Sign By Ersan

Muğla, Bodrum, Bodrum İçmeler |

Konum

Bodrum, İçmeler mevkiinde yer alan tesis, Dalaman Havalimanı'na 200 km, Bodrum Havalimanı'na 45 km. mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı açık büfe ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Hizmet Saatleri
07:30 - 10:30 Kahvaltı Olive Restaurant & Lounge Bar
12:00 - 17:00 Öğle Yemeği Olive Restaurant & Lounge Bar (ücretli)
19:00 - 23:00 Akşam Yemeği Pool Snack Bar (ücretli)
07:30 - 24:00 Begonville Restaurant & Bar
11:00 - 24:00 Shisha Bar & Lounge
Denize sıfır mesafedeki tesisin ahşap platformdan oluşan plajı, 5 m kumsal alanı ve 1 adet iskelesi bulunuyor. Şemsiye, şezlong, minder ve havlu, plajda ücretsiz.
Tesise çocuk kabul edilmemektedir.
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odaya kalp şeklinde pasta ikramı, romantik meyve sepeti,

  • Konaklama süresince 1 günodaya ücretsiz aşk kahvaltısı servisi

  • Denizin ortasında iskele üstündeki pavilyonlarda yapılacak couple masajda %20 indirim.
  • 08.00-20.00 saatleri arasında hizmet veren, tam donanımlı spor salonu ve 10.00-20.00 saatleri arasında hizmet veren 2 özel masaj odası, kapalı havuz, buz şelalesi, sauna, buhar odası bulunmaktadır.

  • Endonezya-Balili profesyoneller ile cilt bakımı ve terapiler uygulanmaktadır.

  • İskele üstündeki açık hava iki masaj alanı mevcuttur.
  • Otel genelinde tüm personel için,
    Tüm personelimiz hijyen eğitimi almıştır.
    Tüm personelimiz Acıbadem Hastanesi’nden corona virus eğitimi almıştır.
    Tüm otel personeli kişisel hijyeninden sorumlu olacak ,maske ve eldiven ile çalışacaktır.
    Her sabah personelin ateş ölçer ile ateşini kontrol edilmektedir.
    Personel otel sınırları içindeki lojmanda konaklayıp dışarısı ile teması sınırlıdır.

    Ortak alan kullanımları için,
    Resepsiyon, restoran, wc, sahil gibi tüm alanlarda dezenfektan bulunmaktadır ve dezenfektanlar hastanelerin kullandığı standartlardadır
    Ortak kullanım alanlarındaki sabunluk ve havluluklar sensörlü olarak değiştirilmiştir.
    Şezlong aralıkları en az 2 metre olacaktır.
    Otele dışardan misafir kabul edilmeyecektir.

    Yiyecek ve İçecek için,
    Tüm menülerimiz QR kod ile okutulabilecek şekilde değiştirilmiştir. Kamerasız telefonu olan misafirlerimiz içinse dezenfekte edilebilir menüler oluşturulmuştur.
    Misafir masaya servis edilen serpme kahvaltı ve ya oda kahvaltı servisi alabilecekleri servisi bitiş saati 11:00 olacaktır.
    Çay ve kahve servisi küçük termoslar ile masaya bırakılacaktır.
    Reçel ,ketçap, mayonez ve benzeri malzemeler küçük kavanozlarda tek kullanımlık olarak sunulacaktır
    Ekmekler kişi sayısına göre küçük ve porsiyonluk olacaktır
    Odalardaki minibar boş kalacak ,misafirlerimiz talep ettiği içecek ve malzemeler girişte kişiye özel olarak minibara doldurulacaktır.
    Restoran servisinde masalar arası en az 2 metre mesafe olacak akşam yemeği içinse özel iki kişilik pavilyonlarda yemek servisi verilecektir.
    Restoranda akşam yemeği almak isteyen misafirler için akşam yemeği son sipariş saati 22:00 ’a kadar olacak fakat oda servisi 24 saat talep edilebilir olacaktır
    Oda servisi sırasında hiçbir personel odaya girmeyecek oda kapısından yemek servisiniverecektir
    Housekeeping için,
    Oda temizliği misafirin talebi doğrultusunda yapılacak şayet talep olmaz ise odaya kimse girmeyecektir.
    Tüm oda detayları (kapı kolu, elektrik butonları, kasa tuşları, klima, kumanda vb.) dezenfektan ile temizlenecek
    Check out sonrası oda püskürtmeli dezenfektanlarla dip köşe sterilize edilip daha sonra en ince detaylarına kadar temizlenerek mümkün olduğunca kuzun bir süre ullanıma açılmayacaktır.
    Temiz odalarımızda balkon kapısı mutlaka açık olacak (sineklik mevcut) oda havalandırılmış olacaktır
    Klima kullanmak istemeyen misafirlerimiz için tüm odalarda vantilatör mevcuttur.
    Misafir odadayken hiçbir personel hiçbir şekilde odaya giremeyecektir
    Önbüro için,
    Tablet ile misafir temasından uzaktan c/in yapılacak
    Giriş sırasında misafirin ‘acil durumlarda ulaşılabilecek kişi numarası, ikamet adresi, son 14 gün için seyahat ettiği yerlerin bilgisi’ gibi taslak oluşturulacak ve giriş sırasında misafirin doldurması rica edilecek
    Giriş sırasında mutlaka termal ateş ölçer ile misafirin ateşi ölçülecektir
    Ödemeler için c/in ve c/out sırasında temassız ve ya pin pad olan pos cihazları kullanılacaktır
    Her misafire otel içindeki yeni kuralların bilgilendirme metinleri QR kodu veya whatsapp üzerinden verilecek ve imza alınacaktır.

    Teknik Servis için,
    Mümkün olduğunca misafir odada iken ufak tefek tadilatlar için odaya girilmeyecek misafirin dışarı da olduğu zamanlarda tadilat işleri halledilecektir.
    10 yaş ve altı misafirler kabul edilmemektedir.
    Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    Toplam 20 odası bulunan tesiste, açık yüzme havuzu, a la carte restaurant, spa ve fitness merkezi, çeşitli masajlar, sinema salonu, çamaşırhane hizmetleri, su sporları, toplantı salonları bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Buhar Odası
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Sinema
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu
    • Ütü Hizmeti

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Spa
    • Butik Otel
    • Yetişkin Oteli

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.08.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021
    Otel genelinde tüm personel için,
    Tüm personelimiz hijyen eğitimi almıştır.
    Tüm personelimiz Acıbadem Hastanesi’nden corona virus eğitimi almıştır.
    Tüm otel personeli kişisel hijyeninden sorumlu olacak ,maske ve eldiven ile çalışacaktır.
    Her sabah personelin ateş ölçer ile ateşini kontrol edilmektedir.
    Personel otel sınırları içindeki lojmanda konaklayıp dışarısı ile teması sınırlıdır.

    Ortak alan kullanımları için,
    Resepsiyon, restoran, wc, sahil gibi tüm alanlarda dezenfektan bulunmaktadır ve dezenfektanlar hastanelerin kullandığı standartlardadır
    Ortak kullanım alanlarındaki sabunluk ve havluluklar sensörlü olarak değiştirilmiştir.
    Şezlong aralıkları en az 2 metre olacaktır.
    Otele dışardan misafir kabul edilmeyecektir.

    Yiyecek ve İçecek için,
    Tüm menülerimiz QR kod ile okutulabilecek şekilde değiştirilmiştir. Kamerasız telefonu olan misafirlerimiz içinse dezenfekte edilebilir menüler oluşturulmuştur.
    Misafir masaya servis edilen serpme kahvaltı ve ya oda kahvaltı servisi alabilecekleri servisi bitiş saati 11:00 olacaktır.
    Çay ve kahve servisi küçük termoslar ile masaya bırakılacaktır.
    Reçel ,ketçap, mayonez ve benzeri malzemeler küçük kavanozlarda tek kullanımlık olarak sunulacaktır
    Ekmekler kişi sayısına göre küçük ve porsiyonluk olacaktır
    Odalardaki minibar boş kalacak ,misafirlerimiz talep ettiği içecek ve malzemeler girişte kişiye özel olarak minibara doldurulacaktır.
    Restoran servisinde masalar arası en az 2 metre mesafe olacak akşam yemeği içinse özel iki kişilik pavilyonlarda yemek servisi verilecektir.
    Restoranda akşam yemeği almak isteyen misafirler için akşam yemeği son sipariş saati 22:00 ’a kadar olacak fakat oda servisi 24 saat talep edilebilir olacaktır
    Oda servisi sırasında hiçbir personel odaya girmeyecek oda kapısından yemek servisiniverecektir
    Housekeeping için,
    Oda temizliği misafirin talebi doğrultusunda yapılacak şayet talep olmaz ise odaya kimse girmeyecektir.
    Tüm oda detayları (kapı kolu, elektrik butonları, kasa tuşları, klima, kumanda vb.) dezenfektan ile temizlenecek
    Check out sonrası oda püskürtmeli dezenfektanlarla dip köşe sterilize edilip daha sonra en ince detaylarına kadar temizlenerek mümkün olduğunca kuzun bir süre ullanıma açılmayacaktır.
    Temiz odalarımızda balkon kapısı mutlaka açık olacak (sineklik mevcut) oda havalandırılmış olacaktır
    Klima kullanmak istemeyen misafirlerimiz için tüm odalarda vantilatör mevcuttur.
    Misafir odadayken hiçbir personel hiçbir şekilde odaya giremeyecektir
    Önbüro için,
    Tablet ile misafir temasından uzaktan c/in yapılacak
    Giriş sırasında misafirin ‘acil durumlarda ulaşılabilecek kişi numarası, ikamet adresi, son 14 gün için seyahat ettiği yerlerin bilgisi’ gibi taslak oluşturulacak ve giriş sırasında misafirin doldurması rica edilecek
    Giriş sırasında mutlaka termal ateş ölçer ile misafirin ateşi ölçülecektir
    Ödemeler için c/in ve c/out sırasında temassız ve ya pin pad olan pos cihazları kullanılacaktır
    Her misafire otel içindeki yeni kuralların bilgilendirme metinleri QR kodu veya whatsapp üzerinden verilecek ve imza alınacaktır.

    Teknik Servis için,
    Mümkün olduğunca misafir odada iken ufak tefek tadilatlar için odaya girilmeyecek misafirin dışarı da olduğu zamanlarda tadilat işleri halledilecektir.
    Uçak İle Ulaşım

    Tatil planınızı yaparken, size özel ücretler ile sunduğumuz uçak ulaşım seferleriyle seyahatinizi daha hızlı ve konforlu planlayabilirsiniz.
    Detaylı bilgi için tatil danışmanımızdan bilgi alabilir, web sayfamızdan Pegasus Havayolları, Anadolu Jet ve Türk Hava Yolları'nın tarifeli seferleri ile birlikte otelinizi online olarak satın alabilirsiniz.

    İstanbul, Ankara ve İzmir'den Özel Ulaşım

    Koronavirüs Covid 19 sebebi ile uçak ve otobüs yolculuğunu tercih etmeyen misafirlerimize, periyodik bakımları ve  temizliği düzenli olarak yapılan özel araçlarımızla ulaşım imkanı sağlıyoruz.
    Siz değerli misafirlerimizi adresinizden alıp, tatilinizi geçireceğiniz otele özel transfer ile ulaştırıyoruz.