Hapimag Resort Sea Garden Bodrum

Muğla, Bodrum, Yalıçiftlik |

Standart Oda Bahçe Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Bahçe Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası Deniz Manzara

Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Bodrum, Yalıçiftlik mevkiinde bulunan tesis; Milas Bodrum Havalimanı'na 45 km, Bodrum merkezine 17 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde standart yerli ve ithal alkollü ve alkolsüz içecekler 09.00-01.00 saatleri arasında ücretsiz. Tesiste yerli ve yabancı premium içecekler, mahzen şarapları, şampanyalar, enerji içecekleri, lüks içkiler (12 yıllık viskiler, konyak ve lüks likörler vb.) ücretli.

Tesisteki farklı mutfaklarda servis veren, otelin belirlediği a la carte restaurantlarda 7 gece konaklama yapan misafirlere 1 a la carte ücretsiz.

Odalarda su ısıtıcı, büyük su ve çay-kahve setup'ı ücretsiz olarak sunuluyor.
Minibar günde 1 defa bira, meşrubat ve su ile ücretsiz dolduruluyor.

Ultra Her Şey Dahil kapsamındaki restoran ve barlarda şişe içecek servisi yapılmamaktadır. Yerli ve yabacı Premium içecekler, lüks içkiler (12 yıllık viskiler, konyak, lüks likörler vb.) Ultra Her Şey Dahil kapsamında değildir.

Ultra Her Şey Dahil konsepti, yalnızca otel tarafında geçerli. Tatil köyünde plaja gitmeleri halinde, tatil köyü tarafında yer alan restoran, bar ve plajda alınacak tüm yiyecek ve içecek harcamaları ekstra ücrete tabidir.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Tesiste 4 adet A la Carte Restoran bulunuyor. (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-11.00 Kahvaltı
    09.00-19.00 Sunset Bar
    09.00-22.00 Çay & Kahve Servisi
    12.30-15.00 Öğle Yemeği
    14.30-16.30 Atıştırmalık ve Öğle Yemeği
    16.30-17.30 Kurabiyeli Çay Saati
    19.00-01.00 Laguna Bar
    19.00-22.00 Akşam Yemeği
    19.00-23.00 Çay ve Kahve
    20.00-01.00 Smash Bar
    22.30-00.00 Gece Yarısı Atıştırmalık
    00.00-07.00 Gece Yarısı Atıştırmalık
    24 Saat Lobi Bar (08.00-02.00 arası alkollü içecek servisi)
  • Denize sıfır konumda bulunan tesisin kendine ait 290 m uzunluğunda mavi bayraklı kum-çakıl karışık plajı, iskelesi ve platformu mevcut

  • Tesiste 2 adet açık yüzme havuzu, kaydıraklı çocuk havuzu ve kapalı havuz bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye, minder ve plaj havlusu kullanımı ücretsizdir.
  • Su sporları alanında öne çıkan tesis, Türk Su Kayağı Federasyonu’nun düzenlediği su kayağı yarışlarına ev sahipliği yapmış olmasının yanı sıra, Alman Su Sporları Federasyonu’na bağlı olarak çalışıyor. Tesisin özellikle katamaran, yelken, rüzgar sörfü ve optimist dersleri konusunda bir çok ödülü bulunuyor.

    Misafirler, deneyimli su kayağı eğitmenleri ile başlangıç ve ileri düzey kurslara katılabilir, ringo ve süper marble ile heyecanlı bir deneyim yaşayabilirler.

    Ayrıca tesiste, deneyimli mountain bike hocaları ile birlikte çevredeki farklı güzergahlara bisiklet ve trekking turları da düzenleniyor.

    Tesisin sabah ve akşam programlarında ise düzenli olarak eğitmenler eşliğinde; zumba, pilates ve streching aktiviteleri gerçekleşiyor.

    Tavla, satranç, okey ve kart oyunları da ücretsiz olarak tesiste sunuluyor.

    Gençlik Kulübü:
    Mini Bodrum Sokağı'nda bulunan ve gençler için özel hazırlanmış “Gençlik Kulübü”nün olanakları:

    Playstation, Wi-Fi, bilgisayar, bilardo, masa tenisi, masa futbolu, DJ kursları, dart, dans akşamları.

