Grand Yazıcı Club Marmaris Palace

Muğla, Marmaris, İçmeler |

Konum

Marmaris mevkiindeki tesis; İçmeler merkeze 2 km, Marmaris şehir merkezine 6 km ve Dalaman Havalimanına 90 km mesafede konumlanıyor.
Her Şey Dahil

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı alkollü ve alkolsüz içecekler, 10.00-00.30 saatleri arası ücretsiz. İtalyan A la Carte Restoran rezervasyonlu ve konaklama boyunca bir defa ücretsizdir.
Diğer A la Carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretlidir.
Kıyı Snack 10.00-19.00 saatleri arasında 16 yaş ve üzeri misafirlere hizmet vermektedir.

A la Carte Restoranlar

  • İtalyan A la Carte Restoran

  • Balık A la Carte Restoran

  • Kıyı Dünya Mutfağı A la Carte Restoran


  • Hizmet Saatleri

    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-10.30 Geç Kahvaltı
    10.00-22.00 Cafe Corner
    11.00-18.00 Pastane & Gözleme
    12.00-17.00 Kıyı Restoran (Snack Menü) (+16 yaş)
    12.00-13.00 Çocuk Büfesi
    12.30-14.00 Öğle Yemeği
    12.00-16.00 Snack Servisi
    18.30-21.00 Akşam Yemeği
    19.00-22.00 A la Carte Restoranlar
    00.00-00.30 Gece Çorbası
    01.00-05.00 Gece Büfesi (Kapalı Ana Restoran)

    Barlar

    10.00-18.00 Aqua Relax Bar
    10.00-00.30 Lobby Bar
    10.00-24.00 Stone Bar
    10.00-24.00 Pine Bar
    10.00-19.00 Sport Bar
    21.00-00.30 Retro Bar
    10.00 - 19.00 Palace Beach Club / Bar - Ücretli
    23.00 - 04.00 Palace Beach Night Club / Bar - Ücretli
  • Tesisin 380 m uzunluğundaki sahilinde, 2 adet iskelesi bulunuyor. Havuz ve plajda; güneş şemsiyeleri ve şezlong ücretsiz.

  • İskelesi, geniş platform plajı, açık havuzu ve çocuk havuzu bulunmaktadır.

  • Tesis ile plaj arasından yürüyüş yolu geçiyor.
  • Tesiste bazı akşamlar canlı müzik yapılıyor.
    Tesiste çocuk misafirler için çocuk havuzu, çocuk oyun parkı, çocuk büfesi, çocuk animasyonu ve ücretli olarak çocuk bakıcısı hizmeti bulunuyor.
    VIP Balayı misafirlerini kapsar.
    • Tebrik mektubu / Kartı
    • Zengin Meyve Sepeti
    • Çikolata ve çerez tabağı
    • Kırmızı şarap (isteğe bağlı olarak beyaz şarap veya roze şarap)
    • Oda upgrade (müsaitliğe bağlı olarak)
    • Erken giriş ve geç çıkış (müsaitliğe bağlı olarak)
    • Özel süslenmiş set-up, buklet set-up
    • Bir akşam ücretsiz a la carte restoran rezervasyonu
    • Balayına özel soft minibar (1 adet fanta ,1 adet cola,1 adet sprite, 1 adet bira, 2 adet su şeklindedir. İçecekler ilk gün misafirin odasına bırakılır. Diğer günler misafir arzu ederse lobiden kendisi temin eder)
    • Spa'da alınan hizmetlerde %30 indirim
    • Palace Beach Club'ta bir defaya mahsus ücretsiz kahvaltı servisi (rezervasyonlu)


    Doğum Günü ve Yıldönümü Uygulaması
    • Meyve sepeti ve şarap
    • Kutlama mektubu/Kart
    • Spa'da alınan hizmetlerde %20 indirim
    Ücretli ve ücretsiz A'lacart restaurantlarda kalış günü gözetmeksizin rezervasyon önceliği

