Merit Cyprus Gardens Holiday Village

Kıbrıs, Magosa |

Konum

Gazimagosa mevkiinde yer alan tesis; Ercan Havalimanı’na 45 km, Magosa’ya 15 km uzaklıkta ve denize sıfır mesafededir.
Tam Pansiyon Plus
Sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemekleri ücretsiz,
Ana yemeklerde alınan belirli içecekler ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Kumsal Balık Restoran (1 Haziran-30 Eylül tarihleri arasında) rezervasyonlu ve ücretli.

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
10.00-11.00 Geç Kahvaltı
10.00-01.00 Moonlight Bar (Beach Bar)
13.00-15.00 Öğle Yemeği
15.30-17.30 Snack Servis
19.00-21.30 Akşam Yemeği
  • Denize sıfırı konumda bulunan tesisin özel kum plajı bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.

  • Açık yüzme havuzu ve çocuk havuzu bulunmaktadır

  • Beach Bar 10:00-01:00 saatlerinde ücretsiz hizmet vermektedir.

  • Tesiste çocuklara özel oyun alanı bulunmaktadır.

  • Bebek bakıcısı hizmeti ücretlidir.
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odaya meyve sepeti ve şarap ikramı
  • ÖNBÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
  • Otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan, dünyanın en önemli
    markası Johson Diversey kullanılmaktadır.

  • Misafiri ayrılan bir odanın yeni bir misafire verilmesi için, oda belirli bir zaman boş bırakılacak,
    havalandırılacak ve gerekli dezenfeksiyon yapıldıktan sonra yeni misafire verilecektir.

  • Oda temizliğinde çalışan Housekeeping personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven ile çalışacaktır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan önce eller yıkanarak maske, eldiven ve temizlik bezleri yenileri ile değiştirilecektir.

  • Kat hizmetleri ve odalara girecek teknik servis personeli her oda için yeni bir tek kullanımlık önlük kullanacaktır.

  • Daha önce odanızda bulunan tüm basılı malzemeler azaltılacak ve bu malzemelerdeki tüm bilgiler oda içerisinde bulunan TV kanalına yansıtılacaktır.

  • Odalardaki buklet malzemelerine 30-40 ml’lik ücretsiz dezenfektan eklenecektir.

  • Odalara isteyen misafirlerimizin kullanması için maske bırakılacaktır.

  • Çamaşırhane/kuru temizleme servisleri mutlaka poşet içerisinde odaya götürülecektir.

  • Yastık alezi, check-out sonrası yastık kılıfları ile birlikte değiştirilecektir.

  • Odalardaki jakuzi detaylı temizliği her check-out sonrasında yapılacaktır.

  • Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı yapılacaktır.

  • HK’nın kullanmış olduğu elektrikli süpürgelerin filtre kontrolü günlük olarak yapılacaktır.

  • Çamaşırhaneden çıkan tüm havlular paketlenerek taşınacaktır.


  • HOUSEKEEPING
  • Açık büfelerdeki çay kahve hizmeti personel tarafından yapılacaktır.

  • Büfe baharatlıkları kaldırılacak, restoran masalarında tuz ,karabiber ve baharatlar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. Tüm restoranlarda masa dezenfekte ekibi oluşturulacaktır.

  • Tüm restoranlarda kullanılacak çorba kaşığı, tatlı ve çatal bıçağı paket içerisinde verilecektir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık çatal/kaşık verilecektir.

  • Restoranlarda ve snack’larda tek kullanımlık plastik çatal, bıçak ve kaşık bulundurulacaktır.

  • Bebek mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek tümden streçlenecektir.

  • Misafir oturmadan masalara servis açılmayacaktır.

  • Restoran, bar, snack restoranların masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden düzenlenecektir.

  • Restoranlarda misafir sayısının düşük olduğu zamanlarda set menü hazırlanarak A’la Carte hizmet verilecektir.

