Assos Nazlıhan Hotel

Çanakkale, Ayvacik, Behramkale |

Konum

Behramkale Assos Antik Limanda, Kadırga Koyu’na 5 km, Edremit Havaalanına 70 km., Ayvalık 110 km., Çanakkale 90 km., İzmir 260 km., İstanbul 425 km. mesafededir.
Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı açık büfe ve akşam yemekleri set menü,
Yemekler dışında alınan yiyecekler ücretlidir,
Tesis genelinde (Yemeklerde dahil) alınan tüm içecekler (Su dahil) ücretlidir.

Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.
  • Akşam Yemeği
  • Öğle Yemeği *
  • Sabah kahvaltı
Tesisin kendine ait mavi bayrak ödüllü kum ve ince çakıl karışık özel plajında ve büyük platform iskele mevcuttur.
  • İskele
  • Kum, Çakıl karışık plaj
  • Özel Plaj
  • Şemsiye
  • Şezlong
Karşılama
Otele giriş yapan tüm misafirler karşılanarak , seyahat hikayeleri ile ilgili gerekli bilgiler alınmaktadır. ( Ulaşım araçları , saatleri , bekleme süreleri vs )
Otellerimize giriş ve çıkışlarda güvenli mesafe aralıkları gösterilmekte ve bekleme esnasında misafirlerimiz güvenli dinlenme alanlarına yönlendirilmektedir.
Tüm karşılama ekibimiz kendi sağlıklarını ve misafirlerin sağlığını en yüksek ölçüde koruyabilmek adına maske , siperlik ve eldiven donanımıyla hazırlıklı olacaktır.
Check –In ve Check – Out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler güvenli fiziki mesafe kuralına uygun şekilde yapılmaktadır . Gösterilen mesafelere misafirlerin de azami özen göstermeleri rica edilmektedir.
Kapı anahtarları her yeni misafir girişinde dezenfekte edilmiş ve poşetlenmiş olarak misafirlerimize hijyenik bir şekilde sunulmaktadır .
Klima ve Televizyon kumandaları her çıkış sonrası dezenfekte edilip poşetlenerek yeni giriş esnasında resepsiyonda verilecektir.
Tesise giriş esnasında misafirlerimiz ateş ölçümünden geçirilmekte ve “Misafir Sağlığı Beyan Formu “ odada konaklayacak tüm kişiler tarafından doldurulacaktır. Gerekli durumlarda misafirlerimizin sağlık kurumlarına sevk edilmesi sağlanmaktadır.
Ortak Alanlar
Tüm ortak kullanım alanlarının temizlik sıklığı arttırılmış olup , kontrol listeleri ile takipleri yapılmaktadır.
Tesisin ortak kullanım alanlarındaki oda anahtarları , kapı kolları , ortak tuvaletler , elektrik düğmeleri , prizler , trabzanlar vb gibi alanlar sık sık özenle temizlenmekte özel kimyasallar ve ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
Tüm genel alan tuvaletlerinde detaylı temizlik haricinde el değmeden kullanım sağlanabilecek sensörlü klozet kapakları tek seferlik kullanım için hazırlanmıştır.
Tüm ortak kullanım alanlarında el dezenfektanları stand şeklinde ya da duvarda asılı olarak bulunmakta, sık sık kontrol edilmektedir.
Misafir ortak kullanım alanlarındaki tüm mobilyaların , şezlongların, masa ve sandalyelerin yerleşimleri sosyal mesafe kuralları kapsamında düzenlenmiştir. Azami özen gösterilerek yer değiştirilmeden kullanılması gerekmektedir.
Hamam , Sauna , Fitness Center , SPA Alanları ve Mini club , çocuk parklarında dezenfeksiyon işlemleri arttırılmış , kullanımın çok olacağı gözlemlenildiği durumlarda kişi kısıtlaması ve aktivite durdurulması önlemleri alınacaktır.
Odalar
Tüm misafir odaları ve özellikle sık temas edilen eşyalar , Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile temizlenip dezenfekte edilmektedir.
Konaklama süresince misafir odaları maske ve eldivenli kat hizmetleri görevlileri tarafından rutin olarak temizlenmektedir.
Nevresim takımı , havlular ve tüm çamaşırlar 60-90 derece arasında özel kimyasallarla yıkanmaktadır .
Misafirlerin odadan ayrılışından sonra tüm kirliler alınır ve yoğunluğa göre en az iki ila sekiz saat arasında havalandırılır. Detaylı temizliğin yapılmasının ardından da ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
Restoranlar ve Servis
Assos Eden Group Hotels olarak , otelin doluluk oranına ve restoranlarımızdaki misafir sayılarına göre yeni düzenlemeler getirdik. Restoran hizmetlerimiz , masa aralıklarından üretime ve servis hızına kadar her zaman olduğu gibi dikkatle ve özenle yerine getirilmektedir.
Gıda güvenliği konusunda her zaman uyguladığımız standartlarımıza ek olarak , açık büfelerimizde servis mümkün olduğunca maske ve eldivenli servis personelimiz tarafından güvenli bir şekilde sağlanacak , misafirlerin kendi servislerini yapacakları büfelerde ise tek kullanımlık eldivenlerden kullanılıp büfe sonundaki eldiven çöplerine atılarak el değmeden büfe hizmeti alınacaktır .
Tüm servis ekipmanlarımız bulaşık makinelerinde 70 derece üzerinde yıkanmaktadır.
Restoranlarımızda çatal,bıçak,kaşıklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
Restoranlarımızda tüm bardaklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
Tüm restoran ve barlarda oturma düzeni sosyal mesafeye uygun olarak açık havada geniş , ferah ve konforlu olacak şekilde düzenlenmektedir.
Restoranların genel temizliği ile masa sandalye , tezgah , büfe ve diğer tüm malzeme ve materyellerin temizlikleri , servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılmakta ve dezenfekte işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Havuz ve Plajlar
Plajlar ve havuzlarımızın geniş kullanım kapasiteleri bulunmaktadır.
Kapalı Havuz , açık havuz ve plajlardaki şezlong aralıkları , güvenli fiziki mesafe kuralına göre ayarlanmıştır. Düzenlere azami özen gösterilmesi gerekmektedir.
Plaj ve Havuz havluları, yüksek derecede yıkanmış , temizlenmiş ve kapalı poşetler içinde resepsiyonlarımızdan alınan havlu kartları karşılığında görevli personel tarafından verilecektir.
Havuzların temizliği her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaktadır.
Tüm şezlong, şezlong minderleri, plaj ve havuz kabinleri rutin temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
Havuz ve Plaj alanında genelde tek kullanımlık servis gereçleri kullanıldığından sık aralıklarla çöp kutuları bulunmakta ve misafirlerin özenle bu kutuları kullanmaları önerilmektedir.
Çalışanlarımızla ilgili Hijyen Kuralları ve Tedbirler
Çalışanlarımıza uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak tekrarlanmaktadır.
Kat hizmetlerinin çalıştığı alanlar , ortak girişler, soyunma odaları , çamaşır odaları ve personel ofisleri gibi yüksek el temaslı alanlarda temizleme ve dezenfeksiyon sıklıkları arttırılmıştır.
Kat hizmetleri ve hijyen protokolleri eğitimlerine ek olarak , otel çalışanlarına gelişmiş Covid19 farkındalık eğitimi düzenli olarak verilmektedir.
Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis sonrasında dezenfekte edilmektedir.
Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmaktadırlar.
İşbaşı yapmadan önce ateş ölçümleri yapılmaktadır.
Kat hizmetleri , temizlik hizmetleri , yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman , kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
Sosyal mesafe kuralları kapsamında , çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya,masa ve sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmiştir.
Çalışanların misafirler ve kendi aralarındaki fiziki mesafe kurallarına göre hareket etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
Olası durumlarda eylem planları devreye sokulması sağlanacaktır.
Evcil hayvan kabul edilmemektedir.
36 odası bulunan tesiste, 2 ayrı kapalı şömineli restoranı, liman içerisinde açık restaurant, kapalı ve açık barlar, cafe, 2011 yılında ilave edilen 9 odalı yeni binasıyla spa bölümü ve toplantı salonu bulunmaktadır.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Otopark
  • Şemsiye
  • Şezlong

