NG Enjoy

Sakarya, Sapanca |
Yarım Pansiyon

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Deluxe Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Teraslı Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suite Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Honeymoon Suite

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Oda (Cuma -Pazar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Oda (Cuma-Pazar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Teraslı Oda (Cuma-Pazar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suite Oda (Cuma-Pazar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Honeymoon Suite (Cuma-Pazar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Oda (Mutlu Pazarlar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Oda (Mutlu Pazarlar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Teraslı Oda (Mutlu Pazarlar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suite Oda (Mutlu Pazarlar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Honeymoon Suite (Mutlu Pazarlar)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Oda (Pazar Şansı)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Oda (Pazar Şansı)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Teraslı Oda (Pazar Şansı)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suite Oda (Pazar Şansı)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Honeymoon Suite Oda (Pazar Şansı)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Oda (Orman Terapisi)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Oda (Orman Terapisi)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deluxe Teraslı Oda (Orman Terapisi)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suit Oda (Orman Terapisi)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

Sapanca ve Afyon’da yer alan otelleriyle turizm sektörüne yepyeni bir hizmet anlayışı kazandıran NG Hotels, ailesine konforun ve lüksün sınırlarını aşan yeni bir üye kazandırdı. Türkiye’nin en lüks ve 7 farklı kalite belgesine sahip otelleri NG Sapanca ve NG Afyon’dan sonra Sapanca’daki 2’inci otel yatırımı olan NG Sapanca Enjoy, hem çocuklu aileler, hem romantik çiftler hem de şirket organizasyonları için bölgenin alternatif konseptlere sahip, doğayla iç içe ve modern tasarımlı oteli olarak misafirlerini aradıkları tatil ortamıyla buluşturuyor.
Türk ve dünya mutfaklarından lezzetler sunan restoranları, açık ve kapalı havuzları, çocuklara ve yetişkinlere özel alanları, her türlü toplantı ve etkinliğe ev sahipliği yapan yüksek standartlı toplantı salonlarıyla otel, “Hayat Enjoy'da güzel!” sloganını her detayında yaşatıyor.

NG Sapanca Enjoy, yüksek standartları ve misafirlerinin konforu için sunduğu eşsiz imkanlarıyla doğa, orman ve göl tutkunlarına hayatı yeniden yaşatıyor. Orman, havuz ve göl manzaralı 246 Deluxe, 4 Suite olmak üzere toplam 270 oda ile hizmet veren 5 yıldızlı NG Sapanca Enjoy, aynı zamanda pandemi sürecinde Türkiye’nin yeni açılan ilk büyük oteli olma özelliğini taşıyor.

5 yıldızlı otel kavramını yeniden tanımlıyor
NG Sapanca Enjoy, 5 yıldızlı otel kavramını yeniden tanımlayan odalarıyla misafirlerinin tüm beklentisini tam olarak karşılıyor.

Ailece ya da baş başa en güzel tatil
NG Sapanca Enjoy, herkese uygun farklı aktiviteleriyle doğanın kalbinde ailecek tatil yapmanın keyfini sunuyor. Misafirlerini yemyeşil ormanın içinde, kuş cıvıltıları eşliğinde, keyifli ve özel anlar yaşamaya davet eden NG Sapanca Enjoy, baş başa tatil yapmak isteyenleri de aşk ve romantizmle buluşturuyor. Sevdikleriyle sakin bir tatil geçirmek isteyenler, otelin sunduğu “Lüks Wellness” konsepti ve “Orman Terapisi” eşliğinde yepyeni anılar biriktirebiliyorlar.

Minik misafirler için mutluluk dağıtıyor
NG Sapanca Enjoy, çocuklara özel alanları ile hem eğlenceli hem de verimli bir tatil imkânı sunuyor. Kendilerine ayrılmış alanlarda gözetmenler eşliğinde eğlenen minik misafirler, çeşitli oyunlarla ve eğitici aktivitelerle zaman geçirirken konaklamaları boyunca güzel anılar biriktiriyor.

Her türlü toplantı için üst düzey toplantı odaları
Şehrin kalabalığından ve stresinden uzakta, yepyeni bir yaşam tarzı sunan NG Sapanca Enjoy’un en yüksek teknoloji kullanılarak donatılan ses geçirmez duvarları, eşsiz akustik ve ışıklandırma sistemine sahip toplantı salonları, her türlü toplantı için ideal bir ortam sunuyor. Tamamı gün ışığı alan, bin alternatif büyüklükte 10 toplantı salonuna sahip olan otel, bilinen toplantı ve konferans konseptlerini adeta yeniden tanımlıyor.

