Kimeros Park Holiday Village

Antalya, Kemer, Göynük |

Konum

Göynük mevkiindeki tesis; Göynük merkeze 1 km, Kemer merkeze 6 km, Antalya şehir merkezine 36 km ve Antalya Havalimanı'na 46 km mesafede konumlanıyor.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler ile yabancı ve bazı alkollü içecekler 24 saat ücretsiz. Minibar su, soda, kola, gazoz ve meyve suyu ile dolduruluyor, her gün bir defa yenileniyor. A la carte restoran rezervasyonlu ve (kişi başı 20 Euro) ücretli.

Lotus Beach Club; 23.00-02.00 saatleri arasında, konsept dahilinde hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
Balık veya Et A la Carte Restoran (Ücretli)

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
09.00-18.00 Lobi Bar
09.00-20.00 SPA Vitamin Bar
10.00-11.00 Geç Kahvaltı
10.00-18.00 Relax Pool Bar
10.00-23.00 Lotus Beach Bar
11.00-16.00 Gözleme
11.00-18.00 Food Court
11.00-24.00 Pastane
12.30-14.00 Öğle Yemeği
12.00-18.00 Dondurma
19.00-21.00 Akşam Yemeği
19.00-21.30 A la Carte Restoran
24.00-06.00 Gece Yemeği
24 Saat Havuz Bar

Denize sıfır konumdaki tesisin iskelesi ve 250 m uzunluğunda kum-çakıl karışık plajı bulunuyor. Plajda ve havuzda; güneş şemsiyeleri, şezlong, minder ve plaj havlusu ücretsiz.
Tesiste minik misafirler için; mini disko, hobi kulüp, çocuk havuzu, oyun parkı ve 4-12 yaş arası çocuk misafirler için 10.00-12.30, 14.30-17.00, 21.30-23.00 saatleri arasında hizmet veren çocuk kulübü bulunuyor.
‣ Özel oda süslemesi
‣ Bornoz takımı
‣ Meyve tabağı, tatl tabağı, Tük lokumu ve şarap ikramı
‣ Giriş sonrası ertesi gün odaya kahvaltı ikramı

*Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren 6 ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekiyor.
Çalışanlarla İlgili Önlemler;
· İşe alımlar sırasında tesisin anlaşmalı olduğu hastanelerde sağlık taramaları yapılmakta ve herkesten doğru bilgilendirme konusunda taahhütname alınmaktadır.
· Çalışanların otele transferi sırasında kullandıkları tüm servis araçları sık sık havalandırılarak alkol ve klor bazlı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Transferler sosyal mesafe kuralına uygun, maske kullanımı ile tüm kişisel önlemler alınarak gerçekleşmektedir.
· Tüm çalışanların otele girişleri termal kamera ile gözlemlenmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
· Çalışanlar anlaşmalı sağlık kuruluşun yetkili doktorları tarafından ve iş güvenliği firmasından pandemi ve önlemleri hakkında gerekli eğitimleri almıştır. Bu eğitimleri düzenli olarak tekrar etmektedir.
· Çalışanlar koruyucu ekipmanlar ve kullanımları hakkında tedarikçi firmalardan eğitimler almıştır.
· Çalışanlar mesaileri sırasında maske, gerekli durumlarda ise tüm diğer ekipmanı (eldiven, siperlik, koruyucu elbise) kullanmaktadır. Bu ekipmanlar otelin her bölümünde kullanılmaya hazır halde mevcuttur.
· Çalışanlar günlük olarak üniformalarını değiştirmekte ve üniformalar 60 ˚C sıcaklıkta yıkanarak dezenfekte edilmektedir.
· Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her çalışan hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini dezenfekte etmekle beraber her saatte bir ellerini kuralına göre yıkamak zorundadır.
· Misafir ve çalışan alanlarında pandemi ve hijyen kuralları afişleri bulunmaktadır.
· Otelde çalışanlar için 24 saat sertifikalı işyeri doktoru ve hemşire görev yapmaktadır. Olası durumlarda eylem planları mevcuttur.

