Grand İdeal Premium

Muğla, Marmaris, Siteler |

Genel Tanıtım

Ege'de tatilin vazgeçilmez rotalarından biri olan Marmaris'in, Siteler mevkiinde hizmet veren tesis sahip olduğu imkanlarla misafirlerine unutulmaz bir tatil imkanı sunmaktadır. Masmavi denizi ve kaydıraklı açık havuzuyla sıcak havalarda serinleyecek, SPA merkezindeki sahip olduğu hizmetleriyle de kendinizi yenilenmiş hissedeceksiniz.

Lollo & Bernie Kids Club ve ConnectTeen Lounge ile çocuk ve genç misafirler için de hem eğlendiren hem de eğiten kulüp çalışmaları mevcuttur.
Marmaris, Siteler mevkiinde bulunan tesis; Dalaman Havalimanı'a 50 km, Marmaris'e 250 m ve denize 50 m uzaklıktadır.
Her Şey Dahil
Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Premium veya ithal içecekler ücretli olarak servis edilmektedir. Minimum 7 gece ve üzeri konaklamalara 1 kez ücretsiz A'la Carte hizmeti verilmektedir.

A la Carte Restoranlar
  • Four Seasons Restoran- Dünya Mutfağı

  • Konaklamanız süresince bir defa ücretsiz olarak yararlanabileceğiniz A'la Carte restoranlar için
    09.00 - 12.00 saatleri arasında misafir ilişkilerinden rezervasyon yapılmalıdır. Restoran Mayıs ayı ikinci haftasından Eylül sonuna kadar açıktır ve ücretsiz a la carte hakkı minimum 7 gün konaklayan misafirler için geçerlidir. A'la Carte restoranda çeşitli set menüden oluşan seçenekler ile bazı ithal ve alkolsüz içecekler, şarap çeşitleri ve sıcak içecekler servis edilir.
    *Covid-19 kısıtlamaları nedeniyle, restoranda kapasite gereksinimi olduğu için mümkün olan en kısa zamanda rezervasyonunuzu yaptırınız.

    Hizmet Saatleri
    07.00 - 09.30 - Kahvaltı (Ana Restoran - Açık Büfe)
    09.30 - 10.00 - Geç Kahvaltı (Ana Restoran - Açık Büfe)
    12.30 - 14.00 - Öğle Yemeği (Ana Restoran - Açık Büfe)
    19.00 - 21.00 - Akşam Yemeği (Ana Restoran - Açık Büfe / 19.00 - 20.00, 20.00 -21.00 olmak üzere randevu usulü)
    *Tüm restoranlarda kıyafet zorunluluğu vardır.
    *Yiyecek servis edilen alana ıslak kıyafet ve deniz kıyafetleri ile girilemez.
    *Covid-19 nedeniyle restoran alanlarındaki yiyecekler, hotel personelleri tarafından yiyecek ünitelerinde servis edilmektedir.

    12.30 - 16.00 - Snack (Açık Büfe - Aperatifler)
    16.00 - 18.00 - Pastane (Kurabiye ve pasta Çeşitleri)
    23.00 - 24.00 - Soğuk Sandviç (Lobby Bar - Cafe De Paris)

    İçecek Servisleri
    Ana Restoran (Öğle ve Akşam Yemeği) - Şarap çeşitleri, bira, rakı ve soft içecekler. (19.00 - 20.00, 20.00 -21.00 olmak üzere randevu usulü)
    Lobby Bar - Cafe De Paris - 10.00 - 01.00 - Soft içecekler ve sıcak içecekler.
    Pool Bar - 10.00 - 24.00 - Yerli alkollü/alkolsüz içecekler, kokteyller, soft içecekler ve sıcak içecekler.
    Club Blackout Cocktail Bar - Covid- 19 nedeniyle kapalıdır.
    Lounge Bar - Covid- 19 nedeniyle kapalıdır.

    *Tüm barlar self servistir. Ancak Covid - 19 nedeniyle içecek ünitelerinden hotel personeli içeceklerinizi servis etmektedir.

    Covid-19 nedeniyle tüm restoranlara ve içecek ünitelerine maskesiz girmek yasaktır.
  • Denize 50 m mesafede bulunan tesiste konaklayan misafirler, dilerse ücretli olarak özel plajdan faydalanabilmektedir. 400 m mesafede ise halk plajı bulunmaktadır.

  • Tesiste 07:00 – 19:00 saatleri arasında hizmet veren kaydıraklı havuz bulunmaktadır.
  • Tesiste çocuk misafirler için oyun alanı,mini kulüp ve çocuk havuzu bulunmaktadır.
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Meyve sepeti ve şarap ikramı

  • SPA merkezinde masaj hizmeti, cilt ve vücut bakımları, sauna ve Türk hamamı mevcuttur.

  • 10.00 – 17.00 arasında hizmet vermektedir.

  • *Sauna ve hamam randevu usulü hizmet vermektedir.
    Covid - 19 Tedbirleri Kapsamında Hijyen Manifestosu

    IP HOTELS misafirlerinin ve çalışanlarının sağlığını her şeyden önce tutar. Tüm dünyayı etkileyen, korona virüs (COVID-19)’un salgını ile ortaya çıkan bu zorlu süreci birlikte aşılacağını biliyor olup otelde önlemleri üst düzeyde almaktadırlar. Tatil sırasında evdeki gibi sağlıklı ve güvenli bir ortam sağlamak için açıldığı günden bu yana, yapmış olduğu sağlık ve güvenlik çalışmaları uluslararası standartlarda eksiksiz bir şekilde yerine getirmektedir ve uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından periyodik olarak denetlenmektedir. Tüm ekip, süreci Dünya Sağlık Örgütü, Uluslararası Kabul Görmüş Standartlar, T.C Turizm Bakanlığı ve T.C Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulunun kararları ve öngörüleri ışığında değerlendirmektedir. IP HOTELS , misafir memnuniyetini ve güvenliğini her zaman en önde tutmak misyonuyla sektörde öncü ve örnek çalışmalar yapmayı görev bilmektedir.. Bu bağlamda İSG-OHSAS 18001 ( İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi), ISO-EN 22000 ( Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi ) ISO-EN 9001 ( Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ), ISO-EN 14001 ( Çevre Yönetim Sistemi Belgesi ), ISO 10002 ( Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi) 5 ayrı belgeyi aynı anda almışlardır. Covid-19 sürecini başladığı andan itibaren dikkatle takip ederek yukarıdaki misyonuna uygun olarak bütün politika ve prosedürleri, bir protokol seviyesinde hazırlık çalışmalarıyla değerlendirmektedir.
    IP Hotels'de Covid-19 salgını ve sonrasında diğer olası salgın risklerine karşı, misafirlerin güvenli ve sağlıklı tatil deneyimi yaşamasını sağlamak için üst düzey önlemlerle ilgili hazırlık ve çalışmalarını misafirlerin bilgisine sunmaktadır.

    HİJYEN VE DEZENFEKSİYON ÇALIŞMALARI

    ÇALIŞANLARIN SAĞLIĞI İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    Çalışanlarımıza hizmet eğitimleri ve pandemi süresince yapılacak uygulama faaliyetleri ilgili departman yöneticileri/ekip liderleri tarafından ve dış kaynaklı olarak (İş yeri hekimi, İş güvenliği uzmanı ve alanında uzman kişiler tarafından) verilerek operasyonun eksiksiz ilerlemesi sağlanmaktadır.
    Çalışan işe alımlarında sağlık kontrolleri gerçekleştirilmekte, sağlık kontrolleri sonrasında, İşyeri Hekimi tarafından verilen uygunluk sonrasında çalışanın sağlıklı ve işe uygun olduğunu bildiren rapor ile birlikte işe giriş işlemi yapılmaktadır.
    Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi hazırlık bölümünde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmaktadır.
    İşe giriş alanlarında çalışanlarımız yüz tanımalı termal kameralar ile vücut sıcaklıkları ölçülmektedir. İşe girişlerde veya tesis içindeki kontrollerde vücut sıcaklıkları yüksek çıkan çalışanlarımız çalıştırılmayacak acil durum prosedürleri uygulanacaktır.
    Tüm çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde sosyal mesafe kuralını bilmek te ve uygulamakta, ayrıca operasyon öncesi yapılan departman toplantılarında bu önlemler sürekli hatırlatılmaktadır.
    01 CHECK IN& CHECK OUT
    Misafirlerimiz, çalışanlarımız, ziyaretçilerimizin otele giriş anlarında termal kamera ile vücut sıcaklığı kontrolleri ölçümleri yapılmaktadır ve yüz görüntüleriyle kayıt altına alınmaktadır. Otel içerisinde de doğrulama kontrolleri yapılmaktadır. Kabul edilen sıcaklık aralığı haricinde bir tespit olması durumunda otel içerisinde ise “COVID-19 Pandemi Sürecinde Acil Durumlarda Yapılacak Uygulama” standartları devreye alınır. Otel içerisinde değilse otele girişine izin verilmemektedir.
    Check-in işlemleri sırasında siz değerli misafirlerimizden son 14 gün içerisinde bulunduğunuz yerlerin, varsa kronik rahatsızlıklarınızın, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgileri içeren sağlık beyanı formunu doldurmaları istenmektedir. Sağlık beyanı formu arkasında tesis içerisinde uyulması gereken kurallar yer almaktadır.
    Check-in sırasında maske talep etmeniz halinde resepsiyon görevlimiz tarafından verilmektedir.
    Siz değerli misafirlerimizden check-in sırasında Valiz ve eşyalarınız, belboy tarafından, tek kullanımlık eldivenler ve maske ile sosyal mesafe dikkate alınarak odanıza bırakılmaktadır.
    Otelimizde yapacağınız ödemeler için POS makineleri devamlı surette dezenfekte edilmektedir.
    Oda kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    Register card veya diğer yasal zorunluluğu olan dokümanlara imza atmanız için önceden dezenfekte edilmiş tek kullanımlık kalemler bulundurulmaktadır.

