Numa Konaktepe Hotel

Konaklı, Alanya / Antalya
Her Şey Dahil
  • Wifi
  • Kum Çakıl Plaj

Genel Uyarılar

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.
  • Her Şey Dahil
    Sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemekleri, gece çorbası ana restoranda açık büfe olarak ücretsizdir. Tesiste 5 bar bulunmaktadır. Belirlenen saatlerde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 arası ücretsizdir.

    Hizmet Saatleri
    07:30-09:30 Kahvaltı
    09:30-10:00 Geç Kahvaltı
    12:30-14:00 Öğle Yemeği
    12:00-16:00 Snack Bar
    15:00-17:00 Meyve & Dondurma
    16:00-17:00 Çay & Pasta
    18:30-21:00 Akşam Yemeği
    23:00-00:00 Gece Çorbası
    10:00-00:00 Havuz Bar
    10:00-18:00 Plaj Bar
    10:00-00:00 Relax Bar
    Alanya, Konaklı mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı'na 110 km, Gazipaşa Havalimanı'na 65 km, Alanya'ya 12km, Konaklı merkezine 800 m mesafede ve denize 500 m uzaklıktadır.
  • Denize 500 m mesafede bulunan tesise ait bakımlı ve temiz kum-çakıl özellikli plajı bulunmaktadır. Plaja ulaşım tesise ait alt geçitten sağlanmaktadır. Saat başı tünelin önünden sahile ücretsiz servis hizmeti bulunmaktadır.

  • Sahildeki snack bardan gün boyunca içecek hizmeti, 12.00-16:00 arası yiyecek hizmeti verilmektedir.

  • Kaydırak havuzu, relax havuz, ana havuz, çocuk havuzu, kapalı havuz ve plaj havuzu olmak üzere 6 adet yüzme havuzu bulunmaktadır.

  • Plaj havluları depozito karşılığında temin edebilirsiniz. Değişim talep edildiği takdirde ücretlidir (1€).

  • WİFİ sahilde ücretlidir.
  • Tesiste Türkçe, İngilizce Almanca ve Rusça animasyon gösterileri yapılmaktadır. Gün boyu soft animasyon etkinlikleri bulunur.

  • Katılıma göre step, aerobik, masa tenisi, plaj voleybolu ve boccia düzenlenmektedir.

  • Haftada 1 gün Türk gecesi yapılmaktadır.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Minibar
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Doktor
    • İthal İçecekler
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Nargile
    • Sauna
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Türk Hamamı
    Tesiste 4-12 yaş için çocuk kulübü, çocuk animasyonları ve oyun parkı bulunmaktadır.
  • Tesisin SPA merkezinde bulunan spor salonu ücretsizdir.

  • Türk hamamı, sauna, masaj, kese, köpük ve diğer olacaklar ücretlidir.
  • Numa Hotels işletmekte olduğumuz otellerimizde hjyen ve temizlik standartları ile ilgili olarak
    uygulanmakta olan prosedürlerimize Covid-19 Pandemisi nedeni ile;
    • Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) Konaklama Sektörü için yayınlamış olduğu "Covid-19 Yönetimi için
    Operasyonel • Hususlar" adlı yayını,
    • T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu'nun açıklamaları ve tavsiye kararları,
    • T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler,
    • Yerel sağlık birimlerinin görüş ve önerileri ile yeni bir takım standartlar ilave edilmiştir.

    Otellerimizin içinde, hızlı ve sağlıklı iletişim sayesinde çabuk karar alınarak, oluşturulan eylem
    planlarını uygulama ile görevli olacak Genel Müdürlerimizin başkanlığında İşyeri Sağlık ve Güvenlik
    Komiteleri oluşturulmuş ve komite
    personeline gerekli eğitimler de verilmiştir.