Temizlik ve Dezenfeksiyon İşlemleri;
· Otelin misafir odaları, restoranları, barları, SPA ve sağlıklı yaşam üniteleri, çocuk kulübü ve oyun alanları, genel mekanları ve tüm diğer misafir alanları ile mutfak alanları, personel kullanım alanları, ofisler ve depolar detaylı bir şekilde, etkileri bilinen ve onaylanan hidrojen peroksit bazlı malzeme ile dezenfekte edilmiştir. Bu işlem profesyonel firmaların tayin ettiği periyodlarda tekrarlanmaktadır.
· Otelin temizlik görevlileri uyguladıkları prosedürler gereği ozon makineleri, UVC cihazları ve etkisi uzun süre devam eden Sağlık Bakanlığı onaylı yer ve yüzey dezenfektanları ile sürekli dezenfektasyon işlemine devam etmektedir.
· Otelin tüm temizlik madde ve ekipmanları Diversey firmasından temin etmektedir. Temizlik maddelerinin kullanımı ve dozajlaması konusunda üretici firmanın standartlarına harfiyen uyulmaktadır.
· Tüm misafir tuvaletlerinde sürekli olarak temizlik ve dezenfektan ekipmanları ile donatılmış bir çalışanlar bulunmaktadır. Her kullanımdan sonra kullanılan bölüm temizlenmektedir.
· Tüm misafir tuvaletlerine temassız çalışan fotosel kapılar ile girilmektedir.
· Misafir ve personel tuvaletlerinin tamamı fotoselli bataryalar, sabunluklar ve dezenfektasyon cihazları ile donatılmış, temas sıfıra indirilmeye çalışılmıştır.
· Tüm ortak alanlarda oturma grupları, masalar ve şezlonglar T.C. Sağlık Bakanlığı’nın tavsiye ettiği mesafeler dikkate alınarak yerleştirilmiştir.
· Tüm genel alanlar çöp kovaları, küllükler, sabunluklar, klozet fırçaları ve kağıt aparatları, dresuarlar, WC aksesuarları, aynalar, havuz çevresi şemsiyeler, havuz sehpaları, yönlendirmeler, merdiven korkulukları, asansör, asansör butonları, lavabolar, bataryalar vb.
yoğun temas edilen alanları düzenli olarak temizlenmekte ve seyreltik klor ile dezenfekte edilmektedir.
· Otelde yapısı gereği asansör bulunmamaktadır. Asansör kullanılan tek nokta ana restorana çıkan tek duraklı bedensel engelli asansörüdür. Bu asansöre de gerekli işaretlemeler ve sosyal mesafe uyarıları yerleştirilmiştir.
· Misafirlerin ihtiyaç duyduğu her noktaya dezenfektasyon üniteleri yerleştirilmiştir.
· Genel alanlara misafirlerin ve çalışanların kullandığı koruyucu ekipmanları (maske, eldiven vb.) atabilecekleri kapaklı atık üniteleri yerleştirilmiştir.
· Tüm temizlik ve dezenfektasyon işleri düzenli olarak kayıt altına alınmaktadır.

Giriş ve Çıkış İşlemlerinde Alınan Önlemler;
· Misafirler otele termal kameralar ile kontrol edilen "giriş holünden" girmektedir.
· Otele giriş sırasında misafirlere istekleri doğrultusunda maske, eldiven, el dezenfektanı sağlanmaktadır.
· Resepsiyon alanında misafirlere sürekli yardım etmek üzere "guest care" çalışanları hazır beklemektedir.
· Kapıda gerçekleştirilen ateş ölçümünde olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece ilgili misafir ile paylaşılarak eylem planlarında yazıldığı şekilde gerekenler yapılmaktadır.
· Misafirlere kolonya ikram edilerek pandemi kuralları ve işleyiş bilgilendirmesi yapılmakta, gerekli bilgilerin bulunduğu el broşürleri kendilerine takdim edilmektedir. Tüm sorular yanıtlandıktan sonra misafirlere sorumluluklarını hatırlatan bir "taahhütname" imzalatılmaktadır.
· Daha sonra misafirler sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, gerekli dezenfektasyon ekipmanları ile donatılmış resepsiyon bankonda daha önce hazırlanmış ve dezenfekte edilerek özel poşetine konulmuş oda ve havlu kartlarını alarak "check-in" işlemini tamamlamaktadır.
· Bavullar servis araçlarından çalışanlar tarafından indirilmekte ve dezenfekte edilerek resepsiyon alanına alınmaktadır.
· Misafirlerin giriş ve çıkış işlemleri sırasında kullandığı tüm kalemler tek kullanımlıktır ve kullanıldıktan sonra misafir tarafından toplama kutusuna atılmaktadır.
· Check-out sırasında iade edilen tüm oda ve havlu kartları direk olarak misafir tarafından toplama kutusuna atılmaktadır.
· Ödemeler mümkün olduğunca temassız POS makineleri ile yapılmaktadır.
· Tesisin mobil uygulaması üzerinden online check-in yapmak mümkündür.
· Çıkış yapmış odalara 24 saat süre ile misafir yerleştirilmemesine özen gösterilmektedir.
· Otel profesyonel sağlık hizmetlerini Antalya Yaşam Hastaneleri’nden almaktadır.
· Merkezi konumda yer alan otel, tam teşekküllü sağlık kurumlarına olan yakın bir noktadadır.

