Numa Konaktepe Hotel

Antalya, Alanya, Konaklı |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda (Min.6 Gece)

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası (Min.6 Gece)

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Alanya, Konaklı mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı'na 110 km, Gazipaşa Havalimanı'na 65 km, Alanya'ya 12km, Konaklı merkezine 800 m mesafede ve denize 500 m uzaklıktadır.
Her Şey Dahil
Sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemekleri, gece çorbası ana restoranda açık büfe olarak ücretsizdir. Tesiste 5 bar bulunmaktadır. Belirlenen saatlerde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 arası ücretsizdir.

Hizmet Saatleri
07.30-09.30 Kahvaltı
09.30-10.00 Geç Kahvaltı
12.30-14.00 Öğle Yemeği
12.00-16.00 Snack Bar
15.00-17.00 Meyve & Dondurma
16.00-17.00 Çay & Pasta
18.30-21.00 Akşam Yemeği
23.00-00.00 Gece Çorbası
10.00-00.00 Havuz Bar
10.00-18.00 Plaj Bar
10.00-00.00 Relax Bar
  • Denize 500 m mesafede bulunan tesise ait bakımlı ve temiz kum-çakıl özellikli plajı bulunmaktadır. Plaja ulaşım tesise ait alt geçitten sağlanmaktadır. Saat başı tünelin önünden sahile ücretsiz servis hizmeti bulunmaktadır.

  • Sahildeki snack bardan gün boyunca içecek hizmeti, 12.00-16:00 arası yiyecek hizmeti verilmektedir.

  • Kaydırak havuzu, relax havuz, ana havuz, çocuk havuzu, kapalı havuz ve plaj havuzu olmak üzere 6 adet yüzme havuzu bulunmaktadır.

  • Plaj havluları depozito karşılığında temin edebilirsiniz. Değişim talep edildiği takdirde ücretlidir (1€).

  • WİFİ sahilde ücretlidir.
  • Tesiste Türkçe, İngilizce Almanca ve Rusça animasyon gösterileri yapılmaktadır. Gün boyu soft animasyon etkinlikleri bulunur.

  • Katılıma göre step, aerobik, masa tenisi, plaj voleybolu ve boccia düzenlenmektedir.

  • Haftada 1 gün Türk gecesi yapılmaktadır.
  • Tesiste 4-12 yaş için çocuk kulübü, çocuk animasyonları ve oyun parkı bulunmaktadır.
  • Tesisin SPA merkezinde bulunan spor salonu ücretsizdir.

  • Türk hamamı, sauna, masaj, kese, köpük ve diğer olacaklar ücretlidir.
  • Numa Hotels işletmekte olduğumuz otellerimizde hjyen ve temizlik standartları ile ilgili olarak
    uygulanmakta olan prosedürlerimize Covid-19 Pandemisi nedeni ile;
    • Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) Konaklama Sektörü için yayınlamış olduğu "Covid-19 Yönetimi için
    Operasyonel • Hususlar" adlı yayını,
    • T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu'nun açıklamaları ve tavsiye kararları,
    • T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler,
    • Yerel sağlık birimlerinin görüş ve önerileri ile yeni bir takım standartlar ilave edilmiştir.

    Otellerimizin içinde, hızlı ve sağlıklı iletişim sayesinde çabuk karar alınarak, oluşturulan eylem
    planlarını uygulama ile görevli olacak Genel Müdürlerimizin başkanlığında İşyeri Sağlık ve Güvenlik
    Komiteleri oluşturulmuş ve komite
    personeline gerekli eğitimler de verilmiştir.

    Numa Hotellerin de misairlerimize verdiğimiz servisin ve bu servisin ortaya çıkışındaki tüm operasyonel ve organizasyonel yapının temel dayanağı daima insan sağlığı ve güvenliğidir. Sistemlerin ve sağlıklı bir işleyişin sürekliliğinin ancak bu şekilde sağlanabileceğine inanırız. Bu sebeple kuruluşumuzun ilk gününden itibaren oluşturduğumuz ve her geçen gün geliştirme çabasında olduğumuz Kalite ve Güvenlik sistemlerimiz bu anlamda değerli büyük ailemizin yaşam sigortası olarak gördüğümüz bir yapıdır.
    Bu yapıyı güçlü tutan birçok çalışma bugün kendimizden emin olmamızı sağlar. İyi dizayn edilmiş ve
    iyi yönetilen altyapımız, sürekli öğrenen ve gelişen insan kaynağımız, modern çözümlerimiz, iç ve
    dış denetim sistemlerimiz, malzeme, ürün ve ekipman kalitemiz, kontrollü tedarik süreçlerimiz,
    ulusal ve uluslar arası standartlardan aldığımız rehberlik ve bu zincirin her geçen gün daha
    da sağlamlaşmasını sağlayan alanında uzman kadrolarımız (mühendislerimiz, danışmanlarımız, denetçilerimiz.) ile misafirlerimizi uğurlayabilmemizi sağlarız.
    BULAŞI ÖNLEMEYE DAYALI UYGULAMALAR
    POSI, Gıda Güvenliği, Su Güvenliği, Otel İçi Salgın, Bildirimi Zorunlu Hastalık ve/veya Pandemi
    Yönetimi Prosedürleri)