    Numa Hotellerin de misairlerimize verdiğimiz servisin ve bu servisin ortaya çıkışındaki tüm operasyonel ve organizasyonel yapının temel dayanağı daima insan sağlığı ve güvenliğidir. Sistemlerin ve sağlıklı bir işleyişin sürekliliğinin ancak bu şekilde sağlanabileceğine inanırız. Bu sebeple kuruluşumuzun ilk gününden itibaren oluşturduğumuz ve her geçen gün geliştirme çabasında olduğumuz Kalite ve Güvenlik sistemlerimiz bu anlamda değerli büyük ailemizin yaşam sigortası olarak gördüğümüz bir yapıdır.
    Bu yapıyı güçlü tutan birçok çalışma bugün kendimizden emin olmamızı sağlar. İyi dizayn edilmiş ve
    iyi yönetilen altyapımız, sürekli öğrenen ve gelişen insan kaynağımız, modern çözümlerimiz, iç ve
    dış denetim sistemlerimiz, malzeme, ürün ve ekipman kalitemiz, kontrollü tedarik süreçlerimiz,
    ulusal ve uluslar arası standartlardan aldığımız rehberlik ve bu zincirin her geçen gün daha
    da sağlamlaşmasını sağlayan alanında uzman kadrolarımız (mühendislerimiz, danışmanlarımız, denetçilerimiz.) ile misafirlerimizi uğurlayabilmemizi sağlarız.
    BULAŞI ÖNLEMEYE DAYALI UYGULAMALAR
    POSI, Gıda Güvenliği, Su Güvenliği, Otel İçi Salgın, Bildirimi Zorunlu Hastalık ve/veya Pandemi
    Yönetimi Prosedürleri)

