D Resort Göcek

Muğla, Göcek |

Konum

Fethiye, Göcek mevkiinde yer alan tesis, Dalaman Havalimanı’na 25 km, Fethiye şehir merkezine 30 km. mesafede ve denize 800 m. uzaklıktadır.

Otele giriş saati 14:00 çıkış saati 12:00'dir.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli.

The Breeze Bar ve Pool Bar 09.00 - 00.00 saatleri arasında, Plaj Bar 09.00 - 19.00 saatleri arasında, Q Lounge Bar ise 18.00 - 00.00 arası hizmet veriyor.

Restoranlar:
Q-Lounge A la Carte Restoran - Japon Mutfağı - Japon Mutfağı (Ücretli)
Olive Tree A la Carte Restoran - Uluslararası Mutfak (Ücretli)
The Breeze A la Carte Restoran - Deniz Mahsulleri, Ege Mutfağı ve Et Ürünleri (Ücretli)

Hizmet Saatleri:
07.00 - 11.00 Kahvaltı (Olive Tree Restoran, Açık Büfe Kahvaltı, Uluslararası Mutfak)
12.00 - 18.00 Öğle Yemeği (Olive Tree Restoran, A La Carte Menü, Uluslararası Mutfak)
12.00 - 18.00 Öğle Yemeği (The Breeze Restoran)
19.00 - 23.00 Akşam Yemeği (Olive Tree Restoran, A La Carte Menü, Türk ve Uluslararası Mutfak)
19.00 - 23.00 Akşam Yemeği (Q Lounge, A La Carte Menü, Japon Mutfağı)
19.00 - 23.00 Akşam Yemeği (The Breeze Restoran, A La Carte Menü, Balık ve Deniz Mahsülleri)
Otelin açık ve kapalı yüzme havuzu vardır. Tesis, özel işletmeye ait plaja 800 m mesafe uzaklıktadır. Misafirlerin plaja ulaşımı golf arabalarıyla ücretsiz sağlanmaktadır. Plaja giriş tesis misafirlerine ücretsiz olup alınan tüm hizmetler ücretlidir.
Mevsimin en güzel tatlarından oluşan meyve sepeti ve şarap ikramı
Düğün sonrası kutlama yapmanız için kalp şeklinde pasta servisi
Güzellik, sağlık ve sağlıklı yaşamı çarpıcı bir ortamda ve Ericson Laboratuvarı ürünleriyle birleştiren D-Spa, özel bir hamam, iki özel abachi ahşap saunası, canlılık havuzu, buhar odası ve tamamen geleneksel ve Asya masajlarına tahsis edilmiş özel bir kat sunar. D-Spa, 1500 m²'lik bir alan üzerine kurulu olup çiftler için terapi odaları ile lüks ayak banyolarını içerir. Ayrıca, Tekno gym donanımlı fitness alanı da mevcuttur. Tesis 16 yaş ve üzerine hizmet vermektedir.
Klimalı D-Gym, en yeni Techno Gym ekipmanını sunmaktadır. İnanılmaz dağ ve bahçe manzarası, enerji toplamak ve zindeliğinizi artırmak için ideal bir mekan sunar. Stüdyo dersleri ve kişisel eğitim programları, ilave bir ücret karşılığında sunulmaktadır. Pilates, reformer ve diğerleri.

D-SPA & D-GYM Çalışma Saatleri:
1 Nisan 31 Ekim arasında | Pazartesi Pazar 09.00 – 22.00
1 Kasım 31 Mart arasında | Pazartesi Pazar 08.00 – 20.00
D-SPA TEDAVİ SAATLERİ
1 Nisan 31 Ekim arasında | Pazartesi Pazar 09.00 – 21.00
1 Kasım 31 Mart arasında | Pazartesi Pazar 09.00 – 19.00
***Soyunma odaları, ısıtılmış alanlar ve diğer spa alanlarının kullanımı 16 yaş ile sınırlıdır.
Karşılama
  • Otele giriş yapan tüm misafirler karşılanarak alınmaktadır.

