Assos Eden Beach

Çanakkale, Ayvacik, Behramkale |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Plus

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Assos, Behramkale- Kadırga Koyu mevkiinde bulunan tesis, Bandırma feribot iskelesine 215 km., İstanbul’a 420 km., Çanakkale havalimanına 85 km., Edremit havalimanına 65 km., Assos merkeze 5 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü-alkolsüz içecekler 10.00-23.00 saatleri arası ücretsiz.
Minibar her gün kişi başı 1 adet 0,5 lt su ile dolduruluyor. Kutu ve şişeli içeceklerin tümü tesis genelinde ücretli.

Garden Bar: Muhtelif yiyecekler ile otomattan soğuk içecekler, su ve alkollü yerli içecekler ile otomattan sıcak içecekler; çay, neskafe, espresso ve cappucino servis edilir.
Beach Bar (ücretli): Tüm yiyecek, sıcak-soğuk içecek, dondurma ve sıkma meyve suları ücretli olarak servis edilir.

Hizmet Saatleri
07.30-10.30 Kahvaltı
10.00-23.00 Garden Bar
10.00-00.00 Beach Bar (ücretli)
12.30-14.00 Öğle Yemeği
15.00-16.30 Snack Servis
17.30-18.30 Çay Saati
19.30-21.30 Akşam Yemeği
Denize sıfır konumdaki tesisin mavi bayraklı özel plajı ve iskelesi bulunuyor.
Denizi ise kum-çakıl karışık zemine sahip. Plajda alınan güneş şemsiyesi ve şezlong ücretsiz.
Tesis plajında duş ve giyim kabini ücretsiz olarak bulunuyor.
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Beach Bar
  • Çocuk Havuzu
  • Halk Plajı
  • Havlu
  • İskele
  • Kum, Çakıl karışık plaj
  • Minder *
  • Özel Plaj
  • Plaj Havlusu
  • Shuttle
  • Şemsiye
  • Şezlong
Tesiste canlı müzik (tesisin belirlediği günlerde), tavla ve okey oyunları mevcut.
Tesiste çocuk misafirler için çocuk havuzu, kum oyun havuzu ve çocuk parkı bulunuyor.
Karşılama
Otele giriş yapan tüm misafirler karşılanarak , seyahat hikayeleri ile ilgili gerekli bilgiler alınmaktadır. ( Ulaşım araçları , saatleri , bekleme süreleri vs )
Tüm transfer araçları Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış kimyasal ürünlerle temizlenip dezenfekte edilmektedir.
Transfer görevlileri tarafından maske , eldiven , el antiseptiği ve kolonya gibi “Kişisel Koruyucu Ekipmanlar “ kullanılmakta ve gerekli önlemler alınmaktadır.
Otellerimize giriş ve çıkışlarda güvenli mesafe aralıkları gösterilmekte ve bekleme esnasında misafirlerimiz güvenli dinlenme alanlarına yönlendirilmektedir.
Tüm karşılama ekibimiz kendi sağlıklarını ve misafirlerin sağlığını en yüksek ölçüde koruyabilmek adına maske , siperlik ve eldiven donanımıyla hazırlıklı olacaktır.
Check –In ve Check – Out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler güvenli fiziki mesafe kuralına uygun şekilde yapılmaktadır . Gösterilen mesafelere misafirlerin de azami özen göstermeleri rica edilmektedir.
Kapı anahtarları her yeni misafir girişinde dezenfekte edilmiş ve poşetlenmiş olarak misafirlerimize hijyenik bir şekilde sunulmaktadır .
Klima ve Televizyon kumandaları her çıkış sonrası dezenfekte edilip poşetlenerek yeni giriş esnasında resepsiyonda verilecektir.
Tesise giriş esnasında misafirlerimiz ateş ölçümünden geçirilmekte ve “Misafir Sağlığı Beyan Formu “ odada konaklayacak tüm kişiler tarafından doldurulacaktır. Gerekli durumlarda misafirlerimizin sağlık kurumlarına sevk edilmesi sağlanmaktadır.
Ortak Alanlar
Tüm ortak kullanım alanlarının temizlik sıklığı arttırılmış olup , kontrol listeleri ile takipleri yapılmaktadır.
Tesisin ortak kullanım alanlarındaki oda anahtarları , kapı kolları , ortak tuvaletler , elektrik düğmeleri , prizler , trabzanlar vb gibi alanlar sık sık özenle temizlenmekte özel kimyasallar ve ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
Tüm genel alan tuvaletlerinde detaylı temizlik haricinde el değmeden kullanım sağlanabilecek sensörlü klozet kapakları tek seferlik kullanım için hazırlanmıştır.
Tüm ortak kullanım alanlarında el dezenfektanları stand şeklinde ya da duvarda asılı olarak bulunmakta, sık sık kontrol edilmektedir.
Misafir ortak kullanım alanlarındaki tüm mobilyaların , şezlongların, masa ve sandalyelerin yerleşimleri sosyal mesafe kuralları kapsamında düzenlenmiştir. Azami özen gösterilerek yer değiştirilmeden kullanılması gerekmektedir.
Çocuk parklarında dezenfeksiyon işlemleri arttırılmış , kullanımın çok olacağı gözlemlenildiği durumlarda kişi kısıtlaması ve aktivite durdurulması önlemleri alınacaktır.
Odalar
Tüm misafir odaları ve özellikle sık temas edilen eşyalar , Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile temizlenip dezenfekte edilmektedir.
Konaklama süresince misafir odaları maske ve eldivenli kat hizmetleri görevlileri tarafından rutin olarak temizlenmektedir.
Nevresim takımı , havlular ve tüm çamaşırlar 60-90 derece arasında özel kimyasallarla yıkanmaktadır .
Misafirlerin odadan ayrılışından sonra tüm kirliler alınır ve yoğunluğa göre en az iki ila sekiz saat arasında havalandırılır. Detaylı temizliğin yapılmasının ardından da ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
Restoranlar ve Servis
Assos Eden Group Hotels olarak , otelin doluluk oranına ve restoranlarımızdaki misafir sayılarına göre yeni düzenlemeler getirdik. Restoran hizmetlerimiz , masa aralıklarından üretime ve servis hızına kadar her zaman olduğu gibi dikkatle ve özenle yerine getirilmektedir.
Gıda güvenliği konusunda her zaman uyguladığımız standartlarımıza ek olarak , açık büfelerimizde servis mümkün olduğunca maske ve eldivenli servis personelimiz tarafından güvenli bir şekilde sağlanacak , misafirlerin kendi servislerini yapacakları büfelerde ise tek kullanımlık eldivenlerden kullanılıp büfe sonundaki eldiven çöplerine atılarak el değmeden büfe hizmeti alınacaktır .
Tüm servis ekipmanlarımız bulaşık makinelerinde 70 derece üzerinde yıkanmaktadır.
Restoranlarımızda çatal,bıçak,kaşıklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
Restoranlarımızda tüm bardaklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
Tüm restoran ve barlarda oturma düzeni sosyal mesafeye uygun olarak açık havada geniş , ferah ve konforlu olacak şekilde düzenlenmektedir.
Restoranların genel temizliği ile masa sandalye , tezgah , büfe ve diğer tüm malzeme ve materyellerin temizlikleri , servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılmakta ve dezenfekte işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Havuz ve Plajlar
Plajlar ve havuzlarımızın geniş kullanım kapasiteleri bulunmaktadır.
Kapalı Havuz , açık havuz ve plajlardaki şezlong aralıkları , güvenli fiziki mesafe kuralına göre ayarlanmıştır. Düzenlere azami özen gösterilmesi gerekmektedir.
Plaj ve Havuz havluları, yüksek derecede yıkanmış , temizlenmiş ve kapalı poşetler içinde resepsiyonlarımızdan alınan havlu kartları karşılığında görevli personel tarafından verilecektir.
Havuzların temizliği her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaktadır.
Tüm şezlong, şezlong minderleri, plaj ve havuz kabinleri rutin temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
Havuz ve Plaj alanında genelde tek kullanımlık servis gereçleri kullanıldığından sık aralıklarla çöp kutuları bulunmakta ve misafirlerin özenle bu kutuları kullanmaları önerilmektedir.
Çalışanlarımızla ilgili Hijyen Kuralları ve Tedbirler
Çalışanlarımıza uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak tekrarlanmaktadır.
Kat hizmetlerinin çalıştığı alanlar , ortak girişler, soyunma odaları , çamaşır odaları ve personel ofisleri gibi yüksek el temaslı alanlarda temizleme ve dezenfeksiyon sıklıkları arttırılmıştır.
Kat hizmetleri ve hijyen protokolleri eğitimlerine ek olarak , otel çalışanlarına gelişmiş Covid19 farkındalık eğitimi düzenli olarak verilmektedir.
Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis sonrasında dezenfekte edilmektedir.
Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmaktadırlar.
İşbaşı yapmadan önce ateş ölçümleri yapılmaktadır.
Kat hizmetleri , temizlik hizmetleri , yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman , kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
Sosyal mesafe kuralları kapsamında , çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya,masa ve sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmiştir.
Çalışanların misafirler ve kendi aralarındaki fiziki mesafe kurallarına göre hareket etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
Olası durumlarda eylem planları devreye sokulması sağlanacaktır.
Evcil hayvan kabul edilmemektedir.
Zeytinlikler arasında yöresel taş yapıya sahip tesisin 44 odası, açık ve kapalı restoran, bar, cafe, açık havuz ve çocuk havuzu bulunmaktadır.

