Royal Taj Mahal

Evrenseki Mevkii , Side - Manavgat / Antalya
Ultra Her Şey Dahil
  • Balayı Oteli
  • Spa
  • Deluxe Otel
  • Wifi
  • Kapalı Havuz
  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel

Konaklama Tipi

Ultra Her Şey Dahil

Açık büfe; sabah kahvaltısı, geç kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği
Gece büfesi
Diyet büfesi
Bazı yerli ve ithal alkollü-alkolsüz içkiler ( Barların servis verdiği saatler arasında )
Öğle ve akşam yemeklerinde bazı yerli ve ithal alkollü-alkolsüz içecekler
Pastane (patisserie) günün belirli saatlerinde hizmet verir.
Akşam yemeklerinde açık dondurma servis edilir (belirli günlerde)
Türk köşesinde zengin ve çok lezzetli aperatifler sunulur (Gözleme çeşitleri, su böreği çeşitleri, Türk pide çeşitleri,Demleme Türk Çayı, Kahve çeşitleri, Ayran)*
  • Akşam Yemeği
  • Coffee Break
  • Öğle yemeği
  • Sabah kahvaltı
Side - Evrenseki Mevkiinde konumlanan tesis, Side şehir merkezine 5km, Manavgat Şehir merkezine 10 km. Antalya Hava Limanına 48 km uzaklıkta bulunmaktadır.
Royal Taj Mahal 40 .000 m² lik alanda kurulmuş olup 15 Haziran 2015 tarihinde hizmete açılmıştır.
Kışın havuz keyfi çıkarmak isteyen konuklarımıza ısıtılan kapalı havuzumuzun derinliği 140 cm ve 460 m² dir. 10 m²lik çocuk havuzu 35 cm derinliğinde olmak üzere kapalı havuzun bir bölümünde bulunmaktadır.
Ayrıca kapalı havuzumuzda 1 adet jakuzi bulunmaktadır ve 1 m derinliğinde 10m²’dir.

01.11 – 31.03 tarih arasında hizmet vermektedir.
Gündüz Animasyonu
Sabah Jimnastiği
Dans Kursları
Zeka Oyunları
Dart
Step Aerobik
Masa Tenisi
Boccia (Hava şartlarına bağlı)
Plaj Voleybolu(Hava şartlarına bağlı)

Gece Eğlence Programı
Profesyonel Akşam Şovları
Müzikal Şovlar
İnteraktiv Oyunlar


Show Sonrası Aktiviteler
Canlı Müzik (belirli günlerde)
Canlı Müzik(haftanın belirli günleri)
  • Aerobik
  • Animasyon
  • Çocuk Kulübü
  • Dart
  • Fitness Center
  • Kasa
  • Masa Tenisi
  • Minibar
  • Sauna
  • Türk Hamamı
  • A la Carte Restaurant
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Çocuk Bakıcısı
  • Doktor
  • Güzellik Merkezi
  • İthal İçecekler
  • Kese
  • Kort Aydınlatmaları
  • Kuaför
  • Kuru Temizleme
  • Masaj
  • Oda Servisi
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
Mini Club 04-12 yaş arası çocuklardan oluşur.
Bu kategori içerisinde genellikle ailelerinden hala kopamamış ve tüm ihtiyaçları ebeveynleri tarafından karşılanan çocuklara hizmet vermektedir.

Çalışma saatleri 10:00 –12:00 öğleden sonra 14.30- 17.00 arasındadır.

Yüz boyama , Mini Disco, Kızılderili günü , Masa oyunları , Korsan günü , El işleri– Hobi çalışmaları Pizza günü ,Pasta günü ,Atletizm oyunları günü
SPA&WELLNESS hizmetleri;
Ücretsiz: Türk Hamamı - Sauna - Jakuzi - Buhar odası - Rahatlama Odaları

Ücretli: Masaj/kese - Cilt Bakımı - Vücut Bakımı - Doktor&Hemşire(08:00-20:00 arası) (Acil durumlarda 24 saat ulaşılabilir)
Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Superior Kara Manzaralı

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Yandan Deniz Manzaralı

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deniz Manzaralı

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suit

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Taj Mahal Aile Odası

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Kara Manzara (ROH)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Deniz Manzara (ROH)

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 1 Nisan 2021 - 15 Ekim 2021 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile, rezervasyonlarınızı hiç bir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihlerine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde ödeme şekli ile aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon için istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyon güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Sigorta ürünü iptal edilemez prim iadesi yapılamaz.
  • Sigorta ücreti için;
    1-1.000 TL arası 10 TL;
    1.001 -1 500 TL arası 15 TL;
    1.501- 2.000 TL arası 20 TL;
    2.001 - 2.500 TL arası 25 TL;
    2.501 - 3.000 TL arası 30 TL;
    3.001 - 3.500 TL arası 35 TL;
    3.501 - 4.000 TL arası 40 TL;
    4.001 - 4.500 TL arası 45 TL;
    4.501 – 5.000 TL arası 50 TL;
    5.001 TL - 5.500 TL arası 55 TL;
    5.501 TL - 6.000 TL 60 TL;
    6.001 TL - 6.500 TL 65 TL;
    6.501 TL - 7.000 TL 70 TL ödenmelidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.10.2019 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.10.2021

  • Toplam rezervasyon tutarından kişi başı sadece 500 TL ön ödeme alınır, geriye kalan bakiye otele giriş tarihinden 21 gün önce ödenir.
  • 500 TL ön ödeme ve kalan bakiye 18'e varan taksit seçenekleri ile ödenebilir.
  • Sadece otel konaklamaları için kişi başı 500TL ödenir. Ekstra hizmet ve uçak, ulaşım, transfer işlemlerinde geçerli değildir, bu hizmetler için tam ücret alınır.
  • 500 TL kampanyası web sitesi üzerinden ve çağrı merkezi ile yapılacak rezervasyon işlemlerinde geçerlidir.
  • Online rezervasyonlarda ödeme sayfasında "500 TL Kampanyası ile Ödeme " sekmesi seçilerek yapılabilir.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2020 - 31.10.2021

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2021
    ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
    HİJYEN
    Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
    geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
    Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
    GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
    HİJYEN
    İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

    OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
    HİJYEN
    Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
    misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
    Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
    HİJYEN
    Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
    kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
    MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    HİJYEN
    Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
    Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
    sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    (Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
    kullanabilmektedirler.
    HAVUZ VE PLAJLAR
    HİJYEN
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
    KİŞİSEL MESAFE
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
    SPA ve FITNESS CENTER
    HİJYEN
    Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    TOPLANTI SALONLARI
    HİJYEN
    Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
    HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
    Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
    misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
    YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
    Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
    DİĞER ÖNLEMLER
    TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
    Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
    ATIK YÖNETİMİ
    Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
    HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
    Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
    SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
    Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
    Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları