My Aegean Star Hotel

Aydın, Kuşadası, Bayraklıdede |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Alkollü Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Kuşadası, Bayraklıdede mevkiinde bulunan tesis, Adnan Menderes Havalimanı 75 km., Kuşadası şehir merkezine 7 km. mesafededir.
Alkolsüz Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve alkolsüz içecekler 10.30 - 23.00 saatleri arasında ücretsiz.
Alkollü Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu yerli alkollü, alkolsüz ve bazı yabancı içecekler 10.30-23.00 saatleri arası ücretsiz. İthal içkiler, taze sıkılmış meyve suları ve Türk kahvesi ücretli.
Pool Bar ve Lobi Bar 10.30-23.00 saatleri arasında ücretsiz hizmet veriyor.

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
12.30-14.00 Öğle Yemeği
14.30-16.30 Snack Servis
16.30-17.30 Çay-Kahve Saati
19.00-21.00 Akşam Yemeği
23.00-23.30 Gece Çorbası
Tesisin özel plajı bulunuyor.
Tesis plaja 300 m mesafede konumlanıyor. Tesisin özel plajına shuttle servisi mevcut değil.
Havuzda ve plajda şezlong, şemsiye ve havlu ücretsiz.
Tesiste 4-12 yaş için çocuk kulübü bulunmaktadır.
1. Misafirlerimize kalacakları süre içerisinde, tesis içerisinde sağlıklı bir izolasyon sağlayabilmek için
gerekli bilgilendirmeler siz misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağılığını koruyabilmek amaçlı
uyulması gereken Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurullarının tavsiye ettiği kurallar harfiyen
uygulanmakta, gerekli form, belge ve taahhütler imza altına alınmaktadır.
2. Her misafire otel girişinde, Sağlık Bakanlığının belirlediği sorular yöneltilip, ihtiyaç olması
durumunda yetkili Kamu Kurumları ile paylaşılmak üzere Kişisel Verilerin Korunması Kanuna
uygun olarak, misafirin açık rızası ile kayıt altına alınmaktadır.
3. Termal ateş ölçer ile tüm giriş yapan misafirler, tedarikçiler ve personelin ateşi ölçülmekte ve 38
dereceden yüksek ateş ölçümlerinde misafir, personel ve tedarikçi işletmeye alınmayarak en
yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmektedir.
4. Sosyal mesafe gözetebilmek amacı ile Resepsiyon önü bekleme olmayacak şekilde giriş işlemleri
birebir ilgi ile tek tek yapılacak, misafir talepleri hızla karşılanacaktır.
5. Misafirlerimizin bagajları ch/in esnasında dezenfekte edildikten sonra otelimize alınmaktadır.
6. Oda blokaj konumlanmaları, sosyal izolasyon göz önüne alınarak düzenlenmiştir.
7. Bakteriler ve virüs üzerinde etkili olduğu kanıtlanmış ve insan sağlığına zararlı olmayan belgeli
dezenfektanlar kullanılarak ilaçlama yöntemi uygulanacaktır.
8. Odalar, her konaklama sonrası yeterli süre ile havalandırılmakta ve geliştirdiğimiz Kat Hizmetleri
Prosedürlerine uygun olarak dezenfekte edilip, ozon jeneratörleri ile ozonlama yapılmaktadır.
Oda içerisinde kullanılan çarşaf, havlu gibi tekstil ürünleri 90 derece ısıda özel belgeli kimyasallar
ile yıkanacaktır.
9. Hijyen kuralları kapsamında bütün oda koridorları halı kaplı iken fayans olarak revize edilmiştir.
10. Mevcut temizlik prosedürlerimiz genişletilerek, virüsün yayılmasına engel olacak seviyede sık
aralıklı olarak dezenfektan kullanımına başlanmıştır.
11. Tüm kapı kolları, wc’ler asansör butonları, masa sandalyeler, karşılama standları güvenlik
noktaları gibi sık temas gören alanlar kısa aralıklarla dezenfekte edilmektedir.
12. Otelimizde doktor hizmeti 7/24 anlaşmalı sağlık kuruluşu ile koordineli bir şekilde
yürütülmektedir.
13. Tüm önemli noktalarımıza el dezenfektanları sık kullanıma sevk etmek üzere gözle görülecek ve
çocukların ulaşamayacağı şekilde yerleştirilmiştir.
14. Restoran alanlarında ki masa düzenlerimiz, sosyal izolasyon kuralına uygun olarak azaltılmış
sosyal mesafeye dikkat edilmiştir. Bakanlık sertifikasyon açıklamalarına göre gerekirse tüm hijyen
kuraları göz önünde tutularak 2020 sezonuna hazır Roof restoran ilavesi yapılmıştır. Mama
sandalyeleri dahil tüm temas yüzeyleri alkol bazlı dezenfektanlar ile temizlenmektedir.
15. Restoran alanlarımızdaki tüm yemek ve içecek servisleri, herhangi bir çapraz bulaşmayı
engellemek için belirli bir sistemde servis edilecektir. Daha önce açık büfe olarak servis verdiğimiz
restoran ekipmanları tamamen cam kaplama yapılmıştır. Ayrıca Otelimizde bulunan tüm bar
alanları da cam ile kapatılarak yoğunluğu önleyebilmek amaçlı ilgili personel tarafından servis
yapılması sağlanacaktır.
16. Mal kabul ve tesellüm alanları belirlenen prosedür ve talimatlara göre düznli dezenfekte edilecek
ve yapılan işlemler formlar ile kayıt altına alınacaktır.
17. Mutfak alanı belirlenen prosedür ve talimatlar ile temizlenip, dezenfekte edilerek, gıda mühendisi
tarafından kontrolü yapılarak ilgili formlar ile kayıt altına alınacaktır.
18. Plajımız ve havuzlarımızda şezlong ve masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde
planlanmıştır.
19. Personel sağlık kontrol raporu ile işe alınacaktır.
20. Personel eğitimleri belirli aralıklarla tekrarlanacaktır.
21. Personelin gerekli hijyen önlemleri alması ile mesaisine başlayacaktır.
Tesisin 131 odası bulunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Animasyon
  • Çocuk Kulübü
  • Dart
  • Fitness Center
  • Havlu Hizmeti
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Masa Tenisi
  • Otopark
  • Özel Plaj
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Sauna
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • Araç Kiralama
  • Cilt Ve Vücut Bakımları
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Doktor
  • İthal İçecekler
  • Kablolu İnternet
  • Kuru Temizleme
  • Masaj
  • Oda Servisi
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Telefon
  • Toplantı Salonu
  • Türk Kahvesi

