Merit Park Hotel Casino

Kıbrıs, Girne |
Ultra Her Şey Dahil

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Min.7 Gece

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda 1-2 Gece

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Girne, Kervansaray mevkiinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı’na 43 km, Girne’ye 6 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler Kybele Restoranda ücretsiz. Geç kahvaltı, pazar günleri 11.30'a kadar devam ediyor. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli ve yabancı, premium alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat Sherwood Bar'da (lobi) ücretsiz. Letafet Bar, konser günleri hizmet veriyor.

Diyet ve vejetaryen büfe, öğle ve akşam yemeklerinde servis ediliyor. A la Turka Kafede gözleme, sandviç, makarna, dürüm, patates, meyve, dondurma çeşitleri ve Ultra Her Şey dahil yerli yabancı içecekler bulunuyor.

A la carte restoranlar, rezervasyonlu ve ücretli. Servis Bar yemek saatlerinde hizmet veriyor. Minibar günde bir kez ücretsiz yenileniyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Park'ta Meyhane A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Fora Balık A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Park'ta Et A la Carte Restoran (Steak) (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    09.00-19.00 Vitamin Bar (SPA)
    10.00-19.00 Beach Bar (Sahil)
    10.00-02.00 Pool Bar
    11.00-17.00 Macaron Pasta ve Snack İkramlar
    11.00-17.00 A la Turka Cafe (Gözleme, Sandviç, Makarna, Dürüm, Patates, Meyve ve Dondurma)
    12.00-17.00 Beach Snack (Sahil)
    13.00-15.00 Öğle Yemeği (Diyet ve Vejeteryan Büfe)
    14:00-02:00 Nargile Cafe
    19.30-00.00 Toranj Nargile
    19.00-21.30 Akşam Yemeği (Diyet ve Vejeteryan Büfe)
    19.30-00.00 Fora Balık A la Carte Restoran (Çarşamba, Cuma, Cumartesi Günleri)
    19.30-00.00 Park'ta Et A la Carte Restoran
    19.30-00.00 Park'ta Meyhane A la Carte Restoran
    24 Saat Sherwood Bar (Lobi)
  • Denize sıfır konumdaki tesisin, çim ve özel kumdan oluşan kendine ait platformu ve iskelesi bulunuyor.

  • Beach Bar 10.00-19.00, Beach Snack 12.00-17.00 saatleri arasında sahil bölümünde hizmet vermektedir

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve havlu kullanımı ücretsizdir
  • Tesiste 4-6 yaş, 7-9 yaş ve 10 -12 yaş olmak üzere 3 ayrı çocuk kulübü bulunmaktadır.


  • 4-6 yaş çocuklar için; lego yapımı, elişi etkinlikleri, hayvan sevgisi ve bakımı, mini disco, sinema, kids yoga, doğadan metal toplama, çocuk parkı, yüz boyama, İngilizce dersi, masal drama aktiviteleri.

    7-9 yaş çocuklar için; doğa yürüyüşü, streching, hayvan sevgisi ve bakımı, angry birds, sinema, mini dart, doğadan materyal toplama, twister, kids yoga, İngilizce dersi, takı tasarımı aktiviteleri yapılmaktadır.

    10-12 yaş çocuklar için; doğa yürüyüşü, balon voleybol, mini basketbol, resim, su topu, su jimnastiği, angry birds, twister, korsan günü, body bowling, mini futbol, kolaj çalışması, drama, maske yapma, piknik, çocuk show, olimpiyatlar, boccia, İngilizce dersi, mini disko, takı tasarımı, sinema aktiviteleri yapılmaktadır.
  • C-in’de VIP karşılama

  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odada özel balayı set-up (meyve, kalpli pasta, köpüklü şarap, çiçek yaprakları ile süslenmiş oda, bornoz ve terlik)

  • 2.gün odaya kahvaltı servisi

  • Masajlarda %20 indirim

  • Müsaitlik durumunda bir üst kategorideki odaya upgrade imkanı


  • Not: Balayı paketinden faydalanmak isteyen misafirlerin evlilik cüzdanlarını yanlarında bulundurmaları gerekiyor.
  • Tesiste sağlık akışı ve güzellik terapileri için, SPA paketleri bulunuyor.

  • 2 adet hamam, sauna, buhar odası ve fitness salonu ücretsiz; Vitamin Bar, Uzak Doğu ve klasik masaj çeşitleri, terapiler, cilt ve vücut bakımları, VIP masaj odaları ve jakuzili VIP masaj odaları ücretli olarak hizmet veriyor.
  • ÖNBÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
  • Otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan, dünyanın en önemli
    markası Johson Diversey kullanılmaktadır.

  • Misafiri ayrılan bir odanın yeni bir misafire verilmesi için, oda belirli bir zaman boş bırakılacak,
    havalandırılacak ve gerekli dezenfeksiyon yapıldıktan sonra yeni misafire verilecektir.

  • Oda temizliğinde çalışan housekeeping personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven ile çalışacaktır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan önce eller yıkanarak maske, eldiven ve temizlik bezleri yenileri ile değiştirilecektir.