    Tekrar Gelen Misafir
    • Meyve Sepeti
    • Kırmızı Şarap
    • Soft Minibar (1 adet fanta ,1 adet cola,1 adet sprite, 1 adet bira, 2 adet su şeklindedir. İçecekler ilk gün misafirin odasına bırakılır. Diğer günler misafir arzu ederse lobiden kendisi temin eder)
    Tesisin SPA ve wellness bölümünde; hamam, sauna ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    Misafir Giriş İşlemlerimiz
    • Otelimize giriş yapan siz değerli misafirlerimizin giriş esnasında koruyucu ekipman kullanan güvenlik ve ön büro personeli tarafından ateşleri ölçülmektedir.
    • Maske kullanmak isteyen misafirlerimiz için maske temin edilmekte, tüm misafir ve ziyaretçilerimiz için kolonya ile dezenfektan ikramı yapılmaktadır.
    • Check-in işlemleriniz sosyal mesafe kuralları gözetilerek yapılmaktadır.
    • Vale hizmetimiz, koruyucu ekipman kullanan personellerimiz tarafından verilmektedir. İlk olarak araç içi dezenfekte
    edilmekte ve tek kullanımlık örtü ile temas azaltılmaktadır. Araç park edildikten sonra araç içi ve anahtar tekrar
    dezenfekte edilmektedir.
    • Valizleriniz dezenfekte edildikten sonra, odalarınıza koruyucu ekipman kullanan personel tarafından taşınmaktadır.
    Misafir Odalarımız
    •Odalarımızda bulunan tüm tekstil ürünleri günlük olarak değiştirilmekte olup, misafirlerimizin sağlığı için tüm tekstil ürünleri en az 75 °C’ de yıkanmaktadır.
    • Görevli temizlik personellerimiz, her oda için farklı koruyucu ekipman (maske, eldiven) kullanmaktadır.
    • Kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandaları gibi odalarda sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonu için ekstra önem gösterilmektedir.
    • Temizlik sonrası ozon cihazı kullanılarak odaların dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    Yiyecek ve İçecek Hizmetlerimiz
    Misafirlerimize güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla tedarik, üretim ve servis süreçlerimiz Kalite ekibimiz tarafından takip edilmektedir.
    • Tedarikçilerimizin gıda güvenliğini ve hijyenini korumak amacıyla, uygun araçlarla transfer yapmaları sağlanmıştır.
    Gelen araçların araç paspası ve özel dezenfektanlı solüsyon ile dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    • Teslimat için gelen tedarikçilerin otel girişinde ateşi ölçülmektedir. Ayrıca teslimat esnasında mutlaka koruyucu ekipman kullanmaları sağlanmaktadır.
    • Ürünlerin teslim alınmasından koruyucu ekipman kullanan gıda mühendislerimiz sorumludur. Gelen ürünler hijyen ve gıda güvenliği kuralları gereği görevli personellerimiz tarafından dezenfekte edilerek teslim alınmaktadır.
    • Tüm mutfak personelimiz misafirlerimize sağlıklı ve güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla, hijyen kurallarına ekstra
    önem göstermektedir.
    • Bu süreçte açık büfe olarak devam eden yemek servisimizde, misafirlerimizin sağlığı için ekstra önlemler alınmıştır.
    • Açık büfe alanlarında yemek servisleri sosyal mesafe kuralları gereği yapılmaktadır. Bu kapsamda söz konusu alanlarda gerekli işaretlemeler yer almaktadır.
    • Yemek servisleri, koruyucu ekipman kullanan mutfak ve servis elemanlarımız tarafından yapılmaktadır.
    • Tüm restoran ve barlarda, el dezenfektanı istasyonlarının misafirlerin ulaşabileceği görünür alanda bulunması ve işaretlenmesi sağlanmıştır.
    • Görevli personelimiz için yeterli maske, eldiven ve koruyucu ekipman temini yapılmıştır.
    • Çapraz bulaşmayı minimize etmek amacıyla yiyecek, personel, ekipman ve misafir rotaları yeniden düzenlenmiştir.
    • Ekipman tercihlerimiz tekrar gözden geçirilmiş ve kolay temizlenen ekipmanların kullanımına başlanmıştır.
    • Restoran ve barlarda hijyen kalitesini arttırmak için düzenli olarak ozon cihazı kullanılmaktadır.
    • Gıda mühendislerimiz, düzenli olarak tüm yiyecek - içecek ünitelerimizde hızlı hijyen kitleri ile gerekli kontrolleri yapmaktadır.
    • Restoran ve barlardaki masalar, misafir oturmadan önce ve kalktıktan sonra temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
    • Restoran ve barlardaki masalar temiz ve boş olarak bekletilmekte, misafirlerimiz oturduktan sonra servis açılmaktadır.