    Numa Hotellerinde işleyen sistem, Yönetim Standartları, Konsept Standartları, Operasyon Standartları, Kalite, Sağlık ve Güvenlik Standartları olarak dizayn edilmiş 4 boyuttan oluşmaktadır.
    "Risk Analizi ve İyileştirme" yaklaşımı her bir sürecimizin dönemsel olarak öngörüler ve olası eylem planları dahilinde gözden geçirilmesini ve imtihan edilmesini sağlar.
    Standartların sürekliğinin sağlanmasında sürekli denetim ve sürekli gelişim felsefesi hakimdir. Bu
    kapsamda İç Denetim mekanizması sürekli olarak işletilir. İç Denetimler alanlarında uzman
    yetkilendirilmiş sorumlu yöneticiler ve takımlarca yapılır.
    Otellerimiz her farklı konuda dış uzman otoritelerin sürekli denetimi ve izlemesine tabiidir.
    • Yasal Denetimler (İşkur, işletme izinleri, , vb.)
    • Genel sağlık ve güvenlik denetimleri
    • Valilik Komisyon Denetimleri Havuz Güvenliği Denetimleri
    • Gıda Güvenliği Denetimleri
    • 3. Taraf Denetimler
    Hale hazırda mevcut olan POSI Prosedürlerimiz (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği Prosedürlerimiz, Risk Analizlerimiz, Acil Durum Planlarımız bu kurallar bütününün tanımlandığı yol gösterici standartlarımızdır.
    Tüm Dünya'yı etkisi altına alan COVID-19 şüphesiz ki birçok yönüyle mevcut bilgilerimiz ve
    deneyimlerimiz açısından her organizasyon için öğretici bir süreç olmuştur.
    Bu doğrultuda POSI Prosedürlerimiz, Gıda&Su Güvenliği, İş Sağlığı ve Güvenliği risk analizlerimiz,
    mevcut işleyişimiz, eğitim planlarımız, acil eylem planlarımız resmi otoriteler ve bilim otoritelerinin yayınları ve referanslar doğrultusunda güncellenerek yeniden uygulamaya alınmıştır.
    Numa Hotelleri olarak, takımımızın tamamı otel işletmelerinin risk grubunda olduğunun, bu zor
    günlerin ve etkilerinin ancak bilinçli, planlı ve kontrollü bir organizasyon ile aşılabileceğinin farkındadır.
    ÖN BÜRO ÖNLEMLERİMİZ
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otelimize alınacak ve misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
    • Giriş kapılarımızda görevli personeller tarafından temassız ateş ölçer vasıtası ile
    misairlerimiz ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları
    gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde
    gerekenler yapılacaktır.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlem ve aldığımız tedbirleri genel olarak
    anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yaptırdığımız el
    broşürleri misairlerimize verilecektir.
    • Otellerimize giriş ve çıkışlarda birikim olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli
    mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için
    tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş
    kayıt işlemleri güvenli iziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler
    devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli iziki
    mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    GENEL MEKAN TEMİZLİKLERİMİZ
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli fiziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Oda Temizliğinde çalışan Housekeeping personel ve idarecilerimiz maske ve tek kullanımlık
    eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan
    eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır, olabildiğince
    tek kullanımlık temizlik bezleri (malzemeleri) kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili klor bazlı dezenfektan kullanılmaktadır, eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, fön makinası, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
    • Pamuklu nevresim takımlarımız ve Havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmamakta bu sayede toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm pamuklu tesktiller ve havlular 60 ile 90 derecede ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Minibar ürünlerimiz tedarikçilerden temini sırasında dezenfektan işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalarımıza servis edilmektedir.
    • Odalarımız temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak Ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    Tüm otellerimizde belli bir süre için oda kapasitelerimiz tamamı ile kullanılmayacaktır, bu sayede
    yiyecek ve içecek ünitelerimizde gereken güvenli fiziki temas mesafesinin korunmasının sağlanması
    hedeflenmektedir.
    • Otellerimizde açık büfe servis sistemimiz belli bir oranda daraltılacak, büfelerimizde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılarak sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir. Self servise mümkün olduğunca izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde devamlı bulunacak, gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapan personelimiz görev alacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    • Tüm otellerimizin Restoran, Bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