  • Tesiste gün içinde aktiviteler ve akşam canlı müzik performansı sergileniyor.

  • Canlı müzik performansları ve konserler haftanın belirli günleri mevcut. Haftanın 1 günü ise Mini Bodrum Sokağı'nda Sokak Festivali düzenlenmekte olup, canlı müzik mevcut.

  • Diskoda DJ’ler performanslarını sergiliyor.

  • Ücretli olarak çiftlikte bir gün, ebru sanatı, pedalo piknik, yelkenli tekne ile gezi, çadırda geceleme, yürüyüş ve bisiklet turu hizmetleri bulunuyor.
  • 04-07 yaş arası misafirler için Mini Kulüp, 08-11 yaş arası misafirler için Maxi Club ve 12-15 yaş arası misafirler için Youth Club hizmet vermektedir.

  • Tesiste minik misafirler için; bebek yatağı, çocuk büfesi, çocuk animasyonu, çocuk kaydırağı, oyun parkı, çocuk havuzu bulunuyor.

  • Youth Club’ta playstation, langırt, masa tenisi, bilardo ve dart mevcuttur.

  • Gün boyu kum boyama, tişört boyama, Peter Pan ve Kızılderili günü gibi değişik etkinliklerin yanı sıra haftada bir gün Yalıçiftlik köyünde, süt sağma aktivitesi düzenleniyor. İki haftada bir çadırda konaklama etkinliği düzenleniyor

  • Haftanın 6 günü minik misafirler için mini disko düzenleniyor, haftada bir akşam ise çocuk misafirler gün içerisinde hazırladıkları gösterileri sergilemektedirler.
  • Oda süsleme

