Dome Hotel

Kıbrıs, Girne |
Oda Kahvaltı

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Girne şehir merkezinde bulunan tesis, Girne kalesi ve limanı ile iç içe olup, havalimanına 30 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği açık büfe ücretsiz,
Tüm içecekler ve öğle yemekleri ücretlidir.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı açık büfe ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı (Açık büfe)
19.00-21.30 Akşam yemeği (Açık büfe)
Plajda platform bulunmaktadır.
Tesiste çocuklar için aktivite mevcut değildir.
KKTC'ye Giriş Kuralları:
Yolcuların yolculuk öncesi dijital seyahat belgelerini aşağıda belirtilen şekilde doldurup kayıtlarını oluşturmaları gerekmektedir.
Dijital seyahat belgelerini oluşturmak için:
• Apple Store veya Android Market'ten Güvende Kal uygulamasını akıllı cihazlarına indirerek, uygulama içerisinden Dijital Seyahat Belgesini oluşturabilirler.
• Akıllı cihazı olmayanlar ise www.guvendekalkktc.com adresinden Dijital Seyahat Belgesini doldurmaları gerekmektedir. Doldurulan formu dijital veya çıktı olarak ülkeye girişte yanlarında bulunduracaklardır.
• 1 Ekim 2021 tarihi itibarıyla Kıbrıs’a girişlerde, bebek ve çocuklar dahil olmak üzere, 18 yaş altı yolcuların yeni tip çipli kimlik kartlarının seyahat belgesi olarak kullanılabilmesi için fotoğraflı kimlik ibrazı zorunluluğu getiriliyor. Fotoğrafsız kimlik kartları ile bu yolcuların seyahatlerine izin verilmeyecektir.
• Kıbrıs’a giriş yapacak olan misafirlerin 2 doz Covid-19 aşısı yaptırmış olması ve 2. doz aşılarının üzerinden en az 14 gün geçmiş olması gerekiyor.
• Son 6 ayda Covid-19 geçirmiş olan misafirler, aşı zorunluluğu olmadan Kıbrıs'a giriş yapabilirler. Bu misafirlerin Covid-19 geçirdiğine dair belgeyi havalimanında ibraz etmeleri istenmektedir.
• 11 Ekim 2021 itibarıyla KKTC’ye girişlerde PCR testi zorunluluğu kaldırılıyor. uçuştan 0 ila 72 saat arasında PCR testi yaptıran Misafirlerimiz havalimanından hızlı geçiş sağlayacak olup Pcr testini indiğinde yaptırmak isteyen misafirlerimiz güvendekal uygulamasından ödeme adımlarını takip edip kişi 90 TL ödemesi gerekmektedir. (Havalimanında yaşanacak yoğunluk göz önünde bulundurularak PCR testi gitmeden yaptırılması tavsiye ediliyor.)
• 0-5 yaş aralığındaki çocuk misafirler için aşı ya da test zorunluluğu bulunmuyor. 6 -18 yaş aralığında olan misafirler de ise gidişte PCR zorunludur çift aşı zorunluluğu yoktur, dönüşte her hangi bir zorunluluk yoktur
• Çocuk yolcuların anne ve babasıyla veya herhangi biriyle seyahatlerinde ek evraklar (muvafakatname) talep edilebilir.
Uyarı: Covid-19 tedbirleri kapsamında Kıbrıs’a giriş kuralları K.K.T.C resmi makamları tarafından belirlenmektedir. Kurallar, sıkça güncellenerek değişiklik gösterebilmektedir. Bu nedenle misafirlerin en güncel bilgileri, ülkenin resmi otoritelerinin yayımladığı kaynaklardan kontrol etmesi gerekmektedir. (24.11.2021)

  • Tesiste bedensel engelli misafirler için özel oda bulunmaktadır.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Yasa gereği, anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterdan onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.

  • Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.
  • Tesisin toplam 160 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Döviz Bozdurma
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Otopark
    • Sauna

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • İnternet Cafe
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Denize Sıfır Otel
    • İleri Yaş

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2021 - 31.12.2021

  • 1 Nisan-15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 06.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2021 - 31.10.2022

  • Maximum Mobil’e özel, 3-31 Aralık2021 tarihleri arasında tek seferde yapacağınız 2.000 TL ve üzeri ilk alışverişinize 100 TL MaxiPuan Hediye.
  • Katılmak için: Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklamanız yeterlidir. Uygulamayı telefonunuza indirmek için: https://maximum.com.tr/indir
    Kampanyaya dâhil olan kartlar: İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, MercedesCard, Maximiles, İş’te Üniversiteli, Maximum Genç) ve Bankamatik kartları
    Ödül kullanımı: Kampanya kapsamında kazanılan MaxiPuanlar 7 Ocak 2022 tarihinde kampanya kapsamında kullanılan son kartınıza yüklenecektir. MaxiPuanların son kullanma tarihi 17 Ocak 2022 (bu tarih dâhil)’dir. Bir müşteri kampanyadan 1 kere yararlanabilir ve en fazla 100 TL MaxiPuan kazanabilir. Kampanyaya sadece Maximum Mobil’den katılınabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil'e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır. Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır. Ek kart ile kampanyadan yararlanılması durumunda Maxipuan ek kartın bağlı olduğu asıl karta yüklenecektir. Ek kart sahibi ve ek kartın bağlı olduğu asıl kart sahibi müşteriler kampanyadan ayrı ayrı Maxipuan kazanamayacaktır.