    02 ODALAR
    Kat görevlisi personelleri, maske, tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, temizliği yapılan her oda sonrasında diğer bir odanın temizliği başlamadan, eller yıkanarak yeni maske, eldiven değişikliği yapmaktadır.
    Check-out yapılan odalarda planlı bir şekilde temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir kullanımı yapılmamaktadır.
    Odalardaki kapı kolları, elektrik düğmeleri, elle temas edilen yüzeyler, telefon, kapı-pencere kolları, su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları gibi donanımlar çalışanlarımız tarafından her check-out sonrasında temizlenmekte ve oda zemini dahil Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Odalardaki buklet malzemeleri tek kullanımlık olup, her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır. Odalardaki bardak ve kaşık tek kullanımlık olup diğer minibar malzemeleri ile birlikte her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    Odalarda ki klimaların detaylı temizliği yapılmıştır. Her check-out larda klima peteklerinin temizliği ve dezenfeksiyonu yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Oda içinde kullanılan çarşaf, havlu ve kılıf tekstilleri rutin temizlikler sonrası tedarikçi temizlik firması tarafından 60 derecede yıkanmaktadır.
    Kat personeli tarafından yapılan temizlik işlemlerinden sonra odalarımız ozon jeneratörü ile dezenfekte edilmekte ve oda en az 30 dk. havalandırılmaktadır.

    03 GIDA GÜVENLİĞİ& YİYECEK İÇECEK
    Tüm Restoran, Snack, Barlar, masa planlaması 1,5 metre, sandalye yerleşimleri ise 60 cm mesafeli olacak şekilde planlanmıştır.
    Restoranlarda, barlarda kullanılan servis ekipmanlarının servis öncesi ve sonrası periyodik olarak F&B çalışanları tarafından temizliği ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    Restoranlarda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi çalışanlar tarafından yapılmaktadır.
    Restoranlarda içecek setup ları servis bölümünde bulunur, İçecek ünitelerinde içecekler F&B çalışanları tarafından verilecektir.

    Restoranlarda, barlarda masalar ve mobilyaların üst kısmı sizlerin kullanımı sonrasında F&B çalışanları tarafından temizlenmekte Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    Restoranlarda, barlarda masaların üzerindeki tek kullanımlık ekipmanların her misafirimizin kullanımı sonrası yeni setupları atılmaktadır.
    Gıda üretim süreçlerimiz, Gıda Satın Almalarımız Gıda Güvenliği Yönetim sistemi ve HACCP kuralları ile yürütülmektedir.
    04 GENEL MEKÂN HAVUZ VE PLAJLAR

    Otelimizde, Odalar, Lobby, Restoranlar, Barlar, SPA, Çalışan Alanları öncelik olarak doğal havalandırma ile havalandırılır, doğal havalandırmanın kullanılamadığı durumlarda klimalar kullanılmaktadır. Klimaların detaylı temizliği ve dezenfeksiyonu yapılmaktadır
    Ayrıca otelimizde periyodik olarak tüm genel alanlarda çalışanlarımızca dezenfeksiyon yapmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Ortak alanlarda Tuvaletler (zeminleri, klozetler, pisuvarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları temizliği, sıvı sabun ve dezenfektan kontrolü, kapılarının açık kalarak, havalandırılması) kapı kolları, trabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri gibi elle teması yoğun olan yüzeyler sık sık temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Otel genelinde, toplu kullanım alanlarında, el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de periyodik olarak kontrol edilmektedir
    Plaj ve havuz alanlarındaki havlular çalışanlarımız tarafından sizlere verilmektedir.
    Havuz suları mevzuata uygundur. Periyodik olarak mevzuatta belirtilen değerler ölçülmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Havuz kenarında ve sahilde hizmetinize sunulan tüm şezlonglar, her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve etiketlenmektedir.
    Kapalı havuz İç İşleri Bakanlığın yayınladığı genelgeye göre m2 başına kullanma limiti olduğu için randevu usulü hizmet verecektir.