  • Kat hizmetleri ve odalara girecek teknik servis personeli her oda için yeni bir tek kullanımlık önlük kullanacaktır.

  • Daha önce odanızda bulunan tüm basılı malzemeler azaltılacak ve bu malzemelerdeki tüm bilgiler oda içerisinde bulunan TV kanalına yansıtılacaktır.

  • Odalardaki buklet malzemelerine 30-40 ml’lik ücretsiz dezenfektan eklenecektir.

  • Odalara isteyen misafirlerimizin kullanması için maske bırakılacaktır.

  • Çamaşırhane/kuru temizleme servisleri mutlaka poşet içerisinde odaya götürülecektir.

  • Yastık alezi, check-out sonrası yastık kılıfları ile birlikte değiştirilecektir.

  • Odalardaki jakuzi detaylı temizliği her check-out sonrasında yapılacaktır.

  • Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı yapılacaktır.

  • HK’nın kullanmış olduğu elektrikli süpürgelerin filtre kontrolü günlük olarak yapılacaktır.

  • Çamaşırhaneden çıkan tüm havlular paketlenerek taşınacaktır.


  • HOUSEKEEPING
  • Açık büfelerdeki çay kahve hizmeti personel tarafından yapılacaktır.

  • Büfe baharatlıkları kaldırılacak, restoran masalarında tuz ,karabiber ve baharatlar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. Tüm restoranlarda masa dezenfekte ekibi oluşturulacaktır.

  • Tüm restoranlarda kullanılacak çorba kaşığı, tatlı ve çatal bıçağı paket içerisinde verilecektir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık çatal/kaşık verilecektir.

  • Restoranlarda ve snacklarda tek kullanımlık plastik çatal, bıçak ve kaşık bulundurulacaktır.

  • Bebek mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek tümden streçlenecektir.

  • Misafir oturmadan masalara servis açılmayacaktır.

  • Restoran, bar, snack restoranların masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden düzenlenecektir.

  • Restoranlarda misafir sayısının düşük olduğu zamanlarda set menü hazırlanarak A’la Carte hizmet verilecektir.

  • RESTORAN & BAR
  • Mutfak, restoran ve barlarda güçlü el dezenfektanı kullanılacaktır.

  • Barlarda pipet uygulaması kaldırılacaktır.

  • Barlarda cam, plastik/mika, kağıt bardak kullanımına başlanacaktır.

  • Barlardaki masalar dezenfekte edilecektir.

  • Barlardaki çerez sunumu kapalı ambalajlarda yapılacaktır.

  • Kokteyllerde şemsiye ve garnitürler kullanılmayacaktır.

  • Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir.

  • Oda servisi hizmeti hijyenik koşullarda devam edecektir.

  • Çay kahve set-up’larında poşetli tek kullanımlık bardak ve yanında ambalajlı kolonyalı mendil verilecektir.

  • Ekmek büfesinde ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek yer alacak veya ekmekler dilimlenip porsiyonluk paketler halinde servis edilecektir. Hasır veya gıda hijyenine uygun olmayan malzemeler bulundurulmayacaktır.

  • Sıcak büfelerde gurme ve adet sunum olacaktır. Aşçılar tarafından servis edilecektir.

  • Tüm misafirlerimiz büfelere maske ile kabul edilecektir. Açık büfe girişlerinde isteğe bağlı tek kullanımlık eldiven bulundurulacaktır.

  • Büfede çalışacak tüm personelimiz siperlik ve maske kullanacaktır.

  • Çocuk büfelerinde chafing dish (reşo) kullanılmayacak, misafirin isteğine göre ürün hazırlanıp servis edilecek veya adetlik ürünler ile sunum yapılacaktır.

  • Restoranlardaki çocuk büfelerinde paketli ürün verilecektir.
  • Tüm sebze ürünlerimiz ozonlu yıkama makinesi ile yıkanacaktır.

  • Soğuk büfesi, mezeler ve pastane bölümü ürünlerinin tamamı adet sunum olacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu, koruyucu kıyafetli görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • YİYECEK & İÇECEK
  • Kahvaltıda yoğurt, reçel, tereyağı, cornflakes ve zeytin çeşitleri adet (paketli) olarak sunulacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • Şarküteri ve peynir çeşitleri büfede dilimlenip görevli personel tarafından servis edilecektir.

  • Söğüş salatalık domates tamamen şov ağırlıklı olup misafir istediğinde, doğranıp servis edilecektir. Ön hazırlık yapılmayacaktır.

  • Dondurma, paketli ve dökme olarak birlikte sunulacaktır.

  • Sabah kahvaltısında yumurta servisi sipariş üzerine hazırlanacak, haşlanmış yumurta hariç önceden hazırlanmayacaktır.

  • Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.

  • HAVUZ & DENİZ
  • Havuz kimyasallarımızın seviyesi artırılmıştır ve daha önce uygulanmakta olan hijyen standartlarımız artarak devam etmektedir.

  • Çocuk ve yetişkin havuzlarının suları gerekli zamanlarda hijyenik koşullara uygun olarak boşaltılıp tekrar doldurulacaktır.

