Touristica

Papillon Ayscha

İleribaşı Mevkii , Belek / Antalya
High Class All Inclusive
  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Aquapark Oteli
  • Çocuk Dostu Otel
  • Spa
  • Wifi
  • Kapalı Havuz
  • Kum Plaj
  • Deluxe Otel
  • Bebek Dostu Otel
  • Genç Dostu

Konaklama

High Class All Inclusive
Sabah, öğle ve akşam yemekler açık büfe ve ücretsiz servis edilir. Odalarda minibar 2 adet su, 2 adet soda, 2 adet portakal aromalı gazlı içecek, 2 adet kola , 2 adet gazoz, 2 adet meyve suyu ve 2 adet bira ile ile doldurulur ve hergün yenilenir. A'la Carte Restoranlar 7 gece konaklamalarda haftada 1 kere ücretsizdir. Rezervasyon mecburidir. 7 gecenin altındaki konaklamalarda 10 euro ücretlidir. 24 saat yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecek çeşitleri (Menülerde ücretsiz olarak belirtilen içecekler). Donut servisi, gözleme evinden servis yapılmaktadır. Dondurma servisi, beach bar’dan servis edilmektedir.

Ana restoranda, akşam yemeğinde şovlu büf, özel temalı geceler, engelli misafirler için 24 saat ücretsiz oda servisi ve ana restoranda masa rezervasyon imkanı. Çocuklar için özel oturma alanı ve büfe hizmet veermektedir.

Select Villa Pool Bar, 15.05 - 15.10 tarihleri arasında hizmettedir. Oda Servisi, 00:00 - 06:00 saatleri arasında ücretsizdir.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Viccolo A'la Carte Restoran (İtalyan mutfağı 15.05-15.10 tarihleri arasında hizmet verir)

  • Coral A'la Carte Restoran (Deniz mahsülleri 15.05-15.10 tarihleri arasında hizmet verir)

  • Şadırvan A'la Carte Restoran (Türk mutfaği 01.04-31.10 tarihleri arasında hizmet verir)

  • Mikado A'la Carte Restoran (Uzakdoğu mutfağı 01.04-31.10 tarihleri arasında hizmet verir)

  • Taco A'la Carte Restoran (Meksika mutfağı 15.05-15.10 tarihleri arasında hizmet verir)


  • Hizmet Saatleri
    07:00-10:00 Kahvaltı
    10:00-10:30 Geç Kahvaltı
    12:30-14:30 Öğle Yemeği
    19:00-21:30 Akşam Yemeği
    23:00-00:00 Gece Büfesi
    10:00-18:00 Harmony Patisserie (Meyve suları, kahve çeşitleri, pasta ve tatlılar, sandviç)
    15:00-17:00 Dondurma Servisi
    12:00-16:00 Beach Snack Restaurant
    12:00-16:00 Gözleme Evi
    16:30-17:30 Donut Servisi
    00:00-06:00 Oda Servisi ücretsizdir

    Barlar
    10:00-23:00 Pool Bar
    10:00-18:00 Beach Bar (Beach ve Garden parti süresince 22:30-02:00)
    10:00-18:00 Select Villa Pool Bar (15.05-15-10 tarihleri arasında hizmet vermektedir)
    23:00-02:00 Disco Bar
    Lobby Bar 24 saat hizmeet vermektedir.
    Belek, İleribaşı mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 35 km, Antalya’ya 40 km, Belek merkeze 4 km mesafede ve denize sıfırdır.
    60.000 m2 alan üzerine kurulu Papillon Ayscha Hotels, High Class All Inclusive konseptte hizmet vermektedir. 5 katlı 363 oda kapasiteli tesiste, 5 adet açık yüzme havuzu, 5 adet su kaydırağı, 150 m. uzunluğunda özel kum plajı, ortak kullanım iskelesi bulunmaktadır. Günlük özel animasyon ve aktivite programları, haftada 3 gün canlı müzik ve her gece animasyon şovları, Türk hamamı, sauna, tenis kortu, masa tenisi, bilardo ve spa merkezi bulunmaktadır.
    Çocuk misafirlere özel aktivite ve eğlence programları mevcuttur.
  • Denize sıfır konumdaki tesisin 150 m uzunluğunda kum plajı bulunmaktadır.

  • İskelesinde güneşlik, şezlong ve pavillon hizmeti mevcuttur.

  • Tesiste 5 adet açık yüzme havuzu, 5 adet su kaydırağı, 2 adet kapalı havuzu, açık ve kapalı ısıtmalı çocuk havuzları bulunmaktadır. Aquapark bölümü 10:00-17:30 saatleri arasında hizmet vermektedir.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye, minder ve plaj havlusu kullanımı ücretsizdir.
  • Tesiste günlük animasyon & aktivite programları, her gece animasyon şovları, Beach Parti ve Garden Parti, haftada 3 gün canlı müzik, haftada 1 kez gala yemeği ve hergün Aquarius Disco veya Beach Bar Disco (23:00-02:00 arası) etkinliklerine yer verilmektedir.

  • Spor aktivitleri; 07:00 - 19:00 arası hizmet veren fitness salonu, jimnastik, su jimnastiği, aerobik.

  • 2 Adet tenis kortu, aydınlatma, raketler ve toplar.

  • Basketbol, voleybol, havalı tüfek atışı, su topu, mini futbol ve havuz oyunları.

  • Masa tenisi, dart, boccia.

  • Su sporları (motorsuz), kano ve deniz bisikleti.
    • A la Carte Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Animasyon
    • Aquapark
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Kort Aydınlatmaları
    • Masa Tenisi
    • Minder
    • Özel Plaj
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Ekipmanları
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Bilardo
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kese
    • Masaj
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon
  • Ana restoranda öğle yemeği ve akşam yemeği sunan çocuk büfesi

  • Bebek sandalyeleri

  • Mini Kulüp (4 – 12 yaş arası için)

  • Gençlik Kulübü (13 – 16 yaş arası için, sadece Haziran - Eylül ayları arasında)

  • Haftada bir kez çocuklar için şov, temalı gün.

  • Mini Disko

  • Oyun Bahçesi, Mini Bowling, Mini Dart, Mini Futbol.

  • Çocuklar için günlük animasyon aktiviteleri.
  • A La Carte’da özel balayı yemeği.

  • Kalp şeklinde pasta servisi.

  • Meyve, Türk tatlıları ve çikolata tabağı, şarap veya şampanya servisi

  • Su sporlarında %15 indirim

  • Arzu edilen günde odaya kahvaltı servisi

  • SPA merkezinde %15 indirim
  • Reborn Spa bir Papillon Hotels markasıdır. Papillon Hotels otellerinde grubunda hizmet vermektedir.

  • Papillon Ayscha’da hizmet veren Reborn Spa 572 m2 de farklı disiplinlerde masaj hizmetleri, kişiye özel hazırlanan paketler, ritüeller ve Çocuk Spa uygulamaları sunmaktadır.

  • Türk Hamamı, sauna, buhar banyosu, duş, giyinme odası ve dinleme alanlarının kullanımı ücretsizdir. Masaj, bakımlar, güzellik uygulamaları ve diğer tüm hizmetler ücretlidir.


  • 572 m² toplam Wellness
  • 1 Adet Resepsiyon

  • 2 Adet Misafir Dinlenme Yeri

  • 2 Adet Duş Kabini

  • 1 Adet Sauna

  • 1 Adet Buhar Odası

  • 1 Adet Hamam

  • 6 Adet Masaj Odası

  • 1 Adet Güzellik Bakım Odası

  • 1 Adet Manikür & Pedikür Odası

  • 2 Adet Soyunma Odası

  • 1 Adet VIP Oda


  • ÜCRETLİ
  • Masajlar

  • Cilt ve Vücut Bakımı

  • 1 adet VIP Bölümü, Spa
  • Otel yönetimi, yukarıdaki konsepti hava koşulları ve müşteri talepleri nedeni ile ve force majeur gibi durumlarda önceden haber vermeden değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir

  • Kapalı havuzlar yalnızca kış sezonunda hizmet vermektedir.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • "Sizlerin de yakından takip ettiğiniz pandemi sürecini, Papillon Hotel grubu olarak son derece büyük bir hassasiyetle değerlendirmekteyiz. Başta Dünya Sağlık Örgütü olmak üzere, yerel ve uluslararası otoriterilerin konuyla ilgili yaptığı açıklamaları ve alınan tedbirleri titizlikle takip ediyoruz.