    05 EĞLENCE & ÇOCUK KULÜBÜ
    İç işleri Bakanlığı genelgesi ve Covid-19 nedeniyle toplu aktiviteler yapılmamaktadır. Sosyal mesafe sağlanacak şekilde yapılan aktiveteler animasyon ekibi tarafından tesis içindeki panolarda yayınlanmaktadır. Aktivitelerde kullanılan ekipmanlar personeller tarafından her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    Covid-19 nedeniyle çocuk kulübü hizmet vermemektedir. İlerleyen zamanlarda hotel yönetimi çocuk kulübünü hizmete açılabilir.
    Canlı müzik veya aktivitelerde misafirlerin sosyal mesafeye uygun olarak oturma düzeni sağlanmaktadır.

    06 SPA & FİTNESS

    Covid-19 nedeniyle Fitness Salonumuz belirli bir süre hizmet verememektedir. SPA-HAMAM belirlenen maksimum kişi sayısı ile hizmet vermektedir. Misafirlerimizin kullanım saatleri talebe göre belirlenecek ve randevulu sistemde hizmet verilmektedir. Kullanım sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için ve Sağlık Bakanlığı onaylı tek kullanımlık el antisepliği dezenfektanlar HAMAM-SPA rezervasyon alanına sizlere sunulmaktadır.
    SPA ortak alanlarının sizlerin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla kullanım saatleri talebinize göre SPA yönetimi tarafından belirlenmektedir.
    SPA alanları kullanımı sırasında kullanılan buklet malzemeler (kese, sabun, duş jeli, şampuan) tek kullanımlık olup, SPA resepsiyon tarafından verilmektedir.
    SPA nem oranının uygun aralıkta tutulması sağlanmaktadır. Sauna, hamam, buhar odası kullanım süresinin siz değerli misafirlerimizin sağlığı için 30 dakika ile sınırlandırılarak, sonrasında 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.




    07 GENEL BİLGİLENDİRME
    Covid-19 ve hijyen konusunda alınan önlemlerin, uygulamaların olduğu bilgilendirmeler, online ve dijital uygulamalar aracılığı ile, resepsiyonda yer alan bilgilendirme dokümanı, karekod üzerinden web sayfasından bilgilendirme, lobi alanındaki bilgilendirmelerden ulaştırılmaktadır. Böylelikle siz değerli misafirlerimizin kafanızdaki soru işaretlerini atarak, rahat ve sağlıklı bir tatil geçirmesi hedeflenmiştir.
    Siz değerli misafirlerimizle ve çalışanlarımızla sağlıklı ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile sağlıklı ve güvenli bilgilendirmeler kişiye özel broşür ve dijital platformlar aracılığı ile yapılmaktadır.
    Sosyal mesafe kapsamında IP HOTELS bünyesinde yer alan tüm Barlar, restaurantlar, Lobby, Havuzlar, Plaj, Toplantı Salonları, Tüm Eğlence ve Spor alanları, SPA merkezi, Plaj, İskele, Dükkân ve Mağazalar, Çalışan dinlenme, konaklama, ulaşım ve çalışma alanları 1,5 metre sosyal mesafe bırakılacak şekilde düzenlenmiştir. Sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, alan sorumluları tarafından sürekli olarak kontrolleri yapılmaktadır.
    Ortak kullanım alanları, Lobby, Asansör, Trabzanlar, Tuvaletler, Soyunma Odaları, Bebek Bakım Odaları, Plaj, Şezlonglar, Oturma Grupları, sık sık dezenfekte edilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Ortak kullanım alanlarında maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için gri kapaklı atık kutuları bulunmaktadır.
    Otelimiz transfer araçlarımızda koltuk, kapı kolu, el tutacağı gibi sık temas edilen yüzeylerin temizliği her transfer öncesinde gerçekleştirilmektedir.
    Otelimizin tüm tesisat ve donanımların bakımları periyodik olarak yetkili servis veya konusunda eğitim almış uzman kişilere yaptırılmaktadır.
    Otelimizin Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Misafirlerimizin hizmetine sunmuş olduğumuz tüm malzeme ve mamullerimiz hijyen çalışmalarını gerçekleştiren tedarikçilerden satın alımı yapılmakta, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilerek, depolanma ve dezenfektasyon çalışmaları hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.