  • Giriş günü odaya iki kişilik pasta ikramı

  • Giriş günü odaya meyve tabağı
  • Tesisin SPA ve wellness bölümünde; hamam, sauna, jakuzi, kapalı havuz, masaj, kese ve vücut bakımı gibi olanaklar bulunuyor.
    Personel ile İlgili Önlemlerimiz
    • En önemli ve değerli sermayemiz olan personelimize, işyeri hekimimizin yanı sıra iş sağlığı ve güvenliği uzmanımız kanalı ile
    gerekli tüm hijyen kuralları ve güncel servis standartları aktarılmakta, gereken tüm eğitimler verilmekte ve düzenli
    kontrolleri sağlanmaktadır.
    • Çalışanlarımızın konakladığı lojmanlarda tüm hijyen tedbirleri en üst seviyeye çıkartılmıştır.
    • Personelimizin ortak kullanım alanları olan yemekhane ve soyunma odaları gibi alanlarda sosyal mesafe başta olmak üzere
    gerekli hijyen önlemleri en üst seviyede uygulanmaktadır.
    • Personel üniformaları periyodik olarak kendi çamaşırhanemizde uygun şartlarda yıkanıp ütülenmektedir.
    • Çalışanlarımıza sağlanan yeme ve içme hizmetleri tekrar gözden geçirilerek, en doğal ve taze ürünlerle hazırlanan yiyecekler
    ile yeterli ve dengeli beslenmeleri sağlanmaktadır.
    • Personel servislerimizde, gerekli hijyen ve sosyal mesafe kuralları uygulanarak personelimizin düzenli ateş ölçümleri
    yapılmakta, kişisel koruma malzemesi olarak el dezenfektanı ve maske temin edilerek sağlıklı bir şekilde, hizmet verecekleri
    noktalara ulaşımları sağlanmaktadır.
    • Öksürük, ateş ya da nefes zorluğu gibi şikayetleri olan personelimiz izne ayrılmakta ve en yakın sağlık kuruluşuna gitmesi
    sağlanmaktadır. Gerekli takipler ise İnsan Kaynakları ve tesis doktoru tarafından yapılmaktadır.
    • Çalışma sırasında personelimize en donanımlı korunma imkanları sağlanmaktadır.
    Tesise Giriş & Çıkış İşlemleri
    • Tesise atılan ilk adımda tedbirlerin başlaması için lobi girişlerinde el dezenfektanı, hijyen paspası ve
    kişisel koruyucu malzemeler (maske, eldiven) bulundurulmaktadır.
    • Tesisimize konaklama amacı ile gelen tüm misafirlerimize sağlıklı ve konforlu bir tatil geçirmeleri için
    uygulanan Covid-19kuralları ile ilgili kısa bilgiler verilmektedir.
    • Misafirlerimizin bavulları ve özel eşyaları, izinleri alınarak ‘bellboy’larımız tarafından odalarına
    bırakılmakta ya da odalarından alınmaktadır.
    • Ödemeler sırasında minimum temas kurulmakta ve sosyal mesafe kurallarına dikkat edilmektedir.
    Temassız ödeme seçeneği bulunan POS cihazlarına ilave olarak, kredi kartı ile yapılacak ödemelerde
    gerekli dezenfeksiyonönlemleri alınarak ödeme gerçekleştirilmektedir.
    • Oda kartları, kalem vb. malzemeler her kullanım sonrası özel alanlara ayrılmakta ve gerekli
    dezenfeksiyonişlemleri yapıldıktan sonra tekrar kullanıma sunulmaktadır.
    Genel Kullanım Alanları
    • Siz değerli misafirlerimize sağlıklı bir ortam sunmak için lobi alanı, tuvalet ve lavabolar, restoranlar, barlar,
    toplantı salonları, su sporları gibi ortak alanlar düzenli periyotlarda dezenfekte edilmektedir.
    • Bu süreçler, alanında uzman ve deneyimliyöneticilerimiz tarafından sıklıkla ve titizlikle denetlenmektedir.
    • Tüm personelimiz kişisel koruyucu malzemelerini (maske, eldiven ve önlük) kullanarak uygun
    dezenfektanlar ve kimyasallar ile temizlik işlemlerini gerçekleştirmektedir.
    • Tüm alanlar kullanım sıklığına göre yüzey dezenfektanı ya da pulverize dezenfeksiyon ekipmanları
    kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm alanlarda konumlandırılan klima tavalarında ‘lejyonella’e karşı dezenfektan tabletler kullanılmakta,
    sistemler %100 dış kaynaklı taze hava emiş sistemi ile çalışmakta ve filtre temizlikleri periyodik olarak
    yapılmaktadır.
    • Genel kullanım alanlarında sosyal mesafeyi korumak için işaretlemeler yapılmaktadır.
    • Oturma grupları sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden yerleştirilmiştir.
    • Tüm genel kullanım alanı girişlerinde el dezenfektanı mevcuttur.
    Konaklama
    • Tüm odalarımız, kişisel korunma önlemlerini alan (maske, eldiven ve önlük) tecrübeli personelimiz tarafından, uygun dezenfektanlar ve kimyasallar ile temizlenmektedir.
