Numa Bay Exclusive Hotel

Antalya, Alanya, Türkler |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Kara Manzaralı Oda (Min.6 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Yandan Deniz Manzaralı Oda (Min.6 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Deniz Manzaralı Oda (Min.6 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Oda (Min.6 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası (Min.6 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Swim Up Dublex Oda (Min.6 Gece)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Kara Manzaralı Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Yandan Deniz Manzaralı Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Deniz Manzaralı Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Swim Up Dublex Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

Akdeniz'in vazgeçilmez tatil yerlerinden Antalya Alanya'da olan Numa Bay Exclusive Hotel denize sıfır konumda, M.Ö 200 yılından kalma antik bir liman içerisinde yer almaktadır. Tesis ultra her şey dahil konsepti ile misafirlerini ağırlamaktadır. Ana restoranının yanı sıra A la Carte restoranlarıyla da dünya mutfağından lezzetler sunmaktadır.

Tesisin kendine ait kum plajında denizin keyfini çıkartabilir, aquaparkında eğlenceye doyabilirsiniz.

Yetişkin misafirlerin streslerini atabileceği SPa merkezinin yanı sıra, minik misafirler içinde 4-12 yaş çocuklar için mini club bulunmaktadır.
Alanya, Avsallar mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanına 105 km, Alanya Gazipaşa Havalimanına 65 km, Alanya merkeze 26 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil

Sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeği ücretsizdir.
Tesisin belirlediği yerli alkollü ve alkolsüz ve bazı ithal içecekler 24 saat ücretsizdir.
Odalarda mini bar; her gün su ve soda ile yenilenir.

A la Carte Restoranlar

  • The Wok House A la Carte Restoran

  • Joe Grill A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Ali Baba A la Carte Restoran


  • The Wok ve Ali Baba Restoran 7 gecelik konaklamalarda 1 defa ücretsizdir.

    Hizmet Saatleri

    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-12.00 Geç Kahvaltı
    12.30-14.00 Öğle Yemeği
    11.00-17.00 Snack
    12.30-15.00 Snack A la Carte
    14.00-17.00 Dondurma
    14.00-16.00 Waffle
    12.30-18.00 Pasta & Çay Saati
    12.00-16.00 Gözleme
    19.00-21.00 Akşam Yemeği
    22:00-07:00 Gece Snack’i (Patisserie 24 saat)
    Barlar
    10.00-00.00 Havuz Bar
    00.00-02.00 Disco Bar
    10.00-22.00 Beach Bar
    Lobby Bar 24 Saat
  • Denize sıfır tesisin, kum özellikli özel plajı bulunmaktadır.

  • Tesiste açık yüzme havuzu, aquapark ve kapalı yüzme havuzu bulunmaktadır.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Beach Bar
    • Çocuk Havuzu
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Şezlong
    Tesiste 4-12 yaş çocuklar için mini club bulunmaktadır.
    • Kaydıraklı Çocuk Havuzu
    • Mini Club
  • Hızlı check in, içecek ve soğuk havlu servisi

  • Meyve sepeti ve şampanya ikramı

  • Bir defaya mahsus odaya balayına özel kahvaltı servisi

  • A la Carte Restoranda masa süsleme

  • Giriş günü balayına özel oda süslemesi

  • Bornoz

  • Spa merkezinde %20 İndirim
  • Tekrar Misafirlere Özel

  • Hızlı check in, içecek ve soğuk havlu servisi

  • Giriş günü oda süslemesi, kapı süslemesi (çıkış gününe kadar)