    08 SİZLERİN DE TATİL SÜRESİNCE YAPACAĞINIZ PRATİK FAKAT ÇOK ÖNEMLİ OLAN ÖNLEMLER.

    Check-in sırasında son 14 gün içerisinde farklı bir ülkede bulunduğunuz yerleri, varsa kronik rahatsızlıklarınızı, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgileri resepsiyon görevlisine iletmeniz,
    Ortak alanlarda yer alan sosyal mesafe işaretlemelerine uymanız (Sosyal mesafe kuralları aynı odada kaldığınız, birlikte tatile geldiğiniz, aynı aileden olduğunuz kişilerde geçerli değildir.), Bu nedenle aile birey kartını doldurmanız istenecektir. Bu kart sayesinde ortak alanlarda, havuzlarda restoranlarda ve sahilde aile bireyleriniz ile sosyal mesafe koşulu istenmeyecektir.
    Yüzeylere, yüzünüze, saçınıza, kıyafetlerinize dokunduktan sonra, yemek yemeden ve içecekleri içmeden önce, ellerinizi 20 saniye süre ile elinizin her tarafına temas edecek şekilde yıkamanız ve dezenfekte etmeniz çok önemlidir.
    Maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için ortak kullanım alanlarında bulunan bu atıklar için belirlenmiş atık kutularına atmanız,
    T.C İç İşleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgeye göre restoranlara ve sahile girişlerde maske takmanız istenmektedir. Bu kurala uymanızı rica ederiz.
    Covid-19 açısından riskli olan 65 yaş üzeri, yüksek tansiyon, kalp, şeker, vb. hastalığı olan kişi/ kişiler, plaj ve yüzme alanlarını kullanmalarında dikkat etmelidirler. Bu risk grubunda olan kişiler sauna ve hamam ünitelerini kullanmadan önce doktordan izin almalıdırlar.
    Yüksek ateş, öksürük, nefes darlığı durumunda ortak kullanım alanlarını kullanmamanız, sizin ve tüm misafirlerimizin sağlığı için vakit kaybetmeden maskenizi takarak doktor ofisine görünmeniz önem arz etmektedir.
    Not: Bazı kullanım alanlarımızda ( ana restoran, hamam, sauna, Pub bar) kapasite şartı olduğundan yoğunluk yaşanmaması için randevu usulü hizmet verecektir. Lütfen resepsiyon ve Guest Relations departmanlarından bilgi alınız.
    *Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    *Konaklamanız süresince tüm misafirlerin otel imkan ve ikramlarından yararlanabilmeleri için kol bantlarının takılı olması gerekmektedir. Çıkış günü kol bantları resepsiyona teslim edilir, kol bandı olmayan misafirlere servis yapılamaz.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Bar
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Güzellik Merkezi
    • Masaj
    • Spa Merkezi
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Çocuk Dostu Otel

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Covid - 19 Tedbirleri Kapsamında Hijyen Manifestosu

    IP HOTELS misafirlerinin ve çalışanlarının sağlığını her şeyden önce tutar. Tüm dünyayı etkileyen, korona virüs (COVID-19)’un salgını ile ortaya çıkan bu zorlu süreci birlikte aşılacağını biliyor olup otelde önlemleri üst düzeyde almaktadırlar. Tatil sırasında evdeki gibi sağlıklı ve güvenli bir ortam sağlamak için açıldığı günden bu yana, yapmış olduğu sağlık ve güvenlik çalışmaları uluslararası standartlarda eksiksiz bir şekilde yerine getirmektedir ve uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından periyodik olarak denetlenmektedir. Tüm ekip, süreci Dünya Sağlık Örgütü, Uluslararası Kabul Görmüş Standartlar, T.C Turizm Bakanlığı ve T.C Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulunun kararları ve öngörüleri ışığında değerlendirmektedir. IP HOTELS , misafir memnuniyetini ve güvenliğini her zaman en önde tutmak misyonuyla sektörde öncü ve örnek çalışmalar yapmayı görev bilmektedir.. Bu bağlamda İSG-OHSAS 18001 ( İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi), ISO-EN 22000 ( Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi ) ISO-EN 9001 ( Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ), ISO-EN 14001 ( Çevre Yönetim Sistemi Belgesi ), ISO 10002 ( Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi) 5 ayrı belgeyi aynı anda almışlardır. Covid-19 sürecini başladığı andan itibaren dikkatle takip ederek yukarıdaki misyonuna uygun olarak bütün politika ve prosedürleri, bir protokol seviyesinde hazırlık çalışmalarıyla değerlendirmektedir.
    IP Hotels'de Covid-19 salgını ve sonrasında diğer olası salgın risklerine karşı, misafirlerin güvenli ve sağlıklı tatil deneyimi yaşamasını sağlamak için üst düzey önlemlerle ilgili hazırlık ve çalışmalarını misafirlerin bilgisine sunmaktadır.

