekli hijyen ve sosyal mesafe kuralları dikkate alınarak ve yemekler otel personeli tarafından servis edilecek şekilde yeniden düzenlenmiştir.
    SPA, YÜZME & TERMAL HAVUZLAR VE SAHİL
    •Tüm alanlardaki oturma grupları ve şezlonglar sosyal mesafeye göre düzenlenmiştir.
    •Şezlonglar gün içinde düzenli olarak dezenfekte edilir ve sürekli steril halde kullanıma hazır bulundurulur.
    •Havuz ve plaj havluları misafirlere paketlenmiş şekilde verilir.
    •Her zaman hijyenine çok önem verdiğimiz havuzların dezenfektan oranlarının yasal standartlarda olmasını sağlamaya devam ediyoruz.
    •Misafirlerimizden masaj ve bakım sırasında maske takmaları istenmektedir.
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ANİMASYON
    •Çocukların kullanacağı tüm alanlar detaylı bir şekilde temizlenmekte ve hidrojen peroksit ile dezenfekte edilmektedir.
    •Çocuk Kulübü personelimiz gerekli hijyen eğitiminden geçirilmiştir. Sosyal mesafe kurallarının korunması için gerekli denetimi sağlamaktadır.
    •Animasyon faaliyetleri açık havada sosyal mesafe kurallarına göre organize edilir.