Touristica

Grand Yazıcı Club Marmaris Palace

İçmeler, Marmaris
Her Şey Dahil
  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Mavi Bayraklı

Konaklama Tipi

Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı alkollü ve alkolsüz içecekler, 10.00-00.30 saatleri arası ücretsiz. İtalyan A la Carte Restoran rezervasyonlu ve konaklama boyunca bir defa ücretsiz. Diğer a la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli.

Kıyı Snack 10.00-19.00 saatleri arasında 16 yaş ve üzeri misafirlere hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • İtalyan A la Carte Restoran

  • Balık A la Carte Restoran

  • Kıyı Dünya Mutfağı A la Carte Restoran


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10:00-10:30 Geç Kahvaltı
    11:00-18:00 Pastane
    12:00-17:00 Kıyı Restoran (Snack Menü) (+16 yaş)
    12.30-14.00 Öğle Yemeği
    11:00-17:00 Snack İkram
    17.00-18.00 Çay Saati (Kuru Pasta ve Kek ile)
    18.30-21.00 Akşam Yemeği
    19.00-22.00 A la Carte Restoranlar
    00.00-00.30 Gece Çorbası
    01:00-05:00 Gece Büfesi (Kapalı Ana Restoran)

    Barlar
    10:00-00:30 Lobby Bar,
    10:00-24:00 Stone Bar
    10:00-24:00 Pine Bar
    21:00-00:30 Retro Bar
    Marmaris mevkiindeki tesis; İçmeler merkeze 2 km, Marmaris şehir merkezine 6 km ve Dalaman Havalimanı'na 90 km mesafede konumlanıyor.
  • Tesisin 380 m uzunluğundaki sahilinde, 2 adet iskelesi bulunuyor. Havuz ve plajda; güneş şemsiyeleri ve şezlong ücretsiz.

  • İskelesi, geniş platform plajı, açık havuzu ve çocuk havuzu bulunmaktadır.

  • Tesis ile plaj arasından yürüyüş yolu geçiyor.
  • Tesiste bazı akşamlar canlı müzik yapılıyor.
    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Animasyon
    • Bar
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Boccia
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Mini Golf
    • Plaj Voleybolu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Türk Hamamı
    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Döviz Bozdurma
    • Havalimanına Servis
    • Hediyelik Eşya Mağazası
    • İnternet Cafe
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Odası
    Tesiste çocuk misafirler için çocuk havuzu, çocuk oyun parkı, çocuk büfesi, çocuk animasyonu ve ücretli olarak çocuk bakıcısı hizmeti bulunuyor.
    VIP Balayı misafirlerini kapsar.

    ‣ Meyve sepeti, 5 adet mevsim meyvesi
    ‣ Çikolata ve çerez tabağı
    ‣ 75 cl kırmızı şarap (isteğe bağlı olarak beyaz şarap veya roze şarap)
    ‣ Oda upgrade (müsaitliğe bağlı olarak)
    ‣ Erken giriş ve geç çıkış (müsaitliğe bağlı olarak)
    ‣ A la carte restoranda ikram edilmek üzere 2 kişilik hazırlanmış özel sembolik kırmızı kalpli pasta
    ‣ Özel süslenmiş set-up, buklet set-up, yatak üzeri tek büyük yastık
    ‣ Odaya günlük gazete servisi
    ‣ Bir akşam ücretsiz a la carte restoran rezervasyonu
    ‣ Odaya tatlı tabağı ikramı (konaklamanın 2. gecesi yapılıyor)
    ‣ Arcadia SPA'da %30 indirim
    ‣ Balayına özel minibar
    Tesisin SPA ve wellness bölümünde; hamam, sauna ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    Misafir Giriş İşlemlerimiz
    • Otelimize giriş yapan siz değerli misafirlerimizin giriş esnasında koruyucu ekipman kullanan güvenlik ve ön büro personeli tarafından ateşleri ölçülmektedir.
    • Maske kullanmak isteyen misafirlerimiz için maske temin edilmekte, tüm misafir ve ziyaretçilerimiz için kolonya ile dezenfektan ikramı yapılmaktadır.
    • Check-in işlemleriniz sosyal mesafe kuralları gözetilerek yapılmaktadır.
    • Vale hizmetimiz, koruyucu ekipman kullanan personellerimiz tarafından verilmektedir. İlk olarak araç içi dezenfekte
    edilmekte ve tek kullanımlık örtü ile temas azaltılmaktadır. Araç park edildikten sonra araç içi ve anahtar tekrar
    dezenfekte edilmektedir.
    • Valizleriniz dezenfekte edildikten sonra, odalarınıza koruyucu ekipman kullanan personel tarafından taşınmaktadır.
    Misafir Odalarımız
    •Odalarımızda bulunan tüm tekstil ürünleri günlük olarak değiştirilmekte olup, misafirlerimizin sağlığı için tüm tekstil ürünleri en az 75 °C’ de yıkanmaktadır.
    • Görevli temizlik personellerimiz, her oda için farklı koruyucu ekipman (maske, eldiven) kullanmaktadır.
    • Kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandaları gibi odalarda sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonu için ekstra önem gösterilmektedir.
    • Temizlik sonrası ozon cihazı kullanılarak odaların dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    Yiyecek ve İçecek Hizmetlerimiz
    Misafirlerimize güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla tedarik, üretim ve servis süreçlerimiz Kalite ekibimiz tarafından takip edilmektedir.
    • Tedarikçilerimizin gıda güvenliğini ve hijyenini korumak amacıyla, uygun araçlarla transfer yapmaları sağlanmıştır.
    Gelen araçların araç paspası ve özel dezenfektanlı solüsyon ile dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    • Teslimat için gelen tedarikçilerin otel girişinde ateşi ölçülmektedir. Ayrıca teslimat esnasında mutlaka koruyucu ekipman kullanmaları sağlanmaktadır.
    • Ürünlerin teslim alınmasından koruyucu ekipman kullanan gıda mühendislerimiz sorumludur. Gelen ürünler hijyen ve gıda güvenliği kuralları gereği görevli personellerimiz tarafından dezenfekte edilerek teslim alınmaktadır.
    • Tüm mutfak personelimiz misafirlerimize sağlıklı ve güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla, hijyen kurallarına ekstra
    önem göstermektedir.
    • Bu süreçte açık büfe olarak devam eden yemek servisimizde, misafirlerimizin sağlığı için ekstra önlemler alınmıştır.
    • Açık büfe alanlarında yemek servisleri sosyal mesafe kuralları gereği yapılmaktadır. Bu kapsamda söz konusu alanlarda gerekli işaretlemeler yer almaktadır.
    • Yemek servisleri, koruyucu ekipman kullanan mutfak ve servis elemanlarımız tarafından yapılmaktadır.
    • Tüm restoran ve barlarda, el dezenfektanı istasyonlarının misafirlerin ulaşabileceği görünür alanda bulunması ve işaretlenmesi sağlanmıştır.
    • Görevli personelimiz için yeterli maske, eldiven ve koruyucu ekipman temini yapılmıştır.
    • Çapraz bulaşmayı minimize etmek amacıyla yiyecek, personel, ekipman ve misafir rotaları yeniden düzenlenmiştir.
    • Ekipman tercihlerimiz tekrar gözden geçirilmiş ve kolay temizlenen ekipmanların kullanımına başlanmıştır.
    • Restoran ve barlarda hijyen kalitesini arttırmak için düzenli olarak ozon cihazı kullanılmaktadır.
    • Gıda mühendislerimiz, düzenli olarak tüm yiyecek - içecek ünitelerimizde hızlı hijyen kitleri ile gerekli kontrolleri yapmaktadır.
    • Restoran ve barlardaki masalar, misafir oturmadan önce ve kalktıktan sonra temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
