Green Garden Resort Hotel

Antalya, Alanya, Obagöl |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deniz Manzaralı Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Aile Odası (1 Yatak Odalı)

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Aile Odası (2 Yatak Odalı)

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Villa (2 yatak Odalı)

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

Antalya Alanya'da şehre yakın avantajlı konumuyla dikkat çeken Green Garden Resort Hotel, mimarisi, şık dekorasyonu, keyifli odaları ve samimi atmosferi ile misafirlerine muhteşem bir tatil deneyimi yaşatmaktadır.
Tesis, Alanya Oba mevkiinde bulunmaktadır. Alanya Merkeze 3 km, Gazipaşa Havalimanına 39 km, Antalya Havalimanına 133 km mesafededir.
Her Şey Dahil

Hizmet Saatleri
Kahvaltı 07.00-10.00 Ginger Ana Restoran
Öğle Yemeği 12.30-14.00 Ginger Ana Restoran
Akşam Yemeği 18.30-21.00 Ginger Ana Restoran
Gece Çorbası 23.30-01.00 Ginger Ana Restoran
Snack 10.30-12.00/16.00-18.00 Pool Snack (Hafif İçerik)
Snack 12.00-16.00 Pool Snack (Zengin İçerik)
Snack 12.00-16.00 Aqua Snack (Hafif İçerik)
Gözleme 12.00-16.00 Pool Snack
Kahve & Pasta 10.00-22.00 Pool Bar & Aqua Bar & Lobby Cafe
Külahta Dondurma 10.00-22.00 Pool Bar & Aqua Bar (18.00'e kadar)

A la Carte Restoranlar
  • Beach A la Carte Restoran - 10.00 - 18.00

  • Palm A la Carte Restoran - 10.00 - 22.00

  • Aqua A'la Carte Restoran - 10.00 - 18.00

  • A la Carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretlidir.

    Bar ve Cafe Hizmet Saatleri
    Palm Bar 10.00-24.00
    Aqua Bar 10.00-18.00 (15 Mayıs sonrası 24.00'e kadar)
    Beach Bar 08.30-18.00 - Ücretli
    Lobby Cafe 10.00-22.00 Kahve, pasta, çay ve su servisi

    ''Her Şey Dahil'' konsepti 10.00-24.00 saat aralığında geçerlidir. Belirtilen saatler dışında tüm içecekler ücretlidir.
    Bar ve Cafe'de servis edilen;
    Alkollü İçecekler: Yerli alkollü (Beyaz ve kırmızı şarap, bira, votka, rakı, cin)
    Soft İçecekler: Cola, Light Cola, Fanta, Sprite, su, soda, tonik
    Sıcak İçecekler: Çay, bitki çayları, kahve
    • Akşam Yemeği
    • Dondurma Saati
    • Gece Çorbası
    • Gece Çorbası *
    • Havuz Bar
    • Havuz Bar *
    • Lobby Bar
    • Lobby Bar *
    • Sabah kahvaltı
    • Sabah kahvaltı *
    • Snack Saati
    • Snack Saati *
    Tesiste, çocuk havuzu, yetişkin havuzu ve Aqua Park ve 50 metre mesafede kum ve çakıldan oluşan plajı bulunmaktadır.
    Şezlong, şemsiye, minder, soyunma odaları ücretsiz, Sahil Snack Bar'da servis edilen yiyecek ve içecekler ücretlidir.


  • Misafirler ve çalışanlar için üretimi yapılan tüm ürünler güvenli tedarikçilerden satın alınarak, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesise kabul edilmektedir. Tüm depolanma ve saklanma koşulları ile gıda üretimi uluslararası standartlara uygun ve hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.

  • Tüm tedarikçilerden ve diğer paydaşlardan Covid-19 ile ilgili aldıkları önlemler konusunda bilgiler alınmakta, gerekli denetimler ve kontroller yapılmaktadır.

  • Sağlık kuruluşu olarak en üst düzeyde hizmet veren Yaşam Hastanesi ve Alanya Uygulama ve Araştırma Merkezi ile işbirliği içinde olan tesiste ayrıca doktor hizmeti sunulmaktadır.

  • Olası vaka durumlarında eylem planları hazırdır. Yapılan tüm işlem ve uygulamalar detaylı olarak kayıt altına alınmaktadır.

  • Tesis uluslararası akreditasyona sahip firmalar tarafından her yıl düzenli olarak denetlenmektedir. Buna ek olarak ‘Sağlıklı Turizm Sertifikası’ kapsamında TC. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca yetkilendirilmiş kuruluşlar tarafından aylık olarak denetlenmekte ve pandemi sürecinde tesislin aldığı önlemler tüm detayları ile kontrol edilerek onaylanmaktadır.

  • Tesisin önceliği misafirlerine kendilerini sağlıklı, güvenli ve evlerinde hissedebilecekleri temiz, yeşil ve güvenli bir tatil imkânı sunabilmektir.

  • Uluslararası standartlara uygun olarak uygulanmakta olunan temizlik ve hijyen çalışmalarının sıklığını arttırılarak, gelişen şartlar doğrultusunda tüm önlemleri almak, ‘Pandemi’ sürecinde ve sonrasında oluşabilecek tüm bulaşıcı ve salgın hastalıklara karşı hazırlıklı olmak amacıyla tesiste yürütülen çalışmalar aşağıda yer almaktadır.

