Touristica

Royal Dragon Hotel

Evrenseki Mevkii , Manavgat-Side / Antalya
Ultra Her Şey Dahil
  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Spa
  • Wifi
  • Balayı Oteli

Genel Uyarılar

  • 16 yaş altı misafirler, Türk hamamı, sauna ve fitness center alanına kabul edilmemektedir.

  • Aquapark ve Lunapark Royal Dragon Hotel ve Royal Taj Mahal misafirleri için ortak kullanılmaktadır.
  • Ultra Her Şey Dahil
    Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu yerli ve bazı yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. Minibar her gün soft içecekler, bira ve su ile dolduruluyor.
    A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli.

    A LA CARTE RESTORANLAR

    Firuze Türk A La Carte Restoran (Ücretli)
    Dulciena İtalyan A La Carte Restoran (Ücretli)
    Zen Uzakdoğu A La Carte Restoran (Ücretli)

    Hizmet Saatleri

    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    12.30-14.00 Öğle Yemeği
    18.30-21.00 Akşam Yemeği
    24.00-07.00 Gece Büfesi
    Side, Evrenseki mevkiinde bulunan tesis, Antalya Havalimanı’na 48 km., Side’ye 5 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    564 odalı tesiste, açık yüzme havuzu, kaydıraklı yüzme havuzları, 8 adet su kaydırağı, relax havuz, kablosuz internet, spa merkezi, Türk hamamı, fitness center, sauna, tenis kortu, gece gündüz animasyonlar bulunmaktadır.
  • Denize sıfır konumdaki tesisin kumsal plajı mevcut.

  • Güneş şemsiyeleri, plajda ve havuz başında ücretsiz.

  • Havlu kartı ile aynı gün içinde ilk değişim ücretsiz, diğer değişimler havuz başı ve plajda ücretli.

  • Tesis ile plaj arasından yürüyüş yolu geçiyor.

  • Tesiste açık yüzme havuzu, kapalı yüzme havuzu, çocuk havuzu ve su kaydırakları mevcuttur.

  • Aquapark, 15.04-31.10 tarihleri arasında, hava şartlarına bağlı olarak günün belirli saatlerinde hizmet veriyor.
  • Tesiste; profesyonel dans şovları, müzikal şovlar, Türk gecesi, akşam şovları ve haftanın belirli günlerinde canlı müzik programı bulunuyor.

  • Lunapark ve aquapark, 15.04-31.10 tarihleri arasında, hava şartlarına bağlı olarak günün belirli saatlerinde hizmet veriyor.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Minibar
    • Odalarda Wifi
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Türk Hamamı
    • A la Carte Restaurant
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Bowling
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • İthal İçecekler
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis Ekipmanları
    Tesiste 4-12 yaş için çocuk kulübü, mini disko, oyun alanları, su kaydırakları, restoranda çocuk büfesi bulunmaktadır.
  • Oda süsleme

  • Odaya sembolik kalpli pasta ikramı

  • Odada bornoz ve terlik

  • Odaya özel banyo buklet ürünleri

  • Giriş gününden sonraki sabah odaya kahvaltı servisi

  • Balayı çiftlerine özel, SPA salonununda alınacak bir masaj için %20 indirim
  • ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
    HİJYEN
    Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
    geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
    Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
    GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
    HİJYEN
    İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

    OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
    HİJYEN
    Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
    misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
    Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
    HİJYEN
    Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
    kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
    MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    HİJYEN
    Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
    Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
    sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    (Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
    kullanabilmektedirler.
    HAVUZ VE PLAJLAR
    HİJYEN
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
    KİŞİSEL MESAFE
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
    SPA ve FITNESS CENTER
    HİJYEN
    Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    TOPLANTI SALONLARI
    HİJYEN
    Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
    HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
    Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
    misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
    YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
    Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
    DİĞER ÖNLEMLER
    TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
    Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
    ATIK YÖNETİMİ
    Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
    HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
    Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
    SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
    Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
    Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Superior Kara Manzara

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Superior Yandan Deniz Manzara

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Superior Deniz Manzara

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Kara Manzara (Ara Kapılı)

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Kara Manzara (ROH)

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Deniz Manzara (Ara Kapılı)

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Deniz Manzara (ROH)

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Kara Manzara (Dublex)

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Deniz Manzara (Dublex)

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Junior Suit

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 1 Temmuz 2020 - 31 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılan konaklamalar için geçerlidir.
  • Touristica iptal garantisi ile, otel rezervasyonunuzu konaklama tarihinizden 72 saat öncesine kadar ücretsiz olarak koşulsuz ve kesintisiz iptal edebilirsiniz.
  • Sadece otel konaklamaları için geçerlidir, uçak biletleri işlemlerinde hava yolu şartları uygulanmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 30.09.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020

  • Tüm Yurt İçi Otellerinde 24 Eylül 2020 - 31 Mart 2021 tarihleri arasında yapılacak rezervasyon işlemleri için oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır.
  • 2.000TL - 3.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 150 TL indirim için 'OTEL150' kupon kodu;
    4.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 200TL indirim için;'OTEL200'kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece otel rezervasyon tutarı 2.000TL üzerinde olması durumunda geçerlidir.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 23.09.2020 - 05.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 23.09.2020 - 31.03.2021
    ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
    HİJYEN
    Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
    geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
    Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
    GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
    HİJYEN
    İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

    OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
    HİJYEN
    Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
    misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
    Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
    HİJYEN
    Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
    kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
    MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    HİJYEN
    Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
    Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
    sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    (Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
    kullanabilmektedirler.
    HAVUZ VE PLAJLAR
    HİJYEN
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
    KİŞİSEL MESAFE
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
    SPA ve FITNESS CENTER
    HİJYEN
    Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    TOPLANTI SALONLARI
    HİJYEN
    Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
    HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
    Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
    misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
    YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
    Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
    DİĞER ÖNLEMLER
    TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
    Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
    ATIK YÖNETİMİ
    Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
    HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
    Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
    SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
    Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
    Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +3 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Maximum +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

  • Oda süsleme

  • Odaya sembolik kalpli pasta ikramı

  • Odada bornoz ve terlik

  • Odaya özel banyo buklet ürünleri

  • Giriş gününden sonraki sabah odaya kahvaltı servisi

  • Balayı çiftlerine özel, SPA salonununda alınacak bir masaj için %20 indirim