Dünyaca ünlü lezzetlere yolculuk
NG Sapanca Enjoy, 2 restoran, 1 snack, 2 bar, 1 cafe, 1 dondurma dükkândan oluşan lezzet noktalarıyla tüm misafirlerinin damak tadına hitap ediyor. Türk ve dünya mutfaklarından farklı lezzetleri bir araya getiren otel, yeşil alanların geniş yer kapladığı özel konseptli restoranlarıyla misafirlerini dünya turuna çıkarıyor.

Kadınlara ve erkeklere özel ayrıcalıklı SPA hizmeti
NG Sapanca Enjoy’un 4 bin 600 metrekarelik alanda konumlandırdığı, misafirlerinin ruhunu ve bedenini tazeleyerek şifa dağıtan SPA alanında; kadın, karma ve çocuklu aileler için tanımlanan 3 bölüm ve 6 havuz yer alıyor. “İyi yaşam”ın şifresini veren Aliva SPA, misafirlerini dinlendirirken yeniliyor.

Eğlencenin tadını havuzda çıkarın
NG Sapanca Enjoy’da tatilde eğlencenin tadı havuzlarda çıkıyor. NG Sapanca Enjoy’da 5 kapalı, 2 açık olmak üzere toplam 7 havuz ve 1 aquapark bulunuyor. Misafirlerine diledikleri gibi zaman geçirme ve doyasıya eğlenme imkânı sunan havuzlar, sadece çocukların değil yetişkinlerin de vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Ayrıca NG Sapanca Enjoy’da her yaş için harika bir oyun dünyası bulunuyor. Air Soft Poligon, Bilardo, Masa Tenisi, Nostalji Atari, Air Hokey, Langırt, Hareketli Basket Makinası, Sony Playstation 4 ve VR ile keyifle zaman geçiren çocuklar, N’joy Game Center’ın tutkunu oluyor.
Sapanca Kırkpınar mevkiindeki tesis; Sapanca Gölü'ne 1 km, Sapanca şehir merkezine 5 km ve Sabiha Gökçen Havalimanı'na 85 km mesafede konumlanıyor.
Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Hizmet Saatleri
Açık Büfe Kahvaltı : 07.00-10.00 (Cumartesi ve Pazar Günleri 07.00-10.30)
Açık Büfe Akşam Yemeği : 19.00-22.00
  • Yetişkinlere Özel Kapalı Karma Havuz; Sadece 14 yaş ve üzerinde misafirlerimiz kabul edilmektedir.
    Bu bölümde 140 M²’lik Yüzme Havuzu, 30 M²lik Hidromasaj Havuzu Bulunmaktadır. Toplam 643 M²’dir.

  • Kapalı Karma Havuz; Çocuk Kabul Edilen Yüzme Havuzu 160 M2’dir. Bu Bölümde Çocuklara Özel 20 M²’lik Havuzu Bulunmaktadır. Toplam 643 M²dir.

  • Kadınlara Özel Kapalı Havuz; Kadın Yüzme Havuzu 120 M²’dir.

  • Açık Karma Havuz; 19 Mayıs – 15 Eylül tarihleri arasında hizmet veren Açık Yüzme Havuzu 830 M2’dir.

  • Açık Çocuk Havuzu; 19 Mayıs – 15 Eylül tarihleri arasında hizmet veren Açık Çocuk Havuzu 30 M2’dir.
  • N’joy Eğlence Merkezi; 5 Kulvar Air Soft Poligon, 2 Bilardo, 2 Masa Tenisi, 2 Nostalji Atari, Air Hokey, Langırt, Hareketli Basket Makinası, Motosiklet Simülasyon, Dart, 6 Adet Sony Playstation Pro 4, Karaoke,

  • Sanat Evi Etkinlikleri: Art atölyesi, Ebru sanatı, Mandala, Origami, Kil yapımı, Lego city, Maket yapımı, Bilim atölyesi.

  • Sincap Çocuk Kulübü: 4 yaş ve üzerindeki çocuklar kabul edilir. 4 Yaş altında çocuklar sadece ebeveynleri alınabilmektedir.
  • SPA Merkezi Kadın, Erkek ve Çiftler Olmak Üzere 3 Ayrı Bölümden Oluşmaktadır.

