Hotel Turan Prince

Antalya, Side, Çolaklı |

Standart Oda Balkonsuz

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Kara Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Yandan Deniz Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Direkt Deniz Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Senior Suit

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Park Villa Standart

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Park Family Oda 1

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Park Family Oda 2

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Park Family Oda 3

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

Tesiste, açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, yetişkinler için 3 kaydırak, çocuklar için 3 adet mini kaydıraklı aktivite havuzu, 100 m. uzunluğunda kum özellikli plaj, iskele, gün boyu animasyon aktiviteleri, akşam şovları, tema geceleri, disko ve belirli günlerde canlı müzik, 1 adet tenis kortu, masa tenisi, fitness center, sauna, Türk hamamı, bowling ve spa merkezi bulunmaktadır.
Side, Çolaklı-Gündoğdu mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 55 km, Side’ye 12 km, Manavgat’a 15 km, Çolaklı’ya 3 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler, 08.00-02.00 saatleri arasında ücretsiz. Kahvaltıda taze sıkılmış meyve suyu (geç kahvaltıda bulunmuyor) ücretsiz. Yabancı ve özel içecekler ücretli.
Diskoda 02.00'ye kadar, lobi barda 00.00'a kadar soft içecekler ücretsiz.
Minibar, her gün su ve soft içecekler ile dolduruluyor. A la carte restoranlar, 1 haftalık konaklamalarda sadece bir restoranda 1 kez rezervasyonlu ve ücretsiz.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Turquoise A la Carte Restoran - Türk Mutfağı

  • Bellone Bellone A la Carte Restoran - Balık Restoranı

  • Ristorante Vittorion A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    08.00-10.30 Kahvaltı (A la Carte - Garden Restoran)
    10.30-12.00 Geç Kahvaltı (Pastanede - Continental Kahvaltı)
    12.00-18.00 Pastane
    12.00-18.00 Dondurma
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    12.30-16.00 Öğle Yemeği (A la Carte - Garden Restoran)
    12.30-16.00 Gözleme
    12.00-16.00 Snack İkramlar
    16.00-24.00 Cafe Türk (Türk Kahvesi ve Çay)
    18.30-21.00 Akşam Yemeği
    19.00-21.30 A la Carte Restoranlar
    24.00-07.00 Gece Snack (Pastanede)

    Barlar
    Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli alkollü- alkolsüz içecekler servis ediliyor.
    08.00-18.00 Garden Bistro Bar
    10.00-24.00 Lobi Bar
    08.00-24.00 Welcome Bar
    12.00-16.00 Snack Bar
    10.00-18.00 Beach Bar
    10.00-00.00 Pool Bar
    14.00-24.00 Cafe Türk
    14.00-24.00 Irish Pub
    22.00-02.00 Blue Bar
    23.00-02.00 Disko Bar
    12.00-18.00 Cafe Patisserie Bar
    00.00-08.00 Cafe Patisserie Bar
    16:00 - 00:00 Sport Bar
  • Denize sıfır konumdaki tesisin 100 m uzunluğunda kum özellikli plajı ve iskelesi bulunmaktadır.

  • Açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, yetişkinler için 3 kaydırak, çocuklar için mini kaydıraklı aktivite havuzu yer almaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.
  • Tesiste tam gün animasyon bulunuyor. Ayrıca gündüz spor aktiviteleri, akşam animasyon şovları, after show'lar, tema geceleri ve belirli günlerde canlı müzik programları gerçekleştiriliyor. 15 kişiden oluşan animasyon ekibi ile Türkçe ve uluslararası şovlar sergileniyor.
  • 04-11 yaş çocuklar için 10.00-12.30, 14.30-17.30 ve 21.00-22.30 saatleri arasında hizmet veren mini kulüp bulunmaktadır.

  • Tesiste çocuk misafirlere özel çocuk havuzu, mini hayvanat bahçesi, oyun yeri, çocuk animasyonu, mini disko, çocuk büfesi ve çocuk kaydırağı mevcuttur.
  • Giriş günü odada köpüklü şarap

  • Çilek tabağı, çikolata tabağı ve çiçek

  • Bornoz, terlik

  • Ertesi gün odaya balayına özel sabah kahvaltısı
  • Tesisin SPA ve wellness bölümünde; kese ve köpük, hamam, cilt bakımı, vücut bakımı, dinlenme alanı, sauna ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    RESEPSİYON FAALİYETLERİ
    - Misafirin girişinde termal kamera ile vücut ısıları ölçülecektir. Giriş yapan misafirimizin ateşi 38 dereceden yüksek ise giriş işlemleri yapılmadan bir Sağlık Kuruluşuna yönlendirilecektir.
    - Misafirlerimiz Sağlık Bakanlığı onaylı otomatik sensörlü Hijyen tünellerinden geçmesi sağlanarak dezenfektan işlemi yapılacaktır.
    - Bavul, çanta, çocuk arabası gibi malzemeler Hijyen Tünellerinden geçirilmek koşulu ile dezenfeksiyon işlemi yapılacaktır.
    - Misafir girişinde bulunan dezenfektan paspasının kontrolü sık sık yapılacak, alkol bazlı dezenfeksiyon kontrolü sağlanacaktır.
    - Resepsiyon girişinde el dezenfektanları ve maske bulundurulacaktır.
    - Resepsiyon girişinde yoğunluk oluşmaması için misafirler kendileri için ayrılan bölümlere yönlendirilerek beklemeleri sağlanacaktır.
    - Misafirlere 14 günlük seyahat takvimi sorulacak ve kayıt altına alınacaktır. Misafir hassasiyeti göz önünde bulundurulacaktır.
    - Kapı kartları misafirimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirimize güvenli bir şekilde verilecektir.
    - Resepsiyon deskinin önüne sosyal mesafeyi koruyucu uyarılar konulacaktır. Resepsiyon alanındaki oturma gurupları sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Resepsiyon çalışanları, sorulduğunda Covid-19 önerilerini misafirlere sunacaklardır. Resepsiyon bölgesinde en az 4 dilde Covid-19 ile ilgili bilgilendirme broşürleri bulundurulacaktır.
    - Resepsiyon deskinde bulunan kalem, telefon, çağrı zili vb. malzemeler alkol bazlı dezenfektan ile sık sık dezenfekte edilecektir.
    - Odada safe kasası açma işlemi yapacak personel kişisel koruyucu donanım olarak maske ve eldiven kullanacak, en kısa sürede işlemi tamamlayarak odadan ayrılacaktır.
    - Misafirlerin yapacağı ödemelerde nakit ödeme yerine mümkün olduğunca temassız pos cihazları, online ödeme vb. yöntemler tercih edilecek. Temaslı pos cihazı kullanılması halinde her kullanımdan sonra cihaz temizlenip dezenfekte edilecektir.
    - Aynı odada bulunan misafirler için genel alanlarda veya ortak alanlarda sosyal mesafe kuralı aranmayacaktır.
    - Covid-19 vakalarına karşı misafirin izole edilebilmesi için özel izole odaları ayrılmıştır.
    - Ön büro personeli ve belboylar gerekli olan tüm koruyucu ekipmanları kullanacaklardır.
    - Belboylar bagaj taşıma işleminde mutlaka belboy arabası veya Club Car kullanacaktır. Belboylar her taşıma işleminden sonra arabaları dezenfekte edileceklerdir.
    - Bagaj odasının içine mümkün olduğunca misafir girmeyecek. Sadece belboylar giriş yapıp, çanta teslimi yapacaklardır.
    - Otelimizde vale hizmeti verilmemektedir. Misafirin talebi üzerine aracını kullanmak gerekirse; kullanan personel her araç teslim alma ve etme hizmetinden önce ve sonra ellerini dezenfekte edecek, eldiven takmayacak ve aracı maskeli kullanacaktır.
    MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    - Misafir İlişkileri çalışanları otel yönetiminin aksi bildirimi olmadığı sürece maske ve eldiven kullanacaklardır.
    - Misafirin kullandığı telefon, kalem vb. malzemeler alkol bazlı dezenfektanla sık sık dezenfekte edilecektir.
    - Misafir ilişkileri personelinin misafir ile sosyal mesafeyi maksimum düzeyde koruması ve gerekirse misafirin belirlemiş olduğu bir yer ve zamanda görüşmesi sağlanacaktır.
    - Misafirin sağlık şikayetleri dikkatli takip edilecek, şüpheli durumlarda misafir doktora yönlendirilecek ve ayrıca otel idaresine gerekli bildirim yapılacaktır. Hasta misafir listeleri hassasiyetle takip edilecektir.
    GÜVENLİK
    - Güvenlik departmanı kişisel koruyucu ekipman olarak maske, siperlik ve eldiven kullanılacaktır.
    - Tesise giriş yapan kişilerin (misafir, çalışan ve taşeron/tedarikçi) ateş ölçümü yapılacaktır.
    - Misafirlerin ve çalışanların ziyaretçileri mümkün olduğunca sınırlandırılacaktır.
    - Cankurtaranlar suni solunum gerektiği anlarda cep maskesi aparatı kullanacaklardır.
    - Cankurtaran malzemeleri her gün iş başı ve iş bitirme saatlerinden önce dezenfekte edilecektir.
    - Bir boğulma esnasında cankurtaran yüzünü korumak için maske kullanacaktır.
    - Cankurtaran konuşma esnasında maskesi takılı ve sosyal mesafeyi (1,5 metre) koruyacaktır.
    KAT HİZMETLERİ - ODALAR
    - Misafir ile iletişimde olan tüm personel maske ve eldiven kullanılacaktır.