Odalarda Alınan Önlemler;
· Kat görevlileri ve idarecileri maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmaktadır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan eller yıkanarak, yeni eldiven takılmakta ve temizlik bezleri değişmektedir.
· Oda temizlikleri T.C. Sağlık Bakanlığı sertifikalı veya CE belgeli kimyasal ürünler ile yapılmaktadır. Sık temas edilen noktalar dezenfekte edilmektedir.
· Televizyon kumandası ve klima kumandası dezenfektasyon işleminden sonra tek kullanımlık kilitli poşetlere konulmakta ve gelecek olan misafirin kendisi tarafından açılması sağlanmaktadır.
· Odalarda bulunan tüm bilgilendirme dokümanları kaldırılacaktır. Gerekli bilgiler 3 dilde televizyonların info kanalına yüklenecektir.
· Günlük olarak değiştirilen tekstil ürünlerinin değişim işlemleri katlanarak bohçalama şeklinde toz ve partikül oluşumuna izin verilmeden yapılmaktadır. Kirli tekstil ürünleri 60 ˚C sıcaklıkta yıkanarak dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
· Misafirlerin günlük kullanımına hazırlanan tek kullanımlık buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir. Her misafir odasında el dezenfektanı bulunmaktadır.
· Temizlik işlemleri bittikten sonra odalar ozon jenaratörleri ile 10 dakika boyunca dezenfekte edilmekte ve en az bir saat havalandırılmaktadır.
· Oda minibarları mümkün olduğunca sadeleştirilerek sadece misafirlerin acil ihtiyaç duyabileceği su ve meyve suları bırakılmıştır. Bu ürünler de tedarikçiler tarafından dezenfekte edilerek otele getirilmekte ve yerleşimleri yapılmaktadır.
· Odalarda bulunan çay kahve setleri, tek kullanımlık bardak ve kaşıklar ile değiştirilmiş, bu bardak ve kaşıklarda poşetler içerisinde odaya yerleştirilmiştir.
Yiyecek ve İçecek Alanlarında Alınan Önlemler;
· Yiyecek ve içecek alanlar geçtiğimiz aylar içerisinde tamamen yıkılarak yeniden inşa edilmiş ve misafirlerin kullanımına ilk kez sunulacaktır.
· Ana restoran, mutfak, snack restoranlar, bar ve pastane üniteleri, depo alanları ve tüm soğuk odalar ISO 2200 standardı hedeflenerek dizayn ve inşa edilmiştir.
· Genişleyen kapasitesi ile ana restoranda her misafir odası için bir yemek masası ayrılmaktadır. Yani misafirler tatilleri boyunca sosyal mesafe kuralları içerisinde yerleştirilmiş aynı masada yemek yiyecek ve bu masa başka hiç kimse tarafından kullanılmayacaktır.
· Mal kabul sırasında tüm dış ambalajlar soyularak, iç ambalajlar pulverize dezenfektan dezenfekte edilmektedir.
· Tüm yeme ve içme ünitelerinde oturma grupları sosyal mesafe kuralları gözetilerek yerleştirilmiştir. Tüm birimlerdeki maksimum oturum sayısı belirlenmiş ve takibi titizlikle yapılmaktadır.
· Tüm yeme ve içme alanlarına yeterli sayıda el dezenfektanı ünitesi yerleştirilmiştir.
· Açık büfe servis veren tüm ünitelerde, siperlikler ile gerekli önlemlerin alındığı büfelerde yemek dağıtımları, aşçılar tarafından yapılmaktadır.
· Restoranlarda masalara önceden servis atılmamakta, masa örtüsü ve bez peçete kullanılmamaktadır. Misafir kullanımı öncesi servis elemanı tarafından masa ve sandalye kolçakları dezenfektan ile silinmektedir.
· Masalarda menaj takımları bulundurulmamakta, tek kullanımlık tuz, şeker ve baharatlar servis sırasında yeterli miktarlarda servis edilmektedir.
· Restoranlarda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makineleri misafirler tarafından kullanılamayacaktır.
· Misafir talebi olmadığı sürece tüm içecek servisleri tek kullanımlık ekipman kullanılarak yapılmaktadır.
· Öğlen açık büfe servisi kaldırılarak, 8 ayrı snack restoranda misafirlere geniş bir saat dilimi içerisinde a la cart servis yapılması planlanmıştır.