    Katılım Tarih Aralığı 03.12.2021 - 31.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.12.2022
    GENEL TEDBİR VE UYGULAMALAR
    1. Covid – 19 sertifikası Turizm Bakanlığı tarafından verilmiştir.
    2. a) Otel çalışanları davranış, hijyen ve sanitasyon eğitiminden geçirilerek, koşullara uygunluğu
    denetlenecektir.
    b) Alınan eğitim sonrasında işletme yönetimi tarafından belirlenen yetkili kişi, hastalık şüphesi
    gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi
    aranır, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri
    alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra
    müşteri odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır.
    3. a) Otele giriş yapacak olan her misafirin her girişinde ateşi kontrol edilecektir.
    b) Hava, kara ve deniz kapılarından giriş yapan misafirlerinden PCR testi istenilecek, otelde de bu
    rapor kayıt altında tutulacak.
    4. 7/24 sağlık personeli bulunacaktır.(Hemşire veya doktor)
    5. Ortak alanlarda sosyal mesafe düzenlemesi yapılacaktır.
    6. Açık alanlar periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    7. Sauna ilk aşamada açılmayacak. Turizm ve Çevre Bakanlığı ve Sağlık
    Bakanlığı tarafından belirlenecek ileriki bir tarihte açılmaları gündeme gelecek.
    PERSONEL İÇİN ALINACAK ÖNLEM VE UYGULAMALAR
    1. Personelin işe geliş gidişlerinde vücut ısıları ölçülerek kayıt altına alınacak.
    2. Personele pandemi konusunda Turizm ve Çevre Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı’nın işbirliği ile Sağlık
    Bakanlığı tarafından eğitim verilecek ve sertifikasyon sistemine gidilecek.
    3. Personelin mümkün olduğunca ayni vardiyada çalışması sağlanacak.
    4. Personel yemekhanesinde sosyal mesafe sağlanacak.
    5. Ateş, öksürük, nefes darlığı ve vb. şikayeti olan çalışan, diğer çalışanlardan izole edilecektir. İzole
    edilen çalışan en kısa sürede 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi aranarak kayıt altına
    alınacak.
    6. İşletme tarafından çalışanların birlikte yaşadığı aile üyeleri arasında Covid-19 belirtisi bulunup
    bulunmadığı ve 14 gün içerisinde yaptığı seyahat bilgileri günlük olarak takip edilecek. ( Haftada 1
    ayda 4 olacak şekilde)
    7. Personel kafeteryasında masa ve sandalyeler her öğünden sonra dezenfekte edilecek.
    8. Tüm personelin maske ve eldiven kullanma zorunluluğu olacak.
    OTEL GİRİŞİ VE GÜVENLİK
    1. Otele girerken tüm personel ve misafirler tek kullanımlık maske ve eldiven kullanacak.
    2. Otele girişte yolcular araçtan inmeden araç dezenfekte edilecek.
    3. Yaya olarak girişlerde maske ve eldiven verilecek ve ateşleri ölçülecek.
    4. Tek kullanımlık atık torbası konulacak.
    5. Çalışanlar misafir hakkında yeterli bilgiye ve donanıma sahip olacak.
    6. Çalışanlar diğer bölüm çalışanları ile koordinasyon içerisinde olacak.
    RESEPSİYON / OTELE GİRİŞ
    1. Resepsiyon girişine termal kamera konulacak. (Küçük otellerde termal kamera yerine ateş ölçer
    konulacak).
    2. Girişte herkesin ateşi ölçülecek.
    3. Resepsiyone girişte ayak dezenfektasyonu için pas pas konularak önlem alınacak.
    4. Resepsiyon deskinin üzeri şeffaf koruyucu siperlik ile yeniden düzenlenecek.
    5. Resepsiyonda ateş ölçer, yüzey temizliği için antiseptik, el dezenfektanları, tek kullanımlık maske,
    eldiven, önlük ve atık torbası bulundurulacak.
    6. Bavullar dezenfekte edildikten sonra bell boy veya misafirlerin kendileri tarafından odalara
    taşınacak.
    7. Misafirlere otel girişinde Covid-19 ile hijyen konusunda alınan önlemler ve uygulamalar ile
    misafirlerin uyacağı kurallarla ilgili bilgi verilecek.
    8. Misafirlere Covid-19 sürecinde, müşteri taahhütnamesi doldurtulacak
    9. Sosyal mesafeyi belirtmek için, resepsiyon ve yoğunluğun yaşandığı diğer bölümlere çizgi çekilerek
    işaretler konulacak.
