Adam Eve +16

Antalya, Belek, İskele |

Bu tesis çocuk misafir kabul etmeyen, sadece yetişkin misafir kabul eden bir tesistir.

Design Standart Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Design Deniz Manzaralı Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Design Suit

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Adam Villa

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Eve Villa

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Genel Tanıtım

Adam Eve +16 Hotel, tasarım ödüllü mimarisi ile zevk sahibi konuklarının maksimum memnuniyeti için üst düzey yaratıcı tatil hizmetini Belek, İskele mevkiinde, Ultra Her Şey Dahil konsepti ve 476 birbirinden şık ve konforlu odaları ile göz dolduran tesis; Akdeniz ikliminin birbirinden farklı dünya tatlarıyla harmanlandığı muhteşem mutfağı ile balayı ayrıcalıkları gibi konseptlere ek olarak deniz, havuz, bahçe ve dağ manzaralı oda seçenekleri ile çocuklu aileler için de uygun bir tatil deneyimi sunmaktadır.
Belek, İskele mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 35 km, Antalya’ya 45 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Herşey Dahil

Açık Büfe Kahvaltı 07.00 ile 10.00
Açık Büfe Öğle yemeği 13.00 ile 14.30,
Akşam Yemeği i; 19.00 ile 21.30 saatleri arasındadır.

Ayrıca sabah, öğle ve akşam yemeğinde Diyet Büfemiz hizmetinizdedir.

Geç Kahvaltı 10.00 - 11.00
Gece Büfesi 23.30 - 03.00
Erken Kahvaltı 03.00 - 07.00
Pastane Hizmeti 16.00 - 19.00

Ala carte Restaurant
Türk Mutfağı 19:00 - 22:00 (Servis ücreti uygulanır)
Steak Restaurant 19:00 - 22:00 (Menü ücreti uygulanır)
Eros (Afrodizyak) Restaurant 19:00 - 22:00 (Menü ücreti uygulanır)
Blind (Karanlıkta)Restaurant (Servis ücreti uygulanır)
Sushi - Tepeyanki Restaurant (Menü ücreti uygulanır)

BAR

Cheer Bar : 09:00 - 00:00
Atrium Bar : 09:00 - 00:00
Lab Disco Bar : 23:30 - 02:30
Apple Bar : 09:00 - 00:00
Kapalı yüzme havuzunda jakuzi bulunur.
  • Kapalı Havuz (Isıtmalı)
  • Kapalı Yüzme Havuzu
Tesiste gün boyu aktiviteler, profesyonel dans şovları, müzikal şovlar, lazer gösterileri, resident DJ, turnuvalar ve dış alan partileri düzenleniyor.
Express Giriş İşlemi
Alacarte Rezervasyonlarında öncelik
Giriş günü kırmızı saten nevresim takımı ile özel dekorasyon
ADAM & EVE logolu pasta
Zengin tatlı tabağı
Köpüklü Şarap
Meyve sepeti


*Balayı konseptinden yararlanacak çiftler, evlilik tarihinden itinbaren 90 gün içinde yapacakları konaklamada, c-inn sırasında Evlilik Cüzdanı gösterilmesi şartıyla yararlanabilir.
Tesisin SPA ve wellness bölümünde; jakuzi, hamam, sauna, kapalı havuz ve ücretli olarak kese, köpük, masaj hizmeti, terapiler, cilt ve vücut bakımı gibi olanaklar bulunuyor.
ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
HİJYEN
Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
KİŞİSEL MESAFE
Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
HİJYEN
İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
KİŞİSEL MESAFE
Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
HİJYEN
Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
KİŞİSEL MESAFE
Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
HİJYEN
Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
KİŞİSEL MESAFE
Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
HİJYEN
Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
KİŞİSEL MESAFE
Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
(Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
kullanabilmektedirler.
HAVUZ VE PLAJLAR
HİJYEN
Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
KİŞİSEL MESAFE
Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
SPA ve FITNESS CENTER
HİJYEN
Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
KİŞİSEL MESAFE
SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
TOPLANTI SALONLARI
HİJYEN
Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
KİŞİSEL MESAFE
Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
DİĞER ÖNLEMLER
TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
ATIK YÖNETİMİ
Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
Tesise 16 yaş üzeri misafirler kabul edilmektedir.
100.000 m² alana kurulu tesisin, 476 oda ve 68 villası bulunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Aerobik
  • Animasyon
  • Basketbol
  • Boccia
  • Buhar Odası
  • Canlı Müzik
  • Dart
  • Disko
  • Fitness Center
  • Havlu Hizmeti
  • Jakuzi
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Masa Tenisi
  • Odalarda Wifi
  • Otopark
  • Özel Plaj
  • Plaj Voleybolu
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Sauna
  • Su Kaydırakları
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Tenis Ekipmanları
  • Tenis Kortu
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • Bilardo
  • Bowling
  • Cilt Ve Vücut Bakımları
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Doktor
  • Güzellik Merkezi
  • Kese
  • Kort Aydınlatmaları
  • Kuaför
  • Kuru Temizleme
  • Masaj
  • Oda Servisi
  • Oyun Salonu
  • Telefon
  • Tenis
  • Tenis Ekipmanları

