Royal Asarlık Beach

Muğla, Bodrum, Gümbet |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Blokajı Tesise Ait Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Promo Oda

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Kara Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Relax Oda Kara Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Relax Oda Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Relax Aile Odası

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Bodrum, Gümbet mevkiinde bulunan tesis; Milas Bodrum Havalimanına 35 km, Bodrum’a 3 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. A’la carte restaurantların açılış kapanış tarihleri, gün ve saatleri talep, müsaitlik ve hava şartlarına bağlı olarak otel tarafından belirlenir.

A la carte restoranlar, minimum 5 gecelik konaklamalarda rezervasyonlu ve konaklama süresince bir kez ücretsiz.
A la carte restoranlar 15.05-15.10 tarihleri arasında hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • İtalyan A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı

  • Osmanlı A la Carte Restoran - Osmanlı Mutfağı

  • Çin A la Carte Restoran - Çin Mutfağı

  • Balık A la Carte Restoran - Balık Restoranı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-08.00 Erken Kahvaltı
    08.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    11.00-18.00 Pastane
    12.30-14.00 Öğle Yemeği
    12.30-16.30 Snack Öğle Yemeği
    17.00-18.00 Çay Saati (Kuru Pasta ve Kek İle)
    19.30-21.00 Akşam Yemeği
    00.00-01.00 Gece Çorbası
    00.00-07.00 Sandviç Servisi
  • Denize sıfır konumda bulunan tesisin kendine ait 100 m uzunluğunda 2 adet kum-çakıl karışık plajı bulunmaktadır.

  • Tesiste 2 adet açık yüzme havuzu, kapalı havuz ve çocuk havuzu bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.
  • Tesiste çocuk misafirler için; açık çocuk oyun alanı bulunmaktadır.
  • Balayı konseptine özel deniz kenarında kahvaltı servisi

  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odaya meyve sepeti ve şarap ikramı

  • Giriş ertesi günü talep edilen saatte odaya ücretsiz kahvaltı servisi

  • 2021 Yaz Sezonunda SPA Wellness hizmetleri verilmektedir.
    COVID 19 ÖNLEMLERİ

  • A la Carte restoranların kullanımı için minimum 5 gece konaklama şartı getirilmiştir.

  • SPA Wellness hizmetleri (Hamam-sauna-kapalı havuz) ikinci bir bildirime kadar durdurulmuştur.

  • Tesiste vale hizmeti verilmeyecektir. Misafirler araçlarını gösterilen alanlara bırakabilirler.

  • Otel Mini Club hizmeti vermeyecektir. Açık oyun alanında misafirler çocukları ile ilgilenebilirler.

  • Ücretli ve ücretsiz oda servisi hizmeti verilmeyecektir. Misafirler yeme-içme alanlarını kullanabilirler.

  • Soft animasyon kısıtlamalı olarak devam edecektir.

  • Plaj havluları günde kişi başı 1 adet olarak misafirlerin kullanımına sunulacaktır.

  • Disco hizmeti, resmi pandemi önlemleri kapsamına göre verilecektir.

  • Kuaför hizmeti verilmeyecektir.


  • Ön Büro Faaliyetleri

  • Resepsiyona girişte misafirlerin vücut ısıları ölçülecek, valiz ve çantaları da dahil olmak üzere dezenfekte edilecektir.

  • Check in esnasında sosyal mesafe kuralına uyularak işlem yapılır. Bu mesafe yerlere çizgi çekilerek uygulanır.

  • Karşılama esnasında misafire kolonya ikram edilecektir.

  • Resepsiyon girişinde dezenfektan standı bulunacaktır.

