Oruçoğlu Termal Resort

Afyon |
Yarım Pansiyon

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda (Duşakabinli)

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Balkonlu

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Suit Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Afyon-Kütahya karayolu 4. km’de bulunan tesis, Afyon’a 14 km mesafededir.
Yarım Pansiyon
Sabah ve akşam açık büfe yemekler,
Lobide kuru pasta ve 5 çayı ücretsiz.
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.
Tesiste açık ve kapalı termal yüzme havuzu bulunmaktadır.

Tesiste akşam yemeği esnasında canlı müzik ve 5 çayında piyano dinletisi yapılmaktadır.
Tesiste, çocuk havuzları, çocuk oyun alanı, çocuk kulübü ve çocuk animasyonları bulunmaktadır.
Oruçoğlu Thermal Resort Hotel'de, kaynağından direkt olarak taşınarak tüm tesise ve odalara ulaştırılan termal su, 3455,9 mg/lt toplam mineralizasyona ve sodyum bikarbonatlı, florürlü ve karışık nitelikte termomineralli su özelliğine sahiptir.
  • Romatizmal Rahatsızlıklar

  • Ortopedik Rahatsızlıklar

  • Nörolojik Rahatsızlıklar

  • Deri Hastalıkları

  • Beyin (Selebral) Damar Hastalıkları

  • Nefrolojik Hastalıklar

  • Kireçlenmeler, kas ağrıları ve siyatik
  • TARAMA, SICAKLIK KONTROLLERİ VE ÇALIŞAN EĞİTİMLERİ


  • Tüm çalışanlar gerekli sağlık ve hijyen sertifikalarına sahiptir. En yüksek güvenlik ve kalite standartlarını sağlamak için düzenli olarak eğitilmektedir.

  • Enfeksiyon semptomlarını ve virüs bulaşmış birine yakın zamanda maruz kalma olasılığını değerlendirmek için çalışan tarama önlemleri uygulanmaktadır.

  • Çalışanlar, yeni sağlık ve güvenlik protokolleri, kişisel koruyucu donanımların (KKD), el yıkama, temizlik ve fiziksel uzaklaştırma yönergelerinin önemi hakkında geniş kapsamlı, güçlendirilmiş bir eğitim almaktadırlar.


  • ZORUNLU MASKE KULLANIMI VE KİŞİSEL KORUYUCU DONANIMLAR

  • Afyonkarahisar Valiliği, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun almış olduğu karara göre otelin tüm genel alanlarında misafirler maske takmak zorundadır.

  • Personel servisleri ve şehir merkezi servisleri, otel güvenlik kapısı dışında indirme bindirme yapmaktadır. Servislerde her iki koltuğa tek kişi oturacak, el dezenfektanı bulundurulacak ve maske takmak zorunlu olacaktır.

  • Mutfak ve temizlik personeli gibi daha önce görevleri gereği eldiven takan çalışanlar, eldiven takmaya devam edecektir. Diğer tüm çalışanlar için pozisyon bazlı kişisel koruyucu donanım (KKD) alokasyon anahtarı oluşturulmuştur.


  • SOSYAL MESAFE

  • Tesiste, çalışanlara ve misafirlere fiziksel mesafeyi nasıl güvenli bir şekilde uygulayacakları
    konusunda rehberlik etmeye yardımcı olacak tabelalar yerleştirilmiştir.

  • Çapraz trafiği azaltmak ve güvenli mesafeyi korumak için tüm personel hareketleri saat yönünde
    olacaktır.

  • Zaman zaman, 1,5 metrelik sosyal mesafeler zorlayıcı olacaktır. Bu durumlarda, çalışanlar için
    pleksiglas bariyerler veya yüz kalkanları gibi makul hafifletici protokoller uygulanacaktır. Pleksiglas
    bariyerler, misafirlerin ve çalışanların güvenliği için yiyecek-içecek alanları, atrium ve lobilerde bulunmaktadır.

