Grand İdeal Premium

Muğla, Marmaris, Siteler |

Genel Tanıtım

Ege'de tatilin vazgeçilmez rotalarından biri olan Marmaris'in, Siteler mevkiinde hizmet veren tesis sahip olduğu imkanlarla misafirlerine unutulmaz bir tatil imkanı sunmaktadır. Masmavi denizi ve kaydıraklı açık havuzuyla sıcak havalarda serinleyecek, SPA merkezindeki sahip olduğu hizmetleriyle de kendinizi yenilenmiş hissedeceksiniz.

Lollo & Bernie Kids Club ve ConnectTeen Lounge ile çocuk ve genç misafirler için de hem eğlendiren hem de eğiten kulüp çalışmaları mevcuttur.
Marmaris, Siteler mevkiinde bulunan tesis; Dalaman Havalimanı'a 50 km, Marmaris'e 250 m ve denize 50 m uzaklıktadır.
Her Şey Dahil
Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Premium veya ithal içecekler ücretli olarak servis edilmektedir.

A la Carte Restoranlar
Diva A'la Carte Restoran- Dünya Mutfağı
Four Seasons Restoran- Dünya Mutfağı
Coffee de Paris

Hizmet Saatleri
07.00 - 09.30 - Kahvaltı (Açık Büfe)
09.30 - 10.00 - Geç Kahvaltı (Açık Büfe)
12.00 - 16.00 - Snack (Açık Büfe)
12.30 - 14.30 - Öğle Yemeği (Açık Büfe)
16.00 - 18.00 - Pastane
19.00 - 21.00 - Akşam Yemeği (Açık Büfe)
23.00 - 01.00 - Soğuk Sandviç (Loby Bar - Cafe De Paris)
01.00 - 07.00 - Lounge Bar (Kuru Pasta)

İçecek Servisleri
Ana Restoran (Akşam Yemeği) - Çeşitli şaraplar, bira, rakı ve soft içecekler.
Four Seasons Restoran (Öğle Yemeği) - Çeşitli şaraplar, bira, rakı ve soft içecekler.
10.00 - 01.00 - Loby Bar - Cafe De Paris - Soft içecekler ve sıcak içecekler.
10.00 - 00.00 - Havuz Bar - Yerli alkollü/alkolsüz içecekler, kokteyller, soft içecekler ve sıcak içecekler.
12.00 - 20.00 - Pastane - Konsantre meyve suları ve sıcak içecekler.
23.00 - 01.00 - Blackout Club Kokteyl Bar - Kokteyller, şarap, bira ve soft içecekler.
  • Denize 50 m mesafede bulunan tesiste konaklayan misafirler, 400 m mesafede yer alan İdeal Prime Beach otelin plajından ücretsiz olarak yararlanılabiliyor.

  • Tesiste 07:00 – 19:00 saatleri arasında hizmet veren kaydıraklı havuz bulunmaktadır.
  • Tesiste çocuk misafirler için oyun alanı,mini kulüp ve çocuk havuzu bulunmaktadır.
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Meyve sepeti ve şarap ikramı

  • SPA merkezinde masaj hizmeti, cilt ve vücut bakımları, sauna ve Türk hamamı mevcuttur.

  • 09:00 – 18:00 arasında hizmet vermektedir.

