Touristica

Dome Hotel

Kordonboyu Sokak, Girne / K.K.T.C.
Oda Kahvaltı
  • Denize Sıfır Otel
  • İleri Yaş
  • Wifi

Genel Uyarılar

KKTC’ye giriş yapmak isteyen tüm misafirlerin; uçuştan önce 72 ila 120 saat arasında yapılmış PCR (covid-19) testi sonuçlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Test yaptırmamış veya test sonucu negatif olmayan misafirler, Kıbrıs’a giriş yapamayacaktır.

Kıbrıs’a giriş sonrası 2. PCR testi, Ercan Havalimanı’nda KKTC Sağlık Bakanlığı tarafından ücretsiz olarak yapılacak, test sonuçları 8 ila 12 saat arasında misafirlere bildirilecektir. Kıbrıs’a girişte misafirlere KKTC Sağlık Bakanlığı uçuş bilgi ve taahhüt formu imzalatılacaktır. Ercan Havalimanı’nda yapılacak test sonucu belirlenene dek misafirler, konaklayacakları otel odalarında olarak izole olarak gözlem altında bulunacaklardır.


  • Tesiste bedensel engelli misafirler için özel oda bulunmaktadır.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Yasa gereği, anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterdan onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.
  • Yarım Pansiyon
    Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği açık büfe ve ücretsiz olarak sunulmaktadır. Tesis genelinde alınan tüm içecekler ücretli. Yemeklerde su ücretsiz.

    Oda Kahvaltı
    Sabah kahvaltısı dışında alınan yiyecekler ücretli. Tesis genelinde alınan tüm içecekler ücretli. Yemeklerde su ücretsiz.

    A LA CARTE RESTORANLAR
  • Anchor A'la Carte Restoran (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07:00-10:00 Sabah Kahvaltı
    20:00-22:00 Akşam Yemeği
    Girne şehir merkezinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı'na 30 km, Lefkoşa şehir merkezine 24 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    Toplam 160 odası bulunan tesiste, sauna, masaj, casino bulunmaktadır.
  • Denize sıfır konumlanan tesisin platform şeklinde plajı bulunmaktadır.

  • İskelesi mevcuttur.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong ve şemsiye kullanımı ücretsizdir.

  • Tesiste açık yüzme havuzu ve çocuk havuzu bulunmaktadır.
    • Dart
    • Kablosuz İnternet
    • Masa Tenisi
    • Odalarda Wifi
    • Sauna
    • Bebek Bakıcısı
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Kasa
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Telefon
    GENEL TEDBİR VE UYGULAMALAR
    1. Covid – 19 sertifikası Turizm Bakanlığı tarafından verilmiştir.
    2. a) Otel çalışanları davranış, hijyen ve sanitasyon eğitiminden geçirilerek, koşullara uygunluğu
    denetlenecektir.
    b) Alınan eğitim sonrasında işletme yönetimi tarafından belirlenen yetkili kişi, hastalık şüphesi
    gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi
    aranır, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri
    alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra
    müşteri odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır.
    3. a) Otele giriş yapacak olan her misafirin her girişinde ateşi kontrol edilecektir.
    b) Hava, kara ve deniz kapılarından giriş yapan misafirlerinden PCR testi istenilecek, otelde de bu
    rapor kayıt altında tutulacak.
    4. 7/24 sağlık personeli bulunacaktır.(Hemşire veya doktor)
    5. Ortak alanlarda sosyal mesafe düzenlemesi yapılacaktır.
    6. Açık alanlar periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    7. Sauna ilk aşamada açılmayacak. Turizm ve Çevre Bakanlığı ve Sağlık
    Bakanlığı tarafından belirlenecek ileriki bir tarihte açılmaları gündeme gelecek.
    PERSONEL İÇİN ALINACAK ÖNLEM VE UYGULAMALAR
    1. Personelin işe geliş gidişlerinde vücut ısıları ölçülerek kayıt altına alınacak.
    2. Personele pandemi konusunda Turizm ve Çevre Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı’nın işbirliği ile Sağlık
    Bakanlığı tarafından eğitim verilecek ve sertifikasyon sistemine gidilecek.