    • Restoran ve barlardaki masalar temiz ve boş olarak bekletilmekte, misafirlerimiz oturduktan sonra servis açılmaktadır.
    • Bebek mama sandalyeleri her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve streçlenerek kaldırılmaktadır.
    • Serviste kullanılan çatal, kaşık, bıçak el değmeden yıkanmış ve hijyenik eldivenler kullanılarak paketlenmiş olarak sunulmaktadır.
    • Tuz, şeker, baharatlar masalarda bulunmamaktadır. Sizlerin talebi doğrultusunda, personelimiz tarafından tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    • Masalar sosyal mesafe kuralları gereğine göre düzenlenmiş olup, restoranlara belirli sayıda kişi alınması sağlanmıştır.
    • Restoranlarımız sık sık havalandırılarak, ortamda sürekli temiz hava akışı sağlanmaktadır.
    • Bar ve eğlence alanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır. Gerekli uyarılar misafirlerimize görsel, metinsel veya sözel olarak belirtilmiştir.
    Havuz ve Plaj Hizmetlerimiz
    • Havuz ve deniz kenarında bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına uygun yerleştirilmiştir.
    • Havuz etrafının, soyunma kabinlerinin ve şezlongların temizlik ve dezenfeksiyonu düzenli olarak yapılmaktadır.
    • Havuz suyunun klor, pH ve hidrojen peroksit seviyeleri profesyonel ekip tarafından düzenli takip edilmektedir.
    • Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm arasında tutulmaktadır.
    Eğlence Aktiviteleri
    • Tüm animasyon aktiviteleri sosyal mesafe kuralları gereği düzenlenmiştir.
    • Tüm aktivite ekipmanları, program öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimiz ve çocuklarının sağlığı için tesislerimizde yer alan çocuk kulübü, oyun odaları, oyun bahçesi gibi alanlar
    T.C. Turizm Bakanlığı tarafından yayınlanan genelge kapsamında kullanıma kapatılmıştır.
    SPA ve Fitness Salonları
    • Sauna, hamam, fitness salonu kullanımları rezervasyon sistemi ile yapılacak olup, kişi sayısı sınırlandırılmıştır.
    • Bu alanların kullanım süreleri 30 dakika olarak belirlenmiştir. Her misafir kullanımı sonrası 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri uygulanmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı için bu alanlarda, kese, sabun, duş jeli ve şampuan gibi malzemeler tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    Genel Alanların Temizliği
    • Otellerimizin girişinden itibaren tüm sosyal alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Asansörleri kullanacak kişi sayıları ile ilgili gerekli bilgilendirmeler görsel, metinsel veya sözel olarak yapılmaktadır.
    • Tuvaletlerin temizlik ve dezenfeksiyonu görevli personellerimiz tarafından düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Otel içerisindeki tüm alanların detaylı temizliği, çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molalarında görevli personel tarafından yapılmaktadır.
    • Belirlenmiş olan saatte öncelikle genel temizlik prosedürü, daha sonrasında dezenfeksiyon prosedürü uygulanmaktadır.
    • Tüm yüzeyler ve ekipmanlar yüzey dezenfektanları ile ardından ortam havası ozon cihazları ile temizlenmektedir.
    • Dezenfeksiyon işlemleri esnasında ortam kapatılarak, misafirlerimize ve personelimize gerekli bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Genel alanlar, sahil kapıları, asansör kabin girişleri, SPA girişleri, restoran giriş ve çıkışlarında el dezenfektan üniteleri bulunmaktadır.
    • Bakanlık tarafından yapılan güncellemeyle birlikte maske ve eldiven atıkları ayrı olarak toplanmaktadır. Sizlerin de ulaşabileceği alanlarda maske, eldiven atık kutuları etiketlenerek konumlandırılmıştır.
    Personel Önlemleri
    • Tüm personelimiz işe alımlarda sağlık kontrolünden geçmektedir.
    • Tüm personelimizin otel girişlerinde ateşi ölçülmektedir.
    • Personel servislerimiz, yemekhaneleri ve lojmanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır.
    • Personelimizin kullandığı alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Olası vaka durumunda kullanılmak üzere izolasyon odaları belirlenmiştir.
    • Misafirlerimizin ve personelimiz sağlığı için koruyucu ekipman kullanımına özen gösterilmektedir.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, korunma yöntemleri hakkında gıda mühendislerimiz ve işyeri hekimimiz tarafından eğitimler verilmiş olup, personelimiz görev ve sorumluluklarının önemi konusunda
    bilgilendirilmiştir.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Villa Standart Oda

    Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Ana Bina Standart Oda

    Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Ana Bina Standart Deniz Manzaralı Oda

    Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası

    Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 1 Temmuz 2020 - 31 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılan konaklamalar için geçerlidir.
  • Touristica iptal garantisi ile, otel rezervasyonunuzu konaklama tarihinizden 72 saat öncesine kadar ücretsiz olarak koşulsuz ve kesintisiz iptal edebilirsiniz.
  • Sadece otel konaklamaları için geçerlidir, uçak biletleri işlemlerinde hava yolu şartları uygulanmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 30.09.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Misafir Giriş İşlemlerimiz
    • Otelimize giriş yapan siz değerli misafirlerimizin giriş esnasında koruyucu ekipman kullanan güvenlik ve ön büro personeli tarafından ateşleri ölçülmektedir.
    • Maske kullanmak isteyen misafirlerimiz için maske temin edilmekte, tüm misafir ve ziyaretçilerimiz için kolonya ile dezenfektan ikramı yapılmaktadır.
    • Check-in işlemleriniz sosyal mesafe kuralları gözetilerek yapılmaktadır.
    • Vale hizmetimiz, koruyucu ekipman kullanan personellerimiz tarafından verilmektedir. İlk olarak araç içi dezenfekte
    edilmekte ve tek kullanımlık örtü ile temas azaltılmaktadır. Araç park edildikten sonra araç içi ve anahtar tekrar
    dezenfekte edilmektedir.
    • Valizleriniz dezenfekte edildikten sonra, odalarınıza koruyucu ekipman kullanan personel tarafından taşınmaktadır.
    Misafir Odalarımız
    •Odalarımızda bulunan tüm tekstil ürünleri günlük olarak değiştirilmekte olup, misafirlerimizin sağlığı için tüm tekstil ürünleri en az 75 °C’ de yıkanmaktadır.
    • Görevli temizlik personellerimiz, her oda için farklı koruyucu ekipman (maske, eldiven) kullanmaktadır.
    • Kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandaları gibi odalarda sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonu için ekstra önem gösterilmektedir.
    • Temizlik sonrası ozon cihazı kullanılarak odaların dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    Yiyecek ve İçecek Hizmetlerimiz
    Misafirlerimize güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla tedarik, üretim ve servis süreçlerimiz Kalite ekibimiz tarafından takip edilmektedir.
    • Tedarikçilerimizin gıda güvenliğini ve hijyenini korumak amacıyla, uygun araçlarla transfer yapmaları sağlanmıştır.
    Gelen araçların araç paspası ve özel dezenfektanlı solüsyon ile dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    • Teslimat için gelen tedarikçilerin otel girişinde ateşi ölçülmektedir. Ayrıca teslimat esnasında mutlaka koruyucu ekipman kullanmaları sağlanmaktadır.
    • Ürünlerin teslim alınmasından koruyucu ekipman kullanan gıda mühendislerimiz sorumludur. Gelen ürünler hijyen ve gıda güvenliği kuralları gereği görevli personellerimiz tarafından dezenfekte edilerek teslim alınmaktadır.
    • Tüm mutfak personelimiz misafirlerimize sağlıklı ve güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla, hijyen kurallarına ekstra
    önem göstermektedir.
    • Bu süreçte açık büfe olarak devam eden yemek servisimizde, misafirlerimizin sağlığı için ekstra önlemler alınmıştır.
    • Açık büfe alanlarında yemek servisleri sosyal mesafe kuralları gereği yapılmaktadır. Bu kapsamda söz konusu alanlarda gerekli işaretlemeler yer almaktadır.
    • Yemek servisleri, koruyucu ekipman kullanan mutfak ve servis elemanlarımız tarafından yapılmaktadır.
    • Tüm restoran ve barlarda, el dezenfektanı istasyonlarının misafirlerin ulaşabileceği görünür alanda bulunması ve işaretlenmesi sağlanmıştır.
    • Görevli personelimiz için yeterli maske, eldiven ve koruyucu ekipman temini yapılmıştır.
    • Çapraz bulaşmayı minimize etmek amacıyla yiyecek, personel, ekipman ve misafir rotaları yeniden düzenlenmiştir.
    • Ekipman tercihlerimiz tekrar gözden geçirilmiş ve kolay temizlenen ekipmanların kullanımına başlanmıştır.
    • Restoran ve barlarda hijyen kalitesini arttırmak için düzenli olarak ozon cihazı kullanılmaktadır.
    • Gıda mühendislerimiz, düzenli olarak tüm yiyecek - içecek ünitelerimizde hızlı hijyen kitleri ile gerekli kontrolleri yapmaktadır.
    • Restoran ve barlardaki masalar, misafir oturmadan önce ve kalktıktan sonra temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
    • Restoran ve barlardaki masalar temiz ve boş olarak bekletilmekte, misafirlerimiz oturduktan sonra servis açılmaktadır.
    • Bebek mama sandalyeleri her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve streçlenerek kaldırılmaktadır.
    • Serviste kullanılan çatal, kaşık, bıçak el değmeden yıkanmış ve hijyenik eldivenler kullanılarak paketlenmiş olarak sunulmaktadır.