  • Gelen misafirlere misafir bilgi formu doldurtularak son günlerde ziyaret ettikleri ülkeler ve ülkemizde kendileriyle irtibata geçilecek adres ve telefon numarası paylaşmaları, Covid 19 sürecinde gerekirse kişisel bilgilerinin yetkili kurumlarla paylaşılacağına dair K.V.K.K. gereği açık rızasının alınması ve misafirin konaklama süresince veya sonrasında virüsün bulaşması da dahil olmak üzere ortaya çıkabilecek olumsuzluklardan dolayı konaklama işletmesinin hukuki olarak bir sorumluluğunun bulunmadığı yönünde düzenleme yapılacaktır. Resepsiyon, Lobi gibi yoğunluğun yaşandığı bölümlerde yerlere çizgi çekilerek işaretlenmesiyle sosyal mesafe ayarlanacaktır. Sosyal mesafe kuralına bağlı kalınacak ve uymayan misafirler uyarılacaktır.
    • Resepsiyon bölgesinde bulunan masalar arasında en az 1,5 m sandalyeler arası ise en az 80 cm mesafe bırakılacaktır.
    • Tesisimize giriş yapan misafirlerimize odalarına eşlik edildiği sırada otel ve Korona virüs hakkında bilgilendirme yapılır.
    • Odalar uygun şekilde havalandırılmış ve dezenfekte edilmiş olarak misafire teslim edilir. Aynı şekilde tüm oda ve havlu kartları dezenfekte edilmiş olarak misafire teslim edilir.
    • Resepsiyonda misafirlerin kişisel eşyalarını (cep telefonu, tablet, vb.) dezenfekte edebilmeleri için dezenfektan bulundurulacaktır. Enfekte atıkların yönetmelikler doğrultusunda toplanabilmesi için Resepsiyon bölgesinde 'Enfekte Atık Kutuları'bulundurulacaktır. Resepsiyon görevlileri Covid 19 ile ilgili bilgi sahibidir. Gereken durumlarda misafirlerimize yardımcı olacaklardır. Resepsiyon bölgesinde en az 3 farklı dilde Covid 19 ile ilgili bilgilendirme broşürleri bulundurulacaktır. Check-in saati, daha verimli temizlik yapabilmesi ve odaların havalandırılması için saat 14:00 dan sonra olacak şekilde işlem yapılacaktır.
    • Karşılama için kullandığımız materyaller (tepsi, bardak, masa) düzenli olarak dezenfekte edilecektir. Ön büro deski 15 dakikada bir dezenfekte edilecektir. Misafirlerimizin temas edebileceği tüm alanlar 24 saat boyunca sıklıkla dezenfekte edilir.
    • Otelimiz de gerekli izolasyonun sağlanması amacı ile Vale hizmeti verilmeyecektir.
    • Misafirlerden pasaport veya kimlik alınmadan, bilgilerin doğruluğundan emin olarak form doldurma işlemi yapılacaktır.
    • Sağlık ve seyahat detayları varsa belgeleri kontrol edilecektir.
    • Santral çalışanları en az ön tarafta duran personel kadar otelde uygulanan önlemlere hâkim olacak ve telefonla gelebilecek sorulara eksiksiz ve doğru şekilde yanıt verebilecektir.
    • Santraldeki bilgisayarın ve telefonun diğer personel tarafından kullanımına izin verilmeyecektir.
    • Ofis içleri sık sık havalandırılacaktır.
    • Otelde 24 saat görevli sağlık personeli bulundurulacaktır. İletişim için resepsiyona başvurulması rica olunur.
    MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    • Misafir ilişkileri personeli misafirle konuşurken sosyal mesafe kuralına uyacaktır.
    • Misafir İlişkileri ofisinde kolonya, dezenfektan bulundurulması ve kullanılan materyallerin sıklıkla dezenfekte edilmesi sağlanacaktır.
    • Otel içerisinde hasta ya da hasta görünümlü tüm misafirler doktor ofisine ve yönetime bildirilecektir. Aynı şekilde hastaneye giden misafirlerin sağlık durumları takip edilecektir
    • Misafir ilişkileri personeli teşiş içindeki Covid 19 için alınmış tüm önlemleri bilmek, takip etmek ve misafir sorduğunda cevap verebilmek zorundadır.
    KAT HİZMETLERİ
    • Misafir ile temas halinde olan tüm personel maske ve eldiven kullanacaktır. Oda temizliğini yapacak görevli, temizliği tek kullanımlık eldiven ile yapacak.
    • Odalardan çıkan tibbi atıklar tek kullanımlık eldiven ile tıbbi atık poşetine atılacaktır.
    • Odalarda kesinlikle broşür bulundurulmayacak.
    • Misafir odalarında bulunan bukletler tek kullanımlık poşetler içinde misafire sunulur.
    • Odalarda kullanılan havlu, çarşaf vb. tekstil ürünleri günlük değiştirilir. Tüm tekstil ürünleri uygun hijyen kuralları çerçevesinde yıkanır.
    • Misafir plaj havluları kişi sayısı kadar odalara bırakılacaktır ve her gün odalardan kirlileri alınarak yenisi ile değiştirilecektir.
    • Çıkış sonrası odalar temizlikten sonra dezenfekte edilecektir.
    • Temizlik sırasında ve sonrasında odalar havalandırılacaktır.
    • Kullanılan bütün ekipmanların (araba, kova, faraș, bez, vs) düzenli temizlikleri ardından alkol bazlı yüzey dezenfektani ile dezenfeksiyonu gerçekleştirilecektir.
    • Konaklamaya hazır odanın kapısına odanın tüm hijyen kontrollerinden geçtiğine dair BİLGİLENDİRME asılacak.
    • Covid 19 teşhisi konulan misafirin odasındaki nevresim, çarşaf havlu gibi tüm tekstil malzemeleri ayrı poşetlere konularak, çamaşırhane veya otel dışında çamaşır yıkama hizmeti alınan firmaya verilir.
    KAT HİZMETLERİ GENEL ALANLAR
    • Kapı kolları, asansör düğmeleri, genel alan wc'ler, tırabzanlar, vb. sık dokunulan nesnelere özel dikkat gösterilerek görevli personel tarafından sürekli dezenfekte edilecektir.
    • Havuz ve sahil bölgesinde şezlong aralarına kanunca ön görülen mesafe aralığı bırakılacak, sehpa, sandalye vb. malzemeler düzenli olarak alkol bazlı yüzey dezenfektanı ile dezenfekte edilecektir.
    • Asansörlerin belirlenen kişi sayısı kadar kullanılmasına dikkat edilecek ve uyarı bilgilendirmeler asılacaktır.
    YİYECEK & İÇECEK
    • Restoranlarımız sosyal mesafe kuralına uygun şekilde dizayn edilip, misafire bu yönde hizmet verir. Tüm restoran girişlerinde hijyen paspasları bulundurulur.
    • Açık büfe hizmeti misafirle büfe arasına 1,5 m'lik şeritle boşluk bırakılarak verilecektir. Misafirler tüm büfeyi görecektir. Tabakları isteklerine bağlı olarak aşçılar tarafından verilecektir. Büfede
    kesinlikle masa kullanımı olmayacaktır.
    • Misafirlerimiz alakart bölgesinde bulunan Pastane bölümüne gittiklerinde Mutfak personeli tarafından kendilerine 2 seçenek sunulacaktır; tek kullanımlık tabak-çatal veya yüksek sıcaklıkta dezenfekte edilmiş porselen tabak, çatal vb. Restoranimizda tüm oturma düzeni ve kapasitemiz sosyal mesafeye uygun şekilde düzenlenmiştir. Masalar arası mesafe en az 1,5 m olacaktır. Yürüme alanları ve geçişler genişletilerek rahat ve konforlu hale getirilmiştir.
    • Tüm restoran girişlerinde el dezenfekte noktaları bulundurulacaktır.
    • Tüm restoranlar çalışma saatleri sonunda dezenfekte edilecektir. (Tüm yüzeyler, ekipmanlar, havalandırma)
    • Dezenfeksiyon işlemleri sırasında alan kullanıma kapalıdır. Yalnızca sanitasyon ekibi içeride olacaktır.
    •Tüm tabak, çatal, kaşık ve bardaklar yüksek sıcaklıklarda (85 C ve üstü) dezenfekte edilir. Restoran masalarında ki bıçak, çatal, kaşıklar tek kullanımlık paketler içinde olacaktır. Masada sunulan tuz, karabiber vb. ürünler de tek kullanımlık olarak sunulacaktır.
    • Misafir kullanımından sonra, masa ve sandalyeler dezenfektan ile silinip bir sonraki misafirimiz için hazır hale getirilecektir.
    • Bebeği olan misafirlerimizin kullandığı mama sandalyeleri her kullanım sonrasında uygun dezenfektanlarla dezenfekte edilir. Dezenfekte sonrası streçlenerek kullanıma hazır hale getirilir.
    • Masa üzerinde herhangi bir servis (çatal, kaşık, bıçak, vb.) olmayacaktır. Masa Üstü servis takımları misafir geldikten sonra masaya konulacaktır.
    • Su servisi isteğe göre 0,33 cl kişiye özel ya da 1 litrelik şişeler halinde masaya özel servis edilecektir. Misafir içecek taleplerinde, isteğe göre cam bardak ya da tek kullanımlık bardaklar ile servis yapılacaktır. İçecek servisi, içeceğin niteliğine göre cam bardak ya da tek kullanımlık bardaklarda servis edilecektir.
    • Fişek şekerlerin kullanımına devam edilip, ortak kullanılacak şekerliklerin masalarda bulunması söz konusu olmayacaktır. Misafire kaç şeker istediği sorulup istenen adet personel tarafından servis edilecektir.
    • Ayrıca maske ve eldiven gibi koruyucu ekipman isteyen misafirlerimize, bu imkân sağlanacaktır.
    • Plaj servislerinde mümkün oranda tek kullanımlık ürünler tercih edilecektir.
    AÇIK BÜFE
    •Her mesai başlangıcında mutfak şefi ve yardımcıları tarafından tüm mutfak ve bulaşık ekibine Covid 19 bilgilendirme toplantısı yapılacaktır. Covid 19 hakkında genel bilgi verilip, büfe ve mutfak içerisinde nasıl çalışılacağı, uyulacak kurallar ve tek kullanımlık koruyucu malzemeleri (bone, maske, eldiven) takmaları sağlanacaktır.
    • Personelimiz her 15 dakikada bir elini yıkayıp dezenfekte edecek.
    • Geceden yapılan ekmek çeşitlerimiz gece çalışan şef tarafından hijyen koşullarına uygun şekilde servis edilecektir.
    • Mezeler, zeytinyağlılar ve salatalar önceden hazırlanır, açık büfede şef tarafından servis edilir. Kesinlikle misafirin maşa ile teması engellenir. Sıcak yemeklerimiz ve izgara çeşitlerimiz önceden hazırlanıp misafirimize açık büfede şef tarafından sunulacaktır.
    • Tatlılarımız açık büfeye hazır bir şekilde konulup, misafirlerimizin isteği doğrultusunda şef tarafından servis edilecektir.
    • Kahvaltı, şef tarafından servis edilecektir.
    ODA HİZMETLERİ
    • İzolasyon kuralı gereğioda servisi hizmeti verilmeyecektir.
    • Minibar Ürünleri dezenfekte edildikten sonra dolaplara konulacaktır.
    • Ürün taşınmasında, güzergahlar belirlenecek ve trafik minimum
    seviyede tutulacak. Ürün dağıtımları, belirlenen personel ve saatlerde yapılarak, üretim yapılan yerlere kısıtlı giriş - çıkış sağlanacaktır. Ürünler depodan dezenfekte edilmiş şekilde alınacaktır.
    A LA CARTE
    • Kahvaltı sıcak ürünleri ilgili personel tarafından masaya servis edilecektir.
    • Tüm ekmek çeşitleri, dilimli şekilde, paketlenmiş olarak servis edilecektir.
    • Zeytin çeşitlerimiz, tek kullanımlık kaplarda kişiye özel servis edilecektir.
    • Tüm meyve ve salatalar şefler tarafından masaya servis edilecektir.
    • Taze pişirilmiş izgara ürünler , misafirlerimize şeflerimiz tarafından servis edilecektir.
    • Firindan taze çıkan ürünler, şeflerimiz tarafından servis edilecektir.
    BARLAR /b>
    • Bar tezgahları, yüzey dezenfektanı ile sürekli silinecektir.
    • Tüm ünitelerde, tek kullanımlık bezler (tercihen havlu peçete) kullanılacaktır.
    • Bar tabureleri sosyal mesafe kuralına göre azaltılacaktır.
    • Bulaşık yıkama makinelerinin suyu her on yıkamada bir dezenfekte edilecektir.
    • Tüm buz makineleri gün bitimi boşaltılarak dezenfekte edilecektir.
    • Bar malzemeleri (pipetler, kibrit, vb.) kapalı poşetlerde muhafaza edilecektir. Bar ürünleri, soğutucu dolap içerisinde duracaktır.
    • Bar set üstü ekipmanları ( shaker, bar kaşığı vb.) her kullanım sonrası dezenfekte edilecek olup, gün sonunda ise Suma Dip K1 de bekletilecektir.