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022
    1. Misafirlerimize kalacakları süre içerisinde, tesis içerisinde sağlıklı bir izolasyon sağlayabilmek için
    gerekli bilgilendirmeler siz misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağılığını koruyabilmek amaçlı
    uyulması gereken Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurullarının tavsiye ettiği kurallar harfiyen
    uygulanmakta, gerekli form, belge ve taahhütler imza altına alınmaktadır.
    2. Her misafire otel girişinde, Sağlık Bakanlığının belirlediği sorular yöneltilip, ihtiyaç olması
    durumunda yetkili Kamu Kurumları ile paylaşılmak üzere Kişisel Verilerin Korunması Kanuna
    uygun olarak, misafirin açık rızası ile kayıt altına alınmaktadır.
    3. Termal ateş ölçer ile tüm giriş yapan misafirler, tedarikçiler ve personelin ateşi ölçülmekte ve 38
    dereceden yüksek ateş ölçümlerinde misafir, personel ve tedarikçi işletmeye alınmayarak en
    yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmektedir.
    4. Sosyal mesafe gözetebilmek amacı ile Resepsiyon önü bekleme olmayacak şekilde giriş işlemleri
    birebir ilgi ile tek tek yapılacak, misafir talepleri hızla karşılanacaktır.
    5. Misafirlerimizin bagajları ch/in esnasında dezenfekte edildikten sonra otelimize alınmaktadır.
    6. Oda blokaj konumlanmaları, sosyal izolasyon göz önüne alınarak düzenlenmiştir.
    7. Bakteriler ve virüs üzerinde etkili olduğu kanıtlanmış ve insan sağlığına zararlı olmayan belgeli
    dezenfektanlar kullanılarak ilaçlama yöntemi uygulanacaktır.
    8. Odalar, her konaklama sonrası yeterli süre ile havalandırılmakta ve geliştirdiğimiz Kat Hizmetleri
    Prosedürlerine uygun olarak dezenfekte edilip, ozon jeneratörleri ile ozonlama yapılmaktadır.
    Oda içerisinde kullanılan çarşaf, havlu gibi tekstil ürünleri 90 derece ısıda özel belgeli kimyasallar
    ile yıkanacaktır.
    9. Hijyen kuralları kapsamında bütün oda koridorları halı kaplı iken fayans olarak revize edilmiştir.
    10. Mevcut temizlik prosedürlerimiz genişletilerek, virüsün yayılmasına engel olacak seviyede sık
    aralıklı olarak dezenfektan kullanımına başlanmıştır.
    11. Tüm kapı kolları, wc’ler asansör butonları, masa sandalyeler, karşılama standları güvenlik
    noktaları gibi sık temas gören alanlar kısa aralıklarla dezenfekte edilmektedir.
    12. Otelimizde doktor hizmeti 7/24 anlaşmalı sağlık kuruluşu ile koordineli bir şekilde
    yürütülmektedir.
    13. Tüm önemli noktalarımıza el dezenfektanları sık kullanıma sevk etmek üzere gözle görülecek ve
    çocukların ulaşamayacağı şekilde yerleştirilmiştir.
    14. Restoran alanlarında ki masa düzenlerimiz, sosyal izolasyon kuralına uygun olarak azaltılmış
    sosyal mesafeye dikkat edilmiştir. Bakanlık sertifikasyon açıklamalarına göre gerekirse tüm hijyen
    kuraları göz önünde tutularak 2020 sezonuna hazır Roof restoran ilavesi yapılmıştır. Mama
    sandalyeleri dahil tüm temas yüzeyleri alkol bazlı dezenfektanlar ile temizlenmektedir.
    15. Restoran alanlarımızdaki tüm yemek ve içecek servisleri, herhangi bir çapraz bulaşmayı
    engellemek için belirli bir sistemde servis edilecektir. Daha önce açık büfe olarak servis verdiğimiz
    restoran ekipmanları tamamen cam kaplama yapılmıştır. Ayrıca Otelimizde bulunan tüm bar
    alanları da cam ile kapatılarak yoğunluğu önleyebilmek amaçlı ilgili personel tarafından servis
    yapılması sağlanacaktır.
    16. Mal kabul ve tesellüm alanları belirlenen prosedür ve talimatlara göre düznli dezenfekte edilecek
    ve yapılan işlemler formlar ile kayıt altına alınacaktır.
    17. Mutfak alanı belirlenen prosedür ve talimatlar ile temizlenip, dezenfekte edilerek, gıda mühendisi
    tarafından kontrolü yapılarak ilgili formlar ile kayıt altına alınacaktır.
    18. Plajımız ve havuzlarımızda şezlong ve masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde
    planlanmıştır.
    19. Personel sağlık kontrol raporu ile işe alınacaktır.
    20. Personel eğitimleri belirli aralıklarla tekrarlanacaktır.
    21. Personelin gerekli hijyen önlemleri alması ile mesaisine başlayacaktır.