Lords Palace Hotel Spa

Kıbrıs, Girne |

Standart Oda Kara Manzara

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Kara Manzara Min.7 Gece

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara Min.7 Gece

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Kara Manzara (1-2 Gece)

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara (1-2 Gece)

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Kara Manzaralı Suit

Tam Pansiyon Plus
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

25.000 m² alana kurulan Lords Palace Hotel Spa, bir tatilden ne bekliyorsanız onları fazlasıyla karşılayacak niteliğe sahip. Sıra dışı bir konfor sunan tesis, şehir merkezine de yürüme mesafesinde. Girne’nin en renkli anlarını keşfetmek için Lords Palace Hotel Spa harika bir tercih.250 odalı tesiste, yarı olimpik açık yüzme havuzu, ısıtmalı kapalı yüzme havuzu, a la carte restoranlar, plaj, spa merkezi, amfi tiyatro, kablosuz internet, yürüyüş parkuru bulunmaktadır.
Girne mevkiinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı’na 37 km, Girne şehir merkezine 1 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Tam Pansiyon Plus
Açık büfe sabah kahvaltısı, açık büfe öğle yemeği ve açık büfe akşam yemeği ücretsiz. Ana restoranda öğle ve akşam yemeklerinde sunulan tesisin belirlediği tüm alkollü ve alkolsüz içecekler ücretsiz. Odalarda bulunan çay-kahve seti ile 2 şişe su ücretsiz ve her gün yenileniyor.

Girne’nin ve denizin muhteşem manzarası ile birleşen Sky Lounge & Bar’da hafta içi canlı müzik, cuma ve cumartesi günü 22.00 - 02.00 saatleri arasında canlı DJ performansları sergileniyor.

Lord’s Palace Türk ve dünya mutfaklarından eşsiz lezzetlerin sunulduğu birbirinden farklı konsepte sahip restoranlarıyla hizmet veriyor. A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Kömür Steak & Ocakbaşı A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Khephal Balık A la Carte Restoran (Ücretli)

  • 38th Street Pizzeria (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    08.00-00.00 Le Petit Croissant (Lobi Bar ve Pastane ücretli)
    10.00-20.00 38th Street (Ücretli)
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    18.00-00.00 A la Carte Restoranlar (Ücretli)
    19.00-21.30 Akşam Yemeği

    Barlar
    08.00-02.00 Sky Lounge Bar (Ücretli)
    10.00-19.00 Esquire Beach Bar (Ücretli)
    10.00-20.00 Aurora Bar (Ücretli)
    12.00-02.00 Mystıque Sisha Lounge (Ücretli)

    *4 Ocak 2023 tarihinden başlayarak 27 Ocak 2023 tarihine kadar devam etmek üzere olacak olan tesisin 10. Katında yer alan Sky Lounge & Bar’da tadilat çalışmaları olacaktır. 21 Ocak 2023 tarihinde sadece içecek hizmeti verilebilir olarak hizmete açılacaktır. Ancak mutfak bölümünde tadilat devam edeceğinden dolayı 15 Şubat 2023 tarihine kadar yiyecek hizmeti verilemeyecektir.

  • Tesise ait özel kum plaj bulunmaktadır.

  • Plaj ve iskele bölümünde Esquire Beach Bar ve Aurora Bar hizmet vermektedir.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong ve şemsiye kullanımı ücretsizdir.

  • 17-31 Temmuz tarihleri arasında SPA’da havuz bölümü acil bir durum nedeni ile tadilatta olacaktır. Tadilat dönemindeki kullanım bilgileri aşağıda belirtilmiştir.

  • Çocuk Kulübü 4-12 yaş grubu çocuklar için hizmet vermektedir.

  • 0-4 yaş, yanında ebeveyn ile birlikte olması durumunda ücretsizdir. Ebeveynsiz hizmet ücretlidir.

  • Atölye aktiviteleri, eğlence programları, masa oyunları, yaratıcı ve eğitici çocuk oyunları, geniş iç ve dış alanı, bilgisayar oyunları ve uyku odaları ile 09.30-12.30 saatleri arasında ücretsiz olarak servis vermektedir.

  • Meyve ve frozen eşliğinde Sky Lounge & Bar’da giriş işlemleri

  • Odaya balayı İkramları

  • Konaklama süresince bir sabah olmak üzere odaya özel ‘’Balayı Kahvaltısı’’ ikramı

  • Kömür Restorant’ta istenilen bir akşam yemek ikramı (Hafta içi günlerde geçerli olmak üzere )
    Spa’ya rezervasyon yapıldığı taktirde ilk masajda %30 indirim

  • Küçük ikramlarla turn down servisi

  • Müsaitliğe göre ücretsiz geç çıkış imkanı

  • Bella Marin Auorara’da bulunan cabanalarda %20 indirim.(15.10.2023 tarihinde cabanalarımız kapanacaktır.)