  • RESTORAN & BAR
  • Mutfak, restoran ve barlarda güçlü el dezenfektanı kullanılacaktır.

  • Barlarda pipet uygulaması kaldırılacaktır.

  • Barlarda cam, plastik/mika, kağıt bardak kullanımına başlanacaktır.

  • Barlardaki masalar dezenfekte edilecektir.

  • Barlardaki çerez sunumu kapalı ambalajlarda yapılacaktır.

  • Kokteyllerde şemsiye ve garnitürler kullanılmayacaktır.

  • Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir.

  • Oda servisi hizmeti hijyenik koşullarda devam edecektir.

  • Çay kahve set-up’larında poşetli tek kullanımlık bardak ve yanında ambalajlı kolonyalı mendil verilecektir.

  • Ekmek büfesinde ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek yer alacak veya ekmekler dilimlenip porsiyonluk paketler halinde servis edilecektir. Hasır veya gıda hijyenine uygun olmayan malzemeler bulundurulmayacaktır.

  • Sıcak büfelerde gurme ve adet sunum olacaktır. Aşçılar tarafından servis edilecektir.

  • Tüm misafirlerimiz büfelere maske ile kabul edilecektir. Açık büfe girişlerinde isteğe bağlı tek kullanımlık eldiven bulundurulacaktır.

  • Büfede çalışacak tüm personelimiz siperlik ve maske kullanacaktır.

  • Çocuk büfelerinde chafing dish (reşo) kullanılmayacak, misafirin isteğine göre ürün hazırlanıp servis edilecek veya adetlik ürünler ile sunum yapılacaktır.

  • Restoranlardaki çocuk büfelerinde paketli ürün verilecektir.
  • Tüm sebze ürünlerimiz ozonlu yıkama makinesi ile yıkanacaktır.

  • Soğuk büfesi, mezeler ve pastane bölümü ürünlerinin tamamı adet sunum olacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu, koruyucu kıyafetli görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • YİYECEK & İÇECEK
  • Kahvaltıda yoğurt, reçel, tereyağı, cornflakes ve zeytin çeşitleri adet (paketli) olarak sunulacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • Şarküteri ve peynir çeşitleri büfede dilimlenip görevli personel tarafından servis edilecektir.

  • Söğüş salatalık domates tamamen şov ağırlıklı olup misafir istediğinde, doğranıp servis edilecektir. Ön hazırlık yapılmayacaktır.

  • Dondurma, paketli ve dökme olarak birlikte sunulacaktır.

  • Sabah kahvaltısında yumurta servisi sipariş üzerine hazırlanacak, haşlanmış yumurta hariç önceden hazırlanmayacaktır.

  • Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.

  • HAVUZ & DENİZ
  • Havuz kimyasallarımızın seviyesi artırılmıştır ve daha önce uygulanmakta olan hijyen standartlarımız artarak devam etmektedir.

  • Çocuk ve yetişkin havuzlarının suları gerekli zamanlarda hijyenik koşullara uygun olarak boşaltılıp tekrar doldurulacaktır.

  • Tüm havuz çömlek çöpleri sırlı olacaktır, her gün mutlaka klorla yıkanacaktır.

  • Şezlonglar 2’şerli gruplar halinde ve her grup arasında 1.5 metre mesafe bırakılacak şekilde yerleştirilecektir.

  • FITNESS & SPA
  • Fitness Center kullanım saatleri 07:00-12:00 / 14:00-19:00 arası olacaktır. Aradaki sürede Fitness
    Center dezenfekte edilecektir.

  • Fitness Center’a giriş yapılmadan önce el dezenfektanı kullanımı mecburi olacaktır.

  • Fitness, hamam, Fin hamamı, masaj odaları ve sauna belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.

  • Misafirlerin masaj almadan önce duş alması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.

  • Masaj odalarında rulo kağıt havlu bulundurulacaktır.