  • Tedarikçiler için, mal kabul alanında sosyal mesafe yerleri belirlenmiştir.
  • Sosyal mesafenin korunması amacıyla, Fitness Merkezinin kapasite ölçümleri yeniden yapılmış ve
    randevu sistemine geçilmiştir. Fitness merkezi kullanımı kişi başı 60 dakika ile sınırlandırılmıştır.

  • Restoranların ve diğer yiyecek ve içecek alanlarının oturma kapasiteleri azaltılmıştır. Her oturma grubunun arası en az 1,5 metredir.

    EL YIKAMA VE GELİŞTİRİLMİŞ SANİTASYON UYGULAMALARI

    Çalışanlar, vardiya başlangıcında ve sonunda, vardiya molalarında ve mümkünse eldiven kullanmadan önce ve sonra ellerini en az 20 saniye sabun ve suyla yıkayacaktır. Sabun ve su yoksa, çalışanlar en az %60 alkol içeren alkol bazlı bir el dezenfektanı kullanacaktır. El dezenfektanı veya el yıkama istasyonları, çalışan yemekhanesi veya soyunma odası gibi önemli çalışan temas alanlarına yerleştirilmiştir.
  • Misafirlere bu dönemde vale hizmeti verilmeyecek olup bellboy hizmeti verilmeye devam edilecektir.

  • Misafir valizlerinin herhangi bir temas olmadan dezenfekte edilmesi sağlanmakta ve her seferinde dezenfekte edilmiş ayrı bir bellboy arabası ile her oda için sadece tek araba kullanılacak şekilde taşınmaktadır.

  • Lobi, oda, restoran, toplantı ve etkinlik alanları, dinlenme alanları, umumi tuvaletler, fitness merkezleri, SPA bölümü, asansör düğmeleri, tüm çalışan alanları gibi tüm sık kullanılan yüzeylerde hastane sınıfı dezenfektanlarla artan temizleme sıklığı sağlanmaktadır.
  • Korona virüsler, bakteriler ve diğer bulaşıcı patojenler için Sağlık Bakanlığı yönergelerine
    uygun olarak kanıtlanmış temizlik ürünlerini kullanılmaktadır. Dezenfektanın daha verimli bir şekilde uygulanmasını sağlamak amaçlı geniş alanların çoğunda elektrostatik püskürtücüler kullanılmaktadır.

  • Sabun ve su içeren özel yapım el yıkama istasyonları ve el dezenfektan istasyonları, tesis genelinde gözle görülür bir mevcudiyetle hazırlanmıştır. Tesiste, çalışanlara ve misafirlere uygun el yıkama protokollerinin önemini hatırlatmak için tabelalar yerleştirilmiştir.

  • Misafir odalarında, misafir girişi öncesi ve çıkışı sonrasında uygulanan temizlik ve hijyen protokolleri yükseltilmiştir.

  • Tesisteki yiyecek içecek bölümlerinde kullanılan tüm servis ekipmanları, en son teknoloji endüstriyel bulaşık makinalarında 70-80 derecede yıkanmaktadır. Misafirlere, talep etmeleri durumunda tek kullanımlık bardak, tabak, çatal, bıçak ve kaşık verilebilmektedir.

  • Tekstil ve linenler kapalı dolaplarda muhafaza edilmektedir. Farklı linen grupları, tanımlanmış taşıma arabaları içerisinde ayrıştırılarak toplanıp, tekstil, 60-90 derece sıcaklıkta yıkanmaktadır.


  • HAVALANDIRMA VE KLİMA (HVAC) KONTROLLERİ VE HAVA KALİTESİ

    Check-out yapan misafirlerimizin odalarının detaylı temizlik işlemleri bittikten sonra Ozon Hava Temizleme Jeneratörü vasıtası ile ortam dezenfeksiyonları yapılır. Konaklaması devam eden
    Misafirlerimizin odaları ise mekanik havalandırma yöntemiyle yapılır.
    • Tüm odalarımızda klima mevcut olup periyodik olarak detaylı sterilizasyon aşamalarından geçirilir.
    • Virüs hakkında bilimsel bilgi elde edildikçe ve Sağlık Bakanlığı ile yerel yetkililer ve tıp uzmanlarımız tarafından ek rehberlik geliştikçe, HVAC sistemlerimizin çalışmasını gözden geçirmeye ve ayarlamaya devam edeceğiz, böylece çalışanlarımızı ve misafirlerimizi sağlıklı ve güvenli tutmada önemli rollerini tam olarak bileceğiz.
    OLAY MÜDAHALE PROTOKOLLERİ

  • Tesiste, Covid-19 vakasının meydana gelmesi durumunda hem misafirlerle hem de çalışanlarla birlikte atılacak adımlar hakkında bilgi ve rehberlik almak için ilgili sağlık yetkilileriyle birlikte çalışılacaktır. Otelin ortak kullanım alanlarının yanı sıra hastanın kaldığı süre boyunca temasta olduğu tespit edilen alanlar için ek bir temizlik ve dezenfeksiyon protokolü uygulanmaktadır. Buna ek olarak, otel konuk odası mühürlenir ve havayı dezenfekte etmek de dahil olmak üzere odadaki her şeyi dezenfekte etmek için tasarlanmış bir oda kurtarma protokolü uygulanmaktadır.

  • Tesiste, Hijyen ve Sürdürülebilir Sağlık Hizmetleri Departmanı bünyesinde görev alan, acil durum protokolleri konusunda uzman yardımcı personel ve tıbbi personel mevcuttur.
  • Etkilenen çalışanın ya da misafirin atıkları için Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği kapsamında işlem yapılacaktır.
  • Yüzme havuzu, hamam, sauna, masaj salonu gibi hizmetlere pandemi sebebiyle bir süre ara verilmiştir.
  • Özel Oruçoğlu Fizik Tedavi - Rehabilitasyon Dal Merkezi'nde tedavi imkanı ve otelin her noktasında termal su mevcuttur. Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir. Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır. Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
    306 odası bulunan tesiste, açık ve kapalı termal havuzlar, bay-bayan ayrı termal havuzlar, su kaydırakları, çocuk havuzları, bay-bayan ayrı termal yüzme havuzları, bilardo, yürüyüş parkuru, spa merkezi, Tük hamamı, özel aile banyoları, masa tenisi ve çocuk kulübü bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Termal Havuz
    • Buhar Odası
    • Çocuk Kulübü
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Termal Havuz
    • Odalarda Wifi
    • Su Kaydırakları
    • Termal Havuz
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Aile Banyoları
    • Bilardo
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • İnternet Cafe
    • Kuaför
    • Masa Tenisi
    • Masaj
    • Minibar
    • Spa Merkezi

    Otel Özellikleri

    • Termal
    • Spa
    • Wifi
    • Kapalı Havuz

  • 01 Temmuz- 27 Aralık 2021 tarihleri arasında yapılan 8 gece ve üzeri rezervasyonlarda 2 gece ücretsiz konaklanır. Özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 26.12.2019 - 27.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2021 - 27.12.2021

  • 01 Temmuz - 27 Aralık 2021 tarihleri arasında yapılan 6 gece ve üzeri rezervasyonlarda 1 gece ücretsiz konaklanır. Özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 26.12.2019 - 27.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2021 - 27.12.2021

  • 1 Temmuz - 27 Aralık 2021 tarihleri arasında yapılan 5 gece ve üzeri rezervasyonlarda 1 gece ücretsiz konaklanır. Özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 26.12.2019 - 27.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2021 - 27.12.2021

  • 1 Temmuz - 27 Aralık 2021 tarihleri arasında yapılan 4 gece ve üzeri rezervasyonlarda 1 gece ücretsiz konaklanır. Özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Tek seferde kampanyaya ait gün sayısı kadar konaklama yapılmalıdır.
  • Başka kampanya ile birleştirilemez.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 26.12.2019 - 27.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2021 - 27.12.2021

  • Tek seferde yapılan ödeme işleminde, 3 veya 6 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar, hem az ödüyor hem de ödemelerine 3 ay sonra başlıyor.
  • Kampanyaya İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, Maximum Genç) dahildir. Ticari Kartlar ve Aidatsız Kartlarla yapılan işlemler kampanyaya dahil değildir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.07.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021
    TARAMA, SICAKLIK KONTROLLERİ VE ÇALIŞAN EĞİTİMLERİ


  • Tüm çalışanlar gerekli sağlık ve hijyen sertifikalarına sahiptir. En yüksek güvenlik ve kalite standartlarını sağlamak için düzenli olarak eğitilmektedir.

