Le Bleu Hotel & Resort

Aydın, Kuşadası, Kadınlar Denizi |

Konum

Kuşadası, Kadınlar denizi mevkiinde yer alan tesis, Adnan Menderes Havalimanına 70 km., Kuşadası merkezine 3 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsizdir. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler Lobby Lounge & Cafe'de 24 saat ücretsizdir. Tüm ithal içecekler, taze sıkılmış meyve suları ve şişe içecekler ücretlidir.

Havuz Bar 10.00-00.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Restoran Bar ana öğün saatlerinde hizmet veriyor. Mini bar girişte 1 kez su ve soft içecekler ile dolduruluyor.

Ristorante Le Bleu ve Lipari A la Carte Restoran 5 gece ve üzeri konaklama yapan misafirler için rezervasyonlu ve bir kez ücretsiz. A la carte restoranlar haftada 6 gün hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Ristorante Le Bleu Lipari A la Carte Restoran


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-10.30 Geç Kahvaltı
    10.00-18.00 Aqua Snack Bar
    11.30-16.00 Snack Servisi
    12.00-14.00 Öğle Yemeği
    17.00-18.00 Kek & Cookies
    18.00-00.00 Aqua Bar
    19.00-21.00 Akşam Yemeği
    19.30-22.00 A la Carte Restoranlar
    23.00-02.00 Temple Disco Bar
    00.00-01.00 Gece Çorbası
    00.00-02.00 Disco Night Club
    24 Saat Lobby Bar
    Denize sıfır konumdaki tesisin bir adet platform ve bir adet kumsal alan olmak üzere iki adet özel plajı bulunuyor.
    Plajda alınan şezlong, şemsiye ücretsiz. Plaj havlusu ise depozitoludur.
    Tesiste, çocuk havuzu ve çocuk oyun alanları bulunmaktadır.
    · Giriş gününden sonraki sabah bir defaya mahsus odaya kahvaltı servisi
    · Misafir İlişkileri yetkilileri tarafından özel karşılama ve express check-in
    · Bornoz
    · Giriş günü odaya hoş geldin çiçeği
    · Köpüklü şarap ve meyve sepeti
    · Yemek sonrası masaya kalpli pasta ikramı
    · A la carte restoranda mum ışığında romantik akşam yemeği (1 gece)
    · Oda süslemesi
    · Kapı süsleme
    · Pavilyon paketlerinde %50 indirim

    Ücretli Balayı Paketi
    · Giriş günü oda zemini ve yatağın güllerle kaplanması
    · Odada kahvaltı
    · Çikolatalı fondü
    Covid-19 Sağlık ve Güvenlik Bilgilendirmesi

    Tesis, Covid-19 (Koronavirüs) dünyada salgın haline dönüştüğü ilk günden itibaren, Dünya Sağlık Örgütü ve ilgili kamu otoritelerini yakından izleyip, belirlenen yönergeleri takip etmektedir.

    Hizmet standartlarının güvenlik ve sağlık açısından uygunluğunu iç ve dış ekiplerle birlikte sağlayarak bağımsız üçüncü taraf denetimler ile garanti altına almaktadır.

    ISIS – Türkiye’nin Sağlıklı Tatil Sistemi (STS), tesiste gıda, su ve çevresel kaynaklı hastalıkların önlenmesi yönünde yapılan çalışmaları başarı sertifikası ile belgelendirmiştir.

    Tesiste yüksek standartlarda uygulanan misafir güvenliği, gıda ve su güvenliği, toplum sağlığı, hijyen, çevre güvenliği, atık yönetimi ve iş sağlığı güvenliği prosedürlerine ilave olarak iç ve dış uzman ekipleri ile , daha güvenli konaklama için salgına karşı önleyici tedbirler alınmış ve derhal uygulamaya konulmuştur.

