Merit Crystal Cove Hotel

Kıbrıs, Girne |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suit Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Min.5 gece

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suit Oda Min.5 Gece

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Girne, Alsancak mevkiinde yer alan tesis; Ercan Havalimanı’na 45 km, Girne şehir merkezine 8 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz.
Tesiste alınan yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-02.00 arası Lobi Bar'da ücretsiz.
Yabancı premium alkollü içecekler ücretli. Minibar günde 1 kez ücretsiz olarak yenileniyor.

A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli. A la carte restoranlar 12 ay hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Lambusa A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Ottoman A la Carte Restoran - Kebap Restoranı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-11.00 Kahvaltı
    11.00-12.00 Geç Kahvaltı
    13.00-15.00 Öğle Yemeği
    18.30-21.30 Akşam Yemeği
    19.30-23.00 A la Carte Restoranlar
    24:00-02:00 Çorba Servisi
    10.00-02.00 Lobi Bar
    Tesiste bazı günler canlı müzik yapılmaktadır.
  • 0-12 yaş arası misafirler için gün içerisinde 09.00-23.45 saatleri arası faaliyet gösteren mini kulüp bulunuyor. 0-4 yaş arası misafirler ebeveynleri eşliğinde mini kulübe kabul edilmektedir. Yaz dönemi boyunca her gün amfi tiyatroda mini disko yapılıyor.

  • Tesiste minik misafirler için; çocuk animasyonu, çocuk havuzu, ücretli olarak çocuk bakıcısı hizmeti verilmektedir.
  • Standart deniz manzaralı odada konaklama ve özel kırmızı takım ile balayına özel oda süslemesi dekorasyonu

  • Şampanya eşliğinde özel vip setup

  • Ütü, kuru temizleme ve çamaşırda % 20 indirim

  • Yiyecek, içecek harcamalarında % 20 indirim

  • Lambusa A la Carte ve Ottoman A la Carte restoranlarında ücretsiz akşam yemeği (Her restoranda 1 akşam yemeği olarak)

  • İlk gün odaya kahvaltı ikramı


  • Not: Balayı paketinden yararlanacak çiftlerin, evlilik tarihlerinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamada, check-in sırasında evlilik cüzdanı gösterilmesi gerekmektedir.
  • Tesisin SPA merkezine 16 yaş altı misafir kabul edilmiyor.

  • Tesisin Spa/Wellness bölümünde; spa center, kapalı havuz, şok jakuzi, sauna, hamam, buhar odası, masaj, kese & köpük ve terapi hizmetleri gibi olanaklar bulunuyor.
  • Merit Crystal Cove Hotel misafirleri, Merit Royal Hotel imkanlarından faydalanamıyor.

  • Tesisin SPA merkezine 16 yaş altı misafir kabul edilmiyor.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Tesis odalarının %85'lik bölümünde balkon bulunuyor.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Yasa gereği, anne ya da babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterden onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.

  • Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.
  • 272 odası bulunan tesiste, açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, Türk hamamı, sauna, buhar odası, fitness center, spa merkezi ve tenis kortu bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Buhar Odası
    • Çocuk Kulübü
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Lobi
    • Minibar
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Şehre Ulaşım Servisi
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Termal Türk Hamamı
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Havalimanına Servis
    • Kar Çeşmesi
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Nargile
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Evcil Hayvan Dostu
    • Spa
    • Deluxe Otel
    • Kapalı Havuz
    • Genç Dostu