    • Barda görevli olan personel sabitlenecek olup, zorunlu değişimlerde dezenfeksiyon prosedürü uygulanacaktır.
    • Misafirlerimiz bar bölümünden içecek istediklerinde kendilerine yine 2 seçenek sunulacaktır; kullan at bardak veya sterilize edilmiş cam bardak.
    FİTNESS /SPA
    • Misafirlerimiz için tüm fitness ekipmanları kullanım öncesi ve sonrası
    görevli personel tarafından dezenfekte edilir. Tüm fitness girişlerinde el dezenfektanlığı bulunur. Tüm fitness wc'leri de uygun dezenfeksiyon ürünleri ile dezenfekte edilip ve bu işlem kayıt altına
    alınır.
    • Tüm temizlik ve dezenfeksiyon usulüne uygun şekilde gerçekleştirilecektir.
    • Tüm Fitness-Spa alanları sık aralıklarla dezenfekte edilir ve günlük havalandırılması sağlanır.
    • Fitness içinde yer alan tüm bireysel egzersiz cihazlarının arasında en az 2 mt. olacak şekilde yerleşim planlaması yapılmıştır.
    SAHİL
    • Sahil bölümünde bulunan şezlonglar güvenli mesafe kuralına göre aralarında 1,5 m olacak şekilde dizayn edilmiştir.
    • Sahil çevresinde bulunan wc'ler düzenli aralıklarla dezenfekte edilip kayıt altına alınmaktadır.
    • Plaj havluları temizlik personeli tarafından kişi başı 1 adet olacak şekilde her gün odaya bırakılacaktır.
    HAVUZLAR
    • Misafirler havuza girmeden önce duş almaları konusunda uyarılır ve teşvik edilir. Uyarı panoları yapılarak misafirler yönlendirilir.
    • Tüm havuz girişlerinde hijyen paspasları ve ayak dezenfeksiyon sıvıları bulundurulur. Havuz başında ki şezlong, sehpa, sandalye vb. malzemeler her kullanım sonrası dezenfekte edilir. Havuzlarda klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm arasında tutulur. Günde en az 4 defa kontrol edilir ve misafirin göreceği alana kayıtlar yazılır. Misafirlerin çocukları için yanlarında getirdikleri şahsi oyuncaklar için dezenfeksiyon işlemi uygulanmalı ya da havuz içerisinde kullanımının önüne geçilmeli.
    MİNİ KULÜP
    • İzolasyon şartları gereği çocuk oyun alanları açılmayacaktır.
    ANİMASYON-EĞLENCE
    • Katılımcılardan mutlaka spor ayakkabı giymeleri istenir aksi takdirde aktiviteye alınamazlar.
    • Aktiviteler açık alanlarda gerçekleştirilecektir. Aktivite alanında dezenfektan bulunmaktadır. Aktivitede kullanılacak olan pilates matları üzeri havlu ile kapatılacak ve aktivite sonrası dezenfekte edilecektir. Misafirler sosyal mesafeye uygun şekilde konumlandırılacak kapasite fazlasında misafir bir sonraki güne aktarılacaktır.
    • Dışarıdan gelecek olan canlı müzik ve şov grupları için alınacak önlemler aşağıdaki gibidir:
    • Otel girişinde güvenlik tarafından ateş ölçümü ve dezenfektan işlemi uygulanacaktır, maske temini sağlanacaktır.
    • Daha önceden onlar için ayrılmış alanda oturup yemeklerini yedikten sonra misafire temas etmeyecek şekilde kulislerine tekrar döneceklerdir. Kulise gelecek olan gruba kişi sayısı kadar içecek ve meşrubat verilecektir. Sahne şovları ve canlı müzikler sosyal mesafe kurallarına uygun
    yapılıp kareografiler buna göre düzenlenir.
    • Çocuk şovları ve yetişkinler için yapılacak aktivitelerde kesinlikle misafir teması sağlanmaz.
    TEKNİK SERVİS
    • Tabak, çatal, bardak vb. gereçlerin yıkama Ünitelerinin tam
    dezenfeksiyonu sağlanacaktır.
    • Çıkış yapılan odaların klimaları dezenfekte edilecektir.
    • Tüm genel alan klima filtreleri haftada bir dezenfekte edilecektir.
    • Tüm havuzlarda günlük minimum 4 kez ölçüm yapılır, bu ölçümler misafirlerin görebildiği alanlara yazılır. Rutin ölçümlerde 2 ppm klor
    olacak şekilde dozajlama yapılır.
    • Tüm havuzların ters yıkamaları günlük yapılır. Tüm havuzlar her gece
    şoklama yapılarak dezenfekte edilir.
    • Tüm havuzlar haftada bir şok klorlanır. Temizlik ve dezenfeksiyonun
    yeterliliğini doğrulamak üzere 15 günde bir akredite laboratuvarlarda havuz suyunun analizi yaptırılır ve misafir panolarına bu değerler asılır. Su depolarımız ve boyler tanklarımızın boşaltılarak dezenfekte edilmesine, kullanım suyu klorla 0,3-0,5 ppm aralığında tutulmaya
    devam edilecektir.
    • Özellikle misafir odası arızalarında olmak üzere; yiyecek-içecek,
    depo, hazırlık, sunum alanlarındaki arıza ve kontrollerde maske ve
    eldiven kullanılacaktır.
    • Teknik depolar ULV ile dezenfekte edilmeye devam edilecektir.
    • Teknik servisteki tüm ekipmanların yıllık periyodik bakımları eksiksiz
    yaptırılacaktır.
  • 2021 Sezonunda Otelimizde Vale Hizmeti verilmeyecektir. Misafirler araçlarını gösterilen alanlara bırakabilirler.
    2021 Sezonunda Otelimiz Mini Club hizmeti vermeyecektir. Açık oyun alanında misafirler Çocukları ile ilgilenebilirler
    2021 Sezonunda Otelimizde Ücretli yada Ücretsiz Oda Servisi hizmeti verilmeyecektir. Misafirlerimiz Yeme-İçme Alanlarını kullanabilirler.
    2021 Sezonunda Otelimizde Soft Animasyon kısıtlamalı olarak devam edecektir.
    2021 Sezonunda Otel Disco su
  • Tesis havuzuna haşema ile girilebilmektedir.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
  • Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Restaurant
    • Bar
    • Çocuk Havuzu
    • Dart
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Lobi
    • Masa Tenisi
    • Minder
    • Minibar
    • Otopark
    • Şemsiye
    • Şezlong