    Personel

    *Çalışanların tesise giriş ve çıkışlarında ateş ölçüm taramaları yapılır ve kayıt altına alınır. Covid-19 belirtileri göstermesi durumunda hemen işyeri hekimi tarafından kontrolü sağlanır.
    *Çalışanların kullandığı servis araçları, çalışma alanları, ortak kullanım alanları ve ofisler fiziksel mesafeye göre düzenlenmiş, temizlik ve dezenfeksiyon sıklıkları artırılmış ve gerekli tüm kişisel koruyucu ekipmanlar sağlanmıştır.
    *Grip, nezle veya herhangi bir rahatsızlığı olan personele ev istirahat izni verilir ve işyeri hekimi onayı dışında işe geri döndürülmez.
    *Tüm çalışanların güncel durumu “Covid-19 Sağlık Beyan ve Taahhütnamesi” ışığında yakından takip edilir.
    *Çalışanlara verilen standart gıda güvenliği ve genel hijyen eğitimlerine ilave olarak Covid-19 kapsamında farkındalık ve hijyen eğitimleri düzenli olarak verilir.

    Misafir

    *Özel araçları ile gelen misafirlerin talepleri durumunda araç temizlik ve dezenfeksiyon hizmeti sunulur.
    *Tesise girişte misafir ateş ölçüm taramaları yapılır ve kayıt altına alınır.
    *Misafirlerin girişte seyahat geçmişi ve sağlık durumlarına ilişkin bilgileri içeren Covid-19 beyan ve taahhütnamesini doldurmaları gerekir.
    *Maske, eldiven ve el dezenfektanı misafirlerin kullanımına acıktır.
    *Misafirlere hızlı check-in ve güvenli ödeme alternatifleri sunulur.
    *Misafirlere içerisinde oda kartı, dezenfektan mendil ve maske bulunan kapalı check-in kiti sunulur.
    *Valizler odaya teslim edilmeden dezenfeksiyonları yapılır.
    *Misafirlerin girişte talep etmeleri durumunda odalarına girilmez. Oda servisi, valiz, havlu, su vb. hizmetleri oda önünde fiziksel mesafe korunarak teslim almaları sağlanır.

    Misafir Odaları

    *Misafir odaları temizlik ve dezenfeksiyonu, kişisel koruyucu önlemlerini almış uzman ekibimiz tarafından Sağlık Bakanlığı onaylı endüstri lideri ürünler ile yapılır.
    *Odalar temizlik planına göre farklı renklerde tek kullanımlık temizlik bezleri ve paspaslar kullanılarak sırasıyla balkon, yatak odası, banyo ve en son olarak tuvalet temizlenir.
    *En çok temas edilen oda cihazları, kontrol panelleri ve sert yüzeylerin artırılmış antiviral dezenfeksiyonlarının yapılması sonucu oda temizliği sürdürülür.
    *Çıkış yapan odaların mini bar soğutucu ve çekmeceleri, dezenfeksiyonları yapıldıktan sonra tüm ürün ve servis ekipmanlarının tamamı yenilenir ve kapatılır.
    *Oda ve banyoda kullanılan tüm buklet malzemeleri tek kullanımlık ambalajlar içinde sunulur.
    *Odalarda bulunan yedek yastık, pike ve yedek elbise askısı gibi malzemeler kaldırılmış olup misafirlerin talepleri durumunda servis edilir.
    *Odalara ayakkabı torbaları, dezenfektan mendiller ve şeffaf eldivenler konulur.
    *Oda servisi menüsü ve tüm basılı materyaller kaldırılarak, dijital olarak QR kodlu menüler ve otel web sayfasından erişime açılmıştır.
    *Klima filtrelerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılır ve odanın taze hava ile yenilenmesi sağlanır.
    *Odaların tüm temizlik, dezenfeksiyon ve hazırlık faaliyetlerinden sonra yeni misafir girişine kadar kapıları kapatılır.

    Yiyecek-İçecek Hizmetleri

    *Görevli tüm çalışanların kişisel koruyucu önlemlerini almaları sağlanmıştır.
    *Yeme içme alanları fiziksel mesafeye göre düzenlenmiş, teraslarında geniş ve yeterli oturma alanları sağlanmıştır.
    *Çalışma saatleri genişletilen açık büfe ve brunch hizmetlerimiz şeflerimiz tarafından servis edilir.
    *Açık büfe hizmet veren restoran içinde çocuklu ve senior misafirlere özel alan seçenekleri sunulmaktadır.
    *Yeme içme alanları hizmete kapandıktan sonra detaylı temizlik yapılır ve ULV ile dezenfeksiyonu sağlanır.
    *Masalar ve sandalyeler her misafir kullanımından sonra dezenfekte edilir.
    *Mama sandalye tepsisi dahil tüm servis ekipmanları bulaşık makinelerinde yüksek sıcaklıkta sterilize edilir.
    *Çocuk ve bebek büfesi şeflerimiz tarafından servis edilir.
    *Mevcut el hijyeni talimatlarımıza ek olarak, mutfak üretim alanlarımızda 30 dakikada bir el yıkanır.
    *Misafir lobby karşılama ve oda ikramları hijyenik ambalajlarda kapalı olarak sunulur.

