Richmond Ephesus Resort Selçuk

Aydın, Kuşadası, Pamucak |

Bahçe Kulüp Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Kara Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Deniz Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Bahçe Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Kuşadası, Pamucak mevkiinde bulunan tesis; Adnan Menderes Havalimanı'na 70 km, İzmir şehir merkezine 85 km, Kuşadası merkeze 12 km mesafededir.
Her Şey Dahil
Her Şey Dahil konaklamalarda sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 saatleri arası ücretsiz.

Minibarda günlük 1 adet 1,5 lt su ücretsiz, full minibar ise ücretli.

Kahvaltı, öğle ve akşam yemekleri konaklayan kişi sayısına göre set menü olarak değişebilir.

Lobi Bar 00.00 'dan sonra ücretli.

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
10.00-24.00 Rich Bar (Lobby Bar)
10.00-10.30 Geç Kahvaltı
12.00-14.00 Öğle Yemeği
15.00-17.00 Snack Saati
17.00-18.00 Çay Saati
19.00-21.30 Akşam Yemeği
24.00-01.00 Gece Çorbası
Tesis denize sıfır ve 380 m uzunluğunda plajı bulunuyor. Havlu hizmeti havlu kartı ile sağlanıyor. Kış sezonunda tesis plajı kapalıdır.
Tesiste, haftada 6 gün 21.00-00.00 saatleri arsında canlı müzik bulunuyor.
Tesiste çocuk misafirler için çocuk oyun alanı, çocuk kapalı havuz, bebek yatağı ve restoranda bebek sandalyesi bulunuyor.

  • 19.30 – 23.00 arası açık büfe akşam yemeği

  • 20.00 – 23.00 arası ana restoranda canlı müzik

  • Masa süslemesi

  • Sevgililer Günü’ne özel pasta ikramı

  • 23.00 – 00.00 arası ana restoranda DJ performans ve oryantal Show
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odaya meyve sepeti ikramı