  • Aliva SPA Toplam 4600 M2’dir.

  • SPA Kadın Bölümünde; İnfrared Sauna, Kar Çeşmesi, Hamam, Fin Saunası, Buhar Odası, Dinlenme Odası, Giyinme Odası, Duş ve WC’ler bulunmaktadır. Toplam 241 M²’dir.

  • SPA Erkek bölümü; İnfrared Sauna, Kar Çeşmesi, Hamam, Fin Saunası, Buhar Odası, Dinlenme Odası, Giyinme Odası, Duş, WC’ler bulunmaktadır. Toplam 358 M²’dir.

  • SPA Çiftler bölümü; Sauna, Buhar Odası, Tepideryum, Macera Duşu, Kar Çeşmesi, Dinlenme Alanı bulunmaktadır. Toplam 145 M²’dir.

  • Çocuklu aileler için SPA katında ayrı girişi olan 32 M²lik hamam, ılıklık ve kese odaları. Toplam 85 M²’dir.

  • SPA merkezimizde; 2 çift kişilik, 9 tek kişilik masaj odası, 1 adet bakım odası bulunmaktadır.

  • VIP Bölümü: 2 adet 60 m2’lik VIP oda (wc, duş, sauna, dinlenme alanı, jakuzi, çift yataklı masaj odası, buhar odası, hamam)

  • SPA Merkezimize 14 yaş ve üzeri misafirlerimiz kabul edilmektedir.
  • Sağlık Hizmetlerimiz
    · Tesiste sağlık hizmeti verilmekte olup, misafirlerin ateş durumu temassız ateş ölçerlerle alınıp konaklama boyunca takip edilmektedir. Sağlık ekibi yüksek ateş, nefes darlığı, öksürük gibi Covid-19 belirtileri gösteren misafirlere Sağlık Bakanlığı’nın belirlemiş olduğu resmi mevzuata göre müdahale etmektedir. Belirti gösteren kişi ya da kişilere maske, siperlik ve koruyucu donanım sağlanarak yetkili sağlık kuruluşlarına bilgi verilmektedir.
    · Tesiste genel müdürün liderliğini yaptığı bir Pandemi Kurulu oluşturulmuştur. Kurulda genel müdür yardımcısı, operasyon müdürü, hemşire, İSG uzmanı, işyeri hekimi, kalite yöneticisi, hijyen sorumluları ve departman müdürleri yer almaktadır.
    · Kurul pandemi süreciyle ilgili tüm yasal güncellemeleri takip etmekte ve tesisteki uygulamaların güncellenmesini sağlamaktadır.

    Sosyal Mesafe Uygulamaları
    · Tesiste sosyal mesafe kurallarına uygun olarak lobi, fuaye, restoran, resepsiyon deski, havuz çevresi, havuz çevresi oturma ve dinlenme alanlarında sosyal mesafe kurallarına göre işaretleme yapılmıştır.
    · Misafir transfer araçları, personel servisleri ve şirket araçlarında sosyal mesafe düzenlemeleri yapılmıştır.
    · Asansörlerin kapasiteleri belirlenmiş olup uyarıcı görseller, ilgili alanlara asılmıştır. Asansörler aynı aileden/gruptan 4 kişi, birbirini tanımayan misafirlerin ise maksimum 2 kişi bineceği şekilde organize edilmiştir.
    Sanitasyon Uygulamaları
    · Tesisin misafir odaları, restoranları, barları, SPA alanları, genel mekanları, toplantı odaları ve tüm diğer misafir alanları ile gıda üretim alanları, personel kullanım alanları, ofisler ve depoları detaylı bir şekilde dezenfekte edilmektedir.
    · Sosyal alanlarda kullanılan masa ve sandalye gibi malzemeler her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    · Tesiste misafirlerin ve çalışanların temas ettiği yüzeyler, sık sık dezenfektan ve temizlik kimyasalları ile temizlenmektedir.
    · Tesiste Johnson Diversey Temizlik Kimyasalları ile temizlik ve dezenfeksiyon yapılarak hijyen sağlanmaktadır.
    · İhtiyaç duyulan her alanda el dezenfektanları bulunmaktadır.