  • Tüm havuz çömlek çöpleri sırlı olacaktır, her gün mutlaka klorla yıkanacaktır.

  • Plaj havluları poşetlenerek dağıtılacaktır.

  • Şezlonglar 2’şerli gruplar halinde ve her grup arasında 1.5 metre mesafe bırakılacak şekilde yerleştirilecektir.

  • FITNESS & SPA
  • Fitness Center kullanım saatleri 07.00-12.00 / 14.00-19.00 arası olacaktır. Aradaki sürede Fitness
    Center dezenfekte edilecektir.

  • Fitness Center’a giriş yapılmadan önce el dezenfektanı kullanımı mecburi olacaktır.

  • Fitness, hamam, Fin hamamı, masaj odaları ve sauna belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.

  • Misafirlerin masaj almadan önce duş alması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.

  • Masaj odalarında rulo kağıt havlu bulundurulacaktır.

  • Masaj yaptıracak misafirlere sağlık bilgi formu doldurtularak son 14 gün içerisinde bulundukları yerler kayıt edilecektir.

  • Masaj odaları her masajdan sonra 30 dk. boş bırakılacak ve dezenfekte edilecektir.

  • Kapalı havuz, hamam ve masaj odalarında bulunan soyunma dolapları için şeffaf poşet verilecektir.

  • Hamam, Fin hamamı ve saunadaki oturma yerleri kullanım kapasitesine göre sosyal mesafe kuralına uygun olarak işaretlenecektir.

  • SPA ve hamamdaki dinlenme alanının temizlik ve dezenfeksiyonu gün içinde 2 kez yapılacaktır.

  • Masaj uygulamalarından yüz masajı ve baş masajı hizmeti verilmeyecektir.

  • Hamam ve sauna kullanımı rezervasyonlu olarak yapılacaktır.

  • Masörler maske ile birlikte siperlik de kullanarak çalışacaktır.

  • Seanslar sırasında kullanılan aksesuarlar kaldırılacaktır.

  • CASINOLARIMIZ
  • Casino girişlerinde otel misafiri dışındaki misafirlere ateş ölçümü yapılacak ve ateşi yüksek olan misafirler içeriye alınmayacaktır.

  • Otel kısmı için geçerli olan tüm temizlik ve hijyen kuralları Casino’da da geçerli olacaktır.

  • Casino misafirleri mümkün olduğu oranda sosyal mesafe korunarak yerleştirilecektir.

  • GENEL ALAN UYGULAMALARI
  • Tüm genel alanlar kullanım yoğunluğuna göre süreler belirlenerek etkin dezenfeksiyon yapılacaktır.

  • Mini kulüp, mutfaklar, depolar, genel mekanlar, fitness center, sauna, masaj odaları, bagaj odası, asansör içleri ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. ULV cihazı ile dezenfeksiyon işlemi, personelin ve misafirin olmadığı saatlerde yapılacaktır.

  • Otel içerisinde bulunan kuaför, market, SPA ve su sporları merkezine sosyal mesafe korunarak misafir kabul edilecektir.

  • Kuaför, market, SPA ve su sporları merkezinde mümkün olduğunca mobil temassız ödeme imkanı sunulacaktır.

  • Spor aktiviteleri öncesinde misafirlerin ellerini dezenfekte etmesi kuralı uygulanacaktır.

  • Spor aletleri sosyal mesafe aralığı dikkate alınarak düzenlenecektir.

  • Genel alanlardaki, misafir ve personel alanlarındaki su dolapları ve sebiller kaldırılacaktır.

  • Asansörlere en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak misafirin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. Misafirlere girişte verilmek üzere; misafirlerin uymaları gereken hijyen ve sanitasyon kuralları hakkında bilgilendirme yazısı hazırlanacaktır.

  • Resepsiyon, restoran, depo ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.

  • Dış alan oyun parkuru ve plaj alanı günlük olarak temizlenip dezenfekte edilecektir.

  • Misafir ve servis asansörlerinin kumanda panelleri daha sık dezenfekte edilip temizlenecektir.

  • Otel içerisindeki bölümlerde dezenfekte ekipleri tulum, eldiven, siperlik ve maske ile çalışacak, tek kullanımlık ekipmanlar tercih edilecektir.

  • Ortak alanlardaki tuvaletlerde tek kullanımlık klozet örtüleri kullanılacaktır.

  • Bebek bezi değiştirme ünitelerindeki minderler kaldırılacak ve dezenfektan bulundurulacaktır. Üniteler günlük olarak HK görevlisi tarafından yıkanıp dezenfekte edilecektir. Misafirlerin kullanımı için ünite yanına sprey dezenfektan konulacaktır.

  • Bahçe sulama işlemi damlacık oluşturma riski nedeni ile misafir ve çalışan yoğunluğunun az olduğu zamanlarda yapılacaktır.

  • Odalardaki havalandırma filtreleri temizlenecek ve lejyonelya tabletleri kontrol edilecek, fan coil temizlenecek, AC klimalar aynı standartlarda temizlenecektir.

