Touristica

Limak Cyprus Deluxe Hotel

Bafra Mevkii, Magosa / KKTC
  • Balayı Oteli
  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Spa
  • Deluxe Otel
  • Kapalı Havuz
  • Kongre
  • Kum Plaj

Genel Uyarılar

KKTC hükümeti tarafından alınan yeni karar ile 20 Eylül 2020 tarihine kadar Türkiye'den Kıbrıs'a seyahat edecek tüm misafirler için 7 gün karantinada kalma zorunluluğu getirilmiştir. 7 günlük karantina, devletin belirlediği karantina merkezlerinde, ücretli olarak gerçekleşecektir. Kıbrıs’a giriş öncesi tüm misafirlerin ilki Türkiye’de ikincisi Kıbrıs’ta olmak üzere 2 adet PCR testi yaptırmaları gerekmektedir.

21 Eylül itibariyle; KKTC’ye giriş yapmak isteyen tüm misafirlerin; uçuştan önce 72 ila 120 saat arasında yapılmış PCR (covid-19) testi sonuçlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Test yaptırmamış veya test sonucu negatif olmayan misafirler, Kıbrıs’a giriş yapamayacaktır.

Kıbrıs’a giriş sonrası 2. PCR testi, Ercan Havalimanı’nda KKTC Sağlık Bakanlığı tarafından ücretsiz olarak yapılacak, test sonuçları 8 ila 12 saat arasında misafirlere bildirilecektir. Kıbrıs’a girişte misafirlere KKTC Sağlık Bakanlığı uçuş bilgi ve taahhüt formu imzalatılacaktır. Ercan Havalimanı’nda yapılacak test sonucu belirlenene dek misafirler, konaklayacakları otel odalarında olarak izole olarak gözlem altında bulunacaklardır.


  • Alkollü içecekler 18 yaşın altındaki çocuklara ikram edilemez.

  • Otel değişen operasyon ve tedarik koşullarına göre konsept üzerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

  • Her şey Dahil misafirler yiyecek ve içecek haklarını yalnız kendileri için kullanabilirler.

  • Her şey Dahil konseptimizin uygulama saati c/in günü 12.00’de başlar, c/out günü 12.00’de biter.

  • Havuz ve sahil çevremizin kullanımı hava şartlarına bağlıdır.

  • Dış mekan yiyecek ve içecek üniteleri hava şartlarına bağlı kalınarak açılacaktır.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Yasa gereği, Anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterdan onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.

  • Aquapark 12 yaş üzeri misafirler için hizmet vermektedir.



  • Ultra Her Şey Dahil
    Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde limitsiz yerli içki ve belirli yabancı içecekler ücretsiz. 24 saat açık bar bulunuyor. Tüm şişelenmiş kapalı yerli ve yabancı içecekler, taze sıkılmış meyve suları, paket dondurma, Ambassadore Vip Lounge ücretli.

    A la carte restoranlar rezervasyonlu ve kuver ücretli.

    A LA CARTE RESTORANLAR
  • A La Carte Restaurant (İtalyan) Arcadia Restaurant (Kuver Ücretli)

  • A La Carte Restaurant (Uzakdoğu) Dynasty Restaurant (Kuver Ücretli)

  • A La Carte Restaurant (Ocakbaşı) Mysia Restaurant (Kuver Ücretli)


  • Yiyecek Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı (Açık Büfe) Limra Restaurant
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı Arcadia Restaurant
    12.30-14.30 Öğle Yemeği (Açık Büfe) Limra Restaurant (YOĞUNLUĞA GÖRE AÇILACAK)
    12.00-16.00 Snack Restaurant Atlantis Snack Restaurant
    12.00-16.00 Açık Dondurma Atlantis Snack Restaurant
    12.00-16.00 Gözleme Atlantis Snack Restaurant
    18.30-21.00 Akşam Yemeği (Açık Büfe) Limra Restaurant
    23.00-02.00 Gece Yarısı Snack & Çorba Arcadia Restaurant

    İçecek Hizmet Saatleri
    19.00-21.30 Arcadia Restaurant (İtalyan) Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    19.00-21.30 Dynasty Restaurant (Uzakdoğu) Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    19.00-21.30 Mysia Restaurant (Ocakbaşı) Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    12.30-14.30 Limra Restaurant Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    19.00-21.00 Limra Restaurant Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    09.00-23.00 Beach Lounge Bar Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    12.00-17.00 Atlantis Snack Bar Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    24 SAAT Bellapais Lobby Bar Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    09.00-24.00 Lara Pool Bar Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    16.00-24.00 Eurasia Lobby Bar (Sadece Özel Gruplar için) Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    23.00-02.00 Caretta Disco Limitsiz Yerli İçki ve Belirli Yabancı İçkiler
    09.00-23.30 La Patisserie Sıcak İçecekler & Pasta Servisi (11:00-23:00)
    09.00-23.00 Tea House Çay & Kahve
    Minibar Bira- Meşrubat - Su - Meyve Suyu – Soda (Günde Bir kez / Dolum)
    Gazimagosa, Bafra mevkiinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı’na 65 km, Gazimagosa’ya 40 km, İskele merkeze 25 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
  • Denize sıfır tesisin özel kum plajı mevcut.

  • Pavilyon kullanımında ücretli ve rezervasyon mecburidir

  • Beach Lounge Bar 09:00-18:00, Lara Pool Bar 09:00-00:00 saatlerinde hizmet vermektedir.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve havlu kullanımı ücretsizdir
    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Beach Bar
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Disko
    • Fitness Center
    • Kablolu İnternet
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Otopark
    • Pool Bar
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • A la Carte Restaurant
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Bowling
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Elektronik Oyunlar
    • Güzellik Merkezi
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Motorlu Su Sporları
    • Oda Servisi
    • Oyun Salonu
    • Pavillon
    • Spa Merkezi
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Odası
  • Tesiste 4-8 yaş minik misafirler için mini kulüp, 8-12 yaş çocuklar için Junior Club ve 12-16 yaş gençler için ise Teenagers Club hizmet vermektedir..
  • Giriş ve rezervasyon işlemlerinde öncelik

  • Misafir ilişkileri personeli tarafından karşılama ve a la carte restoran rezervasyonu için bilgilendirme (Minimum 4 gece ve üzeri konaklamalar için 1 defa rezervasyonlu a la carte yemeği)

