Turunç Premium Otel

Muğla, Marmaris, Turunç |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda Kara Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Yandan Deniz Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Panorama Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Premium Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Marmaris, Turunç mevkiinde yer alan tesis, Dalaman Havalimanı’na 120 km. Marmaris merkezine 20 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz.
Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı alkollü içecekler 10.00-02.00 saatleri arasında ücretsiz, alkolsüz içecekler ise 24 saat ücretsiz olarak sunuluyor.
Minibar her gün adet 2 adet su ile ücretsiz dolduruluyor.
Tesiste Lotus, Palm, Lobi, Pool ve Vitamin olmak üzere 5 bar hizmet veriyor.

A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. Anatolia A la carte restaurant 23 Mayıs-03 Ekim tarihleri arasında rezervasyonlu ve kişi başı 5 € ücretli olarak hizmet vermektedir. (Her şey dahil Konsept)

Hizmet Saatleri
07:00-10:00 Kahvaltı
10:00-11:00 Geç Kahvaltı
12:00-16:00 Öğle Yemeği + Snack
19:30-21:30 Akşam Yemeği
16:00-17:00 Dondurma
17:00-18:00 Çay Saati
24:00-02:00 Gece Çorbası
02:00-06:00 Sandvich Saati
Tesisin Mavi Bayraklı Kum-Çakıl Plajı mevcuttur. Tesiste Açık ve Kapalı Yetişkin ve Çocuk havuzları bulunmaktadır. Şezlong, şemsiye, ücretsizdir. Plaj havlusu depozitolu olup ücretsizdir.
Tesiste minik misafirler için; açık ve kapalı çocuk havuzu, restoranda bebek sandalyesi ve 4-12 yaş arası misafirler için 10.00-12.00 ve 14.30-17.00 saatleri arasında hizmet veren mini kulüp bulunuyor.
Odaya meyve sepeti ve şarap ikramı
Oda süslemesi
A la carte restoranda birinde bir defaya mahsus ücretsiz kullanım (rezervasyonlu)

Not: A la carte restoranlar tesis tarafından belirlenen tarihlerde hizmet veriyor.

Ücretli Balayı Paketi
Pasta, şampanya
Özel istekler
Çalışan İçin Alınan Sağlık ve Hijyen Önlemleri
12.000 metrekare alan içerisinde bulunan denize sıfır tesiste, sosyal mesafeye uygun kapasite ile hizmet verilecektir. Zemin üzerinde sosyal mesafe kurallarına uyulması için işaretlemeler yapılmıştır.
Personeller, pandemi, hijyen, kişisel hijyen, el yıkama, maske ve eldiven kullanımı, sosyal mesafenin ve yüzey temasını en aza indirgemenin önemi, gıda güvenliği iş sağlığı ve güvenliği gibi konuları içeren eğitim planlarına uygun olarak eğitim almaktadırlar.
Personelin tesise girişinde temassız ateş ölçümü uygulamaları, dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu veya antiseptiği uygulamaları yapılır.
Personele, çalışma yerine, misafirler ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) ile el dezenfeksiyon imkânı sağlanır ve kullanımı kontrol edilir.
Personel kıyafetlerinin günlük temizliği ve hijyeni sağlanır.
Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 1,5 -2 m sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur.
Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilir.
Personelin soyunma-duş-tuvalet ve ortak yemek yeme dinlenme alanları sosyal mesafe koşullarına uygun olarak düzenlenip, yer işaretleri, şerit, bariyer gibi düzenlemeler yapılmıştır, bu alanların temizliği ve kurallara uygun şekilde dezenfeksiyonu düzenli olarak sağlanır.
Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalır.
Tesis bünyesinde veya ayrı bir yerde personel lojmanı bulunması halinde, en fazla 4 kişilik odalarda konaklama sağlanır, koğuş sisteminde konaklama yapılmaz, lojmanların ve yeme içme ünitelerinin temizlik, hijyen ve sağlık tedbirleri misafir üniteleri için geçerli olan koşullarda sağlanır, bu ünitelere personel olmayan kişilerin erişimine izin verilmez. Mal tedariki veya başka sebeplerle (tamir, bakım, vb.) tesise geçici olarak kabul edilen kişilerin temasının asgari düzeyde tutulmasına yönelik kurallar belirlenerek uygulanması izlenir. Ayrıca, bu kişilerin sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapmaları sağlanır.
Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilemez.
Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler yer almaktadır.
Personelde hastalık belirtileri tespiti halinde derhal pandemi eylem prosedürü uygulanır.
Animasyon şovlarında sosyal mesafe gözetilerek oturma düzeninden şov içeriklerine kadar tüm detaylar gözden geçirilmiş olarak eğlence misafirlere ulaştırılacaktır.
Genel Alanlarda Alınan Önlemler
İç alanlar, genel alanlar ve lobide temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir.
Tüm ortak alan tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır.
Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır.
Tüm ortak alan tuvaletleri, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir.
Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
Ortak kullanım alanları temizlik frekansı arttırılmıştır.
Ortak kullanım alanlarına, asansörlere, bilgilendirme panolarına uyarı levhaları, bilgilendirme broşürleri ve uyulması gereken kuralları ihtiva eden afişleri asılmıştır.
Genel alan tuvaletlerin günlük temizlik ve dezenfeksiyonu sıklıkla yapılacak olup, gerekli düzenlemelerle sürekli takip altında tutulacaktır.
Sosyal Mesafe
Tesis, geniş arazi avantajı ile yeniden düzenlenmiştir.
Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır.
Tüm asansörler sosyal mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.
Tüm ortak kullanım alanlardaki ve genel mekanlardaki oturma düzenleri (2,5 m²’de 1 kişi) olacak şekilde düzenlenmiştir.
Yemek salonları, toplantı salonu, lobi, resepsiyon, oturma salonu, oyun salonu, eğlence, animasyon alanları, bar, diskotek, satış üniteleri, açık alanlarda yer alan oturma/bekleme/yeme içme düzenlemeleri ile havuz çevresi ve kıyıda bulunan gölgelikler/şezlong gurupları dahil tüm genel kullanım alanları sosyal mesafe planına uygun olarak düzenlenmiştir
Ön Büro Prosedürleri (Giriş-Çıkış İşlemleri)
Misafirler tesis girişinde görevli personel tarafından temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkanı ile karşılanır.
Tesise giriş yapmakta olan tüm misafirlere eğer maskeleri yok ise tesis tarafından maske temin edilecektir.
Bekleme alanında misafir bilgilendirme panoları bulunmakta olup misafirlerin uyması gereken kurallar ve alınmış önlemler bu panolardan takip edebilecektir
Misafirler, oluşturulan güvenli bölgede giriş işlemlerinin yapılması için yönlendirilir.
Bavullar ve eşyalar, gerekli eğitimleri almış olan personel tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otele alınacak ve misafirlerin odalarına güvenli bir şekilde gönderilecektir.
Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulacaktır.
Misafirler, girişte ateş ölçümünden geçirilerek, kayıtları tutulacaktır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılacaktır.
Kapı kartları misafirler otele giriş yapmadan önce dezenfekte edilmiş olarak hazırlanacak koruma kılıflarının içinde takdim edilecektir.
Kullanılacak olan kalem, havlu kartı dezenfekte işlemi uygulandıktan sonra misafirlere verilecek ve kullanılmış olanlar tekrar dezenfekte edilecektir.
İsteyen misafirlerin araçları dezenfekte edilecektir.
Resepsiyon personeli tarafından tesis hakkında gerekli bilgiler verilecek, yeni konsept broşürleri misafirlere verilecektir.
Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar bu şekilde düzenlenmiştir.)
Misafir Odalarında Geliştirilmiş Temizlik ve Önlemler
Oda temizliğinde kat hizmetleri personeli için kişisel koruyucu önlemler (eldiven, maske ve gerektiğinde siper maske) kullanılmaktadır.
Temizlik işlemine başlamadan önce ilk olarak odanın havalandırılması için pencere/balkon kapısı açılır. Temizlik işlemi süresince klima çalıştırılmamaktadır.
Misafir odası yatakları tesisin temizlik ve dezenfeksiyon planında yer alan sıklığa göre uygun yöntemlerle dezenfekte edilmektedir.
Bebek yatakları her kullanım sonrası ve öncesi dezenfekte edilmektedir.
Misafir odaları, odalarda elle temas edilen yüzeyler ve telefon, kumanda, su ısıtıcısı, kapı pencere kolları gibi donanımlar misafirin konaklaması sona erdiğinde dezenfekte özelliği olan ürünlerle temizlenmektedir.
Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılacaktır.
Kat hizmetleri personeli, misafir odada iken talep dahilinde bile temizlik işlemi yapmayacaktır.
Odalarda bir önceki misafirin kullanımdan kalan hiç bir malzeme bırakılmaz. Buna dekor için kullanılan runner gibi malzemelerde, dahildir.
Her bir oda için ayrı temizlik malzemesi kullanılır (mop ve temizlik bezleri). Aynı temizlik malzemesi ile 2’nci bir oda temizliği yapılmamaktadır.
Mutfak ve Yiyecek İçecek Üniteleri
Gıda güvenliği kapsamında mutfak, bar ve restoranlarda alınan önlemleri artırıldı.
Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 metre olacak şekilde düzenlenmiştir.
Yiyecek içecek sunum üniteleri girişlerine dezenfeksiyon üniteleri yerleştirilecek ve misafirin kullanımı teşvik edilecektir.
Servis personeli, servis esnasında mesafe kurallarını korumaya ve temastan kaçınmaya özen gösterecektir.
Açık büfe uygulaması misafir tarafına misafir erişimini engelleyecek şekilde bariyer yapılacak, servis ise mutfak personeli tarafından sunulacaktır.
Ortak kullanım alanlarında yer alan çay/kahve makinesi, su sebilleri, içecek makinesi gibi araçların self servis olarak değil servis elemanı aracılığıyla servis alması sağlanacaktır.
Mutfak ve ilişkili alanların, mutfakta kullanılan her türlü donanım ve ekipmanın, tezgâh ve saklama alanlarının temizlik ve hijyeni düzenli olarak sağlanmaktadır.
Gıda üretim alanına ham madde ve ürün sevklerinde ve mutfak alanında hijyen bariyerleri, sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulacaktır.
Mutfak alanlarına görevli olmayan personel giremeyecektir.
Mutfak ve yiyecek-içecek personeli çalışma esnasında iş kıyafeti ve kişisel koruyucu ekipman kullanır, ellerini düzenli olarak yıkayıp dezenfekte edecektir.
Mutfakta, personelin uyması gereken kurallar ve iyi hijyen uygulamaları ile ilgili görsel/yazılı bilgilendirme yapılacaktır.
Tesisin tamamında (barlar, snack barlar dâhil) servis malzemeleri bulaşık makinasında yıkanır.
Havuzlar ve Plajlar
Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 m)
Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılacaktır.
Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulacaktır.
Plaj ve havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenecektir.
Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelası bulundurulacaktır.
Havuz kapasiteleri göz önünde bulundurularak havuz kullanıcı sayılarını belirlenmiş olup (her yüzücü için 4 metrekare) ve kullanıcılar arasındaki mesafe en az 1,5 m olacak şekilde planlanmıştır. Yapılacak olan havuz aktivitelerinde bu fiziki mesafe ve temas göz önünde bulundurulacaktır
Çocuk Kulübü ve Oyun Alanları
Tesis içerisinde çocuklara ayrılmış oyun odaları, çocuk kulübü, oyun bahçesi-alanı gibi üniteler Turizm Bakanlığının yayınladığı “Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci” genelgesi kapsamında kullanıma açılacaktır. Çocuk kulübünün kullanımı sosyal mesafenin uygulanabilmesi için rezervasyonlu ve süreli olarak hizmet verecektir.
SPA ve Fitness Merkezi
Hamam, sauna, buhar odası, duşlar ve diğer alanların temizlik ve dezenfeksiyon sıklığı düzenlenmiştir.
Tüm bu alanlarda kapasite göz önünde bulundurularak ve fiziksel mesafe (1,5 m) korunacak şekilde düzenlenmiştir. Kullanıcı sayısı ve kullanım rezervasyon sistemine bağlanmıştır.
SPA personeli çalışma esnasında iş kıyafeti ve kişisel koruyucu ekipman kullanır, ellerini düzenli olarak yıkayıp dezenfekte edecektir.
Fitness alanında el dezenfektanı bulundurulacaktır.
Fitness kullanım alanı kapasitesi belirlenmiştir, kişi başı 2,5 metrekare alan olacak şekilde düzenlenmiştir.
Fitness kullanım alanları ve cihazlar her kullanım sonrasında görevli personel tarafından dezenfekte edilecektir. Ek olarak her sabah açılış öncesinde, kapalı olduğu saatlerde ve kapanış sonrası gece saatlerinde tüm alanlar, kullanılan ekipmanlar dezenfekte edilecek.
Fitness aletleri kişisel mesafe kuralı uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1,5 m)
SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü hizmet verecektir. (10 metrekarede 4 kişi)
Toplantı ve Konferans Salonları
Toplantı salonlarının masa ve oturma düzenleri kişi başına minimum 2,5 metrekare alan sağlanacak ve fiziki mesafe masalar arasında en az 1,5 metre, sandalyeler arası en az 60 cm. mesafe olacak şekilde kullanımları sağlanacaktır.
Toplantı salonları girişlerin el dezenfektanı bulundurulacaktır.
Toplantı salonlarında kullanılan teknik ekipmanlar (mikrofon, telsiz, telefon, monitör vs.) düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
Toplantı salonları düzenli bir şekilde havalandırılacaktır.
Her kullanım sonrasında görevli personel tarafından koruyucu ekipmanlar kullanılarak kullanılan tüm ekipmanlar (sandalye, mikrofon, masa vb.) dezenfekte edilecektir.
Güvenlik ve Cankurtaranlar
Acil durum ve tahliye planları, sivil savunma planları ve risk yönetim süreçleri Covid-19 küresel salgını dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
Kapı güvenlik personeli giriş çıkışlarda fiziksel mesafeyi koruyacaktır. Gerekli kişisel koruyucu önlemler için (maske, siperlikli maske ve gerektiğinde bagaj kontrolü, üst arama vb. için eldiven) kullanacak ve el dezenfektanı bulunduracaktır.
Giriş esnasında misafir, çalışan, ziyaretçi, tedarikçi fark etmeksizin ateş ölçümü yapılarak kontrol sağlanacaktır.
Güvenlik personeli tarafındn ortak kullanılan telsiz/telefon gibi malzemelerin vardiya değişimlerinde teslim öncesi uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
Personelin işe geliş ve gidişlerinde vücut ısıları ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
İşletme tarafından belirlenen aquapark ve havuzlarda kullanıcı sayıları cankurtaranlar tarafından kontrol edilecektir.
Cankurtaran malzemelerinin her gün iş çıkışında ve iş başlama saatlerinden önce dezenfekte edecektir.
Misafirlerle konuşma esnasında maskesi takılı ve sosyal mesafe alanını koruyacaktır.(1,5 - 2 metre).
Lotus A la carte restaurant 27.10.2021 – 21.04.2022 arasında ücretli olarak hizmet vermektedir. (Oda Kahvaltı Konsept)

Anatolia A la carte restaurant 23 Mayıs-03 Ekim tarihleri arasında rezervasyonlu ve kişi başı 5 € ücretli olarak hizmet vermektedir. (Her şey dahil Konsept)
12.000 m² alan üzerine kurulu tesisin, 213 odası bulunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Aerobik
  • Boccia
  • Buhar Odası
  • Çocuk Havuzu
  • Çocuk Kulübü
  • Fitness Center
  • Kablosuz İnternet
  • Kapalı Yüzme Havuzu
  • Masa Tenisi
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • Business Center
  • Cilt Ve Vücut Bakımları
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Çocuk Bakıcısı
  • Doktor
  • Güzellik Merkezi
  • İthal İçecekler
  • Kese
  • Kuaför
  • Market
  • Masaj
  • Oda Servisi
  • Oyun Salonu
  • Su Sporları
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Telefon
  • Toplantı Salonu

Otel Özellikleri

  • Denize Sıfır Otel
  • Kum Çakıl Plaj
  • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Çalışan İçin Alınan Sağlık ve Hijyen Önlemleri
    12.000 metrekare alan içerisinde bulunan denize sıfır tesiste, sosyal mesafeye uygun kapasite ile hizmet verilecektir. Zemin üzerinde sosyal mesafe kurallarına uyulması için işaretlemeler yapılmıştır.
    Personeller, pandemi, hijyen, kişisel hijyen, el yıkama, maske ve eldiven kullanımı, sosyal mesafenin ve yüzey temasını en aza indirgemenin önemi, gıda güvenliği iş sağlığı ve güvenliği gibi konuları içeren eğitim planlarına uygun olarak eğitim almaktadırlar.