    Genel Kullanım Alanları

    *Tesisimizde tüm ortak kullanım alanları fiziksel mesafeye göre yeniden düzenlenmiş, gerekli alanlara el dezenfeksiyon istasyonları kurulmuştur.
    *Tüm genel alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, kişisel koruyucu önlemlerini almış uzman ekibimiz tarafından yapılır.
    *Kritik nokta olarak belirlenen en çok temas edilen yüzeyler misafirlerin kullanımından sonra Diversey Oxivir Plus ile temizlenir.
    *Kimyasal dezenfeksiyon işlemlerine ek olarak buhar yöntemi ve ULV tekniği ile genel alan ve oda dezenfeksiyonu sağlanır.
    *Tüm genel alan tuvaletleri anti-mikrobiyal sıvı sabun ve el dezenfektanları ile donatılmıştır. Genel alan tuvaletleri tıbbi sınıf kimyasal ile temizlenir ve dezenfekte edilir.
    *Klima kanal ve filtrelerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri artırılmıştır. Otel binası ortam havasının düzenli olarak taze hava ile yenilenmesi sağlanır.
    *Tüm havuzlarda pH ve klor seviyeleri standartlara uygun limitlerde tutulur, değerleri kontrol edilir, ters yıkama ve durulama işlemi sıklığı arttırılarak filtrelerin temiz kalması sağlanır.
    *Havuz ve plaj çevresi şezlong araları fiziksel mesafeye göre düzenlenmiştir.
    *Tüm havlular personel tarafından veya poşet içinde sunulur.
    *SPA, Hamam bölgesinde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri artırılmış, belirli alanlarda rezervasyon uygulaması yapılarak kişi sayısı kontrolü sağlanmıştır.
    *Otel içerisinde hizmet veren market ve tüm mağazalarda Covid-19 kapsamında ek önlemler alınmıştır.
    *Profesyonel çamaşırhane hizmeti tesis içinde verilir.
    *Tüm otel tekstil ürünleri ve çamaşırlar uzman ekibimiz tarafından çapraz bulaşma önlemleri alınarak yıkanır.
    *Oda tekstili ve çamaşırların hijyenik şekilde yıkanması için uluslararası otoritelerin tavsiye ettiği, kemo-termal dezenfeksiyon urunu olan Diversey Clax Personril kullanılır.

    Güvenlik ve Sağlık Hizmeti

    *Tesiste 7/24 iç ve dış güvenlik görevlileri, sağlık görevlileri hazır bulunur.
    *Kamu otoriteleri yönergelerine göre, olası şüpheli veya vaka durumlarında izolasyonu sağlayabilmek için gerekli prosedür ve hizmet standartları tanımlanmış, izolasyon alanları belirlenmiştir.

    *Tesise giren tüm ziyaretçi, tedarikçi ve dış kaynaklı hizmet sağlayıcıların ana girişlerde ateş ölçümleri yapılır ve önleyici tedbirleri alınır.
    *Ürün tesliminden, misafire sunulana kadar bütün ürünlerin güvenliği ve hijyenini sağlayacak alt yapı ve standartlar tesisimizde uygulanır.
    18 yaşından küçüklere alkollü içki servisi yapılmamaktadır. Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    18.824 m² alan üzerine kurulu tesisin 263 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Disko
    • Fitness Center
    • Futbol
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Tv Odası

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Dalış Okulu
    • Disko Bar
    • Doktor
    • İnternet Köşesi
    • İthal İçecekler
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Pavillon
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Spa