  • Balayı çiftlerine özel romantik oda konsepti

  • Tatlı tabağı, meyve tabağı ve kırmızı şarap ikramı

  • Turn Down servisi

  • SPA'da %20 indirim

  • Çamaşırhane hizmetlerinden %20 indirimli yararlanma imkânı

  • Ücretli olan F&B hizmetlerden %20 indirim


  • Not; Minimum 4 gece ve üzeri konaklamalarda geçerlidir. Evlilik tarihinden itibaren 6 ay içinde yapılacak konaklamalar için geçerlidir. Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını yanlarında getirmeleri gerekmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ HİJYEN VE ÖNLEM KURALLARIMIZ
    •Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan ya da dolaylı şekilde temas halinde olan tüm çalışanlarımıza, yaşanan pandemi korunma yöntemleri ile ilgili detaylı eğitim verilmekte, sık aralıklarla hatırlatıcı eğitimlerle de süreklilik sağlanmaktadır.
    • Departman yöneticilerimizin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitim programlarının uzaktan eğitim (e-eğitim) metoduyla yapabilmesi için gerekli düzenlemeler oluşturulmuştur.
    • İnsan kaynakları müdürleri, işyeri hekimleri ile koordineli olarak her personele işbaşı
    yapmadan önce sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    • Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörle yapılarak
    ve biometrik yüz tanımları aynı anda kayıt altına alınarak takibi sağlanmaktadır.
    • İşe geliş ve gidişlerde araçlara binerken ve inerken her personelin ateşi ölçülmekte, seyahatleri sırasında maske kullanmaları sağlanmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yenilenmekte ve elle temas edilen yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir. Araçlar %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak taşıma yapmaktadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde el dezenfektan üniteleri mevcut olup, her personel ellerini sıklıkla dezenfekte etmektedir. Bununla birlikte düzenli aralıklarla ellerini kuralına göre yıkamaları hatırlatılmakta ve spot kontroller ile denetlenmektedir.
    • Personel lojmanlarımız 24 saat gözlem altında olup dışarıdan ziyaretçi, arkadaş,
    akraba vb. kabul edilmemektedir.
    • İlgili tüm çalışan ve alt taşeronlarımız MEB onaylı hijyen eğitim sertifikasına sahiptir. . T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden tüm çalışanlarımız genel kişisel hijyen eğitimi alarak ve sertikalandırılmıştır.
    DEZENFEKSİYON İŞLEMLERİMİZ
    •Otellerimiz bünyesinde oluşturulan eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz otellerimizde bölgelerin
    ve yüzeylerin özelliklerine göre dezenfektan kimyasalları ve ULV cihazları ile düzenli olarak
    dezenfeksiyon işlemleri uygulamaktadır.
    •Misafir Odaları, Restoranlar, Barlar, Rekreasyon alanları, Çocuk Kulübü ve Oyun Alanları,
    •Toplantı ve Kongre Salonları gibi tüm misafir genel kullanım alanları eğitimli dezenfeksiyon
    ekiplerimiz tarafından 24 saat boyunca ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği)
    cihazları ile Sağlık Bakanlığı onaylı Corona virüse karşı etkili dezenfektanlar ile dezenfekte
    edilmektedir.
    •Ayrıca mutfak alanları, depolar, ofisler ve personel genel kullanım alanları da rutin olarak aynı
    şekilde aynı ekip tarafından dezenfekte edilmektedir.
    •Uzman personelimiz tarafından ATP (hızlı hijyen kontrol kiti) cihazı ile yapılan temizlik ve
    dezenfeskiyon işlemlerinin etkinliği her gün doğrulanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    GENEL MEKANLAR HİJYEN ve TEMİZLİK KURALLARIMIZ
    •Otellerimiz tüm misafir genel kullanım alanlarında kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası profesyonel markalar ile çalışmaktadır. Doğru kimyasalların ve uygun dozajların kullanımları ile ilgili tüm temizlik personelimiz işbirliği yaptığımız firmalardan ve departman yöneticilerinden periyodik olarak eğitim almakta ve takip edilmektedir.
    • Tüm misafir genel kullanım alanlarında yeterli sayıda el dezenfektan üniteleri
    bulunmakta ve düzenli kontrolleri yapılmaktadır.
    • Misafir genel kullanım alanlarında; tuvalet ve lavabolar, sürekli temas olan yüzeyler, kapı kolları, merdiven tırabzanları, asansör ve butonları, kat telefonları, bataryalar, pisuvar ve klozetler lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak detaylı kontrol listeleri ile
    denetlenmektedir.
    • Misafir alanlarında bulunan masa, sandalye ve oturma grupları güvenli sosyal mesafe
    kuralına uyularak yerleştirilmiştir.
    • Asansör girişlerine kullanım kuralları asılmıştır. Asansör kapasiteleri, yeniden düzenlenmiş, ağırlık kapasiteleri revize edilmiştir. Aynı anda maksimum 2 misafir tarafından kullanılacak şekilde sınırlandırılmıştır.
    • Tüm havuz ve plaj şezlongları güvenli sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip her
    kullanım sonrasında düzenli dezenfekte edilmektedir.
    • Genel mekan klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve
    sıklaştırılmış periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Geç Çıkış Odaları, soyunma odaları ve duş kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri sıklaştırılmış olarak günlük yapılmaktadır.
    • Haşere ilaçlama ve kontrol işlemleri Sağlık Bakanlığı onaylı profesyonel firmalar
    tarafından yapılmaktadır.
    GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİMİZ
    •Limak International Hotels & Resorts olarak tatilinizin başlangıcından bitişine kadar
    mükemmel, huzurlu ve sağlıklı geçmesi için her detay düşünülmüştür. Hızlı ve güvenli bir
    şekilde otellerimize giriş ve çıkışlarınız için önlemler alınmıştır. Kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için ilgili önlemlere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafir rezervasyon konfirmesi ile birlikte misafir e-mail adreslerine otellerimizde
    uygulanan Hijyen ve Sanitasyon Uygulama Manifestosu ile ilgili bilgilendirme
    yapılmaktadır.
    • Giriş işlemleri sırasında misafirlerimize, Covid-19’a karşı almış olduğumuz önlemlerin
    ve kuralların olduğu misafir bilgilendirme broşürü verilmektedir.
    • Hijyen sebeplerinden dolayı otellerimizde Vale Servisi yapılmamaktadır. Dileyen
    misafirlerimize ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazıyla araç içi
    dezenfeksiyon hizmeti sunulmaktadır.
    Yayın Tarihi: 01 / 06 / 2020 Rev No: 0 www.limakhotels.com
    • Misafir bagajları ve kişisel eşyaları özel hazırlanan bir odada bellboylar tarafından ULV
    püskürtme sistemi ile dezenfekte edilerek misafir odalarına güvenle taşınmaktadır.
    Dezenfeksiyon işlemi nedeni ile bagajlarınızın odanıza gelmesi biraz süre alabilir,
    lütfen anlayış gösteriniz.
    • Misafirlere ve gelen ziyaretçilere, termal kamera veya temassız termal sensörlü ateş
    ölçerlerle vücut sıcaklığı kontrolleri gerçekleştirilmektedir.