    Personelin tesise girişinde temassız ateş ölçümü uygulamaları, dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu veya antiseptiği uygulamaları yapılır.
    Personele, çalışma yerine, misafirler ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) ile el dezenfeksiyon imkânı sağlanır ve kullanımı kontrol edilir.
    Personel kıyafetlerinin günlük temizliği ve hijyeni sağlanır.
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 1,5 -2 m sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur.
    Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilir.
    Personelin soyunma-duş-tuvalet ve ortak yemek yeme dinlenme alanları sosyal mesafe koşullarına uygun olarak düzenlenip, yer işaretleri, şerit, bariyer gibi düzenlemeler yapılmıştır, bu alanların temizliği ve kurallara uygun şekilde dezenfeksiyonu düzenli olarak sağlanır.
    Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalır.
    Tesis bünyesinde veya ayrı bir yerde personel lojmanı bulunması halinde, en fazla 4 kişilik odalarda konaklama sağlanır, koğuş sisteminde konaklama yapılmaz, lojmanların ve yeme içme ünitelerinin temizlik, hijyen ve sağlık tedbirleri misafir üniteleri için geçerli olan koşullarda sağlanır, bu ünitelere personel olmayan kişilerin erişimine izin verilmez. Mal tedariki veya başka sebeplerle (tamir, bakım, vb.) tesise geçici olarak kabul edilen kişilerin temasının asgari düzeyde tutulmasına yönelik kurallar belirlenerek uygulanması izlenir. Ayrıca, bu kişilerin sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapmaları sağlanır.
    Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilemez.
    Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler yer almaktadır.
    Personelde hastalık belirtileri tespiti halinde derhal pandemi eylem prosedürü uygulanır.
    Animasyon şovlarında sosyal mesafe gözetilerek oturma düzeninden şov içeriklerine kadar tüm detaylar gözden geçirilmiş olarak eğlence misafirlere ulaştırılacaktır.
    Genel Alanlarda Alınan Önlemler
    İç alanlar, genel alanlar ve lobide temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir.
    Tüm ortak alan tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır.
    Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır.
    Tüm ortak alan tuvaletleri, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir.
    Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    Ortak kullanım alanları temizlik frekansı arttırılmıştır.
    Ortak kullanım alanlarına, asansörlere, bilgilendirme panolarına uyarı levhaları, bilgilendirme broşürleri ve uyulması gereken kuralları ihtiva eden afişleri asılmıştır.
    Genel alan tuvaletlerin günlük temizlik ve dezenfeksiyonu sıklıkla yapılacak olup, gerekli düzenlemelerle sürekli takip altında tutulacaktır.
    Sosyal Mesafe
    Tesis, geniş arazi avantajı ile yeniden düzenlenmiştir.
    Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır.
    Tüm asansörler sosyal mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.
    Tüm ortak kullanım alanlardaki ve genel mekanlardaki oturma düzenleri (2,5 m²’de 1 kişi) olacak şekilde düzenlenmiştir.
    Yemek salonları, toplantı salonu, lobi, resepsiyon, oturma salonu, oyun salonu, eğlence, animasyon alanları, bar, diskotek, satış üniteleri, açık alanlarda yer alan oturma/bekleme/yeme içme düzenlemeleri ile havuz çevresi ve kıyıda bulunan gölgelikler/şezlong gurupları dahil tüm genel kullanım alanları sosyal mesafe planına uygun olarak düzenlenmiştir
    Ön Büro Prosedürleri (Giriş-Çıkış İşlemleri)
    Misafirler tesis girişinde görevli personel tarafından temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkanı ile karşılanır.
    Tesise giriş yapmakta olan tüm misafirlere eğer maskeleri yok ise tesis tarafından maske temin edilecektir.
    Bekleme alanında misafir bilgilendirme panoları bulunmakta olup misafirlerin uyması gereken kurallar ve alınmış önlemler bu panolardan takip edebilecektir
    Misafirler, oluşturulan güvenli bölgede giriş işlemlerinin yapılması için yönlendirilir.
    Bavullar ve eşyalar, gerekli eğitimleri almış olan personel tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otele alınacak ve misafirlerin odalarına güvenli bir şekilde gönderilecektir.
    Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulacaktır.
    Misafirler, girişte ateş ölçümünden geçirilerek, kayıtları tutulacaktır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılacaktır.
    Kapı kartları misafirler otele giriş yapmadan önce dezenfekte edilmiş olarak hazırlanacak koruma kılıflarının içinde takdim edilecektir.
    Kullanılacak olan kalem, havlu kartı dezenfekte işlemi uygulandıktan sonra misafirlere verilecek ve kullanılmış olanlar tekrar dezenfekte edilecektir.
    İsteyen misafirlerin araçları dezenfekte edilecektir.
    Resepsiyon personeli tarafından tesis hakkında gerekli bilgiler verilecek, yeni konsept broşürleri misafirlere verilecektir.
    Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar bu şekilde düzenlenmiştir.)
    Misafir Odalarında Geliştirilmiş Temizlik ve Önlemler
    Oda temizliğinde kat hizmetleri personeli için kişisel koruyucu önlemler (eldiven, maske ve gerektiğinde siper maske) kullanılmaktadır.
    Temizlik işlemine başlamadan önce ilk olarak odanın havalandırılması için pencere/balkon kapısı açılır. Temizlik işlemi süresince klima çalıştırılmamaktadır.
    Misafir odası yatakları tesisin temizlik ve dezenfeksiyon planında yer alan sıklığa göre uygun yöntemlerle dezenfekte edilmektedir.
    Bebek yatakları her kullanım sonrası ve öncesi dezenfekte edilmektedir.
    Misafir odaları, odalarda elle temas edilen yüzeyler ve telefon, kumanda, su ısıtıcısı, kapı pencere kolları gibi donanımlar misafirin konaklaması sona erdiğinde dezenfekte özelliği olan ürünlerle temizlenmektedir.
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılacaktır.
    Kat hizmetleri personeli, misafir odada iken talep dahilinde bile temizlik işlemi yapmayacaktır.
    Odalarda bir önceki misafirin kullanımdan kalan hiç bir malzeme bırakılmaz. Buna dekor için kullanılan runner gibi malzemelerde, dahildir.
    Her bir oda için ayrı temizlik malzemesi kullanılır (mop ve temizlik bezleri). Aynı temizlik malzemesi ile 2’nci bir oda temizliği yapılmamaktadır.
    Mutfak ve Yiyecek İçecek Üniteleri
    Gıda güvenliği kapsamında mutfak, bar ve restoranlarda alınan önlemleri artırıldı.
    Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 metre olacak şekilde düzenlenmiştir.
    Yiyecek içecek sunum üniteleri girişlerine dezenfeksiyon üniteleri yerleştirilecek ve misafirin kullanımı teşvik edilecektir.
    Servis personeli, servis esnasında mesafe kurallarını korumaya ve temastan kaçınmaya özen gösterecektir.
    Açık büfe uygulaması misafir tarafına misafir erişimini engelleyecek şekilde bariyer yapılacak, servis ise mutfak personeli tarafından sunulacaktır.
    Ortak kullanım alanlarında yer alan çay/kahve makinesi, su sebilleri, içecek makinesi gibi araçların self servis olarak değil servis elemanı aracılığıyla servis alması sağlanacaktır.
    Mutfak ve ilişkili alanların, mutfakta kullanılan her türlü donanım ve ekipmanın, tezgâh ve saklama alanlarının temizlik ve hijyeni düzenli olarak sağlanmaktadır.
    Gıda üretim alanına ham madde ve ürün sevklerinde ve mutfak alanında hijyen bariyerleri, sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulacaktır.
    Mutfak alanlarına görevli olmayan personel giremeyecektir.
    Mutfak ve yiyecek-içecek personeli çalışma esnasında iş kıyafeti ve kişisel koruyucu ekipman kullanır, ellerini düzenli olarak yıkayıp dezenfekte edecektir.
    Mutfakta, personelin uyması gereken kurallar ve iyi hijyen uygulamaları ile ilgili görsel/yazılı bilgilendirme yapılacaktır.
    Tesisin tamamında (barlar, snack barlar dâhil) servis malzemeleri bulaşık makinasında yıkanır.
    Havuzlar ve Plajlar
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 m)
    Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılacaktır.
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulacaktır.