    • Bebek mama sandalyeleri her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve streçlenerek kaldırılmaktadır.
    • Serviste kullanılan çatal, kaşık, bıçak el değmeden yıkanmış ve hijyenik eldivenler kullanılarak paketlenmiş olarak sunulmaktadır.
    • Tuz, şeker, baharatlar masalarda bulunmamaktadır. Sizlerin talebi doğrultusunda, personelimiz tarafından tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    • Masalar sosyal mesafe kuralları gereğine göre düzenlenmiş olup, restoranlara belirli sayıda kişi alınması sağlanmıştır.
    • Restoranlarımız sık sık havalandırılarak, ortamda sürekli temiz hava akışı sağlanmaktadır.
    • Bar ve eğlence alanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır. Gerekli uyarılar misafirlerimize görsel, metinsel veya sözel olarak belirtilmiştir.
    Havuz ve Plaj Hizmetlerimiz
    • Havuz ve deniz kenarında bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına uygun yerleştirilmiştir.
    • Havuz etrafının, soyunma kabinlerinin ve şezlongların temizlik ve dezenfeksiyonu düzenli olarak yapılmaktadır.
    • Havuz suyunun klor, pH ve hidrojen peroksit seviyeleri profesyonel ekip tarafından düzenli takip edilmektedir.
    • Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm arasında tutulmaktadır.
    Eğlence Aktiviteleri
    • Tüm animasyon aktiviteleri sosyal mesafe kuralları gereği düzenlenmiştir.
    • Tüm aktivite ekipmanları, program öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimiz ve çocuklarının sağlığı için tesislerimizde yer alan çocuk kulübü, oyun odaları, oyun bahçesi gibi alanlar
    T.C. Turizm Bakanlığı tarafından yayınlanan genelge kapsamında kullanıma kapatılmıştır.
    SPA ve Fitness Salonları
    • Sauna, hamam, fitness salonu kullanımları rezervasyon sistemi ile yapılacak olup, kişi sayısı sınırlandırılmıştır.
    • Bu alanların kullanım süreleri 30 dakika olarak belirlenmiştir. Her misafir kullanımı sonrası 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri uygulanmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı için bu alanlarda, kese, sabun, duş jeli ve şampuan gibi malzemeler tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    Genel Alanların Temizliği
    • Otellerimizin girişinden itibaren tüm sosyal alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Asansörleri kullanacak kişi sayıları ile ilgili gerekli bilgilendirmeler görsel, metinsel veya sözel olarak yapılmaktadır.
    • Tuvaletlerin temizlik ve dezenfeksiyonu görevli personellerimiz tarafından düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Otel içerisindeki tüm alanların detaylı temizliği, çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molalarında görevli personel tarafından yapılmaktadır.
    • Belirlenmiş olan saatte öncelikle genel temizlik prosedürü, daha sonrasında dezenfeksiyon prosedürü uygulanmaktadır.
    • Tüm yüzeyler ve ekipmanlar yüzey dezenfektanları ile ardından ortam havası ozon cihazları ile temizlenmektedir.
    • Dezenfeksiyon işlemleri esnasında ortam kapatılarak, misafirlerimize ve personelimize gerekli bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Genel alanlar, sahil kapıları, asansör kabin girişleri, SPA girişleri, restoran giriş ve çıkışlarında el dezenfektan üniteleri bulunmaktadır.
    • Bakanlık tarafından yapılan güncellemeyle birlikte maske ve eldiven atıkları ayrı olarak toplanmaktadır. Sizlerin de ulaşabileceği alanlarda maske, eldiven atık kutuları etiketlenerek konumlandırılmıştır.
    Personel Önlemleri
    • Tüm personelimiz işe alımlarda sağlık kontrolünden geçmektedir.
    • Tüm personelimizin otel girişlerinde ateşi ölçülmektedir.
    • Personel servislerimiz, yemekhaneleri ve lojmanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır.
    • Personelimizin kullandığı alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Olası vaka durumunda kullanılmak üzere izolasyon odaları belirlenmiştir.
    • Misafirlerimizin ve personelimiz sağlığı için koruyucu ekipman kullanımına özen gösterilmektedir.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, korunma yöntemleri hakkında gıda mühendislerimiz ve işyeri hekimimiz tarafından eğitimler verilmiş olup, personelimiz görev ve sorumluluklarının önemi konusunda
