Paloma Grida

Antalya, Belek, İskele |

Genel Tanıtım

Paloma Grida, Akdeniz'in vazgeçilmez tatil yerlerinden Antalya Belek’te olan Doğa ile bütünleşen özel mimarisi ile dikkat çeken tesis, denize sıfır konumu ile misafirlerine benzersiz bir tatil deneyiminin kapılarını aralıyor. Aileler ve çocuklar için sınırsız eğlence olanakları sunan tesis, sevdikleriyle birlikte keyifli, konforlu ve renkli bir tatil geçirmek isteyenleri Aile dostu bir ortamın yanı sıra, size ve çocuklarınıza unutulmaz bir deneyimini 5 yıldızlı, 459 odalı geniş konsepti ve Lüks Ultra Her Şey dahil hizmetleriyle farklı mutfaklardan lezzetlere ilgi duyanlar için 5 ayrı a la carte restoranı sizlere unutulmaz bir tatil deneyimi sunmaktadır.
Belek, İskele mevkiinde bulunan tesis, havalimanına 35 km., Antalya merkeze 45 km., Belek merkeze 700 m. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Luxury Ultra Her Şey Dahil
Ana restoranda açık büfe sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeği (mevsimsel organik ürün sunumlarıyla) ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli & yabancı alkollü içecekler 24 saat açık barda ücretsiz. Geç kahvaltı. Kahvaltıda taze sıkılmış portakal suyu. Ana restoranda öğle ve akşam yemeği sırasında ücretsiz dondurma servisi. Snack servisi, gece snack servisi. Pastane: taze pasta ve kurabiyeler, kahve ve çay servisi.
A LA CARTE RESTORANLAR
  • Uluslararası a la carte restoran (Rezervasyonlu)

  • Ege/balık a la carte restoran (Rezervasyonlu)

  • Osmanlı/kebap a la carte restoran (Rezervasyonlu)

  • Uzakdoğu a la carte restoran (Rezervasyonlu ve ücretli)

  • Steakhouse a la carte restoran (Rezervasyonlu ve ücretli)


  • Ücretsiz a la carte restoranlar konaklama boyunca bir kez ve rezervasyonlu. A la carte restaurantların hizmet verdiği günler değişiklik gösterebilir.

    Plaj ve havuz servisi: Plaj ve havuz çevresinde snack yiyecek ve serinletici içecek servisi (belirli zamanlarda). Lezzet festivalleri / özel gün etkinlikleri.

    Girişte hoş geldiniz kokteyli. Bar ve restoranlarda organik şarap servisi. 7 Bar: Zomm Bar, Pool Bar, Beach Bar, Bar Bianco, Beach Club, Sports Bar ve sahilde yetişkinlere özel Lounge. Minibar her gün su, meşrubat ve bira ile yenileniyor. Tüm odalarda su ısıtıcısı, kahve ve çay. Geleneksel Türk kahvesi servisi.

    ''Çocuklara Özel Şef''

    Çocuklar, Paloma Otelleri’nin en değerli misafirleri… "Çocuklara Özel Şef" ile tüm resort otellerde sadece küçük misafirlere özel, daha besleyici, taze ve eğlenceli sunumlar bulunuyor. Çocuk büfesi konsepte uygun olarak dizayn edilmiş olup ayrıca a la carte restoranlarda çocuk menüsü yer alıyor. Tesis, çocuklara özel istek ve diyet menü talepleri için memnuniyetle hizmet veriyor.

    Tesise giriş yapan misafirlerle birebir görüşen mutfak şefi, yiyecek içecek müdürü ve misafir ilişkileri, misafirlerin taleplerini yazılı olarak alıyor. Bunun sonucunda da misafirlerin belirttiği yerde ve saatte kendilerine müsaitliğe göre servis ediliyor.
    Tesisin kendine ait özel plajı mevcuttur. Şezlong, gölgelikler, minder, havlu ücretsizdir.
    Canlı müzik, günlük animasyon showları, canlı performans özel şovlar ve plajda açık hava sineması aktiviteleri düzenlenmektedir.
    Mini Kulüp (1000 m²): Kahvaltı, öğle ve akşam yemeği için restoranda mini büfe. 2-4 yaş, 4-7 yaş ve 8-12 yaş için ayrı aktivite odaları ve WC. Oyun merkezi, top havuzu, bebek uyku odası, mini mutfak, sinema ve amfi tiyatro, dans odası ve atölyeler; 10.00-12.00 & 14.00-22.00 saatleri arasındadır (uzatılan saat aralığı ile).
    Gençlik Programı: 12-16 yaş arası gençler için facebook & twitter köşesi, Play station ve wii oyunları, DJ dersleri ile disco, Lounge ve oyun odası. 01.04 - 31.10 tarihleri arasında açıktır.
  • Odaya meyve tabağı ve bir şişe şampanya