  • Not: Minimum 3 gece konaklamalar için geçerlidir. Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını yada düğün davetiyelerini ibraz etmeleri gerekmektedir. Evlilik tarihinden itibaren 3 ay içinde yapılacak konaklamalar için geçerlidir.
    Lord's SPA & Wellness
    1.000 m² alan üzerine kurulu SPA ve wellness bölümünde; kapalı havuz, Türk hamamı, terapi odası, fitness merkezi, bay-bayan kuaför, kese & köpük ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor. Ayrıca özel uygulamalar, terapiler, yüz ve vücut anti-aging tedavileri ile çeşitli masaj hizmetleri de sunuluyor. VIP odası ile misafirlere özel olarak masaj, hamam ve sauna hizmeti veriliyor.

    Fitness merkezi ve SPA merkezi ise 08.00-21.00 saatleri arasında hizmet veriyor.

    Shiatsu SPA
    Shiatsu'da denizin üstünde 4 adet masaj odası, 1 adet VIP masaj odası bulunuyor. Rezervasyonlu ve ücretli.
    ÖN BÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    - Otele giriş anınızda Bellboy tarafından taşınacak tüm bagajların kulp bölümleri spreyler ile dezenfekte
    edilecektir.
    - Hijyen sebepleri nedeni ile vale servisi verilmeyecektir.
    - Otel girişinde dezenfeksiyon standları yer alacaktır.
    - Misafirlerin otele maske ile girmesi mümkün olacaktır, maskesi bulunmayan misafirler için maske temini otel güvenliği tarafından sağlanacaktır.
    - Otel girişinde misafirlerin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz otelimizde bulunan izolasyon alanına alınarak, bölgesel sağlık çalışanlarına bilgilendirme yapılacaktır.
    - Resepsiyon deskleri tüm işlemler sonunda dezenfekte edilecektir.
    - Check-out saati 11:00, check-in saati 15:00 olarak uygulanacaktır.
    - Prosedürlerin yazılı olduğu “Lord’s Palace Hotel&Spa Covid-19 Mücadele & Hijyen
    Manifestosu” hakkında bilgilendirme yapılacaktır.
    - Konaklama Kayıt Formlarının minimum temas için elektronik ortamda doldurulması işlemleri
    hızlandıracaktır, misafir kimlik bilgileri optik okuyucuda taratılarak bilgiler sisteme aktarılacaktır.
    - Check-in işlemleri esnasında misafirlerin son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili bilgilendirme
    formu doldurulacaktır. Misafir taahhütnamesi doldurulması beklenmektedir.
    - Oda kartları dezenfekte edilmiş olarak misafirlerimize verilecektir.
    - Acil durumlar haricinde oda değişimi yapılmayacaktır.
    KAT HİZMETLERİ
    -Otelimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda, dünyaca tanınmış ve kabul edilen Diversey markası
    ile çalışılmaktadır.
    - Bir sonraki misafir ile odaya giriş-çıkış arasında 12 saat bekletmesi süresi uygulanacaktır. Bu esnada
    oda dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki
    misafirimiz için hazırlanacaktır.
    - Günlük olarak odalarımız temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Kat hizmetleri ekibi ve şefleri her oda temizliği öncesinde her farklı oda için ellerini yıkayarak yeni
    eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanılacaktır.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    - Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra
    uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, klima
    ve aydınlatma butonları vb.)
    - Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 – 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanacaktır.
    - Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı uygulanacaktır.
    - Elektrik süpürgeleri filtreleri günlük olarak temizlenecektir.
    - Kat Hizmetleri çalışanlarına odalar atanarak hep aynı odaya girmeleri sağlanacaktır.
    YİYECEK & İÇECEK OUTLETLERİ
    - Yiyecek – içecek alanlarında görevli tüm çalışanlarımız maske ve eldiven ile hizmet verecektir, düzenli
    aralıklarla maske ve eldivenleri değiştirilecektir.
    - Misafirlerimiz yiyecek içecek alanlarına maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut olacaktır.
    - Tüm outletlerdeki masalar ve bar deskleri misafirler, masadan ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecektir.
    - Tüm çatal-bıçak ve kaşıklar özel kılıflarda servis edilecektir.
    - Masalarda herhangi bir set-up bulunmayacaktır, misafirler oturduktan sonra servis açılacaktır.
    - Tüm outletlerin girişlerinde dezenfeksiyon standları mevcut olacaktır.
    - Lord’s Palace Hotel&Spa olarak atık ayrışımı yaparak maske, eldiven ve peçeteleri kapalı atık
    kutularında ayrıca imha etmekteyiz.
    a. Spice Restaurant
    - Misafirlerimiz büfeye maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut
    olacaktır.
    - Gerekli durumlarda misafirlerimize sabit zamanlamalar verilerek Spice Restoran’a gelmeleri
    sağlanacaktır.
    - Misafirlerimizin konakladıkları dönem boyunca aynı masada oturmaları önerilmektedir.
    - Açık büfede tüm sıcak ve soğuk içecek hizmeti servis personeli tarafından yapılacaktır.
    - Baharatlıklar kaldırılacak, tuz, karabiber ve baharatlıklar tek kullanımlık paketlerde olacaktır.
    - Sosyal mesafe kurallarına uyarak, yemek servisi şefler tarafından yapılacaktır. Büfede bulunan tüm
    çalışanlarımız siperlik, eldiven ve maske kullanacaktır.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra
    uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir.
    - Her öğün sonrası otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip
    havalandırılarak bir sonraki öğün için hazırlanacaktır.
    - Ekmekler ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek ya da dilimlenmiş ve paketlenmiş şekilde servis
    edilecektir.
    - Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.
    b. Le Petit Croissant
    - Tek kullanımlık tuz, karabiber ve şeker kullanılacaktır.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    - Her akşam otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    c. Sky Lounge & Bar