    3. Personelin mümkün olduğunca ayni vardiyada çalışması sağlanacak.
    4. Personel yemekhanesinde sosyal mesafe sağlanacak.
    5. Ateş, öksürük, nefes darlığı ve vb. şikayeti olan çalışan, diğer çalışanlardan izole edilecektir. İzole
    edilen çalışan en kısa sürede 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi aranarak kayıt altına
    alınacak.
    6. İşletme tarafından çalışanların birlikte yaşadığı aile üyeleri arasında Covid-19 belirtisi bulunup
    bulunmadığı ve 14 gün içerisinde yaptığı seyahat bilgileri günlük olarak takip edilecek. ( Haftada 1
    ayda 4 olacak şekilde)
    7. Personel kafeteryasında masa ve sandalyeler her öğünden sonra dezenfekte edilecek.
    8. Tüm personelin maske ve eldiven kullanma zorunluluğu olacak.
    OTEL GİRİŞİ VE GÜVENLİK
    1. Otele girerken tüm personel ve misafirler tek kullanımlık maske ve eldiven kullanacak.
    2. Otele girişte yolcular araçtan inmeden araç dezenfekte edilecek.
    3. Yaya olarak girişlerde maske ve eldiven verilecek ve ateşleri ölçülecek.
    4. Tek kullanımlık atık torbası konulacak.
    5. Çalışanlar misafir hakkında yeterli bilgiye ve donanıma sahip olacak.
    6. Çalışanlar diğer bölüm çalışanları ile koordinasyon içerisinde olacak.
    RESEPSİYON / OTELE GİRİŞ
    1. Resepsiyon girişine termal kamera konulacak. (Küçük otellerde termal kamera yerine ateş ölçer
    konulacak).
    2. Girişte herkesin ateşi ölçülecek.
    3. Resepsiyone girişte ayak dezenfektasyonu için pas pas konularak önlem alınacak.
    4. Resepsiyon deskinin üzeri şeffaf koruyucu siperlik ile yeniden düzenlenecek.
    5. Resepsiyonda ateş ölçer, yüzey temizliği için antiseptik, el dezenfektanları, tek kullanımlık maske,
    eldiven, önlük ve atık torbası bulundurulacak.
    6. Bavullar dezenfekte edildikten sonra bell boy veya misafirlerin kendileri tarafından odalara
    taşınacak.
    7. Misafirlere otel girişinde Covid-19 ile hijyen konusunda alınan önlemler ve uygulamalar ile
    misafirlerin uyacağı kurallarla ilgili bilgi verilecek.
    8. Misafirlere Covid-19 sürecinde, müşteri taahhütnamesi doldurtulacak
    9. Sosyal mesafeyi belirtmek için, resepsiyon ve yoğunluğun yaşandığı diğer bölümlere çizgi çekilerek
    işaretler konulacak.
    10. Asansörlerin taşıma kapasiteleri sınırlandırılarak, misafirlerin asansörde sosyal mesafe kurallarına
    uymaları istenilecek ve taşıma kapasiteleri azaltılacak.
    MİSAFİR ODALARI
    1. Odaların temizlik esnasında camları açık olacak şekilde temizlenecek ve en az 1 saat
    havalandırılacak.
    2. Odalarda havlu, tek kullanımlık şampuan, sıvı sabun, bardak, maske vb. malzemeler
    kullanılacak.(havlular günlük kontrol edilip değiştirilecek)
    3. Odalardaki havalandırma sistemleri düzenli dezenfekte edilecek.
    4. Odalar misafir ayrıldıktan sonra 6 saat boş bırakılacak. (temizlenirken klima açık tutulacak ve 1 saat
    temizlikten sonra odalar 5 saat havalandırılacak)
    MUTFAKLAR
    1. Mutfakların girişinde el dezenfektanları bulundurulacak.
    2. Belli saat aralıklarında dezenfekte edilecek. ( Mutfak öğün aralarında dezenfekte edilecek)
    3. Oteller açılmadan önce ve hizmet süresince tüm tabak, bardak metal ve mutfak malzemeleri 70
    derecede yıkanacak.
    4. Mutfak girişlerinde ayak dezenfeksiyonu için pas pas kullanılarak önlem alınacak.
    5. Mutfak bölümlerinde bez kullanımı yerine rulo kâğıt havlu kullanılacak.
    RESTORANLAR, YEMEK ALANLARI VE BARLAR
    1. Yeme ve içme üniteleri yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi
    yapılacak ve kayıt altına alınacak
    2. Her bir yeme ve içme ünitesinin girişinde el dezenfektanı bulunacak ve 1,5 metre mesafe
    bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.