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 600 TL indirim için 'TATİL600' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 3 Ağustos 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 3 Eylül 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 4 Eylül 2022'de geri alınacaktır.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • Garanti BBVA POS'larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat, konaklama veya araç kiralama harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve her müşteri en fazla 150 TL bonus kazanabilir. 
  • Kampanyaya sadece BonusFlaş uygulaması üzerinden katılım sağlanabilir. BonusFlaş üzerinden katılmak için ilk harcamadan önce HEMEN KATIL'ın tıklanması gerekmektedir. 
  • Aynı gün aynı işyerinden yapılan harcamaların sadece ilki dahil edilecektir.
  • Garanti Bonus'lar, Money Bonus, Paracard Bonus, Bonus Business, Easy, Flexi, Bonus Flexi ve Bonus Genç kredi kartları ve bu kredi kartlarının ek kartları kampanyaya dahildir.
  • Kazanılan bonuslar 3 Ağustos – 3 Eylül 2022 tarihleri arasında kullanılabilir.
  • Kullanılmayan bonuslar 4 Eylül 2022 tarihinde geri alınacaktır. 
  • Sadece şahıs şirketi sahibi müşteriler ticari kartları ile BonusFlaş üzerinden kampanyaya katılım sağlayabilmektedir. Tüzel müşteriler kampanyaya dahil değildir. 
  • Bonus sanal kartlar, internetten yapılan harcamalar, MoTo (Mail order, Telephone order), temassız işlemler dahildir. Düzenli ödeme talimatı, otomatik ödemeler, bonus kullanımları dahil değildir. 
  • Kampanyaya FastPay ile yapılan işlemler dahil değildir.
  • Sadece yurt içinde yapılan peşin ve taksitli işlemler harcamalar dahildir. Kampanya dahilinde iade ve iptal işlemleri dikkate alınacaktır.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Maximum Kart’ınız ile 30 Haziran-15 Temmuz 2022 tarihleri arasında yapacağınız toplamda 15.000 TL ve üzeri alışverişlerinize 1.500 TL MaxiPuan! kazanın!
  • Kampanya katılımlı olup katılımınızı kampanya dönemi içinde dilediğiniz zaman (alışverişinizden önce veya sonra) yapabilirsiniz.
  • Katılmak için Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklayarak ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirin: maximum.com.tr/indir
  • Kampanyaya dâhil olan işlemler: İş Bankası Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, İş’te Üniversiteli, Maximum Genç, Pati Kart), MaxiPara Kartlar
  • Kampanyaya dâhil olmayan işlemler: Ticari Bankamatik ve Kredi Kartları, Vadematik Kart, Aidatsız Kartlar ile yapılan işlemler, Maximum Fırsat ve MaxiPuan kullanılarak yapılan alışverişler, ürün iptal ve iade işlemleri, Maximum POS cihazından yapılmayan işlemler kampanyaya dâhil değildir.
  • Ödül Kullanımı: Bir müşteri kampanyadan bir kere yararlanabilir ve en fazla 1.500 TL MaxiPuan kazanabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil’e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır.
  • Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır.
  • Kazanılan MaxiPuanlar 2 Ağustos 2022 tarihinde alışveriş yapılan karta yüklenecek olup 30 Eylül 2022 tarihine kadar (bu tarih dahil) kullanılabilecektir. Kullanılmayan MaxiPuanlar 1 Ekim 2022 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanyaya ilişkin Maximum Mobil barem gösterimleri bilgi amaçlı olup, iptal veya iade işlemlerini içermemektedir.
  • Türkiye İş Bankası A.Ş. kampanyayı durdurma veya kampanya koşullarını değiştirme hakkına sahiptir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2022 - 15.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Covid-19 Sağlık ve Güvenlik Bilgilendirmesi

    Tesis, Covid-19 (Koronavirüs) dünyada salgın haline dönüştüğü ilk günden itibaren, Dünya Sağlık Örgütü ve ilgili kamu otoritelerini yakından izleyip, belirlenen yönergeleri takip etmektedir.

    Hizmet standartlarının güvenlik ve sağlık açısından uygunluğunu iç ve dış ekiplerle birlikte sağlayarak bağımsız üçüncü taraf denetimler ile garanti altına almaktadır.

    ISIS – Türkiye’nin Sağlıklı Tatil Sistemi (STS), tesiste gıda, su ve çevresel kaynaklı hastalıkların önlenmesi yönünde yapılan çalışmaları başarı sertifikası ile belgelendirmiştir.