    - Pipet uygulaması kaldırılacaktır.
    - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır.
    - Çerez sunumları kapalı ambalajlarda yapılacaktır.
    - Sky Lounge, her gece otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    d. Kömür Steak & Ocakbaşı - Khephal Balık – Fish
    - A la carte restoranlarımız, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile her kapanışta
    dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    e. Mystique Lounge
    - Çerez sunumları ambalajlı servis edilecektir.
    - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır.
    - Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun
    şartlarda dezenfekte edilecektir.
    - Mystique Lounge, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    E. BELLA MARIN
    - Bella Marin girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Bella Marin resepsiyonunda sosyal mesafe
    kuralları geçerli olacaktır.
    - Bella Marin girişinde dış katılım yapan misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu doldurulacaktır.
    - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    - Tüm şezlonglarımız sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiş olup, her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir. Tek kullanımlık şezlong örtüleri kullanılacaktır.
    - Havuzlardaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır.
    - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir.
    - Şezlong sehpaları, cabanalar ve şezlonglar günlük olarak lisanslı kimyasallar ile temizlenecek
    sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Bella Marin
    resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır.
    - Duş almadan havuza girilmesi kabul edilmeyecektir.
    - Havuz içerisinde kapasite düşürülecektir. Gerekli durumlarda misafirler sosyal mesafe nedeni ile
    uyarılacaktır.
    - Havuz klor seviyesi 1-3 ppm arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt altına alınacaktır.
    - Jet-ski, sörf, yelkenli vb. su sporları aktivitelerinde yüzeyler ve ortak kullanılan can yeleği, can simidi, bot vb. malzemeler her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir.
    - Fiziksel mesafenin korunmadığı su sporu aktiviteleri yapılmayacaktır.
    SPA & FITNESS
    - Lord’s Spa girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Spa resepsiyonunda sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır.
    - Misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu
    doldurulacaktır.
    - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    - Kapalı havuzdaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır.
    - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir.
    - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Spa resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır.
    - Hamam, sauna ve buhar odası kapasiteleri düzenlenerek rezervasyon yöntemi ile hizmet verilecektir. Misafirlerin kullanım süreleri 30 dakika olarak sınırlandırılacaktır. Alanların her kullanım sonrası ULV cihazları ile dezenfekte edilmesi sağlanacaktır.
    - Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin Sağlık Bilgi Formu doldurmaları gerekmektedir.
    - Her masaj sonrası masaj odaları 1 saat boyunca havalandırılacaktır ve ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. Masaj yatakları lisanslı kimyasallarla temizlenecek ve sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Dinlenme alanlarında sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır. Her kullanım sonrasında dinlenme alanları dezenfekte edilecektir.
    - Fitness salonu için kullanım kapasitesi mevcut olacaktır hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilecektir.
    - Fitness salonunda bulunan spor aletleri sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiştir Her kullanım sonrası fitness salonu dezenfekte edilecektir. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    ÖN BÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ - Otele giriş anınızda Bell boy tarafından taşınacak tüm bagajların kulp bölümleri spreyler ile dezenfekte edilecektir. - Hijyen sebepleri nedeni ile vale servisi verilmeyecektir. - Otel girişinde dezenfeksiyon stantları yer alacaktır. - Misafirlerin otele maske ile girmesi mümkün olacaktır, maskesi bulunmayan misafirler için maske temini otel güvenliği tarafından sağlanacaktır. - Otel girişinde misafirlerin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz otelimizde bulunan izolasyon alanına alınarak, bölgesel sağlık çalışanlarına bilgilendirme yapılacaktır. - Resepsiyon deskleri tüm işlemler sonunda dezenfekte edilecektir. - Check-out saati 11.00, check-in saati 15.00 olarak uygulanacaktır. - Prosedürlerin yazılı olduğu “Lord’s Palace Hotel&Spa Covid-19 Mücadele & Hijyen Manifestosu” hakkında bilgilendirme yapılacaktır. - Konaklama Kayıt Formlarının minimum temas için elektronik ortamda doldurulması işlemleri hızlandıracaktır, misafir kimlik bilgileri optik okuyucuda taratılarak bilgiler sisteme aktarılacaktır. - Check-in işlemleri esnasında misafirlerin son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili bilgilendirme formu doldurulacaktır. Misafir taahhütnamesi doldurulması beklenmektedir. - Oda kartları dezenfekte edilmiş olarak misafirlerimize verilecektir. - Acil durumlar haricinde oda değişimi yapılmayacaktır. KAT HİZMETLERİ -Otelimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda, dünyaca tanınmış ve kabul edilen Diversey markası ile çalışılmaktadır. - Bir sonraki misafir ile odaya giriş-çıkış arasında 12 saat bekletmesi süresi uygulanacaktır. Bu esnada oda dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki misafirimiz için hazırlanacaktır. - Günlük olarak odalarımız temizlenecek ve dezenfekte edilecektir. - Kat hizmetleri