Grand Yazıcı Club Marmaris Palace

Muğla, Marmaris, İçmeler |

Konum

Marmaris mevkiindeki tesis; İçmeler merkeze 2 km, Marmaris şehir merkezine 6 km ve Dalaman Havalimanına 90 km mesafede konumlanıyor.
Her Şey Dahil

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı alkollü ve alkolsüz içecekler, 10.00-00.30 saatleri arası ücretsiz. İtalyan A la Carte Restoran rezervasyonlu ve konaklama boyunca bir defa ücretsizdir.
Diğer A la Carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretlidir.
Kıyı Snack 10.00-19.00 saatleri arasında 16 yaş ve üzeri misafirlere hizmet vermektedir.

A la Carte Restoranlar

  • İtalyan A la Carte Restoran

  • Balık A la Carte Restoran

  • Kıyı Dünya Mutfağı A la Carte Restoran


  • Hizmet Saatleri

    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-10.30 Geç Kahvaltı
    10.00-22.00 Cafe Corner
    11.00-18.00 Pastane & Gözleme
    12.00-17.00 Kıyı Restoran (Snack Menü) (+16 yaş)
    12.00-13.00 Çocuk Büfesi
    12.30-14.00 Öğle Yemeği
    12.00-16.00 Snack Servisi
    18.30-21.00 Akşam Yemeği
    19.00-22.00 A la Carte Restoranlar
    00.00-00.30 Gece Çorbası
    01.00-05.00 Gece Büfesi (Kapalı Ana Restoran)

    Barlar

    10.00-18.00 Aqua Relax Bar
    10.00-00.30 Lobby Bar
    10.00-24.00 Stone Bar
    10.00-24.00 Pine Bar
    10.00-19.00 Sport Bar
    21.00-00.30 Retro Bar
    10.00 - 19.00 Palace Beach Club / Bar - Ücretli
    23.00 - 04.00 Palace Beach Night Club / Bar - Ücretli
  • Tesisin 380 m uzunluğundaki sahilinde, 2 adet iskelesi bulunuyor. Havuz ve plajda; güneş şemsiyeleri ve şezlong ücretsiz.

  • İskelesi, geniş platform plajı, açık havuzu ve çocuk havuzu bulunmaktadır.

  • Tesis ile plaj arasından yürüyüş yolu geçiyor.
  • Tesiste bazı akşamlar canlı müzik yapılıyor.
    Tesiste çocuk misafirler için çocuk havuzu, çocuk oyun parkı, çocuk büfesi, çocuk animasyonu ve ücretli olarak çocuk bakıcısı hizmeti bulunuyor.
    VIP Balayı misafirlerini kapsar.
    • Tebrik mektubu / Kartı
    • Zengin Meyve Sepeti
    • Çikolata ve çerez tabağı
    • Kırmızı şarap (isteğe bağlı olarak beyaz şarap veya roze şarap)
    • Oda upgrade (müsaitliğe bağlı olarak)
    • Erken giriş ve geç çıkış (müsaitliğe bağlı olarak)
    • Özel süslenmiş set-up, buklet set-up
    • Bir akşam ücretsiz a la carte restoran rezervasyonu
    • Balayına özel soft minibar (1 adet fanta ,1 adet cola,1 adet sprite, 1 adet bira, 2 adet su şeklindedir. İçecekler ilk gün misafirin odasına bırakılır. Diğer günler misafir arzu ederse lobiden kendisi temin eder)
    • Spa'da alınan hizmetlerde %30 indirim
    • Palace Beach Club'ta bir defaya mahsus ücretsiz kahvaltı servisi (rezervasyonlu)


    Doğum Günü ve Yıldönümü Uygulaması
    • Meyve sepeti ve şarap
    • Kutlama mektubu/Kart
    • Spa'da alınan hizmetlerde %20 indirim
    Ücretli ve ücretsiz A'lacart restaurantlarda kalış günü gözetmeksizin rezervasyon önceliği