  • Mümkün olduğu takdirde oda upgrade

  • Mümkün olması halinde erken giriş ve geç çıkış imkânı

  • İstenilen gün odaya kahvaltı servisi

  • Wellness aktivitelerinde % 10 indirim

  • A la Carte restoranlarda öncelikli rezervasyon imkânı

  • Oda özel düzenlemeleri


  • * Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekmektedir.
    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 30 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.

    • Dezenfektan ve kağıt havlu dispenserlerini el teması olmadan kullanabilirsiniz.

    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.

    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.

    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.

    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.

    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen tepsisi oluşturulmuştur. Havlu kartlarının kutuya bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.

    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundaylarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.

    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.



    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;

    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.

    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.

    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.

    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.



    Resepsiyonda Alınan Önlemler;

    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.

    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.

    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.

    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.

    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.

    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.

    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon kutusuna bırakmaları rica edilir.

    • Odalarımızı teslim etmeden once sizin icin son defa havalandırıyor ve dezenfekte ediyoruz.

    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.

    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.

    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.

    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.

    • Misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.



    Misafir İlişkileri Uygulamaları;

    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.

    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.

    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.

    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.

    • Kişibaşı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.

    • Boşalan odalarımıza detay temizliği, dezenfeksiyon ve ULV ile hipokloroz uygulaması yapılır. Bu sure
    icerisinde iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak
    misafire teslim edilir.

    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.

    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;

    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.

    · Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasitelerimiz belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği büfe olarak hizmet vermektedir.

    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.

    • Barlarımızda misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde yapılmıştır. Sosyal mesafe
    kuralları gereği bar deskinde bulunan oturma alanları iptal edilmiştir. Siparişler bar calışanları tarafından
    alınarak servis edilecektir.

    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.

    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.

    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.

    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.

    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.

    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.

    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.

    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.

    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.

    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.

    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.

    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.

    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.

    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.

    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.

    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.

    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.

    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.

    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.

    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.

    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.

    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.

    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.

    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.

    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.



    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.

    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.

    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.

    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.



    Polly Kids & Teenager Club

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.

    • Aktivite saatleri 10.00-12.00, 15.00-17.00 ve 20.30-22.30 olarak planlanmıştır.

    • Mini Club’da ateş ölçer bulunmaktadır ve çocuklar ateş kontrolü sonrası Mini Club’a kabul edilmektedir.

    • Mini Club ve Teenage Club girişlerine, çocuklar için alınan tüm önlemlerle ilgili bilgilendirme afişleri ve aktivite programları asılmıştır.

    • Mini Club ve Teenage Club rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • Mini Club genel alanların / oyuncakların temizlik ve dezenfeksiyonu her aktivite öncesi ve sonrası yapılmaktadır.

    • Bahçe alanında bulunan top havuzları kullanıma kapatılmıştır.

    • Havuzlarda yapılan aktiviteler tamamen iptal edilmiştir.



    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;

    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.

    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.

    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.

    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.

    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.

    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.

    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.

    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.

    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.



    SPA Alanında Alınan Önlemler;

    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.

    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.

    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.

    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.

    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.

    Fitness Alanında Alınan Önlemler;

    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.

    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.

    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.

    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.

    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.

    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.

    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.



    Teknik Hizmetler;

    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.

    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.

    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.

    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.

    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.

    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.

    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.

    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.



    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;

    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.

    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.



    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;

    •Misafirde ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktoru ile görüşmeleri rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız ilk görüşme, ilk muayene için ücret talep edilmemesi sağlanıyor.

    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.

    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.

    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.

    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.

    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.

    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.

    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.

    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.

    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.

    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.

    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.

    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima gözlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.



    Kedi Evi;

    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini, ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.