    • Tuz, şeker, baharatlar masalarda bulunmamaktadır. Sizlerin talebi doğrultusunda, personelimiz tarafından tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    • Masalar sosyal mesafe kuralları gereğine göre düzenlenmiş olup, restoranlara belirli sayıda kişi alınması sağlanmıştır.
    • Restoranlarımız sık sık havalandırılarak, ortamda sürekli temiz hava akışı sağlanmaktadır.
    • Bar ve eğlence alanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır. Gerekli uyarılar misafirlerimize görsel, metinsel veya sözel olarak belirtilmiştir.
    Havuz ve Plaj Hizmetlerimiz
    • Havuz ve deniz kenarında bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına uygun yerleştirilmiştir.
    • Havuz etrafının, soyunma kabinlerinin ve şezlongların temizlik ve dezenfeksiyonu düzenli olarak yapılmaktadır.
    • Havuz suyunun klor, pH ve hidrojen peroksit seviyeleri profesyonel ekip tarafından düzenli takip edilmektedir.
    • Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm arasında tutulmaktadır.
    Eğlence Aktiviteleri
    • Tüm animasyon aktiviteleri sosyal mesafe kuralları gereği düzenlenmiştir.
    • Tüm aktivite ekipmanları, program öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimiz ve çocuklarının sağlığı için tesislerimizde yer alan çocuk kulübü, oyun odaları, oyun bahçesi gibi alanlar
    T.C. Turizm Bakanlığı tarafından yayınlanan genelge kapsamında kullanıma kapatılmıştır.
    SPA ve Fitness Salonları
    • Sauna, hamam, fitness salonu kullanımları rezervasyon sistemi ile yapılacak olup, kişi sayısı sınırlandırılmıştır.
    • Bu alanların kullanım süreleri 30 dakika olarak belirlenmiştir. Her misafir kullanımı sonrası 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri uygulanmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı için bu alanlarda, kese, sabun, duş jeli ve şampuan gibi malzemeler tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    Genel Alanların Temizliği
    • Otellerimizin girişinden itibaren tüm sosyal alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Asansörleri kullanacak kişi sayıları ile ilgili gerekli bilgilendirmeler görsel, metinsel veya sözel olarak yapılmaktadır.
    • Tuvaletlerin temizlik ve dezenfeksiyonu görevli personellerimiz tarafından düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Otel içerisindeki tüm alanların detaylı temizliği, çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molalarında görevli personel tarafından yapılmaktadır.
    • Belirlenmiş olan saatte öncelikle genel temizlik prosedürü, daha sonrasında dezenfeksiyon prosedürü uygulanmaktadır.
    • Tüm yüzeyler ve ekipmanlar yüzey dezenfektanları ile ardından ortam havası ozon cihazları ile temizlenmektedir.
    • Dezenfeksiyon işlemleri esnasında ortam kapatılarak, misafirlerimize ve personelimize gerekli bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Genel alanlar, sahil kapıları, asansör kabin girişleri, SPA girişleri, restoran giriş ve çıkışlarında el dezenfektan üniteleri bulunmaktadır.
    • Bakanlık tarafından yapılan güncellemeyle birlikte maske ve eldiven atıkları ayrı olarak toplanmaktadır. Sizlerin de ulaşabileceği alanlarda maske, eldiven atık kutuları etiketlenerek konumlandırılmıştır.
    Personel Önlemleri
    • Tüm personelimiz işe alımlarda sağlık kontrolünden geçmektedir.
    • Tüm personelimizin otel girişlerinde ateşi ölçülmektedir.
    • Personel servislerimiz, yemekhaneleri ve lojmanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır.
    • Personelimizin kullandığı alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Olası vaka durumunda kullanılmak üzere izolasyon odaları belirlenmiştir.
    • Misafirlerimizin ve personelimiz sağlığı için koruyucu ekipman kullanımına özen gösterilmektedir.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, korunma yöntemleri hakkında gıda mühendislerimiz ve işyeri hekimimiz tarafından eğitimler verilmiş olup, personelimiz görev ve sorumluluklarının önemi konusunda
    bilgilendirilmiştir.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +3 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Maximum +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

    VIP Balayı misafirlerini kapsar.

    ‣ Meyve sepeti, 5 adet mevsim meyvesi
    ‣ Çikolata ve çerez tabağı
    ‣ 75 cl kırmızı şarap (isteğe bağlı olarak beyaz şarap veya roze şarap)
    ‣ Oda upgrade (müsaitliğe bağlı olarak)
    ‣ Erken giriş ve geç çıkış (müsaitliğe bağlı olarak)
    ‣ A la carte restoranda ikram edilmek üzere 2 kişilik hazırlanmış özel sembolik kırmızı kalpli pasta
    ‣ Özel süslenmiş set-up, buklet set-up, yatak üzeri tek büyük yastık
    ‣ Odaya günlük gazete servisi
    ‣ Bir akşam ücretsiz a la carte restoran rezervasyonu
    ‣ Odaya tatlı tabağı ikramı (konaklamanın 2. gecesi yapılıyor)
    ‣ Arcadia SPA'da %30 indirim
    ‣ Balayına özel minibar