  • Meyve sepeti ve şarap ikramı

  • Doğum günü kutlama kartı


  • Doğum günü Misafirlerine Özel

  • Hızlı check in, içecek ve soğuk havlu servisi

  • Doğum günü tarihinde oda ve kapı süslemesi

  • Doğum günü kutlama kartı

  • A la Carte Restoran için 1 defa ücretsiz kullanım imkanı

  • Meyve sepeti ve şarap ikramı

  • Bornoz


  • Yıldönümü Kutlamaları

  • Hızlı c/in , içecek ve soğuk havlu servisi

  • Yıldönümü tarihinde oda ve kapı süslemesi

  • A la Carte Restoranda masa süslemesi

  • Meyve Sepeti ve Şarap

  • Yıldönümü kutlama kartı
  • Tesisin SPA merkezinde 16 yaş üstü misafirler kapalı havuz ve fitness merkezini ücretsiz olarak kullanabilirler. Güzellik salonu, kuaför, terapi & masaj, Türk hamamı ve sauna hizmetleri ücretlidir.
    Prosedürler

    Dünya Sağlık Örgütünün (WHO) Konaklama Sektörü için yayınlamış olduğu "Covid-19 Operasyonel Hususlar", T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulunun açıklamaları ve tavsiye kararları ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler uyarınca yerel sağlık birimlerinin görüş ve önerileri ile yeni bir takım standartlar ilave edilmiştir.

  • Otel bünyesinde, hızlı ve sağlıklı iletişim sayesinde çabuk karar alınarak, oluşturulan eylem
    planlarını uygulama ile görevli olacak Genel Müdürlerin başkanlığında İşyeri Sağlık ve Güvenlik
    Komiteleri oluşturulmuş ve komite personeline gerekli eğitimler de verilmiştir.

  • Numa Hotellerinde misafirlere sunulan servisin ve bu servisin ortaya çıkışındaki tüm operasyonel ve organizasyonel yapının temel dayanağı daima insan sağlığı ve güvenliğidir. Sistemlerin ve sağlıklı bir işleyişin sürekliliğinin ancak bu şekilde sağlanabileceğine inanılmaktadır. Bu sebeple kuruluşunun ilk gününden itibaren oluşturulan ve her geçen gün geliştirilen Kalite ve Güvenlik sistemleri mevcuttur.


  • BULAŞI ÖNLEMEYE DAYALI UYGULAMALAR

    POSI, Gıda Güvenliği, Su Güvenliği, Otel İçi Salgın, Bildirimi Zorunlu Hastalık ve/veya Pandemi
    Yönetimi Prosedürleri)

    Numa Hotellerinde işleyen sistem, Yönetim Standartları, Konsept Standartları, Operasyon Standartları, Kalite, Sağlık ve Güvenlik Standartları olarak dizayn edilmiş 4 boyuttan oluşmaktadır.
    "Risk Analizi ve İyileştirme" yaklaşımı her bir sürecimizin dönemsel olarak öngörüler ve olası eylem planları dahilinde gözden geçirilmesini ve imtihan edilmesini sağlar.
    Standartların sürekliğinin sağlanmasında sürekli denetim ve sürekli gelişim felsefesi hakimdir. Bu
    kapsamda İç Denetim mekanizması sürekli olarak işletilir. İç Denetimler alanlarında uzman
    yetkilendirilmiş sorumlu yöneticiler ve takımlarca yapılır.
    Otellerimiz her farklı konuda dış uzman otoritelerin sürekli denetimi ve izlemesine tabiidir.
    • Yasal Denetimler (İşkur, işletme izinleri, , vb.)
    • Genel sağlık ve güvenlik denetimleri
    • Valilik Komisyon Denetimleri Havuz Güvenliği Denetimleri
    • Gıda Güvenliği Denetimleri
    • 3. Taraf Denetimler
    Hale hazırda mevcut olan POSI Prosedürlerimiz (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği Prosedürlerimiz, Risk Analizlerimiz, Acil Durum Planlarımız bu kurallar bütününün tanımlandığı yol gösterici standartlarımızdır.
    Tüm Dünya'yı etkisi altına alan COVID-19 şüphesiz ki birçok yönüyle mevcut bilgilerimiz ve
    deneyimlerimiz açısından her organizasyon için öğretici bir süreç olmuştur.
    Bu doğrultuda POSI Prosedürlerimiz, Gıda&Su Güvenliği, İş Sağlığı ve Güvenliği risk analizlerimiz,
    mevcut işleyişimiz, eğitim planlarımız, acil eylem planlarımız resmi otoriteler ve bilim otoritelerinin yayınları ve referanslar doğrultusunda güncellenerek yeniden uygulamaya alınmıştır.
    Numa Hotelleri olarak, takımımızın tamamı otel işletmelerinin risk grubunda olduğunun, bu zor
    günlerin ve etkilerinin ancak bilinçli, planlı ve kontrollü bir organizasyon ile aşılabileceğinin farkındadır.
    ÖN BÜRO ÖNLEMLERİMİZ
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otelimize alınacak ve misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
    • Giriş kapılarımızda görevli personeller tarafından temassız ateş ölçer vasıtası ile
    misairlerimiz ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları
    gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde
    gerekenler yapılacaktır.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlem ve aldığımız tedbirleri genel olarak
    anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yaptırdığımız el
    broşürleri misairlerimize verilecektir.
    • Otellerimize giriş ve çıkışlarda birikim olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli
    mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için
    tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş
    kayıt işlemleri güvenli iziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler
    devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli iziki
    mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    GENEL MEKAN TEMİZLİKLERİMİZ
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli fiziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Oda Temizliğinde çalışan Housekeeping personel ve idarecilerimiz maske ve tek kullanımlık
    eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan
    eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır, olabildiğince
    tek kullanımlık temizlik bezleri (malzemeleri) kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili klor bazlı dezenfektan kullanılmaktadır, eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, fön makinası, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
    • Pamuklu nevresim takımlarımız ve Havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmamakta bu sayede toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm pamuklu tesktiller ve havlular 60 ile 90 derecede ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Minibar ürünlerimiz tedarikçilerden temini sırasında dezenfektan işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalarımıza servis edilmektedir.
    • Odalarımız temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak Ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    Tüm otellerimizde belli bir süre için oda kapasitelerimiz tamamı ile kullanılmayacaktır, bu sayede
    yiyecek ve içecek ünitelerimizde gereken güvenli fiziki temas mesafesinin korunmasının sağlanması
    hedeflenmektedir.
    • Otellerimizde açık büfe servis sistemimiz belli bir oranda daraltılacak, büfelerimizde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılarak sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir. Self servise mümkün olduğunca izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde devamlı bulunacak, gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapan personelimiz görev alacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    • Tüm otellerimizin Restoran, Bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
    • Masalarımızda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, menaj malzemeleri her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca baharatlarda ve şekerlerde fişek tek kullanımlık olarak servis edilecektir.
    • Belli bir süre için restoranlarımızda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makinmisafirlerimiz tarafından kullanılamayacaktır.
    • Yiyecek&İçecek ünitelerimizde bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    • Yiyecek&İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
    SPA-FITNESS VE SAĞL KLI YAŞAM ÜNİTELERİMİZ
    • Hamam, Sauna, Masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak
    sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller ile servis
    verilecektir.
    • Uygulamaları yapan tüm personelimiz her uygulama öncesi ve sonrasında kendilerini dezenfekte etmek için belirlediğimiz kurallara uymak zorundadırlar ve kuru mekanlarda maske ile çalışmalarını
    yapacaklardır.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Fitness Salonlarımızdaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar
    düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, wc ler gibi genel mekanlar ve elbise dolap ve anahtarları ile
    kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte
    edilmektedir

    ÇOCUK KULÜBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARI

    Çocuklar en kıymetli varlıklarımızdır ve tabii ki de onların güvenli şekilde ama eğlenceli bir
    tatil geçirmeleri bizler için çok önemlidir. Onların kullanacağı tüm alanların ozonlama,
    dezenfeksiyon ve temizlikleri titizlikle ve sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
    Kendileri ile ilgilenen Çocuk Kulübü personelimiz hijyen eğitiminden gecen ve konusunda uzman
    arkadaşlarımızdan oluşmaktadır.
    HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ

  • Kapalı Havuz, açık havuz ve plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeni düzenler alınmaktadır. Plaj ve havuz kenarları kapasiteleri son derece yeterli durumdadır

  • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek
    kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.

