Le Bleu Hotel & Resort

Aydın, Kuşadası, Kadınlar Denizi |

Konum

Kuşadası, Kadınlar denizi mevkiinde yer alan tesis, Adnan Menderes Havalimanına 70 km., Kuşadası merkezine 3 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsizdir. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler Lobby Lounge & Cafe'de 24 saat ücretsizdir. Tüm ithal içecekler, taze sıkılmış meyve suları ve şişe içecekler ücretlidir.

Havuz Bar 10.00-00.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Restoran Bar ana öğün saatlerinde hizmet veriyor. Mini bar girişte 1 kez su ve soft içecekler ile dolduruluyor.

Ristorante Le Bleu ve Lipari A la Carte Restoran 5 gece ve üzeri konaklama yapan misafirler için rezervasyonlu ve bir kez ücretsiz. A la carte restoranlar haftada 6 gün hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Ristorante Le Bleu Lipari A la Carte Restoran


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-10.30 Geç Kahvaltı
    10.00-18.00 Aqua Snack Bar
    11.30-16.00 Snack Servisi
    12.00-14.00 Öğle Yemeği
    17.00-18.00 Kek & Cookies
    18.00-00.00 Aqua Bar
    19.00-21.00 Akşam Yemeği
    19.30-22.00 A la Carte Restoranlar
    23.00-02.00 Temple Disco Bar
    00.00-01.00 Gece Çorbası
    00.00-02.00 Disco Night Club
    24 Saat Lobby Bar
    Denize sıfır konumdaki tesisin bir adet platform ve bir adet kumsal alan olmak üzere iki adet özel plajı bulunuyor.
    Plajda alınan şezlong, şemsiye ücretsiz. Plaj havlusu ise depozitoludur.
    Tesiste, çocuk havuzu ve çocuk oyun alanları bulunmaktadır.
    · Giriş gününden sonraki sabah bir defaya mahsus odaya kahvaltı servisi
    · Misafir İlişkileri yetkilileri tarafından özel karşılama ve express check-in
    · Bornoz
    · Giriş günü odaya hoş geldin çiçeği
    · Köpüklü şarap ve meyve sepeti
    · Yemek sonrası masaya kalpli pasta ikramı
    · A la carte restoranda mum ışığında romantik akşam yemeği (1 gece)
    · Oda süslemesi
    · Kapı süsleme
    · Pavilyon paketlerinde %50 indirim

    Ücretli Balayı Paketi
    · Giriş günü oda zemini ve yatağın güllerle kaplanması
    · Odada kahvaltı
    · Çikolatalı fondü
    Covid-19 Sağlık ve Güvenlik Bilgilendirmesi

    Tesis, Covid-19 (Koronavirüs) dünyada salgın haline dönüştüğü ilk günden itibaren, Dünya Sağlık Örgütü ve ilgili kamu otoritelerini yakından izleyip, belirlenen yönergeleri takip etmektedir.

    Hizmet standartlarının güvenlik ve sağlık açısından uygunluğunu iç ve dış ekiplerle birlikte sağlayarak bağımsız üçüncü taraf denetimler ile garanti altına almaktadır.

    ISIS – Türkiye’nin Sağlıklı Tatil Sistemi (STS), tesiste gıda, su ve çevresel kaynaklı hastalıkların önlenmesi yönünde yapılan çalışmaları başarı sertifikası ile belgelendirmiştir.

    Tesiste yüksek standartlarda uygulanan misafir güvenliği, gıda ve su güvenliği, toplum sağlığı, hijyen, çevre güvenliği, atık yönetimi ve iş sağlığı güvenliği prosedürlerine ilave olarak iç ve dış uzman ekipleri ile , daha güvenli konaklama için salgına karşı önleyici tedbirler alınmış ve derhal uygulamaya konulmuştur.