2018 yılında tamamen yenilenen ve bambaşka bir yüze sahip olan 44 odalı Assos Eden Beach Hotel muhteşem doğası, benzersiz denizi ve mavi bayrak ödüllü plajıyla sunduğu konforu birleştirip misafirlerine tabiatla başbaşa kendilerini evlerindeymiş hissedercesine bir dinlence ve tatil imkanı sunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Otopark
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Şemsiye
  • Şezlong

Ücretli Aktiviteler

  • Doktor
  • İthal İçecekler
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Telefon
  • Toplantı Salonu

Otel Özellikleri

  • Denize Sıfır Otel
  • Kum Çakıl Plaj
  • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Karşılama
    Otele giriş yapan tüm misafirler karşılanarak , seyahat hikayeleri ile ilgili gerekli bilgiler alınmaktadır. ( Ulaşım araçları , saatleri , bekleme süreleri vs )
    Tüm transfer araçları Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış kimyasal ürünlerle temizlenip dezenfekte edilmektedir.
    Transfer görevlileri tarafından maske , eldiven , el antiseptiği ve kolonya gibi “Kişisel Koruyucu Ekipmanlar “ kullanılmakta ve gerekli önlemler alınmaktadır.
    Otellerimize giriş ve çıkışlarda güvenli mesafe aralıkları gösterilmekte ve bekleme esnasında misafirlerimiz güvenli dinlenme alanlarına yönlendirilmektedir.
    Tüm karşılama ekibimiz kendi sağlıklarını ve misafirlerin sağlığını en yüksek ölçüde koruyabilmek adına maske , siperlik ve eldiven donanımıyla hazırlıklı olacaktır.
    Check –In ve Check – Out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler güvenli fiziki mesafe kuralına uygun şekilde yapılmaktadır . Gösterilen mesafelere misafirlerin de azami özen göstermeleri rica edilmektedir.
    Kapı anahtarları her yeni misafir girişinde dezenfekte edilmiş ve poşetlenmiş olarak misafirlerimize hijyenik bir şekilde sunulmaktadır .
    Klima ve Televizyon kumandaları her çıkış sonrası dezenfekte edilip poşetlenerek yeni giriş esnasında resepsiyonda verilecektir.
    Tesise giriş esnasında misafirlerimiz ateş ölçümünden geçirilmekte ve “Misafir Sağlığı Beyan Formu “ odada konaklayacak tüm kişiler tarafından doldurulacaktır. Gerekli durumlarda misafirlerimizin sağlık kurumlarına sevk edilmesi sağlanmaktadır.
    Ortak Alanlar
    Tüm ortak kullanım alanlarının temizlik sıklığı arttırılmış olup , kontrol listeleri ile takipleri yapılmaktadır.
    Tesisin ortak kullanım alanlarındaki oda anahtarları , kapı kolları , ortak tuvaletler , elektrik düğmeleri , prizler , trabzanlar vb gibi alanlar sık sık özenle temizlenmekte özel kimyasallar ve ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Tüm genel alan tuvaletlerinde detaylı temizlik haricinde el değmeden kullanım sağlanabilecek sensörlü klozet kapakları tek seferlik kullanım için hazırlanmıştır.
    Tüm ortak kullanım alanlarında el dezenfektanları stand şeklinde ya da duvarda asılı olarak bulunmakta, sık sık kontrol edilmektedir.
    Misafir ortak kullanım alanlarındaki tüm mobilyaların , şezlongların, masa ve sandalyelerin yerleşimleri sosyal mesafe kuralları kapsamında düzenlenmiştir. Azami özen gösterilerek yer değiştirilmeden kullanılması gerekmektedir.
    Çocuk parklarında dezenfeksiyon işlemleri arttırılmış , kullanımın çok olacağı gözlemlenildiği durumlarda kişi kısıtlaması ve aktivite durdurulması önlemleri alınacaktır.
    Odalar
    Tüm misafir odaları ve özellikle sık temas edilen eşyalar , Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile temizlenip dezenfekte edilmektedir.
    Konaklama süresince misafir odaları maske ve eldivenli kat hizmetleri görevlileri tarafından rutin olarak temizlenmektedir.
    Nevresim takımı , havlular ve tüm çamaşırlar 60-90 derece arasında özel kimyasallarla yıkanmaktadır .