  • Buz makinelerinin dezenfeksiyon işlemleri için otellerde ozon sistemi kurulacaktır. Dışarıdan buz alımlarında tedarikçiden analiz raporu istenecektir.

  • Otele giriş yapan tüm personel, misafir ve tedarikçilerin ateşinin ölçülmesi sağlanacaktır, gerekli kontroller ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında tesislere kabul edilecektir.

  • Aktivitelerde sosyal mesafe kuralı dikkate alınacak ve yakın mesafe gerektiren tüm organizasyonlar iptal edilecektir.

  • İlaçlama firması ile tekrar otel bazında çalışma yapılarak ilaçlama şekilleri belirlenecektir.

  • Salgın sebebi ile Misafir & Misafir, Misafir & Çalışan ve Çalışan & Çalışan ilişkileri son derece önemlidir. Bu bilinç ile Merit Grubu çalışanları olarak bizler sizlere en hijyenik ve güvenli şekilde hizmet verirken siz değerli misafirlerimizin de gerekli hassasiyeti göstermesini, tesis kurallarına uymasını ve çalışanlarımızın uyarılarını dikkate almasını önemle rica ediyoruz.

  • Personel yemekhanesinde boşalan masa ve sandalyeler, dezenfekte edildikten sonra kullanılacaktır. Masa ve sandalyeler sosyal mesafeye göre düzenlenecektir.

  • KKTC'ye dönen personele Covid-19 taraması, oteller açılmadan önce iş başı yapacak personele sağlık taraması yapılacaktır. (Özellikle akciğer grafisi çekilecektir.)

  • İnsan Kaynakları Departmanı tarafından Covid-19 salgını ile ilgili sunum hazırlanarak her ay yeni başlayan personele eğitim verilecektir. Otel açılışından önce ise istisnasız tüm çalışanlara eğitim verilecektir.

  • Salgın ile ilgili personele dağıtılmak üzere broşür hazırlanacaktır.

  • Personel servis araçlarında gerekli hijyen önlemlerinin alınması için araç içi dezenfekte işlemleri her gün yenilenecek ve elle temas edilen yüzeyler alkol ya da klor bazlı dezenfektanlar ile silinecektir. Araçlar servis sonrası komple havalandırılacaktır. Havalandırma kanalları ve filtreleri düzenli olarak temizlenecektir.

  • Servis aracını kullanan personel, koltuklara yeterli mesafe olacak şekilde (1 boş, 1 dolu) oturacaktır.

  • 2020 yılında iş başvuruları nizamiyeden yapılacak, İş İstek Formları ana kapı girişinde doldurtularak gün içinde İnsan Kaynakları Departmanı'na teslim edilecektir.

  • Personel servislerinde otellerin açılışından sonra ilk 60 gün boyunca mutlaka maske ile oturulacaktır.

  • Personel soyunma odaları ve dinlenme alanları da sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.

  • Personel yemekhanesinde yemeklerin servisi aşçı tarafından yapılacaktır.

  • Tüm personelin maske kullanması sağlanacaktır.

  • Tüm ofis cihazları günlük olarak dezenfekte edilecektir. (POS,ATM)

  • Personel asansörlerine en fazla 4 kişi alınacak ve asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak personelin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Tüm tesislerde personel arasında sosyal mesafeyi koruma kuralı yönetmelik olarak uygulamaya sokulacaktır.

  • Tüm bölümler personele bu konuyu sürekli hatırlatacaktır.
  • İshal veya gribal enfeksiyonu olan personel, durumu departman müdürüne bildirip otelin sorumlu doktoruna mutlaka görünecektir. Doktor riskli görürse o personel çalıştırılmayarak gerekli aksiyonları alacaktır.

  • Ofis çalışma ortamlarında (İK, muhasebe, satış, rezervasyon vb.) oturma düzenleri gözden geçirilip sosyal mesafe korunacak şekilde masa aralarına plexi yapılacaktır.

  • Islak mendil yerine dezenfektan özelliği olan mendil kullanılacaktır.

  • Oteldeki tüm personelin kişisel hijyen, üniforma kullanımı (takı, saç filesi, saç-sakal traşı vb.) yeniden prosedürlendirilecek ve herkes tarafından %100 uygulanacaktır.