  • Tesisin spa ve wellness bölümünde; hamam, sauna, buhar odası, jakuzi, masaj, kese ve cilt bakımları gibi olanaklar bulunuyor.
    YASAL PROSEDÜRLER VE OTORİTE TAVSİYELERİ
    Pandemi sürecinin en başında otellerimiz bünyesinde genel müdür başkanlığında tüm departman müdürleri, iş yeri hekimi, sağlık personeli, gıda mühendisi, iş sağlığı güvenliği uzmanının yer aldığı bir Hijyen Komitesi kurduk. Bu komite Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır.
    DIŞ DENETİM
    Otellerimizde anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili
    kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz
    olarak her zaman yapılan, Food Check-Crystal, Hijyenik Oda Denetim, Hijyenik Spa &
    Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programları bağımsız denetlemelerine
    kuruluş tarafından yeni oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim
    denetim programı) da eklenmiştir.
    DÜZENLİ TESTLER VE KONTROLLER
    •Restoranlarda sunulan tüm gıda ürün örneklerini gerekli analizlerin yapılması için günlük olarak şahit numune dolaplarında muhafaza etmeye devam ediyoruz.
    •Havuzlarımızdan günlük olarak su örnekleri alarak gerekli tüm test ve kontrolleri yapıp, kayıt altına almaya devam ediyoruz.
    •Uygulanan hijyen önlemlerinin bilimsel kontrolü için ilgili hijyen kuruluşu tarafından düzenli yapılan denetlemeler sırasında habersiz bir şekilde alınan swap ve ortam petrisi örnekleri ve yiyecek numuneleri bağımsız akredite bir laboratuvar tarafından analiz edilmekte ve raporlanmaktadır.
    DEZENFEKSİYON UYGULAMALARIMIZ
    •Otellerimizde sürecin en başında tüm alanlar akredite bir firma tarafından hidrojen peroksit gümüş bazlı malzeme ile dezenfekte edilmiştir ve bu uygulama düzenli olarak devam etmektedir.
    •Bunun dışında otellerimiz bünyesinde sadece dezenfekte yapacak özel ekipler kurulmuştur. Bu özel donanımlı ekip günlük olarak sürekli bir şekilde ilgili alanları hidrojen peroksit ile dezenfekte etmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZLA İLGİLİ UYGULAMALAR
    •Tüm çalışanlarımızın sağlık kontrolleri resmi kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılmaktadır.
    •Hali hazırda uygulamakta olduğumuz hijyen eğitim programlarımıza Covid-19 ile ilgili başta Sağlık Bakanlığı olmak üzere ilgili tüm resmi kuruluşların kuralları ve önerileri de eklenmiştir.
    •T.C. Sağlık Bakanlığı ve ilgili resmi otoritelerin kararlarına göre tüm çalışanlarımız maske ve ilgili koruyucu ekipmanları kullanmaktadır.
    •Personel ortak kullanım alanlarında yeterli dezenfeksiyon ünitesi bulunur ve bu alanlar sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİRLERİMİZİN OTELE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ
    •Otelimize giriş esnasında ve kalış süresince misafirlerimize T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirtmiş olduğu protokoller uygulanır; ilgili semptomları gösteren misafirlerimiz gerekli önlemler alınarak sağlık kuruluşlarına yönlendirilir.
    •Misafirlerimizden araçlarını otele girişleri sırasında görevli kişinin yönlendirmesi ile kendilerinin park etmesi istenir.
    •Otellerimize giriş ve çıkış işlemleri sırasında yoğunluk yaşanmaması adına sosyal mesafe tedbirleri alınmış ve fiziki koşullar buna göre yeniden düzenlenmiştir.
    •Misafirlerimize otele giriş sırasında T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın talep etmiş olduğu soruları içeren bir form doldurtulur; otelde alınan önlemler ve uygulamalarla ilgili yazılı bilgi verilir.
    •Misafirlerimizin giriş ve çıkış işlemlerinde kullandıkları ilgili tüm cihaz ve malzemeler her kullanımdan sonra dezenfekte edilir.
    •Otele giriş sırasında valizler gerekli hijyen kuralları çerçevesinde misafirlerimizin oda kapılarının önlerine güvenli bir şekilde teslim edilir. Otelden çıkış sırasında ise valizler oda kapısı önünden alınarak misafirlerin araçlarına bırakılır.
    GENEL ALANLAR VE TOPLANTI SALONLARI
    •Tüm otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan bir firma ile çalışılmaktadır. Firma tarafından tüm personelimize düzenli aralıklar ile verilen detaylı eğitimlerle her alan için uygun temizlik maddesi kullanılarak doğru bir temizlik işlemi yapılmaktadır.
    •Tüm genel alanlar ve toplantı salonlarındaki oturma düzeni sosyal mesafeye göre yeniden düzenlenmiştir.
    •Tüm genel alanlara ve toplantı salonları girişlerine yeterli sayıda fotoselli dezenfektan aparatları yerleştirilmiştir.