    • Otellerimizin lobi ve restoran giriş kapılarına yerleştirilen termal kameralar ile
    misafirlerimizin ateşi ölçülmektedir. Ateşi yüksek tespit edilen misafirlerimiz, işyeri
    hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu, otel yönetimine
    bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Kişisel sağlığınız ve toplum sağlığı için ilgili
    yönlendirmelere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm için temas olmadan UVC (Ultraviyole -
    Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan kutuların içine misafirler tarafından atılıp,
    daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Misafirlere, giriş işlemleri sırasında son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili
    anket yapılmaktadır.
    •• Konaklama Kayıt Kartlarının minimum temasla elektronik ortamda doldurulması giriş
    işlemlerinizi hızlandıracak ve misafir kimlikleri, optik okuyucuda taratılarak bilgiler
    sisteme aktarılacaktır.
    • Misafirlerimize, oda kapı kartları dezenfekte edilmiş olarak, steril ambalaj içerisinde
    yüz maskesi ile birlikte sunulmaktadır. Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm
    için temas olmadan UVC (Ultraviyole - Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan
    kutuların içine misafirler tarafından atılıp, daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Konaklama ve ekstra ödemelerinin, kredi kartı ve banka kartlarının temassız özelliği
    kullanılarak yapılması tercih edilmektedir. Nakit ödemeler için resepsiyon para
    kasalarımıza dezenfekte edici UVC cihazı yerleştirilmiştir.
    • Otellerimizde misafirlerimiz ile mobil uygulamalar üzerinden hızlı iletişim sağlanarak
    gerekli duyurular ve anketler yapılmaktadır.
    • İçinde bulunduğumuz dönemde oda temizlik ve dezenfeksiyon süreleri uzun zaman
    aldığından otellerimizde uygulanan giriş saati 15:00, çıkış saati 11:00’dır.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    •Misafir odalarımız, siz değerli misafirlerimize sağlıklı ve konforlu konaklama ortamı sunmak
    için özenle dezenfekte edilmektedir.
    • Kat Hizmetleri temizlik çalışanlarımız ve şeflerimiz her farklı oda temizliğinde ellerini
    yıkayarak yeni eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanmaktadır.
    • Misafir odalarımız konaklamanız süresince günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çıkış yapılan odalar havalandırılıp, gerekli temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ardından
    belirli bir süre boş bırakılarak misafir kullanımına sunulmaktadır.
    • Misafir odaları klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve
    periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Misafir odalarında sürekli temas olan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tuvalet ve
    lavabolar, klima kontrol panelleri, aydınlatma butonları, telefon ahizeleri, televizyon
    kumandaları, su ısıtıcıları ve minibarlar, lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan
    sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havlu ve tekstil ürünleri standartlar dahilinde değiştirilmektedir. Ürünler katlanarak,
    çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye
    ulaştırılmaktadır.
    • Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafir odalarında çay-kahve ikram tepsilerine porselen kupa ve cam bardak yerine
    kullan-at bardak bırakılmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı ve dezenfeksiyonun daha iyi sağlanabilmesi için vanity set
    kutularımız kaldırılmış olup, buklet ürünler paketlenmiş olarak sunulmaktadır. Bu
    ürünlere ilave olarak alkol oranı yüksek kolonya da kullanımınıza sunulmuştur.
    • Hastalık şüphesi yaşayan misafirlerin odaları, temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri
    sonrasında Hastalık Yönetim Talimatı’na uygun olarak kullanıma sunulmaktadır.
    • İşyeri hekimimizin raporu ile hastalık riski taşıyan misafirlerimiz için revire yakın özel
    izolasyon odaları ayrılmıştır. Bu odalar, misafirlerimizin hastaneye transferlerine kadar
    geçecek olan süre içerisinde rahatlarını sağlamak amaçlıdır.
    • Tüm misafir odalarımızın, minibar dolumları dezenfekte edilmiş ürünler ile
    gerçekleştirilmekte ve kat şeflerimiz tarafından da kontrolleri yapılmaktadır.
    • Odalarımız her misafir çıkışında temizlik yapıldıktan sonra özel eğitimli dezenfeksiyon
    ekibimiz tarafından ULV cihazı ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki
    misafirimiz için hazırlanmaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    •Tüm alanlarda sosyal mesafe uyarılarına uymanızı ve her alanda kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için sosyal mesafeyi (min. 1,5 m.) korumanızı önemle rica ederiz.
    Otellerimiz belirli bir süre için tam kapasite çalışmayacağından yiyecek ve içecek
    ünitelerimizde güvenli sosyal mesafe korunarak hizmet verilmesi hedeflenmiştir.
    •Tüm üretimler eğitimli, uzman şeflerimiz tarafından hijyenik ortamlarda ve kaliteli ürünler ile
    yapılmaktadır. T.C. Orman ve Tarım Bakanlığı 5996 Sayılı Kanun kapsamında gıda girdi kabul,
    hazırlık, işleme ve servis-sunum proses basamaklarına istinaden uygulanması gereken gıda
    güvenliği gereklilikleri Gıda Mühendisleri tarafından takip edilmektedir. Tüm ürünler kontrol
    amaçlı rutin olarak akredite laboratuvarlara analize gönderilmektedir.
    • Gıda üretiminde kullanılan su, “İnsani Tüketim Amaçlı Sular hakkında Yönetmelik”
    içeriğinde belirtilen koşulları sağlamaktadır.
    • Yiyecek ve içecek departmanında görevli tüm personel maske ile hizmet
    vermektedir ve düzenli aralıklarla ellerini dezenfekte ederek kullandıkları eldivenleri
    değiştirmektedir.
    • Tüm yiyecek ve içecek ünitelerimizde bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum
    aralıkları güvenli sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Masa, sandalye ve
    tabureler her kullanım sonrasında dezenfeksiyon ekibimiz tarafından dezenfekte
    edilmektedir. Dezenfekte edilen masaları kullanmanızı önemle rica ediyoruz.
    • Ana Restoran kapı girişinde termal kamera ile misafirlerimizin ateşi ölçülmektedir.
    Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz, işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene
    sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır.
    • Büfelerimizde yiyecek ve içecek servisi personelimiz tarafından yapılacaktır.
    • Snack restoran büfelerimiz, yoğunluk göz önünde bulundurularak set menü servisi
    ile ya da sosyal mesafenin korunduğu sıralı şekilde servis ile hizmet vermektedir.
    • Tüm sıcak ve soğuk içecekler, servis personelimiz tarafından servis edilmektedir.
    Barlarımızdan misafirlerimize direkt servis edilmemektedir.
