Holiday Village Türkiye

Muğla, Sarıgerme |

Konum

Sarıgerme mevkiindeki tesis; Muğla Dalaman Havalimanı'na 15 km ve Muğla merkeze 92 km mesafede konumlanıyor.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler, 10.00-00.00 saatleri arası ücretsiz. Barlarda ve ana restoranda alınan içecekler self servistir. A la Carte Restoranlar rezervasyonlu ve ücretsizdir.

Minibarda bulunan su ücretsiz olup, talep doğrultusunda ücretli olarak dolduruluyor.

Diskoya giriş ücretsiz olup, 23.00-02.00 saatleri arasında hizmet veriyor. 00.00'dan sonra alınan tüm içecekler ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Spice A la Carte Restoran - Uzakdoğu Mutfağı

  • Chillin & Grillin Restaurant – Et ve Balık Mutfağı

  • Prima Cuccina A la Carte Restoran - Akdeniz Mutfağı

  • Saray - Türk Mutfağı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    10.30-11.00 Geç Kahvaltı
    12.30-14.30 Öğle Yemeği (havuz kenarında)
    11.30-16.30 Amfi Snack
    18.00-21.00 Akşam Yemeği
    18.00-21.00 Akşam Yemeği Çocuk Büfesi
    23.00-00.00 Gece Büfesi
    Denize sıfır mesafedeki tesisin, kum plajı bulunuyor. Plajda; şemsiye, şezlong, havlu ve minder ücretsiz.
    Tesisteki animasyon ve aktiviteler İngilizce olarak sunulmakta olup, çocuk kulübü, kreş ve çocuk aktivitelerine konsept gereği katılım sağlanamamaktadır. Futbol-sahne ve yüzme akademilerine ait aktivitelere katılım müsaitliğe bağlı olarak (yabancı antrenörler eşliğinde)ücretli ve rezervasyonlu kabul edilebilmektedir.

    Tesiste; minik misafirler için çocuk havuzu, kaydıraklı çocuk havuzu, oyun parkı, çocuk bahçesi ve bebekler için bez değiştirme istasyonları bulunuyor.
    Tesise Giriş Esnasında Alınan Önlemler;
    · Tesise giren herkesin ateşi ölçülecek ve bu doğrultuda yüksek ateşi olan kişilerin tesise girmesine izin verilmeyecektir.
    · Tesiste tüm personel maske takacaktır.
    · Tesiste güvenli sosyal mesafe kuralına uyulacaktır. Sosyal mesafenin korunması adına gerekli yönlendirmeler, bariyerler ve personel bulunacak böylece mümkün olduğunca az temasla hızlı ve rahat bir check-in gerçekleştirilecektir.
    · Misafirlerin ihtiyaç duyması halinde bellboylar, bagajların odalara götürülmesine yardımcı olmak için hazır olacaktır.
    · Oda anahtarları halihazırda dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Misafirler, resepsiyon aracılığıyla, mobil uygulama üzerinden (mevcut olan tesislerde) ve ayrıca odalardaki bilgi kanalları üzerinden program hakkında bilgiye kolaylıkla ulaşabilirler.
    · Misafirler tesisin mobil uygulaması, WhatsApp veya çağrı merkezleri aracılığıyla personel ile iletişime geçebilir.
    · Lobide ve resepsiyonda yer alan koltuk sayısı azaltılarak kişiler arasında yakın temas ortadan kaldırılmış olacaktır.
    · Misafirlerin kulüp veya golf arabaları aracılığıyla odalarına veya tesis içindeki diğer alanlara gitmek istemesi durumunda, araçlardaki oturma alanı sınırlı olabilir. Misafirler, bu durumda yalnız veya sadece ailesi/grubu ile bir arada ulaşım sağlayabilir. Aynı yönetmelikler asansörler için de geçerli olacaktır.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Misafirlere daha hijyenik bir ortam sunabilmek adına odalarda bulunan minder, yatak örtüleri vb. eşyalar odalardan kaldırılmıştır.
    · Tüm temizlik personeli eldiven, maske ve önlük giyecektir. Oda temizliği ve dezenfeksiyon konusunda; özellikle ellerin sık temas ettiği musluk başlıkları, elektrik anahtarları, kapı kulpları, sifon düğmesi, uzaktan kumanda, telefon vb. alanların dezenfekte edilmelerine hassasiyet gösterilmektedir.
    · Odalar temizlik sırasında iyi havalandırılacak ve misafir girmeden önce en az 12 saat boyunca boş bırakılmış olacaktır.
    · Odalardaki havlu ve nevresimler yüksek sıcaklıkta yıkanmış, temiz, dezenfekte ve hijyenik olarak odalara aktarılacaktır. Mobilyalar ise yüksek buhar ile ekstra temizleneceklerdir.
    · Odasında her gün temizlik yapılmasını istemeyen misafirlerin tesise bilgi vermesi durumunda, temizlik planını misafirin isteğine uygun olarak düzenlenebilir.