  • Green Garden Resort Hotel Pandemi Sürecinin hemen başında oluşturduğu Kriz Yönetim Ekibiyle, gündemi ve gelişmeleri sürekli takip etmektedir.

  • Otelde mevcut işlemekte olan ve pandemi sürecinde tekrar revize edilen POSI Prosedürleri (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği, Kalite ve Hizmet Yönetimi Prosedürleri, Risk Analizleri, Acil Durum Planları ve hizmetler için belirlenen kurallar standart hale getirilmiştir.

  • Tesiste var olan ve aşağıda yer alan resmi ve bilim otoritelerinin yayınları, genelgeleri ve referansları doğrultusunda yenilenerek uygulamaya alınmış yönetim standartlarımızı da, gelişen şartlar doğrultusunda güncellemeye devam edilecektir.


  • - Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) yayınladığı öneriler,
    - Kültür ve Turizm Bakanlığı’mız tarafından yayımlanan alınacak önlemlere yönelik Genelge, Tebliğ ve Yönetmelikler
    - T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu’nun açıklamaları ve tavsiye kararları,
    - Yerel sağlık birimlerinin ve sektör birliklerinin görüş ve önerileri
    - İşbirliği içinde olunan tedarikçi, acente ve tüm paydaşlardan alınan tavsiyeler

    Tesisin iç kontrol mekanizmasında, uzman kadrolarla gelişmelere göre sürekli iyileştirmeler yapılmakta ve değişen şartlara göre aşağıdaki kamu ve akredite olmuş özel sektör kuruluşları tarafından sürekli izlenmekte ve denetlenmektedir.
    - Yasal Bakanlık Denetimleri, Valilik Komisyon Denetimleri
    - Genel İş Sağlığı ve Güvenliği Denetimleri
    - Çevre Yönetmeliklerine Uyumluluk Denetimleri
    - Genel Sağlık ve Güvenlik Denetimleri
    - Havuz Güvenliği Denetimleri
    - Gıda Güvenliği Denetimleri
    - 3. Taraf Denetimler

    Misafirler ile doğrudan veya dolaylı şekilde iletişimde olan ve aynı zamanda birbirleri ile temas halinde olduğunu bilinen çalışanların hijyeni ve sağlıklı kalmaları en önem verilen konulardan birisidir.
    Bu konuda alınan önlem ve uygulamalar aşağıda yer almaktadır.
    - Tüm çalışanların tesise giriş ve çıkışları esnasında dijital termometre ile ateşi ölçülmekte, görsel ve genel kontrolleri yapılarak kayıt altına alınmaktadır. Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personel tesise alınmamakta ve en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmektedir. Kendisini iyi hissetmeyen personele iş yerine gelmemeleri ve izleyecekleri protokoller konusunda gerekli bilgilendirmeler yapılmaktadır.
    - Çalışanların üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    - Çalışanlar işbaşı yapmadan önce, gerektikçe ve düzenli olarak her saat başı belirlenen kurallara göre ellerini yıkayıp dezenfekte etmektedir. Tüm alanlarda çalışanların rahatlıkla ulaşabileceği yeterli sayıda dezenfektan üniteleri mevcuttur.
    - Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek içecek üretimi ve servis alanları ile bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personel maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    - Personelin ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli sosyal mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    - Her çalışanın, misafir ile aralarındaki iletişiminde güvenli sosyal mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk iletişimde bulunan çalışanlar maske/siperlik kullanmaktadır.
    - Otelde çalışanlar için sertifikalı sağlık personeli görev yapmaktadır.
    - Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm çalışanlara, kişisel hijyen uygulamaları, bulaşıcı hastalık korunma yöntemleri ve bulaşma önleyici tedbirler ile ilgili olarak uzman kadro ve yetkili kuruluşlar tarafından online eğitimler verilmiştir ve eğitimler güncellenerek devamlı olarak tekrarlanmaktadır.