  • Covid - 19 Tedbirleri Kapsamında Hijyen Manifestosu

    IP HOTELS misafirlerinin ve çalışanlarının sağlığını her şeyden önce tutar. Tüm dünyayı etkileyen, korona virüs (COVID-19)’un salgını ile ortaya çıkan bu zorlu süreci birlikte aşılacağını biliyor olup otelde önlemleri üst düzeyde almaktadırlar. Tatil sırasında evdeki gibi sağlıklı ve güvenli bir ortam sağlamak için açıldığı günden bu yana, yapmış olduğu sağlık ve güvenlik çalışmaları uluslararası standartlarda eksiksiz bir şekilde yerine getirmektedir ve uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından periyodik olarak denetlenmektedir. Tüm ekip, süreci Dünya Sağlık Örgütü, Uluslararası Kabul Görmüş Standartlar, T.C Turizm Bakanlığı ve T.C Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulunun kararları ve öngörüleri ışığında değerlendirmektedir. IP HOTELS , misafir memnuniyetini ve güvenliğini her zaman en önde tutmak misyonuyla sektörde öncü ve örnek çalışmalar yapmayı görev bilmektedir.. Bu bağlamda İSG-OHSAS 18001 ( İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi), ISO-EN 22000 ( Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi ) ISO-EN 9001 ( Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ), ISO-EN 14001 ( Çevre Yönetim Sistemi Belgesi ), ISO 10002 ( Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi) 5 ayrı belgeyi aynı anda almışlardır. Covid-19 sürecini başladığı andan itibaren dikkatle takip ederek yukarıdaki misyonuna uygun olarak bütün politika ve prosedürleri, bir protokol seviyesinde hazırlık çalışmalarıyla değerlendirmektedir.
    IP Hotels'de Covid-19 salgını ve sonrasında diğer olası salgın risklerine karşı, misafirlerin güvenli ve sağlıklı tatil deneyimi yaşamasını sağlamak için üst düzey önlemlerle ilgili hazırlık ve çalışmalarını misafirlerin bilgisine sunmaktadır.

    HİJYEN VE DEZENFEKSİYON ÇALIŞMALARI

    ÇALIŞANLARIN SAĞLIĞI İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    Çalışanlarımıza hizmet eğitimleri ve pandemi süresince yapılacak uygulama faaliyetleri ilgili departman yöneticileri/ekip liderleri tarafından ve dış kaynaklı olarak (İş yeri hekimi, İş güvenliği uzmanı ve alanında uzman kişiler tarafından) verilerek operasyonun eksiksiz ilerlemesi sağlanmaktadır.
    Çalışan işe alımlarında sağlık kontrolleri gerçekleştirilmekte, sağlık kontrolleri sonrasında, İşyeri Hekimi tarafından verilen uygunluk sonrasında çalışanın sağlıklı ve işe uygun olduğunu bildiren rapor ile birlikte işe giriş işlemi yapılmaktadır.
    Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi hazırlık bölümünde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmaktadır.
    İşe giriş alanlarında çalışanlarımız yüz tanımalı termal kameralar ile vücut sıcaklıkları ölçülmektedir. İşe girişlerde veya tesis içindeki kontrollerde vücut sıcaklıkları yüksek çıkan çalışanlarımız çalıştırılmayacak acil durum prosedürleri uygulanacaktır.
    Tüm çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde sosyal mesafe kuralını bilmek te ve uygulamakta, ayrıca operasyon öncesi yapılan departman toplantılarında bu önlemler sürekli hatırlatılmaktadır.
    01 CHECK IN& CHECK OUT
    Misafirlerimiz, çalışanlarımız, ziyaretçilerimizin otele giriş anlarında termal kamera ile vücut sıcaklığı kontrolleri ölçümleri yapılmaktadır ve yüz görüntüleriyle kayıt altına alınmaktadır. Otel içerisinde de doğrulama kontrolleri yapılmaktadır. Kabul edilen sıcaklık aralığı haricinde bir tespit olması durumunda otel içerisinde ise “COVID-19 Pandemi Sürecinde Acil Durumlarda Yapılacak Uygulama” standartları devreye alınır. Otel içerisinde değilse otele girişine izin verilmemektedir.
    Check-in işlemleri sırasında siz değerli misafirlerimizden son 14 gün içerisinde bulunduğunuz yerlerin, varsa kronik rahatsızlıklarınızın, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgileri içeren sağlık beyanı formunu doldurmaları istenmektedir. Sağlık beyanı formu arkasında tesis içerisinde uyulması gereken kurallar yer almaktadır.
    Check-in sırasında maske talep etmeniz halinde resepsiyon görevlimiz tarafından verilmektedir.
    Siz değerli misafirlerimizden check-in sırasında Valiz ve eşyalarınız, belboy tarafından, tek kullanımlık eldivenler ve maske ile sosyal mesafe dikkate alınarak odanıza bırakılmaktadır.
    Otelimizde yapacağınız ödemeler için POS makineleri devamlı surette dezenfekte edilmektedir.
    Oda kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    Register card veya diğer yasal zorunluluğu olan dokümanlara imza atmanız için önceden dezenfekte edilmiş tek kullanımlık kalemler bulundurulmaktadır.