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Berber
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • İnternet Cafe
    • İthal İçecekler
    • Jakuzi
    • Kese
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Motorlu Su Sporları
    • Oto Kiralama
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Kapalı Havuz
    • Genç Dostu
    • Kum Çakıl Plaj
    • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    COVID 19 ÖNLEMLERİ

  • A la Carte restoranların kullanımı için minimum 5 gece konaklama şartı getirilmiştir.

  • SPA Wellness hizmetleri (Hamam-sauna-kapalı havuz) ikinci bir bildirime kadar durdurulmuştur.

  • Tesiste vale hizmeti verilmeyecektir. Misafirler araçlarını gösterilen alanlara bırakabilirler.

  • Otel Mini Club hizmeti vermeyecektir. Açık oyun alanında misafirler çocukları ile ilgilenebilirler.

  • Ücretli ve ücretsiz oda servisi hizmeti verilmeyecektir. Misafirler yeme-içme alanlarını kullanabilirler.

  • Soft animasyon kısıtlamalı olarak devam edecektir.

  • Plaj havluları günde kişi başı 1 adet olarak misafirlerin kullanımına sunulacaktır.

  • Disco hizmeti, resmi pandemi önlemleri kapsamına göre verilecektir.

  • Kuaför hizmeti verilmeyecektir.


  • Ön Büro Faaliyetleri

  • Resepsiyona girişte misafirlerin vücut ısıları ölçülecek, valiz ve çantaları da dahil olmak üzere dezenfekte edilecektir.

  • Check in esnasında sosyal mesafe kuralına uyularak işlem yapılır. Bu mesafe yerlere çizgi çekilerek uygulanır.

  • Karşılama esnasında misafire kolonya ikram edilecektir.

  • Resepsiyon girişinde dezenfektan standı bulunacaktır.