  • Kapalı havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.

  • Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz Cabanaları ve malzemeleri günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.

  • Spor ve eğlence aktivitelerine güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak düşük kapasitelerde ve soft şekilde devam edilecektir.

  • ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEM VE HİJYEN KURALLARIMIZ
    Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan veya dolaylı seklide ilişkide olan ve ayni zamanda
    birbirleri ile temas halinde olduğunu bildiğimiz otel çalışanlarımızın hijyeni, onların sağlıklı
    kalmaları ve bu konuda bilinçlenmeleri, etkili bir genel hijyen uygulaması için en önemli
    faktörlerden birisidir. Bu konuda alınan önlem ve uygulamalarımız aşağıdadır.
  • Çalışanların işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmak zorundadırlar ve transfer araçlarının kapasiteleri % 50 oranında kullanıldığından güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.

  • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır.<7li>
  • Ateşi olan ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personel işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personele iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.

  • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve işbaşı yapmadan önce dezenfekte edilmektedir.

  • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda
    dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Personel, hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini
    dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini kuralına göre yıkamak zorundadır.

  • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personel maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.

  • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulamaktadır.

  • Her çalışan, misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk ilişkide bulunan çalışanlar maske kullanmaktadır.

  • Tüm otel çalışanları için sertifikalı İşyeri Hekimleri görev yapmaktadır.

  • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personele, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri ile bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan Operasyon Toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.
  • Tesis içerisinde misafirlerin maske takma zorunluluğu bulunmaktadır. Bu karar güneşlenme alanlarını kapsamayacak olup tesis içerisinde hareket halinde oldukları tüm alanlar için geçerlidir.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.
  • Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Voleybol

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Sauna
    • Spa Merkezi
    • Telefon
    • Türk Hamamı

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Kum Plaj

  • 19 Haziran 2022 - 4 Eylül 2022 tarihleri arasında yapılacak 7 gecelik konaklamalarda 1 gece ücretsizdir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 20.05.2022 - 30.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 19.06.2022 - 05.09.2022

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Prosedürler

    Dünya Sağlık Örgütünün (WHO) Konaklama Sektörü için yayınlamış olduğu "Covid-19 Operasyonel Hususlar", T.C. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulunun açıklamaları ve tavsiye kararları ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler uyarınca yerel sağlık birimlerinin görüş ve önerileri ile yeni bir takım standartlar ilave edilmiştir.

  • Otel bünyesinde, hızlı ve sağlıklı iletişim sayesinde çabuk karar alınarak, oluşturulan eylem
    planlarını uygulama ile görevli olacak Genel Müdürlerin başkanlığında İşyeri Sağlık ve Güvenlik
    Komiteleri oluşturulmuş ve komite personeline gerekli eğitimler de verilmiştir.

  • Numa Hotellerinde misafirlere sunulan servisin ve bu servisin ortaya çıkışındaki tüm operasyonel ve organizasyonel yapının temel dayanağı daima insan sağlığı ve güvenliğidir. Sistemlerin ve sağlıklı bir işleyişin sürekliliğinin ancak bu şekilde sağlanabileceğine inanılmaktadır. Bu sebeple kuruluşunun ilk gününden itibaren oluşturulan ve her geçen gün geliştirilen Kalite ve Güvenlik sistemleri mevcuttur.