    - Oda temizliğini yapacak kişi eldiven kullanacak ve temizliği eldiven ile yapacaktır. Bir sonraki oda temizliğinden önce yeni eldiven kullanacaktır.
    - Temizlik sırasında kullanılan bezler her yer için renk kodlarını göre ayrılacaktır. Standartlar dahilinde temizlik yapılmaya devam edilecektir. Oda geçişlerinde bezler değiştirilecektir.
    - Oda temizliği esnasında odalar havalandırılacaktır.
    - Oda temizliği misafir odada olmadığı zamanlarda yapılması tercih edilecektir.
    - Bebek yatakları her kullanım sonrasında ve öncesinde dezenfekte edilecektir.
    - Misafir konaklaması sona erdiğinde elle temas edilen yüzeyler, telefon, kumanda, su ısıtıcısı, kapı-pencere kolları dezenfekte edilecek ve kayıt altına alınacaktır.
    - Mini barlara konulan içecekler dezenfekte edilerek odalara konulacaktır.
    - Covid-19 teşhisi konan misafir veya personel ile karşılaşılması durumunda odasında bulunan havlu, nevresim, yastık ve çarşafların poşetlenerek etiketlenip çamaşırhaneye teslim edilmesi sağlanacaktır.
    - Hastalık şüphesi gösteren misafir belirlenmesi halinde Acil Durum listesinde bulunan yetkililere haber verilecek, sağlık kuruluşu hastayı devir alıncaya kadar izole için ayrılmış odalarda güvenlik tedbirleriyle bekletilecektir.
    - Odalara misafire özgü dezenfektan ve maske konulacaktır.
    - Tüm koridorlar dezenfekte pompası ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafir odası dezenfeksiyonu sonrasında min. 12 saat sonrası odanın misafire verilmesi sağlanacak ve yatak üzerine dezenfekte uyarısı bırakılarak ertesi gün odanın kullanıma açılması sağlanacaktır.
    - Odalarda tek kullanımlık (şampuan, duş jeli, saç kremi) vb. ürünler kullanılmaya devam edilecektir.
    - Çamaşırhaneye gelen tüm oda tekstilleri (çarşaf, nevresim, havlu vb.) minumum 60-90 C de deterjan ile çamaşır makinelerinde yıkanacaktır.
    KAT HİZMETLERİ – GENEL ALANLAR
    - Tuvaletlerin zeminleri, klozetler, pisuarlar, 1/10, lavabolar, musluk ve bataryalar, kapı kolları 1/100 oranında sulandırılmış çamaşır suyu ile sık sık temizlenecek ve kontrol edilecektir.
    - Genel kullanım alanlarında ve misafir tuvaletlerinin girişlerinde sensörlü el dezenfeksiyonu bulundurulacaktır.
    - Havuz ve sahil bölgesinde şezlong aralarına kanunen ön görülen sosyal mesafe aralığı bırakılacaktır. Sehpa, sandalye vb. malzemeler düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    - Asansör kabini girişlerinde dezenfektan üniteleri ve uyarıcı işaretler yerleştirilecektir.
    - Asansörlere sosyal mesafe kuralına göre kişi alınacak ve işaretli yerleri kullanmaları ile ilgili uyarılar asılacaktır.
    - Asansörler görevli personel tarafından hijyen pompaları ile dezenfekte edilecektir.
    - Genel alanlara kullanılmış maske ve eldivenlerin atılması için gri renkli çöp kovaları konulacaktır.
    - Plaj havluları otel çalışanları tarafından havlu istasyonlarında misafire sunulacaktır. Havlu dağıtımı yapan personel maske ve eldiven kullanacaktır.
    - Aqua Park alanlarında ve kaydıraklarda sosyal mesafe kuralına uyulacaktır.
    YIYECEK VE IÇECEK ÜNITELERI (RESTORANT, BARLAR VE A LA CARTE)
    - Yiyecek ve içecek alanlarındaki masalarda kolonya veya dezenfektan bulundurulacaktır.
    - Yiyecek ve içecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak; girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapacak olan görevli personelimiz bulunacaktır.
    - Tüm yiyecek ve içecek ünitelerimizde masa, sandalye ve oturma aralıkları tavsiye edilen sosyal mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    - Otelimizdeki restoran, bar ve genel mekanların büyüklük ve kapasiteleri yeterli durumdadır.
    - Masalarda tek kullanımlık tuzluk, karabiberlik ve peçetelik bulundurulacaktır.
    - Büfelerde tek kullanımlık ketçap ve mayonez bulundurulacaktır.
    - Otelimizdeki çay, kahve ve konsantre meyve suyu makinaları misafirlerimiz tarafından kullanılmayacak, görevli personelimiz servis yapacaktır.
    - Mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek streçlenecektir.
    - Büfe etrafında sosyal mesafeyi koruyucu işaretler ve seperatörler kullanılacaktır.
    - Tüm servis personeli maske veya gerekli durumlarda siperlik kullanacaktır.
    - Tüm yiyecek ve içecek mekanlarında masa, sandalye, tezgah, büfeler ve tüm kullanılan ekipman ve teçhizatlar servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Alakart ve snack barlarda % 50 kapasite azaltılarak sosyal mesafeye uyulacaktır.
    - Tüm restoran ve barlarda içecekler masaya servis yapılacaktır.
    - Yiyecek ve içecek ünitelerimizdeki tüm bulaşıklar yüksek sıcaklıkta bulaşık makinalarında yıkanacaktır.