    Kendimize çok uzun yıllardır ilke edindiğimiz ‘her alanda yüksek hijyen koşulları ile kaliteli hizmet’ anlayışımızı da bu süreçte geliştirerek, tesislerimizde sizleri ağırlayacağımız günler için hazırlıklarımızı yapmaktayız. Papillon otellerimizde yaşadığınız konfor ve alıştığınız güleryüzlü hizmet standartlarımızdan ödün vermeden, sizlere yeni deneyimler sunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.

    Tesislerimiz ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için uluslararası onaylı bir belgelendirme kuruluşu olan Bureau Veritas tarafından belgelendirilmiştir. Ayrıca aylık olarak ‘’Sağlıklı Tatil Sistemi’’ rutin denetimleri ile bağımsız denetçiler tarafından denetlenmektedir. Bu denetimlerdeki yüksek başarı puanları ile tesislerimiz; ‘’Gıda Güvenliği’’ , ‘’Su Güvenliği’’ , ‘’Kat Hizmetleri Kontrol ’’ , ‘’ Hamam- SPA Kontrol’’ sertifikalarına hak kazanmıştır.

    Tesislerimizdeki kalite sorumlularımız, bu belgelerin gereklerinin yerine getirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için her alanda rutin kontrollerini yapmakta, kayıtların tutulmasını ve akredite kuruluşlar tarafından analizlerin yapılmasını sağlamaktadır. Ayrıca tüm çalışanlarımızın Entegre Kalite Yönetim Sistemleri bilinci ile çalışması için gerekli hijyen ve kalite eğitimlerini vermektedir. Eğitim sorumlularımız, tüm çalışanlarımızı sürekli ve güncel eğitimlerle bilgilendirmekte ve sürece adapte olmalarını sağlamaktadır.

    Tesislerimizde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sizlerin ve biz Papillon Hotel çalışanlarının sağlığını riske atmayacak şekilde maksimum titizlikle yürütülmektedir. Hijyen partnerimiz global bir firma olan Diversey’dir. Tüm hijyen süreçlerimizde olduğu gibi pandemi sürecinde de Diversey’in temizlik ve hijyen talimatlarındaki güncellemeleri takip ederek çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

    Tesislerimizde 4 yıldır kullanmakta olduğumuz ve Dünya Sağlık Örgütü’nün de pandemi ile mücadelede önerdiği ULV (ultra-low-volume) ince püskürtme aerosol sisi uygulamasını, Kat Hizmetleri departmanlarımız genel kullanım alanlarında en profesyonel kimyasallar ile uygulamaya devam edecektir. ULV cihazında kullanılan“Water-Clean” içeriği ile, insan sağlığına uygun kimyasallarla; bakteri, virüs, mikroplazma ve mantar oluşumunun önüne geçilmektedir. Covid 19 tedbirleri kapsamında uygulamanın sıklığı ve uygulanan alan sayısı artırılarak, tüm misafir ve personel alanlarının günlük dezenfeksiyonu sağlanacaktır.

    Papy Kids alanlarında sosyal mesafe kurallarına uygun düzenlemeler yapılmış olup, her alanda maksimum kullanıcı sayıları belirlenmiştir. Kapasiteye uygun kullanım sağlanabilmesi için Papy Kids’e önceden rezervasyon yaptırmanızı rica ederiz.

    Papy Kids aktivitelerimiz çocukların temiz havada daha fazla vakit geçirebileceği şekilde planlanmıştır.
    Çocuklarımızın sık temas ettiği yüzeyler, oyuncaklar, kapı kolları, minderler, vb. her aktivite ve kullanım sonrasında görevli çalışanlarımız tarafından temizlenip dezenfekte edilmektedir ve bu alanların havalandırması yapılmaktadır.
    Gün sonunda tüm Papy Kids alanlarında detaylı temizlik yapıldıktan sonra temas edilen yüzeyler ve tuvaletler Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ile mücadelede önerilen ULV teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Bu süreçte hijyen tedbirlerimiz kapsamında minik parçalı ve/veya pelüş oyuncaklar kaldırılmıştır.
    Çocuklarımızın kullanımına sunulan her alanda görevli çalışanlarımız bulunmakta olup, kişisel temizlik ve sosyal mesafe takipleri yapılmaktadır. Bu alandaki el dezenfektan/antiseptiklerinin çocuklar tarafından gerektiğince kullanımı sağlanmaktadır.
    Ayrıca, tesis genelinde her alanda sosyal mesafeye uygun yerleşim planlarının yapılması, giriş işlemlerinin temassız ve hızlanmasına yönelik aplikasyon çalışmaları, çalışanlarımızın ve misafirlerimizin kullanım alanlarında alkol bazlı dezenfektan ünitelerinin çoğaltılması, çalışanlarımız ve siz misafirlerimiz arasında hızlı ve güvenli iletişim ağının kurulması gibi bir takım çalışmalar da tarafımızdan heyecanla yürütülmektedir. "
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Standart Oda Kara Manzara