  • Enfeksiyon semptomlarını ve virüs bulaşmış birine yakın zamanda maruz kalma olasılığını değerlendirmek için çalışan tarama önlemleri uygulanmaktadır.

  • Çalışanlar, yeni sağlık ve güvenlik protokolleri, kişisel koruyucu donanımların (KKD), el yıkama, temizlik ve fiziksel uzaklaştırma yönergelerinin önemi hakkında geniş kapsamlı, güçlendirilmiş bir eğitim almaktadırlar.


  • ZORUNLU MASKE KULLANIMI VE KİŞİSEL KORUYUCU DONANIMLAR

  • Afyonkarahisar Valiliği, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun almış olduğu karara göre otelin tüm genel alanlarında misafirler maske takmak zorundadır.

  • Personel servisleri ve şehir merkezi servisleri, otel güvenlik kapısı dışında indirme bindirme yapmaktadır. Servislerde her iki koltuğa tek kişi oturacak, el dezenfektanı bulundurulacak ve maske takmak zorunlu olacaktır.

  • Mutfak ve temizlik personeli gibi daha önce görevleri gereği eldiven takan çalışanlar, eldiven takmaya devam edecektir. Diğer tüm çalışanlar için pozisyon bazlı kişisel koruyucu donanım (KKD) alokasyon anahtarı oluşturulmuştur.


  • SOSYAL MESAFE

  • Tesiste, çalışanlara ve misafirlere fiziksel mesafeyi nasıl güvenli bir şekilde uygulayacakları
    konusunda rehberlik etmeye yardımcı olacak tabelalar yerleştirilmiştir.

  • Çapraz trafiği azaltmak ve güvenli mesafeyi korumak için tüm personel hareketleri saat yönünde
    olacaktır.

  • Zaman zaman, 1,5 metrelik sosyal mesafeler zorlayıcı olacaktır. Bu durumlarda, çalışanlar için
    pleksiglas bariyerler veya yüz kalkanları gibi makul hafifletici protokoller uygulanacaktır. Pleksiglas
    bariyerler, misafirlerin ve çalışanların güvenliği için yiyecek-içecek alanları, atrium ve lobilerde bulunmaktadır.

  • Tedarikçiler için, mal kabul alanında sosyal mesafe yerleri belirlenmiştir.
  • Sosyal mesafenin korunması amacıyla, Fitness Merkezinin kapasite ölçümleri yeniden yapılmış ve
    randevu sistemine geçilmiştir. Fitness merkezi kullanımı kişi başı 60 dakika ile sınırlandırılmıştır.

  • Restoranların ve diğer yiyecek ve içecek alanlarının oturma kapasiteleri azaltılmıştır. Her oturma grubunun arası en az 1,5 metredir.

    EL YIKAMA VE GELİŞTİRİLMİŞ SANİTASYON UYGULAMALARI

    Çalışanlar, vardiya başlangıcında ve sonunda, vardiya molalarında ve mümkünse eldiven kullanmadan önce ve sonra ellerini en az 20 saniye sabun ve suyla yıkayacaktır. Sabun ve su yoksa, çalışanlar en az %60 alkol içeren alkol bazlı bir el dezenfektanı kullanacaktır. El dezenfektanı veya el yıkama istasyonları, çalışan yemekhanesi veya soyunma odası gibi önemli çalışan temas alanlarına yerleştirilmiştir.
  • Misafirlere bu dönemde vale hizmeti verilmeyecek olup bellboy hizmeti verilmeye devam edilecektir.

  • Misafir valizlerinin herhangi bir temas olmadan dezenfekte edilmesi sağlanmakta ve her seferinde dezenfekte edilmiş ayrı bir bellboy arabası ile her oda için sadece tek araba kullanılacak şekilde taşınmaktadır.