· Çocuk büfeleri bu süreç içerisinde kullanılmayacaktır.
· Restoranlar süreç içerisinde %100 taze hava ile iklimlendirilecektir.
· Tüm restoranlar çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molası saatlerinde detaylı sanitasyonunu sağlamak ile görevli restorana özgü sanitasyon takımı kurulmuştur.
· Tüm yüzeyler yüzey dezenfektanları; ortam havası pulverize dezenfektanlar, UV ışık, ozon cihazları; ekipmanlar ise yüzey dezenfektanları ile dezenfekte edilmektedir.
· Yeme ve içme ünitelerindeki tüm temizlik ve dezenfektasyon işleri kayıt altında tutulmaktadır.
· Misafirlere sunulan veya üretimi yapılan tüm malzeme ve mamuller güvenli tedarikçilerden satın alınmakta, gereken tüm kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesise kabul edilmektedir. Tesiste depolanma ve saklanma koşulları ile üretim biçimleri son derece hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.

Havuz, Plaj ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;
· Havuz ve plajda bulunan şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir.
· Otelin şezlong kapasitesi memnuniyetinizi sağlayacak şekilde, yeterli durumdadır.
· Havuzlar yasal şartları sağlayacak şekilde dezenfekte edilmektedir. Tüm havuzların ters yıkamaları günlük, klor şoklamaları haftada 1 yapılmaktadır.
· Havuz ve plaj kullanım alanları (şezlong, soyunma kabinleri, zeminler vb.) düzenli olarak temizlenmekte ve dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
· Eğlence şov grup gösterileri, spor aktiviteleri (dart, havuz oyunu) sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleşmektedir. Yönlendirici işaretlemeler ile misafirlere sosyal mesafelerini korumaları konusunda küçük hatırlatmalar yapılmaktadır. Tüm etkinlikler küçük gruplar halinde gerçekleşmektedir.
· Amfi tiyatro oturma düzeni sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak belirlenmiştir.
· Ortak kullanım aktivite ekipmanları her aktivite sonrası dezenfekte edilmektedir.
· Spor salonu belirlenen maksimum kullanıcı sayısı aşılmaksızın rezervasyon ile kullanılacaktır. Her kullanıcı çıktığında cihazlar temizlenerek, dezenfekte edilmektedir.
· Spor salonunun girişinde misafirlerin kullanabilmesi için el dezenfektanı bulunmaktadır.
· Spor salonu içerisinde uygun mekanik havalandırma mevcuttur. İklimlendirme misafir kullanımı olmayan saatlerde yapılmakta ve sonrasında salon dezenfekte edilmektedir.
· Spor salonunu kullanan tüm misafirler kayıt altına alınmaktadır.
· Gondol ve atlı karınca oyun alanları belirli saatlerde azaltılmış kapasite ile hizmet vermekte, her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
466 odası bulunan tesiste, açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, mavi bayraklı küçük çakıl ve doğal kum özellikli plajı, yetişkin ve çocuklar için su kaydırakları, Türk hamamı, sauna, fitness center, kablosuz internet, tenis kortları, animasyon bulunmaktadır.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Aerobik
  • Animasyon
  • Aquapark
  • Basketbol
  • Boccia
  • Buhar Odası
  • Çocuk Kulübü
  • Çocuk Oyun Parkı
  • Dans Kursu
  • Dart
  • Döviz Bozdurma
  • Fitness Center
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Masa Tenisi
  • Minder
  • Mini Futbol
  • Odalarda Wifi
  • Pilates
  • Plaj Voleybolu
  • Sauna
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Tenis Kortu
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • A la Carte Restoran
  • Araç Kiralama
  • Bebek Arabası
  • Bisiklet
  • Cilt Ve Vücut Bakımları
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Çocuk Bakıcısı
  • Dalış Okulu
  • Doktor
  • Güzellik Merkezi
  • Kese
  • Kort Aydınlatmaları
  • Kuaför
  • Kuru Temizleme
  • Market
  • Masaj
  • Nargile
  • Oda Servisi
  • Su Sporları
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Telefon
  • Tenis Ekipmanları