    • Çocuk büfelerinde tüm ürünler ambalajlı olarak sunulmaktadır. Dileyen küçük
    misafirlerimize özel üretim yapılmaktadır.
    • Dileyen misafirlerimiz için ana restoran, a’la carte restoranlar, snack restoran ve
    çocuk büfelerinde ambalajlı plastik çatal-bıçak setleri bulunmaktadır.
    • Gece büfelerimizde adetli ürün ve ambalajlı ürünler sunulmakta ve sıcak yemekler
    şeflerimiz tarafından servis edilmektedir.
    • Açık büfede 3 öğün bağışıklık sistemini güçlendiren özel sağlık köşemiz
    bulunmaktadır.
    • Ekmek çeşitlerimiz kese kağıtlarında porsiyonluk verilmektedir.
    • Tüm mutfak bölümlerinde üretim sonrası gece vardiyasında detay temizlik ve
    dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır.
    • Oda servisinden misafir odalarına talep edilen tüm ürünler, özel sunum tabaklarında
    kapalı olarak servis edilmektedir.
    • Limak International Hotels & Resorts olarak “Sıfır Atık Projesi” kapsamında atık
    ayrışımı yapılmaktadır. Atık Yönetimi gereği maske, eldiven ve tek kullanımlık
    peçeteler gri renkli, kapaklı atık kutularında ayrı toplanmaktadır.
    CHIVA SPA, FITNESS VE SPOR ALANLARIMIZ
    •Limak International Hotels & Resorts Chiva Spa Merkezlerinde uygulanan bakım
    hizmetlerimiz, güvenli ve en üst düzey hijyenik şartlarda verilmektedir.
    Etkin sosyal mesafeyi korumak amacı ile; sauna, buhar odası ve hamam kullanımları
    rezervasyon ile yapılmaktadır. Kullanım yapmak istediğinizde uygun saatler için rezervasyon
    yaptırmanızı önemle rica ederiz.
    • Spa Merkezlerimize girişte, Spa görevlileri tarafından misafirlerimizin ateşi
    ölçülmektedir. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz, işyeri hekimine
    yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek,
    gerekli aksiyon alınmaktadır.
    • Hamam, sauna ve buhar odası kullanım kapasiteleri revize edilerek hijyen kuralları
    gereği rezervasyon ile hizmet vermektedir. Sauna, hamam, buhar banyosu gibi
    alanların, misafir tarafından kullanım süresi maksimum 30 dakika ile sınırlandırılarak
    her kullanımdan sonra minimum 15 dakika alanın temizlenmesi ve ULV cihazıyla
    dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Hamam kurnaları ve soyunma odası dolapları güvenli sosyal mesafe korunarak
    (birer atlamalı şekilde) kullanılmakta ve her kullanım sonunda dezenfektanlar ile
    temizlenmektedir.
    • Misafir havlu, bornoz ve peştamalları her kullanım sonrası çırpma ve silkeleme
    yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye gönderilmektedir. Ürünler
    60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmakta ve çamaşırhaneden Spa
    Merkezine dağılımı da özel poşetlerde yapılmaktadır.
    • Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin öncelikle Sağlık Bilgi Formu doldurmaları
    istenmektedir.
    • Terapistlerimiz her uygulama öncesi ve sonrası belirlenmiş dezenfeksiyon kurallarına
    uyarak maske ve siperlik ile hizmet vermektedir.
    • Masaj yatakları her terapi sonrasında dezenfektan solüsyonlar ile temizlenmekte ve
    belirlenen sürede havalandırıldıktan sonra tekrar hizmete sunulmaktadır.
    • Spa alanlarında uygun hava kalitesi sağlanmakta ve nem oranı kontrol edilmektedir.
    • SPA ve hamam dinlenme alanlarında bulunan yataklar güvenli sosyal mesafeye göre
    yerleştirilip, her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    • Fitness center kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon
    ile hizmet verilmektedir.
    • Tüm misafirlerimizin Fitness Kullanım Kurallarına uymaları önemle rica edilmektedir.
    Fitness salonlarımızda bulunan tüm spor alet ve aparatları güvenli sosyal mesafeye
    uygun olarak düzenlenmiştir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi
    yapılmaktadır. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    • Dış oyun alanları, plaj oyun parkurları, tenis kortları, futbol, basketbol, voleybol ve golf
    sahalarının düzenli olarak temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır. Periyodik
    olarak da bakım-onarımdan geçmektedir.
    LİMİ KIDS ÇOCUK KULÜBÜ, ÇOCUK OYUN ALANLARI, TEENAGE GAMELAND CLUB VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    •En değerli misafirlerimiz olan çocuklarımızın, güvenli ve eğlenceli bir tatil geçirmeleri bizler
    için çok büyük önem taşımaktadır.
    Lütfen çocuklarınızı maske kullanımı ve sosyal mesafe konusunda bilinçlendiriniz.
    •Pandemi süresince, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Konaklama Tesislerinde Kontrollü
    Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden; tesis içerisinde çocuklara ayrılmış oyun odaları,
    çocuk kulübü, oyun bahçesi-alanı gibi üniteler hizmete açılmaz. Yasal izin kapsamında bu
    alanların hizmete açılması halinde;
    • Çocuk misafirlerimiz Limi Kids Çocuk Kulüplerimize ebeveynleri tarafından kayıt
    formu doldurularak ve ateşleri ölçülerek kabul edilmektedir.
    • Eğitimli ve uzman Limi Kids Club çalışanlarımız tüm hijyen kurallarına uyarak, sizler
    keyifli zaman geçirirken, çocuklarımızla güvenli sosyal mesafeyi koruyarak yaratıcı
    aktiviteler, oyunlar ve yarışmalarla onların mutlu olmalarını sağlamaktadırlar.
    • Hijyen ve sosyal mesafe kurallarına uymayan çocuklarımız klüplerimize kabul
    edilmeyecektir.
    • Tüm Limi Kids Çocuk Kulüplerinde kullanılan güvenli oyuncakların ve alanların kullanım
    sonrası temizlik ve dezenfeksiyonu titizlikle ve sık aralıklarla yapılmaktadır.
    • Teenage Club’ta bulunan tüm oyun makineleri gençlerin sosyal mesafelerini
    koruyacağı bir şekilde düzenlenmiştir. Oyun makinelerinin temizliği ve dezenfeksiyonu
    her kullanım sonrasında yinelenmektedir.
    • Animasyon Departmanımız organizasyonunda gerçekleşen tüm spor ve aktiviteler,
    fiziki mesafe kurallarına uygun olarak küçük grup katılımları ile açık havada
    yapılmaktadır.
    HAVUZ VE PLAJ ALANLARIMIZ
    • Kapalı havuz, açık havuzlar ve plaj şezlongları sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip,
    her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Plaj ve tüm havuzlarda bulunan soyunma kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri sık aralıklarla gerçekleştirilmektedir.
    • Şezlong sehpaları, sahil ve iskele Pavillionları ve malzemeleri günlük olarak lisanslı
    kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havuzların, kimyasal ve mikrobiyolojik su analizleri akredite laboratuvarlar
    tarafından periyodik olarak yapılmaktadır. Analiz sonuçları siz değerli misafirlerimiz ile
    her havuz başında bulunan panolara asılarak paylaşılmaktadır.
    • Havuz temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Havuzlarının Tabi
    Olacağı Sağlık Esasları ve Şartları Hakkında Yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.