    • Masalarımızda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, menaj malzemeleri her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca baharatlarda ve şekerlerde fişek tek kullanımlık olarak servis edilecektir.
    • Belli bir süre için restoranlarımızda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makinmisafirlerimiz tarafından kullanılamayacaktır.
    • Yiyecek&İçecek ünitelerimizde bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    • Yiyecek&İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
    SPA-FITNESS VE SAĞL KLI YAŞAM ÜNİTELERİMİZ
    • Hamam, Sauna, Masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak
    sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller ile servis
    verilecektir.
    • Uygulamaları yapan tüm personelimiz her uygulama öncesi ve sonrasında kendilerini dezenfekte etmek için belirlediğimiz kurallara uymak zorundadırlar ve kuru mekanlarda maske ile çalışmalarını
    yapacaklardır.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Fitness Salonlarımızdaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar
    düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, wc ler gibi genel mekanlar ve elbise dolap ve anahtarları ile
    kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte
    edilmektedir
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARIMIZ
    Çocuklarımız en kıymetli varlıklarımızdır ve tabii ki de onların güvenli şekilde ama eğlenceli bir
    tatil geçirmeleri bizler için çok önemlidir. Onların kullanacağı tüm alanların ozonlama,
    dezenfeksiyon ve temizlikleri titizlikle ve sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
    Kendileri ile ilgilenen Çocuk Kulübü personelimiz hijyen eğitiminden gecen ve konusunda uzman
    arkadaşlarımızdan oluşmaktadır.
    HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    • Kapalı Havuz, Açık Havuz ve Plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeni düzenler alınmaktadır. Otellerimizin plaj ve havuz kenarları kapasiteleri son derece yeterli durumdadır
    • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek
    kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.
    • Kapalı Havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.
    • Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz Cabanaları ve malzemeleri günlük olarak gereken
    temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
    • Otellerimizde spor ve eğlence aktivitelerine güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak düşük
    kapasitelerde ve soft şekilde devam edilecektir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEM VE HİJYEN KURALLARIMIZ
    Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan veya dolaylı seklide ilişkide olan ve ayni zamanda
    birbirleri ile temas halinde olduğunu bildiğimiz otel çalışanlarımızın hijyeni, onların sağlıklı
    kalmaları ve bu konuda bilinçlenmeleri, etkili bir genel hijyen uygulaması için en önemli
    faktörlerden birisidir. Bu konuda alınan önlem ve uygulamalarımız aşağıdadır.
    • Çalışanlarımızın işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlarımız transferler sırasında koruyucu maske takmak
    zorundadırlar ve transfer araçlarının kapasiteleri % 50 oranında kullanıldığından güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Çalışanlarımız işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personelimiz işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personelimize iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.
    • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve personelimiz işbaşı yapmadan önce dezenfekte uygulamasından geçmektedirler.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda
    dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her personelimiz hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini
    dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini kuralına göre
    yıkamak zorundadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Her çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk ilişkide bulunan çalışanlarımız gerektiğinde maske uygulaması yapmaktadırlar.
    • Tüm otellerimizde çalışanlarımız için sertifikalı İşyeri Hekimlerimiz görev yapmaktadır.
    Olası durumlarda eylem planlarımız mevcuttur.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri ile bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan Operasyon Toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.
  • Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Minibar
    • Şemsiye
    • Şezlong