  • BULAŞI ÖNLEMEYE DAYALI UYGULAMALAR

    POSI, Gıda Güvenliği, Su Güvenliği, Otel İçi Salgın, Bildirimi Zorunlu Hastalık ve/veya Pandemi
    Yönetimi Prosedürleri)

    Numa Hotellerinde işleyen sistem, Yönetim Standartları, Konsept Standartları, Operasyon Standartları, Kalite, Sağlık ve Güvenlik Standartları olarak dizayn edilmiş 4 boyuttan oluşmaktadır.
    "Risk Analizi ve İyileştirme" yaklaşımı her bir sürecimizin dönemsel olarak öngörüler ve olası eylem planları dahilinde gözden geçirilmesini ve imtihan edilmesini sağlar.
    Standartların sürekliğinin sağlanmasında sürekli denetim ve sürekli gelişim felsefesi hakimdir. Bu
    kapsamda İç Denetim mekanizması sürekli olarak işletilir. İç Denetimler alanlarında uzman
    yetkilendirilmiş sorumlu yöneticiler ve takımlarca yapılır.
    Otellerimiz her farklı konuda dış uzman otoritelerin sürekli denetimi ve izlemesine tabiidir.
    • Yasal Denetimler (İşkur, işletme izinleri, , vb.)
    • Genel sağlık ve güvenlik denetimleri
    • Valilik Komisyon Denetimleri Havuz Güvenliği Denetimleri
    • Gıda Güvenliği Denetimleri
    • 3. Taraf Denetimler
    Hale hazırda mevcut olan POSI Prosedürlerimiz (Prevention the Spread of Infection/Bulaşıcı Hastalıkların Yayılmasının Önlenmesi), Gıda & Su Güvenliği Prosedürlerimiz, Risk Analizlerimiz, Acil Durum Planlarımız bu kurallar bütününün tanımlandığı yol gösterici standartlarımızdır.
    Tüm Dünya'yı etkisi altına alan COVID-19 şüphesiz ki birçok yönüyle mevcut bilgilerimiz ve
    deneyimlerimiz açısından her organizasyon için öğretici bir süreç olmuştur.
    Bu doğrultuda POSI Prosedürlerimiz, Gıda&Su Güvenliği, İş Sağlığı ve Güvenliği risk analizlerimiz,
    mevcut işleyişimiz, eğitim planlarımız, acil eylem planlarımız resmi otoriteler ve bilim otoritelerinin yayınları ve referanslar doğrultusunda güncellenerek yeniden uygulamaya alınmıştır.
    Numa Hotelleri olarak, takımımızın tamamı otel işletmelerinin risk grubunda olduğunun, bu zor
    günlerin ve etkilerinin ancak bilinçli, planlı ve kontrollü bir organizasyon ile aşılabileceğinin farkındadır.
    ÖN BÜRO ÖNLEMLERİMİZ
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otelimize alınacak ve misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
    • Giriş kapılarımızda görevli personeller tarafından temassız ateş ölçer vasıtası ile
    misairlerimiz ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları
    gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde
    gerekenler yapılacaktır.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlem ve aldığımız tedbirleri genel olarak
    anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yaptırdığımız el
    broşürleri misairlerimize verilecektir.
    • Otellerimize giriş ve çıkışlarda birikim olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli
    mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için
    tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş
    kayıt işlemleri güvenli iziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler
    devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli iziki
    mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    GENEL MEKAN TEMİZLİKLERİMİZ
    • Kapı kartları misairlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve
    korumalı kılıflarında misairlerimize güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için tarafınıza verilen kalemler özel kılıflarında ve bir kullanımlık şekilde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli fiziki mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS Makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı dezenfekte edilecektir.
    • Check-in ve Check-out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde ve usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Oda Temizliğinde çalışan Housekeeping personel ve idarecilerimiz maske ve tek kullanımlık
    eldivenler ile çalışmaktadırlar. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan
    eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır, olabildiğince
    tek kullanımlık temizlik bezleri (malzemeleri) kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili klor bazlı dezenfektan kullanılmaktadır, eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, fön makinası, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
    • Pamuklu nevresim takımlarımız ve Havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmamakta bu sayede toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm pamuklu tesktiller ve havlular 60 ile 90 derecede ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Minibar ürünlerimiz tedarikçilerden temini sırasında dezenfektan işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalarımıza servis edilmektedir.
    • Odalarımız temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak Ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    Tüm otellerimizde belli bir süre için oda kapasitelerimiz tamamı ile kullanılmayacaktır, bu sayede
    yiyecek ve içecek ünitelerimizde gereken güvenli fiziki temas mesafesinin korunmasının sağlanması
    hedeflenmektedir.
    • Otellerimizde açık büfe servis sistemimiz belli bir oranda daraltılacak, büfelerimizde daha hijyenik ve güvenli malzeme ve teçhizatlar kullanılarak sıklıkla yenileri ile değiştirilecektir. Self servise mümkün olduğunca izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde devamlı bulunacak, gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapan personelimiz görev alacaklardır.
    • Tüm Yiyecek&İçecek ünitelerimizde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    • Tüm otellerimizin Restoran, Bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
    • Masalarımızda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır, menaj malzemeleri her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca baharatlarda ve şekerlerde fişek tek kullanımlık olarak servis edilecektir.
    • Belli bir süre için restoranlarımızda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makinmisafirlerimiz tarafından kullanılamayacaktır.
    • Yiyecek&İçecek ünitelerimizde bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılabilecektir.
    • Yiyecek&İçecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
    SPA-FITNESS VE SAĞL KLI YAŞAM ÜNİTELERİMİZ
    • Hamam, Sauna, Masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak
    sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller ile servis
    verilecektir.
    • Uygulamaları yapan tüm personelimiz her uygulama öncesi ve sonrasında kendilerini dezenfekte etmek için belirlediğimiz kurallara uymak zorundadırlar ve kuru mekanlarda maske ile çalışmalarını
    yapacaklardır.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Fitness Salonlarımızdaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar
    düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, wc ler gibi genel mekanlar ve elbise dolap ve anahtarları ile
    kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte
    edilmektedir