Otel Özellikleri

  • Balayı Oteli
  • Aquapark
  • Denize Sıfır Otel
  • Spa
  • Deluxe Otel
  • Yetişkin Oteli
  • Ücretsiz Wi-fi
  • Kapalı Havuz

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2023 - 31.12.2023

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak, 15.000 TL-19.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 1.000 TL Bankkart Lira; 20.000 TL-29.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.000 TL Bankkart Lira; 30.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 2.500 TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanya 1 Aralık - 31 Aralık 2023 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 07 Aralık 2023 tarihinde yüklenecek olup, 15 Ocak 2024 tarihine kadar kullanılabilir. Kullanılmayan Bankkart Liralar 16 Ocak 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 2.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024

  • Paraf ile 1-31 Aralık 2023 tarihleri arasında Touristica.com.tr’den yapılacak ilk tatil alışverişine, tutarı
    15.000 TL ile 19.999 TL arasında ise 1.000 TL,
    20.000 TL ile 29.999 TL arasında ise 2.000 TL,
    30.000 TL ve üzeri ise 2.500 TL indirim verilecektir. İndirim ekstreye yansıyacaktır. 
  • Kampanyaya katılmak için ilk alışverişten önce Paraf Mobil’den “Hemen Katıl” butonuna tıklanmalı ya da bankada kayıtlı cep telefonundan, “TT” yazıp 3404’e SMS gönderilmelidir. Alışverişlerin, Paraf Mobil’de kampanyanın “Katıldıklarım” bölümünde izlenmesi sonrasında ya da gelecek onay SMS’i sonrasında yapılması gerekmektedir. 
  • Kampanya müşteri bazındadır. Bir müşteri kampanyadan bir defa yararlanabilir ve ilk alışveriş tutarına göre 1.000 TL, 2.000 TL ya da 2.500 TL’den birini kazanabilir.
  • Kampanyaya ilişkin bilgi ve kazanılan ödüller Paraf Mobil’de yer alacak olup, geriye dönük yararlandırma ya da değişiklik yapılmayacaktır. Kampanya kapsamındaki alışverişlerin iptal/iade edilmesi durumunda verilmiş ödüller de iptal edilecektir. 
  • Touristica.com’da indirim ödülü başka bir indirim ödülü ile birleştirilemeyecek olup, kampanyanın farklı bir indirim kampanyası ile çakışması durumunda indirim tutarı daha büyük olan ödül karta yansıtılacaktır. 
  • Paraf kredi kartları, Parafly, Paraf Genç ile sanal ve ek kartlar kampanyaya dahildir. Ticari kartlar, debit kartlar, HalkCard, ParafPara kullanılarak yapılan alışverişler ile iptal ve iade işlemleri kampanyaya dahil değildir. TÜRKİYE HALK BANKASI A.Ş. kampanya koşullarının tamamında değişiklik yapma ve/veya kampanyayı durdurma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir. 
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.10.2023 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • YORUMLAR

    8.6
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    9
    görüş mevcut
    Konum 9.6
    Personel 9.1
    Oda 10.0
    Hizmet Kalitesi 8.2
    Yemek 7.3
    Fiyat Performans 7.3
    Havuz / Deniz 8.2
    Genel Puan 8.7
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    ERHAN Y.
    09.2023
    Mükemmel
    herşey çok güzeldi. sadece barda biraz sıra bekliyoruz.
    t
    BERKAN Ö.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    ERDİNÇ M.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    HASAN T.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    AHMET V.
    07.2023
    İyi
    t
    AYTAÇ Ç.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    RAHMAN Ç.
    07.2023
    Mükemmel
    t
    ATAOL T.
    07.2023
    İyi
    t
    EGE M.
    05.2023
    Mükemmel