    Dünya Sağlık Örgütü (WHO) hastalık belirtisi olan kişilerin karantinaya alınması gerektiğini bildirmiştir. Bu nedenle, otel içerisinde ateş ölçümleri yapılan ve aktiviteler sırasında ateşi 38 dereceden yüksek olan, hastalık belirtisi görülen misafirlerden işyeri hekimine görünmeleri, doktor raporu ile “aktivitelere katılım ve genel mekan kullanım yazısı” getirmeleri talep edilmektedir. Hastalık şüphesi gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, yetkililere haber verilir, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra misafir odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır. Siz değerli misafirlerimize kaliteli ve güvenli hizmet sunabilmek için aldığımız tüm ürün ve malzemeler, ilgili bakanlıklar tarafından onaylı kalite ve üretim belgeli tedarikçilerden satın alınırken gerekli kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilmektedir. Otel bünyesinde gıda ürünlerinin tedariği ve üretimini yapan birimlere, geçici olarak giren tedarikçiler, bakım elemanları, mal getiren şoförler vb. kişilerin, işletme çalışanlarıyla herhangi bir temasta bulunmamaları, sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapmaları sağlanmaktadır. Depolanma, saklanma ve üretimler uygun kriterlerde yapılmaktadır. Otellerimizde hizmet veren kuaför, market, giyim vb. dükkan ve mağazaların gerekli tüm hijyen ve sanitasyon önlemleri sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak alınmaktadır. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’nde ve sertifikasyon programlarında değişiklikler olduğu takdirde manifestomuzda gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Limak International Hotels and Resorts’un almış olduğu tüm önlemler sizin sağlığınızı, personelimizin ve toplumun sağlığını koruma hedeflidir; bu nedenle uyarı ve yönergelerimize uymanızı önemle rica ederiz.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 30.09.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ HİJYEN VE ÖNLEM KURALLARIMIZ
    •Siz değerli misafirlerimiz ile doğrudan ya da dolaylı şekilde temas halinde olan tüm çalışanlarımıza, yaşanan pandemi korunma yöntemleri ile ilgili detaylı eğitim verilmekte, sık aralıklarla hatırlatıcı eğitimlerle de süreklilik sağlanmaktadır.
    • Departman yöneticilerimizin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitim programlarının uzaktan eğitim (e-eğitim) metoduyla yapabilmesi için gerekli düzenlemeler oluşturulmuştur.
    • İnsan kaynakları müdürleri, işyeri hekimleri ile koordineli olarak her personele işbaşı
    yapmadan önce sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    • Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörle yapılarak
    ve biometrik yüz tanımları aynı anda kayıt altına alınarak takibi sağlanmaktadır.
    • İşe geliş ve gidişlerde araçlara binerken ve inerken her personelin ateşi ölçülmekte, seyahatleri sırasında maske kullanmaları sağlanmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yenilenmekte ve elle temas edilen yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir. Araçlar %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak taşıma yapmaktadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde el dezenfektan üniteleri mevcut olup, her personel ellerini sıklıkla dezenfekte etmektedir. Bununla birlikte düzenli aralıklarla ellerini kuralına göre yıkamaları hatırlatılmakta ve spot kontroller ile denetlenmektedir.
    • Personel lojmanlarımız 24 saat gözlem altında olup dışarıdan ziyaretçi, arkadaş,
    akraba vb. kabul edilmemektedir.
    • İlgili tüm çalışan ve alt taşeronlarımız MEB onaylı hijyen eğitim sertifikasına sahiptir. . T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden tüm çalışanlarımız genel kişisel hijyen eğitimi alarak ve sertikalandırılmıştır.
    DEZENFEKSİYON İŞLEMLERİMİZ
    •Otellerimiz bünyesinde oluşturulan eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz otellerimizde bölgelerin
    ve yüzeylerin özelliklerine göre dezenfektan kimyasalları ve ULV cihazları ile düzenli olarak
    dezenfeksiyon işlemleri uygulamaktadır.
    •Misafir Odaları, Restoranlar, Barlar, Rekreasyon alanları, Çocuk Kulübü ve Oyun Alanları,
    •Toplantı ve Kongre Salonları gibi tüm misafir genel kullanım alanları eğitimli dezenfeksiyon
    ekiplerimiz tarafından 24 saat boyunca ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği)
    cihazları ile Sağlık Bakanlığı onaylı Corona virüse karşı etkili dezenfektanlar ile dezenfekte
    edilmektedir.
    •Ayrıca mutfak alanları, depolar, ofisler ve personel genel kullanım alanları da rutin olarak aynı
    şekilde aynı ekip tarafından dezenfekte edilmektedir.
    •Uzman personelimiz tarafından ATP (hızlı hijyen kontrol kiti) cihazı ile yapılan temizlik ve
    dezenfeskiyon işlemlerinin etkinliği her gün doğrulanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    GENEL MEKANLAR HİJYEN ve TEMİZLİK KURALLARIMIZ
    •Otellerimiz tüm misafir genel kullanım alanlarında kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası profesyonel markalar ile çalışmaktadır. Doğru kimyasalların ve uygun dozajların kullanımları ile ilgili tüm temizlik personelimiz işbirliği yaptığımız firmalardan ve departman yöneticilerinden periyodik olarak eğitim almakta ve takip edilmektedir.
    • Tüm misafir genel kullanım alanlarında yeterli sayıda el dezenfektan üniteleri
    bulunmakta ve düzenli kontrolleri yapılmaktadır.
    • Misafir genel kullanım alanlarında; tuvalet ve lavabolar, sürekli temas olan yüzeyler, kapı kolları, merdiven tırabzanları, asansör ve butonları, kat telefonları, bataryalar, pisuvar ve klozetler lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak detaylı kontrol listeleri ile
    denetlenmektedir.
    • Misafir alanlarında bulunan masa, sandalye ve oturma grupları güvenli sosyal mesafe
    kuralına uyularak yerleştirilmiştir.
    • Asansör girişlerine kullanım kuralları asılmıştır. Asansör kapasiteleri, yeniden düzenlenmiş, ağırlık kapasiteleri revize edilmiştir. Aynı anda maksimum 2 misafir tarafından kullanılacak şekilde sınırlandırılmıştır.
    • Tüm havuz ve plaj şezlongları güvenli sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip her
    kullanım sonrasında düzenli dezenfekte edilmektedir.
    • Genel mekan klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve
    sıklaştırılmış periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Geç Çıkış Odaları, soyunma odaları ve duş kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri sıklaştırılmış olarak günlük yapılmaktadır.
    • Haşere ilaçlama ve kontrol işlemleri Sağlık Bakanlığı onaylı profesyonel firmalar
    tarafından yapılmaktadır.
    GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİMİZ
    •Limak International Hotels & Resorts olarak tatilinizin başlangıcından bitişine kadar
    mükemmel, huzurlu ve sağlıklı geçmesi için her detay düşünülmüştür. Hızlı ve güvenli bir
    şekilde otellerimize giriş ve çıkışlarınız için önlemler alınmıştır. Kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için ilgili önlemlere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafir rezervasyon konfirmesi ile birlikte misafir e-mail adreslerine otellerimizde
    uygulanan Hijyen ve Sanitasyon Uygulama Manifestosu ile ilgili bilgilendirme