  • 2 Ocak 2022 - 29 Aralık 2022 tarihleri arasında Pazar günü giriş yapılan 5 gecelik konaklamalarda 1 gece ücretsizdir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 19.11.2021 - 29.12.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 02.01.2022 - 29.12.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 3 Ağustos 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 3 Eylül 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 4 Eylül 2022'de geri alınacaktır.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • Garanti BBVA POS'larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat, konaklama veya araç kiralama harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve her müşteri en fazla 150 TL bonus kazanabilir. 
  • Kampanyaya sadece BonusFlaş uygulaması üzerinden katılım sağlanabilir. BonusFlaş üzerinden katılmak için ilk harcamadan önce HEMEN KATIL'ın tıklanması gerekmektedir. 
  • Aynı gün aynı işyerinden yapılan harcamaların sadece ilki dahil edilecektir.
  • Garanti Bonus'lar, Money Bonus, Paracard Bonus, Bonus Business, Easy, Flexi, Bonus Flexi ve Bonus Genç kredi kartları ve bu kredi kartlarının ek kartları kampanyaya dahildir.
  • Kazanılan bonuslar 3 Ağustos – 3 Eylül 2022 tarihleri arasında kullanılabilir.
  • Kullanılmayan bonuslar 4 Eylül 2022 tarihinde geri alınacaktır. 
  • Sadece şahıs şirketi sahibi müşteriler ticari kartları ile BonusFlaş üzerinden kampanyaya katılım sağlayabilmektedir. Tüzel müşteriler kampanyaya dahil değildir. 
  • Bonus sanal kartlar, internetten yapılan harcamalar, MoTo (Mail order, Telephone order), temassız işlemler dahildir. Düzenli ödeme talimatı, otomatik ödemeler, bonus kullanımları dahil değildir. 
  • Kampanyaya FastPay ile yapılan işlemler dahil değildir.
  • Sadece yurt içinde yapılan peşin ve taksitli işlemler harcamalar dahildir. Kampanya dahilinde iade ve iptal işlemleri dikkate alınacaktır.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Maximum Kart’ınız ile 30 Haziran-15 Temmuz 2022 tarihleri arasında yapacağınız toplamda 15.000 TL ve üzeri alışverişlerinize 1.500 TL MaxiPuan! kazanın!
  • Kampanya katılımlı olup katılımınızı kampanya dönemi içinde dilediğiniz zaman (alışverişinizden önce veya sonra) yapabilirsiniz.
  • Katılmak için Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklayarak ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirin: maximum.com.tr/indir
  • Kampanyaya dâhil olan işlemler: İş Bankası Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, İş’te Üniversiteli, Maximum Genç, Pati Kart), MaxiPara Kartlar
  • Kampanyaya dâhil olmayan işlemler: Ticari Bankamatik ve Kredi Kartları, Vadematik Kart, Aidatsız Kartlar ile yapılan işlemler, Maximum Fırsat ve MaxiPuan kullanılarak yapılan alışverişler, ürün iptal ve iade işlemleri, Maximum POS cihazından yapılmayan işlemler kampanyaya dâhil değildir.
  • Ödül Kullanımı: Bir müşteri kampanyadan bir kere yararlanabilir ve en fazla 1.500 TL MaxiPuan kazanabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil’e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır.
  • Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır.
  • Kazanılan MaxiPuanlar 2 Ağustos 2022 tarihinde alışveriş yapılan karta yüklenecek olup 30 Eylül 2022 tarihine kadar (bu tarih dahil) kullanılabilecektir. Kullanılmayan MaxiPuanlar 1 Ekim 2022 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanyaya ilişkin Maximum Mobil barem gösterimleri bilgi amaçlı olup, iptal veya iade işlemlerini içermemektedir.
  • Türkiye İş Bankası A.Ş. kampanyayı durdurma veya kampanya koşullarını değiştirme hakkına sahiptir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2022 - 15.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.07.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
    ÖNBÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
  • Otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan, dünyanın en önemli
    markası Johson Diversey kullanılmaktadır.

  • Misafiri ayrılan bir odanın yeni bir misafire verilmesi için, oda belirli bir zaman boş bırakılacak,
    havalandırılacak ve gerekli dezenfeksiyon yapıldıktan sonra yeni misafire verilecektir.

  • Oda temizliğinde çalışan Housekeeping personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven ile çalışacaktır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan önce eller yıkanarak maske, eldiven ve temizlik bezleri yenileri ile değiştirilecektir.

  • Kat hizmetleri ve odalara girecek teknik servis personeli her oda için yeni bir tek kullanımlık önlük kullanacaktır.

  • Daha önce odanızda bulunan tüm basılı malzemeler azaltılacak ve bu malzemelerdeki tüm bilgiler oda içerisinde bulunan TV kanalına yansıtılacaktır.

  • Odalardaki buklet malzemelerine 30-40 ml’lik ücretsiz dezenfektan eklenecektir.

  • Odalara isteyen misafirlerimizin kullanması için maske bırakılacaktır.

  • Çamaşırhane/kuru temizleme servisleri mutlaka poşet içerisinde odaya götürülecektir.

  • Yastık alezi, check-out sonrası yastık kılıfları ile birlikte değiştirilecektir.

  • Odalardaki jakuzi detaylı temizliği her check-out sonrasında yapılacaktır.

  • Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı yapılacaktır.

  • HK’nın kullanmış olduğu elektrikli süpürgelerin filtre kontrolü günlük olarak yapılacaktır.

  • Çamaşırhaneden çıkan tüm havlular paketlenerek taşınacaktır.


  • HOUSEKEEPING
  • Açık büfelerdeki çay kahve hizmeti personel tarafından yapılacaktır.

  • Büfe baharatlıkları kaldırılacak, restoran masalarında tuz ,karabiber ve baharatlar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. Tüm restoranlarda masa dezenfekte ekibi oluşturulacaktır.

  • Tüm restoranlarda kullanılacak çorba kaşığı, tatlı ve çatal bıçağı paket içerisinde verilecektir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık çatal/kaşık verilecektir.

  • Restoranlarda ve snack’larda tek kullanımlık plastik çatal, bıçak ve kaşık bulundurulacaktır.

  • Bebek mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek tümden streçlenecektir.

  • Misafir oturmadan masalara servis açılmayacaktır.

  • Restoran, bar, snack restoranların masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden düzenlenecektir.

  • Restoranlarda misafir sayısının düşük olduğu zamanlarda set menü hazırlanarak A’la Carte hizmet verilecektir.

  • RESTORAN & BAR
  • Mutfak, restoran ve barlarda güçlü el dezenfektanı kullanılacaktır.

  • Barlarda pipet uygulaması kaldırılacaktır.

  • Barlarda cam, plastik/mika, kağıt bardak kullanımına başlanacaktır.

  • Barlardaki masalar dezenfekte edilecektir.

  • Barlardaki çerez sunumu kapalı ambalajlarda yapılacaktır.

  • Kokteyllerde şemsiye ve garnitürler kullanılmayacaktır.

  • Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir.

  • Oda servisi hizmeti hijyenik koşullarda devam edecektir.

  • Çay kahve set-up'larında poşetli tek kullanımlık bardak ve yanında ambalajlı kolonyalı mendil verilecektir.

  • Ekmek büfesinde ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek yer alacak veya ekmekler dilimlenip porsiyonluk paketler halinde servis edilecektir. Hasır veya gıda hijyenine uygun olmayan malzemeler bulundurulmayacaktır.

  • Sıcak büfelerde gurme ve adet sunum olacaktır. Aşçılar tarafından servis edilecektir.

  • Tüm misafirlerimiz büfelere maske ile kabul edilecektir. Açık büfe girişlerinde isteğe bağlı tek kullanımlık eldiven bulundurulacaktır.

  • Büfede çalışacak tüm personelimiz siperlik ve maske kullanacaktır.

  • Çocuk büfelerinde chafing dish (reşo) kullanılmayacak, misafirin isteğine göre ürün hazırlanıp servis edilecek veya adetlik ürünler ile sunum yapılacaktır.

  • Restoranlardaki çocuk büfelerinde paketli ürün verilecektir.
  • Tüm sebze ürünlerimiz ozonlu yıkama makinesi ile yıkanacaktır.

  • Soğuk büfesi, mezeler ve pastane bölümü ürünlerinin tamamı adet sunum olacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu, koruyucu kıyafetli görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • YİYECEK & İÇECEK
  • Kahvaltıda yoğurt, reçel, tereyağı, cornflakes ve zeytin çeşitleri adet (paketli) olarak sunulacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • Şarküteri ve peynir çeşitleri büfede dilimlenip görevli personel tarafından servis edilecektir.

  • Söğüş salatalık domates tamamen şov ağırlıklı olup misafir istediğinde, doğranıp servis edilecektir. Ön hazırlık yapılmayacaktır.

  • Dondurma, paketli ve dökme olarak birlikte sunulacaktır.

  • Sabah kahvaltısında yumurta servisi sipariş üzerine hazırlanacak, haşlanmış yumurta hariç önceden hazırlanmayacaktır.

  • Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.

  • HAVUZ & DENİZ
  • Havuz kimyasallarımızın seviyesi artırılmıştır ve daha önce uygulanmakta olan hijyen standartlarımız artarak devam etmektedir.

  • Çocuk ve yetişkin havuzlarının suları gerekli zamanlarda hijyenik koşullara uygun olarak boşaltılıp tekrar doldurulacaktır.

  • Tüm havuz çömlek çöpleri sırlı olacaktır, her gün mutlaka klorla yıkanacaktır.