    Tesiste misafirlerin yeşil doğa içerisinde, temiz alanlarda kendilerini güvende hissettikleri bir tatil geçirmeleri için çalışılmaktadır. Bu sebeple dünya standartlarında, bulaşıcı hastalık virüslerine karşı etkili, doğaya zararı en az ve insan sağlığı için güvenli kimyasalları kullanarak temizlik ve dezenfeksiyon çalışmaları tesis genelinde sürdürülmektedir.
    Bu konuda alınan önlem ve uygulamalar aşağıda yer almaktadır.
    - Tesis genelinde tüm temas noktaları, bu noktalar için etkili temizlik ve dezenfeksiyon kimyasalları belirlenmiş, mevcut uygulamalara ek olarak bu noktalarda dezenfeksiyon sıklığı arttırılmıştır.
    - Misafirlerin kullandığı tüm kapalı alanların gün içinde belirlenen sıklıkta ortam dezenfeksiyonu sağlanmakta ve ayrıca bu alanlarda havalandırma veya havalandırma ünitelerinin %100 tam kapasite temiz hava ile çalışması sağlanmaktadır.
    - Tüm asansörlerde, restoranlarda, genel alanlarda, wc’ lerde, mağazalarda ve ihtiyaç duyulan her noktada el dezenfeksiyon üniteleri bulunmakta ve takibi titizlik içerisinde yapılmaktadır.
    - Tesisin tüm alanlarında temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri ile uzmanlar tarafından denetlenmektedir.
    - Asansörler ve mağazalar dahil olmak üzere tüm kapalı alanlarımızda kişi kullanım kapasiteleri sınırlandırılmıştır.
    - Tüm misafirlerin uyması gereken kurallar, alanların geneline asılmıştır.
    - Tüm ortak kullanım alanları, genel alanlardaki oturma grupları, havuzlarda ve plajda bulunan şezlonglara ek olarak bekleme gerektirecek bölgelerde 1,5 metre güvenli sosyal mesafe ve kapasite kuralı dikkate alınarak uyarılar asılmış ve işaretlemeler yapılmıştır.
    - Tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinde çalışanlar mutlaka maske, eldiven, koruyucu gözlük, tulum veya siperlik kullanacaktır.
    - Pandemi sürecinde kişisel koruyucu ekipmanlar (maske ve eldivene ek olarak, tek kullanımlık tulum, galoş vb.) atık haline geldiğinde bunlar çalışanlar ve misafirler için belirlenmiş atık toplama kutularında toplanıp 72 saat bekletildikten sonra imhası sağlanmaktadır.
    - Misafir tarafından ziyaret edilecek hamam, spa, sauna, buhar odası ve fitness alanları bu süreçte açılmayacak, açılması durumunda randevulu sistemle hizmete girecek ve her kullanım sonrası dezenfeksiyonu sağlanacaktır.

    Misafirlerin kolay ve hijyenik olarak güvenli bir şekilde otele giriş ve çıkışları ile ilgili bir takım ilave önlemler alınmıştır.
    - Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan çalışanları tarafından dezenfekte edilerek misafirlere teslim edilecektir.
    - Tesise giriş yapacak misafirlerin temassız ısı ölçerler ile ateşi ölçülecek ve nefes darlığı/öksürük/baş ağrısı gibi belirtileri hakkında bilgi alınacaktır. Ateş (38°), nefes darlığı veya öksürük gibi belirtilerin olması durumunda misafirler sağlık ekibi kontrolü sonrasında tesise kabul edilmeyecektir.
    - Görevli personele uygulamakta olunan önlem ve alınan tedbirleri genel olarak anlatan yazılı metinler ile beraber hoş geldin kolonyası veya dezenfektanı ikram edilecektir.
    - Otel Guest Relation çalışanları misafirlere her konuda yardımcı olacak şekilde görevlendirilmişlerdir.
    - Otele giriş ve çıkışlarda temas ve yoğunluk olmasını engelleyecek tüm tedbirler alınmış olup güvenli mesafe aralıkları zeminlerde işaretlenmiş ve beklemek gerektiğinde de güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    - Kapı kartları misafirler otele giriş yapmadan dezenfekte edilerek hazırlanmış olup korumalı kılıflarında güvenli şekilde teslim edilecektir.
    - Gereken belgeleri doldurmak için verilen kalemler otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
    - Dileyen misafirler otele giriş yapmadan önce mail ile irtibata geçmeleri halinde on-line check in giriş işlemlerini daha güvenli şekilde yapabileceklerdir.
    - Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makineleri kullanılacak olup bu makineler devamlı olarak dezenfekte edilecektir.

    Misafirlere hijyenik ve temiz bir mekanda kendi evlerinde olduğu gibi güvenli bir şekilde konaklama yapabilecekleri ortamı sunmak öncelikli amaçtır.
    Bu konuda alınan önlem ve uygulamalar aşağıda yer almaktadır.
    - Oda Temizliğinde görevli çalışanlar maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır.
    - Oda temizliklerinde tüm misafir temas noktaları (minibar içecekleri dahil) ve havalandırma üniteleri virüslere karşı etkili dezenfektanlar kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    - Odalarda her çıkış sonrası temizlik ve temas yüzeyleri dezenfeksiyonundan sonra ortam dezenfeksiyonu uygulanmaktadır.
    - Odalar temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sonunda havalandırılmakta ve en az 12 saat boş bırakılmaktadır.
    - Tekstil malzemeleri aksi talep edilmediği sürece üç günlük periyotlarda ve her misafir çıkışında değiştirilmektedir.
    - Kullanılan tüm tekstil ürünlerinin yıkanması aşamasında makine doluluk kapasiteleri düşürülmek sureti ile, deterjan ve dezenfektanın tekstil üzerindeki etkinliği arttırılmaktadır. Kuru sıcak hava ve buharlı sıcak hava ile tekstiller ekstra dezenfeksiyon işlemlerine tabi tutulmaktadır.
    - Tüm tekstiller türlerine göre gruplar halinde paketlenerek kullanılmaktadır.
    - Misafirlerin günlük kullanımı için hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir. Bu ürünlere ilave olarak misafirlerin kullanımı için ilave el dezenfektanları, tek kullanımlık eldivenler ve maskeler bu sete ilave edilmiştir.
    - Kapalı Havuz, Açık Havuz ve Plajlarda şezlong araları güvenli mesafe aralığı olarak 1,5 metre kuralına göre düzenlemesi yapılmıştır. Misafir kullanımında olan şezlong vb. malzemeler her misafir değişiminde dezenfekte edilmektedir.
    - Havuzlara giriş öncesi misafirler istisnasız duş almak ve şezlongları havlusuz kullanmamak yönünde uyarılacaktır.
    - Havuz dezenfeksiyonu standartlara uygun şekilde yapılacak ve havuz suyunun kimyasal ve mikrobiyolojik analizleri rutin olarak alınmaya devam edecektir.
    - Spor ve eğlence aktiviteleri güvenli sosyal mesafe kurallarına uygun olarak düşük kapasitelerde ve soft şekilde devam edecektir.
    - Çocuk kulübü ve oyun alanları bu süreçte kapalı olacaktır.