  • Personel lojmanları düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve lojmanlara çalışanlar dışında misafir girişlerine izin verilmeyecektir.
  • KKTC'ye Giriş Kuralları:
    •30 Haziran itibariyle yeni tip kimlik kartı ile giriş olacaktır. Eski kimlikler kabul edilmeyecektir.
    •Aşılı misafirler ve hastalığı daha önce geçirmiş olan misafirler aşağıdaki koşullara göre karantinasız giriş sağlayabilir.
    •Aşılı misafirler aşı programını tamamlanmış, son dozdan 14 gün sonrasından 6 aya kadar olan sürede karantinasız giriş yapabilecek.
    •Aşısız misafirler ise hastalığını seyahat başlangıcından 30-180 gün arasında geçirdiğini kanıtlayan Pozitif PCR testinin ibrazıyla karantinasız giriş yapabilir. Bu kişiler aşılı kişi kapsamında değerlendirilecektir.
    •Aşılı ve hastalığı geçirmiş misafirler için yolculuk öncesi 0-72 saat arası alınmış Negatif PCR testi istenecektir.
    •Test aşağıdaki bağlantıdan ulaşabileceğimiz yetkilendirilmiş laboratuvarlardan yapılmalı ve üzerinde QR kod bulunmalıdır. Testin üzerinde yurt dışı çıkış belgesi olarak kullanılamaz yazmamalıdır. Çıktı alınarak misafirlerin yanında bulunması gerekmektedir. 0-72 Saat hesaplamasında numune veriliş tarihi baz alınacaktır.
    •Delta varyantının tüm ülkelerde yayılım göstermesi nedeni ile gelecek kişilere aşılı olup olmadığına bakılmaksızın tüm giriş kapılarında Covid-19 testleri uygulanacaktır.
    •0-5 yaş grubu için PCR testi ve aşı istenmemektedir. 6-17,99 yaş grubu için aşı istenmiyor, PCR testi isteniyor.

    Türkiye'ye dönüş kuralları:
    •Türkiye’ye girişlerinden en az 14 gün önce aşı yaptırdığı veya hastalığı son 6 ay içinde geçirdiğine dair belgeyi ibraz ettikleri takdirde, ayrıca negatif sonuçlu PCR testi talep edilmeyecektir. Ülkemize girişlerde aşı sertifikasının veya hastalığı geçirdiğine dair belgelerin ibraz edilememesi durumunda girişten azami 72 saat önce yapılmış negatif sonuçlu PCR test raporu gerekmektedir.
    •Resmi otoritelerin kararı üzerine; 15 Mart 2021 tarihinden itibaren yurt dışından Türkiye’ye gelen tüm misafirlerimizin uçuş öncesi son 72 saat içerisinde “register.health.gov.tr” adresindeki Türkiye Giriş Formunu doldurmaları zorunludur. Seyahatinizde herhangi bir aksaklık yaşamamak için havalimanına gelmeden önce formu doldurmanızı önemle rica ederiz.
    •0-5,99 yaş arası yolcularımızdan PCR testi, aşı belgesi veya yolcunun son 6 ay içerisinde COVID-19 hastalığını geçirdiğine dair belgeler talep edilmemektedir.
    •6 Yaş ve üzeri çocuklardan Türkiye'ye dönüş uçuşundan son 72 saat öncesine ait negatif PCR testi istenmektedir.

    Genel Kurallar:
    AŞILI KİŞİ: Aşı programını tamamlamış.
    SINOVAC BIONTECH: 2 DOZ
    SINOPHARM: 2 DOZ
    COMIRNATY (Pfizer/Biontech): 2 DOZ
    VAXZEVRIA (Astrazeneca/Oxford): 2 DOZ
    COVID-19 Vaccine Janssen / Johnson and Johnson: 1 DOZ
    SPUTNIK V: 2 DOZ
    MODERNA: 2 DOZ

    Kişiler yukarıda belirtilen aşılardan iki dozunu farklı aşı ile olmaları halinde aşılı kişi olarak değerlendirilecektir. Covid-19 hastalığını geçirmiş ve üzerinden 6 ay geçmiş kişilerin 1 doz RAPEL aşı yaptırmaları halinde aşılı kişi olarak değerlendirilecektir.

    • 18 yaş altı çocuklar aşılı ve yukarıda tanımda hastalığı geçirmiş ebeveynleri ile, gelmiş oldukları ülke kategorisine göre, belirtilen PCR test kuralları (6 yaşını doldurmuş çocuklar)doğrultusunda ülkeye giriş yapabileceklerdir.
    • Yolcular son 10 gün içinde ayak bastıkları/ bulundukları ülkeler arasında en yüksek risk grubundaki ülkeye göre değerlendirileceklerdir.

  • Tesiste engelli odası bulunmaktadır.

  • Yasa gereği, anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterden onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir

  • Sezon açılışı mevsim koşullarına göre değişiklik göstermektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.


  • Merit Park Hotel, Akdeniz'in engin sonsuz güzelliklerinin bir araya geldiği muhteşem bir atmosferde, kişiye özel hizmet anlayışıyla klasik bir tatilden çok daha fazlasını vadediyor. Siz de hayatınız boyunca unutamayacağınız bir tatil deneyimi yaşamak için gönül rahatlığı ile Merit Park Hotel Casino’yu tercih edebilirsiniz.285 odası bulunan tesiste, açık ve kapalı yüzme havuzu, çocuk havuzu, casino, Türk hamamı, sauna, buhar odası, fitness center, tenis kortu, çocuk kulübü, güzellik merkezi bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Basketbol
    • Boccia
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Okçuluk
    • Pilates
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Su Jimnastiği
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Ekipmanları
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Türk Kahvesi

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Nargile
    • Oda Servisi
    • Oyun Salonu
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu
    • Vip Spa Suit

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Kapalı Havuz

  • 25.07.2021 -29.12.2021 tarihleri arasında yapılan 7 gecelik konaklamalarda 1 gece ücretsizdir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2021 - 29.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 25.07.2021 - 29.12.2021

  • 25.07.2021 - 29.12.2021 tarihleri arasında yapılan 5 gecelik konaklamalarda 1 gece ücretsizdir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2021 - 29.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 25.07.2021 - 29.12.2021
    ÖNBÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
  • Otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan, dünyanın en önemli
    markası Johson Diversey kullanılmaktadır.