    yapılmaktadır.
    • Giriş işlemleri sırasında misafirlerimize, Covid-19’a karşı almış olduğumuz önlemlerin
    ve kuralların olduğu misafir bilgilendirme broşürü verilmektedir.
    • Hijyen sebeplerinden dolayı otellerimizde Vale Servisi yapılmamaktadır. Dileyen
    misafirlerimize ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazıyla araç içi
    dezenfeksiyon hizmeti sunulmaktadır.
    Yayın Tarihi: 01 / 06 / 2020 Rev No: 0 www.limakhotels.com
    • Misafir bagajları ve kişisel eşyaları özel hazırlanan bir odada bellboylar tarafından ULV
    püskürtme sistemi ile dezenfekte edilerek misafir odalarına güvenle taşınmaktadır.
    Dezenfeksiyon işlemi nedeni ile bagajlarınızın odanıza gelmesi biraz süre alabilir,
    lütfen anlayış gösteriniz.
    • Misafirlere ve gelen ziyaretçilere, termal kamera veya temassız termal sensörlü ateş
    ölçerlerle vücut sıcaklığı kontrolleri gerçekleştirilmektedir.
    • Otellerimizin lobi ve restoran giriş kapılarına yerleştirilen termal kameralar ile
    misafirlerimizin ateşi ölçülmektedir. Ateşi yüksek tespit edilen misafirlerimiz, işyeri
    hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu, otel yönetimine
    bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Kişisel sağlığınız ve toplum sağlığı için ilgili
    yönlendirmelere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm için temas olmadan UVC (Ultraviyole -
    Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan kutuların içine misafirler tarafından atılıp,
    daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Misafirlere, giriş işlemleri sırasında son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili
    anket yapılmaktadır.
    •• Konaklama Kayıt Kartlarının minimum temasla elektronik ortamda doldurulması giriş
    işlemlerinizi hızlandıracak ve misafir kimlikleri, optik okuyucuda taratılarak bilgiler
    sisteme aktarılacaktır.
    • Misafirlerimize, oda kapı kartları dezenfekte edilmiş olarak, steril ambalaj içerisinde
    yüz maskesi ile birlikte sunulmaktadır. Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm
    için temas olmadan UVC (Ultraviyole - Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan
    kutuların içine misafirler tarafından atılıp, daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    • Konaklama ve ekstra ödemelerinin, kredi kartı ve banka kartlarının temassız özelliği
    kullanılarak yapılması tercih edilmektedir. Nakit ödemeler için resepsiyon para
    kasalarımıza dezenfekte edici UVC cihazı yerleştirilmiştir.
    • Otellerimizde misafirlerimiz ile mobil uygulamalar üzerinden hızlı iletişim sağlanarak
    gerekli duyurular ve anketler yapılmaktadır.
    • İçinde bulunduğumuz dönemde oda temizlik ve dezenfeksiyon süreleri uzun zaman
    aldığından otellerimizde uygulanan giriş saati 15:00, çıkış saati 11:00’dır.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    •Misafir odalarımız, siz değerli misafirlerimize sağlıklı ve konforlu konaklama ortamı sunmak
    için özenle dezenfekte edilmektedir.
    • Kat Hizmetleri temizlik çalışanlarımız ve şeflerimiz her farklı oda temizliğinde ellerini
    yıkayarak yeni eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanmaktadır.
    • Misafir odalarımız konaklamanız süresince günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çıkış yapılan odalar havalandırılıp, gerekli temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ardından
    belirli bir süre boş bırakılarak misafir kullanımına sunulmaktadır.
    • Misafir odaları klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve
    periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Misafir odalarında sürekli temas olan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tuvalet ve
    lavabolar, klima kontrol panelleri, aydınlatma butonları, telefon ahizeleri, televizyon
    kumandaları, su ısıtıcıları ve minibarlar, lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan
    sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havlu ve tekstil ürünleri standartlar dahilinde değiştirilmektedir. Ürünler katlanarak,
    çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye
    ulaştırılmaktadır.
    • Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafir odalarında çay-kahve ikram tepsilerine porselen kupa ve cam bardak yerine
    kullan-at bardak bırakılmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı ve dezenfeksiyonun daha iyi sağlanabilmesi için vanity set
    kutularımız kaldırılmış olup, buklet ürünler paketlenmiş olarak sunulmaktadır. Bu
    ürünlere ilave olarak alkol oranı yüksek kolonya da kullanımınıza sunulmuştur.
    • Hastalık şüphesi yaşayan misafirlerin odaları, temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri
    sonrasında Hastalık Yönetim Talimatı’na uygun olarak kullanıma sunulmaktadır.
    • İşyeri hekimimizin raporu ile hastalık riski taşıyan misafirlerimiz için revire yakın özel
    izolasyon odaları ayrılmıştır. Bu odalar, misafirlerimizin hastaneye transferlerine kadar
    geçecek olan süre içerisinde rahatlarını sağlamak amaçlıdır.
    • Tüm misafir odalarımızın, minibar dolumları dezenfekte edilmiş ürünler ile
    gerçekleştirilmekte ve kat şeflerimiz tarafından da kontrolleri yapılmaktadır.
    • Odalarımız her misafir çıkışında temizlik yapıldıktan sonra özel eğitimli dezenfeksiyon
    ekibimiz tarafından ULV cihazı ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki
    misafirimiz için hazırlanmaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK ÜNİTELERİMİZ
    •Tüm alanlarda sosyal mesafe uyarılarına uymanızı ve her alanda kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için sosyal mesafeyi (min. 1,5 m.) korumanızı önemle rica ederiz.
    Otellerimiz belirli bir süre için tam kapasite çalışmayacağından yiyecek ve içecek
    ünitelerimizde güvenli sosyal mesafe korunarak hizmet verilmesi hedeflenmiştir.
    •Tüm üretimler eğitimli, uzman şeflerimiz tarafından hijyenik ortamlarda ve kaliteli ürünler ile
    yapılmaktadır. T.C. Orman ve Tarım Bakanlığı 5996 Sayılı Kanun kapsamında gıda girdi kabul,
    hazırlık, işleme ve servis-sunum proses basamaklarına istinaden uygulanması gereken gıda
    güvenliği gereklilikleri Gıda Mühendisleri tarafından takip edilmektedir. Tüm ürünler kontrol
    amaçlı rutin olarak akredite laboratuvarlara analize gönderilmektedir.
    • Gıda üretiminde kullanılan su, “İnsani Tüketim Amaçlı Sular hakkında Yönetmelik”
    içeriğinde belirtilen koşulları sağlamaktadır.
    • Yiyecek ve içecek departmanında görevli tüm personel maske ile hizmet
    vermektedir ve düzenli aralıklarla ellerini dezenfekte ederek kullandıkları eldivenleri
    değiştirmektedir.
    • Tüm yiyecek ve içecek ünitelerimizde bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum
    aralıkları güvenli sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Masa, sandalye ve
    tabureler her kullanım sonrasında dezenfeksiyon ekibimiz tarafından dezenfekte
    edilmektedir. Dezenfekte edilen masaları kullanmanızı önemle rica ediyoruz.
    • Ana Restoran kapı girişinde termal kamera ile misafirlerimizin ateşi ölçülmektedir.
    Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz, işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene
    sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır.
    • Büfelerimizde yiyecek ve içecek servisi personelimiz tarafından yapılacaktır.
    • Snack restoran büfelerimiz, yoğunluk göz önünde bulundurularak set menü servisi
    ile ya da sosyal mesafenin korunduğu sıralı şekilde servis ile hizmet vermektedir.
    • Tüm sıcak ve soğuk içecekler, servis personelimiz tarafından servis edilmektedir.
    Barlarımızdan misafirlerimize direkt servis edilmemektedir.
    • Çocuk büfelerinde tüm ürünler ambalajlı olarak sunulmaktadır. Dileyen küçük
    misafirlerimize özel üretim yapılmaktadır.
    • Dileyen misafirlerimiz için ana restoran, a’la carte restoranlar, snack restoran ve
    çocuk büfelerinde ambalajlı plastik çatal-bıçak setleri bulunmaktadır.
    • Gece büfelerimizde adetli ürün ve ambalajlı ürünler sunulmakta ve sıcak yemekler
    şeflerimiz tarafından servis edilmektedir.
    • Açık büfede 3 öğün bağışıklık sistemini güçlendiren özel sağlık köşemiz
    bulunmaktadır.
    • Ekmek çeşitlerimiz kese kağıtlarında porsiyonluk verilmektedir.
    • Tüm mutfak bölümlerinde üretim sonrası gece vardiyasında detay temizlik ve
    dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır.
    • Oda servisinden misafir odalarına talep edilen tüm ürünler, özel sunum tabaklarında
    kapalı olarak servis edilmektedir.
    • Limak International Hotels & Resorts olarak “Sıfır Atık Projesi” kapsamında atık
    ayrışımı yapılmaktadır. Atık Yönetimi gereği maske, eldiven ve tek kullanımlık
    peçeteler gri renkli, kapaklı atık kutularında ayrı toplanmaktadır.
    CHIVA SPA, FITNESS VE SPOR ALANLARIMIZ
    •Limak International Hotels & Resorts Chiva Spa Merkezlerinde uygulanan bakım
    hizmetlerimiz, güvenli ve en üst düzey hijyenik şartlarda verilmektedir.
    Etkin sosyal mesafeyi korumak amacı ile; sauna, buhar odası ve hamam kullanımları
    rezervasyon ile yapılmaktadır. Kullanım yapmak istediğinizde uygun saatler için rezervasyon
    yaptırmanızı önemle rica ederiz.
    • Spa Merkezlerimize girişte, Spa görevlileri tarafından misafirlerimizin ateşi
    ölçülmektedir. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz, işyeri hekimine
    yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek,
    gerekli aksiyon alınmaktadır.
    • Hamam, sauna ve buhar odası kullanım kapasiteleri revize edilerek hijyen kuralları
    gereği rezervasyon ile hizmet vermektedir. Sauna, hamam, buhar banyosu gibi
    alanların, misafir tarafından kullanım süresi maksimum 30 dakika ile sınırlandırılarak
    her kullanımdan sonra minimum 15 dakika alanın temizlenmesi ve ULV cihazıyla
    dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Hamam kurnaları ve soyunma odası dolapları güvenli sosyal mesafe korunarak
    (birer atlamalı şekilde) kullanılmakta ve her kullanım sonunda dezenfektanlar ile
    temizlenmektedir.
    • Misafir havlu, bornoz ve peştamalları her kullanım sonrası çırpma ve silkeleme
    yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye gönderilmektedir. Ürünler
    60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmakta ve çamaşırhaneden Spa
    Merkezine dağılımı da özel poşetlerde yapılmaktadır.
    • Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin öncelikle Sağlık Bilgi Formu doldurmaları
    istenmektedir.
    • Terapistlerimiz her uygulama öncesi ve sonrası belirlenmiş dezenfeksiyon kurallarına
    uyarak maske ve siperlik ile hizmet vermektedir.
    • Masaj yatakları her terapi sonrasında dezenfektan solüsyonlar ile temizlenmekte ve
    belirlenen sürede havalandırıldıktan sonra tekrar hizmete sunulmaktadır.
    • Spa alanlarında uygun hava kalitesi sağlanmakta ve nem oranı kontrol edilmektedir.
    • SPA ve hamam dinlenme alanlarında bulunan yataklar güvenli sosyal mesafeye göre
    yerleştirilip, her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    • Fitness center kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon
    ile hizmet verilmektedir.
    • Tüm misafirlerimizin Fitness Kullanım Kurallarına uymaları önemle rica edilmektedir.
    Fitness salonlarımızda bulunan tüm spor alet ve aparatları güvenli sosyal mesafeye
    uygun olarak düzenlenmiştir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi
    yapılmaktadır. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    • Dış oyun alanları, plaj oyun parkurları, tenis kortları, futbol, basketbol, voleybol ve golf
    sahalarının düzenli olarak temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır. Periyodik
    olarak da bakım-onarımdan geçmektedir.
    LİMİ KIDS ÇOCUK KULÜBÜ, ÇOCUK OYUN ALANLARI, TEENAGE GAMELAND CLUB VE EĞLENCE AKTİVİTELERİMİZ
    •En değerli misafirlerimiz olan çocuklarımızın, güvenli ve eğlenceli bir tatil geçirmeleri bizler
    için çok büyük önem taşımaktadır.
    Lütfen çocuklarınızı maske kullanımı ve sosyal mesafe konusunda bilinçlendiriniz.
    •Pandemi süresince, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Konaklama Tesislerinde Kontrollü
    Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden; tesis içerisinde çocuklara ayrılmış oyun odaları,
    çocuk kulübü, oyun bahçesi-alanı gibi üniteler hizmete açılmaz. Yasal izin kapsamında bu
    alanların hizmete açılması halinde;
    • Çocuk misafirlerimiz Limi Kids Çocuk Kulüplerimize ebeveynleri tarafından kayıt
    formu doldurularak ve ateşleri ölçülerek kabul edilmektedir.
    • Eğitimli ve uzman Limi Kids Club çalışanlarımız tüm hijyen kurallarına uyarak, sizler
    keyifli zaman geçirirken, çocuklarımızla güvenli sosyal mesafeyi koruyarak yaratıcı
    aktiviteler, oyunlar ve yarışmalarla onların mutlu olmalarını sağlamaktadırlar.
    • Hijyen ve sosyal mesafe kurallarına uymayan çocuklarımız klüplerimize kabul
    edilmeyecektir.
    • Tüm Limi Kids Çocuk Kulüplerinde kullanılan güvenli oyuncakların ve alanların kullanım
    sonrası temizlik ve dezenfeksiyonu titizlikle ve sık aralıklarla yapılmaktadır.
    • Teenage Club’ta bulunan tüm oyun makineleri gençlerin sosyal mesafelerini
    koruyacağı bir şekilde düzenlenmiştir. Oyun makinelerinin temizliği ve dezenfeksiyonu
    her kullanım sonrasında yinelenmektedir.
    • Animasyon Departmanımız organizasyonunda gerçekleşen tüm spor ve aktiviteler,
    fiziki mesafe kurallarına uygun olarak küçük grup katılımları ile açık havada
    yapılmaktadır.
    HAVUZ VE PLAJ ALANLARIMIZ
    • Kapalı havuz, açık havuzlar ve plaj şezlongları sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip,
    her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Plaj ve tüm havuzlarda bulunan soyunma kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri sık aralıklarla gerçekleştirilmektedir.
    • Şezlong sehpaları, sahil ve iskele Pavillionları ve malzemeleri günlük olarak lisanslı
    kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havuzların, kimyasal ve mikrobiyolojik su analizleri akredite laboratuvarlar
    tarafından periyodik olarak yapılmaktadır. Analiz sonuçları siz değerli misafirlerimiz ile
    her havuz başında bulunan panolara asılarak paylaşılmaktadır.
    • Havuz temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Havuzlarının Tabi
    Olacağı Sağlık Esasları ve Şartları Hakkında Yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.