    Havuz Temizliği
    · Havuzların temizliği ve dezenfeksiyonu klor ile gerçekleştirilmektedir.
    · Havuz sularında lejyonella kontrolü yapılmaktadır. Ayrıca kimyasal ve mikrobiyolojik kalitesi, yapılan analizlerle aylık olarak izlenmektedir.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerini sık aralıklarla kontrol edilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Oda Temizliği
    · Oda temizliğinde görevli kat personeli, maske ve eldiven kullanarak çalışmaktadır. Her oda temizliğinden sonra eldiven değişimi yapılmaktadır.
    · Tüm yüzeyler temizlendikten sonra önemli noktalar (kapı kolları, klima düğmeleri, kasa düğmeleri, abajur düğmeleri, telefon, kumanda, banyo metal armatürler, saç kurutma makinesi tutma yeri ve WC oturakları) sıklıkla dezenfekte edilmektedir.
    · Misafirlerin kullanımına sunulan tüm buklet malzemeleri dezenfekte edilmekte ve güvenli şekilde muhafaza edilmek suretiyle odalara yerleştirilmektedir.
    · Temizlik işlemleri bittikten sonra odalar en az 1 saat havalandırılmaktadır.
    · Tesiste yatak temizliklerinin sıklığı artırılmıştır.
    · Odalarda bulunan tek kullanımlık buklet malzemelerinin sayısı artırılmıştır.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri bittiğinde odaların ilk misafirler tarafından açılması için kapılar mühürlenmektedir.

    SPA Alanları
    · Hamam ve masaj alanlarının temizlik ve dezenfeksiyonuna önem verilmektedir.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerini yapan çalışanlar kişisel koruyucu donanım kullanmaktadır.
    · Sauna, buhar banyosu alanlarında rezervasyon sistemi uygulanmaktadır. Bu alanların kullanım süresi 30 dakika olarak belirlenmiş olup, bir sonraki misafirin kullanımından önce temizlik ve dezenfeksiyon işlemi yapılmakta, bu alanlara 15 dakika sonra yeni misafir kabulü yapılmaktadır.
    · Spor salonunda bulunan tüm ekipmanlar sosyal mesafe kuralına göre yeniden dizayn edilecek, her kullanımdan sonra dezenfekte edilecek ve misafirlerin hizmetine sunulacaktır.
    Ortam Havası Klima Bakımı ve Hijyen
    · Mevcut periyodik ve lejyonella bakımları yapılmakta olup havalandırma filtreleri düzenli olarak değiştirilmektedir.

    Çalışan Sağlığı ve Hijyen Kuralları
    · Tesis çalışanlarının tesise giriş ve çıkışlarında ateşleri ölçülmekte ve sağlık durumları yakından izlenmektedir. Ateş, grip, öksürük vb. belirtileri olan çalışanlar, sağlık kurumlarına yönlendirilmektedir.
    · Tesis çalışanları el hijyenine dikkat etmektedir.
    · Tüm çalışanlara maske takma zorunluluğu getirilmiş olup, ihtiyaç duyulması durumunda diğer kişisel koruyucu ekipmanları da kullanmaktadırlar.
    · Personel alanlarındaki masalar, sosyal mesafe kuralına uygun şekilde düzenlenmiştir.
    · İş sağlığı ve güvenlik uzmanı ile işyeri hekimi tarafından çalışanlara bilinçlendirme eğitimleri verilmiş olup, eğitimlerin devamı periyodik olarak gerçekleştirilecektir.
    Eğitim Faaliyetleri
    · Covid-19 ve diğer olası pandemilere ilişkin tüm çalışanlara hastalık belirtileri, korunma yolları, şüpheli ve acil durumlarda yapılması gerekenlere ilişkin Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan kriterler ve yasal mevzuat doğrultusunda eğitimler verilmektedir.
    · Tüm broşür ve bilgilendirmeler çalışanların kolayca ulaşabileceği şekilde tesis içine yerleştirilmiştir. Ayrıca ilgili tüm materyaller online olarak çalışanlarla paylaşılmaktadır.