  • Masaj yaptıracak misafirlere sağlık bilgi formu doldurtularak son 14 gün içerisinde bulundukları yerler kayıt edilecektir.

  • Masaj odaları her masajdan sonra 30 dk. boş bırakılacak ve dezenfekte edilecektir.

  • Kapalı havuz, hamam ve masaj odalarında bulunan soyunma dolapları için şeffaf poşet verilecektir.

  • Hamam, Fin hamamı ve saunadaki oturma yerleri kullanım kapasitesine göre sosyal mesafe kuralına uygun olarak işaretlenecektir.

  • SPA ve hamamdaki dinlenme alanının temizlik ve dezenfeksiyonu gün içinde 2 kez yapılacaktır.

  • Masaj uygulamalarından yüz masajı ve baş masajı hizmeti verilmeyecektir.

  • Hamam ve sauna kullanımı rezervasyonlu olarak yapılacaktır.

  • Masörler maske ile birlikte siperlik de kullanarak çalışacaktır.

  • Seanslar sırasında kullanılan aksesuarlar kaldırılacaktır.

  • GENEL ALAN UYGULAMALARI
  • Tüm genel alanlar kullanım yoğunluğuna göre süreler belirlenerek etkin dezenfeksiyon yapılacaktır.

  • Mini kulüp, mutfaklar, depolar, genel mekanlar, fitness center, sauna, masaj odaları, bagaj odası, asansör içleri ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. ULV cihazı ile dezenfeksiyon işlemi, personelin ve misafirin olmadığı saatlerde yapılacaktır.

  • Otel içerisinde bulunan kuaför, market, SPA ve su sporları merkezine sosyal mesafe korunarak misafir kabul edilecektir.

  • Kuaför, market, SPA ve su sporları merkezinde mümkün olduğunca mobil temassız ödeme imkanı sunulacaktır.

  • Spor aktiviteleri öncesinde misafirlerin ellerini dezenfekte etmesi kuralı uygulanacaktır.

  • Spor aletleri sosyal mesafe aralığı dikkate alınarak düzenlenecektir.

  • Genel alanlardaki, misafir ve personel alanlarındaki su dolapları ve sebiller kaldırılacaktır.

  • Asansörlere en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak misafirin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. Misafirlere girişte verilmek üzere; misafirlerin uymaları gereken hijyen ve sanitasyon kuralları hakkında bilgilendirme yazısı hazırlanacaktır.

  • Resepsiyon, restoran, depo ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.

  • Dış alan oyun parkuru ve plaj alanı günlük olarak temizlenip dezenfekte edilecektir.

  • Misafir ve servis asansörlerinin kumanda panelleri daha sık dezenfekte edilip temizlenecektir.

  • Otel içerisindeki bölümlerde dezenfekte ekipleri tulum, eldiven, siperlik ve maske ile çalışacak, tek kullanımlık ekipmanlar tercih edilecektir.

  • Ortak alanlardaki tuvaletlerde tek kullanımlık klozet örtüleri kullanılacaktır.

  • Bebek bezi değiştirme ünitelerindeki minderler kaldırılacak ve dezenfektan bulundurulacaktır. Üniteler günlük olarak HK görevlisi tarafından yıkanıp dezenfekte edilecektir. Misafirlerin kullanımı için ünite yanına sprey dezenfektan konulacaktır.

  • Bahçe sulama işlemi damlacık oluşturma riski nedeni ile misafir ve çalışan yoğunluğunun az olduğu zamanlarda yapılacaktır.

  • Odalardaki havalandırma filtreleri temizlenecek ve lejyonelya tabletleri kontrol edilecek; fan coil temizlenecek, AC klimalar aynı standartlarda temizlenecek.

  • Buz makinelerinin dezenfeksiyon işlemleri için otellerde ozon sistemi kurulacaktır. Dışarıdan buz alımlarında tedarikçiden analiz raporu istenecektir.