Ücretli Aktiviteler

  • Buhar Odası
  • Doktor
  • Jakuzi
  • Masaj
  • Sauna
  • Spa Merkezi
  • Telefon
  • Türk Hamamı

Otel Özellikleri

  • Butik Otel

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.08.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021
    Karşılama
    Otele giriş yapan tüm misafirler karşılanarak , seyahat hikayeleri ile ilgili gerekli bilgiler alınmaktadır. ( Ulaşım araçları , saatleri , bekleme süreleri vs )
    Otellerimize giriş ve çıkışlarda güvenli mesafe aralıkları gösterilmekte ve bekleme esnasında misafirlerimiz güvenli dinlenme alanlarına yönlendirilmektedir.
    Tüm karşılama ekibimiz kendi sağlıklarını ve misafirlerin sağlığını en yüksek ölçüde koruyabilmek adına maske , siperlik ve eldiven donanımıyla hazırlıklı olacaktır.
    Check –In ve Check – Out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler güvenli fiziki mesafe kuralına uygun şekilde yapılmaktadır . Gösterilen mesafelere misafirlerin de azami özen göstermeleri rica edilmektedir.
    Kapı anahtarları her yeni misafir girişinde dezenfekte edilmiş ve poşetlenmiş olarak misafirlerimize hijyenik bir şekilde sunulmaktadır .
    Klima ve Televizyon kumandaları her çıkış sonrası dezenfekte edilip poşetlenerek yeni giriş esnasında resepsiyonda verilecektir.
    Tesise giriş esnasında misafirlerimiz ateş ölçümünden geçirilmekte ve “Misafir Sağlığı Beyan Formu “ odada konaklayacak tüm kişiler tarafından doldurulacaktır. Gerekli durumlarda misafirlerimizin sağlık kurumlarına sevk edilmesi sağlanmaktadır.
    Ortak Alanlar
    Tüm ortak kullanım alanlarının temizlik sıklığı arttırılmış olup , kontrol listeleri ile takipleri yapılmaktadır.
    Tesisin ortak kullanım alanlarındaki oda anahtarları , kapı kolları , ortak tuvaletler , elektrik düğmeleri , prizler , trabzanlar vb gibi alanlar sık sık özenle temizlenmekte özel kimyasallar ve ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Tüm genel alan tuvaletlerinde detaylı temizlik haricinde el değmeden kullanım sağlanabilecek sensörlü klozet kapakları tek seferlik kullanım için hazırlanmıştır.
    Tüm ortak kullanım alanlarında el dezenfektanları stand şeklinde ya da duvarda asılı olarak bulunmakta, sık sık kontrol edilmektedir.
    Misafir ortak kullanım alanlarındaki tüm mobilyaların , şezlongların, masa ve sandalyelerin yerleşimleri sosyal mesafe kuralları kapsamında düzenlenmiştir. Azami özen gösterilerek yer değiştirilmeden kullanılması gerekmektedir.
    Hamam , Sauna , Fitness Center , SPA Alanları ve Mini club , çocuk parklarında dezenfeksiyon işlemleri arttırılmış , kullanımın çok olacağı gözlemlenildiği durumlarda kişi kısıtlaması ve aktivite durdurulması önlemleri alınacaktır.
    Odalar
    Tüm misafir odaları ve özellikle sık temas edilen eşyalar , Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile temizlenip dezenfekte edilmektedir.
    Konaklama süresince misafir odaları maske ve eldivenli kat hizmetleri görevlileri tarafından rutin olarak temizlenmektedir.
    Nevresim takımı , havlular ve tüm çamaşırlar 60-90 derece arasında özel kimyasallarla yıkanmaktadır .
    Misafirlerin odadan ayrılışından sonra tüm kirliler alınır ve yoğunluğa göre en az iki ila sekiz saat arasında havalandırılır. Detaylı temizliğin yapılmasının ardından da ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Restoranlar ve Servis