    Tesiste yüksek standartlarda uygulanan misafir güvenliği, gıda ve su güvenliği, toplum sağlığı, hijyen, çevre güvenliği, atık yönetimi ve iş sağlığı güvenliği prosedürlerine ilave olarak iç ve dış uzman ekipleri ile , daha güvenli konaklama için salgına karşı önleyici tedbirler alınmış ve derhal uygulamaya konulmuştur.

    Personel

    *Çalışanların tesise giriş ve çıkışlarında ateş ölçüm taramaları yapılır ve kayıt altına alınır. Covid-19 belirtileri göstermesi durumunda hemen işyeri hekimi tarafından kontrolü sağlanır.
    *Çalışanların kullandığı servis araçları, çalışma alanları, ortak kullanım alanları ve ofisler fiziksel mesafeye göre düzenlenmiş, temizlik ve dezenfeksiyon sıklıkları artırılmış ve gerekli tüm kişisel koruyucu ekipmanlar sağlanmıştır.
    *Grip, nezle veya herhangi bir rahatsızlığı olan personele ev istirahat izni verilir ve işyeri hekimi onayı dışında işe geri döndürülmez.
    *Tüm çalışanların güncel durumu “Covid-19 Sağlık Beyan ve Taahhütnamesi” ışığında yakından takip edilir.
    *Çalışanlara verilen standart gıda güvenliği ve genel hijyen eğitimlerine ilave olarak Covid-19 kapsamında farkındalık ve hijyen eğitimleri düzenli olarak verilir.

    Misafir

    *Özel araçları ile gelen misafirlerin talepleri durumunda araç temizlik ve dezenfeksiyon hizmeti sunulur.
    *Tesise girişte misafir ateş ölçüm taramaları yapılır ve kayıt altına alınır.
    *Misafirlerin girişte seyahat geçmişi ve sağlık durumlarına ilişkin bilgileri içeren Covid-19 beyan ve taahhütnamesini doldurmaları gerekir.
    *Maske, eldiven ve el dezenfektanı misafirlerin kullanımına acıktır.
    *Misafirlere hızlı check-in ve güvenli ödeme alternatifleri sunulur.
    *Misafirlere içerisinde oda kartı, dezenfektan mendil ve maske bulunan kapalı check-in kiti sunulur.
    *Valizler odaya teslim edilmeden dezenfeksiyonları yapılır.
    *Misafirlerin girişte talep etmeleri durumunda odalarına girilmez. Oda servisi, valiz, havlu, su vb. hizmetleri oda önünde fiziksel mesafe korunarak teslim almaları sağlanır.

    Misafir Odaları

    *Misafir odaları temizlik ve dezenfeksiyonu, kişisel koruyucu önlemlerini almış uzman ekibimiz tarafından Sağlık Bakanlığı onaylı endüstri lideri ürünler ile yapılır.
    *Odalar temizlik planına göre farklı renklerde tek kullanımlık temizlik bezleri ve paspaslar kullanılarak sırasıyla balkon, yatak odası, banyo ve en son olarak tuvalet temizlenir.
    *En çok temas edilen oda cihazları, kontrol panelleri ve sert yüzeylerin artırılmış antiviral dezenfeksiyonlarının yapılması sonucu oda temizliği sürdürülür.
    *Çıkış yapan odaların mini bar soğutucu ve çekmeceleri, dezenfeksiyonları yapıldıktan sonra tüm ürün ve servis ekipmanlarının tamamı yenilenir ve kapatılır.
    *Oda ve banyoda kullanılan tüm buklet malzemeleri tek kullanımlık ambalajlar içinde sunulur.
    *Odalarda bulunan yedek yastık, pike ve yedek elbise askısı gibi malzemeler kaldırılmış olup misafirlerin talepleri durumunda servis edilir.
    *Odalara ayakkabı torbaları, dezenfektan mendiller ve şeffaf eldivenler konulur.
    *Oda servisi menüsü ve tüm basılı materyaller kaldırılarak, dijital olarak QR kodlu menüler ve otel web sayfasından erişime açılmıştır.
    *Klima filtrelerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılır ve odanın taze hava ile yenilenmesi sağlanır.
    *Odaların tüm temizlik, dezenfeksiyon ve hazırlık faaliyetlerinden sonra yeni misafir girişine kadar kapıları kapatılır.