  • Otele giriş yapan tüm personel, misafir ve tedarikçilerin ateşinin ölçülmesi sağlanacaktır, gerekli kontroller ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında tesislere kabul edilecektir.

  • Aktivitelerde sosyal mesafe kuralı dikkate alınacak, yakın mesafe gerektiren tüm organizasyonlar iptal edilecektir.

  • İlaçlama firması ile tekrar otel bazında çalışma yapılarak ilaçlama şekilleri belirlenecektir.

  • Salgın sebebi ile Misafir&Misafir, Misafir&Çalışan ve Çalışan&Çalışan ilişkileri son derece önemlidir. Bu bilinç ile Merit Grubu çalışanları olarak bizler sizlere en hijyenik ve güvenli şekilde hizmet verirken siz değerli misafirlerimizin de gerekli hassasiyeti göstermesini, tesis kurallarına uymasını ve çalışanlarımızın uyarılarını dikkate almasını önemle rica ediyoruz.

  • Personel yemekhanesinde boşalan masa ve sandalyeler, dezenfekte edildikten sonra kullanılacaktır. Masa ve sandalyeler sosyal mesafeye göre düzenlenecektir.

  • KKTC'ye dönen personele Covid-19 taraması; oteller açılmadan önce iş başı yapacak personele sağlık taraması yapılacaktır. (Özellikle akciğer grafisi çekilecektir.)

  • İnsan Kaynakları Departmanı tarafından Covid-19 salgını ile ilgili sunum hazırlanarak her ay yeni başlayan personele eğitim verilecektir. Otel açılışından önce ise istisnasız tüm çalışanlara eğitim verilecektir.

  • Salgın ile ilgili personele dağıtılmak üzere broşür hazırlanacaktır.

  • Personel servis araçlarında gerekli hijyen önlemlerinin alınması için, araç içi dezenfekte işlemleri her gün yenilenecek ve elle temas edilen yüzeyler alkol ya da klor bazlı dezenfektanlar ile silinecektir. Araçlar servis sonrası komple havalandırılacaktır. Havalandırma kanalları ve filtreleri düzenli olarak temizlenecektir.

  • Servis aracını kullanan personel, koltuklara yeterli mesafe olacak şekilde (1 boş, 1 dolu) oturacaktır.

  • 2020 yılında iş başvuruları nizamiyeden yapılacak, İş İstek Formları ana kapı girişinde doldurtularak gün içinde İnsan Kaynakları Departmanı'na teslim edilecektir.

  • Personel servislerinde otellerin açılışından sonra ilk 60 gün boyunca mutlaka maske ile oturulacaktır.

  • Personel soyunma odaları ve dinlenme alanları da sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.

  • Personel yemekhanesinde yemeklerin servisi aşçı tarafından yapılacaktır.

  • Tüm personelin maske kullanması sağlanacaktır.

  • Tüm ofis cihazları günlük olarak dezenfekte edilecektir. (POS,ATM)

  • Personel asansörlerine en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak personelin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Tüm tesislerde personel arasında sosyal mesafeyi koruma kuralı yönetmelik olarak uygulamaya sokulacaktır.

  • Tüm bölümler personele bu konuyu sürekli hatırlatacaktır.
  • İshal veya gribal enfeksiyonu olan personel, durumu departman müdürüne bildirip otelin sorumlu doktoruna mutlaka görünecektir. Doktor riskli görürse o personel çalıştırılmayarak gerekli aksiyonları alacaktır.

  • Ofis çalışma ortamlarında (İK, muhasebe, satış, rezervasyon vb.) oturma düzenleri gözden geçirilip sosyal mesafe korunacak şekilde masa aralarına plexi yapılacaktır.

  • Islak mendil yerine dezenfektan özelliği olan mendil kullanılacaktır.

  • Oteldeki tüm personelin kişisel hijyen, üniforma kullanımı (takı, saç filesi, saç-sakal traşı vb.) yeniden prosedürlendirilecek ve herkes tarafından %100 uygulanacaktır.

