Arkın Palm Beach Hotel

Kıbrıs, Magosa |
Yarım Pansiyon

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda Kara Manzara

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Gazimagosa mevkiinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı'na 45 km, Magosa merkeze 5 km ve denize sıfır konumdadır.
Yarım Pansiyon
Tesiste sabah kahvaltısı ve akşam yemeği dışında alınan tüm yiyecekler ücretli. Tesiste alınan tüm içecekler ücretli. A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. Tesis yoğunluğuna göre yemekler açık büfe veya set menü olarak servis ediliyor. Tesiste, plaj bar ve iskele bar ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • A la carte restoran bulunuyor. (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-11.00 Kahvaltı
    19.00-22.00 Akşam Yemeği
  • Denize sıfırı konumda bulunan tesisin 250 m uzunluğunda özel kum plajı bulunmaktadır.

  • İskele mevcuttur.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.

  • Tesiste açık havuz ve kapalı havuz mevcuttur

  • Tesiste bazı günlerde canlı müzik yapılmaktadır.
  • Tesiste çocuklar için aktivite mevcut değildir.
  • Giriş günü odaya meyve sepeti ve şarap ikramı

  • Odada terlik ve bornoz

  • Konaklama süresince bir defa isteğe bağlı olarak odaya sabah kahvaltısı servisi

  • Müsaitliğe göre bir üst kategorideki odaya upgrade

  • Müsaitliğe göre ücretsiz geç çıkış imkanı (12.00-16.00 arası)