    Dünya Sağlık Örgütü (WHO) hastalık belirtisi olan kişilerin karantinaya alınması gerektiğini bildirmiştir. Bu nedenle, otel içerisinde ateş ölçümleri yapılan ve aktiviteler sırasında ateşi 38 dereceden yüksek olan, hastalık belirtisi görülen misafirlerden işyeri hekimine görünmeleri, doktor raporu ile “aktivitelere katılım ve genel mekan kullanım yazısı” getirmeleri talep edilmektedir. Hastalık şüphesi gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, yetkililere haber verilir, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra misafir odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır. Siz değerli misafirlerimize kaliteli ve güvenli hizmet sunabilmek için aldığımız tüm ürün ve malzemeler, ilgili bakanlıklar tarafından onaylı kalite ve üretim belgeli tedarikçilerden satın alınırken gerekli kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilmektedir. Otel bünyesinde gıda ürünlerinin tedariği ve üretimini yapan birimlere, geçici olarak giren tedarikçiler, bakım elemanları, mal getiren şoförler vb. kişilerin, işletme çalışanlarıyla herhangi bir temasta bulunmamaları, sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapmaları sağlanmaktadır. Depolanma, saklanma ve üretimler uygun kriterlerde yapılmaktadır. Otellerimizde hizmet veren kuaför, market, giyim vb. dükkan ve mağazaların gerekli tüm hijyen ve sanitasyon önlemleri sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak alınmaktadır. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’nde ve sertifikasyon programlarında değişiklikler olduğu takdirde manifestomuzda gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Limak International Hotels and Resorts’un almış olduğu tüm önlemler sizin sağlığınızı, personelimizin ve toplumun sağlığını koruma hedeflidir; bu nedenle uyarı ve yönergelerimize uymanızı önemle rica ederiz.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    Balayı Sürprizleri

  • Giriş ve rezervasyon işlemlerinde öncelik

  • Misafir ilişkileri personeli tarafından karşılama ve a la carte restoran rezervasyonu için bilgilendirme (Minimum 4 gece ve üzeri konaklamalar için 1 defa rezervasyonlu a la carte yemeği)

  • Balayı çiftlerine özel romantik oda konsepti

  • Tatlı tabağı, meyve tabağı ve kırmızı şarap ikramı

  • Turn Down servisi

  • SPA'da %20 indirim

  • Çamaşırhane hizmetlerinden %20 indirimli yararlanma imkânı

  • Ücretli olan F&B hizmetlerden %20 indirim


  • Not; Minimum 4 gece ve üzeri konaklamalarda geçerlidir. Evlilik tarihinden itibaren 6 ay içinde yapılacak konaklamalar için geçerlidir. Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını yanlarında getirmeleri gerekmektedir.