    02 ODALAR
    Kat görevlisi personelleri, maske, tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, temizliği yapılan her oda sonrasında diğer bir odanın temizliği başlamadan, eller yıkanarak yeni maske, eldiven değişikliği yapmaktadır.
    Check-out yapılan odalarda planlı bir şekilde temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir kullanımı yapılmamaktadır.
    Odalardaki kapı kolları, elektrik düğmeleri, elle temas edilen yüzeyler, telefon, kapı-pencere kolları, su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları gibi donanımlar çalışanlarımız tarafından her check-out sonrasında temizlenmekte ve oda zemini dahil Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Odalardaki buklet malzemeleri tek kullanımlık olup, her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır. Odalardaki bardak ve kaşık tek kullanımlık olup diğer minibar malzemeleri ile birlikte her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    Odalarda ki klimaların detaylı temizliği yapılmıştır. Her check-out larda klima peteklerinin temizliği ve dezenfeksiyonu yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Oda içinde kullanılan çarşaf, havlu ve kılıf tekstilleri rutin temizlikler sonrası tedarikçi temizlik firması tarafından 60 derecede yıkanmaktadır.
    Kat personeli tarafından yapılan temizlik işlemlerinden sonra odalarımız ozon jeneratörü ile dezenfekte edilmekte ve oda en az 30 dk. havalandırılmaktadır.

    03 GIDA GÜVENLİĞİ& YİYECEK İÇECEK
    Tüm Restoran, Snack, Barlar, masa planlaması 1,5 metre, sandalye yerleşimleri ise 60 cm mesafeli olacak şekilde planlanmıştır.
    Restoranlarda, barlarda kullanılan servis ekipmanlarının servis öncesi ve sonrası periyodik olarak F&B çalışanları tarafından temizliği ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    Restoranlarda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi çalışanlar tarafından yapılmaktadır.
    Restoranlarda içecek setup ları servis bölümünde bulunur, İçecek ünitelerinde içecekler F&B çalışanları tarafından verilecektir.

    Restoranlarda, barlarda masalar ve mobilyaların üst kısmı sizlerin kullanımı sonrasında F&B çalışanları tarafından temizlenmekte Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    Restoranlarda, barlarda masaların üzerindeki tek kullanımlık ekipmanların her misafirimizin kullanımı sonrası yeni setupları atılmaktadır.
    Gıda üretim süreçlerimiz, Gıda Satın Almalarımız Gıda Güvenliği Yönetim sistemi ve HACCP kuralları ile yürütülmektedir.
    04 GENEL MEKÂN HAVUZ VE PLAJLAR