Otel Özellikleri

  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Çocuk Dostu Otel
  • Kum Çakıl Plaj
  • Mavi Bayraklı

  • 1 Nisan-15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 06.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2021 - 31.10.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2021 - 31.12.2021

  • Ekstra %5 indirim; Yapı Kredi World ve İşbankası Maximum kartlar ile yapacağınız 6 taksitli ödemelerde uygulanır.
  • İndirimli tutar, kişi bilgileri girildikten sonra ödeme bilgileri sayfasında toplam tutara yansımaktadır.
  • Başka kampanyalarla, kuponlarla ve özel fiyatlarla birleştirilemez. 
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar. 
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 06.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2021 - 31.10.2022
    Çalışanlarla İlgili Önlemler;
    · İşe alımlar sırasında tesisin anlaşmalı olduğu hastanelerde sağlık taramaları yapılmakta ve herkesten doğru bilgilendirme konusunda taahhütname alınmaktadır.
    · Çalışanların otele transferi sırasında kullandıkları tüm servis araçları sık sık havalandırılarak alkol ve klor bazlı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Transferler sosyal mesafe kuralına uygun, maske kullanımı ile tüm kişisel önlemler alınarak gerçekleşmektedir.
    · Tüm çalışanların otele girişleri termal kamera ile gözlemlenmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    · Çalışanlar anlaşmalı sağlık kuruluşun yetkili doktorları tarafından ve iş güvenliği firmasından pandemi ve önlemleri hakkında gerekli eğitimleri almıştır. Bu eğitimleri düzenli olarak tekrar etmektedir.
    · Çalışanlar koruyucu ekipmanlar ve kullanımları hakkında tedarikçi firmalardan eğitimler almıştır.
    · Çalışanlar mesaileri sırasında maske, gerekli durumlarda ise tüm diğer ekipmanı (eldiven, siperlik, koruyucu elbise) kullanmaktadır. Bu ekipmanlar otelin her bölümünde kullanılmaya hazır halde mevcuttur.
    · Çalışanlar günlük olarak üniformalarını değiştirmekte ve üniformalar 60 ˚C sıcaklıkta yıkanarak dezenfekte edilmektedir.
    · Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her çalışan hangi departmanda görev yaparsa yapsın ellerini dezenfekte etmekle beraber her saatte bir ellerini kuralına göre yıkamak zorundadır.
    · Misafir ve çalışan alanlarında pandemi ve hijyen kuralları afişleri bulunmaktadır.
    · Otelde çalışanlar için 24 saat sertifikalı işyeri doktoru ve hemşire görev yapmaktadır. Olası durumlarda eylem planları mevcuttur.