  • Kapı kartları dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında hijyenik bir şekilde sunulmaktadır.

  • Tesise giriş esnasında misafirlerimiz ateş ölçümünden dinlenme alanlarına yönlendirilmektedir.

  • Otellerimize giriş ve çıkışlarda güvenli Bavullar ve diğer eşyalar, dezenfekte edilerek tesis mesafe aralıkları gösterilmekte, bekleme içerisine alınmakta ve misafirlerimizin odalarına güvenli bir şekilde gönderilmektedir.
  • Tüm misafirlerimiz, konaklamaları süresince Göcek'te bulunan poliklinikten sağlık hizmeti alabilmektedir.

  • Ortak Alanlar
  • Asansör kullanım kapasiteleri: aynı anda sadece bir ailenin üyelerinin, aynı gruptan en fazla 2 kişinin veya birbirini tanımayan kişilerin yalnız binebileceği şekilde sınırlandırılmaktadır.

  • Tüm ortak kullanım alanlarının temizlik sıklığı artırılmış olup, kontrol listeleri ile takipleri yapılmaktadır.

  • Tesisin ortak kullanım alanlarındaki oda anahtarları, kapı kolları, asansör düğmeleri, ortak alanlardaki tuvaletler, tırabzanlar vb. gibi alanlar sık sık özenle temizlenmekte, özel kimyasallar ile dezenfekte edilmektedir.

  • Tüm ortak kullanım alanlarında el antiseptiği bulundurulmaktadır.

  • Misafir ortak kullanım alanlarındaki tüm mobilyaların, şezlongların, masa ve sandalyelerin yerleşimleri sosyal mesafe kuralları kapsamında düzenlenmektedir.

  • Hamam, sauna, masaj üniteleri, spor salonu gibi alanların güvenli kullanımının sağlanabilmesi için rezervasyon sistemi uygulanmakta, her kullanımdan sonra standartlara uygun hijyen malzemesi ile kullanım alanlarının ve ekipmanların temizliği sağlanmaktadır.

  • Odalar
  • Tüm misafir odaları ve özellikle sık temas edilen eşyalar, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile temizlenip dezenfekte edilmektedir.

  • Konaklama süresince misafir odaları, kat hizmetleri görevlileri tarafından rutin olarak temizlenmektedir.

  • Nevresim takımı, havlu ve bornozlar yüksek sıcaklıkta yıkanmaktadır.

  • Odalarda misafirimizin kullanımı için el antiseptiği, alkollü mendil ve maske bulundurulmaktadır.

  • Odalarda, süitlerde ve villada özel teras veya balkon olanağı bulunmaktadır.

  • Misafirlerin odalardan ayrılışı sonrasında odalar 24 saat süreyle boş bırakılarak havalandırılmaktadır.

  • Bir sonraki misafirin konaklama sürecine kadar yoğun temas edilen yüzeyler özenle temizlenmekte ve ardından ozon makinesi ile dezenfekte edilmektedir.

  • Yüzey temizliğinde özel dezenfektanların kullanımının yanı sıra, odalarda sanitasyon ürünleri de bulundurulmaktadır.

  • Misafirlerimizin talep etmeleri durumunda; maske, eldiven, dezenfektan ve dezenfekte özellikli mendil temini sağlanacaktır.

  • Restoranlar ve Servis
  • D-Resort Göcek olarak, otelin doluluk oranına ve restoranlarımızdaki misafir sayılarına göre yeni düzenlemeler getirdik. Restoran hizmetlerimiz; masa aralıklarından, üretime ve servis hızına kadar her zaman olduğu gibi dikkatle ve özenle yerine getirilmektedir.

  • Gıda güvenliği konusunda her zaman uyguladığımız standartlara ek olarak, kahvaltı hizmeti A' la carte usulü ile servis edilmekte ve kurallara uygun bir şekilde, mutfakta misafirlerimiz için porsiyonlanmaktadır.