    Gıda Güvenliği
    · Tesisin ISO 22000 Gıda Güvenliği Sertifikası bulunmaktadır. Tüm ürün ve hizmetler HACCP (gıda güvenliği) kuralları doğrultusunda üretilmekte ve sunulmaktadır. Tarladan çatala kadar olan süreç izlenmekte, mikrobiyolojik analizler yapılmaktadır.
    · Gıda üretim alanları gıda mühendisleri tarafından denetlenmekte ve ilgili noktalarda eğitimli personeller tarafından üretim yapılmaktadır.
    · Tüm meyve ve sebzeler klorlama yöntemiyle dezenfekte edilmektedir.
    · Yapılan temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinin doğrulanması amacıyla anlaşmalı olunan akredite laboratuvar tarafından birçok kullanım alanından swap, ortam petrisi örnekleri alınmakta ve analiz edilmektedir.
    · Aylık olarak üretimi yapılan her gıdanın mikrobiyolojik analizleri akredite edilmiş laboratuvarlarda gerçekleşmektedir. Bunun yanında gıda mühendisleri tarafından her ay el, yüzey ve gıda numunelerinden örnekler alınarak analizleri yapılmaktadır.
    · Mutfak personeli maske ve eldiven kullanmaktadır.
    · Gıda üretim alanları sürekli olarak kameralarla izlenmektedir.

    Ön Büro Hizmetleri
    · Otele kayıt işlemleri sırasında misafirler, Covid-19 önlemleri konusunda bilgilendirilmektedir.
    · Giriş sırasında yapılan işlemler, sosyal mesafe kurallarına göre gerçekleştirilmektedir. Bu doğrultuda resepsiyon deskinin önüne 1,5 m ara ile sosyal mesafe çizgileri konulmuştur.
    · Resepsiyon çalışanları çalışma esnasında koruyucu ekipman kullanmaktadır.
    · Rezervasyon sırasında teması en aza indirmek adına misafirlere içinde Registration Card, kalem, 2 adet boş kapı kartı, kart kılıfı, info sheet ve Covid-19 broşürünün bulunduğu bir kit verilecektir.
    · POS makinelerinin temizlik ve dezenfeksiyonu sık aralıklarla yapılmaktadır.
    · Bavullar ve diğer eşyalar kişisel koruyucu donanımını sağlamış çalışanlar tarafından güvenli bir şekilde odalara bırakılacaktır.
    · Pandemi süresince vale hizmeti verilmeyecektir.

    Yiyecek/İçecek Alanları
    · Restoranlarda menü seçenekleri oluşturulmuştur. Yemek servisi garsonlar tarafından yapılacaktır.
    · Kahvaltı hizmeti açık büfe veya a la carte usulü servis edilecektir.
    · Açık büfede servisi aşçılar gerçekleştirecek olup, self servis uygulanmayacaktır.
    · Yiyecek ve içecek alanlarında çalışanlar, koruyucu ekipman kullanmaktadır.
    · Masalarda masa örtüsü ve bez peçete bulundurulmayacak olup tek kullanımlık kağıt peçete, tuz, biber vb. ürünler servis edilecektir.
    · Çatal, kaşık, bardak, tabak gibi servis anında kullanılan tüm ekipmanlar, her kullanımdan sonra yüksek ısılı makinelerde yıkanmakta ve %100 hijyen sağlanmaktadır.
    · Restoranlarda self servis şeklinde kullanılan çay ve kahve makineleri kaldırılmış olup, içecekler garsonlar tarafından servis edilecektir.

    Satın Alma ve Depolama Faaliyetleri
    · Tüm ürünler güvenli tedarikçilerden alınmakta, tedarikçiler gıda mühendisleri ve kalite yöneticileri tarafından sürekli denetlenmekte ve kontrol edilmektedir. Tedarikçilere gıda mühendisleri tarafından periyodik olarak habersiz ziyaretler yapılmaktadır.
    · Tedarikçilerden gelen ürünler kontrol işlemlerinden sonra tesise girmekte, mikrobiyolojik analizleri sunulan ürünlerin hijyenik olarak mal kabulü gerçekleştirilmekte, depolanmakta ve saklanmaktadır.
    · Tedarikçilerin tesise girişlerinde ateşleri ölçülmekte ve ateşi yüksek olan tedarikçiler tesise kabul edilmemektedir. Tüm tedarikçilerin maske takmaları zorunlu hale getirilmiştir.
    Atık Yönetimi
    · Atıklar Çevre Yönetim Sistemi’ne uygun olarak ayrıştırılmakta ve bertaraf edilmektedir. Bu kapsamda Covid-19 hijyen atık bertarafı konusuna da hassasiyetle dikkat edilmektedir.
    Eğlence Aktiviteleri
    · Yetişkin misafirlere yönelik aktivite programları, sosyal mesafe kuralları doğrultusunda gerçekleştirilmektedir.
    · Pandemi süresi boyunca çocuk aktivite alanları hizmet vermeyecektir.

