Rawda Resort Hotel

Balıkesir |

Konum

Balıkesir, Altınoluk mevkiinde bulunan tesis, Edremit Körfez Havalimanına 36 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.

Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.
  • Denize sıfır konumdaki tesisin özel plajı (halk plajı ile birlikte) ve iskelesi bulunmaktadır. Plajda ve havuzda alınan şezlong, şemsiye ve minder ücretsizdir. Plaj ve deniz girişi çakıllı olup, denize girişten sonrası ise kum özelliğine sahiptir.


  • Havuz kullanım saatleri:

    08.00-12.30 saatleri arasında havuz sadece kadınların kullanımına aittir.
    13.00-20.00 saatleri arasında ortak kullanıma açıktır.

    Havuzun etrafı tamamen dış görüntüye kapalı değildir.
    Plaj ve havuz ortak kullanıma açıktır, kadınlara özel ayrıca bir havuz yoktur.
    Hijyen kuralları gereği, bebeklerin, bebek külotu olmadan havuza girmesine izin verilmemektedir.
    Plajda ve havuzda şezlong ücretsizdir, plaj havlusu odalarda mevcuttur.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Halk Plajı
    • İskele
    • Kum, Çakıl karışık plaj
    • Minder
    • Özel Plaj
    • Şemsiye
    • Şezlong
    --
    1-Dünya Sağlık Örgütünü (WHO), Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezlerini (CDC) ve yerel sağlık
    kuruluşlarını COVID-19 ile ilgili en son gelişmeler için yakından takip ediyor, sürecin başlangıcından
    bu yana Sağlık Bakanlığımız prosedürlerini büyük bir titizlik ve hassasiyetle uyguluyoruz.
    2-Otelimiz konaklamanız süresince tüm misafir odaları ve ortak kullanım alanlarındaki yüksek temas
    yüzeyleri (masa yüzeyleri,aydınlatma düğmeleri,kumandalar,kapı kolları,tırabzanlar v.b) kat hizmetleri
    görevlileri tarafından her gün Dünyaca ünlü ve üst standartta hizmet veren ECOLAB. USA şirketi’nin
    TSE, SAĞLIK BAKANLIĞI,DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ onaylı ECOLAB USA marka temizlik ve
    dezenfektan ürünleriyle temizlenmiş ve tüm personelimize ECELAB USA şirketi tarafından COVİT-19
    ile ilgili eğitim,seminer ve hijyen eğitimleri verilmiştir.
    3-Tüm çalışanlarımıza koronavirüs (Covid-19) ile ilgili eğitimler verilmiş, gerekli bilgilendirmeler
    yapılmıştır.(ECOLAB hijyen eğitimi MEB lığı hijyen sertifikaları)
    4- Personelimizin her gün vucüt sıcaklıkları ölçülmekte sağlık durumları kontrol edilmekte ve kayıt
    altına alınmaktadır.
    5- Persolenimizin Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi SÜREÇ OSGB tarafından iş güvenliği eğitimleri ve