ekibi ve şefleri her oda temizliği öncesinde her farklı oda için ellerini yıkayarak yeni eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanılacaktır. - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden geçmektedir. - Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, klima ve aydınlatma butonları vb.) - Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 – 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanacaktır. - Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı uygulanacaktır. - Elektrik süpürgeleri filtreleri günlük olarak temizlenecektir. - Kat Hizmetleri çalışanlarına odalar atanarak hep aynı odaya girmeleri sağlanacaktır. YİYECEK & İÇECEK OUTLETLERİ - Yiyecek – içecek alanlarında görevli tüm çalışanlarımız maske ve eldiven ile hizmet verecektir, düzenli aralıklarla maske ve eldivenleri değiştirilecektir. - Misafirlerimiz yiyecek içecek alanlarına maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut olacaktır. - Tüm outlet'lerdeki masalar ve bar deskleri misafirler, masadan ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecektir. - Tüm çatal-bıçak ve kaşıklar özel kılıflarda servis edilecektir. - Masalarda herhangi bir set-up bulunmayacaktır, misafirler oturduktan sonra servis açılacaktır. - Tüm outlet'lerin girişlerinde dezenfeksiyon stantları mevcut olacaktır. - Lord’s Palace Hotel&Spa olarak atık ayrışımı yaparak maske, eldiven ve peçeteleri kapalı atık kutularında ayrıca imha etmekteyiz. a. Spice Restoran - Misafirlerimiz büfeye maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut olacaktır. - Gerekli durumlarda misafirlerimize sabit zamanlamalar verilerek Spice Restoran’a gelmeleri sağlanacaktır. - Misafirlerimizin konakladıkları dönem boyunca aynı masada oturmaları önerilmektedir. - Açık büfede tüm sıcak ve soğuk içecek hizmeti servis personeli tarafından yapılacaktır. - Baharatlıklar kaldırılacak, tuz, karabiber ve baharatlıklar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. - Sosyal mesafe kurallarına uyarak, yemek servisi şefler tarafından yapılacaktır. Büfede bulunan tüm çalışanlarımız siperlik, eldiven ve maske kullanacaktır. - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir. - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden geçmektedir. Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir. - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir. - Her öğün sonrası otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki öğün için hazırlanacaktır. - Ekmekler ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek ya da dilimlenmiş ve paketlenmiş şekilde servis edilecektir. - Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir. b. Le Petit Croissant - Tek kullanımlık tuz, karabiber ve şeker kullanılacaktır. - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir. - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden geçmektedir. - Her akşam otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. c. Sky Lounge & Bar - Pipet uygulaması kaldırılacaktır. - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır. - Çerez sunumları kapalı ambalajlarda yapılacaktır. - Sky Lounge, her gece otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. - Misafirlerimize şal verilmeyecektir. d. Kömür Steak & Ocakbaşı - Khephal Balık – Fish - A la carte restoranlarımız, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile her kapanışta dezenfekte edilecektir. - Misafirlerimize şal verilmeyecektir. - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir. - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir. e. Mystique Lounge - Çerez sunumları ambalajlı servis edilecektir. - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır. - Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir. - Mystique Lounge, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. - Misafirlerimize şal verilmeyecektir. - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir. E. BELLA MARIN - Bella Marin girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Bella Marin resepsiyonunda sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır. - Bella Marin girişinde dış katılım yapan misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu doldurulacaktır. - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır. - Tüm şezlonglarımız sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiş olup, her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir. Tek kullanımlık şezlong örtüleri kullanılacaktır. - Havuzlardaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır. - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir. - Şezlong sehpaları, cabanalar ve şezlonglar günlük olarak lisanslı kimyasallar ile temizlenecek sonrasında dezenfekte edilecektir. - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Bella Marin resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır. - Duş almadan havuza girilmesi kabul edilmeyecektir. - Havuz içerisinde kapasite düşürülecektir. Gerekli durumlarda misafirler sosyal mesafe nedeni ile uyarılacaktır. - Havuz klor seviyesi 1-3 ppm arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt altına alınacaktır. - Jet-ski, sörf, yelkenli vb. su sporları aktivitelerinde yüzeyler ve ortak kullanılan can yeleği, can simidi, bot vb. malzemeler her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir. - Fiziksel mesafenin korunmadığı su sporu aktiviteleri yapılmayacaktır. SPA & FITNESS - Lord’s Spa girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Spa resepsiyonunda sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır. - Misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu doldurulacaktır. - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır. - Kapalı havuzdaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır. - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir. - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Spa resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır. - Hamam, sauna ve buhar odası kapasiteleri düzenlenerek rezervasyon yöntemi ile hizmet verilecektir. Misafirlerin kullanım süreleri 30 dakika olarak sınırlandırılacaktır. Alanların her kullanım sonrası ULV cihazları ile dezenfekte edilmesi sağlanacaktır. - Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin Sağlık Bilgi Formu doldurmaları gerekmektedir. - Her masaj sonrası masaj odaları 1 saat boyunca havalandırılacaktır ve ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. Masaj yatakları lisanslı kimyasallarla temizlenecek ve sonrasında dezenfekte edilecektir. - Dinlenme alanlarında sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır. Her kullanım sonrasında dinlenme alanları dezenfekte edilecektir. - Fitness salonu için kullanım kapasitesi mevcut olacaktır hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilecektir. - Fitness salonunda bulunan spor aletleri sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiştir Her kullanım sonrası fitness salonu dezenfekte edilecektir. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    G. KIDS PLANET - Dış alanda bulunan park sürekli olarak dezenfekte edilecektir. Kapasite gereği kapasite düşürülecektir. - Mini kulübün açık olacağı saatler daraltılacak ve hijyen uygulamaları artırılacaktır. - Çocuk misafirlerimizin ebeveynleri tarafından sağlık bilgi formu ve kayıt formu doldurulacaktır ve ateşleri ölçülerek kabul edilecektir. - Kids Planet’e girişlerde tüm çocukların ve sorumluların elleri yıkatılıp dezenfekte edilecektir. - Kapasite alan genişliğine göre azaltılacaktır. - Hijyen gereği küçük oyuncaklar, hamur, yüz boyama gibi aksiyonlar kaldırılacaktır. H. TOPLANTI SALONLARI - Toplantı salonlarımızda masa ve sandalyeler arasında sosyal mesafe kurallarına göre yerleşimler yapılacaktır. - Toplantı salonlarında servis edilen kahve molaları büfe şeklinde servis vermeyecektir, personel tarafından servis yapılacaktır. - Toplantı masalarında kalem, not defteri, dosya vb. kırtasiye malzemesi verilmeyecektir. - Yapılan toplantılardaki karşılama deskleri kaldırılacak ya da saatleri daraltılacaktır. Hijyen ve dezenfektasyon önlemleri arttırılacaktır. - Görevi çalışanlar maske ve eldiven kullanacaktır. J. OTEL İÇİ SATIŞ NOKTALARI - Otel binası içerisinde bulunan kuaför, hediyelik eşya, fotoğrafçı, market gibi iş yeri çalışanlarının hijyen eğitiminden geçecektir. - Alanlarda misafirlerin maske ve eldiven ile alışveriş yapması önem arz etmektedir. Çalışan personel de aynı şekilde maske ve eldiven ile çalışacaktır. - Tüm alanlar otel yönetiminin desteği ile her gece ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. - Misafirlerin alışveriş esnasında satışı gerçekleştirecek kişiden yardım alması ve ürünlere dokunmaması önerilmektedir. K. GENEL UYGULAMALAR - Tüm alanlarda dezenfektasyon stantları mevcut olacaktır. - Mutfak, lobi, spa, fitness salonu, yiyecek içecek outlet'leri, asansör içleri, bagaj odası, depolar, kids club ve satış alanları ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. Bu dezenfektasyon işlemleri misafirlerin alanlarda bulunmadığı zamanlarda yapılacaktır. - Tüm alanlarda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır. - Resepsiyon ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır. - Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. - Ortak alanlarda sık temas edilen yüzeyler sık sık detaylı temizlenecek ve dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, asansör butonları, pos cihazları, musluklar, sabunluklar, tuvalet oturakları, klozet kenarları ve kapakları, sifonlar, elektrik anahtarları, çöp kutuları ve kapakları, klima butonları, oda aksesuarları, abajur düğmeleri vb.) - Bahçe sulama işlemleri damlacık oluşturma riski nedeniyle misafirlerin olmadığı saat aralığında yapılacaktır. - Organizasyonlarda sosyal mesafe kuralı dikkate alınacaktır. - Odalarda bulunan havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenecek ve bakım-onarımdan geçirilecektir. - Otel içerisindeki tüm alanlarda maske ve eldiven kullanılacaktır, tek kullanımlık ekipman tercih edilecektir. Gün içerisinde birkaç defa değiştirilecektir. - Bebek bezi değişim alanları kaldırılacaktır. ÇALIŞANLARA YÖNELİK UYGULAMALAR Birim yöneticilerimizin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitimlerin online, e-öğrenme ve küçük gruplar halinde, korunma kurallarına uygun olarak eğitim yapılabilmesi için gerekli çalışmalar yapılmıştır. - İnsan Kaynakları birimimiz sağlık çalışanımızla koordineli çalışarak, işbaşı yapacak tüm çalışanlarımıza KKTC Sağlık Bakanlığının almış olduğu kararlar doğrultusunda sağlık kontrolü yaptırmaktadır. - Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısı ölçümleri termal kameralarla yapılmakta ve biyometrik yüz tanımları kayıt altına alınarak mevcut sistemimiz aracılığıyla takibi sağlanmaktadır. - İşe geliş ve gidişlerde servis araçlarında taşıma %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak yapılmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yapılmakta ve elle temas edilen tüm yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir. - Çalışanların kullanımında olan tüm alanlarda (dinlenme alanları, geri alandaki çalışma alanları, ofisler vb.) dezenfektan üniteleri bulunmaktadır. Çalışanlarımız ellerini 20 saniye kuralına uygun olarak yıkamak ve dezenfekte etmesi ile ilgili hatırlatmalar yapılmakta ve spot kontrollerle denetlenmektedir. - Çalışan lojmanlarımız, lojman kurallarımıza uygun olarak dışardan yatılı ziyaretçi, arkadaş alınmama kuralı uygulanmaya devam etmekte ve denetlenmektedir. - Çalışanlarımızın sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, klima ve aydınlatma butonları vb.)