    Personel

    *Çalışanların tesise giriş ve çıkışlarında ateş ölçüm taramaları yapılır ve kayıt altına alınır. Covid-19 belirtileri göstermesi durumunda hemen işyeri hekimi tarafından kontrolü sağlanır.
    *Çalışanların kullandığı servis araçları, çalışma alanları, ortak kullanım alanları ve ofisler fiziksel mesafeye göre düzenlenmiş, temizlik ve dezenfeksiyon sıklıkları artırılmış ve gerekli tüm kişisel koruyucu ekipmanlar sağlanmıştır.
    *Grip, nezle veya herhangi bir rahatsızlığı olan personele ev istirahat izni verilir ve işyeri hekimi onayı dışında işe geri döndürülmez.
    *Tüm çalışanların güncel durumu “Covid-19 Sağlık Beyan ve Taahhütnamesi” ışığında yakından takip edilir.
    *Çalışanlara verilen standart gıda güvenliği ve genel hijyen eğitimlerine ilave olarak Covid-19 kapsamında farkındalık ve hijyen eğitimleri düzenli olarak verilir.

    Misafir

    *Özel araçları ile gelen misafirlerin talepleri durumunda araç temizlik ve dezenfeksiyon hizmeti sunulur.
    *Tesise girişte misafir ateş ölçüm taramaları yapılır ve kayıt altına alınır.
    *Misafirlerin girişte seyahat geçmişi ve sağlık durumlarına ilişkin bilgileri içeren Covid-19 beyan ve taahhütnamesini doldurmaları gerekir.
    *Maske, eldiven ve el dezenfektanı misafirlerin kullanımına acıktır.
    *Misafirlere hızlı check-in ve güvenli ödeme alternatifleri sunulur.
    *Misafirlere içerisinde oda kartı, dezenfektan mendil ve maske bulunan kapalı check-in kiti sunulur.
    *Valizler odaya teslim edilmeden dezenfeksiyonları yapılır.
    *Misafirlerin girişte talep etmeleri durumunda odalarına girilmez. Oda servisi, valiz, havlu, su vb. hizmetleri oda önünde fiziksel mesafe korunarak teslim almaları sağlanır.

    Misafir Odaları

    *Misafir odaları temizlik ve dezenfeksiyonu, kişisel koruyucu önlemlerini almış uzman ekibimiz tarafından Sağlık Bakanlığı onaylı endüstri lideri ürünler ile yapılır.
    *Odalar temizlik planına göre farklı renklerde tek kullanımlık temizlik bezleri ve paspaslar kullanılarak sırasıyla balkon, yatak odası, banyo ve en son olarak tuvalet temizlenir.
    *En çok temas edilen oda cihazları, kontrol panelleri ve sert yüzeylerin artırılmış antiviral dezenfeksiyonlarının yapılması sonucu oda temizliği sürdürülür.
    *Çıkış yapan odaların mini bar soğutucu ve çekmeceleri, dezenfeksiyonları yapıldıktan sonra tüm ürün ve servis ekipmanlarının tamamı yenilenir ve kapatılır.
    *Oda ve banyoda kullanılan tüm buklet malzemeleri tek kullanımlık ambalajlar içinde sunulur.
    *Odalarda bulunan yedek yastık, pike ve yedek elbise askısı gibi malzemeler kaldırılmış olup misafirlerin talepleri durumunda servis edilir.
    *Odalara ayakkabı torbaları, dezenfektan mendiller ve şeffaf eldivenler konulur.
    *Oda servisi menüsü ve tüm basılı materyaller kaldırılarak, dijital olarak QR kodlu menüler ve otel web sayfasından erişime açılmıştır.
    *Klima filtrelerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılır ve odanın taze hava ile yenilenmesi sağlanır.
    *Odaların tüm temizlik, dezenfeksiyon ve hazırlık faaliyetlerinden sonra yeni misafir girişine kadar kapıları kapatılır.