    10. Asansörlerin taşıma kapasiteleri sınırlandırılarak, misafirlerin asansörde sosyal mesafe kurallarına
    uymaları istenilecek ve taşıma kapasiteleri azaltılacak.
    MİSAFİR ODALARI
    1. Odaların temizlik esnasında camları açık olacak şekilde temizlenecek ve en az 1 saat
    havalandırılacak.
    2. Odalarda havlu, tek kullanımlık şampuan, sıvı sabun, bardak, maske vb. malzemeler
    kullanılacak.(havlular günlük kontrol edilip değiştirilecek)
    3. Odalardaki havalandırma sistemleri düzenli dezenfekte edilecek.
    4. Odalar misafir ayrıldıktan sonra 6 saat boş bırakılacak. (temizlenirken klima açık tutulacak ve 1 saat
    temizlikten sonra odalar 5 saat havalandırılacak)
    MUTFAKLAR
    1. Mutfakların girişinde el dezenfektanları bulundurulacak.
    2. Belli saat aralıklarında dezenfekte edilecek. ( Mutfak öğün aralarında dezenfekte edilecek)
    3. Oteller açılmadan önce ve hizmet süresince tüm tabak, bardak metal ve mutfak malzemeleri 70
    derecede yıkanacak.
    4. Mutfak girişlerinde ayak dezenfeksiyonu için pas pas kullanılarak önlem alınacak.
    5. Mutfak bölümlerinde bez kullanımı yerine rulo kâğıt havlu kullanılacak.
    RESTORANLAR, YEMEK ALANLARI VE BARLAR
    1. Yeme ve içme üniteleri yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi
    yapılacak ve kayıt altına alınacak
    2. Her bir yeme ve içme ünitesinin girişinde el dezenfektanı bulunacak ve 1,5 metre mesafe
    bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.
    3. Masa düzeni 10 metrekarede 4 kişi ve her bir sandalyenin arkasının diğer masanın sandalyesinin
    arkasına en az 60cm ve iki masa arası 1,5 metre mesafe olacak şekilde ayarlanacak.
    4. Genel alanlardaki su dolapları ve sebiller kaldırılacak.
    5. Bar ve restorandaki tüm masalar her müşteri ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecek.
    6. Mini bar ürünleri dezenfekte edilecek.
    7. Çay kahve istasyonları iptal edilecek.
    TOPLANTI SALONLARI
    1. Toplantı salonları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenecek, denetimi yapılacak
    ve kayıt altına alınacak.
    2. Toplantı salonlarının girişinde el dezenfektanı bulunacak ve masalar arası 1,5 metre, sandalyeler
    arası en az 80 cm olacak şekilde mesafe bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.
    3. Salonda olacak olan ekipmanlar dezenfekte edilecek ve havalandırma düzenli olarak yapılacak.
    4. Toplantı salonlarında açık büfe servis olmayacak, personel servis yapacak.
    5. Toplantı masalarında dosya kalem vb. kırtasiye eşyası verilmeyecek.
    TUVALETLER
    1. Tuvaletler yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt
    altına alınacak.
    2. Lavabolarda sıvı sabun ve el dezenfektanı bulundurulacak.
    3. Otel genelinde temizlik ve kontrol için hazırlanan çizelgeler personel tarafından imzalanacak.
    4. Çöp kovaları ve kullanılan diğer temizlik ekipmanları dezenfekte edilecek.
    SATIN ALMA, MAL KABULU VE DEPOLAMA
    1. Tesislerin Satın Alma, Mal Kabul ve Depolama işlemleri, otel yönetimi tarafından hazırlanan
    protokole göre yapılacak ve yönetici tarafından denetlenerek kayıt altına alınacak.
    2. Misafir ve personel girişlerinde kullanmak amacı ile bol miktarda yedekli ateş ölçer alınacaktır.
    Ayrıca maske, eldiven, önlük, dezenfektan vb. malzeme stoklanacak.
    4. Tesise dışardan gelen tedarikçiler, şoförler vb. kişilerin, otel çalışanlarıyla temasta bulunmaması
    için sosyal mesafe kuralları uygulanarak, koruyucu ekipman kullanılacak.
    5. Satın alınan mallarda, en az insan teması yapılması için gerekli önlemler alınacak.
    6. Ürünler, lisanslı tedarikçilerden ve ambalajlı ürünler arasından tercih edilecek.
    Sauna odası;
    1. Salonun girişinde el dezenfektanı ve sosyal mesafe işaretleri bulunacak.
    3. Uygulama yapan çalışanlar her uygulama öncesi ve sonrası kendilerini dezenfekte edecek, kuru
    alanlarda maske ile çalışacak.