    Misafirlerin odadan ayrılışından sonra tüm kirliler alınır ve yoğunluğa göre en az iki ila sekiz saat arasında havalandırılır. Detaylı temizliğin yapılmasının ardından da ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Restoranlar ve Servis
    Assos Eden Group Hotels olarak , otelin doluluk oranına ve restoranlarımızdaki misafir sayılarına göre yeni düzenlemeler getirdik. Restoran hizmetlerimiz , masa aralıklarından üretime ve servis hızına kadar her zaman olduğu gibi dikkatle ve özenle yerine getirilmektedir.
    Gıda güvenliği konusunda her zaman uyguladığımız standartlarımıza ek olarak , açık büfelerimizde servis mümkün olduğunca maske ve eldivenli servis personelimiz tarafından güvenli bir şekilde sağlanacak , misafirlerin kendi servislerini yapacakları büfelerde ise tek kullanımlık eldivenlerden kullanılıp büfe sonundaki eldiven çöplerine atılarak el değmeden büfe hizmeti alınacaktır .
    Tüm servis ekipmanlarımız bulaşık makinelerinde 70 derece üzerinde yıkanmaktadır.
    Restoranlarımızda çatal,bıçak,kaşıklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
    Restoranlarımızda tüm bardaklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
    Tüm restoran ve barlarda oturma düzeni sosyal mesafeye uygun olarak açık havada geniş , ferah ve konforlu olacak şekilde düzenlenmektedir.
    Restoranların genel temizliği ile masa sandalye , tezgah , büfe ve diğer tüm malzeme ve materyellerin temizlikleri , servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılmakta ve dezenfekte işlemleri gerçekleştirilmektedir.
    Havuz ve Plajlar
    Plajlar ve havuzlarımızın geniş kullanım kapasiteleri bulunmaktadır.
    Kapalı Havuz , açık havuz ve plajlardaki şezlong aralıkları , güvenli fiziki mesafe kuralına göre ayarlanmıştır. Düzenlere azami özen gösterilmesi gerekmektedir.
    Plaj ve Havuz havluları, yüksek derecede yıkanmış , temizlenmiş ve kapalı poşetler içinde resepsiyonlarımızdan alınan havlu kartları karşılığında görevli personel tarafından verilecektir.
    Havuzların temizliği her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaktadır.
    Tüm şezlong, şezlong minderleri, plaj ve havuz kabinleri rutin temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
    Havuz ve Plaj alanında genelde tek kullanımlık servis gereçleri kullanıldığından sık aralıklarla çöp kutuları bulunmakta ve misafirlerin özenle bu kutuları kullanmaları önerilmektedir.
    Çalışanlarımızla ilgili Hijyen Kuralları ve Tedbirler
    Çalışanlarımıza uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak tekrarlanmaktadır.
    Kat hizmetlerinin çalıştığı alanlar , ortak girişler, soyunma odaları , çamaşır odaları ve personel ofisleri gibi yüksek el temaslı alanlarda temizleme ve dezenfeksiyon sıklıkları arttırılmıştır.
    Kat hizmetleri ve hijyen protokolleri eğitimlerine ek olarak , otel çalışanlarına gelişmiş Covid19 farkındalık eğitimi düzenli olarak verilmektedir.
    Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmaktadırlar.
    İşbaşı yapmadan önce ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    Kat hizmetleri , temizlik hizmetleri , yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
    Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman , kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
    Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
    Sosyal mesafe kuralları kapsamında , çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya,masa ve sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmiştir.
    Çalışanların misafirler ve kendi aralarındaki fiziki mesafe kurallarına göre hareket etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
    Olası durumlarda eylem planları devreye sokulması sağlanacaktır.