    Yiyecek-İçecek Hizmetleri

    *Görevli tüm çalışanların kişisel koruyucu önlemlerini almaları sağlanmıştır.
    *Yeme içme alanları fiziksel mesafeye göre düzenlenmiş, teraslarında geniş ve yeterli oturma alanları sağlanmıştır.
    *Çalışma saatleri genişletilen açık büfe ve brunch hizmetlerimiz şeflerimiz tarafından servis edilir.
    *Açık büfe hizmet veren restoran içinde çocuklu ve senior misafirlere özel alan seçenekleri sunulmaktadır.
    *Yeme içme alanları hizmete kapandıktan sonra detaylı temizlik yapılır ve ULV ile dezenfeksiyonu sağlanır.
    *Masalar ve sandalyeler her misafir kullanımından sonra dezenfekte edilir.
    *Mama sandalye tepsisi dahil tüm servis ekipmanları bulaşık makinelerinde yüksek sıcaklıkta sterilize edilir.
    *Çocuk ve bebek büfesi şeflerimiz tarafından servis edilir.
    *Mevcut el hijyeni talimatlarımıza ek olarak, mutfak üretim alanlarımızda 30 dakikada bir el yıkanır.
    *Misafir lobby karşılama ve oda ikramları hijyenik ambalajlarda kapalı olarak sunulur.

    Genel Kullanım Alanları

    *Tesisimizde tüm ortak kullanım alanları fiziksel mesafeye göre yeniden düzenlenmiş, gerekli alanlara el dezenfeksiyon istasyonları kurulmuştur.
    *Tüm genel alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, kişisel koruyucu önlemlerini almış uzman ekibimiz tarafından yapılır.
    *Kritik nokta olarak belirlenen en çok temas edilen yüzeyler misafirlerin kullanımından sonra Diversey Oxivir Plus ile temizlenir.
    *Kimyasal dezenfeksiyon işlemlerine ek olarak buhar yöntemi ve ULV tekniği ile genel alan ve oda dezenfeksiyonu sağlanır.
    *Tüm genel alan tuvaletleri anti-mikrobiyal sıvı sabun ve el dezenfektanları ile donatılmıştır. Genel alan tuvaletleri tıbbi sınıf kimyasal ile temizlenir ve dezenfekte edilir.
    *Klima kanal ve filtrelerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri artırılmıştır. Otel binası ortam havasının düzenli olarak taze hava ile yenilenmesi sağlanır.
    *Tüm havuzlarda pH ve klor seviyeleri standartlara uygun limitlerde tutulur, değerleri kontrol edilir, ters yıkama ve durulama işlemi sıklığı arttırılarak filtrelerin temiz kalması sağlanır.
    *Havuz ve plaj çevresi şezlong araları fiziksel mesafeye göre düzenlenmiştir.
    *Tüm havlular personel tarafından veya poşet içinde sunulur.
    *SPA, Hamam bölgesinde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri artırılmış, belirli alanlarda rezervasyon uygulaması yapılarak kişi sayısı kontrolü sağlanmıştır.
    *Otel içerisinde hizmet veren market ve tüm mağazalarda Covid-19 kapsamında ek önlemler alınmıştır.
    *Profesyonel çamaşırhane hizmeti tesis içinde verilir.
    *Tüm otel tekstil ürünleri ve çamaşırlar uzman ekibimiz tarafından çapraz bulaşma önlemleri alınarak yıkanır.
    *Oda tekstili ve çamaşırların hijyenik şekilde yıkanması için uluslararası otoritelerin tavsiye ettiği, kemo-termal dezenfeksiyon urunu olan Diversey Clax Personril kullanılır.

    Güvenlik ve Sağlık Hizmeti

    *Tesiste 7/24 iç ve dış güvenlik görevlileri, sağlık görevlileri hazır bulunur.
    *Kamu otoriteleri yönergelerine göre, olası şüpheli veya vaka durumlarında izolasyonu sağlayabilmek için gerekli prosedür ve hizmet standartları tanımlanmış, izolasyon alanları belirlenmiştir.

    *Tesise giren tüm ziyaretçi, tedarikçi ve dış kaynaklı hizmet sağlayıcıların ana girişlerde ateş ölçümleri yapılır ve önleyici tedbirleri alınır.
    *Ürün tesliminden, misafire sunulana kadar bütün ürünlerin güvenliği ve hijyenini sağlayacak alt yapı ve standartlar tesisimizde uygulanır.