    Ücretli Aktiviteler

    • Doktor
    • İthal İçecekler
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Nargile
    • Sauna
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Türk Hamamı

    Otel Özellikleri

    • Kum Çakıl Plaj

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 600 TL indirim için 'TATİL600' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 3 Ağustos 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 3 Eylül 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 4 Eylül 2022'de geri alınacaktır.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • Garanti BBVA POS'larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat, konaklama veya araç kiralama harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve her müşteri en fazla 150 TL bonus kazanabilir. 
  • Kampanyaya sadece BonusFlaş uygulaması üzerinden katılım sağlanabilir. BonusFlaş üzerinden katılmak için ilk harcamadan önce HEMEN KATIL'ın tıklanması gerekmektedir. 
  • Aynı gün aynı işyerinden yapılan harcamaların sadece ilki dahil edilecektir.
  • Garanti Bonus'lar, Money Bonus, Paracard Bonus, Bonus Business, Easy, Flexi, Bonus Flexi ve Bonus Genç kredi kartları ve bu kredi kartlarının ek kartları kampanyaya dahildir.
  • Kazanılan bonuslar 3 Ağustos – 3 Eylül 2022 tarihleri arasında kullanılabilir.
  • Kullanılmayan bonuslar 4 Eylül 2022 tarihinde geri alınacaktır. 
  • Sadece şahıs şirketi sahibi müşteriler ticari kartları ile BonusFlaş üzerinden kampanyaya katılım sağlayabilmektedir. Tüzel müşteriler kampanyaya dahil değildir. 
  • Bonus sanal kartlar, internetten yapılan harcamalar, MoTo (Mail order, Telephone order), temassız işlemler dahildir. Düzenli ödeme talimatı, otomatik ödemeler, bonus kullanımları dahil değildir. 
  • Kampanyaya FastPay ile yapılan işlemler dahil değildir.
  • Sadece yurt içinde yapılan peşin ve taksitli işlemler harcamalar dahildir. Kampanya dahilinde iade ve iptal işlemleri dikkate alınacaktır.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Maximum Kart’ınız ile 30 Haziran-15 Temmuz 2022 tarihleri arasında yapacağınız toplamda 15.000 TL ve üzeri alışverişlerinize 1.500 TL MaxiPuan! kazanın!
  • Kampanya katılımlı olup katılımınızı kampanya dönemi içinde dilediğiniz zaman (alışverişinizden önce veya sonra) yapabilirsiniz.
  • Katılmak için Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklayarak ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirin: maximum.com.tr/indir
  • Kampanyaya dâhil olan işlemler: İş Bankası Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, İş’te Üniversiteli, Maximum Genç, Pati Kart), MaxiPara Kartlar
  • Kampanyaya dâhil olmayan işlemler: Ticari Bankamatik ve Kredi Kartları, Vadematik Kart, Aidatsız Kartlar ile yapılan işlemler, Maximum Fırsat ve MaxiPuan kullanılarak yapılan alışverişler, ürün iptal ve iade işlemleri, Maximum POS cihazından yapılmayan işlemler kampanyaya dâhil değildir.
  • Ödül Kullanımı: Bir müşteri kampanyadan bir kere yararlanabilir ve en fazla 1.500 TL MaxiPuan kazanabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil’e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır.
  • Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır.
  • Kazanılan MaxiPuanlar 2 Ağustos 2022 tarihinde alışveriş yapılan karta yüklenecek olup 30 Eylül 2022 tarihine kadar (bu tarih dahil) kullanılabilecektir. Kullanılmayan MaxiPuanlar 1 Ekim 2022 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanyaya ilişkin Maximum Mobil barem gösterimleri bilgi amaçlı olup, iptal veya iade işlemlerini içermemektedir.
  • Türkiye İş Bankası A.Ş. kampanyayı durdurma veya kampanya koşullarını değiştirme hakkına sahiptir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2022 - 15.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Numa Hotels işletmekte olduğumuz otellerimizde hjyen ve temizlik standartları ile ilgili olarak
    uygulanmakta olan prosedürlerimize Covid-19 Pandemisi nedeni ile;
    • Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) Konaklama Sektörü için yayınlamış olduğu "Covid-19 Yönetimi için
    Operasyonel • Hususlar" adlı yayını,
    • T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu'nun açıklamaları ve tavsiye kararları,
    • T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler,
    • Yerel sağlık birimlerinin görüş ve önerileri ile yeni bir takım standartlar ilave edilmiştir.

    Otellerimizin içinde, hızlı ve sağlıklı iletişim sayesinde çabuk karar alınarak, oluşturulan eylem
    planlarını uygulama ile görevli olacak Genel Müdürlerimizin başkanlığında İşyeri Sağlık ve Güvenlik
    Komiteleri oluşturulmuş ve komite
    personeline gerekli eğitimler de verilmiştir.