  • Gelen misafirlere misafir bilgi formu doldurtularak son günlerde ziyaret ettikleri ülkeler ve ülkemizde kendileriyle irtibata geçilecek adres ve telefon numarası paylaşmaları, Covid 19 sürecinde gerekirse kişisel bilgilerinin yetkili kurumlarla paylaşılacağına dair K.V.K.K. gereği açık rızasının alınması ve misafirin konaklama süresince veya sonrasında virüsün bulaşması da dahil olmak üzere ortaya çıkabilecek olumsuzluklardan dolayı konaklama işletmesinin hukuki olarak bir sorumluluğunun bulunmadığı yönünde düzenleme yapılacaktır. Resepsiyon, Lobi gibi yoğunluğun yaşandığı bölümlerde yerlere çizgi çekilerek işaretlenmesiyle sosyal mesafe ayarlanacaktır. Sosyal mesafe kuralına bağlı kalınacak ve uymayan misafirler uyarılacaktır.
    • Resepsiyon bölgesinde bulunan masalar arasında en az 1,5 m sandalyeler arası ise en az 80 cm mesafe bırakılacaktır.
    • Tesisimize giriş yapan misafirlerimize odalarına eşlik edildiği sırada otel ve Korona virüs hakkında bilgilendirme yapılır.
    • Odalar uygun şekilde havalandırılmış ve dezenfekte edilmiş olarak misafire teslim edilir. Aynı şekilde tüm oda ve havlu kartları dezenfekte edilmiş olarak misafire teslim edilir.
    • Resepsiyonda misafirlerin kişisel eşyalarını (cep telefonu, tablet, vb.) dezenfekte edebilmeleri için dezenfektan bulundurulacaktır. Enfekte atıkların yönetmelikler doğrultusunda toplanabilmesi için Resepsiyon bölgesinde 'Enfekte Atık Kutuları'bulundurulacaktır. Resepsiyon görevlileri Covid 19 ile ilgili bilgi sahibidir. Gereken durumlarda misafirlerimize yardımcı olacaklardır. Resepsiyon bölgesinde en az 3 farklı dilde Covid 19 ile ilgili bilgilendirme broşürleri bulundurulacaktır. Check-in saati, daha verimli temizlik yapabilmesi ve odaların havalandırılması için saat 14:00 dan sonra olacak şekilde işlem yapılacaktır.
    • Karşılama için kullandığımız materyaller (tepsi, bardak, masa) düzenli olarak dezenfekte edilecektir. Ön büro deski 15 dakikada bir dezenfekte edilecektir. Misafirlerimizin temas edebileceği tüm alanlar 24 saat boyunca sıklıkla dezenfekte edilir.
    • Otelimiz de gerekli izolasyonun sağlanması amacı ile Vale hizmeti verilmeyecektir.
    • Misafirlerden pasaport veya kimlik alınmadan, bilgilerin doğruluğundan emin olarak form doldurma işlemi yapılacaktır.
    • Sağlık ve seyahat detayları varsa belgeleri kontrol edilecektir.
    • Santral çalışanları en az ön tarafta duran personel kadar otelde uygulanan önlemlere hâkim olacak ve telefonla gelebilecek sorulara eksiksiz ve doğru şekilde yanıt verebilecektir.
    • Santraldeki bilgisayarın ve telefonun diğer personel tarafından kullanımına izin verilmeyecektir.
    • Ofis içleri sık sık havalandırılacaktır.
    • Otelde 24 saat görevli sağlık personeli bulundurulacaktır. İletişim için resepsiyona başvurulması rica olunur.
    MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    • Misafir ilişkileri personeli misafirle konuşurken sosyal mesafe kuralına uyacaktır.
    • Misafir İlişkileri ofisinde kolonya, dezenfektan bulundurulması ve kullanılan materyallerin sıklıkla dezenfekte edilmesi sağlanacaktır.
    • Otel içerisinde hasta ya da hasta görünümlü tüm misafirler doktor ofisine ve yönetime bildirilecektir. Aynı şekilde hastaneye giden misafirlerin sağlık durumları takip edilecektir
    • Misafir ilişkileri personeli teşiş içindeki Covid 19 için alınmış tüm önlemleri bilmek, takip etmek ve misafir sorduğunda cevap verebilmek zorundadır.
    KAT HİZMETLERİ
    • Misafir ile temas halinde olan tüm personel maske ve eldiven kullanacaktır. Oda temizliğini yapacak görevli, temizliği tek kullanımlık eldiven ile yapacak.
    • Odalardan çıkan tibbi atıklar tek kullanımlık eldiven ile tıbbi atık poşetine atılacaktır.
    • Odalarda kesinlikle broşür bulundurulmayacak.
    • Misafir odalarında bulunan bukletler tek kullanımlık poşetler içinde misafire sunulur.
    • Odalarda kullanılan havlu, çarşaf vb. tekstil ürünleri günlük değiştirilir. Tüm tekstil ürünleri uygun hijyen kuralları çerçevesinde yıkanır.
    • Misafir plaj havluları kişi sayısı kadar odalara bırakılacaktır ve her gün odalardan kirlileri alınarak yenisi ile değiştirilecektir.
    • Çıkış sonrası odalar temizlikten sonra dezenfekte edilecektir.
    • Temizlik sırasında ve sonrasında odalar havalandırılacaktır.
    • Kullanılan bütün ekipmanların (araba, kova, faraș, bez, vs) düzenli temizlikleri ardından alkol bazlı yüzey dezenfektani ile dezenfeksiyonu gerçekleştirilecektir.
    • Konaklamaya hazır odanın kapısına odanın tüm hijyen kontrollerinden geçtiğine dair BİLGİLENDİRME asılacak.
    • Covid 19 teşhisi konulan misafirin odasındaki nevresim, çarşaf havlu gibi tüm tekstil malzemeleri ayrı poşetlere konularak, çamaşırhane veya otel dışında çamaşır yıkama hizmeti alınan firmaya verilir.
    KAT HİZMETLERİ GENEL ALANLAR
    • Kapı kolları, asansör düğmeleri, genel alan wc'ler, tırabzanlar, vb. sık dokunulan nesnelere özel dikkat gösterilerek görevli personel tarafından sürekli dezenfekte edilecektir.