    Otelimizde, Odalar, Lobby, Restoranlar, Barlar, SPA, Çalışan Alanları öncelik olarak doğal havalandırma ile havalandırılır, doğal havalandırmanın kullanılamadığı durumlarda klimalar kullanılmaktadır. Klimaların detaylı temizliği ve dezenfeksiyonu yapılmaktadır
    Ayrıca otelimizde periyodik olarak tüm genel alanlarda çalışanlarımızca dezenfeksiyon yapmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Ortak alanlarda Tuvaletler (zeminleri, klozetler, pisuvarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları temizliği, sıvı sabun ve dezenfektan kontrolü, kapılarının açık kalarak, havalandırılması) kapı kolları, trabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri gibi elle teması yoğun olan yüzeyler sık sık temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Otel genelinde, toplu kullanım alanlarında, el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de periyodik olarak kontrol edilmektedir
    Plaj ve havuz alanlarındaki havlular çalışanlarımız tarafından sizlere verilmektedir.
    Havuz suları mevzuata uygundur. Periyodik olarak mevzuatta belirtilen değerler ölçülmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Havuz kenarında ve sahilde hizmetinize sunulan tüm şezlonglar, her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve etiketlenmektedir.
    Kapalı havuz İç İşleri Bakanlığın yayınladığı genelgeye göre m2 başına kullanma limiti olduğu için randevu usulü hizmet verecektir.






    05 EĞLENCE & ÇOCUK KULÜBÜ
    İç işleri Bakanlığı genelgesi ve Covid-19 nedeniyle toplu aktiviteler yapılmamaktadır. Sosyal mesafe sağlanacak şekilde yapılan aktiveteler animasyon ekibi tarafından tesis içindeki panolarda yayınlanmaktadır. Aktivitelerde kullanılan ekipmanlar personeller tarafından her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    Covid-19 nedeniyle çocuk kulübü hizmet vermemektedir. İlerleyen zamanlarda hotel yönetimi çocuk kulübünü hizmete açılabilir.
    Canlı müzik veya aktivitelerde misafirlerin sosyal mesafeye uygun olarak oturma düzeni sağlanmaktadır.

    06 SPA & FİTNESS

    Covid-19 nedeniyle Fitness Salonumuz belirli bir süre hizmet verememektedir. SPA-HAMAM belirlenen maksimum kişi sayısı ile hizmet vermektedir. Misafirlerimizin kullanım saatleri talebe göre belirlenecek ve randevulu sistemde hizmet verilmektedir. Kullanım sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için ve Sağlık Bakanlığı onaylı tek kullanımlık el antisepliği dezenfektanlar HAMAM-SPA rezervasyon alanına sizlere sunulmaktadır.
    SPA ortak alanlarının sizlerin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla kullanım saatleri talebinize göre SPA yönetimi tarafından belirlenmektedir.
    SPA alanları kullanımı sırasında kullanılan buklet malzemeler (kese, sabun, duş jeli, şampuan) tek kullanımlık olup, SPA resepsiyon tarafından verilmektedir.
    SPA nem oranının uygun aralıkta tutulması sağlanmaktadır. Sauna, hamam, buhar odası kullanım süresinin siz değerli misafirlerimizin sağlığı için 30 dakika ile sınırlandırılarak, sonrasında 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.