    Assos Eden Group Hotels olarak , otelin doluluk oranına ve restoranlarımızdaki misafir sayılarına göre yeni düzenlemeler getirdik. Restoran hizmetlerimiz , masa aralıklarından üretime ve servis hızına kadar her zaman olduğu gibi dikkatle ve özenle yerine getirilmektedir.
    Gıda güvenliği konusunda her zaman uyguladığımız standartlarımıza ek olarak , açık büfelerimizde servis mümkün olduğunca maske ve eldivenli servis personelimiz tarafından güvenli bir şekilde sağlanacak , misafirlerin kendi servislerini yapacakları büfelerde ise tek kullanımlık eldivenlerden kullanılıp büfe sonundaki eldiven çöplerine atılarak el değmeden büfe hizmeti alınacaktır .
    Tüm servis ekipmanlarımız bulaşık makinelerinde 70 derece üzerinde yıkanmaktadır.
    Restoranlarımızda çatal,bıçak,kaşıklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
    Restoranlarımızda tüm bardaklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
    Tüm restoran ve barlarda oturma düzeni sosyal mesafeye uygun olarak açık havada geniş , ferah ve konforlu olacak şekilde düzenlenmektedir.
    Restoranların genel temizliği ile masa sandalye , tezgah , büfe ve diğer tüm malzeme ve materyellerin temizlikleri , servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılmakta ve dezenfekte işlemleri gerçekleştirilmektedir.
    Havuz ve Plajlar
    Plajlar ve havuzlarımızın geniş kullanım kapasiteleri bulunmaktadır.
    Kapalı Havuz , açık havuz ve plajlardaki şezlong aralıkları , güvenli fiziki mesafe kuralına göre ayarlanmıştır. Düzenlere azami özen gösterilmesi gerekmektedir.
    Plaj ve Havuz havluları, yüksek derecede yıkanmış , temizlenmiş ve kapalı poşetler içinde resepsiyonlarımızdan alınan havlu kartları karşılığında görevli personel tarafından verilecektir.
    Havuzların temizliği her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaktadır.
    Tüm şezlong, şezlong minderleri, plaj ve havuz kabinleri rutin temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
    Havuz ve Plaj alanında genelde tek kullanımlık servis gereçleri kullanıldığından sık aralıklarla çöp kutuları bulunmakta ve misafirlerin özenle bu kutuları kullanmaları önerilmektedir.
    Çalışanlarımızla ilgili Hijyen Kuralları ve Tedbirler
    Çalışanlarımıza uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak tekrarlanmaktadır.
    Kat hizmetlerinin çalıştığı alanlar , ortak girişler, soyunma odaları , çamaşır odaları ve personel ofisleri gibi yüksek el temaslı alanlarda temizleme ve dezenfeksiyon sıklıkları arttırılmıştır.
    Kat hizmetleri ve hijyen protokolleri eğitimlerine ek olarak , otel çalışanlarına gelişmiş Covid19 farkındalık eğitimi düzenli olarak verilmektedir.
    Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmaktadırlar.
    İşbaşı yapmadan önce ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    Kat hizmetleri , temizlik hizmetleri , yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
    Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman , kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
    Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
    Sosyal mesafe kuralları kapsamında , çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya,masa ve sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmiştir.
    Çalışanların misafirler ve kendi aralarındaki fiziki mesafe kurallarına göre hareket etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
    Olası durumlarda eylem planları devreye sokulması sağlanacaktır.