    • Kişisel koruma ekipmanları her oda değişimi için yeniden takılmakta, geçişlerde kişisel koruyucu malzemeler değiştirilmektedir.
    • Odalar en az 1 saat havalandırılarak devamında pulverize dezenfeksiyon ekipmanlarıyla kullanımına hazır hale getirilmektedir.
    • Tüm zeminler, tutma alanları ve odalarda en fazla temas edilen malzemeler (kumanda, kapı kolları, lamba anahtarları, musluk başları vb.) uygun kimyasal ve dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir.
    • Kullanılan tüm tekstil ürünleri, temizleri ile uygun aralıklarla değiştirilmekte, kendi çamaşırhanemizde dezenfektan bazlı deterjanlar ile yeterli ısıda yıkanmaktadır.
    • Buklet malzemeleri ve kozmetik ürünleri tek kullanımlık olarak hizmete sunulmaktadır.
    • Klima tavalarında, lejyonella hijyen tabletleri kullanılmakta ve periyodik olarak filtre temizlikleri yapılmaktadır.
    Plaj ve Havuzlar
    • Plajlarımız, şezlong sayısı azaltılarak sosyal mesafe kurallarına göre yeniden düzenlenmiştir.
    • Tüm şezlonglarımız düzenli aralıklarla dezenfekte edilmektedir.
    • Havuz kullanımlarında kişi sayıları kontrol altında tutularak sosyal mesafe korunmaktadır.
    • Havuz bakımları uzman personelimiz tarafından uluslararası standartlara göre otomatik dozajlama sistemiyle yapılmaktave değerler kayıt altına alınmaktadır.
    • Havuz kenarlarında şezlong sayıları azaltılarak sosyal mesafeye göre düzenlenmiş ve gerekli önlemler alınmıştır.
    Hizmete Kapalı Alanlar & Kısıtlı Servisler
    • Tesis içi ulaşımı sağlayan araçlar (shuttle service) kullanıma kapalı olup yalnızca önemli ve acil durumlarda misafirlerimiz için önceden
    rezervasyon yapmak koşulu ile misafire özel servis vermektedir.
    • Vale hizmeti bulunmamaktadır.
    • Knidos Sağlık ve Güzellik Merkezi kapalı olup, sauna, hamam, fitness salonu, kapalı havuz, güzellik ve bakım uygulamaları ve spa
    hizmeti verilmemektedir. Yalnızca belirlenen alanlarda, önceden rezervasyon yapmak koşulu ile masaj hizmeti verilmektedir. Bu alanlar
    her kullanımdan sonra temizlenerek gerekli dezenfeksiyon işlemleri gerçekleştirilmektedir. Uygulamaları yapan personelimiz kişisel
    hijyenini sağlamak için gerekli koruyucu malzemelerini uygun bir şeklide kullanmakta ve her uygulamadan sonra değiştirmektedir. Tüm
    uygulamalarda T.C. Sağlık Bakanlığı ya da T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı onaylı ürünler kullanılmaktadır.
    • Çocuk kulübü ve gençlik kulübühizmete kapalı olup, kapalı ve açık tüm çocuk alanları ve çocuk havuzları kullanım dışıdır.
    • Su sporları ve grup aktiviteleri en fazla 3-4 kişi ile sınırlandırılarak gerçekleştirilmektedir. Kullanılan malzeme ve aletler belirli periyotlar
    ile temizlenerek dezenfekte edilmektedir. Tüm spor alanlarında el dezenfektanı mevcuttur.
    • Tüm koylarımızda yer alan şezlong kullanımları sosyal mesafe kurallarına göre dizayn edilmiştir. Koylar arası geçişlerde, misafirlerimizin
    sosyal mesafe sınırlamasını dikkate almaları gerekmektedir.
    • Tesisimize evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    • Tesisimiz, konaklama yapmayan günlük kullanım misafirlerimizi kabul etmemektedir.
    Yiyecek & İçecek Önlemleri
    Hapimag Sea Garden Resort Bodrum 26 yıldır kesintisiz hizmet vermekte, her yıl yaklaşık yirmi ülkeden, binlerce ziyaretçi
    ağırlamaktadır.
    Tesisimizin en hassas olduğu konu misafirlerimizin sağlığı olmakla birlikte, eğitimli personellerimiz gıda güvenliğiniz ve
    sürdürülebilirlik çerçevesinderahat zaman geçirmeniz için tüm gayreti ile gece gündüzdemeden çalışmalarına devam etmektedir.
    Şirketimiz her ne olursa olsun misafirlerimizin gıda güvenliğini üst seviyelere çıkarmak için büyük altyapı yatırımlarına her yıl
    kesintisiz devam etmektedir. Bu zorlu süreçte siz misafirlerimizin daha rahat ve huzurlu bir tatil geçirebilmesi için tüm hijyen
    tedbirlerini almakta, Beyaz Alanlar oluşturmaktayız.
    Size en iyi servisi sunmak için heyecanla bekleyençalışanlarımız ile sizleri ağırlayacağımız günleri bekliyoruz.
    Sağlığınızı önemsiyoruz.