    5. Sauna oda kullanım alanları kapasitesine göre hijyenik şartlarda sınırlandırılacak.
    6. Sauna ve Masaj alanlarında hijyenik şartlar oluşturulmak sureti ile güvenliği önceden sağlanmış
    veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller kullanılarak hizmet verilecek.
    7. Giyinme ve soyunma odaları, duşlar, tuvaletler gibi mekanlar, dolap ve anahtarları ile kullanılan
    havlu, bornoz vb. malzemeler sürekli olarak dezenfekte edilecek.
    8. Masaj yaptıracak misafirler sağlık bilgi formu dolduracak ve son 14 gün içerisinde bulunmuş
    oldukları yerler öğrenilecek.
    9. Masaj odaları randevu sistemi ile çalışacak ve her masajdan sonra 1 saat boş bırakılacak ve randevu
    saatlerine göre dezenfekte edilecek.
    YÜZME HAVUZLARI
    1.Yüzme havuzları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve
    kayıt altına alınacak.
    2.Yüzme havuzu, şezlonglar (yastıksız olarak kullanılacak) ve oturma alanları yerleşimlerinin, ikişerli
    gruplar halinde sosyal mesafe kurallarına göre, aralarında 2 metre mesafe olacak şekilde
    düzenlenecek.
    3.Havuz suyundaki klor seviyesi açık havuzda 1-3 ppm,arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt
    altına alınacak.
    4.Havuzda kapasite uyarısı yapılacak.
    5.Misafirlerin havuza girmeden önce duş almaları ile ilgili bilgi tabelası görülebilir bir yere asılacak.
    6.Havuza ait tuvalet, duş, kabin ve tüm şezlonglar ve misafirlerin kendilerine ait havluları, her gün
    dezenfekte edilerek kontrol edilecek ve temizlik çizelgesi personel tarafından imzalanacak.
    PLAJLAR
    1.Plaj kafeteryası ve restoranının sosyal mesafe alanına göre kapasitesi belirlenecek.
    Restoranların açılış tarihine göre oteller deki restoranlarda ayni anda hizmet vermeye başlayacak.
    2.Şezlong (yastıksız ) ve şemsiyeler 2 metre aralıklarla yerleştirilecek.
    3.Plajların alanına göre misafir kapasitesi belirlenecek.
    4.Her müşterinin ayrılması sonucunda kullanılan şezlonglar, sandalyeler vb. temizlenerek
    dezenfekte edilecek.
    5.Plaj denetimleri Belediyeler ve Kaymakamlık tarafından düzenli olarak yapılacak.
    6.Plajlar, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt
    altına alınacak.
    ATIK YÖNETİMİ
    1. “Atık Yönetimi” yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve
    kayıt altına alınacak.
    2. Yönetim tarafından atık yönetimi konusunda, süreci takip edecek bir görevli atanacak.
    3. Atıklar plastik çöp torbalarının ağızları bağlanacak çöp konteynerleri/bidonları içerisinde muhafaza
    edilecek.
    4. Belediye veya Lisanslı Kuruluşlar tarafından tıbbi ve evsel atıklar, usulüne uygun olarak toplanıp
    ayrıştırılacak.
    5. Çöp odalarında periyodik olarak temizlik, ilaçlama ve dezenfekte yapılacak.
    6. Çöp konteynerleri çöp odaları içerisinde muhafaza edilecek.
    HAŞERELERLE VE ZARARLILARLA MÜCADELE
    1. Haşere ve Zararlılarla mücadele, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre uygulanacak,
    denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.
    2. Yönetim tarafından haşere ve zararlılarla mücadele konusunda süreci takip edecek bir görevli
    atanacak.
    3. Zararlıların, Otele giriş noktaları belirlenerek önlemler alınacak.
    4. Atık su kanalları (drenajlar) kolay temizlenebilir, zararlı girişini, kokunun çıkışını ve atık sıvıların geri
    basmalarını önleyecek şekilde düzenlenecek.
    5. Otel periyodik şekilde ilaçlanıp kayıt altına alınacak.
    TEKNİK SERVİS
    1. Su Dezenfeksiyonu; Kullanım suyu, havuz suyu vb dezenfeksiyon gerektiren yerlerde kullanılan
    malzeme uluslararası standartların belirttiği limitlere göre kullanılacak.
    2. Bulaşık ve Çamaşır Yıkama Ekipmanları; Çamaşır ve bulaşık yıkama ekipmanları doğru ısıda (60-90
    derecede) ve doğru dezenfekten dozajlarıyla yıkanacaktır.
    3. Havalandırma; Tesis içerisinde kullanılan havalandırma ekipmanlarının fitlerinin bakımı ve gerekirse
    değişimi yapılacaktır.