Kültür ve Turizm Bakanlığı Turizm İşletme Belgesi: 4398

Assos Eden Beach

Çanakkale, Assos |

Konum

Assos, Behramkale- Kadırga Koyu mevkiinde bulunan tesis, Bandırma feribot iskelesine 215 km., İstanbul’a 420 km., Çanakkale havalimanına 85 km., Edremit havalimanına 65 km., Assos merkeze 5 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü-alkolsüz içecekler 10.00-23.00 saatleri arası ücretsiz.
Minibar her gün kişi başı 1 adet 0,5 lt su ile dolduruluyor. Kutu ve şişeli içeceklerin tümü tesis genelinde ücretli.

Garden Bar: Muhtelif yiyecekler ile otomattan soğuk içecekler, su ve alkollü yerli içecekler ile otomattan sıcak içecekler; çay, neskafe, espresso ve cappucino servis edilir.
Beach Bar (ücretli): Tüm yiyecek, sıcak-soğuk içecek, dondurma ve sıkma meyve suları ücretli olarak servis edilir.

Hizmet Saatleri
07.30-10.30 Kahvaltı
10.00-23.00 Garden Bar
10.00-00.00 Beach Bar (ücretli)
12.30-14.00 Öğle Yemeği
15.00-16.30 Snack Servis
17.30-18.30 Çay Saati
19.30-21.30 Akşam Yemeği
Denize sıfır konumdaki tesisin mavi bayraklı özel plajı ve iskelesi bulunuyor.
Denizi ise kum-çakıl karışık zemine sahip. Plajda alınan güneş şemsiyesi ve şezlong ücretsiz.
Tesis plajında duş ve giyim kabini ücretsiz olarak bulunuyor.
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Beach Bar
  • Çocuk Havuzu
  • Halk Plajı
  • Havlu
  • İskele
  • Kum, Çakıl karışık plaj
  • Minder *
  • Özel Plaj
  • Plaj Havlusu
  • Shuttle
  • Şemsiye
  • Şezlong
Tesiste canlı müzik (tesisin belirlediği günlerde), tavla ve okey oyunları mevcut.
Tesiste çocuk misafirler için çocuk havuzu, kum oyun havuzu ve çocuk parkı bulunuyor.
Karşılama
Otele giriş yapan tüm misafirler karşılanarak , seyahat hikayeleri ile ilgili gerekli bilgiler alınmaktadır. ( Ulaşım araçları , saatleri , bekleme süreleri vs )
Tüm transfer araçları Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış kimyasal ürünlerle temizlenip dezenfekte edilmektedir.
Transfer görevlileri tarafından maske , eldiven , el antiseptiği ve kolonya gibi “Kişisel Koruyucu Ekipmanlar “ kullanılmakta ve gerekli önlemler alınmaktadır.
Otellerimize giriş ve çıkışlarda güvenli mesafe aralıkları gösterilmekte ve bekleme esnasında misafirlerimiz güvenli dinlenme alanlarına yönlendirilmektedir.
Tüm karşılama ekibimiz kendi sağlıklarını ve misafirlerin sağlığını en yüksek ölçüde koruyabilmek adına maske , siperlik ve eldiven donanımıyla hazırlıklı olacaktır.
Check –In ve Check – Out sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler güvenli fiziki mesafe kuralına uygun şekilde yapılmaktadır . Gösterilen mesafelere misafirlerin de azami özen göstermeleri rica edilmektedir.
Kapı anahtarları her yeni misafir girişinde dezenfekte edilmiş ve poşetlenmiş olarak misafirlerimize hijyenik bir şekilde sunulmaktadır .
Klima ve Televizyon kumandaları her çıkış sonrası dezenfekte edilip poşetlenerek yeni giriş esnasında resepsiyonda verilecektir.
Tesise giriş esnasında misafirlerimiz ateş ölçümünden geçirilmekte ve “Misafir Sağlığı Beyan Formu “ odada konaklayacak tüm kişiler tarafından doldurulacaktır. Gerekli durumlarda misafirlerimizin sağlık kurumlarına sevk edilmesi sağlanmaktadır.
Ortak Alanlar
Tüm ortak kullanım alanlarının temizlik sıklığı arttırılmış olup , kontrol listeleri ile takipleri yapılmaktadır.
Tesisin ortak kullanım alanlarındaki oda anahtarları , kapı kolları , ortak tuvaletler , elektrik düğmeleri , prizler , trabzanlar vb gibi alanlar sık sık özenle temizlenmekte özel kimyasallar ve ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
Tüm genel alan tuvaletlerinde detaylı temizlik haricinde el değmeden kullanım sağlanabilecek sensörlü klozet kapakları tek seferlik kullanım için hazırlanmıştır.
Tüm ortak kullanım alanlarında el dezenfektanları stand şeklinde ya da duvarda asılı olarak bulunmakta, sık sık kontrol edilmektedir.
Misafir ortak kullanım alanlarındaki tüm mobilyaların , şezlongların, masa ve sandalyelerin yerleşimleri sosyal mesafe kuralları kapsamında düzenlenmiştir. Azami özen gösterilerek yer değiştirilmeden kullanılması gerekmektedir.
Çocuk parklarında dezenfeksiyon işlemleri arttırılmış , kullanımın çok olacağı gözlemlenildiği durumlarda kişi kısıtlaması ve aktivite durdurulması önlemleri alınacaktır.
Odalar
Tüm misafir odaları ve özellikle sık temas edilen eşyalar , Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile temizlenip dezenfekte edilmektedir.
Konaklama süresince misafir odaları maske ve eldivenli kat hizmetleri görevlileri tarafından rutin olarak temizlenmektedir.
Nevresim takımı , havlular ve tüm çamaşırlar 60-90 derece arasında özel kimyasallarla yıkanmaktadır .
Misafirlerin odadan ayrılışından sonra tüm kirliler alınır ve yoğunluğa göre en az iki ila sekiz saat arasında havalandırılır. Detaylı temizliğin yapılmasının ardından da ULV 50 Dezenfektan Makinesi Sisleme teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
Restoranlar ve Servis
Assos Eden Group Hotels olarak , otelin doluluk oranına ve restoranlarımızdaki misafir sayılarına göre yeni düzenlemeler getirdik. Restoran hizmetlerimiz , masa aralıklarından üretime ve servis hızına kadar her zaman olduğu gibi dikkatle ve özenle yerine getirilmektedir.
Gıda güvenliği konusunda her zaman uyguladığımız standartlarımıza ek olarak , açık büfelerimizde servis mümkün olduğunca maske ve eldivenli servis personelimiz tarafından güvenli bir şekilde sağlanacak , misafirlerin kendi servislerini yapacakları büfelerde ise tek kullanımlık eldivenlerden kullanılıp büfe sonundaki eldiven çöplerine atılarak el değmeden büfe hizmeti alınacaktır .
Tüm servis ekipmanlarımız bulaşık makinelerinde 70 derece üzerinde yıkanmaktadır.
Restoranlarımızda çatal,bıçak,kaşıklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
Restoranlarımızda tüm bardaklar temizlendikten sonra tek kullanımlık poşetler içerisinde hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.
Tüm restoran ve barlarda oturma düzeni sosyal mesafeye uygun olarak açık havada geniş , ferah ve konforlu olacak şekilde düzenlenmektedir.
Restoranların genel temizliği ile masa sandalye , tezgah , büfe ve diğer tüm malzeme ve materyellerin temizlikleri , servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılmakta ve dezenfekte işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Havuz ve Plajlar
Plajlar ve havuzlarımızın geniş kullanım kapasiteleri bulunmaktadır.
Kapalı Havuz , açık havuz ve plajlardaki şezlong aralıkları , güvenli fiziki mesafe kuralına göre ayarlanmıştır. Düzenlere azami özen gösterilmesi gerekmektedir.
Plaj ve Havuz havluları, yüksek derecede yıkanmış , temizlenmiş ve kapalı poşetler içinde resepsiyonlarımızdan alınan havlu kartları karşılığında görevli personel tarafından verilecektir.
Havuzların temizliği her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaktadır.
Tüm şezlong, şezlong minderleri, plaj ve havuz kabinleri rutin temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
Havuz ve Plaj alanında genelde tek kullanımlık servis gereçleri kullanıldığından sık aralıklarla çöp kutuları bulunmakta ve misafirlerin özenle bu kutuları kullanmaları önerilmektedir.
Çalışanlarımızla ilgili Hijyen Kuralları ve Tedbirler
Çalışanlarımıza uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak tekrarlanmaktadır.
Kat hizmetlerinin çalıştığı alanlar , ortak girişler, soyunma odaları , çamaşır odaları ve personel ofisleri gibi yüksek el temaslı alanlarda temizleme ve dezenfeksiyon sıklıkları arttırılmıştır.
Kat hizmetleri ve hijyen protokolleri eğitimlerine ek olarak , otel çalışanlarına gelişmiş Covid19 farkındalık eğitimi düzenli olarak verilmektedir.
Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis sonrasında dezenfekte edilmektedir.
Çalışanlar transferler sırasında koruyucu maske takmaktadırlar.
İşbaşı yapmadan önce ateş ölçümleri yapılmaktadır.
Kat hizmetleri , temizlik hizmetleri , yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman , kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
Sosyal mesafe kuralları kapsamında , çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya,masa ve sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmiştir.
Çalışanların misafirler ve kendi aralarındaki fiziki mesafe kurallarına göre hareket etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
Olası durumlarda eylem planları devreye sokulması sağlanacaktır.
Evcil hayvan kabul edilmemektedir.
Zeytinlikler arasında yöresel taş yapıya sahip tesisin 44 odası, açık ve kapalı restoran, bar, cafe, açık havuz ve çocuk havuzu bulunmaktadır.