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Deniz Manzara

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Executive Oda

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Select Family Villa

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Hotel King Suite

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Deluxe Villa

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Presidential Villa

    High Class All Inclusive
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 1 Nisan 2020 - 15 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile, rezervasyonlarınızı hiç bir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihlerine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde ödeme şekli ile aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon için istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyon güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Sigorta ürünü iptal edilemez prim iadesi yapılamaz.
  • Sigorta ücreti konaklama bedeli 1.000 TL'ye kadar olan rezervasyonlar için sabit 10 TL, konaklama bedeli 1.000 TL üzerinde olan rezervasyonlarda ise toplam rezervasyon bedelinin % 1'i olarak belirlenmiştir.
  • Erken rezervasyon iptali ile ilgili teminatlar Ergo Sigorta tarafından karşılanmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.10.2019 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2020 - 31.10.2020

  • Maximum Mobil’e özel, 20 Haziran- 20 Temmuz 2020 tarihleri arasında tek seferde yapacağınız 2.000 TL ve üzeri ilk alışverişinize 100 TL MaxiPuan Hediye.
  • Katılmak için: Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklamanız yeterlidir. Uygulamayı telefonunuza indirmek için: https://maximum.com.tr/indir
    Kampanyaya dâhil olan kartlar: İş Bankası Bireysel Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları, sanal kartlar (Maximum, MercedesCard, Maximiles, İş’te Üniversiteli)
    Ödül kullanımı: MaxiPuanlarınız 24 Temmuz 2020 tarihinde kampanya kapsamında kullanılan son kartınıza yüklenecektir. MaxiPuanların son kullanma tarihi 15 Ağustos 2020 (bu tarih dâhil)’dir. Bir müşteri kampanyadan 1 kere yararlanabilir ve en fazla 100 TL MaxiPuan kazanabilir. Kampanyaya sadece Maximum Mobil’den katılınabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil'e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır. Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır. Ek kart ile kampanyadan yararlanılması durumunda Maxipuan ek kartın bağlı olduğu asıl karta yüklenecektir. Ek kart sahibi ve ek kartın bağlı olduğu asıl kart sahibi müşteriler kampanyadan ayrı ayrı Maxipuan kazanamayacaktır.

    Katılım Tarih Aralığı 22.06.2020 - 20.07.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 22.06.2020 - 20.07.2020
    "Sizlerin de yakından takip ettiğiniz pandemi sürecini, Papillon Hotel grubu olarak son derece büyük bir hassasiyetle değerlendirmekteyiz. Başta Dünya Sağlık Örgütü olmak üzere, yerel ve uluslararası otoriterilerin konuyla ilgili yaptığı açıklamaları ve alınan tedbirleri titizlikle takip ediyoruz.

    Kendimize çok uzun yıllardır ilke edindiğimiz ‘her alanda yüksek hijyen koşulları ile kaliteli hizmet’ anlayışımızı da bu süreçte geliştirerek, tesislerimizde sizleri ağırlayacağımız günler için hazırlıklarımızı yapmaktayız. Papillon otellerimizde yaşadığınız konfor ve alıştığınız güleryüzlü hizmet standartlarımızdan ödün vermeden, sizlere yeni deneyimler sunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.

    Tesislerimiz ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için uluslararası onaylı bir belgelendirme kuruluşu olan Bureau Veritas tarafından belgelendirilmiştir. Ayrıca aylık olarak ‘’Sağlıklı Tatil Sistemi’’ rutin denetimleri ile bağımsız denetçiler tarafından denetlenmektedir. Bu denetimlerdeki yüksek başarı puanları ile tesislerimiz; ‘’Gıda Güvenliği’’ , ‘’Su Güvenliği’’ , ‘’Kat Hizmetleri Kontrol ’’ , ‘’ Hamam- SPA Kontrol’’ sertifikalarına hak kazanmıştır.