    ÇOCUK KULÜBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARI

    Çocuklar en kıymetli varlıklarımızdır ve tabii ki de onların güvenli şekilde ama eğlenceli bir
    tatil geçirmeleri bizler için çok önemlidir. Onların kullanacağı tüm alanların ozonlama,
    dezenfeksiyon ve temizlikleri titizlikle ve sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
    Kendileri ile ilgilenen Çocuk Kulübü personelimiz hijyen eğitiminden gecen ve konusunda uzman
    arkadaşlarımızdan oluşmaktadır.
    HAVUZ, PLAJ VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ

  • Kapalı Havuz, açık havuz ve plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeni düzenler alınmaktadır. Plaj ve havuz kenarları kapasiteleri son derece yeterli durumdadır

  • Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek
    kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.

  • Kapalı havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.

  • Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz Cabanaları ve malzemeleri günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.

  • Spor ve eğlence aktivitelerine güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak düşük kapasitelerde ve soft şekilde devam edilecektir.

  • ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEM VE HİJYEN KURALLARIMIZ
    Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan veya dolaylı seklide ilişkide olan ve ayni zamanda
    birbirleri ile temas halinde olduğunu bildiğimiz otel çalışanlarımızın hijyeni, onların sağlıklı
    kalmaları ve bu konuda bilinçlenmeleri, etkili bir genel hijyen uygulaması için en önemli
    faktörlerden birisidir. Bu konuda alınan önlem ve uygulamalarımız aşağıdadır.
  • Çalışanların işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmak zorundadırlar ve transfer araçlarının kapasiteleri % 50 oranında kullanıldığından güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.

  • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır.<7li>
  • Ateşi olan ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personel işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen personele iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.

  • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmakta ve işbaşı yapmadan önce dezenfekte edilmektedir.

  • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda
    dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Personel, hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini
    dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini kuralına göre yıkamak zorundadır.

  • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personel maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.

  • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulamaktadır.

  • Her çalışan, misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafir ile direk ilişkide bulunan çalışanlar maske kullanmaktadır.

  • Tüm otel çalışanları için sertifikalı İşyeri Hekimleri görev yapmaktadır.

  • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personele, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri ile bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan Operasyon Toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.