  • Lobi, oda, restoran, toplantı ve etkinlik alanları, dinlenme alanları, umumi tuvaletler, fitness merkezleri, SPA bölümü, asansör düğmeleri, tüm çalışan alanları gibi tüm sık kullanılan yüzeylerde hastane sınıfı dezenfektanlarla artan temizleme sıklığı sağlanmaktadır.
  • Korona virüsler, bakteriler ve diğer bulaşıcı patojenler için Sağlık Bakanlığı yönergelerine
    uygun olarak kanıtlanmış temizlik ürünlerini kullanılmaktadır. Dezenfektanın daha verimli bir şekilde uygulanmasını sağlamak amaçlı geniş alanların çoğunda elektrostatik püskürtücüler kullanılmaktadır.

  • Sabun ve su içeren özel yapım el yıkama istasyonları ve el dezenfektan istasyonları, tesis genelinde gözle görülür bir mevcudiyetle hazırlanmıştır. Tesiste, çalışanlara ve misafirlere uygun el yıkama protokollerinin önemini hatırlatmak için tabelalar yerleştirilmiştir.

  • Misafir odalarında, misafir girişi öncesi ve çıkışı sonrasında uygulanan temizlik ve hijyen protokolleri yükseltilmiştir.

  • Tesisteki yiyecek içecek bölümlerinde kullanılan tüm servis ekipmanları, en son teknoloji endüstriyel bulaşık makinalarında 70-80 derecede yıkanmaktadır. Misafirlere, talep etmeleri durumunda tek kullanımlık bardak, tabak, çatal, bıçak ve kaşık verilebilmektedir.

  • Tekstil ve linenler kapalı dolaplarda muhafaza edilmektedir. Farklı linen grupları, tanımlanmış taşıma arabaları içerisinde ayrıştırılarak toplanıp, tekstil, 60-90 derece sıcaklıkta yıkanmaktadır.


  • HAVALANDIRMA VE KLİMA (HVAC) KONTROLLERİ VE HAVA KALİTESİ

    Check-out yapan misafirlerimizin odalarının detaylı temizlik işlemleri bittikten sonra Ozon Hava Temizleme Jeneratörü vasıtası ile ortam dezenfeksiyonları yapılır. Konaklaması devam eden
    Misafirlerimizin odaları ise mekanik havalandırma yöntemiyle yapılır.
    • Tüm odalarımızda klima mevcut olup periyodik olarak detaylı sterilizasyon aşamalarından geçirilir.
    • Virüs hakkında bilimsel bilgi elde edildikçe ve Sağlık Bakanlığı ile yerel yetkililer ve tıp uzmanlarımız tarafından ek rehberlik geliştikçe, HVAC sistemlerimizin çalışmasını gözden geçirmeye ve ayarlamaya devam edeceğiz, böylece çalışanlarımızı ve misafirlerimizi sağlıklı ve güvenli tutmada önemli rollerini tam olarak bileceğiz.
    OLAY MÜDAHALE PROTOKOLLERİ

  • Tesiste, Covid-19 vakasının meydana gelmesi durumunda hem misafirlerle hem de çalışanlarla birlikte atılacak adımlar hakkında bilgi ve rehberlik almak için ilgili sağlık yetkilileriyle birlikte çalışılacaktır. Otelin ortak kullanım alanlarının yanı sıra hastanın kaldığı süre boyunca temasta olduğu tespit edilen alanlar için ek bir temizlik ve dezenfeksiyon protokolü uygulanmaktadır. Buna ek olarak, otel konuk odası mühürlenir ve havayı dezenfekte etmek de dahil olmak üzere odadaki her şeyi dezenfekte etmek için tasarlanmış bir oda kurtarma protokolü uygulanmaktadır.

  • Tesiste, Hijyen ve Sürdürülebilir Sağlık Hizmetleri Departmanı bünyesinde görev alan, acil durum protokolleri konusunda uzman yardımcı personel ve tıbbi personel mevcuttur.
  • Etkilenen çalışanın ya da misafirin atıkları için Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği kapsamında işlem yapılacaktır.