    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;

    • Eğer siz veya yakınlarınızdan birinde hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odanızdan çıkmayınız ve lütfen bizimle iletişime geçiniz ve uyarıları dikkate alınız.
    • Her türlü hastalığın erken müdahale edildiğinde daha çabuk atlatılacağını unutmayınız.
    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz.
    • Aynı aileden olan veya birlikte aynı odada konaklayan kişiler dahil, konaklama süresince, siz ve yakınlarınıza, izolasyon odalarında kalacağınıza ve odanızın dışına çıkamayacağınıza dair imza karşılığı yazılı bilgilendirme yapılır.
    • Tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görürseniz kontrol edebilmemiz için lütfen bize haber veriniz.
    * Tesisin Agora odalarında twin bed bulunduğundan, bu tip odalar balayı çiftleri için uygun değildir.
    * Ege Balık A la Carte Restoran 15 Mayıs itibarıyla hava durumuna bağlı olarak açılmaktadır.
    * Su sporları hava koşullarına bağlı olarak Mayısın ikinci haftası itibarıyla faaliyet göstermektedir.
    * Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekmektedir.
    * Tesiste engelli odaları mevcut olup rezervasyon aşamasında bildirilerek teyit alınmalıdır.
    * Paloma Grida odalarına giriş, saat 14.00'ten itibaren başlar. Odalardan çıkış saati ise en geç öğle 12.00'dir.
    * Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    * Tesiste hizmet veren açık ve kapalı alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.
    * İlave yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir.
    * Tesislerde verilen Luxury Ultra Her Şey Dahil konaklamalar, giriş günü öğle yemeği ile başlayıp , konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeği içerir ve çıkış günü kahvaltı ile son bulur.
    * Konaklama yapılacak odanın, aile odası, süit oda (ve benzeri) gibi özel tip odalar olması halinde, konaklama yapacak misafirlerden herhangi biri tesisten erken ayrılırsa ücret iadesi yapılamaz.
    * Konum, haritalar ve otelin genel alanlara mesafesi mümkün olduğunca bilgi sunmak içindir, bu bilgilerin kesinliği konusunda herhangi bir sorumluluk kabul edilemez.

    Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.

    Rezervasyon yapan tüm misafirler; başta tesis, Sağlık Bakanlığı, yerel kurumlar/otoriteler olmak üzere, ilgili kurumların Covid-19 ile ilgili olarak aldığı tüm tedbirlere uymak ve bu tedbirler kapsamında; başta HES Kodu olmak üzere kendilerinden talep edilen tüm bilgileri tesise vermek zorundadır. Tedbirlere uymayan misafirlere sunulacak bazı hizmetler sonlandırılabilir.

    Misafirlerin sağlığını korumak amacıyla ilgili kamu kurumları tarafından alınan Covid-19 önlemleri kapsamında; misafirlerin tesise girişi sırasında HES Kodu sorgusu yapılacaktır. Tesis, sorgulama sonucunda tanılı veya temaslı misafirleri kabul etmeyebilir, izolasyon odasına alabilir, tesisten çıkışını isteyebilir veya ilgili kamu kurumlarının düzenlemeleri kapsamında gerekli görülen diğer işlemleri yapabilir.

    Rezervasyon yapan tüm misafirler, hem kendi sağlıklarını hem de kamu sağlığını korumak için tesise giriş öncesinde, konaklama süresince ve tesisten ayrıldıktan sonra Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenenler başta olmak üzere; Covid 19 kapsamında gerekli olan tüm tedbirleri uygulamaktan sorumludur. Sağlık problemi bulunan veya Covid-19 belirtilerine ilişkin şüphesi olan tüm misafirlerin, tesise giriş öncesinde sağlık kuruluşlarına başvurması gereklidir. Covid-19 sebebiyle misafirlerin uğradığı veya sebep oldukları zarardan kendileri sorumludur.
    Tesisin 459 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Buhar Odası
    • Canlı Müzik
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Disko
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon
    • Tenis Ekipmanları

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Bebek Dostu Otel
    • İleri Yaş
    • Engelli Dostu
    • Genç Dostu
    • Kum Plaj
    • Mavi Bayraklı

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2023 - 31.12.2023

    Önerilen oteller, Touristica'nın değişken tercihlerine göre belirlenir.