    Yiyecek-İçecek Hizmetleri

    *Görevli tüm çalışanların kişisel koruyucu önlemlerini almaları sağlanmıştır.
    *Yeme içme alanları fiziksel mesafeye göre düzenlenmiş, teraslarında geniş ve yeterli oturma alanları sağlanmıştır.
    *Çalışma saatleri genişletilen açık büfe ve brunch hizmetlerimiz şeflerimiz tarafından servis edilir.
    *Açık büfe hizmet veren restoran içinde çocuklu ve senior misafirlere özel alan seçenekleri sunulmaktadır.
    *Yeme içme alanları hizmete kapandıktan sonra detaylı temizlik yapılır ve ULV ile dezenfeksiyonu sağlanır.
    *Masalar ve sandalyeler her misafir kullanımından sonra dezenfekte edilir.
    *Mama sandalye tepsisi dahil tüm servis ekipmanları bulaşık makinelerinde yüksek sıcaklıkta sterilize edilir.
    *Çocuk ve bebek büfesi şeflerimiz tarafından servis edilir.
    *Mevcut el hijyeni talimatlarımıza ek olarak, mutfak üretim alanlarımızda 30 dakikada bir el yıkanır.
    *Misafir lobby karşılama ve oda ikramları hijyenik ambalajlarda kapalı olarak sunulur.

    Genel Kullanım Alanları

    *Tesisimizde tüm ortak kullanım alanları fiziksel mesafeye göre yeniden düzenlenmiş, gerekli alanlara el dezenfeksiyon istasyonları kurulmuştur.
    *Tüm genel alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, kişisel koruyucu önlemlerini almış uzman ekibimiz tarafından yapılır.
    *Kritik nokta olarak belirlenen en çok temas edilen yüzeyler misafirlerin kullanımından sonra Diversey Oxivir Plus ile temizlenir.
    *Kimyasal dezenfeksiyon işlemlerine ek olarak buhar yöntemi ve ULV tekniği ile genel alan ve oda dezenfeksiyonu sağlanır.
    *Tüm genel alan tuvaletleri anti-mikrobiyal sıvı sabun ve el dezenfektanları ile donatılmıştır. Genel alan tuvaletleri tıbbi sınıf kimyasal ile temizlenir ve dezenfekte edilir.
    *Klima kanal ve filtrelerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri artırılmıştır. Otel binası ortam havasının düzenli olarak taze hava ile yenilenmesi sağlanır.
    *Tüm havuzlarda pH ve klor seviyeleri standartlara uygun limitlerde tutulur, değerleri kontrol edilir, ters yıkama ve durulama işlemi sıklığı arttırılarak filtrelerin temiz kalması sağlanır.
    *Havuz ve plaj çevresi şezlong araları fiziksel mesafeye göre düzenlenmiştir.
    *Tüm havlular personel tarafından veya poşet içinde sunulur.
    *SPA, Hamam bölgesinde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri artırılmış, belirli alanlarda rezervasyon uygulaması yapılarak kişi sayısı kontrolü sağlanmıştır.
    *Otel içerisinde hizmet veren market ve tüm mağazalarda Covid-19 kapsamında ek önlemler alınmıştır.
    *Profesyonel çamaşırhane hizmeti tesis içinde verilir.
    *Tüm otel tekstil ürünleri ve çamaşırlar uzman ekibimiz tarafından çapraz bulaşma önlemleri alınarak yıkanır.
    *Oda tekstili ve çamaşırların hijyenik şekilde yıkanması için uluslararası otoritelerin tavsiye ettiği, kemo-termal dezenfeksiyon urunu olan Diversey Clax Personril kullanılır.

    Güvenlik ve Sağlık Hizmeti

    *Tesiste 7/24 iç ve dış güvenlik görevlileri, sağlık görevlileri hazır bulunur.
    *Kamu otoriteleri yönergelerine göre, olası şüpheli veya vaka durumlarında izolasyonu sağlayabilmek için gerekli prosedür ve hizmet standartları tanımlanmış, izolasyon alanları belirlenmiştir.

    *Tesise giren tüm ziyaretçi, tedarikçi ve dış kaynaklı hizmet sağlayıcıların ana girişlerde ateş ölçümleri yapılır ve önleyici tedbirleri alınır.
    *Ürün tesliminden, misafire sunulana kadar bütün ürünlerin güvenliği ve hijyenini sağlayacak alt yapı ve standartlar tesisimizde uygulanır.
    18 yaşından küçüklere alkollü içki servisi yapılmamaktadır. Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    18.824 m² alan üzerine kurulu tesisin 263 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Disko
    • Fitness Center
    • Futbol
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Tv Odası

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Dalış Okulu
    • Disko Bar
    • Doktor
    • İnternet Köşesi
    • İthal İçecekler
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Pavillon
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark
    • Denize Sıfır Otel
    • Spa

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024