    HİJYEN VE DEZENFEKSİYON ÇALIŞMALARI

    ÇALIŞANLARIN SAĞLIĞI İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    Çalışanlarımıza hizmet eğitimleri ve pandemi süresince yapılacak uygulama faaliyetleri ilgili departman yöneticileri/ekip liderleri tarafından ve dış kaynaklı olarak (İş yeri hekimi, İş güvenliği uzmanı ve alanında uzman kişiler tarafından) verilerek operasyonun eksiksiz ilerlemesi sağlanmaktadır.
    Çalışan işe alımlarında sağlık kontrolleri gerçekleştirilmekte, sağlık kontrolleri sonrasında, İşyeri Hekimi tarafından verilen uygunluk sonrasında çalışanın sağlıklı ve işe uygun olduğunu bildiren rapor ile birlikte işe giriş işlemi yapılmaktadır.
    Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi hazırlık bölümünde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmaktadır.
    İşe giriş alanlarında çalışanlarımız yüz tanımalı termal kameralar ile vücut sıcaklıkları ölçülmektedir. İşe girişlerde veya tesis içindeki kontrollerde vücut sıcaklıkları yüksek çıkan çalışanlarımız çalıştırılmayacak acil durum prosedürleri uygulanacaktır.
    Tüm çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde sosyal mesafe kuralını bilmek te ve uygulamakta, ayrıca operasyon öncesi yapılan departman toplantılarında bu önlemler sürekli hatırlatılmaktadır.
    01 CHECK IN& CHECK OUT
    Misafirlerimiz, çalışanlarımız, ziyaretçilerimizin otele giriş anlarında termal kamera ile vücut sıcaklığı kontrolleri ölçümleri yapılmaktadır ve yüz görüntüleriyle kayıt altına alınmaktadır. Otel içerisinde de doğrulama kontrolleri yapılmaktadır. Kabul edilen sıcaklık aralığı haricinde bir tespit olması durumunda otel içerisinde ise “COVID-19 Pandemi Sürecinde Acil Durumlarda Yapılacak Uygulama” standartları devreye alınır. Otel içerisinde değilse otele girişine izin verilmemektedir.
    Check-in işlemleri sırasında siz değerli misafirlerimizden son 14 gün içerisinde bulunduğunuz yerlerin, varsa kronik rahatsızlıklarınızın, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgileri içeren sağlık beyanı formunu doldurmaları istenmektedir. Sağlık beyanı formu arkasında tesis içerisinde uyulması gereken kurallar yer almaktadır.
    Check-in sırasında maske talep etmeniz halinde resepsiyon görevlimiz tarafından verilmektedir.
    Siz değerli misafirlerimizden check-in sırasında Valiz ve eşyalarınız, belboy tarafından, tek kullanımlık eldivenler ve maske ile sosyal mesafe dikkate alınarak odanıza bırakılmaktadır.
    Otelimizde yapacağınız ödemeler için POS makineleri devamlı surette dezenfekte edilmektedir.
    Oda kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    Register card veya diğer yasal zorunluluğu olan dokümanlara imza atmanız için önceden dezenfekte edilmiş tek kullanımlık kalemler bulundurulmaktadır.

    02 ODALAR
    Kat görevlisi personelleri, maske, tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, temizliği yapılan her oda sonrasında diğer bir odanın temizliği başlamadan, eller yıkanarak yeni maske, eldiven değişikliği yapmaktadır.
    Check-out yapılan odalarda planlı bir şekilde temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir kullanımı yapılmamaktadır.
    Odalardaki kapı kolları, elektrik düğmeleri, elle temas edilen yüzeyler, telefon, kapı-pencere kolları, su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları gibi donanımlar çalışanlarımız tarafından her check-out sonrasında temizlenmekte ve oda zemini dahil Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Odalardaki buklet malzemeleri tek kullanımlık olup, her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır. Odalardaki bardak ve kaşık tek kullanımlık olup diğer minibar malzemeleri ile birlikte her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    Odalarda ki klimaların detaylı temizliği yapılmıştır. Her check-out larda klima peteklerinin temizliği ve dezenfeksiyonu yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Oda içinde kullanılan çarşaf, havlu ve kılıf tekstilleri rutin temizlikler sonrası tedarikçi temizlik firması tarafından 60 derecede yıkanmaktadır.
    Kat personeli tarafından yapılan temizlik işlemlerinden sonra odalarımız ozon jeneratörü ile dezenfekte edilmekte ve oda en az 30 dk. havalandırılmaktadır.