    Numa Hotellerinde işleyen sistem, Yönetim Standartları, Konsept Standartları, Operasyon Standartları, Kalite, Sağlık ve Güvenlik Standartları olarak dizayn edilmiş 4 boyuttan oluşmaktadır.
    "Risk Analizi ve İyileştirme" yaklaşımı her bir sürecimizin dönemsel olarak öngörüler ve olası eylem planları dahilinde gözden geçirilmesini ve imtihan edilmesini sağlar.
    Standartların sürekliğinin sağlanmasında sürekli denetim ve sürekli gelişim felsefesi hakimdir. Bu
    kapsamda İç Denetim mekanizması sürekli olarak işletilir. İç Denetimler alanlarında uzman
    yetkilendirilmiş sorumlu yöneticiler ve takımlarca yapılır.
    Otellerimiz her farklı konuda dış uzman otoritelerin sürekli denetimi ve izlemesine tabiidir.
    • Yasal Denetimler (İşkur, işletme izinleri, , vb.)
    • Genel sağlık ve güvenlik denetimleri
    • Valilik Komisyon Denetimleri Havuz Güvenliği Denetimleri
    • Gıda Güvenliği Denetimleri
    • 3. Taraf Denetimler
    Hale hazırda mevcut olan POSI Prosedürlerimiz (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği Prosedürlerimiz, Risk Analizlerimiz, Acil Durum Planlarımız bu kurallar bütününün tanımlandığı yol gösterici standartlarımızdır.
    Tüm Dünya'yı etkisi altına alan COVID-19 şüphesiz ki birçok yönüyle mevcut bilgilerimiz ve
    deneyimlerimiz açısından her organizasyon için öğretici bir süreç olmuştur.
    Bu doğrultuda POSI Prosedürlerimiz, Gıda&Su Güvenliği, İş Sağlığı ve Güvenliği risk analizlerimiz,
    mevcut işleyişimiz, eğitim planlarımız, acil eylem planlarımız resmi otoriteler ve bilim otoritelerinin yayınları ve referanslar doğrultusunda güncellenerek yeniden uygulamaya alınmıştır.
    Numa Hotelleri olarak, takımımızın tamamı otel işletmelerinin risk grubunda olduğunun, bu zor
    günlerin ve etkilerinin ancak bilinçli, planlı ve kontrollü bir organizasyon ile aşılabileceğinin farkındadır.
    ÖN BÜRO ÖNLEMLERİMİZ
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otelimize alınacak ve misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
    • Giriş kapılarımızda görevli personeller tarafından temassız ateş ölçer vasıtası ile
    misairlerimiz ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları
    gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde
    gerekenler yapılacaktır.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlem ve aldığımız tedbirleri genel olarak
    anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yaptırdığımız el
    broşürleri misairlerimize verilecektir.
    • Otellerimize giriş ve çıkışlarda birikim olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli
    mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için
    tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş
    kayıt işlemleri güvenli iziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler
    devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli iziki
    mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    GENEL MEKAN TEMİZLİKLERİMİZ
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli fiziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Oda Temizliğinde çalışan Housekeeping personel ve idarecilerimiz maske ve tek kullanımlık
    eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan
    eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır, olabildiğince
    tek kullanımlık temizlik bezleri (malzemeleri) kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili klor bazlı dezenfektan kullanılmaktadır, eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, fön makinası, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
    • Pamuklu nevresim takımlarımız ve Havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmamakta bu sayede toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm pamuklu tesktiller ve havlular 60 ile 90 derecede ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Minibar ürünlerimiz tedarikçilerden temini sırasında dezenfektan işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalarımıza servis edilmektedir.
    • Odalarımız temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak Ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    Tüm otellerimizde belli bir süre için oda kapasitelerimiz tamamı ile kullanılmayacaktır, bu sayede
    yiyecek ve içecek ünitelerimizde gereken güvenli fiziki temas mesafesinin korunmasının sağlanması
    hedeflenmektedir.
    • Otellerimizde açık büfe servis sistemimiz belli bir oranda daraltılacak, büfelerimizde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılarak sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir. Self servise mümkün olduğunca izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde devamlı bulunacak, gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapan personelimiz görev alacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    • Tüm otellerimizin Restoran, Bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