    Tesiste, uluslararası düzeyde uygulanılan mevcut gıda hijyeni ve güvenliği önlemlerine ek olarak, aşağıdaki uygulamalar ile sosyal mesafe, sağlık ve güvenlik önlemleri bir kat daha arttırılmıştır.
    - Tüm gıda ve içecekler, üretim ve sunum aşamalarında uluslararası standartlarda alınan gıda güvenliği ve hijyen önlemleri ile uygulama sıklığını arttırılmıştır.
    - Otelde açık büfe servis sistemi belli bir oranda daraltılacak, büfelerde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılacak olup sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir.
    - Self servise izin verilmeyecek olup, tüm yiyecek ve içecek hizmetleri görevli personel tarafından yapılacaktır.
    - A la Carte Restoranlar gerekli tüm tedbirler alınarak misafirlerin hizmetine açık olacaktır.
    - Tüm Yiyecek ve İçecek üniteleri girişlerinde el dezenfeksiyon üniteleri bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli bilgilendirme yazıları veya yönlendirmeleri yapan personel görev alacaktır.
    - Tüm Yiyecek ve İçecek ünitelerinde masa, sandalye ve tüm oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    - Masalarda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, masaya oturulması durumunda tek kullanımlık servis veya ambalajlı çatal, kaşık, bıçak ve talep etmeniz durumunda tek kullanımlık baharatlar sunulacaktır.
    - Pandemi süresince alkollü ve alkolsüz sıcak/soğuk içecek sunumunda içecek ünitelerinde görevli çalışanlar misafirlere yardımcı olacaktır. Ayrıca misafirler barlardan sosyal mesafe kuralına uymak sureti ile içeceklerini temin edebileceklerdir.
    - Yiyecek ve İçecek ünitelerinde bulaşıklar mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    - Yiyecek ve İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile, masa, sandalye, tezgahlar, büfeler ve diğer tüm malzeme ve ekipmanların temizlikleri servis başlangıcı ile , masa değişimlerinde ve servis bitişlerinde usulüne uygun şekilde dezenfekte işlemi yapılmaktadır.
    - Misafirler yemek ve içecek alımı esnasında maske takmak zorundadır. Maskesi bulunmayan misafirler restoran girişinden temin edebileceklerdir.
    - Misafirlere sunulan veya üretiminin yapılmış olduğu tüm hizmet, malzeme ve mamuller güvenli tedarikçilerden satın alınmakta ve gereken tüm kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesise kabul edilmektedir.
    - Otelde depolanma ve saklanma koşulları ile üretim biçimleri son derece hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.
    - Tüm tedarikçilerin ve diğer paydaşların Covid-19 ile ilgili aldığı önlemler ile ilgili bilgiler kendilerinden alınmakta, gerekli denetimler ve kontroller otel yetkilileri tarafından yapılmaktadır.
    - Tesis uluslararası akreditasyona sahip firmalar tarafından her yıl düzenli olarak denetlenmektedir. Buna ek olarak ‘Sağlıklı Turizm Sertifikası’ kapsamında TC. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca yetkilendirilmiş kuruluşlar tarafından aylık olarak denetlenerek pandemi sürecinde tesisin aldığı önlemler tüm detayları ile kontrol edilerek onaylanmaktadır.
  • Green Garden Resort Hotel giriş saati 14.00, çıkış saati öğle 12.00'dir. Geç çıkış (öğle 12.00'den sonra) ücretlidir.

  • Misafirler, akıllı özellikli telefonlarıyla tesiste kullanılan wi-fi bağlanarak misafir temsilcisine taleplerini iletebilirler.

  • Konaklama süresince, kol bantlarının güvenlik ve servis açısından takılması gerekmektedir.