    Temizlik ve Dezenfeksiyon İşlemleri;
    · Otelin misafir odaları, restoranları, barları, SPA ve sağlıklı yaşam üniteleri, çocuk kulübü ve oyun alanları, genel mekanları ve tüm diğer misafir alanları ile mutfak alanları, personel kullanım alanları, ofisler ve depolar detaylı bir şekilde, etkileri bilinen ve onaylanan hidrojen peroksit bazlı malzeme ile dezenfekte edilmiştir. Bu işlem profesyonel firmaların tayin ettiği periyodlarda tekrarlanmaktadır.
    · Otelin temizlik görevlileri uyguladıkları prosedürler gereği ozon makineleri, UVC cihazları ve etkisi uzun süre devam eden Sağlık Bakanlığı onaylı yer ve yüzey dezenfektanları ile sürekli dezenfektasyon işlemine devam etmektedir.
    · Otelin tüm temizlik madde ve ekipmanları Diversey firmasından temin etmektedir. Temizlik maddelerinin kullanımı ve dozajlaması konusunda üretici firmanın standartlarına harfiyen uyulmaktadır.
    · Tüm misafir tuvaletlerinde sürekli olarak temizlik ve dezenfektan ekipmanları ile donatılmış bir çalışanlar bulunmaktadır. Her kullanımdan sonra kullanılan bölüm temizlenmektedir.
    · Tüm misafir tuvaletlerine temassız çalışan fotosel kapılar ile girilmektedir.
    · Misafir ve personel tuvaletlerinin tamamı fotoselli bataryalar, sabunluklar ve dezenfektasyon cihazları ile donatılmış, temas sıfıra indirilmeye çalışılmıştır.
    · Tüm ortak alanlarda oturma grupları, masalar ve şezlonglar T.C. Sağlık Bakanlığı’nın tavsiye ettiği mesafeler dikkate alınarak yerleştirilmiştir.
    · Tüm genel alanlar çöp kovaları, küllükler, sabunluklar, klozet fırçaları ve kağıt aparatları, dresuarlar, WC aksesuarları, aynalar, havuz çevresi şemsiyeler, havuz sehpaları, yönlendirmeler, merdiven korkulukları, asansör, asansör butonları, lavabolar, bataryalar vb.
    yoğun temas edilen alanları düzenli olarak temizlenmekte ve seyreltik klor ile dezenfekte edilmektedir.
    · Otelde yapısı gereği asansör bulunmamaktadır. Asansör kullanılan tek nokta ana restorana çıkan tek duraklı bedensel engelli asansörüdür. Bu asansöre de gerekli işaretlemeler ve sosyal mesafe uyarıları yerleştirilmiştir.
    · Misafirlerin ihtiyaç duyduğu her noktaya dezenfektasyon üniteleri yerleştirilmiştir.
    · Genel alanlara misafirlerin ve çalışanların kullandığı koruyucu ekipmanları (maske, eldiven vb.) atabilecekleri kapaklı atık üniteleri yerleştirilmiştir.
    · Tüm temizlik ve dezenfektasyon işleri düzenli olarak kayıt altına alınmaktadır.

    Giriş ve Çıkış İşlemlerinde Alınan Önlemler;
    · Misafirler otele termal kameralar ile kontrol edilen "giriş holünden" girmektedir.
    · Otele giriş sırasında misafirlere istekleri doğrultusunda maske, eldiven, el dezenfektanı sağlanmaktadır.
    · Resepsiyon alanında misafirlere sürekli yardım etmek üzere "guest care" çalışanları hazır beklemektedir.
    · Kapıda gerçekleştirilen ateş ölçümünde olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece ilgili misafir ile paylaşılarak eylem planlarında yazıldığı şekilde gerekenler yapılmaktadır.
    · Misafirlere kolonya ikram edilerek pandemi kuralları ve işleyiş bilgilendirmesi yapılmakta, gerekli bilgilerin bulunduğu el broşürleri kendilerine takdim edilmektedir. Tüm sorular yanıtlandıktan sonra misafirlere sorumluluklarını hatırlatan bir "taahhütname" imzalatılmaktadır.
    · Daha sonra misafirler sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, gerekli dezenfektasyon ekipmanları ile donatılmış resepsiyon bankonda daha önce hazırlanmış ve dezenfekte edilerek özel poşetine konulmuş oda ve havlu kartlarını alarak "check-in" işlemini tamamlamaktadır.
    · Bavullar servis araçlarından çalışanlar tarafından indirilmekte ve dezenfekte edilerek resepsiyon alanına alınmaktadır.
    · Misafirlerin giriş ve çıkış işlemleri sırasında kullandığı tüm kalemler tek kullanımlıktır ve kullanıldıktan sonra misafir tarafından toplama kutusuna atılmaktadır.
    · Check-out sırasında iade edilen tüm oda ve havlu kartları direk olarak misafir tarafından toplama kutusuna atılmaktadır.
    · Ödemeler mümkün olduğunca temassız POS makineleri ile yapılmaktadır.
    · Tesisin mobil uygulaması üzerinden online check-in yapmak mümkündür.
    · Çıkış yapmış odalara 24 saat süre ile misafir yerleştirilmemesine özen gösterilmektedir.
    · Otel profesyonel sağlık hizmetlerini Antalya Yaşam Hastaneleri’nden almaktadır.
    · Merkezi konumda yer alan otel, tam teşekküllü sağlık kurumlarına olan yakın bir noktadadır.