    - Tüm servis alanlarımızdaki çatal, bıçak ve kaşıklar, çatal bıçak kılıflarında masalara servis edilecektir.
    - Sosyal mesafe ve oturma düzeni kuralları aynı aileden olan veya bir grup olarak gelen misafirler arasında uygulanmayacaktır.
    GIDA GÜVENLİĞİ - MUTFAK
    - Mutfak girişinde sensörlü el dezenfektanı ve hijyen paspası bulundurulacaktır.
    - Otelimizde açık büfe servis sistemimizde bazı değişiklikler olup; self servise izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde bulunacak, gerekli yönlendirme ve servisi sağlayacaktır.
    - Açık büfe sıcak yemek sunumlarında minumum 70 C kuralı uygulanacaktır.
    - Çalışanlara gıda güvenliği ve hijyen eğitimleri verilecektir.
    - Kullanılan gıda malzemeleri, ekipman ve makineler her kullanım öncesi ve sonrası temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Tüm yiyecek ünitelerinde sadece ambalajlı ekmekler kullanılacaktır. El teması ile kesilmesi gereken ekmek çeşitleri ünitelerden kaldırılacaktır.
    - Otelimizde gıda güvenliği çerçevesinde İSO 22000 sertifikası bulunmaktadır.
    - Mutfak çalışanları koruyucu donanım olarak eldiven, bone, maske ve siperlik kullanacaktır.
    - Çocuk büfesinde bulunan yiyecekler mutfak personeli tarafından verilecektir. Misafirin mama hazırlama gibi talebi olursa mutfak personeli tarafından yapılacaktır.
    TEKNİK SERVİS VE HAVUZ HİZMETLERİ
    - Yüzme havuzlarımızdaki klor değeri açık havuzlarda 1-3 ppm; kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm yasal sınırındadır. Tüm havuzlarımızda sıcaklık, ph, klor değerleri, görevlendirilmiş personel tarafından günde 3 kez ölçülerek misafirlerin görebileceği alanlara yazılmaya devam edilecektir ve kayıt altına alınacaktır.
    - Havuzlarda ayak dezenfeksiyon havuzları sık sık kontrol edilecektir. Havuzlarda havuz kurallarına uyulması sağlanacaktır.
    - Oda ve genel mekan klima filtreleri belirlenen periyotlarla temizlenecektir
    - Kapalı alanlardaki havalandırma sistemleri, odalar, genel mekanlar %100 taze hava ile 7/24 tam kapasiteyle çalıştırılacaktır. Vantilatörler kullanılmayacaktır.
    - Kapalı alanlarda sık sık doğal havalandırma sağlanacaktır.
    EĞLENCE VE AKTİVİTELER
    - Showlar azaltılacak ve barlarda canlı müzik ve müzik dinletilerine önem verilecektir.
    - Anfi tiyatro oturma yerleri sosyal mesafeyi koruyacak şekilde düzenlenecektir.
    - Çoklu havuz oyunları ve yarışmalar yapılmayacaktır.
    - Misafir çocukları için açık havada ebeveynleri eşliğinde sosyal mesafe kuralına uygun aktiviteler düzenlenecektir.
    - Eğlence ve aktivitelerin mümkün olduğunca açık havada ve az sayılı katılımcılar ile gerçekleştirilmesine dikkat edilecektir. Misafir ve personel sağlığını riske atmayacak şekilde alternatif oyunlar ve aktiviteler üzerinde çalışılacaktır. Boccaia, havalı tüfek , okçuluk, masa tenisi, tenis ,yoga gibi.
    - Misafirlere maske takması konusunda uyarılar yapılacaktır. (En az 4 dilde)
    - Sahneye konuk çağrılmayacaktır.
    - Programlar sırasında sosyal mesafe uyarıları yapılacaktır (En az 4 dilde)
    - Luna parkımız sınırlı kapasitede, belirli saatlerde ve sosyal mesafe kurallarına uygun olarak hizmet verecektir.
    - Luna park alanındaki tüm aletler kullanım öncesi ve sonrasında görevli personeller tarafından dezenfekte edilecektir.
    ÇOCUK KULUBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARI
    - Çocukların masa ve sandalyeleri sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Mini Club’e çocuklar rezervasyon ile alınacaktır.
    - Mini Club’e girişte çocukların ateş ölçümü yapılacak, ateşi 38 C dereceden yüksek, boğaz ağrısı, burun akıntısı, nefes darlığı, kas ağrıları, karın ağrısı vb. belirtiler görülürse ailesiyle irtibata geçilecektir.
    - Mini Club girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.Dezenfektan kullanımı personel gözetiminde sağlanacaktır.
    - Mini Club’de kapı ve pencereler sık sık açılarak havalandırma yapılacak, misafir çocukları için açık havada sosyal mesafe kuralına uygun aktiviteler düzenlenecektir.
    - Oyuncaklar, masalar, sandalyeler elle temas eden tüm yüzeyler sık sık dezenfekte edilecek pelüş ve tüylü oyuncaklar kullanılmayacaktır.
    - Mini Club de görevli personel tarafından çocukların tuvaleti tek tek kullanması sağlanacak, tuvalet öncesi ve sonrası ellerini yıkamaları sağlanacaktır.
    - Çocuk oyun alanları sık sık dezenfekte edilecektir.
    FITNESS, TENIS KORTLARı VE MINI GOLF
    - Misafirler fitnesi kullanmak istediklerinde misafir ilişkilerinden randevu alacaklardır.