  • 17-31 Temmuz tarihleri arasında SPA’da havuz bölümü acil bir durum nedeni ile tadilatta olacaktır. Tadilat dönemindeki kullanım bilgileri aşağıda belirtilmiştir.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.
  • 25.000 m² alana kurulu tesisin 250 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Hemşire
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Türk Hamamı
    • Yürüyüş Parkuru

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Balo Salonu
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Disko
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Nargile
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon
    • Televizyon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Kapalı Havuz
    • Genç Dostu
    • Kum Plaj

    Önerilen oteller, Touristica'nın değişken tercihlerine göre belirlenir.

    Katılım Tarih Aralığı 01.04.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2023 - 31.12.2023

  • Konaklama yapacağınız tarihten önce satın aldığınız tutardan daha düşük fiyat ile karşılaşırsanız aradaki fiyat farkını size iade ediyoruz.
  • Yalnızca otel tutarı için geçerlidir. Ulaşım tutarı dahil değildir.
  • Talebinin değerlendirilmesi için rezervasyon numaranız ile birlikte, site üzerinden aynı oda tipinde, aynı kişi sayısında, aynı pansiyon tipinde, aynı otelde, aynı tarihli konaklaması için ispat nitelikli rezervasyon ödeme sayfasında güncel son fiyatın ekran görüntüsü sunulması gerekmektedir.
  • Konaklama tarihi başladıktan sonra yapılacak talepler geçerli sayılmayacaktır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2023 - 31.12.2023

    Katılım Tarih Aralığı 02.12.2023 - 08.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 10.05.2024 - 31.10.2024

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak, 15.000 TL-19.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 1.000 TL Bankkart Lira; 20.000 TL-29.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.000 TL Bankkart Lira; 30.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 2.500 TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanya 1 Aralık - 31 Aralık 2023 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 07 Aralık 2023 tarihinde yüklenecek olup, 15 Ocak 2024 tarihine kadar kullanılabilir. Kullanılmayan Bankkart Liralar 16 Ocak 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 2.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024

  • Paraf ile 1-31 Aralık 2023 tarihleri arasında Touristica.com.tr’den yapılacak ilk tatil alışverişine, tutarı
    15.000 TL ile 19.999 TL arasında ise 1.000 TL,
    20.000 TL ile 29.999 TL arasında ise 2.000 TL,
    30.000 TL ve üzeri ise 2.500 TL indirim verilecektir. İndirim ekstreye yansıyacaktır. 
  • Kampanyaya katılmak için ilk alışverişten önce Paraf Mobil’den “Hemen Katıl” butonuna tıklanmalı ya da bankada kayıtlı cep telefonundan, “TT” yazıp 3404’e SMS gönderilmelidir. Alışverişlerin, Paraf Mobil’de kampanyanın “Katıldıklarım” bölümünde izlenmesi sonrasında ya da gelecek onay SMS’i sonrasında yapılması gerekmektedir. 
  • Kampanya müşteri bazındadır. Bir müşteri kampanyadan bir defa yararlanabilir ve ilk alışveriş tutarına göre 1.000 TL, 2.000 TL ya da 2.500 TL’den birini kazanabilir.
  • Kampanyaya ilişkin bilgi ve kazanılan ödüller Paraf Mobil’de yer alacak olup, geriye dönük yararlandırma ya da değişiklik yapılmayacaktır. Kampanya kapsamındaki alışverişlerin iptal/iade edilmesi durumunda verilmiş ödüller de iptal edilecektir. 
  • Touristica.com’da indirim ödülü başka bir indirim ödülü ile birleştirilemeyecek olup, kampanyanın farklı bir indirim kampanyası ile çakışması durumunda indirim tutarı daha büyük olan ödül karta yansıtılacaktır. 
  • Paraf kredi kartları, Parafly, Paraf Genç ile sanal ve ek kartlar kampanyaya dahildir. Ticari kartlar, debit kartlar, HalkCard, ParafPara kullanılarak yapılan alışverişler ile iptal ve iade işlemleri kampanyaya dahil değildir. TÜRKİYE HALK BANKASI A.Ş. kampanya koşullarının tamamında değişiklik yapma ve/veya kampanyayı durdurma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir. 
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.10.2023 - 31.12.2024