  • Misafiri ayrılan bir odanın yeni bir misafire verilmesi için, oda belirli bir zaman boş bırakılacak,
    havalandırılacak ve gerekli dezenfeksiyon yapıldıktan sonra yeni misafire verilecektir.

  • Oda temizliğinde çalışan housekeeping personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven ile çalışacaktır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan önce eller yıkanarak maske, eldiven ve temizlik bezleri yenileri ile değiştirilecektir.

  • Kat hizmetleri ve odalara girecek teknik servis personeli her oda için yeni bir tek kullanımlık önlük kullanacaktır.

  • Daha önce odanızda bulunan tüm basılı malzemeler azaltılacak ve bu malzemelerdeki tüm bilgiler oda içerisinde bulunan TV kanalına yansıtılacaktır.

  • Odalardaki buklet malzemelerine 30-40 ml’lik ücretsiz dezenfektan eklenecektir.

  • Odalara isteyen misafirlerimizin kullanması için maske bırakılacaktır.

  • Çamaşırhane/kuru temizleme servisleri mutlaka poşet içerisinde odaya götürülecektir.

  • Yastık alezi, check-out sonrası yastık kılıfları ile birlikte değiştirilecektir.

  • Odalardaki jakuzi detaylı temizliği her check-out sonrasında yapılacaktır.

  • Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı yapılacaktır.

  • HK’nın kullanmış olduğu elektrikli süpürgelerin filtre kontrolü günlük olarak yapılacaktır.

  • Çamaşırhaneden çıkan tüm havlular paketlenerek taşınacaktır.


  • HOUSEKEEPING
  • Açık büfelerdeki çay kahve hizmeti personel tarafından yapılacaktır.

  • Büfe baharatlıkları kaldırılacak, restoran masalarında tuz ,karabiber ve baharatlar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. Tüm restoranlarda masa dezenfekte ekibi oluşturulacaktır.

  • Tüm restoranlarda kullanılacak çorba kaşığı, tatlı ve çatal bıçağı paket içerisinde verilecektir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık çatal/kaşık verilecektir.

  • Restoranlarda ve snacklarda tek kullanımlık plastik çatal, bıçak ve kaşık bulundurulacaktır.

  • Bebek mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek tümden streçlenecektir.

  • Misafir oturmadan masalara servis açılmayacaktır.

  • Restoran, bar, snack restoranların masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden düzenlenecektir.

  • Restoranlarda misafir sayısının düşük olduğu zamanlarda set menü hazırlanarak A’la Carte hizmet verilecektir.

  • RESTORAN & BAR
  • Mutfak, restoran ve barlarda güçlü el dezenfektanı kullanılacaktır.

  • Barlarda pipet uygulaması kaldırılacaktır.

  • Barlarda cam, plastik/mika, kağıt bardak kullanımına başlanacaktır.

  • Barlardaki masalar dezenfekte edilecektir.

  • Barlardaki çerez sunumu kapalı ambalajlarda yapılacaktır.

  • Kokteyllerde şemsiye ve garnitürler kullanılmayacaktır.

  • Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir.

  • Oda servisi hizmeti hijyenik koşullarda devam edecektir.

  • Çay kahve set-up’larında poşetli tek kullanımlık bardak ve yanında ambalajlı kolonyalı mendil verilecektir.

  • Ekmek büfesinde ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek yer alacak veya ekmekler dilimlenip porsiyonluk paketler halinde servis edilecektir. Hasır veya gıda hijyenine uygun olmayan malzemeler bulundurulmayacaktır.

  • Sıcak büfelerde gurme ve adet sunum olacaktır. Aşçılar tarafından servis edilecektir.

  • Tüm misafirlerimiz büfelere maske ile kabul edilecektir. Açık büfe girişlerinde isteğe bağlı tek kullanımlık eldiven bulundurulacaktır.

  • Büfede çalışacak tüm personelimiz siperlik ve maske kullanacaktır.

  • Çocuk büfelerinde chafing dish (reşo) kullanılmayacak, misafirin isteğine göre ürün hazırlanıp servis edilecek veya adetlik ürünler ile sunum yapılacaktır.

  • Restoranlardaki çocuk büfelerinde paketli ürün verilecektir.
  • Tüm sebze ürünlerimiz ozonlu yıkama makinesi ile yıkanacaktır.

  • Soğuk büfesi, mezeler ve pastane bölümü ürünlerinin tamamı adet sunum olacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu, koruyucu kıyafetli görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • YİYECEK & İÇECEK
  • Kahvaltıda yoğurt, reçel, tereyağı, cornflakes ve zeytin çeşitleri adet (paketli) olarak sunulacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • Şarküteri ve peynir çeşitleri büfede dilimlenip görevli personel tarafından servis edilecektir.