    Tekrar Gelen Misafir
    • Meyve Sepeti
    • Kırmızı Şarap
    • Soft Minibar (1 adet fanta ,1 adet cola,1 adet sprite, 1 adet bira, 2 adet su şeklindedir. İçecekler ilk gün misafirin odasına bırakılır. Diğer günler misafir arzu ederse lobiden kendisi temin eder)
    Tesisin SPA ve wellness bölümünde; hamam, sauna ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    Misafir Giriş İşlemlerimiz
    • Otelimize giriş yapan siz değerli misafirlerimizin giriş esnasında koruyucu ekipman kullanan güvenlik ve ön büro personeli tarafından ateşleri ölçülmektedir.
    • Maske kullanmak isteyen misafirlerimiz için maske temin edilmekte, tüm misafir ve ziyaretçilerimiz için kolonya ile dezenfektan ikramı yapılmaktadır.
    • Check-in işlemleriniz sosyal mesafe kuralları gözetilerek yapılmaktadır.
    • Vale hizmetimiz, koruyucu ekipman kullanan personellerimiz tarafından verilmektedir. İlk olarak araç içi dezenfekte
    edilmekte ve tek kullanımlık örtü ile temas azaltılmaktadır. Araç park edildikten sonra araç içi ve anahtar tekrar
    dezenfekte edilmektedir.
    • Valizleriniz dezenfekte edildikten sonra, odalarınıza koruyucu ekipman kullanan personel tarafından taşınmaktadır.
    Misafir Odalarımız
    •Odalarımızda bulunan tüm tekstil ürünleri günlük olarak değiştirilmekte olup, misafirlerimizin sağlığı için tüm tekstil ürünleri en az 75 °C’ de yıkanmaktadır.
    • Görevli temizlik personellerimiz, her oda için farklı koruyucu ekipman (maske, eldiven) kullanmaktadır.
    • Kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandaları gibi odalarda sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonu için ekstra önem gösterilmektedir.
    • Temizlik sonrası ozon cihazı kullanılarak odaların dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    Yiyecek ve İçecek Hizmetlerimiz
    Misafirlerimize güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla tedarik, üretim ve servis süreçlerimiz Kalite ekibimiz tarafından takip edilmektedir.
    • Tedarikçilerimizin gıda güvenliğini ve hijyenini korumak amacıyla, uygun araçlarla transfer yapmaları sağlanmıştır.
    Gelen araçların araç paspası ve özel dezenfektanlı solüsyon ile dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    • Teslimat için gelen tedarikçilerin otel girişinde ateşi ölçülmektedir. Ayrıca teslimat esnasında mutlaka koruyucu ekipman kullanmaları sağlanmaktadır.
    • Ürünlerin teslim alınmasından koruyucu ekipman kullanan gıda mühendislerimiz sorumludur. Gelen ürünler hijyen ve gıda güvenliği kuralları gereği görevli personellerimiz tarafından dezenfekte edilerek teslim alınmaktadır.
    • Tüm mutfak personelimiz misafirlerimize sağlıklı ve güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla, hijyen kurallarına ekstra
    önem göstermektedir.
    • Bu süreçte açık büfe olarak devam eden yemek servisimizde, misafirlerimizin sağlığı için ekstra önlemler alınmıştır.
    • Açık büfe alanlarında yemek servisleri sosyal mesafe kuralları gereği yapılmaktadır. Bu kapsamda söz konusu alanlarda gerekli işaretlemeler yer almaktadır.
    • Yemek servisleri, koruyucu ekipman kullanan mutfak ve servis elemanlarımız tarafından yapılmaktadır.
    • Tüm restoran ve barlarda, el dezenfektanı istasyonlarının misafirlerin ulaşabileceği görünür alanda bulunması ve işaretlenmesi sağlanmıştır.
    • Görevli personelimiz için yeterli maske, eldiven ve koruyucu ekipman temini yapılmıştır.
    • Çapraz bulaşmayı minimize etmek amacıyla yiyecek, personel, ekipman ve misafir rotaları yeniden düzenlenmiştir.
    • Ekipman tercihlerimiz tekrar gözden geçirilmiş ve kolay temizlenen ekipmanların kullanımına başlanmıştır.
    • Restoran ve barlarda hijyen kalitesini arttırmak için düzenli olarak ozon cihazı kullanılmaktadır.
    • Gıda mühendislerimiz, düzenli olarak tüm yiyecek - içecek ünitelerimizde hızlı hijyen kitleri ile gerekli kontrolleri yapmaktadır.
    • Restoran ve barlardaki masalar, misafir oturmadan önce ve kalktıktan sonra temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
    • Restoran ve barlardaki masalar temiz ve boş olarak bekletilmekte, misafirlerimiz oturduktan sonra servis açılmaktadır.
    • Bebek mama sandalyeleri her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve streçlenerek kaldırılmaktadır.
    • Serviste kullanılan çatal, kaşık, bıçak el değmeden yıkanmış ve hijyenik eldivenler kullanılarak paketlenmiş olarak sunulmaktadır.