    07 GENEL BİLGİLENDİRME
    Covid-19 ve hijyen konusunda alınan önlemlerin, uygulamaların olduğu bilgilendirmeler, online ve dijital uygulamalar aracılığı ile, resepsiyonda yer alan bilgilendirme dokümanı, karekod üzerinden web sayfasından bilgilendirme, lobi alanındaki bilgilendirmelerden ulaştırılmaktadır. Böylelikle siz değerli misafirlerimizin kafanızdaki soru işaretlerini atarak, rahat ve sağlıklı bir tatil geçirmesi hedeflenmiştir.
    Siz değerli misafirlerimizle ve çalışanlarımızla sağlıklı ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile sağlıklı ve güvenli bilgilendirmeler kişiye özel broşür ve dijital platformlar aracılığı ile yapılmaktadır.
    Sosyal mesafe kapsamında IP HOTELS bünyesinde yer alan tüm Barlar, restaurantlar, Lobby, Havuzlar, Plaj, Toplantı Salonları, Tüm Eğlence ve Spor alanları, SPA merkezi, Plaj, İskele, Dükkân ve Mağazalar, Çalışan dinlenme, konaklama, ulaşım ve çalışma alanları 1,5 metre sosyal mesafe bırakılacak şekilde düzenlenmiştir. Sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, alan sorumluları tarafından sürekli olarak kontrolleri yapılmaktadır.
    Ortak kullanım alanları, Lobby, Asansör, Trabzanlar, Tuvaletler, Soyunma Odaları, Bebek Bakım Odaları, Plaj, Şezlonglar, Oturma Grupları, sık sık dezenfekte edilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Ortak kullanım alanlarında maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için gri kapaklı atık kutuları bulunmaktadır.
    Otelimiz transfer araçlarımızda koltuk, kapı kolu, el tutacağı gibi sık temas edilen yüzeylerin temizliği her transfer öncesinde gerçekleştirilmektedir.
    Otelimizin tüm tesisat ve donanımların bakımları periyodik olarak yetkili servis veya konusunda eğitim almış uzman kişilere yaptırılmaktadır.
    Otelimizin Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Misafirlerimizin hizmetine sunmuş olduğumuz tüm malzeme ve mamullerimiz hijyen çalışmalarını gerçekleştiren tedarikçilerden satın alımı yapılmakta, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilerek, depolanma ve dezenfektasyon çalışmaları hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.



    08 SİZLERİN DE TATİL SÜRESİNCE YAPACAĞINIZ PRATİK FAKAT ÇOK ÖNEMLİ OLAN ÖNLEMLER.

    Check-in sırasında son 14 gün içerisinde farklı bir ülkede bulunduğunuz yerleri, varsa kronik rahatsızlıklarınızı, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgileri resepsiyon görevlisine iletmeniz,
    Ortak alanlarda yer alan sosyal mesafe işaretlemelerine uymanız (Sosyal mesafe kuralları aynı odada kaldığınız, birlikte tatile geldiğiniz, aynı aileden olduğunuz kişilerde geçerli değildir.), Bu nedenle aile birey kartını doldurmanız istenecektir. Bu kart sayesinde ortak alanlarda, havuzlarda restoranlarda ve sahilde aile bireyleriniz ile sosyal mesafe koşulu istenmeyecektir.
    Yüzeylere, yüzünüze, saçınıza, kıyafetlerinize dokunduktan sonra, yemek yemeden ve içecekleri içmeden önce, ellerinizi 20 saniye süre ile elinizin her tarafına temas edecek şekilde yıkamanız ve dezenfekte etmeniz çok önemlidir.
    Maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için ortak kullanım alanlarında bulunan bu atıklar için belirlenmiş atık kutularına atmanız,
    T.C İç İşleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgeye göre restoranlara ve sahile girişlerde maske takmanız istenmektedir. Bu kurala uymanızı rica ederiz.
    Covid-19 açısından riskli olan 65 yaş üzeri, yüksek tansiyon, kalp, şeker, vb. hastalığı olan kişi/ kişiler, plaj ve yüzme alanlarını kullanmalarında dikkat etmelidirler. Bu risk grubunda olan kişiler sauna ve hamam ünitelerini kullanmadan önce doktordan izin almalıdırlar.
    Yüksek ateş, öksürük, nefes darlığı durumunda ortak kullanım alanlarını kullanmamanız, sizin ve tüm misafirlerimizin sağlığı için vakit kaybetmeden maskenizi takarak doktor ofisine görünmeniz önem arz etmektedir.
    Not: Bazı kullanım alanlarımızda ( ana restoran, hamam, sauna, Pub bar) kapasite şartı olduğundan yoğunluk yaşanmaması için randevu usulü hizmet verecektir. Lütfen resepsiyon ve Guest Relations departmanlarından bilgi alınız.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Bar
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Güzellik Merkezi
    • Havalimanına Servis
    • Masaj
    • Spa Merkezi
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Çocuk Dostu Otel
    • Ücretsiz Wi-fi

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024