    bilgilendirilmiştir.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Animasyon
    • Bar
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Boccia
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Mini Golf
    • Plaj Voleybolu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Havalimanına Servis
    • Hediyelik Eşya Mağazası
    • İnternet Cafe
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Misafir Giriş İşlemlerimiz
    • Otelimize giriş yapan siz değerli misafirlerimizin giriş esnasında koruyucu ekipman kullanan güvenlik ve ön büro personeli tarafından ateşleri ölçülmektedir.
    • Maske kullanmak isteyen misafirlerimiz için maske temin edilmekte, tüm misafir ve ziyaretçilerimiz için kolonya ile dezenfektan ikramı yapılmaktadır.
    • Check-in işlemleriniz sosyal mesafe kuralları gözetilerek yapılmaktadır.
    • Vale hizmetimiz, koruyucu ekipman kullanan personellerimiz tarafından verilmektedir. İlk olarak araç içi dezenfekte
    edilmekte ve tek kullanımlık örtü ile temas azaltılmaktadır. Araç park edildikten sonra araç içi ve anahtar tekrar
    dezenfekte edilmektedir.
    • Valizleriniz dezenfekte edildikten sonra, odalarınıza koruyucu ekipman kullanan personel tarafından taşınmaktadır.
    Misafir Odalarımız
    •Odalarımızda bulunan tüm tekstil ürünleri günlük olarak değiştirilmekte olup, misafirlerimizin sağlığı için tüm tekstil ürünleri en az 75 °C’ de yıkanmaktadır.
    • Görevli temizlik personellerimiz, her oda için farklı koruyucu ekipman (maske, eldiven) kullanmaktadır.
    • Kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandaları gibi odalarda sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonu için ekstra önem gösterilmektedir.
    • Temizlik sonrası ozon cihazı kullanılarak odaların dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    Yiyecek ve İçecek Hizmetlerimiz
    Misafirlerimize güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla tedarik, üretim ve servis süreçlerimiz Kalite ekibimiz tarafından takip edilmektedir.
    • Tedarikçilerimizin gıda güvenliğini ve hijyenini korumak amacıyla, uygun araçlarla transfer yapmaları sağlanmıştır.
    Gelen araçların araç paspası ve özel dezenfektanlı solüsyon ile dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    • Teslimat için gelen tedarikçilerin otel girişinde ateşi ölçülmektedir. Ayrıca teslimat esnasında mutlaka koruyucu ekipman kullanmaları sağlanmaktadır.
    • Ürünlerin teslim alınmasından koruyucu ekipman kullanan gıda mühendislerimiz sorumludur. Gelen ürünler hijyen ve gıda güvenliği kuralları gereği görevli personellerimiz tarafından dezenfekte edilerek teslim alınmaktadır.
    • Tüm mutfak personelimiz misafirlerimize sağlıklı ve güvenilir gıdayı sunabilmek amacıyla, hijyen kurallarına ekstra
    önem göstermektedir.
    • Bu süreçte açık büfe olarak devam eden yemek servisimizde, misafirlerimizin sağlığı için ekstra önlemler alınmıştır.
    • Açık büfe alanlarında yemek servisleri sosyal mesafe kuralları gereği yapılmaktadır. Bu kapsamda söz konusu alanlarda gerekli işaretlemeler yer almaktadır.
    • Yemek servisleri, koruyucu ekipman kullanan mutfak ve servis elemanlarımız tarafından yapılmaktadır.
    • Tüm restoran ve barlarda, el dezenfektanı istasyonlarının misafirlerin ulaşabileceği görünür alanda bulunması ve işaretlenmesi sağlanmıştır.
    • Görevli personelimiz için yeterli maske, eldiven ve koruyucu ekipman temini yapılmıştır.
    • Çapraz bulaşmayı minimize etmek amacıyla yiyecek, personel, ekipman ve misafir rotaları yeniden düzenlenmiştir.
    • Ekipman tercihlerimiz tekrar gözden geçirilmiş ve kolay temizlenen ekipmanların kullanımına başlanmıştır.
    • Restoran ve barlarda hijyen kalitesini arttırmak için düzenli olarak ozon cihazı kullanılmaktadır.
    • Gıda mühendislerimiz, düzenli olarak tüm yiyecek - içecek ünitelerimizde hızlı hijyen kitleri ile gerekli kontrolleri yapmaktadır.
    • Restoran ve barlardaki masalar, misafir oturmadan önce ve kalktıktan sonra temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
    • Restoran ve barlardaki masalar temiz ve boş olarak bekletilmekte, misafirlerimiz oturduktan sonra servis açılmaktadır.