    Katılım Tarih Aralığı 01.04.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2023 - 31.12.2023

  • 20.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 30.11.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.10.2024

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak, 15.000 TL-19.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 1.000 TL Bankkart Lira; 20.000 TL-29.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.000 TL Bankkart Lira; 30.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 2.500 TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanya 1 Kasım - 30 Kasım 2023 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 07 Aralık 2023 tarihinde yüklenecek olup, 15 Ocak 2024 tarihine kadar kullanılabilir. Kullanılmayan Bankkart Liralar 16 Ocak 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 2.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 30.11.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024

  • Paraf ile 1-30 Kasım 2023 tarihleri arasında Touristica.com.tr’den yapılacak ilk tatil alışverişine, tutarı
    15.000 TL ile 19.999 TL arasında ise 1.000 TL,
    20.000 TL ile 29.999 TL arasında ise 2.000 TL,
    30.000 TL ve üzeri ise 2.500 TL indirim verilecektir. İndirim ekstreye yansıyacaktır. 
  • Kampanyaya katılmak için ilk alışverişten önce Paraf Mobil’den “Hemen Katıl” butonuna tıklanmalı ya da bankada kayıtlı cep telefonundan, “TT” yazıp 3404’e SMS gönderilmelidir. Alışverişlerin, Paraf Mobil’de kampanyanın “Katıldıklarım” bölümünde izlenmesi sonrasında ya da gelecek onay SMS’i sonrasında yapılması gerekmektedir. 
  • Kampanya müşteri bazındadır. Bir müşteri kampanyadan bir defa yararlanabilir ve ilk alışveriş tutarına göre 1.000 TL, 2.000 TL ya da 2.500 TL’den birini kazanabilir.
  • Kampanyaya ilişkin bilgi ve kazanılan ödüller Paraf Mobil’de yer alacak olup, geriye dönük yararlandırma ya da değişiklik yapılmayacaktır. Kampanya kapsamındaki alışverişlerin iptal/iade edilmesi durumunda verilmiş ödüller de iptal edilecektir. 
  • Touristica.com’da indirim ödülü başka bir indirim ödülü ile birleştirilemeyecek olup, kampanyanın farklı bir indirim kampanyası ile çakışması durumunda indirim tutarı daha büyük olan ödül karta yansıtılacaktır. 
  • Paraf kredi kartları, Parafly, Paraf Genç ile sanal ve ek kartlar kampanyaya dahildir. Ticari kartlar, debit kartlar, HalkCard, ParafPara kullanılarak yapılan alışverişler ile iptal ve iade işlemleri kampanyaya dahil değildir. TÜRKİYE HALK BANKASI A.Ş. kampanya koşullarının tamamında değişiklik yapma ve/veya kampanyayı durdurma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir. 
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 30.11.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.10.2023 - 31.12.2024

  • 4 ay erteleme erteleme imkanı; yurtiçi rezervasyonlarda 7 taksitli harcamalarda geçerlidir. 
  • Touristica.com.tr, 444 0 329 nolu Çağrı Merkezi ve Touristica yetkili acenteleri'nden yapılacak yurt içi seyahat harcamalarında 12 aya varan taksit imkanı veya 7 taksitli harcamalarda 4 ay erteleme sunulmaktadır. Yurtdışı seyahat harcamalarında ise azami 3 taksit imkanı sunulmaktadır. 
  • Taksitli satışlarda taksit sayısı ürün gruplarına göre değişmektedir. Taksit sayısı, yasal mevzuat tarafından ürün grupları için açıklanan azami taksit sayısını geçmeyecek şekilde firma tarafından alışveriş esnasında uygulanmaktadır. 
  • Erteleme kampanyasına Axess, Free, Wings Bireysel kartlar ile bu kartların ek kartları ve sanal kartları dahildir. Ticari kartlar ve Bank’O Card Axess kartları erteleme kampanyasına dahil değildir. Free için Artı Taksit ve erteleme kampanyasına katılım ücreti işlem başına 4,8 TL olup ilk ekstreye yansıtılacaktır. Bank’O Card Axess ile en fazla 4 taksit yapılabilmektedir.
  • Akbank T.A.Ş. kampanyayı durdurma ve kampanya şartlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 30.11.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.10.2023 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • YORUMLAR

    9.1
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    11
    görüş mevcut
    Konum 9.5
    Personel 9.6
    Oda 8.0
    Hizmet Kalitesi 9.5
    Yemek 9.5
    Fiyat Performans 8.2
    Havuz / Deniz 9.3
    Genel Puan 9.6
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    DERYA A.
    08.2023
    İyi
    Çok kalabalık olması problem yaratabiliyor ancak personel çok kısa sürede çözüm üreterek memnuniyet sağladı.
    t
    ENGİN U.
    07.2023
    Mükemmel
    Odalar eski onun dışında iyiydi
    t
    ESRA K.
    07.2023
    Mükemmel
    18-23 Haziran tarihleri arasında 5 günlük otelinizde annem, babam, eşim ve çocuklarım ile konakladım. Tatilim boyunca kendimizi evimizde gibi hissettik. Her sorduğumuz soruya personelinizin verdiği özverili ve çözüm odaklı cevaplar takdir edilirdi. Havuzlar ve plaj tertemizdi. Çocuklarımı gönül rahatlığı ile havuza soktum. Yiyecek içecek konusunda ana restoranda açık büfe yemek kalitesi çok iyiydi. Kaliteli malzeme kullanıldığı çok belliydi. Hiçbir yiyecek rahatsızlık vermedi. Oldukça da temizdi restoranlar. Ala carte restoranlar da verilen hizmet tam 5 yıldız kalitesindeydi. Safran Rest. ve Season Ala carte ayrıca güzel ağırlandık. Yemekler ve servis muhteşemdi. Barlardaki içecek kalitesi de çok iyiydi. Sadece tesis odalarının ve genel alanları biraz eskidiğinden tadilata ihtiyacı var. Ama buna rağmen hijyen konusunda hiç sıkıntı yok. Her yer tertemiz. Animasyon ekibinin her gün hatırımızı sorması bizi oyunlara davet etmesi de hoşumuza gitti. Odamızı temizleyen HK personeli ve şefi de çok ilgiliydi. Her eksiğimizi hemen tamamladılar. Aile tatili yapılacak en güzel otellerden birisiniz. Tüm ailem adına 5 günlük tatilimizi sizinle geçirmekten çok keyif aldık. Tüm personelinize sonsuz teşekkürler. Elinize sağlık.
    t
    ESRA K.
    07.2023
    Mükemmel
    18-23 Haziran tarihleri arasında 5 günlük otelinizde annem, babam, eşim ve çocuklarım ile konakladım. Tatilim boyunca kendimizi evimizde gibi hissettik. Her sorduğumuz soruya personelinizin verdiği özverili ve çözüm odaklı cevaplar takdir edilirdi. Havuzlar ve plaj tertemizdi. Çocuklarımı gönül rahatlığı ile havuza soktum. Yiyecek içecek konusunda ana restoranda açık büfe yemek kalitesi çok iyiydi. Kaliteli malzeme kullanıldığı çok belliydi. Hiçbir yiyecek rahatsızlık vermedi. Oldukça da temizdi restoranlar. Ala carte restoranlar da verilen hizmet tam 5 yıldız kalitesindeydi. Safran Rest. ve Season Ala carte ayrıca güzel ağırlandık. Yemekler ve servis muhteşemdi. Barlardaki içecek kalitesi de çok iyiydi. Sadece tesis odalarının ve genel alanları biraz eskidiğinden tadilata ihtiyacı var. Ama buna rağmen hijyen konusunda hiç sıkıntı yok. Her yer tertemiz. Animasyon ekibinin her gün hatırımızı sorması bizi oyunlara davet etmesi de hoşumuza gitti. Odamızı temizleyen HK personeli ve şefi de çok ilgiliydi. Her eksiğimizi hemen tamamladılar. Aile tatili yapılacak en güzel otellerden birisiniz. Tüm ailem adına 5 günlük tatilimizi sizinle geçirmekten çok keyif aldık. Tüm personelinize sonsuz teşekkürler. Elinize sağlık.
    t
    CELAL E.
    04.2023
    Mükemmel
    Çok güzel bir tatil geçirdik. Özellikle Kids Club personeline çok teşekkürler. Teşekkür ederiz.
    t
    ANIL Ş.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    ASAF M.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    ERHAN Y.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    MURAT E.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    EMRE A.
    06.2023
    Mükemmel
    t
    TOLGA Y.
    05.2023
    Mükemmel