    3. Masa düzeni 10 metrekarede 4 kişi ve her bir sandalyenin arkasının diğer masanın sandalyesinin
    arkasına en az 60cm ve iki masa arası 1,5 metre mesafe olacak şekilde ayarlanacak.
    4. Genel alanlardaki su dolapları ve sebiller kaldırılacak.
    5. Bar ve restorandaki tüm masalar her müşteri ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecek.
    6. Mini bar ürünleri dezenfekte edilecek.
    7. Çay kahve istasyonları iptal edilecek.
    TOPLANTI SALONLARI
    1. Toplantı salonları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenecek, denetimi yapılacak
    ve kayıt altına alınacak.
    2. Toplantı salonlarının girişinde el dezenfektanı bulunacak ve masalar arası 1,5 metre, sandalyeler
    arası en az 80 cm olacak şekilde mesafe bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.
    3. Salonda olacak olan ekipmanlar dezenfekte edilecek ve havalandırma düzenli olarak yapılacak.
    4. Toplantı salonlarında açık büfe servis olmayacak, personel servis yapacak.
    5. Toplantı masalarında dosya kalem vb. kırtasiye eşyası verilmeyecek.
    TUVALETLER
    1. Tuvaletler yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt
    altına alınacak.
    2. Lavabolarda sıvı sabun ve el dezenfektanı bulundurulacak.
    3. Otel genelinde temizlik ve kontrol için hazırlanan çizelgeler personel tarafından imzalanacak.
    4. Çöp kovaları ve kullanılan diğer temizlik ekipmanları dezenfekte edilecek.
    SATIN ALMA, MAL KABULU VE DEPOLAMA
    1. Tesislerin Satın Alma, Mal Kabul ve Depolama işlemleri, otel yönetimi tarafından hazırlanan
    protokole göre yapılacak ve yönetici tarafından denetlenerek kayıt altına alınacak.
    2. Misafir ve personel girişlerinde kullanmak amacı ile bol miktarda yedekli ateş ölçer alınacaktır.
    Ayrıca maske, eldiven, önlük, dezenfektan vb. malzeme stoklanacak.
    4. Tesise dışardan gelen tedarikçiler, şoförler vb. kişilerin, otel çalışanlarıyla temasta bulunmaması
    için sosyal mesafe kuralları uygulanarak, koruyucu ekipman kullanılacak.
    5. Satın alınan mallarda, en az insan teması yapılması için gerekli önlemler alınacak.
    6. Ürünler, lisanslı tedarikçilerden ve ambalajlı ürünler arasından tercih edilecek.
    Sauna odası;
    1. Salonun girişinde el dezenfektanı ve sosyal mesafe işaretleri bulunacak.
    3. Uygulama yapan çalışanlar her uygulama öncesi ve sonrası kendilerini dezenfekte edecek, kuru
    alanlarda maske ile çalışacak.
    5. Sauna oda kullanım alanları kapasitesine göre hijyenik şartlarda sınırlandırılacak.
    6. Sauna ve Masaj alanlarında hijyenik şartlar oluşturulmak sureti ile güvenliği önceden sağlanmış
    veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller kullanılarak hizmet verilecek.
    7. Giyinme ve soyunma odaları, duşlar, tuvaletler gibi mekanlar, dolap ve anahtarları ile kullanılan
    havlu, bornoz vb. malzemeler sürekli olarak dezenfekte edilecek.
    8. Masaj yaptıracak misafirler sağlık bilgi formu dolduracak ve son 14 gün içerisinde bulunmuş
    oldukları yerler öğrenilecek.
    9. Masaj odaları randevu sistemi ile çalışacak ve her masajdan sonra 1 saat boş bırakılacak ve randevu
    saatlerine göre dezenfekte edilecek.
    YÜZME HAVUZLARI
    1.Yüzme havuzları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve
    kayıt altına alınacak.
    2.Yüzme havuzu, şezlonglar (yastıksız olarak kullanılacak) ve oturma alanları yerleşimlerinin, ikişerli
    gruplar halinde sosyal mesafe kurallarına göre, aralarında 2 metre mesafe olacak şekilde
    düzenlenecek.