    • Masalarımızda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, menaj malzemeleri her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca baharatlarda ve şekerlerde fişek tek kullanımlık olarak servis edilecektir.
    • Belli bir süre için restoranlarımızda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makinmisafirlerimiz tarafından kullanılamayacaktır.
    • Yiyecek&İçecek ünitelerimizde bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    • Yiyecek&İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
    SPA-FITNESS VE SAĞL KLI YAŞAM ÜNİTELERİMİZ
    • Hamam, Sauna, Masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak
    sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller ile servis
    verilecektir.
    • Uygulamaları yapan tüm personelimiz her uygulama öncesi ve sonrasında kendilerini dezenfekte etmek için belirlediğimiz kurallara uymak zorundadırlar ve kuru mekanlarda maske ile çalışmalarını
    yapacaklardır.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Fitness Salonlarımızdaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar
    düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, wc ler gibi genel mekanlar ve elbise dolap ve anahtarları ile
    kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte
    edilmektedir
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARIMIZ
    Çocuklarımız en kıymetli varlıklarımızdır ve tabii ki de onların güvenli şekilde ama eğlenceli bir
    tatil geçirmeleri bizler için çok önemlidir. Onların kullanacağı tüm alanların ozonlama,
    dezenfeksiyon ve temizlikleri titizlikle ve sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
    Kendileri ile ilgilenen Çocuk Kulübü personelimiz hijyen eğitiminden gecen ve konusunda uzman
    arkadaşlarımızdan oluşmaktadır.
    HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    • Kapalı Havuz, Açık Havuz ve Plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeni düzenler alınmaktadır. Otellerimizin plaj ve havuz kenarları kapasiteleri son derece yeterli durumdadır
    • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek
    kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.
    • Kapalı Havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.
    • Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz Cabanaları ve malzemeleri günlük olarak gereken
    temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
    • Otellerimizde spor ve eğlence aktivitelerine güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak düşük
    kapasitelerde ve soft şekilde devam edilecektir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEM VE HİJYEN KURALLARIMIZ
    Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan veya dolaylı seklide ilişkide olan ve ayni zamanda
    birbirleri ile temas halinde olduğunu bildiğimiz otel çalışanlarımızın hijyeni, onların sağlıklı
    kalmaları ve bu konuda bilinçlenmeleri, etkili bir genel hijyen uygulaması için en önemli
    faktörlerden birisidir. Bu konuda alınan önlem ve uygulamalarımız aşağıdadır.
    • Çalışanlarımızın işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlarımız transferler sırasında koruyucu maske takmak
    zorundadırlar ve transfer araçlarının kapasiteleri % 50 oranında kullanıldığından güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Çalışanlarımız işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personelimiz işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personelimize iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.
    • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve personelimiz işbaşı yapmadan önce dezenfekte uygulamasından geçmektedirler.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda
    dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her personelimiz hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini
    dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini kuralına göre
    yıkamak zorundadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Her çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk ilişkide bulunan çalışanlarımız gerektiğinde maske uygulaması yapmaktadırlar.
    • Tüm otellerimizde çalışanlarımız için sertifikalı İşyeri Hekimlerimiz görev yapmaktadır.
    Olası durumlarda eylem planlarımız mevcuttur.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri ile bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan Operasyon Toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Standart Oda

    Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası

    Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

    Aile Odası konaklamalarında geçerlidir.

    Katılım Tarih Aralığı 01.01.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2020 - 31.12.2020

  • 1 Nisan 2021 - 15 Ekim 2021 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile, rezervasyonlarınızı hiç bir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihlerine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde ödeme şekli ile aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon için istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyon güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Sigorta ürünü iptal edilemez prim iadesi yapılamaz.
  • Sigorta ücreti için;
    1-1.000 TL arası 10 TL;
    1.001 -1 500 TL arası 15 TL;
    1.501- 2.000 TL arası 20 TL;
    2.001 - 2.500 TL arası 25 TL;
    2.501 - 3.000 TL arası 30 TL;
    3.001 - 3.500 TL arası 35 TL;
    3.501 - 4.000 TL arası 40 TL;
    4.001 - 4.500 TL arası 45 TL;
    4.501 – 5.000 TL arası 50 TL;
    5.001 TL - 5.500 TL arası 55 TL;
    5.501 TL - 6.000 TL 60 TL;
    6.001 TL - 6.500 TL 65 TL;
    6.501 TL - 7.000 TL 70 TL ödenmelidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.10.2019 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.10.2021

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Numa Hotels işletmekte olduğumuz otellerimizde hjyen ve temizlik standartları ile ilgili olarak
    uygulanmakta olan prosedürlerimize Covid-19 Pandemisi nedeni ile;
    • Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) Konaklama Sektörü için yayınlamış olduğu "Covid-19 Yönetimi için
    Operasyonel • Hususlar" adlı yayını,
    • T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu'nun açıklamaları ve tavsiye kararları,
    • T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler,
    • Yerel sağlık birimlerinin görüş ve önerileri ile yeni bir takım standartlar ilave edilmiştir.

    Otellerimizin içinde, hızlı ve sağlıklı iletişim sayesinde çabuk karar alınarak, oluşturulan eylem
    planlarını uygulama ile görevli olacak Genel Müdürlerimizin başkanlığında İşyeri Sağlık ve Güvenlik
    Komiteleri oluşturulmuş ve komite
    personeline gerekli eğitimler de verilmiştir.

    Numa Hotellerin de misairlerimize verdiğimiz servisin ve bu servisin ortaya çıkışındaki tüm operasyonel ve organizasyonel yapının temel dayanağı daima insan sağlığı ve güvenliğidir. Sistemlerin ve sağlıklı bir işleyişin sürekliliğinin ancak bu şekilde sağlanabileceğine inanırız. Bu sebeple kuruluşumuzun ilk gününden itibaren oluşturduğumuz ve her geçen gün geliştirme çabasında olduğumuz Kalite ve Güvenlik sistemlerimiz bu anlamda değerli büyük ailemizin yaşam sigortası olarak gördüğümüz bir yapıdır.
    Bu yapıyı güçlü tutan birçok çalışma bugün kendimizden emin olmamızı sağlar. İyi dizayn edilmiş ve
    iyi yönetilen altyapımız, sürekli öğrenen ve gelişen insan kaynağımız, modern çözümlerimiz, iç ve
    dış denetim sistemlerimiz, malzeme, ürün ve ekipman kalitemiz, kontrollü tedarik süreçlerimiz,
    ulusal ve uluslar arası standartlardan aldığımız rehberlik ve bu zincirin her geçen gün daha
    da sağlamlaşmasını sağlayan alanında uzman kadrolarımız (mühendislerimiz, danışmanlarımız, denetçilerimiz.) ile misafirlerimizi uğurlayabilmemizi sağlarız.
    BULAŞI ÖNLEMEYE DAYALI UYGULAMALAR
    POSI, Gıda Güvenliği, Su Güvenliği, Otel İçi Salgın, Bildirimi Zorunlu Hastalık ve/veya Pandemi
    Yönetimi Prosedürleri)