    Odalarda Alınan Önlemler;
    · Kat görevlileri ve idarecileri maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmaktadır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan eller yıkanarak, yeni eldiven takılmakta ve temizlik bezleri değişmektedir.
    · Oda temizlikleri T.C. Sağlık Bakanlığı sertifikalı veya CE belgeli kimyasal ürünler ile yapılmaktadır. Sık temas edilen noktalar dezenfekte edilmektedir.
    · Televizyon kumandası ve klima kumandası dezenfektasyon işleminden sonra tek kullanımlık kilitli poşetlere konulmakta ve gelecek olan misafirin kendisi tarafından açılması sağlanmaktadır.
    · Odalarda bulunan tüm bilgilendirme dokümanları kaldırılacaktır. Gerekli bilgiler 3 dilde televizyonların info kanalına yüklenecektir.
    · Günlük olarak değiştirilen tekstil ürünlerinin değişim işlemleri katlanarak bohçalama şeklinde toz ve partikül oluşumuna izin verilmeden yapılmaktadır. Kirli tekstil ürünleri 60 ˚C sıcaklıkta yıkanarak dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    · Misafirlerin günlük kullanımına hazırlanan tek kullanımlık buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir. Her misafir odasında el dezenfektanı bulunmaktadır.
    · Temizlik işlemleri bittikten sonra odalar ozon jenaratörleri ile 10 dakika boyunca dezenfekte edilmekte ve en az bir saat havalandırılmaktadır.
    · Oda minibarları mümkün olduğunca sadeleştirilerek sadece misafirlerin acil ihtiyaç duyabileceği su ve meyve suları bırakılmıştır. Bu ürünler de tedarikçiler tarafından dezenfekte edilerek otele getirilmekte ve yerleşimleri yapılmaktadır.
    · Odalarda bulunan çay kahve setleri, tek kullanımlık bardak ve kaşıklar ile değiştirilmiş, bu bardak ve kaşıklarda poşetler içerisinde odaya yerleştirilmiştir.
    Yiyecek ve İçecek Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Yiyecek ve içecek alanlar geçtiğimiz aylar içerisinde tamamen yıkılarak yeniden inşa edilmiş ve misafirlerin kullanımına ilk kez sunulacaktır.
    · Ana restoran, mutfak, snack restoranlar, bar ve pastane üniteleri, depo alanları ve tüm soğuk odalar ISO 2200 standardı hedeflenerek dizayn ve inşa edilmiştir.
    · Genişleyen kapasitesi ile ana restoranda her misafir odası için bir yemek masası ayrılmaktadır. Yani misafirler tatilleri boyunca sosyal mesafe kuralları içerisinde yerleştirilmiş aynı masada yemek yiyecek ve bu masa başka hiç kimse tarafından kullanılmayacaktır.
    · Mal kabul sırasında tüm dış ambalajlar soyularak, iç ambalajlar pulverize dezenfektan dezenfekte edilmektedir.
    · Tüm yeme ve içme ünitelerinde oturma grupları sosyal mesafe kuralları gözetilerek yerleştirilmiştir. Tüm birimlerdeki maksimum oturum sayısı belirlenmiş ve takibi titizlikle yapılmaktadır.
    · Tüm yeme ve içme alanlarına yeterli sayıda el dezenfektanı ünitesi yerleştirilmiştir.
    · Açık büfe servis veren tüm ünitelerde, siperlikler ile gerekli önlemlerin alındığı büfelerde yemek dağıtımları, aşçılar tarafından yapılmaktadır.
    · Restoranlarda masalara önceden servis atılmamakta, masa örtüsü ve bez peçete kullanılmamaktadır. Misafir kullanımı öncesi servis elemanı tarafından masa ve sandalye kolçakları dezenfektan ile silinmektedir.
    · Masalarda menaj takımları bulundurulmamakta, tek kullanımlık tuz, şeker ve baharatlar servis sırasında yeterli miktarlarda servis edilmektedir.
    · Restoranlarda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makineleri misafirler tarafından kullanılamayacaktır.
    · Misafir talebi olmadığı sürece tüm içecek servisleri tek kullanımlık ekipman kullanılarak yapılmaktadır.
    · Öğlen açık büfe servisi kaldırılarak, 8 ayrı snack restoranda misafirlere geniş bir saat dilimi içerisinde a la cart servis yapılması planlanmıştır.