    03 GIDA GÜVENLİĞİ& YİYECEK İÇECEK
    Tüm Restoran, Snack, Barlar, masa planlaması 1,5 metre, sandalye yerleşimleri ise 60 cm mesafeli olacak şekilde planlanmıştır.
    Restoranlarda, barlarda kullanılan servis ekipmanlarının servis öncesi ve sonrası periyodik olarak F&B çalışanları tarafından temizliği ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    Restoranlarda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi çalışanlar tarafından yapılmaktadır.
    Restoranlarda içecek setup ları servis bölümünde bulunur, İçecek ünitelerinde içecekler F&B çalışanları tarafından verilecektir.

    Restoranlarda, barlarda masalar ve mobilyaların üst kısmı sizlerin kullanımı sonrasında F&B çalışanları tarafından temizlenmekte Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    Restoranlarda, barlarda masaların üzerindeki tek kullanımlık ekipmanların her misafirimizin kullanımı sonrası yeni setupları atılmaktadır.
    Gıda üretim süreçlerimiz, Gıda Satın Almalarımız Gıda Güvenliği Yönetim sistemi ve HACCP kuralları ile yürütülmektedir.
    04 GENEL MEKÂN HAVUZ VE PLAJLAR

    Otelimizde, Odalar, Lobby, Restoranlar, Barlar, SPA, Çalışan Alanları öncelik olarak doğal havalandırma ile havalandırılır, doğal havalandırmanın kullanılamadığı durumlarda klimalar kullanılmaktadır. Klimaların detaylı temizliği ve dezenfeksiyonu yapılmaktadır
    Ayrıca otelimizde periyodik olarak tüm genel alanlarda çalışanlarımızca dezenfeksiyon yapmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Ortak alanlarda Tuvaletler (zeminleri, klozetler, pisuvarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları temizliği, sıvı sabun ve dezenfektan kontrolü, kapılarının açık kalarak, havalandırılması) kapı kolları, trabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri gibi elle teması yoğun olan yüzeyler sık sık temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Otel genelinde, toplu kullanım alanlarında, el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de periyodik olarak kontrol edilmektedir
    Plaj ve havuz alanlarındaki havlular çalışanlarımız tarafından sizlere verilmektedir.
    Havuz suları mevzuata uygundur. Periyodik olarak mevzuatta belirtilen değerler ölçülmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Havuz kenarında ve sahilde hizmetinize sunulan tüm şezlonglar, her kullanım sonrası dezenfekte edilmekte ve etiketlenmektedir.
    Kapalı havuz İç İşleri Bakanlığın yayınladığı genelgeye göre m2 başına kullanma limiti olduğu için randevu usulü hizmet verecektir.






    05 EĞLENCE & ÇOCUK KULÜBÜ
    İç işleri Bakanlığı genelgesi ve Covid-19 nedeniyle toplu aktiviteler yapılmamaktadır. Sosyal mesafe sağlanacak şekilde yapılan aktiveteler animasyon ekibi tarafından tesis içindeki panolarda yayınlanmaktadır. Aktivitelerde kullanılan ekipmanlar personeller tarafından her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    Covid-19 nedeniyle çocuk kulübü hizmet vermemektedir. İlerleyen zamanlarda hotel yönetimi çocuk kulübünü hizmete açılabilir.
    Canlı müzik veya aktivitelerde misafirlerin sosyal mesafeye uygun olarak oturma düzeni sağlanmaktadır.

    06 SPA & FİTNESS

    Covid-19 nedeniyle Fitness Salonumuz belirli bir süre hizmet verememektedir. SPA-HAMAM belirlenen maksimum kişi sayısı ile hizmet vermektedir. Misafirlerimizin kullanım saatleri talebe göre belirlenecek ve randevulu sistemde hizmet verilmektedir. Kullanım sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için ve Sağlık Bakanlığı onaylı tek kullanımlık el antisepliği dezenfektanlar HAMAM-SPA rezervasyon alanına sizlere sunulmaktadır.
    SPA ortak alanlarının sizlerin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla kullanım saatleri talebinize göre SPA yönetimi tarafından belirlenmektedir.
    SPA alanları kullanımı sırasında kullanılan buklet malzemeler (kese, sabun, duş jeli, şampuan) tek kullanımlık olup, SPA resepsiyon tarafından verilmektedir.
    SPA nem oranının uygun aralıkta tutulması sağlanmaktadır. Sauna, hamam, buhar odası kullanım süresinin siz değerli misafirlerimizin sağlığı için 30 dakika ile sınırlandırılarak, sonrasında 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.