    Numa Hotellerinde işleyen sistem, Yönetim Standartları, Konsept Standartları, Operasyon Standartları, Kalite, Sağlık ve Güvenlik Standartları olarak dizayn edilmiş 4 boyuttan oluşmaktadır.
    "Risk Analizi ve İyileştirme" yaklaşımı her bir sürecimizin dönemsel olarak öngörüler ve olası eylem planları dahilinde gözden geçirilmesini ve imtihan edilmesini sağlar.
    Standartların sürekliğinin sağlanmasında sürekli denetim ve sürekli gelişim felsefesi hakimdir. Bu
    kapsamda İç Denetim mekanizması sürekli olarak işletilir. İç Denetimler alanlarında uzman
    yetkilendirilmiş sorumlu yöneticiler ve takımlarca yapılır.
    Otellerimiz her farklı konuda dış uzman otoritelerin sürekli denetimi ve izlemesine tabiidir.
    • Yasal Denetimler (İşkur, işletme izinleri, , vb.)
    • Genel sağlık ve güvenlik denetimleri
    • Valilik Komisyon Denetimleri Havuz Güvenliği Denetimleri
    • Gıda Güvenliği Denetimleri
    • 3. Taraf Denetimler
    Hale hazırda mevcut olan POSI Prosedürlerimiz (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği Prosedürlerimiz, Risk Analizlerimiz, Acil Durum Planlarımız bu kurallar bütününün tanımlandığı yol gösterici standartlarımızdır.
    Tüm Dünya'yı etkisi altına alan COVID-19 şüphesiz ki birçok yönüyle mevcut bilgilerimiz ve
    deneyimlerimiz açısından her organizasyon için öğretici bir süreç olmuştur.
    Bu doğrultuda POSI Prosedürlerimiz, Gıda&Su Güvenliği, İş Sağlığı ve Güvenliği risk analizlerimiz,
    mevcut işleyişimiz, eğitim planlarımız, acil eylem planlarımız resmi otoriteler ve bilim otoritelerinin yayınları ve referanslar doğrultusunda güncellenerek yeniden uygulamaya alınmıştır.
    Numa Hotelleri olarak, takımımızın tamamı otel işletmelerinin risk grubunda olduğunun, bu zor
    günlerin ve etkilerinin ancak bilinçli, planlı ve kontrollü bir organizasyon ile aşılabileceğinin farkındadır.
    ÖN BÜRO ÖNLEMLERİMİZ
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otelimize alınacak ve misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
    • Giriş kapılarımızda görevli personeller tarafından temassız ateş ölçer vasıtası ile
    misairlerimiz ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları
    gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde
    gerekenler yapılacaktır.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlem ve aldığımız tedbirleri genel olarak
    anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yaptırdığımız el
    broşürleri misairlerimize verilecektir.
    • Otellerimize giriş ve çıkışlarda birikim olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli
    mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için
    tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş
    kayıt işlemleri güvenli iziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler
    devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli iziki
    mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    GENEL MEKAN TEMİZLİKLERİMİZ
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli fiziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Oda Temizliğinde çalışan Housekeeping personel ve idarecilerimiz maske ve tek kullanımlık
    eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan
    eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır, olabildiğince
    tek kullanımlık temizlik bezleri (malzemeleri) kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili klor bazlı dezenfektan kullanılmaktadır, eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, fön makinası, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
    • Pamuklu nevresim takımlarımız ve Havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmamakta bu sayede toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm pamuklu tesktiller ve havlular 60 ile 90 derecede ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Minibar ürünlerimiz tedarikçilerden temini sırasında dezenfektan işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalarımıza servis edilmektedir.
    • Odalarımız temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak Ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    Tüm otellerimizde belli bir süre için oda kapasitelerimiz tamamı ile kullanılmayacaktır, bu sayede
    yiyecek ve içecek ünitelerimizde gereken güvenli fiziki temas mesafesinin korunmasının sağlanması
    hedeflenmektedir.
    • Otellerimizde açık büfe servis sistemimiz belli bir oranda daraltılacak, büfelerimizde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılarak sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir. Self servise mümkün olduğunca izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde devamlı bulunacak, gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapan personelimiz görev alacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    • Tüm otellerimizin Restoran, Bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
    • Masalarımızda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, menaj malzemeleri her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca baharatlarda ve şekerlerde fişek tek kullanımlık olarak servis edilecektir.
    • Belli bir süre için restoranlarımızda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makinmisafirlerimiz tarafından kullanılamayacaktır.
    • Yiyecek&İçecek ünitelerimizde bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    • Yiyecek&İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
    SPA-FITNESS VE SAĞL KLI YAŞAM ÜNİTELERİMİZ
    • Hamam, Sauna, Masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak
    sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller ile servis
    verilecektir.
    • Uygulamaları yapan tüm personelimiz her uygulama öncesi ve sonrasında kendilerini dezenfekte etmek için belirlediğimiz kurallara uymak zorundadırlar ve kuru mekanlarda maske ile çalışmalarını
    yapacaklardır.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Fitness Salonlarımızdaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar
    düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, wc ler gibi genel mekanlar ve elbise dolap ve anahtarları ile
    kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte
    edilmektedir
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARIMIZ
    Çocuklarımız en kıymetli varlıklarımızdır ve tabii ki de onların güvenli şekilde ama eğlenceli bir
    tatil geçirmeleri bizler için çok önemlidir. Onların kullanacağı tüm alanların ozonlama,
    dezenfeksiyon ve temizlikleri titizlikle ve sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
    Kendileri ile ilgilenen Çocuk Kulübü personelimiz hijyen eğitiminden gecen ve konusunda uzman
    arkadaşlarımızdan oluşmaktadır.
    HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    • Kapalı Havuz, Açık Havuz ve Plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeni düzenler alınmaktadır. Otellerimizin plaj ve havuz kenarları kapasiteleri son derece yeterli durumdadır
    • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek
    kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.
    • Kapalı Havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.
    • Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz Cabanaları ve malzemeleri günlük olarak gereken
    temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
    • Otellerimizde spor ve eğlence aktivitelerine güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak düşük
    kapasitelerde ve soft şekilde devam edilecektir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEM VE HİJYEN KURALLARIMIZ
    Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan veya dolaylı seklide ilişkide olan ve ayni zamanda
    birbirleri ile temas halinde olduğunu bildiğimiz otel çalışanlarımızın hijyeni, onların sağlıklı
    kalmaları ve bu konuda bilinçlenmeleri, etkili bir genel hijyen uygulaması için en önemli
    faktörlerden birisidir. Bu konuda alınan önlem ve uygulamalarımız aşağıdadır.
    • Çalışanlarımızın işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlarımız transferler sırasında koruyucu maske takmak
    zorundadırlar ve transfer araçlarının kapasiteleri % 50 oranında kullanıldığından güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Çalışanlarımız işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personelimiz işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personelimize iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.
    • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve personelimiz işbaşı yapmadan önce dezenfekte uygulamasından geçmektedirler.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda
    dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her personelimiz hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini
    dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini kuralına göre
    yıkamak zorundadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Her çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk ilişkide bulunan çalışanlarımız gerektiğinde maske uygulaması yapmaktadırlar.
    • Tüm otellerimizde çalışanlarımız için sertifikalı İşyeri Hekimlerimiz görev yapmaktadır.
    Olası durumlarda eylem planlarımız mevcuttur.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri ile bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan Operasyon Toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları