Kültür ve Turizm Bakanlığı Turizm İşletme Belgesi: 9759

Limak Lara De Luxe Hotel Resort

Antalya, Lara |

Standart Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

Limak Lara De Luxe Hotel Resort, Uzak Doğu'nun egzotik ortamını modern bir anlayış ile tasarlanmış, Japon konseptini Antalya Lara Kundu’ya taşıyor. Her Şey Dahil seçenekleriyle tesis, denize sıfır konumu ve kendine ait kum plajıyla, hem yeni evli çiftlere özel balayı ayrıcalıkları hemde yetişkin misafirlerin streslerini atabileceği SPA merkezinin yanı sıra, minik misafirler içinde aktif eğlence programların bulunduğu özel bir hizmet yelpazesi sunmaktadır.
Lara, Kemerağzı mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 13 km, Antalya şehir merkezine 25 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz.
Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-24.00 saatleri arası ücretsiz. Taze sıkılmış meyve suları, tüm şişe ve kapalı içecekler, dondurma ve tüm yabancı içecekler ücretli.
A La Carte Restoran, rezervasyonlu ve kuver ücretli.
Minibar giriş günü 2 meşrubat, 2 su ve 2 meyve suyu ile dolduruluyor, diğer günler yenileniyor.

Hizmet Saatleri
07.00-10.30 Kahvaltı
10.00-24.00 Lobby Lounge Bar
12.30-14.30 Öğle Yemeği
14.00-17.00 Pasta ve Çay-Kahve Servisi
16.00-24.00 Oasis Bar
16.00-24.00 Panorama Bar
18.30-21.00 Akşam Yemeği
19.00-21.00 A La Carte Restoran
23.00-01.00 After Ten Disko
23.00-01.00 Gece Snack ve Çorba
  • Denize sıfır konumda bulunan tesisin kendine ait kum plajı bulunmaktadır.

  • Tesiste açık yüzme havuzu, kapalı yüzme havuzu ve içerisinde havuzda 3 adet jakuzi, çocuk yüzme havuzu ve su kaydırağı bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuz kenarında alınan şezlong ve şemsiye kullanımı ücretsizdir.

  • Açık yüzme havuzu ve plaj kullanımları mevsim koşularına göre değişiklik göstermektedir.
  • Tesiste gündüz spor aktiviteleri, akşam ise çeşitli şovlar bulunuyor.

  • Squash, boccia, dart, masa tenis, showlar, sinema, bowling ve bilardo gibi aktiviteler mevcuttur.
  • 4-12 yaş için Çocuk Kulübü mevcuttur. Alanında eğitim almış çocuk animatörleri ile birlikte yemek yapımı, t-shirt boyama, hamurdan heykel yapımı ve akşamları gün içerisinde hazırlamış oldukları oyunların gösterilerine yer verilmektedir.

  • Mini Disco ve tesis içerisinde çocuk misafirler için özel olarak hazırlanmış oyun alanları mevcuttur.
  • Tesis müsaitliğine göre jakuzili suit odaya up-grade

  • Giriş günü odaya meyve sepeti ve şarap ikramı

  • Odaya kahvaltı servisi (Misafir ilişkileri departmanından rezervasyon yapılması gerekmektedir.)

  • Konaklamanın her hangi bir gününde açık olan a la carte restoranlardan bir tanesine ücretsiz rezervasyon


  • Balayı paketinden yararlanacak evli çiftler, evlilik tarihlerinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamada, check in sırasında evlilik cüzdanı gösterilmesi şartıyla yararlanabilmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ HİJYEN VE ÖNLEM KURALLARIMIZ
    •Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan ya da dolaylı şekilde temas halinde olan tüm çalışanlarımıza, yaşanan pandemi korunma yöntemleri ile ilgili detaylı eğitim verilmekte, sık aralıklarla hatırlatıcı eğitimlerle de süreklilik sağlanmaktadır.
    • Departman yöneticilerimizin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitim programlarının uzaktan eğitim (e-eğitim) metoduyla yapabilmesi için gerekli düzenlemeler oluşturulmuştur.
    • İnsan kaynakları müdürleri, iş yeri hekimleri ile koordineli olarak her personele işbaşı
    yapmadan önce sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    • Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörle yapılmakta
    ve biometrik yüz tanımları aynı anda kayıt altına alınarak takipleri sağlanmaktadır.
    • İşe geliş ve gidişlerde araçlara binerken ve inerken her personelin ateşi ölçülmekte, seyahatleri sırasında maske kullanmaları sağlanmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yenilenmekte ve elle temas edilen yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir. Araçlar %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak taşıma yapmaktadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde el dezenfektan üniteleri mevcut olup her personel ellerini sıklıkla dezenfekte etmektedir. Bununla birlikte düzenli aralıklarla ellerini kuralına göre yıkamaları hatırlatılmakta ve spot kontroller ile denetlenmektedir.
    • Personel lojmanlarımız 24 saat gözlem altında olup dışarıdan ziyaretçi, arkadaş,
    akraba vb. kabul edilmemektedir.
    • İlgili tüm çalışan ve alt taşeronlarımız MEB onaylı hijyen eğitim sertifikasına sahiptir. . T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden tüm çalışanlarımız genel kişisel hijyen eğitimi alarak ve sertifikalandırılmıştır.
    DEZENFEKSİYON İŞLEMLERİMİZ
    •Otellerimiz bünyesinde oluşturulan eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz otellerimizde bölgelerin
    ve yüzeylerin özelliklerine göre dezenfektan kimyasalları ve ULV cihazları ile düzenli olarak
    dezenfeksiyon işlemleri uygulamaktadır.
    •Misafir Odaları, Restoranlar, Barlar, Rekreasyon alanları, Çocuk Kulübü ve Oyun Alanları,
    •Toplantı ve Kongre Salonları gibi tüm misafir genel kullanım alanları eğitimli dezenfeksiyon
    ekiplerimiz tarafından 24 saat boyunca ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği)
    cihazları ile Sağlık Bakanlığı onaylı Corona virüse karşı etkili dezenfektanlar ile dezenfekte
    edilmektedir.
    •Ayrıca mutfak alanları, depolar, ofisler ve personel genel kullanım alanları da rutin olarak aynı
    şekilde aynı ekip tarafından dezenfekte edilmektedir.
    •Uzman personelimiz tarafından ATP (hızlı hijyen kontrol kiti) cihazı ile yapılan temizlik ve
    dezenfeksiyon işlemlerinin etkinliği her gün doğrulanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    GENEL MEKANLAR HİJYEN ve TEMİZLİK KURALLARIMIZ
    •Otellerimiz tüm misafir genel kullanım alanlarında kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası profesyonel markalar ile çalışmaktadır. Doğru kimyasalların ve uygun dozajların kullanımları ile ilgili tüm temizlik personelimiz işbirliği yaptığımız firmalardan ve departman yöneticilerinden periyodik olarak eğitim almakta ve takip edilmektedir.
    • Tüm misafir genel kullanım alanlarında yeterli sayıda el dezenfektan üniteleri
    bulunmakta ve düzenli kontrolleri yapılmaktadır.
    • Misafir genel kullanım alanlarında; tuvalet ve lavabolar, sürekli temas olan yüzeyler, kapı kolları, merdiven tırabzanları, asansör ve butonları, kat telefonları, bataryalar, pisuvar ve klozetler lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak detaylı kontrol listeleri ile
    denetlenmektedir.
    • Misafir alanlarında bulunan masa, sandalye ve oturma grupları güvenli sosyal mesafe
    kuralına uyularak yerleştirilmiştir.
    • Asansör girişlerine kullanım kuralları asılmıştır. Asansör kapasiteleri, yeniden düzenlenmiş, ağırlık kapasiteleri revize edilmiştir. Aynı anda maksimum 2 misafir tarafından kullanılacak şekilde sınırlandırılmıştır.
    • Tüm havuz ve plaj şezlongları güvenli sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip her
    kullanım sonrasında düzenli dezenfekte edilmektedir.
    • Genel mekan klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve
    sıklaştırılmış periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Geç Çıkış Odaları, soyunma odaları ve duş kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri sıklaştırılmış olarak günlük yapılmaktadır.
    • Haşere ilaçlama ve kontrol işlemleri Sağlık Bakanlığı onaylı profesyonel firmalar
    tarafından yapılmaktadır.
    GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİMİZ
    •Limak International Hotels & Resorts olarak tatilinizin başlangıcından bitişine kadar
    mükemmel, huzurlu ve sağlıklı geçmesi için her detay düşünülmüştür. Hızlı ve güvenli bir
    şekilde otellerimize giriş ve çıkışlarınız için önlemler alınmıştır. Kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için ilgili önlemlere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafir rezervasyon konfirmesi ile birlikte misafir e-mail adreslerine otellerimizde
    uygulanan Hijyen ve Sanitasyon Uygulama Manifestosu ile ilgili bilgilendirme
    yapılmaktadır.
    • Giriş işlemleri sırasında misafirlerimize, Covid-19’a karşı almış olduğumuz önlemlerin
    ve kuralların olduğu misafir bilgilendirme broşürü verilmektedir.
    • Hijyen sebeplerinden dolayı otellerimizde Vale Servisi yapılmamaktadır. Dileyen
    misafirlerimize ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazıyla araç içi
    dezenfeksiyon hizmeti sunulmaktadır.
    Yayın Tarihi: 01 / 06 / 2020 Rev No: 0 www.limakhotels.com
    • Misafir bagajları ve kişisel eşyaları özel hazırlanan bir odada bellboylar tarafından ULV
    püskürtme sistemi ile dezenfekte edilerek misafir odalarına güvenle taşınmaktadır.
    Dezenfeksiyon işlemi nedeni ile bagajlarınızın odanıza gelmesi biraz süre alabilir,
    lütfen anlayış gösteriniz.
    • Misafirlere ve gelen ziyaretçilere, termal kamera veya temassız termal sensörlü ateş
    ölçerlerle vücut sıcaklığı kontrolleri gerçekleştirilmektedir.
    • Otellerimizin lobi ve restoran giriş kapılarına yerleştirilen termal kameralar ile
    misafirlerimizin ateşi ölçülmektedir. Ateşi yüksek tespit edilen misafirlerimiz, iş yeri
    hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu, otel yönetimine
    bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Kişisel sağlığınız ve toplum sağlığı için ilgili
    yönlendirmelere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm için temas olmadan UVC (Ultraviyole -
    Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan kutuların içine misafirler tarafından atılıp,
    daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Misafirlere, giriş işlemleri sırasında son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili
    anket yapılmaktadır.
    • Konaklama Kayıt Kartlarının minimum temasla elektronik ortamda doldurulması giriş
    işlemlerinizi hızlandıracak ve misafir kimlikleri, optik okuyucuda taratılarak bilgiler
    sisteme aktarılacaktır.
    • Misafirlerimize, oda kapı kartları dezenfekte edilmiş olarak, steril ambalaj içerisinde
    yüz maskesi ile birlikte sunulmaktadır. Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm
    için temas olmadan UVC (Ultraviyole - Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan
    kutuların içine misafirler tarafından atılıp, daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Konaklama ve ekstra ödemelerinin, kredi kartı ve banka kartlarının temassız özelliği
    kullanılarak yapılması tercih edilmektedir. Nakit ödemeler için resepsiyon para
    kasalarımıza dezenfekte edici UVC cihazı yerleştirilmiştir.
    • Otellerimizde misafirlerimiz ile mobil uygulamalar üzerinden hızlı iletişim sağlanarak
    gerekli duyurular ve anketler yapılmaktadır.
    • İçinde bulunduğumuz dönemde oda temizlik ve dezenfeksiyon süreleri uzun zaman
    aldığından otellerimizde uygulanan giriş saati 15.00, çıkış saati 11.00’dır.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    •Misafir odalarımız, siz değerli misafirlerimize sağlıklı ve konforlu konaklama ortamı sunmak
    için özenle dezenfekte edilmektedir.
    • Kat Hizmetleri temizlik çalışanlarımız ve şeflerimiz her farklı oda temizliğinde ellerini
    yıkayarak yeni eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanmaktadır.
    • Misafir odalarımız konaklamanız süresince günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çıkış yapılan odalar havalandırılıp, gerekli temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ardından
    belirli bir süre boş bırakılarak misafir kullanımına sunulmaktadır.
    • Misafir odaları klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve
    periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Misafir odalarında sürekli temas olan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tuvalet ve
    lavabolar, klima kontrol panelleri, aydınlatma butonları, telefon ahizeleri, televizyon
    kumandaları, su ısıtıcıları ve minibarlar, lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan
    sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havlu ve tekstil ürünleri standartlar dahilinde değiştirilmektedir. Ürünler katlanarak
    çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye
    ulaştırılmaktadır.
    • Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafir odalarında çay-kahve ikram tepsilerine porselen kupa ve cam bardak yerine
    kullan-at bardak bırakılmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı ve dezenfeksiyonun daha iyi sağlanabilmesi için vanity set
    kutularımız kaldırılmış olup, buklet ürünler paketlenmiş olarak sunulmaktadır. Bu
    ürünlere ilave olarak alkol oranı yüksek kolonya da kullanımınıza sunulmuştur.
    • Hastalık şüphesi yaşayan misafirlerin odaları, temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri
    sonrasında Hastalık Yönetim Talimatına uygun olarak kullanıma sunulmaktadır.
    • İşyeri hekimimizin raporu ile hastalık riski taşıyan misafirlerimiz için revire yakın özel
    izolasyon odaları ayrılmıştır. Bu odalar, misafirlerimizin hastaneye transferlerine kadar
    geçecek olan süre içerisinde rahatlarını sağlamak amaçlıdır.
    • Tüm misafir odalarımızın, minibar dolumları dezenfekte edilmiş ürünler ile
    gerçekleştirilmekte ve kat şeflerimiz tarafından da kontrolleri yapılmaktadır.
    • Odalarımız her misafir çıkışında temizlik yapıldıktan sonra özel eğitimli dezenfeksiyon
    ekibimiz tarafından ULV cihazı ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki
    misafirimiz için hazırlanmaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    •Tüm alanlarda sosyal mesafe uyarılarına uymanızı ve her alanda kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için sosyal mesafeyi (min. 1,5 m.) korumanızı önemle rica ederiz.
    Otellerimiz belirli bir süre için tam kapasite çalışmayacağından yiyecek ve içecek
    ünitelerimizde güvenli sosyal mesafe korunarak hizmet verilmesi hedeflenmiştir.
    •Tüm üretimler eğitimli, uzman şeflerimiz tarafından hijyenik ortamlarda ve kaliteli ürünler ile
    yapılmaktadır. T.C. Orman ve Tarım Bakanlığı 5996 Sayılı Kanun kapsamında gıda girdi kabul,
    hazırlık, işleme ve servis-sunum proses basamaklarına istinaden uygulanması gereken gıda
    güvenliği gereklilikleri Gıda Mühendisleri tarafından takip edilmektedir. Tüm ürünler kontrol
    amaçlı rutin olarak akredite laboratuvarlara analize gönderilmektedir.
    • Gıda üretiminde kullanılan su, “İnsani Tüketim Amaçlı Sular hakkında Yönetmelik”
    içeriğinde belirtilen koşulları sağlamaktadır.
    • Yiyecek ve içecek departmanında görevli tüm personel maske ile hizmet
    vermektedir ve düzenli aralıklarla ellerini dezenfekte ederek kullandıkları eldivenleri
    değiştirmektedir.
    • Tüm yiyecek ve içecek ünitelerimizde bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum
    aralıkları güvenli sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Masa, sandalye ve
    tabureler her kullanım sonrasında dezenfeksiyon ekibimiz tarafından dezenfekte
    edilmektedir. Dezenfekte edilen masaları kullanmanızı önemle rica ediyoruz.
    • Ana Restoran kapı girişinde termal kamera ile misafirlerimizin ateşi ölçülmektedir.
    Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz, işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene
    sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır.
    • Büfelerimizde yiyecek ve içecek servisi personelimiz tarafından yapılacaktır.
    • Snack restoran büfelerimiz, yoğunluk göz önünde bulundurularak set menü servisi
    ile ya da sosyal mesafenin korunduğu sıralı şekilde servis ile hizmet vermektedir.
    • Tüm sıcak ve soğuk içecekler, servis personelimiz tarafından servis edilmektedir.
    Barlarımızdan misafirlerimize direkt servis edilmemektedir.
    • Çocuk büfelerinde tüm ürünler ambalajlı olarak sunulmaktadır. Dileyen küçük
    misafirlerimize özel üretim yapılmaktadır.
    • Dileyen misafirlerimiz için ana restoran, a’la carte restoranlar, snack restoran ve
    çocuk büfelerinde ambalajlı plastik çatal-bıçak setleri bulunmaktadır.
    • Gece büfelerimizde adetli ürün ve ambalajlı ürünler sunulmakta ve sıcak yemekler
    şeflerimiz tarafından servis edilmektedir.
    • Açık büfede 3 öğün bağışıklık sistemini güçlendiren özel sağlık köşemiz
    bulunmaktadır.
    • Ekmek çeşitlerimiz kese kağıtlarında porsiyonluk verilmektedir.
    • Tüm mutfak bölümlerinde üretim sonrası gece vardiyasında detay temizlik ve
    dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır.
    • Oda servisinden misafir odalarına talep edilen tüm ürünler, özel sunum tabaklarında
    kapalı olarak servis edilmektedir.
    • Limak International Hotels & Resorts olarak “Sıfır Atık Projesi” kapsamında atık
    ayrışımı yapılmaktadır. Atık Yönetimi gereği maske, eldiven ve tek kullanımlık
    peçeteler gri renkli, kapaklı atık kutularında ayrı toplanmaktadır.
    CHIVA SPA, FITNESS VE SPOR ALANLARIMIZ
    •Limak International Hotels & Resorts Chiva Spa Merkezlerinde uygulanan bakım
    hizmetlerimiz, güvenli ve en üst düzey hijyenik şartlarda verilmektedir.
    Etkin sosyal mesafeyi korumak amacı ile; sauna, buhar odası ve hamam kullanımları
    rezervasyon ile yapılmaktadır. Kullanım yapmak istediğinizde uygun saatler için rezervasyon
    yaptırmanızı önemle rica ederiz.
    • Spa Merkezlerimize girişte, Spa görevlileri tarafından misafirlerimizin ateşi
    ölçülmektedir. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz, işyeri hekimine
    yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek,
    gerekli aksiyon alınmaktadır.
    • Hamam, sauna ve buhar odası kullanım kapasiteleri revize edilerek hijyen kuralları
    gereği rezervasyon ile hizmet vermektedir. Sauna, hamam, buhar banyosu gibi
    alanların, misafir tarafından kullanım süresi maksimum 30 dakika ile sınırlandırılarak
    her kullanımdan sonra minimum 15 dakika alanın temizlenmesi ve ULV cihazıyla
    dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Hamam kurnaları ve soyunma odası dolapları güvenli sosyal mesafe korunarak
    (birer atlamalı şekilde) kullanılmakta ve her kullanım sonunda dezenfektanlar ile
    temizlenmektedir.
    • Misafir havlu, bornoz ve peştamalları her kullanım sonrası çırpma ve silkeleme
    yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye gönderilmektedir. Ürünler
    60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmakta ve çamaşırhaneden Spa
    Merkezine dağılımı da özel poşetlerde yapılmaktadır.
    • Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin öncelikle Sağlık Bilgi Formu doldurmaları
    istenmektedir.
    • Terapistlerimiz her uygulama öncesi ve sonrası belirlenmiş dezenfeksiyon kurallarına
    uyarak maske ve siperlik ile hizmet vermektedir.
    • Masaj yatakları her terapi sonrasında dezenfektan solüsyonlar ile temizlenmekte ve
    belirlenen sürede havalandırıldıktan sonra tekrar hizmete sunulmaktadır.
    • Spa alanlarında uygun hava kalitesi sağlanmakta ve nem oranı kontrol edilmektedir.
    • SPA ve hamam dinlenme alanlarında bulunan yataklar güvenli sosyal mesafeye göre
    yerleştirilip, her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    • Fitness center kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon
    ile hizmet verilmektedir.
    • Tüm misafirlerimizin Fitness Kullanım Kurallarına uymaları önemle rica edilmektedir.
    Fitness salonlarımızda bulunan tüm spor alet ve aparatları güvenli sosyal mesafeye
    uygun olarak düzenlenmiştir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi
    yapılmaktadır. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    • Dış oyun alanları, plaj oyun parkurları, tenis kortları, futbol, basketbol, voleybol ve golf
    sahalarının düzenli olarak temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır. Periyodik
    olarak da bakım-onarımdan geçmektedir.
    LİMİ KIDS ÇOCUK KULÜBÜ, ÇOCUK OYUN ALANLARI, TEENAGE GAMELAND CLUB VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    •En değerli misafirlerimiz olan çocuklarımızın, güvenli ve eğlenceli bir tatil geçirmeleri bizler
    için çok büyük önem taşımaktadır.
    Lütfen çocuklarınızı maske kullanımı ve sosyal mesafe konusunda bilinçlendiriniz.
    •Pandemi süresince, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Konaklama Tesislerinde Kontrollü
    Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden; tesis içerisinde çocuklara ayrılmış oyun odaları,
    çocuk kulübü, oyun bahçesi-alanı gibi üniteler hizmete açılmaz. Yasal izin kapsamında bu
    alanların hizmete açılması halinde:
    • Çocuk misafirlerimiz Limi Kids Çocuk Kulüplerimize ebeveynleri tarafından kayıt
    formu doldurularak ve ateşleri ölçülerek kabul edilmektedir.
    • Eğitimli ve uzman Limi Kids Club çalışanlarımız tüm hijyen kurallarına uyarak sizler
    keyifli zaman geçirirken, çocuklarımızla güvenli sosyal mesafeyi koruyarak yaratıcı
    aktiviteler, oyunlar ve yarışmalarla onların mutlu olmalarını sağlamaktadırlar.
    • Hijyen ve sosyal mesafe kurallarına uymayan çocuklarımız kulüplerimize kabul
    edilmeyecektir.
    • Tüm Limi Kids Çocuk Kulüplerinde kullanılan güvenli oyuncakların ve alanların kullanım
    sonrası temizlik ve dezenfeksiyonu titizlikle ve sık aralıklarla yapılmaktadır.
    • Teenage Club’da bulunan tüm oyun makineleri gençlerin sosyal mesafelerini
    koruyacağı bir şekilde düzenlenmiştir. Oyun makinelerinin temizliği ve dezenfeksiyonu
    her kullanım sonrasında yinelenmektedir.
    • Animasyon Departmanımız organizasyonunda gerçekleşen tüm spor ve aktiviteler,
    fiziki mesafe kurallarına uygun olarak küçük grup katılımları ile açık havada
    yapılmaktadır.
    HAVUZ VE PLAJ ALANLARIMIZ
    • Kapalı havuz, açık havuzlar ve plaj şezlongları sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip,
    her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Plaj ve tüm havuzlarda bulunan soyunma kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri sık aralıklarla gerçekleştirilmektedir.
    • Şezlong sehpaları, sahil ve iskele Pavillionları ve malzemeleri günlük olarak lisanslı
    kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havuzların, kimyasal ve mikrobiyolojik su analizleri akredite laboratuvarlar
    tarafından periyodik olarak yapılmaktadır. Analiz sonuçları siz değerli misafirlerimiz ile
    her havuz başında bulunan panolara asılarak paylaşılmaktadır.
    • Havuz temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Havuzlarının Tabi
    Olacağı Sağlık Esasları ve Şartları Hakkında Yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.

    Dünya Sağlık Örgütü (WHO) hastalık belirtisi olan kişilerin karantinaya alınması gerektiğini bildirmiştir. Bu nedenle, otel içerisinde ateş ölçümleri yapılan ve aktiviteler sırasında ateşi 38 dereceden yüksek olan, hastalık belirtisi görülen misafirlerden işyeri hekimine görünmeleri, doktor raporu ile “aktivitelere katılım ve genel mekan kullanım yazısı” getirmeleri talep edilmektedir. Hastalık şüphesi gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, yetkililere haber verilir, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra misafir odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır. Siz değerli misafirlerimize kaliteli ve güvenli hizmet sunabilmek için aldığımız tüm ürün ve malzemeler, ilgili bakanlıklar tarafından onaylı kalite ve üretim belgeli tedarikçilerden satın alınırken gerekli kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilmektedir. Otel bünyesinde gıda ürünlerinin tedariki ve üretimini yapan birimlere, geçici olarak giren tedarikçiler, bakım elemanları, mal getiren şoförler vb. kişilerin, işletme çalışanlarıyla herhangi bir temasta bulunmamaları, sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapmaları sağlanmaktadır. Depolanma, saklanma ve üretimler uygun kriterlerde yapılmaktadır. Otellerimizde hizmet veren kuaför, market, giyim vb. dükkan ve mağazaların gerekli tüm hijyen ve sanitasyon önlemleri sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak alınmaktadır. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’nde ve sertifikasyon programlarında değişiklikler olduğu takdirde manifestomuzda gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Limak International Hotels and Resorts’un almış olduğu tüm önlemler sizin sağlığınızı, personelimizin ve toplumun sağlığını koruma hedeflidir, bu nedenle uyarı ve yönergelerimize uymanızı önemle rica ederiz.
    • Otelden ayrılırken kol bantlarını resepsiyona teslim etmeleri gerekmektedir.
    • Alkollü içecekler 18 yaşın altındaki çocuklara ikram edilemez.
    • Otel değişen operasyon ve tedarik edilemeyen koşullarından dolayı konsept üzerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
    • Ultra Herşey Dahil misafirler yiyecek ve içecek haklarını yalnız kendileri için kullanabilirler.
    • Ultra Herşey Dahil konseptimizin uygulama saati c/in günü 15.00’de başlar, c/out günü 11.00’de biter.
    • Yabancı içecekler ithalat şartlarına göre temin edilmektedir.
    • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.
    • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
    441 odalı tesiste, kapalı yüzme havuzu, çocuk havuzu, spa merkezi, bilardo, bowling, Türk hamamı, sauna, tenis kortu bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Fitness Center
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Kort Aydınlatmaları
    • Sauna
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Bilardo
    • Bowling
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Dondurma
    • İnternet Cafe
    • İthal İçecekler
    • Kuaför
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Deluxe Otel
    • Bebek Dostu Otel
    • Ücretsiz Wi-fi
    • Tekerlekli Sandalyeye Uygun
    • Kapalı Havuz
    • Engelli Dostu

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

    Önerilen oteller, Touristica'nın değişken tercihlerine göre belirlenir.

    Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 9 Temmuz 2024 (saat 00.01’den itibaren) - 8 Ekim 2024 (saat 23:59’a kadar) tarihleri arasında tek seferde yapılacak seçili yurt içi ve Kıbrıs otelleri rezervasyonları; seçili yurt içi, yurt dışı ve gemi tur rezervasyonlarında 20.000’e varan BolPuan kazanacaklar.
  • İlgili rezervasyonların, konaklaması 8 Ekim 2024 tarihine kadar gerçekleştirilmelidir. Aksi halde kampanyaya katılım sağlanamayacaktır. Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden seçili yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • 40.000 TL ve üzeri işlemlerde yurt içi uçak bileti değerinde 7.500 BolPuan; 100.000TL ve üzeri işlemlerde yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti değerinde 20.000 BolPuan, ilgili Pegasus BolBol üyesinin hesabına yüklenecektir. BolPuan yüklemeleri konaklamanın gerçekleşmesinden itibaren yedi gün içerisinde yapılacaktır. Uçak bileti değeri olarak belirtilen BolPuan tutarlarına havalimanı vergisi ve yakıt harcı dâhil değildir.
  • 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 arasında yurt içi uçak bileti fiyatları 7.500 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı, yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti fiyatları ise 20.000 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı değerindedir. 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 döneminde yurt içi veya yurt dışı uçak biletine karşılık gelen BolPuan miktarının değişiklik göstermesi halinde oluşabilecek fark için Pegasus tarafından Pegasus Bolbol üyesinin Bolbol hesabına bu fark oranında ek BolPuan tanımlanacaktır.
  • Kazanılan BolPuanlar ile belirtilen uçak bileti alımları 1 Ekim 2024 - 28 Şubat 2025 tarihleri arasındaki uçuşlarda kullanılabilir. Kazanılan BolPuanlar Yılbaşı, bayram ve özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten itibaren yedi gün içerisinde Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Diğer kampanya detayları için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Bolpuan Kampanya Koşulları

    Katılım Tarih Aralığı 09.07.2024 - 08.10.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 09.07.2024 - 28.02.2025
  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.500TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 8.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Kasım 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Aralık 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Aralık 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 8.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.09.2024 - 30.09.2025
    Konaklama Tarih Aralığı 01.09.2024 - 31.12.2025

  • 25.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2025
    Konaklama Tarih Aralığı 12.02.2024 - 31.12.2025

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 25.000TL ve üzerine oda başı ekstra 1.000TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE1000'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2025
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2025

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.09.2024 - 31.12.2025
    Konaklama Tarih Aralığı 01.09.2024 - 31.12.2025
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2025 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2025
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2025

    YORUMLAR

    8.7
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    12
    görüş mevcut
    Konum 8.8
    Personel 9.2
    Oda 8.8
    Hizmet Kalitesi 8.7
    Yemek 8.7
    Fiyat Performans 8.3
    Havuz / Deniz 8.7
    Genel Puan 8.7
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    MEHMET B.
    07.2024
    Mükemmel
    Oteli çok beğendim.Çalışanların güler yüzü ve yemeklerin lezzeti güzeldi.
    t
    EYÜP Y.
    08.2023
    Mükemmel
    Personel süperdi.mescid yoktu
    t
    CENK O.
    09.2024
    Mükemmel
    t
    ZEYNEP D.
    08.2024
    Mükemmel
    t
    ÖMER B.
    08.2024
    İyi
    t
    COŞKUN A.
    07.2024
    Mükemmel
    t
    fatih a.
    07.2024
    Mükemmel
    t
    BERKANT Ö.
    07.2024
    Mükemmel
    t
    ISMAEL A.
    07.2024
    Mükemmel
    t
    MUSTAFA S.
    06.2024
    Mükemmel
    t
    SERCAN A.
    08.2023
    İyi
    t
    HÜSEYİN T.
    07.2023
    İyi