  • Her şey dahil konsepti dahilinde verilen hizmetler değişkenlik gösterebilir.
  • 28.000 m² alana kurulu tesisin 340 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Animasyon
    • Canlı Müzik
    • Çamur Banyosu
    • Çocuk Kulübü
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Kano
    • Mama Sandalyesi
    • Masa Tenisi
    • Şemsiye
    • Şezlong

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Bebek Arabası
    • Bilardo
    • Bisiklet
    • Business Center
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Dinlenme Alanları
    • Doktor
    • Fitness Center
    • Fizik Tedavi
    • Havalimanına Servis
    • Hediyelik Eşya Mağazası
    • İthal İçecekler
    • Kasa
    • Kayak Ekipmanları
    • Kuaför
    • Mini Golf
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Tenis
    • Tenis Ekipmanları
    • Türk Hamamı
    • Türk Kahvesi
    • Ütü Hizmeti

    Otel Özellikleri

    • Aquapark Oteli
    • Çocuk Dostu Otel
    • Çocuk Havuzu
    • Kum Çakıl Plaj

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 600 TL indirim için 'TATİL600' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 3 Ağustos 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 3 Eylül 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 4 Eylül 2022'de geri alınacaktır.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • Garanti BBVA POS'larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat, konaklama veya araç kiralama harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve her müşteri en fazla 150 TL bonus kazanabilir. 
  • Kampanyaya sadece BonusFlaş uygulaması üzerinden katılım sağlanabilir. BonusFlaş üzerinden katılmak için ilk harcamadan önce HEMEN KATIL'ın tıklanması gerekmektedir. 
  • Aynı gün aynı işyerinden yapılan harcamaların sadece ilki dahil edilecektir.
  • Garanti Bonus'lar, Money Bonus, Paracard Bonus, Bonus Business, Easy, Flexi, Bonus Flexi ve Bonus Genç kredi kartları ve bu kredi kartlarının ek kartları kampanyaya dahildir.
  • Kazanılan bonuslar 3 Ağustos – 3 Eylül 2022 tarihleri arasında kullanılabilir.
  • Kullanılmayan bonuslar 4 Eylül 2022 tarihinde geri alınacaktır. 
  • Sadece şahıs şirketi sahibi müşteriler ticari kartları ile BonusFlaş üzerinden kampanyaya katılım sağlayabilmektedir. Tüzel müşteriler kampanyaya dahil değildir. 
  • Bonus sanal kartlar, internetten yapılan harcamalar, MoTo (Mail order, Telephone order), temassız işlemler dahildir. Düzenli ödeme talimatı, otomatik ödemeler, bonus kullanımları dahil değildir. 
  • Kampanyaya FastPay ile yapılan işlemler dahil değildir.
  • Sadece yurt içinde yapılan peşin ve taksitli işlemler harcamalar dahildir. Kampanya dahilinde iade ve iptal işlemleri dikkate alınacaktır.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Maximum Kart’ınız ile 30 Haziran-15 Temmuz 2022 tarihleri arasında yapacağınız toplamda 15.000 TL ve üzeri alışverişlerinize 1.500 TL MaxiPuan! kazanın!
  • Kampanya katılımlı olup katılımınızı kampanya dönemi içinde dilediğiniz zaman (alışverişinizden önce veya sonra) yapabilirsiniz.
  • Katılmak için Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklayarak ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirin: maximum.com.tr/indir
  • Kampanyaya dâhil olan işlemler: İş Bankası Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, İş’te Üniversiteli, Maximum Genç, Pati Kart), MaxiPara Kartlar
  • Kampanyaya dâhil olmayan işlemler: Ticari Bankamatik ve Kredi Kartları, Vadematik Kart, Aidatsız Kartlar ile yapılan işlemler, Maximum Fırsat ve MaxiPuan kullanılarak yapılan alışverişler, ürün iptal ve iade işlemleri, Maximum POS cihazından yapılmayan işlemler kampanyaya dâhil değildir.
  • Ödül Kullanımı: Bir müşteri kampanyadan bir kere yararlanabilir ve en fazla 1.500 TL MaxiPuan kazanabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil’e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır.
  • Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır.
  • Kazanılan MaxiPuanlar 2 Ağustos 2022 tarihinde alışveriş yapılan karta yüklenecek olup 30 Eylül 2022 tarihine kadar (bu tarih dahil) kullanılabilecektir. Kullanılmayan MaxiPuanlar 1 Ekim 2022 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanyaya ilişkin Maximum Mobil barem gösterimleri bilgi amaçlı olup, iptal veya iade işlemlerini içermemektedir.
  • Türkiye İş Bankası A.Ş. kampanyayı durdurma veya kampanya koşullarını değiştirme hakkına sahiptir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2022 - 15.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
  • Misafirler ve çalışanlar için üretimi yapılan tüm ürünler güvenli tedarikçilerden satın alınarak, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesise kabul edilmektedir. Tüm depolanma ve saklanma koşulları ile gıda üretimi uluslararası standartlara uygun ve hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.

  • Tüm tedarikçilerden ve diğer paydaşlardan Covid-19 ile ilgili aldıkları önlemler konusunda bilgiler alınmakta, gerekli denetimler ve kontroller yapılmaktadır.

  • Sağlık kuruluşu olarak en üst düzeyde hizmet veren Yaşam Hastanesi ve Alanya Uygulama ve Araştırma Merkezi ile işbirliği içinde olan tesiste ayrıca doktor hizmeti sunulmaktadır.

  • Olası vaka durumlarında eylem planları hazırdır. Yapılan tüm işlem ve uygulamalar detaylı olarak kayıt altına alınmaktadır.