    setifikaları verilmiş olup takip ve kontrolü yapılmaktadır.
    6- Resepsiyon, Restoran girişlerimizde, Otelimizin her katında ve Ortak kullanım alanlarında,
    lavabolarımızda%70 ALKOLLÜ tıbbi dezenfektanlar misafirlerimizin kullanımı için sunulmuştur.
    7- Ortak alanların yüzeylerin dezenfektanlarla silinme sayısı ve anti-bakteriyel el dezenfektanlarının
    kullanımı arttırılmıştır.
    8- Otel girişimizde misafirlerimizin kullanımı için DEZENFEKTAN ve KORUYUCU MASKE
    bulundurulmaktadır.
    9- Otel girişimizde Misafirlerimiz VÜCUT SICAKLIĞI Temassız ateş ölçerlerle ölçülüp kayıt altına
    alınmaktadır.
    10- Otelimiz giriş işlemleri sırasında tüm misafirlerimizden son 14 gün içerisinde “net olarak” hangi
    ülke ve şehirlerde bulunduklarına dair mini bir ANKET DOLDURMA larını istiyoruz.
    11- Konaklayan misafirlerimiz için tüm odalarımızda ve restorantımızda tek kullanımlık %70
    ALKOLLÜ DEZENFEKTAN MENDİLLER bulunmaktadır.
    12- Ortak alanlar, tüm yüzeyler ve odalar hava temizliğinde kullanılan ULV CİHAZLARI VE ÖZEL
    DEZENFEKTANLAR ile dezenfekte edilmektedir.
    13- MESAFEYİ KORUYORUZ. Çalışanlarımızın, kendileri ve misafirlerimiz ile arasındaki mesafeyi
    korumalarına dikkat ediyoruz.
    14- Açık büfemizdeki yiyecekler self servis olup gerekli tedbirler alınarak aşçılarımız tarafından sizin
    nezaretinizde verilmektedir.
    15- Restorantımızda soğuk ve sıcak içecekler self servis olup eldiven ve maske kullanan servis
    personelimiz tarafından sizin nezaretinizde sadece RESTORANTIMIZDA verilmektedir.
    16- Restorantımızda bulunan masalar sosyal mesafe kurallarına göre dizayn edilmiş olup sosyal
    mesafe işaretleri gerekli olan herde bulunmaktadır.
    17- Plajda bulunan sezlonglarımız sosyal mesafe kuralına göre dizayn edilmiş olup plaj havlularınız
    odanıza servis edilecektir.
    18- Oda temizliği yapan görevlimiz her oda temizliğinden sonra eldivenlerini değiştirmektedir ve maske
    ile çalışmaktadır.
    19- Açık Havuzumuzda Havuz suyundaki klor seviyesi SAĞLIK BAKANLIĞI genelgesinde ön görülen
    standartlarda(1-3 PPM)olarak otomatik olarak klor seviyesi ayarlanmakta olup. periyotik olarak kayıt
    ve takibi yapılmaktadır.
    20- Çarşaf ve havlu gibi tekstil ürünlerimiz 60-90 derecede dezenfeksiyonlu deterjan ile çamaşır
    makinesinde yıkanmaktadır.
  • Odalarda sigara içilmiyor.