    · Çocuk büfeleri bu süreç içerisinde kullanılmayacaktır.
    · Restoranlar süreç içerisinde %100 taze hava ile iklimlendirilecektir.
    · Tüm restoranlar çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molası saatlerinde detaylı sanitasyonunu sağlamak ile görevli restorana özgü sanitasyon takımı kurulmuştur.
    · Tüm yüzeyler yüzey dezenfektanları; ortam havası pulverize dezenfektanlar, UV ışık, ozon cihazları; ekipmanlar ise yüzey dezenfektanları ile dezenfekte edilmektedir.
    · Yeme ve içme ünitelerindeki tüm temizlik ve dezenfektasyon işleri kayıt altında tutulmaktadır.
    · Misafirlere sunulan veya üretimi yapılan tüm malzeme ve mamuller güvenli tedarikçilerden satın alınmakta, gereken tüm kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesise kabul edilmektedir. Tesiste depolanma ve saklanma koşulları ile üretim biçimleri son derece hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.

    Havuz, Plaj ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Havuz ve plajda bulunan şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir.
    · Otelin şezlong kapasitesi memnuniyetinizi sağlayacak şekilde, yeterli durumdadır.
    · Havuzlar yasal şartları sağlayacak şekilde dezenfekte edilmektedir. Tüm havuzların ters yıkamaları günlük, klor şoklamaları haftada 1 yapılmaktadır.
    · Havuz ve plaj kullanım alanları (şezlong, soyunma kabinleri, zeminler vb.) düzenli olarak temizlenmekte ve dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
    · Eğlence şov grup gösterileri, spor aktiviteleri (dart, havuz oyunu) sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleşmektedir. Yönlendirici işaretlemeler ile misafirlere sosyal mesafelerini korumaları konusunda küçük hatırlatmalar yapılmaktadır. Tüm etkinlikler küçük gruplar halinde gerçekleşmektedir.
    · Amfi tiyatro oturma düzeni sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak belirlenmiştir.
    · Ortak kullanım aktivite ekipmanları her aktivite sonrası dezenfekte edilmektedir.
    · Spor salonu belirlenen maksimum kullanıcı sayısı aşılmaksızın rezervasyon ile kullanılacaktır. Her kullanıcı çıktığında cihazlar temizlenerek, dezenfekte edilmektedir.
    · Spor salonunun girişinde misafirlerin kullanabilmesi için el dezenfektanı bulunmaktadır.
    · Spor salonu içerisinde uygun mekanik havalandırma mevcuttur. İklimlendirme misafir kullanımı olmayan saatlerde yapılmakta ve sonrasında salon dezenfekte edilmektedir.
    · Spor salonunu kullanan tüm misafirler kayıt altına alınmaktadır.
    · Gondol ve atlı karınca oyun alanları belirli saatlerde azaltılmış kapasite ile hizmet vermekte, her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    Uçak İle Ulaşım

    Tatil planınızı yaparken, size özel ücretler ile sunduğumuz uçak ulaşım seferleriyle seyahatinizi daha hızlı ve konforlu planlayabilirsiniz.
    Detaylı bilgi için tatil danışmanımızdan bilgi alabilir, web sayfamızdan Pegasus Havayolları, Anadolu Jet ve Türk Hava Yolları'nın tarifeli seferleri ile birlikte otelinizi online olarak satın alabilirsiniz.


    İstanbul, Ankara ve İzmir'den Özel Ulaşım

    Koronavirüs Covid 19 sebebi ile uçak ve otobüs yolculuğunu tercih etmeyen misafirlerimize, periyodik bakımları ve  temizliği düzenli olarak yapılan özel araçlarımızla ulaşım imkanı sağlıyoruz.
    Siz değerli misafirlerimizi adresinizden alıp, tatilinizi geçireceğiniz otele özel transfer ile ulaştırıyoruz.