  • Tesis uluslararası akreditasyona sahip firmalar tarafından her yıl düzenli olarak denetlenmektedir. Buna ek olarak ‘Sağlıklı Turizm Sertifikası’ kapsamında TC. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca yetkilendirilmiş kuruluşlar tarafından aylık olarak denetlenmekte ve pandemi sürecinde tesislin aldığı önlemler tüm detayları ile kontrol edilerek onaylanmaktadır.

  • Tesisin önceliği misafirlerine kendilerini sağlıklı, güvenli ve evlerinde hissedebilecekleri temiz, yeşil ve güvenli bir tatil imkânı sunabilmektir.

  • Uluslararası standartlara uygun olarak uygulanmakta olunan temizlik ve hijyen çalışmalarının sıklığını arttırılarak, gelişen şartlar doğrultusunda tüm önlemleri almak, ‘Pandemi’ sürecinde ve sonrasında oluşabilecek tüm bulaşıcı ve salgın hastalıklara karşı hazırlıklı olmak amacıyla tesiste yürütülen çalışmalar aşağıda yer almaktadır.

  • Green Garden Resort Hotel Pandemi Sürecinin hemen başında oluşturduğu Kriz Yönetim Ekibiyle, gündemi ve gelişmeleri sürekli takip etmektedir.

  • Otelde mevcut işlemekte olan ve pandemi sürecinde tekrar revize edilen POSI Prosedürleri (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği, Kalite ve Hizmet Yönetimi Prosedürleri, Risk Analizleri, Acil Durum Planları ve hizmetler için belirlenen kurallar standart hale getirilmiştir.

  • Tesiste var olan ve aşağıda yer alan resmi ve bilim otoritelerinin yayınları, genelgeleri ve referansları doğrultusunda yenilenerek uygulamaya alınmış yönetim standartlarımızı da, gelişen şartlar doğrultusunda güncellemeye devam edilecektir.


  • - Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) yayınladığı öneriler,
    - Kültür ve Turizm Bakanlığı’mız tarafından yayımlanan alınacak önlemlere yönelik Genelge, Tebliğ ve Yönetmelikler
    - T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu’nun açıklamaları ve tavsiye kararları,
    - Yerel sağlık birimlerinin ve sektör birliklerinin görüş ve önerileri
    - İşbirliği içinde olunan tedarikçi, acente ve tüm paydaşlardan alınan tavsiyeler

    Tesisin iç kontrol mekanizmasında, uzman kadrolarla gelişmelere göre sürekli iyileştirmeler yapılmakta ve değişen şartlara göre aşağıdaki kamu ve akredite olmuş özel sektör kuruluşları tarafından sürekli izlenmekte ve denetlenmektedir.
    - Yasal Bakanlık Denetimleri, Valilik Komisyon Denetimleri
    - Genel İş Sağlığı ve Güvenliği Denetimleri
    - Çevre Yönetmeliklerine Uyumluluk Denetimleri
    - Genel Sağlık ve Güvenlik Denetimleri
    - Havuz Güvenliği Denetimleri
    - Gıda Güvenliği Denetimleri
    - 3. Taraf Denetimler

    Misafirler ile doğrudan veya dolaylı şekilde iletişimde olan ve aynı zamanda birbirleri ile temas halinde olduğunu bilinen çalışanların hijyeni ve sağlıklı kalmaları en önem verilen konulardan birisidir.
    Bu konuda alınan önlem ve uygulamalar aşağıda yer almaktadır.
    - Tüm çalışanların tesise giriş ve çıkışları esnasında dijital termometre ile ateşi ölçülmekte, görsel ve genel kontrolleri yapılarak kayıt altına alınmaktadır. Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personel tesise alınmamakta ve en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmektedir. Kendisini iyi hissetmeyen personele iş yerine gelmemeleri ve izleyecekleri protokoller konusunda gerekli bilgilendirmeler yapılmaktadır.
    - Çalışanların üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    - Çalışanlar işbaşı yapmadan önce, gerektikçe ve düzenli olarak her saat başı belirlenen kurallara göre ellerini yıkayıp dezenfekte etmektedir. Tüm alanlarda çalışanların rahatlıkla ulaşabileceği yeterli sayıda dezenfektan üniteleri mevcuttur.
    - Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek içecek üretimi ve servis alanları ile bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personel maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    - Personelin ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli sosyal mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    - Her çalışanın, misafir ile aralarındaki iletişiminde güvenli sosyal mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk iletişimde bulunan çalışanlar maske/siperlik kullanmaktadır.
    - Otelde çalışanlar için sertifikalı sağlık personeli görev yapmaktadır.
    - Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm çalışanlara, kişisel hijyen uygulamaları, bulaşıcı hastalık korunma yöntemleri ve bulaşma önleyici tedbirler ile ilgili olarak uzman kadro ve yetkili kuruluşlar tarafından online eğitimler verilmiştir ve eğitimler güncellenerek devamlı olarak tekrarlanmaktadır.