    Tesis Sınırlandırmaları
    · Ortak olarak yeme-içme açısından yoğun kullanılan restoranlarda sosyal mesafeyi korumak için kapasite sınırlandırmaları yapılmıştır. Hijyen ve güvenliğin sağlanacağı şekilde teması önleyici mesafelerle gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    "Dönemsel ihtiyaçlara bağlı olarak otel yönetimi tarafından manifesto üzerinde değişiklik yapılabilir"
  • Yüzme havuzu, hamam, sauna, masaj salonu faaliyetleri durdurulmuştur.

  • Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.

  • Odalarına giriş, saat 14.00'ten itibaren başlar. Odalardan çıkış saati ise en geç 12.00'dir.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor.
    Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Doğa Oteli

  • 24 Temmuz 2021 - 31 Aralık 2021 tarihleri arasında yapılan 4 gece ve üzeri rezervasyonlarda 1 gece ücretsiz konaklanır.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 04.12.2020 - 31.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 24.07.2021 - 31.12.2021

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.08.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021
    Sağlık Hizmetlerimiz
    · Tesiste sağlık hizmeti verilmekte olup, misafirlerin ateş durumu temassız ateş ölçerlerle alınıp konaklama boyunca takip edilmektedir. Sağlık ekibi yüksek ateş, nefes darlığı, öksürük gibi Covid-19 belirtileri gösteren misafirlere Sağlık Bakanlığı’nın belirlemiş olduğu resmi mevzuata göre müdahale etmektedir. Belirti gösteren kişi ya da kişilere maske, siperlik ve koruyucu donanım sağlanarak yetkili sağlık kuruluşlarına bilgi verilmektedir.
    · Tesiste genel müdürün liderliğini yaptığı bir Pandemi Kurulu oluşturulmuştur. Kurulda genel müdür yardımcısı, operasyon müdürü, hemşire, İSG uzmanı, işyeri hekimi, kalite yöneticisi, hijyen sorumluları ve departman müdürleri yer almaktadır.
    · Kurul pandemi süreciyle ilgili tüm yasal güncellemeleri takip etmekte ve tesisteki uygulamaların güncellenmesini sağlamaktadır.

    Sosyal Mesafe Uygulamaları
    · Tesiste sosyal mesafe kurallarına uygun olarak lobi, fuaye, restoran, resepsiyon deski, havuz çevresi, havuz çevresi oturma ve dinlenme alanlarında sosyal mesafe kurallarına göre işaretleme yapılmıştır.
    · Misafir transfer araçları, personel servisleri ve şirket araçlarında sosyal mesafe düzenlemeleri yapılmıştır.
    · Asansörlerin kapasiteleri belirlenmiş olup uyarıcı görseller, ilgili alanlara asılmıştır. Asansörler aynı aileden/gruptan 4 kişi, birbirini tanımayan misafirlerin ise maksimum 2 kişi bineceği şekilde organize edilmiştir.
    Sanitasyon Uygulamaları
    · Tesisin misafir odaları, restoranları, barları, SPA alanları, genel mekanları, toplantı odaları ve tüm diğer misafir alanları ile gıda üretim alanları, personel kullanım alanları, ofisler ve depoları detaylı bir şekilde dezenfekte edilmektedir.
    · Sosyal alanlarda kullanılan masa ve sandalye gibi malzemeler her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    · Tesiste misafirlerin ve çalışanların temas ettiği yüzeyler, sık sık dezenfektan ve temizlik kimyasalları ile temizlenmektedir.
    · Tesiste Johnson Diversey Temizlik Kimyasalları ile temizlik ve dezenfeksiyon yapılarak hijyen sağlanmaktadır.
    · İhtiyaç duyulan her alanda el dezenfektanları bulunmaktadır.