    Numa Hotellerin de misairlerimize verdiğimiz servisin ve bu servisin ortaya çıkışındaki tüm operasyonel ve organizasyonel yapının temel dayanağı daima insan sağlığı ve güvenliğidir. Sistemlerin ve sağlıklı bir işleyişin sürekliliğinin ancak bu şekilde sağlanabileceğine inanırız. Bu sebeple kuruluşumuzun ilk gününden itibaren oluşturduğumuz ve her geçen gün geliştirme çabasında olduğumuz Kalite ve Güvenlik sistemlerimiz bu anlamda değerli büyük ailemizin yaşam sigortası olarak gördüğümüz bir yapıdır.
    Bu yapıyı güçlü tutan birçok çalışma bugün kendimizden emin olmamızı sağlar. İyi dizayn edilmiş ve
    iyi yönetilen altyapımız, sürekli öğrenen ve gelişen insan kaynağımız, modern çözümlerimiz, iç ve
    dış denetim sistemlerimiz, malzeme, ürün ve ekipman kalitemiz, kontrollü tedarik süreçlerimiz,
    ulusal ve uluslar arası standartlardan aldığımız rehberlik ve bu zincirin her geçen gün daha
    da sağlamlaşmasını sağlayan alanında uzman kadrolarımız (mühendislerimiz, danışmanlarımız, denetçilerimiz.) ile misafirlerimizi uğurlayabilmemizi sağlarız.
    BULAŞI ÖNLEMEYE DAYALI UYGULAMALAR
    POSI, Gıda Güvenliği, Su Güvenliği, Otel İçi Salgın, Bildirimi Zorunlu Hastalık ve/veya Pandemi
    Yönetimi Prosedürleri)