    Bulaşmanın Önlenmesi Hareket Planı
    Beyaz Alanlar

    • Tüm restoran ve barlar için sosyal mesafe alanları belirlenmiştir. (Örnek yerleşim planına bakınız.)
    • Kurumiçi eğitimler düzenli olarak verilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Birim sorumluları tarafından periyodik olarak tüm personelin el yıkama işlemi yaptırılmaktadır.
    • Misafir alanlarında çalışan personeller yönetim tarafından belirlenen maske ve eldivenleri kullanmakta, periyodik olarak
    bu ürünlerin değişimleri sağlanmaktadır.
    • Restoran girişlerinde misafirlere yardımcı olmak üzere personeller bulunmakta ve kapasiteye göre misafirlerimizi
    yönlendirmektedir.
    • Misafirlerimize önceden dezenfekte edilen masalarda hizmet verilmektedir. Her restoran için önceden belirlenen
    dezenfektasyon kuralına göre; misafir masaları servis öncesi ve sonrasında periyodik olarak temizlenmekte ve
    dezenfekte edilmektedir. Bu işlem her misafir kullanımından sonra tekrar edilmektedir. (UV lamba, ozon makinesi,
    buharlı temizleyici vb.)
    • Menüler; dijital menüler ile birlikte tek kullanımlık veya dezenfekte edilebilir olarak hizmete sunulmaktadır.
    • Hastalık belirtisi gösterenler, departman müdürü tarafından yönetime bildirilmekte ve belirlenen
    talimatlar uygulanmaktadır.
    • Tüm barlarda tek kullanımlık bardaklar bulundurulmakta, misafir talebine göre servis edilmektedir.
    • Restoranlarda masa ve sandalye aralığı, yasal sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir.
    • Açık büfe olan restoranlarda ve barlarda self service çay/kahve gibi ürünler, servis personeli
    tarafından servis edilmektedir.
    • Masalara 3 kişiden fazla misafir oturmaması sağlanarak, çekirdek aile üyeleri dışında grup masa
    talepleri yerine getirilmemektedir.
    • Tüm a la carte ürünler galoş ile servis edilmektedir.
    • Pişirme alanları düzenli olarak havalandırılmaktadır.
    • Tüm yemekler ve kokteyller minimum garnitür ile servis edilmektedir.
    Beyaz Alanlar Takımı Kurulması
    • Tüm restoranların çalışma saatleri sonunda veya belirlenen temizlik molalarında, detaylı
    sanitasyonunu sağlamakla görevli restorana özgü BEYAZ TAKIM kurulmuştur.
    • Çalışma saati sonunda veya belirlenmiş servis molalarında genel temizlik prosedürleri
    uygulanmaktadır. Ardından sanitasyon takımı devreye girerek detaylı sanitasyon işlemlerini
    yapmaktadır.
    • Tüm yüzeyler ve ortam havası, pulverize dezenfeksiyon ekipmanları, UV ışık, ozon cihazları
    ekipmanları ve yüzey dezenfektanları ile temizlenmektedir.
    • Sanitasyon işlemleri sırasında ilgili alan trafiğe kapatılmakta, yalnızca sanitasyon takımı içeride
    bulunarak gerekli bilgilendirme yapılmaktadır.
    Atıkların Bertarafı
    • Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın 7 Nisan 2020 tarihli genelgesi gereği, atıkların yönetimi konusundaki mevcut uygulamalarımıza eklemeler yapılmıştır.
    • Tek kullanımlık koruyucu ekipman ve giysi atıklarının uzaklaştırılması amacıyla ayrı konteynırlar koyulmuştur. Bu atıklar ayrı konteynırlarda biriktirilerek EVSEL ATIK grubu ile birlikte sevk edilmektedir.
    • Tesiste görevli geri dönüşüm ekibinin hijyen eğitimlerini alması ve uygulaması departman müdürü tarafından kontrol ve takip edilmektedir.
    Oda Servisi & İkramlar
    • Odaya giden bütün ürünler, ikramlar kapalı kutularda ya da hava almayacak şekilde servise
    çıkarılmaktadır.
    • Çalışanlar, misafir odalarına maskesiz ve eldivensiz girmemekte olup talep eden misafirlere de maske
    temin edilmektedir.
    • Kağıt peçete kullanılmakta olup bez peçete kesinlikle kullanılmamaktadır.
    • Tüm çatal, bıçak vb. ürünler paketli şekilde servis edilerek, misafir talebine göre tek kullanımlık ürünler
    bulundurulmaktadır. Odalardan geri dönenürünler ivedi şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm servis ekipmanları ve tepsiler her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Tek kullanımlık ürünler ve oda servisi ekipmanları ayrı ayrı saklanarak paketlenmekte ve sonraki servise
    hazır duruma getirilmektedir.
    • Oda servisinde porselen fincan yanına tek kullanımlık bardaklar konularak misafirin tercihine göre seçim
    yapması sağlanmaktadır.