    Tesiste misafirlerin yeşil doğa içerisinde, temiz alanlarda kendilerini güvende hissettikleri bir tatil geçirmeleri için çalışılmaktadır. Bu sebeple dünya standartlarında, bulaşıcı hastalık virüslerine karşı etkili, doğaya zararı en az ve insan sağlığı için güvenli kimyasalları kullanarak temizlik ve dezenfeksiyon çalışmaları tesis genelinde sürdürülmektedir.
    Bu konuda alınan önlem ve uygulamalar aşağıda yer almaktadır.
    - Tesis genelinde tüm temas noktaları, bu noktalar için etkili temizlik ve dezenfeksiyon kimyasalları belirlenmiş, mevcut uygulamalara ek olarak bu noktalarda dezenfeksiyon sıklığı arttırılmıştır.
    - Misafirlerin kullandığı tüm kapalı alanların gün içinde belirlenen sıklıkta ortam dezenfeksiyonu sağlanmakta ve ayrıca bu alanlarda havalandırma veya havalandırma ünitelerinin %100 tam kapasite temiz hava ile çalışması sağlanmaktadır.
    - Tüm asansörlerde, restoranlarda, genel alanlarda, wc’ lerde, mağazalarda ve ihtiyaç duyulan her noktada el dezenfeksiyon üniteleri bulunmakta ve takibi titizlik içerisinde yapılmaktadır.
    - Tesisin tüm alanlarında temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri ile uzmanlar tarafından denetlenmektedir.
    - Asansörler ve mağazalar dahil olmak üzere tüm kapalı alanlarımızda kişi kullanım kapasiteleri sınırlandırılmıştır.
    - Tüm misafirlerin uyması gereken kurallar, alanların geneline asılmıştır.
    - Tüm ortak kullanım alanları, genel alanlardaki oturma grupları, havuzlarda ve plajda bulunan şezlonglara ek olarak bekleme gerektirecek bölgelerde 1,5 metre güvenli sosyal mesafe ve kapasite kuralı dikkate alınarak uyarılar asılmış ve işaretlemeler yapılmıştır.
    - Tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinde çalışanlar mutlaka maske, eldiven, koruyucu gözlük, tulum veya siperlik kullanacaktır.
    - Pandemi sürecinde kişisel koruyucu ekipmanlar (maske ve eldivene ek olarak, tek kullanımlık tulum, galoş vb.) atık haline geldiğinde bunlar çalışanlar ve misafirler için belirlenmiş atık toplama kutularında toplanıp 72 saat bekletildikten sonra imhası sağlanmaktadır.
    - Misafir tarafından ziyaret edilecek hamam, spa, sauna, buhar odası ve fitness alanları bu süreçte açılmayacak, açılması durumunda randevulu sistemle hizmete girecek ve her kullanım sonrası dezenfeksiyonu sağlanacaktır.

    Misafirlerin kolay ve hijyenik olarak güvenli bir şekilde otele giriş ve çıkışları ile ilgili bir takım ilave önlemler alınmıştır.
    - Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan çalışanları tarafından dezenfekte edilerek misafirlere teslim edilecektir.
    - Tesise giriş yapacak misafirlerin temassız ısı ölçerler ile ateşi ölçülecek ve nefes darlığı/öksürük/baş ağrısı gibi belirtileri hakkında bilgi alınacaktır. Ateş (38°), nefes darlığı veya öksürük gibi belirtilerin olması durumunda misafirler sağlık ekibi kontrolü sonrasında tesise kabul edilmeyecektir.
    - Görevli personele uygulamakta olunan önlem ve alınan tedbirleri genel olarak anlatan yazılı metinler ile beraber hoş geldin kolonyası veya dezenfektanı ikram edilecektir.
    - Otel Guest Relation çalışanları misafirlere her konuda yardımcı olacak şekilde görevlendirilmişlerdir.
    - Otele giriş ve çıkışlarda temas ve yoğunluk olmasını engelleyecek tüm tedbirler alınmış olup güvenli mesafe aralıkları zeminlerde işaretlenmiş ve beklemek gerektiğinde de güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    - Kapı kartları misafirler otele giriş yapmadan dezenfekte edilerek hazırlanmış olup korumalı kılıflarında güvenli şekilde teslim edilecektir.
    - Gereken belgeleri doldurmak için verilen kalemler otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
    - Dileyen misafirler otele giriş yapmadan önce mail ile irtibata geçmeleri halinde on-line check in giriş işlemlerini daha güvenli şekilde yapabileceklerdir.
    - Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makineleri kullanılacak olup bu makineler devamlı olarak dezenfekte edilecektir.