  • Not;Balayı konsepti iki gece ve üzeri konaklamalarda geçerlidir. Evlilik tarihinden itibaren 3 ay içinde yapılacak konaklamalar için geçerlidir.
    •Tüm personelimiz covid-19 salgınına yönelik gerekli tüm eğitimleri almış olup bu
    önlemlerin bilinci ile çalışmaktadır,
    • Otel giriş alanlarında ateş ölçümleri yapılmaktadır,
    • Bakanlığımızın belirlediği genelge doğrultusunda tüm çalışanlarımız maske kullanımı ile hizmet vermektedir
    • Tesis içerisinde ortak alanlarda sosyal mesafe kuralını hatırlatan uygulamalar ve yoğun olan bölgelerde mesafe yer işaretleri konumlandırılmıştır,
    • Ortak alanlara yönelik standart temizlik uygulamaları artırılmıştır, tüm ortak alanlar kısa aralıklarla dezenfekte edilmektedir. İşlemi yapan kişiler tarafından saat ve detay bilgisi bölümde kayıt altına alınacaktır.
    • EL dezenfeksiyonlarımızı için çevrenizde bulunan dezenfeksiyon ünitelerini kullanabilirsiniz,
    • Ana binaya giriş kapılarına hijyen paspasları konumlandırıldı
    • Asansörlerin taşıma kapasiteleri sınırlandırılıp, sizlere asansörde sosyal mesafe kurallı işaretleri konumlandırıldı,
    • Her masa kullanım sonunda personelimiz tarafından dezenfekte sepetleri içerisindeki ürünler ile sterilize edilmektedir.
    • Yeni standartlar doğrultusunda otelimizdeki ortak kullanım alanları sosyal mesafeye göre konumlandırıldı,
    • Havuz kapasitesini aşmamak ve Sosyal mesafeyi korumak amacı ile aynı anda 12 kişi olacak şekilde kullanılma açıldı,
    • Turizm ve Çevre Bakanlığının belirlemiş olduğu standartlar doğrultusunda açık havuz suyundaki klor seviyesi 1-3 ppm olacak şekilde sizler için hazırlanmıştır,
    • Resepsiyon bölgesindeki desklerimiz için plexi glass siperlikler hazırlanmıştır,
    • Otel bünyesinde 24 saat sağlık çalışanımız ihtiyaç halinde hazırda bulunmaktadır,
    • Otel bünyesinde ihtiyaç duyulması halinde 1 adet izolasyon odası bulunmaktadır Vale park hizmetimiz bakanlığın standartları doğrultusunda iptal edilmiştir,
    • Odalarımızda havlular hijyenik şartlarda paketlenmiş olup, tek kullanımlık şampuan, sıvı sabun, maske malzemelerin yanına sizler için el dezenfektan mendilleri konulmaktadır,
    • Mini-bar ürünleri dezenfekte edilip ilk sizin kullanacağınız şekilde stickerlar ile kapatılmıştır,
    • Haşere ve Zararlılarla mücadele bakanlık protokolüne göre uygulanıp kayıt altına alınmaktadır,
    • Çapraz bulaşmayı önlemek için yatak örtüleri ve kırlent kullanımı sonlandırıldı,
    • Çevrenizde bulunan tıbbi atık çöpleri tek kullanımlık mendiller ve biyolojik atıklar için kullanılmaktadır,
    • Turizm ve Çevre Bakanlığının belirlemiş olduğu standartlar doğrultusunda tüm plaj havlular 70 derecede yıkanıp, sterilize edilip kişiye özel paketlenmiştir, gün sonunda kullanılmış havlular havlu desklerinde bulunan renkli havlu arabalarında toparlanmaktadır,
    • Çıkış işlemi yapılan odalarımız misafirlerimiz ayrıldıktan sonra 6 saat boş bırakılıp detaylı temizlikleri yapıldıktan sonra dezenfekte işlemi yapılıp kapılarına steril işaretlemeler yapıştırılmaktadır,
    • Yiyecek-İçecek menülerimizde çapraz bulaşma olasılığını bitirmek için QR kod sistemine geçilip, masalarda bulunan kodları cep telefonu kameralarına okutulması durumunda menülere ulaşım sağlanmaktadır
    • Masalarımızda bulunan baharatlıklar tek kullanımlık şeklinde hazırlanıp sunulmaktadır,
    • Restoranlarımızda çatal ve bıçaklar kapalı paketler halinde servis edilmektedir,
    • Ekmek büfelerinde bütün ürünler kişilere özel paketlenip servis edilecektir,
    • Restoranlarımızda kapasite azaltılarak belirli bir sayıya kadar set menü hizmeti verilecektir,
    • Büfe hizmeti verilecek öğünlerde büfelerimizde siperlikler konumlandırılıp yemek servisleri personellerimiz tarafından yapılacaktır
    • Barlarımızda yapılan bütün meşrubatlar kapalı kutular halince servis edilmektedir,
    • Islak mendiller yerine dezenfektan özelliği olan tek kullanımlık mendiller kullanılmaya başladı,
    KKTC'ye Giriş Kuralları:
    Yolcuların yolculuk öncesi dijital seyahat belgelerini aşağıda belirtilen şekilde doldurup kayıtlarını oluşturmaları gerekmektedir.
    Dijital seyahat belgelerini oluşturmak için:
    • Apple Store veya Android Market'ten Güvende Kal uygulamasını akıllı cihazlarına indirerek, uygulama içerisinden Dijital Seyahat Belgesini oluşturabilirler.
    • Akıllı cihazı olmayanlar ise www.guvendekalkktc.com adresinden Dijital Seyahat Belgesini doldurmaları gerekmektedir. Doldurulan formu dijital veya çıktı olarak ülkeye girişte yanlarında bulunduracaklardır.
    • 1 Ekim 2021 tarihi itibarıyla Kıbrıs’a girişlerde, bebek ve çocuklar dahil olmak üzere, 18 yaş altı yolcuların yeni tip çipli kimlik kartlarının seyahat belgesi olarak kullanılabilmesi için fotoğraflı kimlik ibrazı zorunluluğu getiriliyor. Fotoğrafsız kimlik kartları ile bu yolcuların seyahatlerine izin verilmeyecektir.
    • Kıbrıs’a giriş yapacak olan misafirlerin 2 doz Covid-19 aşısı yaptırmış olması ve 2. doz aşılarının üzerinden en az 14 gün geçmiş olması gerekiyor.
    • Son 6 ayda Covid-19 geçirmiş olan misafirler, aşı zorunluluğu olmadan Kıbrıs'a giriş yapabilirler. Bu misafirlerin Covid-19 geçirdiğine dair belgeyi havalimanında ibraz etmeleri istenmektedir.
    •Ülke giriş kriterlerine göre karantinaya girmeyecek yolcuların seyahat öncesi son 72 saatte yapmış oldukları PCR testlerini, aşı kartlarını ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için HES kodunu GUVENDEKAL uygulaması üzerindeki seyahat formuna yolculuk öncesi son 72 saatte yükleyerek giriş formunu almaları gerekmektedir.
    • 0-5 yaş aralığındaki çocuk misafirler için aşı ya da test zorunluluğu bulunmuyor. 6 -18 yaş aralığında olan misafirler de ise gidişte PCR zorunludur çift aşı zorunluluğu yoktur, dönüşte her hangi bir zorunluluk yoktur
    • Çocuk yolcuların anne ve babasıyla veya herhangi biriyle seyahatlerinde ek evraklar (muvafakatname) talep edilebilir.
    Uyarı: Covid-19 tedbirleri kapsamında Kıbrıs’a giriş kuralları K.K.T.C resmi makamları tarafından belirlenmektedir. Kurallar, sıkça güncellenerek değişiklik gösterebilmektedir. Bu nedenle misafirlerin en güncel bilgileri, ülkenin resmi otoritelerinin yayımladığı kaynaklardan kontrol etmesi gerekmektedir. (29.11.2021)
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Yasa gereği, anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterdan onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.
  • Toplam 102 odası bulunan tesiste, bar, restaurant, ısıtmalı kapalı yüzme havuzu, sauna, buhar odası, fitness center, masaj odaları, kuaför ve market bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Buhar Odası
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Sauna