    • Servis arabası ve tepsisi toplanırken, ürünlere minimum seviyede temas edilmektedir.
    Mal Kabul Alanları & Satın Alma
    • Tüm satın almalarımız esnasında tedarikçilere gerekli hijyenik koşulların sağlanması hususunda yazılı
    bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Tedarikçi araçları için otele giriş programı yapılarak hangi saat hangi aracın kabul edileceği belirlenerek
    önceden tedarikçilere bildirilmektedir.
    • Hâlihazırda uygulanan sevkiyat araçları kontrol prosedürleri en katı şekli ile uygulanmaktadır.
    Tedarikçilerin kapı girişinde vücut sıcaklık ölçümleri yapılmaktadır. Hijyenik koşulları sağladığı tespit edilen
    araçlar tesise kabul edilmektedir.
    • Tesise kabul edilen tedarikçiler tarafından getirilen ürünler kişisel koruyucu donanım (maske, eldiven)
    kullanan mal kabul sorumluları tarafından karşılanmaktadır.
    • Teslim alınan ürünler gerekli ve uygun dezenfeksiyon işlemine tabi tutularak ilgili birimlere (depo, mutfak,
    restoran vb.) kendi personelimiz tarafından yerleştirilmektedir. Tedarikçilerin bu alanlara girişi kabul
    edilmemektedir.
    Açık Büfeler / Kahvaltı, Öğle ve Akşam Yemekleri
    • Açık büfede yer alan tüm kahvaltılık ürünler, öğle ve akşam yemeğinde yer alan sıcak üniteler, meyve, salata,
    tatlı vb. büfeler ve canlı pişirme istasyonunda sunulan yemekler misafirlerimize, çalışan personel tarafından
    servis edilmektedir.
    • Tek kişilik porsiyon olarak sunulabilen yoğurt, süt, su vb. ürünler mümkün olduğunca porsiyonluk olarak
    büfeye çıkarılmaktadır.
    • Açık büfe olan restoranlarda ve barlarda self servis çay, kahve gibi ürünler servis personeli tarafından servis
    edilmektedir.
    • Tüm restoran, bar ve açık büfe alanlarına sosyal mesafe çizgileri konulup misafirimizden buna uyması
    istenmektedir.
    • Misafirlerimiz mümkünolduğunca bulaşma riskinin düşük olduğu açık alanlarda oturmaya teşvik edilmektedir.
    • Stewarding bölümündenyetkili kişi daimi şekilde büfede bulunarak ortamın temizliğinden sorumludur.
    A La Carte Restoranlar
    • Tüm restoran girişlerinde el dezenfektanı istasyonu bulunmaktadır.
    • Tüm restoranlar kapasiteye göre rezervasyon ile çalışmaktadır. Masalar, yasal sosyal mesafeye uygun olarak dizayn
    edilmektedir. Misafir ile sosyal mesafe kuralı korunarak servis verilmektedir.
    • Misafirlerimize isterlerse dezenfektan mendil veya jel servisi yapılmaktadır.
    • Misafirlerimize dijital menü seçeneği sunulmaktadır. Tek kullanımlık menüler hazır bulundurulmaktadır.
    • Masalarda hiçbir şekilde sirke, zeytinyağı vb. ürünler bulundurulmamaktadır.
    • Servis takımları paketli olarak misafirimize servis edilmektedir.
    • Misafir talebine göre tek kullanımlık şeker, mayonez, hardal, ketçap gibi ürünler servis edilmektedir.
    • Misafirlerimizin, restoranların dışına ürün çıkarmaması sağlanmaktadır.
    • Dondurma istasyonunun önü kapatılarak, Her Şey Dahil ve Ultra Her Şey Dahil misafirlerimize paket dondurma servisi
    yapılmaktadır.
    • Her misafirimizin kullanımı sonrası masalar ve sandalyeler dezenfekte edilmektedir.
    • Barlar, servis alanları, büfe alanları, mutfaklar ve tüm yiyecek ve içecek alanları, kapanış sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Serpme ürünler kontrollü olarak azaltılarak, menülerde ağırlıklı tabak servisi yer almaktadır.
    • Aile yemeklerinde kişi sayısına riayet edilmesi istenerek birim müdürleri tarafından kontrol sağlanmaktadır.
  • Ultra Her Şey Dahil konsepti, yalnızca otel tarafında geçerli. Tatil köyünde plaja gitmeleri halinde, tatil köyü tarafında yer alan restoran, bar ve plajda alınacak tüm yiyecek ve içecek harcamaları ekstra ücrete tabidir.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • 191.000 m² alan üzerine kurulu, çam ağaçları arasına gömülü tesisin 282 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Bilardo
    • Boccia
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Langırt
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Minibar
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Satranç
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Bisiklet
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Pilates
    • Squash
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Deluxe Otel
    • Mavi Bayraklı