  • Masa, sandalye ve servis ekipmanlarımız misafirlerimize özel olarak dezenfekte edilmekte, odaya servislerde kapalı servisin uygulanmasıyla güvenilir ve sağlıklı bir yeme içme hizmeti sunulmaktadır.

  • Tüm restoran ve barlarda oturma düzeni sosyal mesafeye uygun olarak açık havada, geniş, ferah ve konforlu olacak şekilde düzenlenmektedir.

  • Restoranların genel temizliği ile masa sandalye, tezgah, büfe ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri, servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılmakta ve dezenfekte işlemleri gerçekleştirilmektedir.

  • Kahvaltı hizmeti mümkün olduğunca A’la carte usulü ile servis edilmekte ve porsiyonlanmış ambalajlar kullan- ılmaktadır.

  • Görevli personel, yumurta ve peynir büfelerinde devamlı olarak bulunmakta ve gerekli servisi sağlamaktadır.

  • Kahvaltı süresince taze sıkılmış bağışıklık artırıcı meyve suyu ve meyve-sebze suyu servisi bulunmaktadır.

  • Tüm restoran ve barlar, özenle temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.

  • Mühürlü “Oda Servisi” ile misafirlerimize odalarında güvenli yemek yeme olanağı sunulmaktadır.

  • Çalışanlarımızla İlgili Hijyen Kuralları ve Tedbirler
  • Çalışanlarımızın %80’i Sağlık Bakanlığı tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak
    onaylanmış yüksek kalitede kimyasal ürünler ile tekrarlanmaktadır.

  • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte, ateş ölçümleri yapılmakta ve sağlık beyanı alınmaktadır.

  • Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda her gün giriş yapan personellerimizden imza karşılığında
    el antiseptiği bulundurulmaktadır.

  • Sosyal mesafe kuralları kapsamında, çalışanların Kat üretim hizmetleri, alanları temizlik hizmetleri, yiyecek ve bulaşıkhane gibi geri ve planda içecek olan kullandığı alanlardaki tüm mobilya, masa ve sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmektedir.

  • Çalışanların misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralına göre hareket etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.

  • Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman, kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.

  • Olası durumlarda eylem planlarının devreye sokulması sağlanacaktır.

  • Plaj ve Havuzlar
  • Özel plajımıza ve açık yüzme havuzlarımıza ait geniş kenar kapasiteleri bulunmaktadır.

  • Kapalı havuz, açık havuz ve plajlardaki şezlong aralıkları, güvenli fiziki mesafe kuralına göre ayarlanmaktadır.

  • Plaj ve havuz havluları, kapalı poşetler içinde 2 adet havlu bulunacak şekilde görevli personel tarafından misafir kullanımına sunulmaktadır.

  • Havuzların temizliği her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaktadır.

  • Tüm şezlong, şezlong minderleri, plaj ve havuz cabanaları; kullanım öncesi ve sonrasında, temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
  • Odalarda sigara içilmemektedir.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Tesis gerekli doluluğu sağlayamadığı takdirde konsept veya konsept dahilinde değişiklik uygulayabilir.
  • Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Bisiklet
    • Buhar Odası
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Jakuzi
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis
    • Toplantı Salonu
    • Türk Hamamı

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Spa
    • Butik Otel
    • Deluxe Otel
    • Ücretsiz Wi-fi

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    YORUMLAR

    8.5
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    1
    görüş mevcut
    Konum 10.0
    Personel 10.0
    Oda 6.0
    Hizmet Kalitesi 8.0
    Yemek 8.0
    Fiyat Performans 6.0
    Havuz / Deniz 10.0
    Genel Puan 10.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    AHMET A.
    06.2023
    Mükemmel
    plaj ve restauranları çok iyi.Kesinlikle tavsiye ederim.