    3.Havuz suyundaki klor seviyesi açık havuzda 1-3 ppm,arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt
    altına alınacak.
    4.Havuzda kapasite uyarısı yapılacak.
    5.Misafirlerin havuza girmeden önce duş almaları ile ilgili bilgi tabelası görülebilir bir yere asılacak.
    6.Havuza ait tuvalet, duş, kabin ve tüm şezlonglar ve misafirlerin kendilerine ait havluları, her gün
    dezenfekte edilerek kontrol edilecek ve temizlik çizelgesi personel tarafından imzalanacak.
    PLAJLAR
    1.Plaj kafeteryası ve restoranının sosyal mesafe alanına göre kapasitesi belirlenecek.
    Restoranların açılış tarihine göre oteller deki restoranlarda ayni anda hizmet vermeye başlayacak.
    2.Şezlong (yastıksız ) ve şemsiyeler 2 metre aralıklarla yerleştirilecek.
    3.Plajların alanına göre misafir kapasitesi belirlenecek.
    4.Her müşterinin ayrılması sonucunda kullanılan şezlonglar, sandalyeler vb. temizlenerek
    dezenfekte edilecek.
    5.Plaj denetimleri Belediyeler ve Kaymakamlık tarafından düzenli olarak yapılacak.
    6.Plajlar, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt
    altına alınacak.
    ATIK YÖNETİMİ
    1. “Atık Yönetimi” yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve
    kayıt altına alınacak.
    2. Yönetim tarafından atık yönetimi konusunda, süreci takip edecek bir görevli atanacak.
    3. Atıklar plastik çöp torbalarının ağızları bağlanacak çöp konteynerleri/bidonları içerisinde muhafaza
    edilecek.
    4. Belediye veya Lisanslı Kuruluşlar tarafından tıbbi ve evsel atıklar, usulüne uygun olarak toplanıp
    ayrıştırılacak.
    5. Çöp odalarında periyodik olarak temizlik, ilaçlama ve dezenfekte yapılacak.
    6. Çöp konteynerleri çöp odaları içerisinde muhafaza edilecek.
    HAŞERELERLE VE ZARARLILARLA MÜCADELE
    1. Haşere ve Zararlılarla mücadele, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre uygulanacak,
    denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.
    2. Yönetim tarafından haşere ve zararlılarla mücadele konusunda süreci takip edecek bir görevli
    atanacak.
    3. Zararlıların, Otele giriş noktaları belirlenerek önlemler alınacak.
    4. Atık su kanalları (drenajlar) kolay temizlenebilir, zararlı girişini, kokunun çıkışını ve atık sıvıların geri
    basmalarını önleyecek şekilde düzenlenecek.
    5. Otel periyodik şekilde ilaçlanıp kayıt altına alınacak.
    TEKNİK SERVİS
    1. Su Dezenfeksiyonu; Kullanım suyu, havuz suyu vb dezenfeksiyon gerektiren yerlerde kullanılan
    malzeme uluslararası standartların belirttiği limitlere göre kullanılacak.
    2. Bulaşık ve Çamaşır Yıkama Ekipmanları; Çamaşır ve bulaşık yıkama ekipmanları doğru ısıda (60-90
    derecede) ve doğru dezenfekten dozajlarıyla yıkanacaktır.
    3. Havalandırma; Tesis içerisinde kullanılan havalandırma ekipmanlarının fitlerinin bakımı ve gerekirse
    değişimi yapılacaktır.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Standart Oda

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Deniz Manzara

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 02.11.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    GENEL TEDBİR VE UYGULAMALAR
    1. Covid – 19 sertifikası Turizm Bakanlığı tarafından verilmiştir.
    2. a) Otel çalışanları davranış, hijyen ve sanitasyon eğitiminden geçirilerek, koşullara uygunluğu
    denetlenecektir.
    b) Alınan eğitim sonrasında işletme yönetimi tarafından belirlenen yetkili kişi, hastalık şüphesi
    gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi
    aranır, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri
    alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra
    müşteri odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır.
    3. a) Otele giriş yapacak olan her misafirin her girişinde ateşi kontrol edilecektir.
    b) Hava, kara ve deniz kapılarından giriş yapan misafirlerinden PCR testi istenilecek, otelde de bu
    rapor kayıt altında tutulacak.