    Havuz Temizliği
    · Havuzların temizliği ve dezenfeksiyonu klor ile gerçekleştirilmektedir.
    · Havuz sularında lejyonella kontrolü yapılmaktadır. Ayrıca kimyasal ve mikrobiyolojik kalitesi, yapılan analizlerle aylık olarak izlenmektedir.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerini sık aralıklarla kontrol edilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Oda Temizliği
    · Oda temizliğinde görevli kat personeli, maske ve eldiven kullanarak çalışmaktadır. Her oda temizliğinden sonra eldiven değişimi yapılmaktadır.
    · Tüm yüzeyler temizlendikten sonra önemli noktalar (kapı kolları, klima düğmeleri, kasa düğmeleri, abajur düğmeleri, telefon, kumanda, banyo metal armatürler, saç kurutma makinesi tutma yeri ve WC oturakları) sıklıkla dezenfekte edilmektedir.
    · Misafirlerin kullanımına sunulan tüm buklet malzemeleri dezenfekte edilmekte ve güvenli şekilde muhafaza edilmek suretiyle odalara yerleştirilmektedir.
    · Temizlik işlemleri bittikten sonra odalar en az 1 saat havalandırılmaktadır.
    · Tesiste yatak temizliklerinin sıklığı artırılmıştır.
    · Odalarda bulunan tek kullanımlık buklet malzemelerinin sayısı artırılmıştır.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri bittiğinde odaların ilk misafirler tarafından açılması için kapılar mühürlenmektedir.

    SPA Alanları
    · Hamam ve masaj alanlarının temizlik ve dezenfeksiyonuna önem verilmektedir.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerini yapan çalışanlar kişisel koruyucu donanım kullanmaktadır.
    · Sauna, buhar banyosu alanlarında rezervasyon sistemi uygulanmaktadır. Bu alanların kullanım süresi 30 dakika olarak belirlenmiş olup, bir sonraki misafirin kullanımından önce temizlik ve dezenfeksiyon işlemi yapılmakta, bu alanlara 15 dakika sonra yeni misafir kabulü yapılmaktadır.
    · Spor salonunda bulunan tüm ekipmanlar sosyal mesafe kuralına göre yeniden dizayn edilecek, her kullanımdan sonra dezenfekte edilecek ve misafirlerin hizmetine sunulacaktır.
    Ortam Havası Klima Bakımı ve Hijyen
    · Mevcut periyodik ve lejyonella bakımları yapılmakta olup havalandırma filtreleri düzenli olarak değiştirilmektedir.

    Çalışan Sağlığı ve Hijyen Kuralları
    · Tesis çalışanlarının tesise giriş ve çıkışlarında ateşleri ölçülmekte ve sağlık durumları yakından izlenmektedir. Ateş, grip, öksürük vb. belirtileri olan çalışanlar, sağlık kurumlarına yönlendirilmektedir.
    · Tesis çalışanları el hijyenine dikkat etmektedir.
    · Tüm çalışanlara maske takma zorunluluğu getirilmiş olup, ihtiyaç duyulması durumunda diğer kişisel koruyucu ekipmanları da kullanmaktadırlar.
    · Personel alanlarındaki masalar, sosyal mesafe kuralına uygun şekilde düzenlenmiştir.
    · İş sağlığı ve güvenlik uzmanı ile işyeri hekimi tarafından çalışanlara bilinçlendirme eğitimleri verilmiş olup, eğitimlerin devamı periyodik olarak gerçekleştirilecektir.
    Eğitim Faaliyetleri
    · Covid-19 ve diğer olası pandemilere ilişkin tüm çalışanlara hastalık belirtileri, korunma yolları, şüpheli ve acil durumlarda yapılması gerekenlere ilişkin Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan kriterler ve yasal mevzuat doğrultusunda eğitimler verilmektedir.
    · Tüm broşür ve bilgilendirmeler çalışanların kolayca ulaşabileceği şekilde tesis içine yerleştirilmiştir. Ayrıca ilgili tüm materyaller online olarak çalışanlarla paylaşılmaktadır.

    Gıda Güvenliği
    · Tesisin ISO 22000 Gıda Güvenliği Sertifikası bulunmaktadır. Tüm ürün ve hizmetler HACCP (gıda güvenliği) kuralları doğrultusunda üretilmekte ve sunulmaktadır. Tarladan çatala kadar olan süreç izlenmekte, mikrobiyolojik analizler yapılmaktadır.
    · Gıda üretim alanları gıda mühendisleri tarafından denetlenmekte ve ilgili noktalarda eğitimli personeller tarafından üretim yapılmaktadır.
    · Tüm meyve ve sebzeler klorlama yöntemiyle dezenfekte edilmektedir.
    · Yapılan temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinin doğrulanması amacıyla anlaşmalı olunan akredite laboratuvar tarafından birçok kullanım alanından swap, ortam petrisi örnekleri alınmakta ve analiz edilmektedir.
    · Aylık olarak üretimi yapılan her gıdanın mikrobiyolojik analizleri akredite edilmiş laboratuvarlarda gerçekleşmektedir. Bunun yanında gıda mühendisleri tarafından her ay el, yüzey ve gıda numunelerinden örnekler alınarak analizleri yapılmaktadır.
    · Mutfak personeli maske ve eldiven kullanmaktadır.
    · Gıda üretim alanları sürekli olarak kameralarla izlenmektedir.