    Plaj ve havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenecektir.
    Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelası bulundurulacaktır.
    Havuz kapasiteleri göz önünde bulundurularak havuz kullanıcı sayılarını belirlenmiş olup (her yüzücü için 4 metrekare) ve kullanıcılar arasındaki mesafe en az 1,5 m olacak şekilde planlanmıştır. Yapılacak olan havuz aktivitelerinde bu fiziki mesafe ve temas göz önünde bulundurulacaktır
    Çocuk Kulübü ve Oyun Alanları
    Tesis içerisinde çocuklara ayrılmış oyun odaları, çocuk kulübü, oyun bahçesi-alanı gibi üniteler Turizm Bakanlığının yayınladığı “Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci” genelgesi kapsamında kullanıma açılacaktır. Çocuk kulübünün kullanımı sosyal mesafenin uygulanabilmesi için rezervasyonlu ve süreli olarak hizmet verecektir.
    SPA ve Fitness Merkezi
    Hamam, sauna, buhar odası, duşlar ve diğer alanların temizlik ve dezenfeksiyon sıklığı düzenlenmiştir.
    Tüm bu alanlarda kapasite göz önünde bulundurularak ve fiziksel mesafe (1,5 m) korunacak şekilde düzenlenmiştir. Kullanıcı sayısı ve kullanım rezervasyon sistemine bağlanmıştır.
    SPA personeli çalışma esnasında iş kıyafeti ve kişisel koruyucu ekipman kullanır, ellerini düzenli olarak yıkayıp dezenfekte edecektir.
    Fitness alanında el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    Fitness kullanım alanı kapasitesi belirlenmiştir, kişi başı 2,5 metrekare alan olacak şekilde düzenlenmiştir.
    Fitness kullanım alanları ve cihazlar her kullanım sonrasında görevli personel tarafından dezenfekte edilecektir. Ek olarak her sabah açılış öncesinde, kapalı olduğu saatlerde ve kapanış sonrası gece saatlerinde tüm alanlar, kullanılan ekipmanlar dezenfekte edilecek.
    Fitness aletleri kişisel mesafe kuralı uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1,5 m)
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü hizmet verecektir. (10 metrekarede 4 kişi)
    Toplantı ve Konferans Salonları
    Toplantı salonlarının masa ve oturma düzenleri kişi başına minimum 2,5 metrekare alan sağlanacak ve fiziki mesafe masalar arasında en az 1,5 metre, sandalyeler arası en az 60 cm. mesafe olacak şekilde kullanımları sağlanacaktır.
    Toplantı salonları girişlerin el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    Toplantı salonlarında kullanılan teknik ekipmanlar (mikrofon, telsiz, telefon, monitör vs.) düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    Toplantı salonları düzenli bir şekilde havalandırılacaktır.
    Her kullanım sonrasında görevli personel tarafından koruyucu ekipmanlar kullanılarak kullanılan tüm ekipmanlar (sandalye, mikrofon, masa vb.) dezenfekte edilecektir.
    Güvenlik ve Cankurtaranlar
    Acil durum ve tahliye planları, sivil savunma planları ve risk yönetim süreçleri Covid-19 küresel salgını dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    Kapı güvenlik personeli giriş çıkışlarda fiziksel mesafeyi koruyacaktır. Gerekli kişisel koruyucu önlemler için (maske, siperlikli maske ve gerektiğinde bagaj kontrolü, üst arama vb. için eldiven) kullanacak ve el dezenfektanı bulunduracaktır.
    Giriş esnasında misafir, çalışan, ziyaretçi, tedarikçi fark etmeksizin ateş ölçümü yapılarak kontrol sağlanacaktır.
    Güvenlik personeli tarafındn ortak kullanılan telsiz/telefon gibi malzemelerin vardiya değişimlerinde teslim öncesi uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    Personelin işe geliş ve gidişlerinde vücut ısıları ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    İşletme tarafından belirlenen aquapark ve havuzlarda kullanıcı sayıları cankurtaranlar tarafından kontrol edilecektir.
    Cankurtaran malzemelerinin her gün iş çıkışında ve iş başlama saatlerinden önce dezenfekte edecektir.
    Misafirlerle konuşma esnasında maskesi takılı ve sosyal mesafe alanını koruyacaktır.(1,5 - 2 metre).