    07 GENEL BİLGİLENDİRME
    Covid-19 ve hijyen konusunda alınan önlemlerin, uygulamaların olduğu bilgilendirmeler, online ve dijital uygulamalar aracılığı ile, resepsiyonda yer alan bilgilendirme dokümanı, karekod üzerinden web sayfasından bilgilendirme, lobi alanındaki bilgilendirmelerden ulaştırılmaktadır. Böylelikle siz değerli misafirlerimizin kafanızdaki soru işaretlerini atarak, rahat ve sağlıklı bir tatil geçirmesi hedeflenmiştir.
    Siz değerli misafirlerimizle ve çalışanlarımızla sağlıklı ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile sağlıklı ve güvenli bilgilendirmeler kişiye özel broşür ve dijital platformlar aracılığı ile yapılmaktadır.
    Sosyal mesafe kapsamında IP HOTELS bünyesinde yer alan tüm Barlar, restaurantlar, Lobby, Havuzlar, Plaj, Toplantı Salonları, Tüm Eğlence ve Spor alanları, SPA merkezi, Plaj, İskele, Dükkân ve Mağazalar, Çalışan dinlenme, konaklama, ulaşım ve çalışma alanları 1,5 metre sosyal mesafe bırakılacak şekilde düzenlenmiştir. Sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, alan sorumluları tarafından sürekli olarak kontrolleri yapılmaktadır.
    Ortak kullanım alanları, Lobby, Asansör, Trabzanlar, Tuvaletler, Soyunma Odaları, Bebek Bakım Odaları, Plaj, Şezlonglar, Oturma Grupları, sık sık dezenfekte edilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    Ortak kullanım alanlarında maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için gri kapaklı atık kutuları bulunmaktadır.
    Otelimiz transfer araçlarımızda koltuk, kapı kolu, el tutacağı gibi sık temas edilen yüzeylerin temizliği her transfer öncesinde gerçekleştirilmektedir.
    Otelimizin tüm tesisat ve donanımların bakımları periyodik olarak yetkili servis veya konusunda eğitim almış uzman kişilere yaptırılmaktadır.
    Otelimizin Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Misafirlerimizin hizmetine sunmuş olduğumuz tüm malzeme ve mamullerimiz hijyen çalışmalarını gerçekleştiren tedarikçilerden satın alımı yapılmakta, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilerek, depolanma ve dezenfektasyon çalışmaları hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.



    08 SİZLERİN DE TATİL SÜRESİNCE YAPACAĞINIZ PRATİK FAKAT ÇOK ÖNEMLİ OLAN ÖNLEMLER.

    Check-in sırasında son 14 gün içerisinde farklı bir ülkede bulunduğunuz yerleri, varsa kronik rahatsızlıklarınızı, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgileri resepsiyon görevlisine iletmeniz,
    Ortak alanlarda yer alan sosyal mesafe işaretlemelerine uymanız (Sosyal mesafe kuralları aynı odada kaldığınız, birlikte tatile geldiğiniz, aynı aileden olduğunuz kişilerde geçerli değildir.), Bu nedenle aile birey kartını doldurmanız istenecektir. Bu kart sayesinde ortak alanlarda, havuzlarda restoranlarda ve sahilde aile bireyleriniz ile sosyal mesafe koşulu istenmeyecektir.
    Yüzeylere, yüzünüze, saçınıza, kıyafetlerinize dokunduktan sonra, yemek yemeden ve içecekleri içmeden önce, ellerinizi 20 saniye süre ile elinizin her tarafına temas edecek şekilde yıkamanız ve dezenfekte etmeniz çok önemlidir.
    Maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için ortak kullanım alanlarında bulunan bu atıklar için belirlenmiş atık kutularına atmanız,
    T.C İç İşleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgeye göre restoranlara ve sahile girişlerde maske takmanız istenmektedir. Bu kurala uymanızı rica ederiz.
    Covid-19 açısından riskli olan 65 yaş üzeri, yüksek tansiyon, kalp, şeker, vb. hastalığı olan kişi/ kişiler, plaj ve yüzme alanlarını kullanmalarında dikkat etmelidirler. Bu risk grubunda olan kişiler sauna ve hamam ünitelerini kullanmadan önce doktordan izin almalıdırlar.
    Yüksek ateş, öksürük, nefes darlığı durumunda ortak kullanım alanlarını kullanmamanız, sizin ve tüm misafirlerimizin sağlığı için vakit kaybetmeden maskenizi takarak doktor ofisine görünmeniz önem arz etmektedir.
    Not: Bazı kullanım alanlarımızda ( ana restoran, hamam, sauna, Pub bar) kapasite şartı olduğundan yoğunluk yaşanmaması için randevu usulü hizmet verecektir. Lütfen resepsiyon ve Guest Relations departmanlarından bilgi alınız.