  • 1 Nisan 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • YORUMLAR

    8.7
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    109
    görüş mevcut
    Konum 9.1
    Personel 9.2
    Oda 8.7
    Hizmet Kalitesi 9.0
    Yemek 8.4
    Fiyat Performans 7.9
    Havuz / Deniz 8.7
    Genel Puan 9.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    ŞEKER Y.
    11.2023
    Mükemmel
    Otel ve çalışanlardan memnunum
    t
    HASAN İ.
    11.2023
    İyi
    Personel ilgisiz yemekler leziz değil
    t
    ASUMAN S.
    11.2023
    Mükemmel
    Memnun kaldık teşekkürler
    t
    ÖMER K.
    11.2023
    Mükemmel
    Çok memnun kaldık. Herkese tavsiye ediyoruz.
    t
    GİRAY B.
    11.2023
    Mükemmel
    Çok memnun kaldık, teşekkür ederiz.
    t
    BELKIS Ö.
    10.2023
    Mükemmel
    Genelde her şey iyiydi çok memnun kaldım...
    t
    SONAY K.
    10.2023
    Mükemmel
    Gayet keyifli bir tatil geçirdik ailece , sadece karşılamada karşılayacak kişiyi bulmakta zorlandık bulduğumuzda listeden önce ismimizi bulamadı tedirginlik yaşasakta genel olarak iyi bir deneyimdi teşekkür ederim
    t
    MELİH B.
    10.2023
    Mükemmel
    Sık sık tercih ettiğim otellerden bir tanesi
    t
    EMEL A.
    10.2023
    Mükemmel
    Biz aile olarak bu otele geldik.Hizmet kalitesi , yemekleri diğer Kıbrıs otellerine göre çok yüksek.Biz memnun kaldık.Kıbrıs a gelince yine bu otele geliriz.
    t
    AYSAN K.
    10.2023
    Mükemmel
    Aşçı bir harika çok güzel yemekler yapıyor diğer personelde çok iyi çok memnun kadık bir daha geleceğiz
    t
    İRFAN K.
    09.2023
    Mükemmel
    Lord’s Palace konumu ve hizmetleri çok iyi bir otel.
    t
    SEMA T.
    09.2023
    Mükemmel
    4-5 yıldır müşterisiyiz, rahat huzurlu sevdiğimiz bir otel mevki i olarak Girne’de her yere ulaşılabilecek bir yerde tavsiye ediyoruz
    t
    SERAP B.
    09.2023
    İyi
    Hizmetinizden ve ilginizden memnun kaldık TEŞEKKÜRLER
    t
    NİHAT Ö.
    09.2023
    Mükemmel
    Tekrar gitmeyi düşünüyorum iyi bir kampanyayı değerlendirmek istiyorum
    t
    SELCUK Y.
    09.2023
    Mükemmel
    PERSONELİN İLGİ Sİ GERÇEKTEN ÇOK İYİ VE BAŞARILI YEMEKLER HARİKA HERŞEY İÇİN TŞK
    t
    GALİP G.
    09.2023
    Mükemmel
    Konum, deniz, havuz olanakları ve hizmet kalitesi mükemmel, yemekler iyi. Casinodaki hizmeti de çok iyi, yeterli personel var. Tekrar gitmek isteyeceğimiz bir otel.
    t
    LEMAN G.
    08.2023
    Mükemmel
    Personel çok iyi.Çocuklar canla başla çalışıyorlar. Yemek çok iyi diyemeyeceğim.Tatlı bölümü iyi. Oda temizliğinde personel yetişemiyor.Oda temizliği de iyi.Plaj ve deniz şahane.Tek sıkıntı devamlı çalan yüksek müzik.
    t
    HAKAN T.
    08.2023
    Mükemmel
    Teşekkürler herşey için
    t
    HAKAN T.
    08.2023
    Mükemmel
    Beklentilerimizi tamamiyle karşıladı teşekkürler herşey için
    t
    EBRU K.
    08.2023
    Mükemmel
    odada yaşanan teknik problem ile ilgili olarak personelin çözüm odaklı yaklaşımı gayet iyiyidi.
    t
    RIDVAN A.
    08.2023
    Mükemmel
    Otelin konumu, çalışanları, havuz-deniz, ve oda performansı çok iyiydi. Sadece her yemeğe gidişimizde oda numarası sorulması iyi değildi.genelnolarak çok memnun kaldık.
    t
    ATEŞCAN İ.
    08.2023
    İyi
    Öncelikle personelin ilgi ve alakası şahaneydi. Hem otel kısmı hem Touristica kısmından çok memnun kaldık. Ancak beni tek rahatsız eden şey deniz kenarındaki şezlonglarda havlu ile yer kapılması oldu. Bu konuda bir personelin görevlendirilip havlu ile yer tutulması konusunu engellemesi gerekir.
    t
    ŞEHİDE M.
    08.2023
    Mükemmel
    Çok memnun kaldığım bir tatil oldu teşekkürler
    t
    VEYSEL T.
    07.2023
    Mükemmel
    Havaalanından karşılama ya ve Otelden havaalanına kadar uğurlamaya kadar son bulan harika bir tatil geçirdik . Bir dahaki tercihimiz siz ve aynı otel olacak.
    t
    ŞEKER Y.
    07.2023
    Mükemmel
    Severek gittiğim bir otel memnunum .
    t
    ÇETİN D.
    07.2023
    İyi
    Ana yemekler daha iyi olabilir
    t
    UĞUR A.
    07.2023
    Mükemmel
    Personellerin ilgi alakası mükemmel.
    t
    METİN S.
    07.2023
    İyi
    Tam pansiyon plus olmasına rağmen plus diyebileceğimiz artı bir hizmet yok. Yemekhanedeki yemek ve soft içecek dışında ücretsiz bir başka servisi olmaması; plaj ve havuzda enazından suyun ücretsiz olması beklenir ( keza bir şeker hastası olarak) bu durumu eleştiriyorum
    t
    BANUHAN A.
    06.2023
    Mükemmel
    Transfer otel hersey cok guzeldi. Tesekkurler.
    t
    YASEMİN S.
    06.2023
    Mükemmel
    Çok memnun kaldım ilk defa touristicayla seyahat ettim. Bundan sonra tek tercihim sizsiniz. Hemde diğer şirketlere göre baya uygun bir fiyat politikanız mevcut.
    t
    KLARA B.
    06.2023
    Mükemmel
    teşekkürler
    t
    HALİME T.
    05.2023
    Mükemmel
    HERŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ,
    t
    SEMA T.
    05.2023
    İyi
    Açıldığı günden beri Lord Palace oteli tercih ediyorum, concept olarak ve özellikle gazinosunu beğeniyorum yüksek tavanlı olduğu için daha havadar, yalnız bu sene fiyat artışları bayağı yüksek oldu biraz düşünmek zorunda kalacağız herhalde teşekkürler
    t
    ŞEKER Y.
    04.2023