  • Tesiste oda konumu, odanın manzarası, yan yana oda gibi talepler kabul edilmiyor olup, rezervasyon yapılsa dahi tesis konu ile ilgili garanti veremiyor.

  • Tesiste alkol servisi bulunmuyor. Genel alanlarda ve restoranda misafirin kendisi tarafından temin edilen alkol tüketimine izin verilmiyor.
  • Ücretsiz Aktiviteler

    • Çocuk Oyun Parkı
    • Kablosuz İnternet
    • Otopark

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Havalimanına Servis
    • Kasa
    • Kuru Temizleme
    • Oto Kiralama
    • Telefon

    Otel Özellikleri

    • Denize Sıfır Otel
    • Alkolsüz Otel

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    1-Dünya Sağlık Örgütünü (WHO), Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezlerini (CDC) ve yerel sağlık
    kuruluşlarını COVID-19 ile ilgili en son gelişmeler için yakından takip ediyor, sürecin başlangıcından
    bu yana Sağlık Bakanlığımız prosedürlerini büyük bir titizlik ve hassasiyetle uyguluyoruz.
    2-Otelimiz konaklamanız süresince tüm misafir odaları ve ortak kullanım alanlarındaki yüksek temas
    yüzeyleri (masa yüzeyleri,aydınlatma düğmeleri,kumandalar,kapı kolları,tırabzanlar v.b) kat hizmetleri
    görevlileri tarafından her gün Dünyaca ünlü ve üst standartta hizmet veren ECOLAB. USA şirketi’nin
    TSE, SAĞLIK BAKANLIĞI,DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ onaylı ECOLAB USA marka temizlik ve
    dezenfektan ürünleriyle temizlenmiş ve tüm personelimize ECELAB USA şirketi tarafından COVİT-19
    ile ilgili eğitim,seminer ve hijyen eğitimleri verilmiştir.
    3-Tüm çalışanlarımıza koronavirüs (Covid-19) ile ilgili eğitimler verilmiş, gerekli bilgilendirmeler
    yapılmıştır.(ECOLAB hijyen eğitimi MEB lığı hijyen sertifikaları)
    4- Personelimizin her gün vucüt sıcaklıkları ölçülmekte sağlık durumları kontrol edilmekte ve kayıt
    altına alınmaktadır.
    5- Persolenimizin Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi SÜREÇ OSGB tarafından iş güvenliği eğitimleri ve
    setifikaları verilmiş olup takip ve kontrolü yapılmaktadır.
    6- Resepsiyon, Restoran girişlerimizde, Otelimizin her katında ve Ortak kullanım alanlarında,
    lavabolarımızda%70 ALKOLLÜ tıbbi dezenfektanlar misafirlerimizin kullanımı için sunulmuştur.
    7- Ortak alanların yüzeylerin dezenfektanlarla silinme sayısı ve anti-bakteriyel el dezenfektanlarının
    kullanımı arttırılmıştır.
    8- Otel girişimizde misafirlerimizin kullanımı için DEZENFEKTAN ve KORUYUCU MASKE
    bulundurulmaktadır.
    9- Otel girişimizde Misafirlerimiz VÜCUT SICAKLIĞI Temassız ateş ölçerlerle ölçülüp kayıt altına
    alınmaktadır.
    10- Otelimiz giriş işlemleri sırasında tüm misafirlerimizden son 14 gün içerisinde “net olarak” hangi
    ülke ve şehirlerde bulunduklarına dair mini bir ANKET DOLDURMA larını istiyoruz.
    11- Konaklayan misafirlerimiz için tüm odalarımızda ve restorantımızda tek kullanımlık %70
    ALKOLLÜ DEZENFEKTAN MENDİLLER bulunmaktadır.
    12- Ortak alanlar, tüm yüzeyler ve odalar hava temizliğinde kullanılan ULV CİHAZLARI VE ÖZEL
    DEZENFEKTANLAR ile dezenfekte edilmektedir.
    13- MESAFEYİ KORUYORUZ. Çalışanlarımızın, kendileri ve misafirlerimiz ile arasındaki mesafeyi
    korumalarına dikkat ediyoruz.
    14- Açık büfemizdeki yiyecekler self servis olup gerekli tedbirler alınarak aşçılarımız tarafından sizin
    nezaretinizde verilmektedir.
    15- Restorantımızda soğuk ve sıcak içecekler self servis olup eldiven ve maske kullanan servis
    personelimiz tarafından sizin nezaretinizde sadece RESTORANTIMIZDA verilmektedir.
    16- Restorantımızda bulunan masalar sosyal mesafe kurallarına göre dizayn edilmiş olup sosyal
    mesafe işaretleri gerekli olan herde bulunmaktadır.
    17- Plajda bulunan sezlonglarımız sosyal mesafe kuralına göre dizayn edilmiş olup plaj havlularınız
    odanıza servis edilecektir.
    18- Oda temizliği yapan görevlimiz her oda temizliğinden sonra eldivenlerini değiştirmektedir ve maske
    ile çalışmaktadır.
    19- Açık Havuzumuzda Havuz suyundaki klor seviyesi SAĞLIK BAKANLIĞI genelgesinde ön görülen
    standartlarda(1-3 PPM)olarak otomatik olarak klor seviyesi ayarlanmakta olup. periyotik olarak kayıt
    ve takibi yapılmaktadır.
    20- Çarşaf ve havlu gibi tekstil ürünlerimiz 60-90 derecede dezenfeksiyonlu deterjan ile çamaşır
    makinesinde yıkanmaktadır.