    Ücretli Aktiviteler

    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Minibar
    • Oda Servisi

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Kum Plaj

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2021 - 31.12.2021

  • 1 Nisan-15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 06.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2021 - 31.10.2022
    •Tüm personelimiz covid-19 salgınına yönelik gerekli tüm eğitimleri almış olup bu
    önlemlerin bilinci ile çalışmaktadır,
    • Otel giriş alanlarında ateş ölçümleri yapılmaktadır,
    • Bakanlığımızın belirlediği genelge doğrultusunda tüm çalışanlarımız maske kullanımı ile hizmet vermektedir
    • Tesis içerisinde ortak alanlarda sosyal mesafe kuralını hatırlatan uygulamalar ve yoğun olan bölgelerde mesafe yer işaretleri konumlandırılmıştır,
    • Ortak alanlara yönelik standart temizlik uygulamaları artırılmıştır, tüm ortak alanlar kısa aralıklarla dezenfekte edilmektedir. İşlemi yapan kişiler tarafından saat ve detay bilgisi bölümde kayıt altına alınacaktır.
    • EL dezenfeksiyonlarımızı için çevrenizde bulunan dezenfeksiyon ünitelerini kullanabilirsiniz,
    • Ana binaya giriş kapılarına hijyen paspasları konumlandırıldı
    • Asansörlerin taşıma kapasiteleri sınırlandırılıp, sizlere asansörde sosyal mesafe kurallı işaretleri konumlandırıldı,
    • Her masa kullanım sonunda personelimiz tarafından dezenfekte sepetleri içerisindeki ürünler ile sterilize edilmektedir.
    • Yeni standartlar doğrultusunda otelimizdeki ortak kullanım alanları sosyal mesafeye göre konumlandırıldı,
    • Havuz kapasitesini aşmamak ve Sosyal mesafeyi korumak amacı ile aynı anda 12 kişi olacak şekilde kullanılma açıldı,
    • Turizm ve Çevre Bakanlığının belirlemiş olduğu standartlar doğrultusunda açık havuz suyundaki klor seviyesi 1-3 ppm olacak şekilde sizler için hazırlanmıştır,
    • Resepsiyon bölgesindeki desklerimiz için plexi glass siperlikler hazırlanmıştır,
    • Otel bünyesinde 24 saat sağlık çalışanımız ihtiyaç halinde hazırda bulunmaktadır,
    • Otel bünyesinde ihtiyaç duyulması halinde 1 adet izolasyon odası bulunmaktadır Vale park hizmetimiz bakanlığın standartları doğrultusunda iptal edilmiştir,
    • Odalarımızda havlular hijyenik şartlarda paketlenmiş olup, tek kullanımlık şampuan, sıvı sabun, maske malzemelerin yanına sizler için el dezenfektan mendilleri konulmaktadır,
    • Mini-bar ürünleri dezenfekte edilip ilk sizin kullanacağınız şekilde stickerlar ile kapatılmıştır,
    • Haşere ve Zararlılarla mücadele bakanlık protokolüne göre uygulanıp kayıt altına alınmaktadır,
    • Çapraz bulaşmayı önlemek için yatak örtüleri ve kırlent kullanımı sonlandırıldı,
    • Çevrenizde bulunan tıbbi atık çöpleri tek kullanımlık mendiller ve biyolojik atıklar için kullanılmaktadır,
    • Turizm ve Çevre Bakanlığının belirlemiş olduğu standartlar doğrultusunda tüm plaj havlular 70 derecede yıkanıp, sterilize edilip kişiye özel paketlenmiştir, gün sonunda kullanılmış havlular havlu desklerinde bulunan renkli havlu arabalarında toparlanmaktadır,
    • Çıkış işlemi yapılan odalarımız misafirlerimiz ayrıldıktan sonra 6 saat boş bırakılıp detaylı temizlikleri yapıldıktan sonra dezenfekte işlemi yapılıp kapılarına steril işaretlemeler yapıştırılmaktadır,
    • Yiyecek-İçecek menülerimizde çapraz bulaşma olasılığını bitirmek için QR kod sistemine geçilip, masalarda bulunan kodları cep telefonu kameralarına okutulması durumunda menülere ulaşım sağlanmaktadır
    • Masalarımızda bulunan baharatlıklar tek kullanımlık şeklinde hazırlanıp sunulmaktadır,
    • Restoranlarımızda çatal ve bıçaklar kapalı paketler halinde servis edilmektedir,
    • Ekmek büfelerinde bütün ürünler kişilere özel paketlenip servis edilecektir,
    • Restoranlarımızda kapasite azaltılarak belirli bir sayıya kadar set menü hizmeti verilecektir,
    • Büfe hizmeti verilecek öğünlerde büfelerimizde siperlikler konumlandırılıp yemek servisleri personellerimiz tarafından yapılacaktır
    • Barlarımızda yapılan bütün meşrubatlar kapalı kutular halince servis edilmektedir,
    • Islak mendiller yerine dezenfektan özelliği olan tek kullanımlık mendiller kullanılmaya başladı,