    Mükemmel
    Olumlu
    t
    MERT D.
    03.2023
    Mükemmel
    Otelin konumu, yemekleri, odası, kapalı havuz & spa ve masaj hizmeti gayet iyi. Tam bir fiyat performans oteli. Çıkışta eğer minibar her türlü kontrol edilecekse lütfen misafire minibar kullandınız mı diye sorulmasın, kullanmadık dediğimizde bir kontrol edelim dendi bu hoş bir şey değil. Prosedür gereği kontrol ettirmeniz gerekiyor ise sormadan direk kontrol ettirin lütfen.
    t
    TURGAY T.
    03.2023
    Mükemmel
    Her yıl 4 5 kere gidiyorum çok memnunum
    t
    ÜNAL D.
    02.2023
    Mükemmel
    Personelin cok iyi olmasi bazi eksiklikleri tolere ediyor
    t
    HAMZA Ö.
    12.2023
    Mükemmel
    t
    SEMA G.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    gürkan k.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    REHA A.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    ŞEMSETTİN B.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    ONUR Ö.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    NAİL B.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    TOLGA Y.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    GÜL I.
    11.2023
    İyi
    t
    MURAT B.
    11.2023
    İyi
    t
    SIRMA T.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    SEDEN M.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    ÜNAL S.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    GIZEM K.
    11.2023
    Mükemmel
    t
    NİHAT Ö.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    DAVUT A.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    DAVUT A.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    NAIM G.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    SELMA D.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    SELMA D.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    SEMRA B.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    SEMRA B.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    SEVAL A.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    ATAKAN Ö.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    DOĞUKAN T.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    GÜRCAN G.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    MELTEM K.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    FURKAN G.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    EGE E.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    MÜGE O.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    ALİCAN Y.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    SEÇGİN A.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    ZİYA C.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    FATİH E.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    VOLKAN Ç.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    MUHAMMET Y.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    EKREM Ş.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    UFUK Y.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    SERKAN E.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    TUNAHAN S.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    BATUHAN K.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    ÖZCAN Ç.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    UĞUR A.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    OĞUZHAN B.
    08.2023
    İyi
    t
    SELİN A.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    SEMA T.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    MURATCAN A.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    SİNAN T.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    ZÜLAL Y.
    07.2023
    İyi
    t
    REHA A.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    YILMAZ G.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    MEHMET T.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    ERDEN Y.
    06.2023
    Mükemmel
    t
    İSMAİL Ç.
    06.2023
    Mükemmel
    t
    DURAN O.
    06.2023
    Mükemmel
    t
    ŞADUMAN D.
    06.2023
    Mükemmel
    t
    BUSE D.
    06.2023
    İyi
    t
    MURAT S.
    06.2023
    İyi
    t
    YİGİT Ş.
    05.2023
    Mükemmel
    t
    BARIŞ S.
    05.2023
    Mükemmel
    t
    NAGEHAN T.
    05.2023
    Mükemmel
    t
    SEREN E.
    04.2023
    Mükemmel
    t
    MAHMUT I.
    04.2023
    Mükemmel
    t
    GULSEREN O.
    04.2023
    İyi
    t
    ATİFE G.
    04.2023
    Mükemmel
    t
    MAHMUDE E.
    04.2023
    Mükemmel
    t
    MUSTAFA D.
    04.2023
    Mükemmel
    t
    LEYLA K.
    04.2023
    İyi
    t
    TENAY A.
    04.2023
    Mükemmel
    t
    ALİ Y.
    03.2023
    Mükemmel
    t
    YAVUZ E.
    03.2023
    Mükemmel
    t
    HAKAN P.
    02.2023
    İyi

    Etkinlik Takvimi

    • Gala fiyata dahildir.
    . Yeni yıl menü + limitsiz (tesisin belirlediği) alkollü ve alkolsüz içecek dahildir.
    • Gala düzeni rezervasyon yapılış tarihi esas alınarak düzenlenecektir.
    • Galaya 00-12 yas aralıgı cocuk misafir kabul edilmemektedir.
    • 31 Aralık gecesi ana restoran yetişkinler için kapalı olacaktır. Çocuk misafirlerimiz icin özel yılbası eglencesi ve çocuk büfesi kurulacaktır.

    31 ARALIK 2023 - Niran Ünsal