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2023 - 31.12.2023

  • 20.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.10.2024

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak, 15.000 TL-19.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 1.000 TL Bankkart Lira; 20.000 TL-29.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.000 TL Bankkart Lira; 30.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 2.500 TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanya 1 Aralık - 31 Aralık 2023 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 07 Aralık 2023 tarihinde yüklenecek olup, 15 Ocak 2024 tarihine kadar kullanılabilir. Kullanılmayan Bankkart Liralar 16 Ocak 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 2.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024

  • Paraf ile 1-31 Aralık 2023 tarihleri arasında Touristica.com.tr’den yapılacak ilk tatil alışverişine, tutarı
    15.000 TL ile 19.999 TL arasında ise 1.000 TL,
    20.000 TL ile 29.999 TL arasında ise 2.000 TL,
    30.000 TL ve üzeri ise 2.500 TL indirim verilecektir. İndirim ekstreye yansıyacaktır. 
  • Kampanyaya katılmak için ilk alışverişten önce Paraf Mobil’den “Hemen Katıl” butonuna tıklanmalı ya da bankada kayıtlı cep telefonundan, “TT” yazıp 3404’e SMS gönderilmelidir. Alışverişlerin, Paraf Mobil’de kampanyanın “Katıldıklarım” bölümünde izlenmesi sonrasında ya da gelecek onay SMS’i sonrasında yapılması gerekmektedir. 
  • Kampanya müşteri bazındadır. Bir müşteri kampanyadan bir defa yararlanabilir ve ilk alışveriş tutarına göre 1.000 TL, 2.000 TL ya da 2.500 TL’den birini kazanabilir.
  • Kampanyaya ilişkin bilgi ve kazanılan ödüller Paraf Mobil’de yer alacak olup, geriye dönük yararlandırma ya da değişiklik yapılmayacaktır. Kampanya kapsamındaki alışverişlerin iptal/iade edilmesi durumunda verilmiş ödüller de iptal edilecektir. 
  • Touristica.com’da indirim ödülü başka bir indirim ödülü ile birleştirilemeyecek olup, kampanyanın farklı bir indirim kampanyası ile çakışması durumunda indirim tutarı daha büyük olan ödül karta yansıtılacaktır. 
  • Paraf kredi kartları, Parafly, Paraf Genç ile sanal ve ek kartlar kampanyaya dahildir. Ticari kartlar, debit kartlar, HalkCard, ParafPara kullanılarak yapılan alışverişler ile iptal ve iade işlemleri kampanyaya dahil değildir. TÜRKİYE HALK BANKASI A.Ş. kampanya koşullarının tamamında değişiklik yapma ve/veya kampanyayı durdurma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir. 
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2023 - 31.12.2023
    Konaklama Tarih Aralığı 01.10.2023 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • YORUMLAR

    7.8
    İyi
    Tesise ait toplam
    1
    görüş mevcut
    Konum 8.0
    Personel 10.0
    Oda 6.0
    Hizmet Kalitesi 10.0
    Yemek 8.0
    Fiyat Performans 6.0
    Havuz / Deniz 6.0
    Genel Puan 8.0
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    MUSTAFA Ö.
    08.2023
    İyi
    Genel olarak iyi bir konaklama oldu.