    •Her zaman olduğu gibi temizliğine büyük özen gösterdiğimiz ortak kullanım alanlarının ve toplantı salonlarının rutin temizlikleri yapıldıktan özel dezenfekte birimi tarafından hidrojen peroksit uygulaması ile dezenfeksiyon işlemi tamamlanır.
    •Toplantı salonlarındaki teknik ekipmanlar (mikrofon, telsiz, telefon, monitör vs.) yeni kullanım öncesi dezenfekte edilir.
    •Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmış ve gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    •Otellerimizde kapalı alanlarda yer alan oyun ve aktivite alanları geçici bir süre hizmet dışıdır.
    MİSAFİR ODALARI
    •Tüm misafir odalarında halihazırda yüksek hijyen standartlarına göre yapılan temizliğe ilaveten temizlik sonrası hidrojen peroksit uygulaması ile dezenfekte edilerek maksimum hijyen sağlanır.
    •Oda temizliğinde çalışan personel her odanın temizliği sırasında yeni eldiven, maske ve temizlik bezi kullanır ve bir sonraki oda temizliğine geçmeden önce kişisel hijyen ekipmanlarını değiştirir.
    •Kullanılan oda yeni misafire en az 24 saat sonra verilir.
    •Düzenli olarak bakımları yapılan klimaların filtreleri hidrojen peroksit ile dezenfekte edilir.
    •Odadaki misafirlerin kullanacağı malzeme ve ekipmanlar her kullanımdan önce genel temizliğin dışında ayrıca dezenfekte edilir.
    YİYECEK & İÇECEK HİZMETLERİ
    •Restoranlardaki oturma düzeni sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiş ve gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    •Yoğunluğun azaltılması için gerekli olan durumlarda servis saatleri misafirlere göre zaman dilimlerine ayrılır.
    •Masalar ve sandalyeler her misafirden sonra dezenfekte edilir.
    •Tuz, karabiber, kürdan, şeker çeşitleri ve soslar tek kullanımlık olacak şekilde düzenlenmiştir.
    •Çatallar, bıçaklar ve kaşıklar gerekli ısıda deterjanlarla yıkandıktan sonra misafire özel paketlenmiştir.
    •Richmond Ephesus Resort otelimizde açık büfe servisi, gerekli hijyen ve sosyal mesafe kuralları dikkate alınarak ve yemekler otel personeli tarafından servis edilecek şekilde yeniden düzenlenmiştir.
    SPA, YÜZME & TERMAL HAVUZLAR VE SAHİL
    •Tüm alanlardaki oturma grupları ve şezlonglar sosyal mesafeye göre düzenlenmiştir.
    •Şezlonglar gün içinde düzenli olarak dezenfekte edilir ve sürekli steril halde kullanıma hazır bulundurulur.
    •Havuz ve plaj havluları misafirlere paketlenmiş şekilde verilir.
    •Her zaman hijyenine çok önem verdiğimiz havuzların dezenfektan oranlarının yasal standartlarda olmasını sağlamaya devam ediyoruz.
    •Misafirlerimizden masaj ve bakım sırasında maske takmaları istenmektedir.
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ANİMASYON
    •Çocukların kullanacağı tüm alanlar detaylı bir şekilde temizlenmekte ve hidrojen peroksit ile dezenfekte edilmektedir.
    •Çocuk Kulübü personelimiz gerekli hijyen eğitiminden geçirilmiştir. Sosyal mesafe kurallarının korunması için gerekli denetimi sağlamaktadır.
    •Animasyon faaliyetleri açık havada sosyal mesafe kurallarına göre organize edilir.
    Kış sezonunda, a la carte restoranlar, sessiz havuz, aquapark, disco ve açık havuz kullanım dışıdır.
    Tesise evcil hayvan kabul edilememektedir.
    52.000 m² alana kurulu tesisin, 264 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Basketbol
    • Çocuk Havuzu
    • Dinlenme Alanları
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Mini Golf
    • Otopark
    • Oyun salonu
    • Sauna
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Tv Odası

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Basketbol
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • İnternet Cafe
    • Kasa
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark
    • Denize Sıfır Otel
    • Ücretsiz Wi-fi
    • Kapalı Havuz
    • Kongre
    • Mavi Bayraklı

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • 25.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 12.02.2024 - 31.10.2024

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    YORUMLAR

    8.7
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    5
    görüş mevcut
    Konum 9.2
    Personel 8.8
    Oda 7.6
    Hizmet Kalitesi 8.8
    Yemek 8.8
    Fiyat Performans 8.0
    Havuz / Deniz 9.2
    Genel Puan 8.8
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    ENGİN T.
    08.2023
    Mükemmel
    Ailecek gidilebilecek güzel bir otel , tavsiye ederim
    t
    MEHMET Ş.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    FUNDA D.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    MEHMET E.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    FURKAN B.
    07.2023
    Mükemmel