    Numa Hotellerinde işleyen sistem, Yönetim Standartları, Konsept Standartları, Operasyon Standartları, Kalite, Sağlık ve Güvenlik Standartları olarak dizayn edilmiş 4 boyuttan oluşmaktadır.
    "Risk Analizi ve İyileştirme" yaklaşımı her bir sürecimizin dönemsel olarak öngörüler ve olası eylem planları dahilinde gözden geçirilmesini ve imtihan edilmesini sağlar.
    Standartların sürekliğinin sağlanmasında sürekli denetim ve sürekli gelişim felsefesi hakimdir. Bu
    kapsamda İç Denetim mekanizması sürekli olarak işletilir. İç Denetimler alanlarında uzman
    yetkilendirilmiş sorumlu yöneticiler ve takımlarca yapılır.
    Otellerimiz her farklı konuda dış uzman otoritelerin sürekli denetimi ve izlemesine tabiidir.
    • Yasal Denetimler (İşkur, işletme izinleri, , vb.)
    • Genel sağlık ve güvenlik denetimleri
    • Valilik Komisyon Denetimleri Havuz Güvenliği Denetimleri
    • Gıda Güvenliği Denetimleri
    • 3. Taraf Denetimler
    Hale hazırda mevcut olan POSI Prosedürlerimiz (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği Prosedürlerimiz, Risk Analizlerimiz, Acil Durum Planlarımız bu kurallar bütününün tanımlandığı yol gösterici standartlarımızdır.
    Tüm Dünya'yı etkisi altına alan COVID-19 şüphesiz ki birçok yönüyle mevcut bilgilerimiz ve
    deneyimlerimiz açısından her organizasyon için öğretici bir süreç olmuştur.
    Bu doğrultuda POSI Prosedürlerimiz, Gıda&Su Güvenliği, İş Sağlığı ve Güvenliği risk analizlerimiz,
    mevcut işleyişimiz, eğitim planlarımız, acil eylem planlarımız resmi otoriteler ve bilim otoritelerinin yayınları ve referanslar doğrultusunda güncellenerek yeniden uygulamaya alınmıştır.
    Numa Hotelleri olarak, takımımızın tamamı otel işletmelerinin risk grubunda olduğunun, bu zor
    günlerin ve etkilerinin ancak bilinçli, planlı ve kontrollü bir organizasyon ile aşılabileceğinin farkındadır.
    ÖN BÜRO ÖNLEMLERİMİZ
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otelimize alınacak ve misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
    • Giriş kapılarımızda görevli personeller tarafından temassız ateş ölçer vasıtası ile
    misairlerimiz ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları
    gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde
    gerekenler yapılacaktır.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlem ve aldığımız tedbirleri genel olarak
    anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yaptırdığımız el
    broşürleri misairlerimize verilecektir.
    • Otellerimize giriş ve çıkışlarda birikim olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli
    mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için
    tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş
    kayıt işlemleri güvenli iziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler
    devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli iziki
    mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    GENEL MEKAN TEMİZLİKLERİMİZ
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli fiziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Oda Temizliğinde çalışan Housekeeping personel ve idarecilerimiz maske ve tek kullanımlık
    eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan
    eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır, olabildiğince
    tek kullanımlık temizlik bezleri (malzemeleri) kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili klor bazlı dezenfektan kullanılmaktadır, eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, fön makinası, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
    • Pamuklu nevresim takımlarımız ve Havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmamakta bu sayede toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm pamuklu tesktiller ve havlular 60 ile 90 derecede ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Minibar ürünlerimiz tedarikçilerden temini sırasında dezenfektan işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalarımıza servis edilmektedir.
    • Odalarımız temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak Ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    Tüm otellerimizde belli bir süre için oda kapasitelerimiz tamamı ile kullanılmayacaktır, bu sayede
    yiyecek ve içecek ünitelerimizde gereken güvenli fiziki temas mesafesinin korunmasının sağlanması
    hedeflenmektedir.
    • Otellerimizde açık büfe servis sistemimiz belli bir oranda daraltılacak, büfelerimizde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılarak sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir. Self servise mümkün olduğunca izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde devamlı bulunacak, gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapan personelimiz görev alacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    • Tüm otellerimizin Restoran, Bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
    • Masalarımızda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, menaj malzemeleri her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca baharatlarda ve şekerlerde fişek tek kullanımlık olarak servis edilecektir.
    • Belli bir süre için restoranlarımızda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makinmisafirlerimiz tarafından kullanılamayacaktır.
    • Yiyecek&İçecek ünitelerimizde bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    • Yiyecek&İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
    SPA-FITNESS VE SAĞL KLI YAŞAM ÜNİTELERİMİZ
    • Hamam, Sauna, Masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak
    sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller ile servis
    verilecektir.
    • Uygulamaları yapan tüm personelimiz her uygulama öncesi ve sonrasında kendilerini dezenfekte etmek için belirlediğimiz kurallara uymak zorundadırlar ve kuru mekanlarda maske ile çalışmalarını
    yapacaklardır.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Fitness Salonlarımızdaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar
    düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, wc ler gibi genel mekanlar ve elbise dolap ve anahtarları ile
    kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte
    edilmektedir
    ÇOCUK KULÜBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARIMIZ
    Çocuklarımız en kıymetli varlıklarımızdır ve tabii ki de onların güvenli şekilde ama eğlenceli bir
    tatil geçirmeleri bizler için çok önemlidir. Onların kullanacağı tüm alanların ozonlama,
    dezenfeksiyon ve temizlikleri titizlikle ve sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
    Kendileri ile ilgilenen Çocuk Kulübü personelimiz hijyen eğitiminden gecen ve konusunda uzman
    arkadaşlarımızdan oluşmaktadır.
    HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    • Kapalı Havuz, Açık Havuz ve Plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeni düzenler alınmaktadır. Otellerimizin plaj ve havuz kenarları kapasiteleri son derece yeterli durumdadır
    • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek
    kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.
    • Kapalı Havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.
    • Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz Cabanaları ve malzemeleri günlük olarak gereken
    temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
    • Otellerimizde spor ve eğlence aktivitelerine güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak düşük
    kapasitelerde ve soft şekilde devam edilecektir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEM VE HİJYEN KURALLARIMIZ
    Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan veya dolaylı seklide ilişkide olan ve ayni zamanda
    birbirleri ile temas halinde olduğunu bildiğimiz otel çalışanlarımızın hijyeni, onların sağlıklı
    kalmaları ve bu konuda bilinçlenmeleri, etkili bir genel hijyen uygulaması için en önemli
    faktörlerden birisidir. Bu konuda alınan önlem ve uygulamalarımız aşağıdadır.
    • Çalışanlarımızın işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlarımız transferler sırasında koruyucu maske takmak
    zorundadırlar ve transfer araçlarının kapasiteleri % 50 oranında kullanıldığından güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Çalışanlarımız işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personelimiz işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personelimize iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.
    • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve personelimiz işbaşı yapmadan önce dezenfekte uygulamasından geçmektedirler.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda
    dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her personelimiz hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini
    dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini kuralına göre
    yıkamak zorundadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Her çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk ilişkide bulunan çalışanlarımız gerektiğinde maske uygulaması yapmaktadırlar.
    • Tüm otellerimizde çalışanlarımız için sertifikalı İşyeri Hekimlerimiz görev yapmaktadır.
    Olası durumlarda eylem planlarımız mevcuttur.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri ile bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan Operasyon Toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.