    Tesislerimizdeki kalite sorumlularımız, bu belgelerin gereklerinin yerine getirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için her alanda rutin kontrollerini yapmakta, kayıtların tutulmasını ve akredite kuruluşlar tarafından analizlerin yapılmasını sağlamaktadır. Ayrıca tüm çalışanlarımızın Entegre Kalite Yönetim Sistemleri bilinci ile çalışması için gerekli hijyen ve kalite eğitimlerini vermektedir. Eğitim sorumlularımız, tüm çalışanlarımızı sürekli ve güncel eğitimlerle bilgilendirmekte ve sürece adapte olmalarını sağlamaktadır.

    Tesislerimizde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sizlerin ve biz Papillon Hotel çalışanlarının sağlığını riske atmayacak şekilde maksimum titizlikle yürütülmektedir. Hijyen partnerimiz global bir firma olan Diversey’dir. Tüm hijyen süreçlerimizde olduğu gibi pandemi sürecinde de Diversey’in temizlik ve hijyen talimatlarındaki güncellemeleri takip ederek çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

    Tesislerimizde 4 yıldır kullanmakta olduğumuz ve Dünya Sağlık Örgütü’nün de pandemi ile mücadelede önerdiği ULV (ultra-low-volume) ince püskürtme aerosol sisi uygulamasını, Kat Hizmetleri departmanlarımız genel kullanım alanlarında en profesyonel kimyasallar ile uygulamaya devam edecektir. ULV cihazında kullanılan“Water-Clean” içeriği ile, insan sağlığına uygun kimyasallarla; bakteri, virüs, mikroplazma ve mantar oluşumunun önüne geçilmektedir. Covid 19 tedbirleri kapsamında uygulamanın sıklığı ve uygulanan alan sayısı artırılarak, tüm misafir ve personel alanlarının günlük dezenfeksiyonu sağlanacaktır.

    Papy Kids alanlarında sosyal mesafe kurallarına uygun düzenlemeler yapılmış olup, her alanda maksimum kullanıcı sayıları belirlenmiştir. Kapasiteye uygun kullanım sağlanabilmesi için Papy Kids’e önceden rezervasyon yaptırmanızı rica ederiz.

    Papy Kids aktivitelerimiz çocukların temiz havada daha fazla vakit geçirebileceği şekilde planlanmıştır.
    Çocuklarımızın sık temas ettiği yüzeyler, oyuncaklar, kapı kolları, minderler, vb. her aktivite ve kullanım sonrasında görevli çalışanlarımız tarafından temizlenip dezenfekte edilmektedir ve bu alanların havalandırması yapılmaktadır.
    Gün sonunda tüm Papy Kids alanlarında detaylı temizlik yapıldıktan sonra temas edilen yüzeyler ve tuvaletler Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ile mücadelede önerilen ULV teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Bu süreçte hijyen tedbirlerimiz kapsamında minik parçalı ve/veya pelüş oyuncaklar kaldırılmıştır.
    Çocuklarımızın kullanımına sunulan her alanda görevli çalışanlarımız bulunmakta olup, kişisel temizlik ve sosyal mesafe takipleri yapılmaktadır. Bu alandaki el dezenfektan/antiseptiklerinin çocuklar tarafından gerektiğince kullanımı sağlanmaktadır.
    Ayrıca, tesis genelinde her alanda sosyal mesafeye uygun yerleşim planlarının yapılması, giriş işlemlerinin temassız ve hızlanmasına yönelik aplikasyon çalışmaları, çalışanlarımızın ve misafirlerimizin kullanım alanlarında alkol bazlı dezenfektan ünitelerinin çoğaltılması, çalışanlarımız ve siz misafirlerimiz arasında hızlı ve güvenli iletişim ağının kurulması gibi bir takım çalışmalar da tarafımızdan heyecanla yürütülmektedir. "
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +3 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Maximum +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

  • A La Carte’da özel balayı yemeği.

  • Kalp şeklinde pasta servisi.

  • Meyve, Türk tatlıları ve çikolata tabağı, şarap veya şampanya servisi

  • Su sporlarında %15 indirim

  • Arzu edilen günde odaya kahvaltı servisi

  • SPA merkezinde %15 indirim