  • Söğüş salatalık domates tamamen şov ağırlıklı olup misafir istediğinde, doğranıp servis edilecektir. Ön hazırlık yapılmayacaktır.

  • Dondurma, paketli ve dökme olarak birlikte sunulacaktır.

  • Sabah kahvaltısında yumurta servisi sipariş üzerine hazırlanacak, haşlanmış yumurta hariç önceden hazırlanmayacaktır.

  • Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.

  • HAVUZ & DENİZ
  • Havuz kimyasallarımızın seviyesi artırılmıştır ve daha önce uygulanmakta olan hijyen standartlarımız artarak devam etmektedir.

  • Çocuk ve yetişkin havuzlarının suları gerekli zamanlarda hijyenik koşullara uygun olarak boşaltılıp tekrar doldurulacaktır.

  • Tüm havuz çömlek çöpleri sırlı olacaktır, her gün mutlaka klorla yıkanacaktır.

  • Plaj havluları poşetlenerek dağıtılacaktır.

  • Şezlonglar 2’şerli gruplar halinde ve her grup arasında 1.5 metre mesafe bırakılacak şekilde yerleştirilecektir.

  • FITNESS & SPA
  • Fitness Center kullanım saatleri 07.00-12.00 / 14.00-19.00 arası olacaktır. Aradaki sürede Fitness
    Center dezenfekte edilecektir.

  • Fitness Center’a giriş yapılmadan önce el dezenfektanı kullanımı mecburi olacaktır.

  • Fitness, hamam, Fin hamamı, masaj odaları ve sauna belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.

  • Misafirlerin masaj almadan önce duş alması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.

  • Masaj odalarında rulo kağıt havlu bulundurulacaktır.

  • Masaj yaptıracak misafirlere sağlık bilgi formu doldurtularak son 14 gün içerisinde bulundukları yerler kayıt edilecektir.

  • Masaj odaları her masajdan sonra 30 dk. boş bırakılacak ve dezenfekte edilecektir.

  • Kapalı havuz, hamam ve masaj odalarında bulunan soyunma dolapları için şeffaf poşet verilecektir.

  • Hamam, Fin hamamı ve saunadaki oturma yerleri kullanım kapasitesine göre sosyal mesafe kuralına uygun olarak işaretlenecektir.

  • SPA ve hamamdaki dinlenme alanının temizlik ve dezenfeksiyonu gün içinde 2 kez yapılacaktır.

  • Masaj uygulamalarından yüz masajı ve baş masajı hizmeti verilmeyecektir.

  • Hamam ve sauna kullanımı rezervasyonlu olarak yapılacaktır.

  • Masörler maske ile birlikte siperlik de kullanarak çalışacaktır.

  • Seanslar sırasında kullanılan aksesuarlar kaldırılacaktır.

  • CASINOLARIMIZ
  • Casino girişlerinde otel misafiri dışındaki misafirlere ateş ölçümü yapılacak ve ateşi yüksek olan misafirler içeriye alınmayacaktır.

  • Otel kısmı için geçerli olan tüm temizlik ve hijyen kuralları Casino’da da geçerli olacaktır.

  • Casino misafirleri mümkün olduğu oranda sosyal mesafe korunarak yerleştirilecektir.

  • GENEL ALAN UYGULAMALARI
  • Tüm genel alanlar kullanım yoğunluğuna göre süreler belirlenerek etkin dezenfeksiyon yapılacaktır.

  • Mini kulüp, mutfaklar, depolar, genel mekanlar, fitness center, sauna, masaj odaları, bagaj odası, asansör içleri ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. ULV cihazı ile dezenfeksiyon işlemi, personelin ve misafirin olmadığı saatlerde yapılacaktır.

  • Otel içerisinde bulunan kuaför, market, SPA ve su sporları merkezine sosyal mesafe korunarak misafir kabul edilecektir.

  • Kuaför, market, SPA ve su sporları merkezinde mümkün olduğunca mobil temassız ödeme imkanı sunulacaktır.

  • Spor aktiviteleri öncesinde misafirlerin ellerini dezenfekte etmesi kuralı uygulanacaktır.

  • Spor aletleri sosyal mesafe aralığı dikkate alınarak düzenlenecektir.

  • Genel alanlardaki, misafir ve personel alanlarındaki su dolapları ve sebiller kaldırılacaktır.

  • Asansörlere en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak misafirin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. Misafirlere girişte verilmek üzere; misafirlerin uymaları gereken hijyen ve sanitasyon kuralları hakkında bilgilendirme yazısı hazırlanacaktır.

  • Resepsiyon, restoran, depo ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.

  • Dış alan oyun parkuru ve plaj alanı günlük olarak temizlenip dezenfekte edilecektir.

  • Misafir ve servis asansörlerinin kumanda panelleri daha sık dezenfekte edilip temizlenecektir.

  • Otel içerisindeki bölümlerde dezenfekte ekipleri tulum, eldiven, siperlik ve maske ile çalışacak, tek kullanımlık ekipmanlar tercih edilecektir.