    - Fitness salonuna kapasitesinin %50'si kadar misafir alınacak ve saat belirlemesi yapılacaktır.
    - Fitness salonunda el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Fitness salonu, görevli personel tarafından her kullanım sonrası spor aletlerinin tüm yüzeyleri, kumanda kolları, monitörler ve misafirlerin dokunabileceği her yer dezenfekte edilecektir ve kayıt altına alınacaktır.
    - Fitness salonuna ve tenis kortlarına temiz havlular kapalı poşetler şeklinde konulacak, kirli havluların kapaklı kirli sepetine atılması sağlanacaktır.
    - Spor aletleri sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Misafirler mini golf kullanmak isteyen misafirler misafir ilişkileri departmanından randevu alacaklardır.
    - Mini golfte kullanılan tüm malzemeler kullanım sonrasında görevli personel tarafından dezenfekten edilecektir.
    KONFERANS / TOPLANTı SALONLARı
    - Girişte el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Toplantı salonunda kullanılan teknik ekipmanlar (mikrofon, monitör vs.) düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    - Salonda sosyal mesafe kuralı dikkate alınarak sandalyelerin arasında en az 60 cm mesafe bırakılacaktır.
    - Toplantı sonrası kullanılan ekipmanlar, kapı kolları, sandalyeler dezenfekte edilecektir.
    - Görevli personel kişisel koruyucu ekipman (maske, tek kullanımlık eldiven) kullanacaktır.
    - Salonda havalandırma düzenli olarak yapılacaktır.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEMLER VE HİJYEN KURALLARI
    - Çalışanlar işe başlamadan önce düzenli sağlık kontrolü yapılacak, birlikte yaşadığı kişilerin Covid-19 açısından izlenebilmesi için personelden periyodik bilgi alınacaktır.
    - Tüm personele COVİD 19 hususunda alınan önlemler ve hijyen eğitimleri verilecektir.
    - Personel eğitimleri az katılımlı, sosyal mesafe kurallarına uyularak veya online eğitim modülleri ile verilecektir.
    - Departmanlara göre hazırlanan önlem protokolleri hakkında, personele eğitimler verilecektir.
    - Personel servisi öncesi ve sonrası, servisler havalandırılacak ve elle temas edilen bölgeler başta olmak üzere dezenfeksiyonu sağlanacaktır ve yapılan işlemler kayıt altına alınacaktır.
    - Servis şoförlerinin günlük ateşleri ölçülecek ve kayıt altına alınacaktır.
    - Servis şoförleri maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu kullanacaktır.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEMLER VE HİJYEN KURALLARI
    - Personel servis araçları, sosyal mesafeyi koruyacak şekilde personel taşıyacaklardır, servislerde maske uygulamasına devam edilecektir.
    - Yemekhane masaları sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecek ve çapraz oturma düzeni alınacaktır. Yemek alırken işaretli yerlerde beklemeleri sağlanacaktır.
    - Personel yemekhanesinde sunumlar mutfak personeli tarafından servis edilecektir.
    - Otele girişte çalışanlar, dezenfeksiyon tünelinden geçecektir.
    - Termal kamera ile çalışanların vücut ısıları ölçülecektir.
    - Tüm çalışanlar çalışma yerine, çalıştığı bölümlere göre kişisel koruyucu, donanımlarını (maske, eldiven, siperlik gibi) takarak göreve başlayacaklardır. Departman Müdürleri tarafından takibi sağlanacaktır.
    - Otel geneli personel alanlarında dezenfektanlar bulundurulacaktır.
    - Personel yemek saatleri departmanlara göre ayrılacak şekilde planlama yapılacaktır.
    - Personel yemekhanesi kapıları yemek saatinde sürekli açık tutulacaktır.
    - Personel kafeterya girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Personel kafeteryasında sosyal mesafe kuralına göre oturmaları sağlanacaktır.
    - Virüsle ve hijyenle ilgili hazırlamış olduğumuz tüm afişler personel alanlarında sergilenecek ve personele konuyla ilgili sürekli hatırlatma yapılacaktır.
    - Personel üniformaları, iş bitiminde ve üniformalar her kirlendiğinde, mutlaka yenisiyle değiştirilmeli ve çamaşırhaneye teslim edilmelidir. İşe başlarken mutlaka temiz üniformayla
    başlanacaktır.
    - Personel servislerine personel harici kimse alınmayacaktır.
    REVIR VE IŞYERI HEKIMI
    - İşyerlerinde bulunan revir/sağlık hizmeti ofisi vb. alanların temizlik ve dezenfeksiyon planı oluşturularak kayıt altına alınacaktır.
    - Görevli sağlık çalışanı/doktor gerekli kişisel koruyucu donanıma (maske , eldiven , siperlikli maske, tulum vb.) sahip olacaktır.
    - Hastaların revire girişinde maske takması sağlanacaktır.
    - Revir girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Revirde Covid-19 ile ilk müdahale yöntemleri ve ekipmanları belirlenecektir.