  • Plaj havluları poşetlenerek dağıtılacaktır.

  • Şezlonglar 2’şerli gruplar halinde ve her grup arasında 1.5 metre mesafe bırakılacak şekilde yerleştirilecektir.

  • FITNESS & SPA
  • Fitness Center kullanım saatleri 07.00-12.00 / 14.00-19.00 arası olacaktır. Aradaki sürede Fitness
    Center dezenfekte edilecektir.

  • Fitness Center’a giriş yapılmadan önce el dezenfektanı kullanımı mecburi olacaktır.

  • Fitness, hamam, Fin hamamı, masaj odaları ve sauna belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.

  • Misafirlerin masaj almadan önce duş alması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.

  • Masaj odalarında rulo kağıt havlu bulundurulacaktır.

  • Masaj yaptıracak misafirlere sağlık bilgi formu doldurtularak son 14 gün içerisinde bulundukları yerler kayıt edilecektir.

  • Masaj odaları her masajdan sonra 30 dk. boş bırakılacak ve dezenfekte edilecektir.

  • Kapalı havuz, hamam ve masaj odalarında bulunan soyunma dolapları için şeffaf poşet verilecektir.

  • Hamam, Fin hamamı ve saunadaki oturma yerleri kullanım kapasitesine göre sosyal mesafe kuralına uygun olarak işaretlenecektir.

  • SPA ve hamamdaki dinlenme alanının temizlik ve dezenfeksiyonu gün içinde 2 kez yapılacaktır.

  • Masaj uygulamalarından yüz masajı ve baş masajı hizmeti verilmeyecektir.

  • Hamam ve sauna kullanımı rezervasyonlu olarak yapılacaktır.

  • Masörler maske ile birlikte siperlik de kullanarak çalışacaktır.

  • Seanslar sırasında kullanılan aksesuarlar kaldırılacaktır.


  • GENEL ALAN UYGULAMALARI
  • Tüm genel alanlar kullanım yoğunluğuna göre süreler belirlenerek etkin dezenfeksiyon yapılacaktır.

  • Mini kulüp, mutfaklar, depolar, genel mekanlar, fitness center, sauna, masaj odaları, bagaj odası, asansör içleri ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. ULV cihazı ile dezenfeksiyon işlemi, personelin ve misafirin olmadığı saatlerde yapılacaktır.

  • Otel içerisinde bulunan kuaför, market, SPA ve su sporları merkezine sosyal mesafe korunarak misafir kabul edilecektir.

  • Kuaför, market, SPA ve su sporları merkezinde mümkün olduğunca mobil temassız ödeme imkanı sunulacaktır.

  • Spor aktiviteleri öncesinde misafirlerin ellerini dezenfekte etmesi kuralı uygulanacaktır.

  • Spor aletleri sosyal mesafe aralığı dikkate alınarak düzenlenecektir.

  • Genel alanlardaki, misafir ve personel alanlarındaki su dolapları ve sebiller kaldırılacaktır.

  • Asansörlere en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak misafirin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. Misafirlere girişte verilmek üzere; misafirlerin uymaları gereken hijyen ve sanitasyon kuralları hakkında bilgilendirme yazısı hazırlanacaktır.

  • Resepsiyon, restoran, depo ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.

  • Dış alan oyun parkuru ve plaj alanı günlük olarak temizlenip dezenfekte edilecektir.

  • Misafir ve servis asansörlerinin kumanda panelleri daha sık dezenfekte edilip temizlenecektir.

  • Otel içerisindeki bölümlerde dezenfekte ekipleri tulum, eldiven, siperlik ve maske ile çalışacak, tek kullanımlık ekipmanlar tercih edilecektir.

  • Ortak alanlardaki tuvaletlerde tek kullanımlık klozet örtüleri kullanılacaktır.

  • Bebek bezi değiştirme ünitelerindeki minderler kaldırılacak ve dezenfektan bulundurulacaktır. Üniteler günlük olarak HK görevlisi tarafından yıkanıp dezenfekte edilecektir. Misafirlerin kullanımı için ünite yanına sprey dezenfektan konulacaktır.

  • Bahçe sulama işlemi damlacık oluşturma riski nedeni ile misafir ve çalışan yoğunluğunun az olduğu zamanlarda yapılacaktır.

  • Odalardaki havalandırma filtreleri temizlenecek ve lejyonelya tabletleri kontrol edilecek; fan coil temizlenecek, AC klimalar aynı standartlarda temizlenecek.