2018 yılında tamamen yenilenen ve bambaşka bir yüze sahip olan 44 odalı Assos Eden Beach Hotel muhteşem doğası, benzersiz denizi ve mavi bayrak ödüllü plajıyla sunduğu konforu birleştirip misafirlerine tabiatla başbaşa kendilerini evlerindeymiş hissedercesine bir dinlence ve tatil imkanı sunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Otopark
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Şemsiye
  • Şezlong

Ücretli Aktiviteler

  • Doktor
  • İthal İçecekler
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Telefon
  • Toplantı Salonu

Otel Özellikleri

  • Denize Sıfır Otel
  • Kum Çakıl Plaj
  • Mavi Bayraklı

  • 25.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.10.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 12.02.2024 - 31.10.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 25.000TL ve üzerine oda başı ekstra 1.000TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE1000'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 9 Temmuz 2024 (saat 00.01’den itibaren) - 30 Eylül 2024 (saat 23:59’a kadar) tarihleri arasında tek seferde yapılacak seçili yurt içi ve Kıbrıs otelleri rezervasyonları; seçili yurt içi, yurt dışı ve gemi tur rezervasyonlarında 20.000’e varan BolPuan kazanacaklar.
  • İlgili rezervasyonların, konaklaması 30 Eylül 2024 tarihine kadar gerçekleştirilmelidir. Aksi halde kampanyaya katılım sağlanamayacaktır. Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden seçili yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • 40.000 TL ve üzeri işlemlerde yurt içi uçak bileti değerinde 7.500 BolPuan; 100.000TL ve üzeri işlemlerde yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti değerinde 20.000 BolPuan, ilgili Pegasus BolBol üyesinin hesabına yüklenecektir. BolPuan yüklemeleri konaklamanın gerçekleşmesinden itibaren yedi gün içerisinde yapılacaktır. Uçak bileti değeri olarak belirtilen BolPuan tutarlarına havalimanı vergisi ve yakıt harcı dâhil değildir.
  • 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 arasında yurt içi uçak bileti fiyatları 7.500 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı, yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti fiyatları ise 20.000 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı değerindedir. 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 döneminde yurt içi veya yurt dışı uçak biletine karşılık gelen BolPuan miktarının değişiklik göstermesi halinde oluşabilecek fark için Pegasus tarafından Pegasus Bolbol üyesinin Bolbol hesabına bu fark oranında ek BolPuan tanımlanacaktır.
  • Kazanılan BolPuanlar ile belirtilen uçak bileti alımları 1 Ekim 2024 - 28 Şubat 2025 tarihleri arasındaki uçuşlarda kullanılabilir. Kazanılan BolPuanlar Yılbaşı, bayram ve özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten itibaren yedi gün içerisinde Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Diğer kampanya detayları için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Bolpuan Kampanya Koşulları

    Katılım Tarih Aralığı 09.07.2024 - 30.09.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 09.07.2024 - 28.02.2025
  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.500TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 8.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Ekim 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Kasım 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Kasım 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 8.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.09.2024 - 30.09.2025
    Konaklama Tarih Aralığı 01.09.2024 - 31.12.2025

    YORUMLAR

    7.8
    İyi
    Tesise ait toplam
    1
    görüş mevcut
    Konum 10.0
    Personel 8.0
    Oda 8.0
    Hizmet Kalitesi 8.0
    Yemek 8.0
    Fiyat Performans 6.0
    Havuz / Deniz 6.0
    Genel Puan 8.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    MERVE S.
    08.2023
    İyi
    Güzeldi.