    • Bebek mama sandalyeleri her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve streçlenerek kaldırılmaktadır.
    • Serviste kullanılan çatal, kaşık, bıçak el değmeden yıkanmış ve hijyenik eldivenler kullanılarak paketlenmiş olarak sunulmaktadır.
    • Tuz, şeker, baharatlar masalarda bulunmamaktadır. Sizlerin talebi doğrultusunda, personelimiz tarafından tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    • Masalar sosyal mesafe kuralları gereğine göre düzenlenmiş olup, restoranlara belirli sayıda kişi alınması sağlanmıştır.
    • Restoranlarımız sık sık havalandırılarak, ortamda sürekli temiz hava akışı sağlanmaktadır.
    • Bar ve eğlence alanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır. Gerekli uyarılar misafirlerimize görsel, metinsel veya sözel olarak belirtilmiştir.
    Havuz ve Plaj Hizmetlerimiz
    • Havuz ve deniz kenarında bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına uygun yerleştirilmiştir.
    • Havuz etrafının, soyunma kabinlerinin ve şezlongların temizlik ve dezenfeksiyonu düzenli olarak yapılmaktadır.
    • Havuz suyunun klor, pH ve hidrojen peroksit seviyeleri profesyonel ekip tarafından düzenli takip edilmektedir.
    • Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm arasında tutulmaktadır.
    Eğlence Aktiviteleri
    • Tüm animasyon aktiviteleri sosyal mesafe kuralları gereği düzenlenmiştir.
    • Tüm aktivite ekipmanları, program öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimiz ve çocuklarının sağlığı için tesislerimizde yer alan çocuk kulübü, oyun odaları, oyun bahçesi gibi alanlar
    T.C. Turizm Bakanlığı tarafından yayınlanan genelge kapsamında kullanıma kapatılmıştır.
    SPA ve Fitness Salonları
    • Sauna, hamam, fitness salonu kullanımları rezervasyon sistemi ile yapılacak olup, kişi sayısı sınırlandırılmıştır.
    • Bu alanların kullanım süreleri 30 dakika olarak belirlenmiştir. Her misafir kullanımı sonrası 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri uygulanmaktadır.
    • Misafirlerimizin sağlığı için bu alanlarda, kese, sabun, duş jeli ve şampuan gibi malzemeler tek kullanımlık paketler halinde sunulmaktadır.
    Genel Alanların Temizliği
    • Otellerimizin girişinden itibaren tüm sosyal alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Asansörleri kullanacak kişi sayıları ile ilgili gerekli bilgilendirmeler görsel, metinsel veya sözel olarak yapılmaktadır.
    • Tuvaletlerin temizlik ve dezenfeksiyonu görevli personellerimiz tarafından düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Otel içerisindeki tüm alanların detaylı temizliği, çalışma saatleri sonunda veya belirlenmiş temizlik molalarında görevli personel tarafından yapılmaktadır.
    • Belirlenmiş olan saatte öncelikle genel temizlik prosedürü, daha sonrasında dezenfeksiyon prosedürü uygulanmaktadır.
    • Tüm yüzeyler ve ekipmanlar yüzey dezenfektanları ile ardından ortam havası ozon cihazları ile temizlenmektedir.
    • Dezenfeksiyon işlemleri esnasında ortam kapatılarak, misafirlerimize ve personelimize gerekli bilgilendirme yapılmaktadır.
    • Genel alanlar, sahil kapıları, asansör kabin girişleri, SPA girişleri, restoran giriş ve çıkışlarında el dezenfektan üniteleri bulunmaktadır.
    • Bakanlık tarafından yapılan güncellemeyle birlikte maske ve eldiven atıkları ayrı olarak toplanmaktadır. Sizlerin de ulaşabileceği alanlarda maske, eldiven atık kutuları etiketlenerek konumlandırılmıştır.
    Personel Önlemleri
    • Tüm personelimiz işe alımlarda sağlık kontrolünden geçmektedir.
    • Tüm personelimizin otel girişlerinde ateşi ölçülmektedir.
    • Personel servislerimiz, yemekhaneleri ve lojmanlarında sosyal mesafe kuralları gereği düzenlemeler yapılmıştır.
    • Personelimizin kullandığı alanların temizlik ve dezenfeksiyonu, düzenli olarak yapılmakta ve kontrol edilmektedir.
    • Olası vaka durumunda kullanılmak üzere izolasyon odaları belirlenmiştir.
    • Misafirlerimizin ve personelimiz sağlığı için koruyucu ekipman kullanımına özen gösterilmektedir.
    • Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, korunma yöntemleri hakkında gıda mühendislerimiz ve işyeri hekimimiz tarafından eğitimler verilmiş olup, personelimiz görev ve sorumluluklarının önemi konusunda
    bilgilendirilmiştir.