    • Havuz ve sahil bölgesinde şezlong aralarına kanunca ön görülen mesafe aralığı bırakılacak, sehpa, sandalye vb. malzemeler düzenli olarak alkol bazlı yüzey dezenfektanı ile dezenfekte edilecektir.
    • Asansörlerin belirlenen kişi sayısı kadar kullanılmasına dikkat edilecek ve uyarı bilgilendirmeler asılacaktır.
    YİYECEK & İÇECEK
    • Restoranlarımız sosyal mesafe kuralına uygun şekilde dizayn edilip, misafire bu yönde hizmet verir. Tüm restoran girişlerinde hijyen paspasları bulundurulur.
    • Açık büfe hizmeti misafirle büfe arasına 1,5 m'lik şeritle boşluk bırakılarak verilecektir. Misafirler tüm büfeyi görecektir. Tabakları isteklerine bağlı olarak aşçılar tarafından verilecektir. Büfede
    kesinlikle masa kullanımı olmayacaktır.
    • Misafirlerimiz alakart bölgesinde bulunan Pastane bölümüne gittiklerinde Mutfak personeli tarafından kendilerine 2 seçenek sunulacaktır; tek kullanımlık tabak-çatal veya yüksek sıcaklıkta dezenfekte edilmiş porselen tabak, çatal vb. Restoranimizda tüm oturma düzeni ve kapasitemiz sosyal mesafeye uygun şekilde düzenlenmiştir. Masalar arası mesafe en az 1,5 m olacaktır. Yürüme alanları ve geçişler genişletilerek rahat ve konforlu hale getirilmiştir.
    • Tüm restoran girişlerinde el dezenfekte noktaları bulundurulacaktır.
    • Tüm restoranlar çalışma saatleri sonunda dezenfekte edilecektir. (Tüm yüzeyler, ekipmanlar, havalandırma)
    • Dezenfeksiyon işlemleri sırasında alan kullanıma kapalıdır. Yalnızca sanitasyon ekibi içeride olacaktır.
    •Tüm tabak, çatal, kaşık ve bardaklar yüksek sıcaklıklarda (85 C ve üstü) dezenfekte edilir. Restoran masalarında ki bıçak, çatal, kaşıklar tek kullanımlık paketler içinde olacaktır. Masada sunulan tuz, karabiber vb. ürünler de tek kullanımlık olarak sunulacaktır.
    • Misafir kullanımından sonra, masa ve sandalyeler dezenfektan ile silinip bir sonraki misafirimiz için hazır hale getirilecektir.
    • Bebeği olan misafirlerimizin kullandığı mama sandalyeleri her kullanım sonrasında uygun dezenfektanlarla dezenfekte edilir. Dezenfekte sonrası streçlenerek kullanıma hazır hale getirilir.
    • Masa üzerinde herhangi bir servis (çatal, kaşık, bıçak, vb.) olmayacaktır. Masa Üstü servis takımları misafir geldikten sonra masaya konulacaktır.
    • Su servisi isteğe göre 0,33 cl kişiye özel ya da 1 litrelik şişeler halinde masaya özel servis edilecektir. Misafir içecek taleplerinde, isteğe göre cam bardak ya da tek kullanımlık bardaklar ile servis yapılacaktır. İçecek servisi, içeceğin niteliğine göre cam bardak ya da tek kullanımlık bardaklarda servis edilecektir.
    • Fişek şekerlerin kullanımına devam edilip, ortak kullanılacak şekerliklerin masalarda bulunması söz konusu olmayacaktır. Misafire kaç şeker istediği sorulup istenen adet personel tarafından servis edilecektir.
    • Ayrıca maske ve eldiven gibi koruyucu ekipman isteyen misafirlerimize, bu imkân sağlanacaktır.
    • Plaj servislerinde mümkün oranda tek kullanımlık ürünler tercih edilecektir.
    AÇIK BÜFE
    •Her mesai başlangıcında mutfak şefi ve yardımcıları tarafından tüm mutfak ve bulaşık ekibine Covid 19 bilgilendirme toplantısı yapılacaktır. Covid 19 hakkında genel bilgi verilip, büfe ve mutfak içerisinde nasıl çalışılacağı, uyulacak kurallar ve tek kullanımlık koruyucu malzemeleri (bone, maske, eldiven) takmaları sağlanacaktır.
    • Personelimiz her 15 dakikada bir elini yıkayıp dezenfekte edecek.
    • Geceden yapılan ekmek çeşitlerimiz gece çalışan şef tarafından hijyen koşullarına uygun şekilde servis edilecektir.
    • Mezeler, zeytinyağlılar ve salatalar önceden hazırlanır, açık büfede şef tarafından servis edilir. Kesinlikle misafirin maşa ile teması engellenir. Sıcak yemeklerimiz ve izgara çeşitlerimiz önceden hazırlanıp misafirimize açık büfede şef tarafından sunulacaktır.
    • Tatlılarımız açık büfeye hazır bir şekilde konulup, misafirlerimizin isteği doğrultusunda şef tarafından servis edilecektir.
    • Kahvaltı, şef tarafından servis edilecektir.
    ODA HİZMETLERİ
    • İzolasyon kuralı gereğioda servisi hizmeti verilmeyecektir.
    • Minibar Ürünleri dezenfekte edildikten sonra dolaplara konulacaktır.
    • Ürün taşınmasında, güzergahlar belirlenecek ve trafik minimum
    seviyede tutulacak. Ürün dağıtımları, belirlenen personel ve saatlerde yapılarak, üretim yapılan yerlere kısıtlı giriş - çıkış sağlanacaktır. Ürünler depodan dezenfekte edilmiş şekilde alınacaktır.
    A LA CARTE
    • Kahvaltı sıcak ürünleri ilgili personel tarafından masaya servis edilecektir.
    • Tüm ekmek çeşitleri, dilimli şekilde, paketlenmiş olarak servis edilecektir.
    • Zeytin çeşitlerimiz, tek kullanımlık kaplarda kişiye özel servis edilecektir.
    • Tüm meyve ve salatalar şefler tarafından masaya servis edilecektir.
    • Taze pişirilmiş izgara ürünler , misafirlerimize şeflerimiz tarafından servis edilecektir.
    • Firindan taze çıkan ürünler, şeflerimiz tarafından servis edilecektir.
    BARLAR /b>
    • Bar tezgahları, yüzey dezenfektanı ile sürekli silinecektir.