    Ön Büro Hizmetleri
    · Otele kayıt işlemleri sırasında misafirler, Covid-19 önlemleri konusunda bilgilendirilmektedir.
    · Giriş sırasında yapılan işlemler, sosyal mesafe kurallarına göre gerçekleştirilmektedir. Bu doğrultuda resepsiyon deskinin önüne 1,5 m ara ile sosyal mesafe çizgileri konulmuştur.
    · Resepsiyon çalışanları çalışma esnasında koruyucu ekipman kullanmaktadır.
    · Rezervasyon sırasında teması en aza indirmek adına misafirlere içinde Registration Card, kalem, 2 adet boş kapı kartı, kart kılıfı, info sheet ve Covid-19 broşürünün bulunduğu bir kit verilecektir.
    · POS makinelerinin temizlik ve dezenfeksiyonu sık aralıklarla yapılmaktadır.
    · Bavullar ve diğer eşyalar kişisel koruyucu donanımını sağlamış çalışanlar tarafından güvenli bir şekilde odalara bırakılacaktır.
    · Pandemi süresince vale hizmeti verilmeyecektir.

    Yiyecek/İçecek Alanları
    · Restoranlarda menü seçenekleri oluşturulmuştur. Yemek servisi garsonlar tarafından yapılacaktır.
    · Kahvaltı hizmeti açık büfe veya a la carte usulü servis edilecektir.
    · Açık büfede servisi aşçılar gerçekleştirecek olup, self servis uygulanmayacaktır.
    · Yiyecek ve içecek alanlarında çalışanlar, koruyucu ekipman kullanmaktadır.
    · Masalarda masa örtüsü ve bez peçete bulundurulmayacak olup tek kullanımlık kağıt peçete, tuz, biber vb. ürünler servis edilecektir.
    · Çatal, kaşık, bardak, tabak gibi servis anında kullanılan tüm ekipmanlar, her kullanımdan sonra yüksek ısılı makinelerde yıkanmakta ve %100 hijyen sağlanmaktadır.
    · Restoranlarda self servis şeklinde kullanılan çay ve kahve makineleri kaldırılmış olup, içecekler garsonlar tarafından servis edilecektir.

    Satın Alma ve Depolama Faaliyetleri
    · Tüm ürünler güvenli tedarikçilerden alınmakta, tedarikçiler gıda mühendisleri ve kalite yöneticileri tarafından sürekli denetlenmekte ve kontrol edilmektedir. Tedarikçilere gıda mühendisleri tarafından periyodik olarak habersiz ziyaretler yapılmaktadır.
    · Tedarikçilerden gelen ürünler kontrol işlemlerinden sonra tesise girmekte, mikrobiyolojik analizleri sunulan ürünlerin hijyenik olarak mal kabulü gerçekleştirilmekte, depolanmakta ve saklanmaktadır.
    · Tedarikçilerin tesise girişlerinde ateşleri ölçülmekte ve ateşi yüksek olan tedarikçiler tesise kabul edilmemektedir. Tüm tedarikçilerin maske takmaları zorunlu hale getirilmiştir.
    Atık Yönetimi
    · Atıklar Çevre Yönetim Sistemi’ne uygun olarak ayrıştırılmakta ve bertaraf edilmektedir. Bu kapsamda Covid-19 hijyen atık bertarafı konusuna da hassasiyetle dikkat edilmektedir.
    Eğlence Aktiviteleri
    · Yetişkin misafirlere yönelik aktivite programları, sosyal mesafe kuralları doğrultusunda gerçekleştirilmektedir.
    · Pandemi süresi boyunca çocuk aktivite alanları hizmet vermeyecektir.

    Tesis Sınırlandırmaları
    · Ortak olarak yeme-içme açısından yoğun kullanılan restoranlarda sosyal mesafeyi korumak için kapasite sınırlandırmaları yapılmıştır. Hijyen ve güvenliğin sağlanacağı şekilde teması önleyici mesafelerle gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    "Dönemsel ihtiyaçlara bağlı olarak otel yönetimi tarafından manifesto üzerinde değişiklik yapılabilir"