    • Tuz, şeker, baharatlar masalarda bulunmamaktadır. Sizlerin talebi doğrultusunda, personelimiz tarafından tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    • Masalar sosyal mesafe kuralları gereğine göre düzenlenmiş olup, restoranlara belirli sayıda kişi alınması sağlanmıştır.
    • Restoranlarımız sık sık havalandırılarak, ortamda sürekli temiz hava akışı sağlanmaktadır.
    • Bar ve eğlence alanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır. Gerekli uyarılar misafirlerimize görsel, metinsel veya sözel olarak belirtilmiştir.
    Havuz ve Plaj Hizmetlerimiz
    • Havuz ve deniz kenarında bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına uygun yerleştirilmiştir.
    • Havuz etrafının, soyunma kabinlerinin ve şezlongların temizlik ve dezenfeksiyonu düzenli olarak yapılmaktadır.
    • Havuz suyunun klor, pH ve hidrojen peroksit seviyeleri profesyonel ekip tarafından düzenli takip edilmektedir.
    • Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm arasında tutulmaktadır.
    Eğlence Aktiviteleri
    • Tüm animasyon aktiviteleri sosyal mesafe kuralları gereği düzenlenmiştir.
    • Tüm aktivite ekipmanları, program öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimiz ve çocuklarının sağlığı için tesislerimizde yer alan çocuk kulübü, oyun odaları, oyun bahçesi gibi alanlar
    T.C. Turizm Bakanlığı tarafından yayınlanan genelge kapsamında kullanıma kapatılmıştır.
    SPA ve Fitness Salonları
    • Sauna, hamam, fitness salonu kullanımları rezervasyon sistemi ile yapılacak olup, kişi sayısı sınırlandırılmıştır.
    • Bu alanların kullanım süreleri 30 dakika olarak belirlenmiştir. Her misafir kullanımı sonrası 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri uygulanmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı için bu alanlarda, kese, sabun, duş jeli ve şampuan gibi malzemeler tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    Genel Alanların Temizliği
    • Otellerimizin girişinden itibaren tüm sosyal alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Asansörleri kullanacak kişi sayıları ile ilgili gerekli bilgilendirmeler görsel, metinsel veya sözel olarak yapılmaktadır.
    • Tuvaletlerin temizlik ve dezenfeksiyonu görevli personellerimiz tarafından düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Otel içerisindeki tüm alanların detaylı temizliği, çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molalarında görevli personel tarafından yapılmaktadır.
    • Belirlenmiş olan saatte öncelikle genel temizlik prosedürü, daha sonrasında dezenfeksiyon prosedürü uygulanmaktadır.
    • Tüm yüzeyler ve ekipmanlar yüzey dezenfektanları ile ardından ortam havası ozon cihazları ile temizlenmektedir.
    • Dezenfeksiyon işlemleri esnasında ortam kapatılarak, misafirlerimize ve personelimize gerekli bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Genel alanlar, sahil kapıları, asansör kabin girişleri, SPA girişleri, restoran giriş ve çıkışlarında el dezenfektan üniteleri bulunmaktadır.
    • Bakanlık tarafından yapılan güncellemeyle birlikte maske ve eldiven atıkları ayrı olarak toplanmaktadır. Sizlerin de ulaşabileceği alanlarda maske, eldiven atık kutuları etiketlenerek konumlandırılmıştır.
    Personel Önlemleri
    • Tüm personelimiz işe alımlarda sağlık kontrolünden geçmektedir.
    • Tüm personelimizin otel girişlerinde ateşi ölçülmektedir.
    • Personel servislerimiz, yemekhaneleri ve lojmanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır.
    • Personelimizin kullandığı alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Olası vaka durumunda kullanılmak üzere izolasyon odaları belirlenmiştir.
    • Misafirlerimizin ve personelimiz sağlığı için koruyucu ekipman kullanımına özen gösterilmektedir.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, korunma yöntemleri hakkında gıda mühendislerimiz ve işyeri hekimimiz tarafından eğitimler verilmiş olup, personelimiz görev ve sorumluluklarının önemi konusunda
    bilgilendirilmiştir.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Animasyon
    • Bar
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Boccia
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Mini Golf
    • Plaj Voleybolu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Havalimanına Servis
    • Hediyelik Eşya Mağazası
    • İnternet Cafe
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Mavi Bayraklı

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024