  • Ortak alanlardaki tuvaletlerde tek kullanımlık klozet örtüleri kullanılacaktır.

  • Bebek bezi değiştirme ünitelerindeki minderler kaldırılacak ve dezenfektan bulundurulacaktır. Üniteler günlük olarak HK görevlisi tarafından yıkanıp dezenfekte edilecektir. Misafirlerin kullanımı için ünite yanına sprey dezenfektan konulacaktır.

  • Bahçe sulama işlemi damlacık oluşturma riski nedeni ile misafir ve çalışan yoğunluğunun az olduğu zamanlarda yapılacaktır.

  • Odalardaki havalandırma filtreleri temizlenecek ve lejyonelya tabletleri kontrol edilecek, fan coil temizlenecek, AC klimalar aynı standartlarda temizlenecektir.

  • Buz makinelerinin dezenfeksiyon işlemleri için otellerde ozon sistemi kurulacaktır. Dışarıdan buz alımlarında tedarikçiden analiz raporu istenecektir.

  • Otele giriş yapan tüm personel, misafir ve tedarikçilerin ateşinin ölçülmesi sağlanacaktır, gerekli kontroller ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında tesislere kabul edilecektir.

  • Aktivitelerde sosyal mesafe kuralı dikkate alınacak ve yakın mesafe gerektiren tüm organizasyonlar iptal edilecektir.

  • İlaçlama firması ile tekrar otel bazında çalışma yapılarak ilaçlama şekilleri belirlenecektir.

  • Salgın sebebi ile Misafir & Misafir, Misafir & Çalışan ve Çalışan & Çalışan ilişkileri son derece önemlidir. Bu bilinç ile Merit Grubu çalışanları olarak bizler sizlere en hijyenik ve güvenli şekilde hizmet verirken siz değerli misafirlerimizin de gerekli hassasiyeti göstermesini, tesis kurallarına uymasını ve çalışanlarımızın uyarılarını dikkate almasını önemle rica ediyoruz.

  • Personel yemekhanesinde boşalan masa ve sandalyeler, dezenfekte edildikten sonra kullanılacaktır. Masa ve sandalyeler sosyal mesafeye göre düzenlenecektir.

  • KKTC'ye dönen personele Covid-19 taraması, oteller açılmadan önce iş başı yapacak personele sağlık taraması yapılacaktır. (Özellikle akciğer grafisi çekilecektir.)

  • İnsan Kaynakları Departmanı tarafından Covid-19 salgını ile ilgili sunum hazırlanarak her ay yeni başlayan personele eğitim verilecektir. Otel açılışından önce ise istisnasız tüm çalışanlara eğitim verilecektir.

  • Salgın ile ilgili personele dağıtılmak üzere broşür hazırlanacaktır.

  • Personel servis araçlarında gerekli hijyen önlemlerinin alınması için araç içi dezenfekte işlemleri her gün yenilenecek ve elle temas edilen yüzeyler alkol ya da klor bazlı dezenfektanlar ile silinecektir. Araçlar servis sonrası komple havalandırılacaktır. Havalandırma kanalları ve filtreleri düzenli olarak temizlenecektir.

  • Servis aracını kullanan personel, koltuklara yeterli mesafe olacak şekilde (1 boş, 1 dolu) oturacaktır.

  • 2020 yılında iş başvuruları nizamiyeden yapılacak, İş İstek Formları ana kapı girişinde doldurtularak gün içinde İnsan Kaynakları Departmanı'na teslim edilecektir.

  • Personel servislerinde otellerin açılışından sonra ilk 60 gün boyunca mutlaka maske ile oturulacaktır.

  • Personel soyunma odaları ve dinlenme alanları da sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.

  • Personel yemekhanesinde yemeklerin servisi aşçı tarafından yapılacaktır.

  • Tüm personelin maske kullanması sağlanacaktır.

  • Tüm ofis cihazları günlük olarak dezenfekte edilecektir. (POS,ATM)

  • Personel asansörlerine en fazla 4 kişi alınacak ve asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak personelin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Tüm tesislerde personel arasında sosyal mesafeyi koruma kuralı yönetmelik olarak uygulamaya sokulacaktır.

  • Tüm bölümler personele bu konuyu sürekli hatırlatacaktır.
  • İshal veya gribal enfeksiyonu olan personel, durumu departman müdürüne bildirip otelin sorumlu doktoruna mutlaka görünecektir. Doktor riskli görürse o personel çalıştırılmayarak gerekli aksiyonları alacaktır.

  • Ofis çalışma ortamlarında (İK, muhasebe, satış, rezervasyon vb.) oturma düzenleri gözden geçirilip sosyal mesafe korunacak şekilde masa aralarına plexi yapılacaktır.

  • Islak mendil yerine dezenfektan özelliği olan mendil kullanılacaktır.

  • Oteldeki tüm personelin kişisel hijyen, üniforma kullanımı (takı, saç filesi, saç-sakal traşı vb.) yeniden prosedürlendirilecek ve herkes tarafından %100 uygulanacaktır.

  • Personel lojmanları düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve lojmanlara çalışanlar dışında misafir girişlerine izin verilmeyecektir.