    Genel Alanlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesis genelinde insan temasının yoğun olduğu genel alanlarda yer alan asansör düğmeleri, korkuluklar, tuvaletler, musluk başlıkları, ışık anahtarları, mobilyalar vb. yerler düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Tesis genelinde misafirler ve personel kullanımı için el dezenfektanları olacaktır.
    · Klima sistemleri düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Restoranlar ve Barlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesisler ISO 22000 Kalite Sistem Standartlarına uygun olarak işletilmektedir.
    · Tesis odalarının tam kapasitede dolu olmayacak olması, restoran ve barlarda güvenli bir fiziksel temas mesafesi oluşturulmasına yardımcı olacaktır.
    · Restoranlarda rezervasyon sistemi olacaktır. Böylece kapasite üstü kullanım mümkün olmayacak,
    · masalar ve sandalyeler arası mesafe konularak misafirler arası sosyal mesafe korunacaktır.
    · Self-servis büfeleri hizmet vermeyecektir. Büfelerde el temasından kaçınmak adına personeller misafirlere servis edecek olup ayrıca gıda alerjisi vb. konularda da misafirlere gerekli rehberliği sağlayabileceklerdir.
    · Tuz, karabiber, şeker gibi çeşniler tek kullanımlık paketler ile servis edilecektir.
    · Masalar her kullanımdan sonra temizlenip ve dezenfekte edilecektir (kumaş masa örtüleri ve peçeteler kullanılmayacaktır). Tüm tabaklar, bardaklar ve çatal-bıçaklar yüksek sıcaklıklarda bulaşık makinesinde yıkanmış ve temiz çatal-bıçaklar paketlere yerleştirilmiş olacaktır. Açık alanlarda tek kullanımlık tabak ve çatal-bıçak takımı kullanılacaktır.
    · Restoranlar ve mobilyalar düzenli olarak dezenfekte edilecek ve her daim temiz tutulacaktır.
    · Gıda hijyeni konusunda tedarikçiler de tesisin belirlemiş olduğu yüksek standartlara uymaları için kontrol edilmektedir.
    · Tesiste hem gıda hem de su örnekleri düzenli olarak alınıp mikrobiyolojik olarak test edilmektedir.

    Plaj ve Havuzlar İçin Alınan Önlemler;
    · Şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenerek, düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Havuzlar ve havuz suları her daim temiz tutulmaktadır. Havuz suyu içerisindeki kimyasal seviyeleri ise, yetkililer tarafından belirlenen düzeyde tutulmaktadır.

    Eğlence Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Yetişkinlere ve çocuklara yönelik etkinlikler, belirli kapasitelerle ve güvenli sosyal mesafeyle düzenlenecektir. Bu doğrultuda etkinlikler için ön rezervasyon yapılması gerekecektir.
    · Eğlence alanlarındaki tüm ekipmanlar ve mekanlar dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Güvenli sosyal mesafeye dikkat edilerek daha çok bire bir oyunlar ve aktiviteler yer
    · düzenlenerek, birçok aktivite açık alanda gerçekleştirilecektir.

    SPA ve Kuaför Uygulamaları;
    · Tesis içinde bu alanlara giriş sınırlı tutulacaktır. Sosyal mesafenin korunması kapsamında SPA, Kuaför vb. hizmetler rezervasyon sistemi üzerinden yürütülecektir.
    · İlgili alanlar ve ekipmanlar düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tesis içindeki mağazalar ve SPA’lar da dahil olmak üzere tüm personeller için gerekli eğitimler düzenlenmiştir.
    · Personel düzenli olarak ellerini yıkamalı, sosyal mesafe kurallarına uymalı, maske takmalı ve gerekli durumlarda koruyucu kıyafet giymelidir.
    · Personel artan tüm standartlar hakkında tamamen bilgi sahibidir.
    · Misafir tarafından kullanılmayan alanlar dahil tüm alanlar düzenli olarak temizlenir ve dezenfekte edilir.
    · Personeller Covid-19 hastalığı hakkında artan bir farkındalığa sahiptir ve eğer kendilerini iyi hissetmezlerse, doktor veya hemşire görünmeleri gerektiğini bilmektedirler.
    Tesisteki animasyon ve aktiviteler İngilizce olarak sunulmakta olup, çocuk kulübü, kreş ve çocuk aktivitelerine konsept gereği katılım sağlanamamaktadır. Futbol-sahne ve yüzme akademilerine ait aktivitelere katılım müsaitliğe bağlı olarak (yabancı antrenörler eşliğinde)ücretli ve rezervasyonlu kabul edilebilmektedir.
    198.000 m² alana kurulu tesisin, 500 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Otopark
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Bilardo
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Dalış Okulu
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Okçuluk
    • Oyun Salonu
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Tenis
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Aquapark
    • Denize Sıfır Otel

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    YORUMLAR

    9.2
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    6
    görüş mevcut
    Konum 8.7
    Personel 9.7
    Oda 9.3
    Hizmet Kalitesi 9.7
    Yemek 10.0
    Fiyat Performans 8.7
    Havuz / Deniz 8.7
    Genel Puan 9.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    NURAN K.
    10.2023
    Mükemmel
    Bu otele 2. gidişimiz çok severek gittik gene çok güzel bir tatil geçirdik teşekkür ediyorum
    t
    NAİL K.
    08.2023
    Mükemmel
    Genel olarak sıkıntı yoktu ancak Aktiviteler İngilizce olması kötü sadece
    t
    ERKAN O.
    07.2023
    Mükemmel
    Otelin İngiliz ağırlıklı nerdeyse Türk olmaması etkinliklere Türkiye’den alım yapanların dahil edilmemesi çok kötü
    t
    ALİ B.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    SELÇUK M.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    MİFTAH U.
    07.2023
    İyi