  • Buz makinelerinin dezenfeksiyon işlemleri için otellerde ozon sistemi kurulacaktır. Dışarıdan buz alımlarında tedarikçiden analiz raporu istenecektir.

  • Otele giriş yapan tüm personel, misafir ve tedarikçilerin ateşinin ölçülmesi sağlanacaktır, gerekli kontroller ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında tesislere kabul edilecektir.

  • Aktivitelerde sosyal mesafe kuralı dikkate alınacak, yakın mesafe gerektiren tüm organizasyonlar iptal edilecektir.

  • İlaçlama firması ile tekrar otel bazında çalışma yapılarak ilaçlama şekilleri belirlenecektir.

  • Salgın sebebi ile Misafir&Misafir, Misafir&Çalışan ve Çalışan&Çalışan ilişkileri son derece önemlidir. Bu bilinç ile Merit Grubu çalışanları olarak bizler sizlere en hijyenik ve güvenli şekilde hizmet verirken siz değerli misafirlerimizin de gerekli hassasiyeti göstermesini, tesis kurallarına uymasını ve çalışanlarımızın uyarılarını dikkate almasını önemle rica ediyoruz.

  • Personel yemekhanesinde boşalan masa ve sandalyeler, dezenfekte edildikten sonra kullanılacaktır. Masa ve sandalyeler sosyal mesafeye göre düzenlenecektir.

  • KKTC'ye dönen personele Covid-19 taraması; oteller açılmadan önce iş başı yapacak personele sağlık taraması yapılacaktır. (Özellikle akciğer grafisi çekilecektir.)

  • İnsan Kaynakları Departmanı tarafından Covid-19 salgını ile ilgili sunum hazırlanarak her ay yeni başlayan personele eğitim verilecektir. Otel açılışından önce ise istisnasız tüm çalışanlara eğitim verilecektir.

  • Salgın ile ilgili personele dağıtılmak üzere broşür hazırlanacaktır.

  • Personel servis araçlarında gerekli hijyen önlemlerinin alınması için, araç içi dezenfekte işlemleri her gün yenilenecek ve elle temas edilen yüzeyler alkol ya da klor bazlı dezenfektanlar ile silinecektir. Araçlar servis sonrası komple havalandırılacaktır. Havalandırma kanalları ve filtreleri düzenli olarak temizlenecektir.

  • Servis aracını kullanan personel, koltuklara yeterli mesafe olacak şekilde (1 boş, 1 dolu) oturacaktır.

  • 2020 yılında iş başvuruları nizamiyeden yapılacak, İş İstek Formları ana kapı girişinde doldurtularak gün içinde İnsan Kaynakları Departmanı'na teslim edilecektir.

  • Personel servislerinde otellerin açılışından sonra ilk 60 gün boyunca mutlaka maske ile oturulacaktır.

  • Personel soyunma odaları ve dinlenme alanları da sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.

  • Personel yemekhanesinde yemeklerin servisi aşçı tarafından yapılacaktır.

  • Tüm personelin maske kullanması sağlanacaktır.

  • Tüm ofis cihazları günlük olarak dezenfekte edilecektir. (POS,ATM)

  • Personel asansörlerine en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak personelin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Tüm tesislerde personel arasında sosyal mesafeyi koruma kuralı yönetmelik olarak uygulamaya sokulacaktır.

  • Tüm bölümler personele bu konuyu sürekli hatırlatacaktır.
  • İshal veya gribal enfeksiyonu olan personel, durumu departman müdürüne bildirip otelin sorumlu doktoruna mutlaka görünecektir. Doktor riskli görürse o personel çalıştırılmayarak gerekli aksiyonları alacaktır.

  • Ofis çalışma ortamlarında (İK, muhasebe, satış, rezervasyon vb.) oturma düzenleri gözden geçirilip sosyal mesafe korunacak şekilde masa aralarına plexi yapılacaktır.

  • Islak mendil yerine dezenfektan özelliği olan mendil kullanılacaktır.

  • Oteldeki tüm personelin kişisel hijyen, üniforma kullanımı (takı, saç filesi, saç-sakal traşı vb.) yeniden prosedürlendirilecek ve herkes tarafından %100 uygulanacaktır.

  • Personel lojmanları düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve lojmanlara çalışanlar dışında misafir girişlerine izin verilmeyecektir.