    • Tüm ünitelerde, tek kullanımlık bezler (tercihen havlu peçete) kullanılacaktır.
    • Bar tabureleri sosyal mesafe kuralına göre azaltılacaktır.
    • Bulaşık yıkama makinelerinin suyu her on yıkamada bir dezenfekte edilecektir.
    • Tüm buz makineleri gün bitimi boşaltılarak dezenfekte edilecektir.
    • Bar malzemeleri (pipetler, kibrit, vb.) kapalı poşetlerde muhafaza edilecektir. Bar ürünleri, soğutucu dolap içerisinde duracaktır.
    • Bar set üstü ekipmanları ( shaker, bar kaşığı vb.) her kullanım sonrası dezenfekte edilecek olup, gün sonunda ise Suma Dip K1 de bekletilecektir.
    • Barda görevli olan personel sabitlenecek olup, zorunlu değişimlerde dezenfeksiyon prosedürü uygulanacaktır.
    • Misafirlerimiz bar bölümünden içecek istediklerinde kendilerine yine 2 seçenek sunulacaktır; kullan at bardak veya sterilize edilmiş cam bardak.
    FİTNESS /SPA
    • Misafirlerimiz için tüm fitness ekipmanları kullanım öncesi ve sonrası
    görevli personel tarafından dezenfekte edilir. Tüm fitness girişlerinde el dezenfektanlığı bulunur. Tüm fitness wc'leri de uygun dezenfeksiyon ürünleri ile dezenfekte edilip ve bu işlem kayıt altına
    alınır.
    • Tüm temizlik ve dezenfeksiyon usulüne uygun şekilde gerçekleştirilecektir.
    • Tüm Fitness-Spa alanları sık aralıklarla dezenfekte edilir ve günlük havalandırılması sağlanır.
    • Fitness içinde yer alan tüm bireysel egzersiz cihazlarının arasında en az 2 mt. olacak şekilde yerleşim planlaması yapılmıştır.
    SAHİL
    • Sahil bölümünde bulunan şezlonglar güvenli mesafe kuralına göre aralarında 1,5 m olacak şekilde dizayn edilmiştir.
    • Sahil çevresinde bulunan wc'ler düzenli aralıklarla dezenfekte edilip kayıt altına alınmaktadır.
    • Plaj havluları temizlik personeli tarafından kişi başı 1 adet olacak şekilde her gün odaya bırakılacaktır.
    HAVUZLAR
    • Misafirler havuza girmeden önce duş almaları konusunda uyarılır ve teşvik edilir. Uyarı panoları yapılarak misafirler yönlendirilir.
    • Tüm havuz girişlerinde hijyen paspasları ve ayak dezenfeksiyon sıvıları bulundurulur. Havuz başında ki şezlong, sehpa, sandalye vb. malzemeler her kullanım sonrası dezenfekte edilir. Havuzlarda klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm arasında tutulur. Günde en az 4 defa kontrol edilir ve misafirin göreceği alana kayıtlar yazılır. Misafirlerin çocukları için yanlarında getirdikleri şahsi oyuncaklar için dezenfeksiyon işlemi uygulanmalı ya da havuz içerisinde kullanımının önüne geçilmeli.
    MİNİ KULÜP
    • İzolasyon şartları gereği çocuk oyun alanları açılmayacaktır.
    ANİMASYON-EĞLENCE
    • Katılımcılardan mutlaka spor ayakkabı giymeleri istenir aksi takdirde aktiviteye alınamazlar.
    • Aktiviteler açık alanlarda gerçekleştirilecektir. Aktivite alanında dezenfektan bulunmaktadır. Aktivitede kullanılacak olan pilates matları üzeri havlu ile kapatılacak ve aktivite sonrası dezenfekte edilecektir. Misafirler sosyal mesafeye uygun şekilde konumlandırılacak kapasite fazlasında misafir bir sonraki güne aktarılacaktır.
    • Dışarıdan gelecek olan canlı müzik ve şov grupları için alınacak önlemler aşağıdaki gibidir:
    • Otel girişinde güvenlik tarafından ateş ölçümü ve dezenfektan işlemi uygulanacaktır, maske temini sağlanacaktır.
    • Daha önceden onlar için ayrılmış alanda oturup yemeklerini yedikten sonra misafire temas etmeyecek şekilde kulislerine tekrar döneceklerdir. Kulise gelecek olan gruba kişi sayısı kadar içecek ve meşrubat verilecektir. Sahne şovları ve canlı müzikler sosyal mesafe kurallarına uygun
    yapılıp kareografiler buna göre düzenlenir.
    • Çocuk şovları ve yetişkinler için yapılacak aktivitelerde kesinlikle misafir teması sağlanmaz.
    TEKNİK SERVİS
    • Tabak, çatal, bardak vb. gereçlerin yıkama Ünitelerinin tam
    dezenfeksiyonu sağlanacaktır.
    • Çıkış yapılan odaların klimaları dezenfekte edilecektir.
    • Tüm genel alan klima filtreleri haftada bir dezenfekte edilecektir.
    • Tüm havuzlarda günlük minimum 4 kez ölçüm yapılır, bu ölçümler misafirlerin görebildiği alanlara yazılır. Rutin ölçümlerde 2 ppm klor
    olacak şekilde dozajlama yapılır.
    • Tüm havuzların ters yıkamaları günlük yapılır. Tüm havuzlar her gece
    şoklama yapılarak dezenfekte edilir.
    • Tüm havuzlar haftada bir şok klorlanır. Temizlik ve dezenfeksiyonun
    yeterliliğini doğrulamak üzere 15 günde bir akredite laboratuvarlarda havuz suyunun analizi yaptırılır ve misafir panolarına bu değerler asılır. Su depolarımız ve boyler tanklarımızın boşaltılarak dezenfekte edilmesine, kullanım suyu klorla 0,3-0,5 ppm aralığında tutulmaya
    devam edilecektir.
    • Özellikle misafir odası arızalarında olmak üzere; yiyecek-içecek,
    depo, hazırlık, sunum alanlarındaki arıza ve kontrollerde maske ve
    eldiven kullanılacaktır.
    • Teknik depolar ULV ile dezenfekte edilmeye devam edilecektir.
    • Teknik servisteki tüm ekipmanların yıllık periyodik bakımları eksiksiz
    yaptırılacaktır.