    - Covid-19 teşhisi konmuş bir kişi tespit edildiğinde iş yeri hekimi Sağlık Bakanlığı’nın protokollerinin uygulanması yönünde Covid-19 kriz ekibini yönlendirecektir.
    - Otelimizde “Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine “ göre tıbbi atıkların uygun şekilde toplanma ve imhası sağlanacaktır.
    HAMAM & SPA
    - Spa personeli maske, eldiven ve gerekirse siperlik kullanacaktır.
    - Spa ve içerisindeki tüm alanların temizlik ve dezenfeksiyon planları oluşturulacak ve kayıt altına alınacaktır.
    - Spa içerisinde uygun hava kalitesi sağlanacak ve temiz hava ile desteklenecektir.
    - Misafirlere SPA içinde alınmış olan tüm önlemlerin ve kuralların yazıldığı bilgilendirmeler hazırlanacaktır.
    - Hamam, sauna , buhar odası, duşlar ve diğer alanların temizlik ve dezenfeksiyonu her kullanım sonrası yapılacaktır.
    - Tüm alanlarda kapasite göz önünde bulundurulacak ve fiziksel mesafe korunacak şekilde düzenlenecektir. Kullanıcı sayısı %50 azaltılacaktır.
    - Bu alanda kullanılan tüm ürünler ( kese, sabun, duş jeli vb. ) tek kullanımlık ambalajlarda sunulacaktır.
    İŞLETMEDE ŞÜPHELİ MİSAFİR VEYA ÇALIŞAN OLMASI DURUMUNDA GENEL YAKLAŞIM
    - Misafirlerimizden herhangi birinde veya personelimizde septomların tespit edilmesi durumunda, ivedilikle Covid -19 Kriz ekibinin bilgilendirilmesi ve hızlıca gerekli aksiyonların uygulanması için Acil Eylem planı oluşturulacaktır.
    - Vaka şüphesi olan misafir ve çalışana yakın temas eden (misafir, misafir yakınları, çalışanlar vb.) kişiler hızlı bir şekilde belirlenecektir. Bu kişiler için temel kişisel koruyucu önlemler alınacak ve vaka şüphesi olan kişilerin Covid-19 testleri netleşene kadar, belirlenen izolasyon alanlarında izole edilmeleri sağlanacaktır.
    - Otelimizde şüpheli vaka olması durumunda, Covid-19 Kriz yönetim ekibi hızlıca toplanarak, otelimizdeki risk yaratabilecek faaliyetler gözden geçirilecektir. (dış kaynaklı bakım/onarım
    inşaat, show/canlı müzik vb) Riskin ortadan kaldırılamadığı veya minimize edilemediği tüm süreçler askıya alınacaktır.
    - Otelimizde ortaya çıkabilecek olası salgınlar hakkında hızlı bir şekilde bilgi edinmek için, yönetim ile personel arasında iletişim ağı güçlendirilecek ve eğitimler verilecektir.
    HASTA VE ŞÜPHELİ PERSONEL YÖNETİMİ
    - Otel misafirleri veya personelin 38 C derece üzerindeki yüksek ateş, ani solunum yolu hastalığı belirtilerinden en az birisi olması durumunda öncelikle Covid-19 Kriz ekibi bilgilendirilecek ve enfekte olduğundan şüphelenilen kişilerin isimleri listelenecektir.
    - Listelenen kişilerin maske takması sağlanacak ve diğer kişilerle ile mesafesi en az 2 metre olacaktır. Daha önce belirlenmiş izolasyon odası/bölgesine alınacak, geçici olarak izole edilmeleri sağlanacaktır.
    - İzolasyon odası/bölgesine alınan şüpheli vakalar Sağlık Bakanlığının Alo 184 hattı aranarak Sağlık Kurumlarına yönlendirilmeleri yapılacaktır.
    - Önceden 14 gün içerisinde doğrulanmış Covid- 19 veya solunum yolu enfeksiyonu nedeni ile hastanede yatmış misafir ve çalışanlar takip edileceklerdir.
    - Şüpheli semptom gösteren misafir odası izole edilecek ise; birlikte konakladığı ve temas halinde olduğu diğer misafirler ayrı odada izole edilecektir.
    - İzolasyon odası/bölgesine görevli personel veya sağlık görevlileri dışında hiçbir kimsenin girmesine izin verilmeyecektir.
    - İzole edilen misafirlerin bardak, tabak, çatal, bıçak vb. kullanımına yönelik malzemeler yıkama gerekliliği olmayacak şekilde tek kullanımlık olacaktır.
    İZOLASYON ODASI/BÖLGESİ ÖZELLİKLERİ
    - İzolasyon odaları ortak kullanım alanlarından bağımsız olacaktır.
    - Yeterli havalandırma sistemi olacaktır.
    - Ambulansın ve doktorun rahat ulaşabileceği oda olacaktır.
    - Kişisel tuvalet ve banyo olacaktır.
    - Oda bu şartlara göre konumlandırılacaktır. Halı, perde, abajur, dekoratif ürünler gibi temizliği zor malzemeler odada bulundurulmayacaktır.
    İzolasyon odasında veya bölgesinde aşağıda belirtilen ekipman ve malzemeler hazır bulundurulacaktır
    İzolasyon giriş yetkisi olan kişiler ve şüpheli kişilerin kullanılması için
    -Tek kullanımlık tulum (steril olmayan tercihen sıvı geçirmez ve uzun kollu)
    -Maske
    -Siperlikli maske veya koruyucu gözlük
    -Cerrahi eldiven
    -Galoş ve bone
    -Sıvı sabun ve el dezenfektanı
    İZOLASYON ODASI/BÖLGESİ VE ŞÜPHELİ VAKA ODASI TEMİZLİĞİ
    Temizlik Ekibi
    - Görevlendirilmiş personele yapılacak olan detaylı temizlik kimyasallarının kullanımı için kişisel korunma ile ilgili eğitim verilecektir.
    - Bu ekipte yer alacak personel, riskli yaş aralığında olmayacak ve sağlık geçmişinde kronik hastalığı bulunmayacaktır. Personel iş yeri hekiminden bu alanda çalışabileceğine dair yazılı onay alınacaktır.
    - Her oda için aynı personelin işlem yapması sağlanacak ve değiştirilmeyecektir.
    - Bu ekip aşağıda belirtilen özel kişisel koruyucu donanımları kullanacaktır. Tek kullanımlık tulum (steril olmayan tercihen sıvı geçirmez ve uzun kollu)
    -Maske
    -Siperlikli maske veya koruyucu gözlük
    -Cerrahi eldiven
    -Galoş ve bone
    -Sıvı sabun ve el dezenfektanı
    Temizlik ekibin kişisel koruyucu önlemleri alırken dikkat edeceği hususlar;
    - Kişisel koruyucu donanımlar giyilmeden önce eller yıkanmalıdır.
    - Giyme sırası: önlük veya tulum, maske, gözlük, siperlikli maske ve eldiven.
    - Çıkarma sırası: eldiven, gözlük, yüz koruyucu, önlük, maske.
    - Temizlik ekibinde yer alan kişilerin şüphe netleşinceye ve şüphenin negatif olduğu tespit edilinceye kadar diğer çalışanlar ile ortak kullanım alanlarını kullanmaması sağlanacaktır.
    - Temizlik sonrası giyilen iç kıyafetler dahil çıkartılacak ve üniforma değiştirilecektir. El ve yüz bölgesini dezenfekte edilecektir.
    TEMIZLIK IŞLERI
    - Temizlik işlemi, temizden kirliye olacak şekilde akış sağlanacaktır. En son banyo temizliği yapılacaktır. Temizlik işlemine başlamadan önce odanın havalandırılması sağlanacaktır.
    - Temizlik esnasında şüpheli kişi odada ise mutlaka şüpheli kişi maske takacaktır.
    - Tek kullanımlık malzemeler (kullan at silme bezi, mop vb.) kullanılacaktır. Bezler başka odada kullanılmayacak, atılacaktır.
    - Bez ve emici malzemelerden yapılmış temizlik ekipmanları (fırça, sünger v.s.) bu alana özgü olacaktır ve başka alanda kullanılmayacaktır. Sürekli yenileriyle değiştirilecektir.
    - Hastaların solunum sekresyonları veya diğer vücut sıvılarıyla kirlenmiş yüzeyler; tuvalet, el yıkama lavaboları ve banyolar sıklıkla temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - El temasının yoğun olduğu yüzeyler (telefon, uzaktan kumanda ekipmanı, kapı kolu, armatür başlıkları, banyo kabini, rezervuar butonu vb.) temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Tuvalet fırçası klozet içerisine uygun kimyasal döküldükten sonra içerisinde bekletilerek dezenfekte edilecektir.
    - Zemin temizliğinde dezenfeksiyon özelliği olan kimyasallar kullanılacaktır.
    - Fincanlar, tabaklar, çatal kaşık vb. tek kullanımlık olacaktır.
    ŞÜPHELİ VAKA TEKSTİL VE LİNEN MALZEMELERİN YIKANMASI
    - Şüpheli vaka çamaşırların yıkanması ile ilgili çamaşırhane personeline eğitim verilecektir.
    - Oluşan tekstil, linen ve giysiler sızdırmaz, ağzı kapalı, geçirimsiz işaretli çamaşır torbalarına konulacak ve taşıma sırasında personel kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, önlük/tulum) alacaktır.
    - Şüpheli vaka çamaşırlarının diğer çamaşırlar ile birlikte yıkanmaması sağlanacaktır.
    - Çamaşırhanede bu işlemi yapan personel kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, önlük/tulum vb.) alacaktır.
    - Tekstil, linen veya giysiler yıkanabilecekleri en yüksek sıcaklıkta yıkanacaktır ( min. 70 C ). Alternatif olarak dezenfeksiyon sağlayacak kimyasallar kullanılacaktır.
    - Yıkama, kurutma ve ütüleme işlemleri tamamlandıktan sonra çamaşırlar herhangi bir bulaşmaya maruz kalmayacak şekilde poşetlenerek odalara gönderilecektir.
    HASTALIK TEŞHİSİ KONMUŞ MİSAFİRİN ODA TEMİZLİĞİ
    - Hasta misafirlerin kaldığı odaların temizliğinde, temizlik ekibi belirlenmiş kişilerden olacak ve kişisel koruyucu önlemlerini alarak işlem yapacaklardır. Hasta misafir odası temizliği, izolasyon odası ve şüpheli vaka temizliğinde belirtildiği gibi yapılacaktır. Ek olarak aşağıdaki basamaklar izlenecektir.
    - Malzemeler uygun şekilde temizlenemiyorsa bu malzeme atılacak ve tekrar kullanılmayacaktır.
    - Kullanılmamış, yarım kalmış tek kullanımlık malzemeler (tuvalet kâğıtları, plastik bardaklar, buklet malzemeleri vb.) ağzı kapalı bir şekilde atılacaktır.
    - Perde, koltuk, halı vb. malzemeler temizlenecek ve uygun dezenfekte sağlanacaktır. (çamaşır makinasında yıkama veya buhar uygulaması vb. )
    - Tüm yatak takımları yumuşak döşemeler hava müsaitse birkaç saat güneş ışığında bırakılacak ve dezenfeksiyonu sağlanacaktır (yıkama, buhar uygulaması, kimyasal uygulanması vb. gibi)
    - Hasta olan misafirlerin boşalttığı odalar 24 saat boyunca boş bırakılacaktır.
    - Covid-19 teşhisi konulan misafirin odasındaki nevresim, çarşaf, havlu gibi tüm tekstil malzemeleri ayrı ayrı poşetlere konularak çamaşırhaneye iletilecek ve bu ürünler 72 saat bekletildikten sonra yıkanacaktır.
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmez.