  • Personel lojmanları düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve lojmanlara çalışanlar dışında misafir girişlerine izin verilmeyecektir.
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Aile odaları veya bazı özel odalar haricindeki odalarda yapılacak 2+2 veya 3+1 konaklamalar, odada sıkışıklık yaratabilir ve verilen ilave yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir.

  • Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.

  • Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.
  • Tesiste, açık yüzme havuzu, 1,5 km. uzunluğunda plaj, iskele, tenis kortları, botanik bahçeler, garden restaurant, havuz ve plaj bar bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Basketbol
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Mini Futbol
    • Tenis Kortu
    • Voleybol

    Ücretli Aktiviteler

    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • İthal İçecekler
    • Kuru Temizleme
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Türk Kahvesi

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Ücretsiz Wi-fi
    • Kum Plaj

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.500TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 8.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 8 Ağustos 2024 tarihinde yüklenecek, 10 Eylül 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 11 Eylül 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 8.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2024 - 31.07.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 25.000TL ve üzerine oda başı ekstra 1.000TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE1000'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • Pegasus BolBol üyeleri 9 Temmuz 2024 (saat 00.01’den itibaren) - 30 Eylül 2024 (saat 23:59’a kadar) tarihleri arasında tek seferde yapılacak seçili yurt içi ve Kıbrıs otelleri rezervasyonları; seçili yurt içi, yurt dışı ve gemi tur rezervasyonlarında 20.000’e varan BolPuan kazanacaklar.
  • İlgili rezervasyonların, konaklaması 30 Eylül 2024 tarihine kadar gerçekleştirilmelidir. Aksi halde kampanyaya katılım sağlanamayacaktır. Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden seçili yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • 40.000 TL ve üzeri işlemlerde yurt içi uçak bileti değerinde 7.500 BolPuan; 100.000TL ve üzeri işlemlerde yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti değerinde 20.000 BolPuan, ilgili Pegasus BolBol üyesinin hesabına yüklenecektir. BolPuan yüklemeleri konaklamanın gerçekleşmesinden itibaren yedi gün içerisinde yapılacaktır. Uçak bileti değeri olarak belirtilen BolPuan tutarlarına havalimanı vergisi ve yakıt harcı dâhil değildir.
  • 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 arasında yurt içi uçak bileti fiyatları 7.500 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı, yurt dışı ve Kuzey Kıbrıs uçak bileti fiyatları ise 20.000 BolPuan’a ek olarak havalimanı vergisi ve yakıt harcı değerindedir. 1 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 döneminde yurt içi veya yurt dışı uçak biletine karşılık gelen BolPuan miktarının değişiklik göstermesi halinde oluşabilecek fark için Pegasus tarafından Pegasus Bolbol üyesinin Bolbol hesabına bu fark oranında ek BolPuan tanımlanacaktır.
  • Kazanılan BolPuanlar ile belirtilen uçak bileti alımları 1 Ekim 2024 - 28 Şubat 2025 tarihleri arasındaki uçuşlarda kullanılabilir. Kazanılan BolPuanlar Yılbaşı, bayram ve özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten itibaren yedi gün içerisinde Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Diğer kampanya detayları için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Bolpuan Kampanya Koşulları

    Katılım Tarih Aralığı 09.07.2024 - 30.09.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 09.07.2024 - 28.02.2025
  • YORUMLAR

    8.8
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    1
    görüş mevcut
    Konum 8.0
    Personel 10.0
    Oda 8.0
    Hizmet Kalitesi 8.0
    Yemek 8.0
    Fiyat Performans 10.0
    Havuz / Deniz 8.0
    Genel Puan 10.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    SAMİ İ.
    03.2023
    Mükemmel
    mutlu ve memnun ayrıldık tekrar gidebiliriz. ayrıca şirketiniz transfer aracına da teşekkür ederiz