    4. 7/24 sağlık personeli bulunacaktır.(Hemşire veya doktor)
    5. Ortak alanlarda sosyal mesafe düzenlemesi yapılacaktır.
    6. Açık alanlar periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    7. Sauna ilk aşamada açılmayacak. Turizm ve Çevre Bakanlığı ve Sağlık
    Bakanlığı tarafından belirlenecek ileriki bir tarihte açılmaları gündeme gelecek.
    PERSONEL İÇİN ALINACAK ÖNLEM VE UYGULAMALAR
    1. Personelin işe geliş gidişlerinde vücut ısıları ölçülerek kayıt altına alınacak.
    2. Personele pandemi konusunda Turizm ve Çevre Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı’nın işbirliği ile Sağlık
    Bakanlığı tarafından eğitim verilecek ve sertifikasyon sistemine gidilecek.
    3. Personelin mümkün olduğunca ayni vardiyada çalışması sağlanacak.
    4. Personel yemekhanesinde sosyal mesafe sağlanacak.
    5. Ateş, öksürük, nefes darlığı ve vb. şikayeti olan çalışan, diğer çalışanlardan izole edilecektir. İzole
    edilen çalışan en kısa sürede 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi aranarak kayıt altına
    alınacak.
    6. İşletme tarafından çalışanların birlikte yaşadığı aile üyeleri arasında Covid-19 belirtisi bulunup
    bulunmadığı ve 14 gün içerisinde yaptığı seyahat bilgileri günlük olarak takip edilecek. ( Haftada 1
    ayda 4 olacak şekilde)
    7. Personel kafeteryasında masa ve sandalyeler her öğünden sonra dezenfekte edilecek.
    8. Tüm personelin maske ve eldiven kullanma zorunluluğu olacak.
    OTEL GİRİŞİ VE GÜVENLİK
    1. Otele girerken tüm personel ve misafirler tek kullanımlık maske ve eldiven kullanacak.
    2. Otele girişte yolcular araçtan inmeden araç dezenfekte edilecek.
    3. Yaya olarak girişlerde maske ve eldiven verilecek ve ateşleri ölçülecek.
    4. Tek kullanımlık atık torbası konulacak.
    5. Çalışanlar misafir hakkında yeterli bilgiye ve donanıma sahip olacak.
    6. Çalışanlar diğer bölüm çalışanları ile koordinasyon içerisinde olacak.
    RESEPSİYON / OTELE GİRİŞ
    1. Resepsiyon girişine termal kamera konulacak. (Küçük otellerde termal kamera yerine ateş ölçer
    konulacak).
    2. Girişte herkesin ateşi ölçülecek.
    3. Resepsiyone girişte ayak dezenfektasyonu için pas pas konularak önlem alınacak.
    4. Resepsiyon deskinin üzeri şeffaf koruyucu siperlik ile yeniden düzenlenecek.
    5. Resepsiyonda ateş ölçer, yüzey temizliği için antiseptik, el dezenfektanları, tek kullanımlık maske,
    eldiven, önlük ve atık torbası bulundurulacak.
    6. Bavullar dezenfekte edildikten sonra bell boy veya misafirlerin kendileri tarafından odalara
    taşınacak.
    7. Misafirlere otel girişinde Covid-19 ile hijyen konusunda alınan önlemler ve uygulamalar ile
    misafirlerin uyacağı kurallarla ilgili bilgi verilecek.
    8. Misafirlere Covid-19 sürecinde, müşteri taahhütnamesi doldurtulacak
    9. Sosyal mesafeyi belirtmek için, resepsiyon ve yoğunluğun yaşandığı diğer bölümlere çizgi çekilerek
    işaretler konulacak.
    10. Asansörlerin taşıma kapasiteleri sınırlandırılarak, misafirlerin asansörde sosyal mesafe kurallarına
    uymaları istenilecek ve taşıma kapasiteleri azaltılacak.
    MİSAFİR ODALARI
    1. Odaların temizlik esnasında camları açık olacak şekilde temizlenecek ve en az 1 saat
    havalandırılacak.