  • Tesiste 458 oda bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Animasyon
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • İnternet Köşesi
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Odalarda Wifi
    • Okçuluk
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Ekipmanları
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Bilardo
    • Bowling
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İthal İçecekler
    • Kablosuz İnternet
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Langırt
    • Masaj
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Ücretsiz Wi-fi
    • Genç Dostu
    • Kum Plaj

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Senior Suit odada iki yetişkin ile birlikte yapılacak konaklamalarda 0-11 yaş 2 çocuk ücretsiz konaklayabilmektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 27.03.2024 - 30.11.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 27.03.2024 - 30.11.2024

  • 25.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 12.02.2024 - 31.10.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    Önerilen oteller, Touristica'nın değişken tercihlerine göre belirlenir.

    Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    YORUMLAR

    8.9
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    4
    görüş mevcut
    Konum 9.0
    Personel 9.0
    Oda 9.0
    Hizmet Kalitesi 9.0
    Yemek 8.5
    Fiyat Performans 9.3
    Havuz / Deniz 8.5
    Genel Puan 9.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    EFECAN A.
    06.2023
    Mükemmel
    Otele balayı çifti olarak geldik çok güzeldi aşırı memnun kaldık gerek yemekleri gerek personelleri aşırı cana yakındı özellikle animasyon ekibi mükemmeldi tek sıkıntı otelde konser vs. olduğunda Türkler göz ardı ediliyor Türkçe şarkı çalınmıyor yada Türkçe konuşulmuyor
    t
    VELİ A.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    HARUN S.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    Tanju M.
    06.2023
    Mükemmel