    Misafirlere hijyenik ve temiz bir mekanda kendi evlerinde olduğu gibi güvenli bir şekilde konaklama yapabilecekleri ortamı sunmak öncelikli amaçtır.
    Bu konuda alınan önlem ve uygulamalar aşağıda yer almaktadır.
    - Oda Temizliğinde görevli çalışanlar maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır.
    - Oda temizliklerinde tüm misafir temas noktaları (minibar içecekleri dahil) ve havalandırma üniteleri virüslere karşı etkili dezenfektanlar kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    - Odalarda her çıkış sonrası temizlik ve temas yüzeyleri dezenfeksiyonundan sonra ortam dezenfeksiyonu uygulanmaktadır.
    - Odalar temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sonunda havalandırılmakta ve en az 12 saat boş bırakılmaktadır.
    - Tekstil malzemeleri aksi talep edilmediği sürece üç günlük periyotlarda ve her misafir çıkışında değiştirilmektedir.
    - Kullanılan tüm tekstil ürünlerinin yıkanması aşamasında makine doluluk kapasiteleri düşürülmek sureti ile, deterjan ve dezenfektanın tekstil üzerindeki etkinliği arttırılmaktadır. Kuru sıcak hava ve buharlı sıcak hava ile tekstiller ekstra dezenfeksiyon işlemlerine tabi tutulmaktadır.
    - Tüm tekstiller türlerine göre gruplar halinde paketlenerek kullanılmaktadır.
    - Misafirlerin günlük kullanımı için hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir. Bu ürünlere ilave olarak misafirlerin kullanımı için ilave el dezenfektanları, tek kullanımlık eldivenler ve maskeler bu sete ilave edilmiştir.
    - Kapalı Havuz, Açık Havuz ve Plajlarda şezlong araları güvenli mesafe aralığı olarak 1,5 metre kuralına göre düzenlemesi yapılmıştır. Misafir kullanımında olan şezlong vb. malzemeler her misafir değişiminde dezenfekte edilmektedir.
    - Havuzlara giriş öncesi misafirler istisnasız duş almak ve şezlongları havlusuz kullanmamak yönünde uyarılacaktır.
    - Havuz dezenfeksiyonu standartlara uygun şekilde yapılacak ve havuz suyunun kimyasal ve mikrobiyolojik analizleri rutin olarak alınmaya devam edecektir.
    - Spor ve eğlence aktiviteleri güvenli sosyal mesafe kurallarına uygun olarak düşük kapasitelerde ve soft şekilde devam edecektir.
    - Çocuk kulübü ve oyun alanları bu süreçte kapalı olacaktır.

    Tesiste, uluslararası düzeyde uygulanılan mevcut gıda hijyeni ve güvenliği önlemlerine ek olarak, aşağıdaki uygulamalar ile sosyal mesafe, sağlık ve güvenlik önlemleri bir kat daha arttırılmıştır.
    - Tüm gıda ve içecekler, üretim ve sunum aşamalarında uluslararası standartlarda alınan gıda güvenliği ve hijyen önlemleri ile uygulama sıklığını arttırılmıştır.
    - Otelde açık büfe servis sistemi belli bir oranda daraltılacak, büfelerde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılacak olup sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir.
    - Self servise izin verilmeyecek olup, tüm yiyecek ve içecek hizmetleri görevli personel tarafından yapılacaktır.
    - A la Carte Restoranlar gerekli tüm tedbirler alınarak misafirlerin hizmetine açık olacaktır.
    - Tüm Yiyecek ve İçecek üniteleri girişlerinde el dezenfeksiyon üniteleri bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli bilgilendirme yazıları veya yönlendirmeleri yapan personel görev alacaktır.
    - Tüm Yiyecek ve İçecek ünitelerinde masa, sandalye ve tüm oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    - Masalarda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, masaya oturulması durumunda tek kullanımlık servis veya ambalajlı çatal, kaşık, bıçak ve talep etmeniz durumunda tek kullanımlık baharatlar sunulacaktır.
    - Pandemi süresince alkollü ve alkolsüz sıcak/soğuk içecek sunumunda içecek ünitelerinde görevli çalışanlar misafirlere yardımcı olacaktır. Ayrıca misafirler barlardan sosyal mesafe kuralına uymak sureti ile içeceklerini temin edebileceklerdir.
    - Yiyecek ve İçecek ünitelerinde bulaşıklar mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    - Yiyecek ve İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile, masa, sandalye, tezgahlar, büfeler ve diğer tüm malzeme ve ekipmanların temizlikleri servis başlangıcı ile , masa değişimlerinde ve servis bitişlerinde usulüne uygun şekilde dezenfekte işlemi yapılmaktadır.
    - Misafirler yemek ve içecek alımı esnasında maske takmak zorundadır. Maskesi bulunmayan misafirler restoran girişinden temin edebileceklerdir.
    - Misafirlere sunulan veya üretiminin yapılmış olduğu tüm hizmet, malzeme ve mamuller güvenli tedarikçilerden satın alınmakta ve gereken tüm kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesise kabul edilmektedir.
    - Otelde depolanma ve saklanma koşulları ile üretim biçimleri son derece hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.
    - Tüm tedarikçilerin ve diğer paydaşların Covid-19 ile ilgili aldığı önlemler ile ilgili bilgiler kendilerinden alınmakta, gerekli denetimler ve kontroller otel yetkilileri tarafından yapılmaktadır.
    - Tesis uluslararası akreditasyona sahip firmalar tarafından her yıl düzenli olarak denetlenmektedir. Buna ek olarak ‘Sağlıklı Turizm Sertifikası’ kapsamında TC. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca yetkilendirilmiş kuruluşlar tarafından aylık olarak denetlenerek pandemi sürecinde tesisin aldığı önlemler tüm detayları ile kontrol edilerek onaylanmaktadır.