    2. Odalarda havlu, tek kullanımlık şampuan, sıvı sabun, bardak, maske vb. malzemeler
    kullanılacak.(havlular günlük kontrol edilip değiştirilecek)
    3. Odalardaki havalandırma sistemleri düzenli dezenfekte edilecek.
    4. Odalar misafir ayrıldıktan sonra 6 saat boş bırakılacak. (temizlenirken klima açık tutulacak ve 1 saat
    temizlikten sonra odalar 5 saat havalandırılacak)
    MUTFAKLAR
    1. Mutfakların girişinde el dezenfektanları bulundurulacak.
    2. Belli saat aralıklarında dezenfekte edilecek. ( Mutfak öğün aralarında dezenfekte edilecek)
    3. Oteller açılmadan önce ve hizmet süresince tüm tabak, bardak metal ve mutfak malzemeleri 70
    derecede yıkanacak.
    4. Mutfak girişlerinde ayak dezenfeksiyonu için pas pas kullanılarak önlem alınacak.
    5. Mutfak bölümlerinde bez kullanımı yerine rulo kâğıt havlu kullanılacak.
    RESTORANLAR, YEMEK ALANLARI VE BARLAR
    1. Yeme ve içme üniteleri yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi
    yapılacak ve kayıt altına alınacak
    2. Her bir yeme ve içme ünitesinin girişinde el dezenfektanı bulunacak ve 1,5 metre mesafe
    bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.
    3. Masa düzeni 10 metrekarede 4 kişi ve her bir sandalyenin arkasının diğer masanın sandalyesinin
    arkasına en az 60cm ve iki masa arası 1,5 metre mesafe olacak şekilde ayarlanacak.
    4. Genel alanlardaki su dolapları ve sebiller kaldırılacak.
    5. Bar ve restorandaki tüm masalar her müşteri ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecek.
    6. Mini bar ürünleri dezenfekte edilecek.
    7. Çay kahve istasyonları iptal edilecek.
    TOPLANTI SALONLARI
    1. Toplantı salonları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenecek, denetimi yapılacak
    ve kayıt altına alınacak.
    2. Toplantı salonlarının girişinde el dezenfektanı bulunacak ve masalar arası 1,5 metre, sandalyeler
    arası en az 80 cm olacak şekilde mesafe bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.
    3. Salonda olacak olan ekipmanlar dezenfekte edilecek ve havalandırma düzenli olarak yapılacak.
    4. Toplantı salonlarında açık büfe servis olmayacak, personel servis yapacak.
    5. Toplantı masalarında dosya kalem vb. kırtasiye eşyası verilmeyecek.
    TUVALETLER
    1. Tuvaletler yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt
    altına alınacak.
    2. Lavabolarda sıvı sabun ve el dezenfektanı bulundurulacak.
    3. Otel genelinde temizlik ve kontrol için hazırlanan çizelgeler personel tarafından imzalanacak.
    4. Çöp kovaları ve kullanılan diğer temizlik ekipmanları dezenfekte edilecek.
    SATIN ALMA, MAL KABULU VE DEPOLAMA
    1. Tesislerin Satın Alma, Mal Kabul ve Depolama işlemleri, otel yönetimi tarafından hazırlanan
    protokole göre yapılacak ve yönetici tarafından denetlenerek kayıt altına alınacak.
    2. Misafir ve personel girişlerinde kullanmak amacı ile bol miktarda yedekli ateş ölçer alınacaktır.
    Ayrıca maske, eldiven, önlük, dezenfektan vb. malzeme stoklanacak.
    4. Tesise dışardan gelen tedarikçiler, şoförler vb. kişilerin, otel çalışanlarıyla temasta bulunmaması
    için sosyal mesafe kuralları uygulanarak, koruyucu ekipman kullanılacak.
    5. Satın alınan mallarda, en az insan teması yapılması için gerekli önlemler alınacak.
    6. Ürünler, lisanslı tedarikçilerden ve ambalajlı ürünler arasından tercih edilecek.
    Sauna odası;
    1. Salonun girişinde el dezenfektanı ve sosyal mesafe işaretleri bulunacak.
    3. Uygulama yapan çalışanlar her uygulama öncesi ve sonrası kendilerini dezenfekte edecek, kuru
    alanlarda maske ile çalışacak.
    5. Sauna oda kullanım alanları kapasitesine göre hijyenik şartlarda sınırlandırılacak.
    6. Sauna ve Masaj alanlarında hijyenik şartlar oluşturulmak sureti ile güvenliği önceden sağlanmış
    veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller kullanılarak hizmet verilecek.
    7. Giyinme ve soyunma odaları, duşlar, tuvaletler gibi mekanlar, dolap ve anahtarları ile kullanılan
    havlu, bornoz vb. malzemeler sürekli olarak dezenfekte edilecek.
    8. Masaj yaptıracak misafirler sağlık bilgi formu dolduracak ve son 14 gün içerisinde bulunmuş
    oldukları yerler öğrenilecek.
    9. Masaj odaları randevu sistemi ile çalışacak ve her masajdan sonra 1 saat boş bırakılacak ve randevu
    saatlerine göre dezenfekte edilecek.
    YÜZME HAVUZLARI
    1.Yüzme havuzları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve
    kayıt altına alınacak.
    2.Yüzme havuzu, şezlonglar (yastıksız olarak kullanılacak) ve oturma alanları yerleşimlerinin, ikişerli
    gruplar halinde sosyal mesafe kurallarına göre, aralarında 2 metre mesafe olacak şekilde
    düzenlenecek.
    3.Havuz suyundaki klor seviyesi açık havuzda 1-3 ppm,arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt
    altına alınacak.
    4.Havuzda kapasite uyarısı yapılacak.
    5.Misafirlerin havuza girmeden önce duş almaları ile ilgili bilgi tabelası görülebilir bir yere asılacak.
    6.Havuza ait tuvalet, duş, kabin ve tüm şezlonglar ve misafirlerin kendilerine ait havluları, her gün
    dezenfekte edilerek kontrol edilecek ve temizlik çizelgesi personel tarafından imzalanacak.
    PLAJLAR
    1.Plaj kafeteryası ve restoranının sosyal mesafe alanına göre kapasitesi belirlenecek.
    Restoranların açılış tarihine göre oteller deki restoranlarda ayni anda hizmet vermeye başlayacak.
    2.Şezlong (yastıksız ) ve şemsiyeler 2 metre aralıklarla yerleştirilecek.
    3.Plajların alanına göre misafir kapasitesi belirlenecek.
    4.Her müşterinin ayrılması sonucunda kullanılan şezlonglar, sandalyeler vb. temizlenerek
    dezenfekte edilecek.
    5.Plaj denetimleri Belediyeler ve Kaymakamlık tarafından düzenli olarak yapılacak.
    6.Plajlar, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt
    altına alınacak.
    ATIK YÖNETİMİ
    1. “Atık Yönetimi” yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve
    kayıt altına alınacak.
    2. Yönetim tarafından atık yönetimi konusunda, süreci takip edecek bir görevli atanacak.
    3. Atıklar plastik çöp torbalarının ağızları bağlanacak çöp konteynerleri/bidonları içerisinde muhafaza
    edilecek.
    4. Belediye veya Lisanslı Kuruluşlar tarafından tıbbi ve evsel atıklar, usulüne uygun olarak toplanıp
    ayrıştırılacak.
    5. Çöp odalarında periyodik olarak temizlik, ilaçlama ve dezenfekte yapılacak.
    6. Çöp konteynerleri çöp odaları içerisinde muhafaza edilecek.
    HAŞERELERLE VE ZARARLILARLA MÜCADELE
    1. Haşere ve Zararlılarla mücadele, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre uygulanacak,
    denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.
    2. Yönetim tarafından haşere ve zararlılarla mücadele konusunda süreci takip edecek bir görevli
    atanacak.
    3. Zararlıların, Otele giriş noktaları belirlenerek önlemler alınacak.
    4. Atık su kanalları (drenajlar) kolay temizlenebilir, zararlı girişini, kokunun çıkışını ve atık sıvıların geri
    basmalarını önleyecek şekilde düzenlenecek.
    5. Otel periyodik şekilde ilaçlanıp kayıt altına alınacak.
    TEKNİK SERVİS
    1. Su Dezenfeksiyonu; Kullanım suyu, havuz suyu vb dezenfeksiyon gerektiren yerlerde kullanılan
    malzeme uluslararası standartların belirttiği limitlere göre kullanılacak.
    2. Bulaşık ve Çamaşır Yıkama Ekipmanları; Çamaşır ve bulaşık yıkama ekipmanları doğru ısıda (60-90
    derecede) ve doğru dezenfekten dozajlarıyla yıkanacaktır.
    3. Havalandırma; Tesis içerisinde kullanılan havalandırma ekipmanlarının fitlerinin bakımı ve gerekirse
    değişimi yapılacaktır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;