Royal Holiday Palace

Antalya, Lara |

Superior Kara Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Yandan Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Kara Manzara (Ara Kapılı)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Deniz Manzara (Ara Kapılı)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Kara Manzara (Dublex)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Deniz Manzara (Dublex)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suit

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Suite

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Lara mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı'na 15 km ve Antalya şehir merkezine 17 km mesafededir.
Ultra Her Şey Dahil

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz (barların servis verdiği saatler arasında).

Minibar günde 1 kez bira ve soft içecekler ile dolduruluyor.
Tesisin belirlemiş olduğu saatlerde disko konsept dahilinde ücretsiz hizmet veriyor. ​

A la carte restoranlar rezervasyonlu ve kuver ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR

  • Hashi A la Carte Restoran - Uzakdoğu Mutfağı

  • Lal A la Carte Restoran (Ocakbaşı)

  • Deep Blue A la Carte Restoran - Balık Restoranı

  • Vapiano A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı

  • El Torito A la Carte Restoran - Meksika Mutfağı

  • Teppenyaki A la Carte Restoran - Japon Mutfağı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    11.00-13.00 Tost*
    12.00-14.00 Sandviç
    12.00-14.00 Meyve*
    12.00-14.00 Döner*
    12.00-14.00 Pizza*
    12.00-16.00 Türk Çadırı
    13.00-14.30 Öğle Yemeği
    13.00-15.00 Dondurma*
    14.00-16.00 Kumpir*
    14.00-16.00 Waffle*
    16.00-17.00 Kahve & Kek*
    16.00-23.30 Pastane
    18.30-21.00 Akşam Yemeği
    00.00-07.00 Gece Yemeği
  • Denize sıfır mesafedeki tesisin kum-çakıl plajı bulunuyor.

  • Plajda şezlong ve şemsiye ücretsiz.

  • Gün içerisinde bir havlu değişimi ücretsiz, diğer değişimler ücretli.

  • Tesiste yetişkinler için 5 adet, çocuklar için 3 adet su kaydırağı bulunuyor.
  • Tesiste profesyonel dans şovları, müzikal şovlar, Türk gecesi, akşam şovları, amfitiyatro ve haftanın belirli günlerinde canlı müzik bulunuyor.
    Aquapark ve Lunapark yaz sezonunda, hava koşullarına bağlı olarak belirli saatlerde hizmet vermektedir.
    Tesise 4-12 yaş için çocuk kulübü, mini disko, oyun alanı ve su kaydırakları bulunmaktadır.
  • Giriş günü meyve sepeti

  • Şampanya ve özel tatlı tabağı ikramı

  • Bir sonraki sabah odaya kahvaltı servisi
  • Tesisin spa ve wellness bölümünde; hamam, sauna, kapalı havuz, jakuzi, masaj, kese ve cilt bakımları gibi olanaklar bulunuyor.
    ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
    HİJYEN
    Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
    geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
    Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
    GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
    HİJYEN
    İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

    OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
    HİJYEN
    Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
    misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
    Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
    HİJYEN
    Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
    kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
    MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    HİJYEN
    Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
    Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
    sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    (Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
    kullanabilmektedirler.
    HAVUZ VE PLAJLAR
    HİJYEN
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
    KİŞİSEL MESAFE
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
    SPA ve FITNESS CENTER
    HİJYEN
    Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    TOPLANTI SALONLARI
    HİJYEN
    Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
    HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
    Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
    misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
    YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
    Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
    DİĞER ÖNLEMLER
    TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
    Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
    ATIK YÖNETİMİ
    Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
    HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
    Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
    SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
    Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
    Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    Şato tarzındaki mimarisi ile 604 odalı tesiste, açık yüzme havuzu, su kaydıraklı havuz, çocuk havuzu, spa merkezi, Türk hamamı, sauna, buhar odası, fitness center, kablosuz internet, gece ve gündüz eğlence programları, dans ve müzikal şovlar, belirli günlerde canlı müzik, disko, lunapark bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Dinlenme Alanları
    • Disko
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Ekipmanları
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Bebek Arabası
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Bowling
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • İthal İçecekler
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Oyun Salonu
    • Pavillon
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Denize Sıfır Otel
    • Aquapark
    • Spa
    • Deluxe Otel
    • Ücretsiz Wi-fi

  • 25.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 12.02.2024 - 31.10.2024

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.500TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 8.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 8 Ağustos 2024 tarihinde yüklenecek, 10 Eylül 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 11 Eylül 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 8.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2024 - 31.07.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2024 - 31.12.2024

  • 1 Temmuz 2024 - 31 Temmuz 2024 tarihleri arasında, Touristica'dan Axess ile yapacağınız rezervasyonlarınızda, ekstra %5 indirim fırsatı sunuluyor.
  • İndirimli tutar, ödeme bilgileri sayfasında, kişi bilgileri ve kart bilgileri girildikten sonra toplam tutara yansımaktadır.
  • İndirim kuponlarıyla birlikte kullanılabilir. Hopi ve Pegasus Bolpuan kampanyalarıyla birlikte kullanılamaz.
  • %5 ekstra indirim kampanyası, Touristica'dan yapacağınız yurt içi otelleri ve yurt içi turlarında 1, 3, 6, 9 taksitli; Kıbrıs otelleri ve yurt dışı turlarda 1,3 taksitli işlemlerde geçerli olacaktır.
  • Kampanyaya Axess, Free, Wings Bireysel ve Ticari kartlar, Akbank kartları ve Bank’O Card Axess kartlar ile bu kartların ek kartları ve sanal kartları dahildir. Kampanyadan yararlanabilmek için harcamanın Akbank POS'larından yapılması gerekiyor.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz. Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir. Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Kampanyadan faydalanmak için işlemin 444 0 329 nolu Çağrı Merkezi, touristica.com.tr veya Touristica yetkili acentelerindeki Touristica’nın Axess üye işyeri sanal Pos’undan yapılması gerekmektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2024 - 31.07.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 25.000TL ve üzerine oda başı ekstra 1.000TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE1000'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 9 Temmuz 2024 (saat 00.01’den itibaren) - 30 Eylül 2024 (saat 23:59’a kadar) tarihleri arasında tek seferde yapılacak seçili yurt içi ve Kıbrıs otelleri rezervasyonları; seçili yurt içi, yurt dışı ve gemi tur rezervasyonlarında 20.000’e varan BolPuan kazanacaklar.
  • İlgili rezervasyonların, konaklaması 30 Eylül 2024 tarihine kadar gerçekleştirilmelidir. Aksi halde kampanyaya katılım sağlanamayacaktır. Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden seçili yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • 40.000 TL ve üzeri işlemlerde yurt içi uçak bileti değerinde 7.500 BolPuan; 100.000TL ve üzeri işlemlerde yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti değerinde 20.000 BolPuan, ilgili Pegasus BolBol üyesinin hesabına yüklenecektir. BolPuan yüklemeleri konaklamanın gerçekleşmesinden itibaren yedi gün içerisinde yapılacaktır. Uçak bileti değeri olarak belirtilen BolPuan tutarlarına havalimanı vergisi ve yakıt harcı dâhil değildir.
  • 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 arasında yurt içi uçak bileti fiyatları 7.500 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı, yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti fiyatları ise 20.000 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı değerindedir. 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 döneminde yurt içi veya yurt dışı uçak biletine karşılık gelen BolPuan miktarının değişiklik göstermesi halinde oluşabilecek fark için Pegasus tarafından Pegasus Bolbol üyesinin Bolbol hesabına bu fark oranında ek BolPuan tanımlanacaktır.
  • Kazanılan BolPuanlar ile belirtilen uçak bileti alımları 1 Ekim 2024 - 28 Şubat 2025 tarihleri arasındaki uçuşlarda kullanılabilir. Kazanılan BolPuanlar Yılbaşı, bayram ve özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten itibaren yedi gün içerisinde Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Diğer kampanya detayları için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Bolpuan Kampanya Koşulları

    Katılım Tarih Aralığı 09.07.2024 - 30.09.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 09.07.2024 - 28.02.2025
  • YORUMLAR

    10.0
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    1
    görüş mevcut
    Konum 10.0
    Personel 10.0
    Oda 10.0
    Hizmet Kalitesi 10.0
    Yemek 10.0
    Fiyat Performans 10.0
    Havuz / Deniz 10.0
    Genel Puan 10.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    ERHAN A.
    06.2024
    Mükemmel