Doria Hotel Bodrum

Muğla, Bodrum, Bitez |

Konum

Bodrum, Bitez mevkiinde bulunan tesis; Bodrum Milas Havalimanı'na 38 km, Bodrum merkeze 5 km ve denize 2.7 km mesafededir.
Oda Kahvaltı
Oda kahvaltı konaklamalarda,sabah kahvaltısı (açık büfe) dışında alınan yiyecekler ücretli. Tesis genelinde alınan tüm içecekler ücretli.
A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. 24 saat ücretli oda servisi bulunuyor.
Minibar ücretli olup her gün yenileniyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Blu By Doria A la Carte Restoran - Akdeniz Mutfağı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07:00-10:30 Kahvaltı (Hafta İçi)
    07:00-11:00 Kahvaltı (Hafta Sonu)
    19:00-23:00 Akşam Yemeği
  • Denize 2.7 km mesafede olan tesisin iskeleli özel plajı mevcuttur. Gün içinde her saat başı otelden Doria Beach'e ve Doria Beach’ten otele ücretsiz servis hizmeti sağlanıyor.

  • Doria Beach 1 Haziran - 15 Eylül tarihleri arasında hizmet veriyor.

  • Tesiste 2 adet açık yüzme havuzu ve kapalı yüzme havuzu bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.
  • Golf sahası hizmeti, tesise 8.5 km mesafede olan Bodrum Golf Kulübü tarafından ücretli olarak veriliyor.
    Tesiste çocuk misafirler için; çocuk havuzu ve ücretli olarak çocuk bakıcısı bulunuyor.
  • Özel olarak hazırlanmış balayı odası, VIP set-up ve banyo süslemesi

  • Meyve tabağı, 3'lü kuruyemiş tabağı ve şarap ikramı (75 cl)

  • Odaya ücretsiz kahvaltı servisi (İstenilen 1 gün)

  • Odaya günlük gazete servisi

  • Turn-down servisi
  • Tesisin SPA & Wellness bölümünde; hamam, sauna, fitness salonu, kapalı havuz ve masaj hizmetleri gibi olanaklar bulunuyor. Kapalı havuz ısıtmalı olup, 20 m² büyüklüğünde.
    Doria Hotel Bodrum'un Covid-19 Tedbirleri
  • Otelimizin misafir kapasitesi ve tüm kullanım alanlarımızın kapasitesi düşürülmüştür.

  • Tüm alanlarımızda güvenli mesafe tedbirlerimiz alınmıştır.

  • Tüm kullanım alanlarına sık aralıklarla el antiseptikleri konumlandırılmıştır.

  • Otel ve plaj genel alanlarımız düzenli aralıklarla özel ULV makineleri ile dezenfekte edilmekte
    olup, koridorlar, kapı kolları, wc ler ve asansörler gibi sık temas edilen alanlara özellikle dikkat
    edilmektedir.

  • Kullanılan eldiven, maske gibi atıklar için ayrı kutular konumlandırılmıştır.

  • Uyguladığımız tüm tedbirlerin denetimleri için ekip oluşturulmuş ve her gün değerlendirme
    yapılmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız Covid – 19 ve gerekli olan tüm Hijyen eğitimlerini almıştır.
    Eğitimlerimiz belirli aralıklar ile tekrarlanmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız koruyucu ekipmanları giyeceklerdir.

  • Tüm çalışanlarımıza işe başlangıçlarında sağlık tarama testleri yapılmaktadır.

  • Çalışanlarımızın işe başlangıç ve iş sonlarında ateş ölçümleri düzenli olarak yapılmaktadır.

  • Çalışma alanlarında sık aralıklarla el antiseptiği konumlandırılmıştır.

  • Çalışanlarımızın konaklama alanlarında düzenli aralıklarla dezenfekte yapılmakta olup, sosyal
    mesafenin korunmasına yönelik tüm tedbirlerimiz alınmış ve kontrolleri sağlanmaktadır.

  • Acil durumlarda uygulanacak prosedürlerimiz hazırlanmıştır.

  • Karşılama & Konaklama
  • Giriş & Çıkış işlemlerinizde güvenli mesafe için belirli işaretlemeler yapılmıştır.

  • Giriş & Çıkış işlemleriniz temassız bir şekilde çalışma arkadaşlarımız tarafından yapılmaktadır.

  • Girişiniz esnasında ateş ölçümü yapılmaktadır.

  • Hijyen kurallarımız gereğince bellboy hizmetimiz bulunmamaktadır.

  • Oda kartlarınız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarınız girişinizden önce 24 saat boş tutularak havalandırılmakta ve Sağlık Bakanlığı’nca
    onaylı ürünler ile dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarda kullanılan buklet malzemelerimizin hepsi sadece sizin kullanımınız için
    konumlandırılmıştır. Tek kullanımlıktır.

  • Çarşaflarınız bakanlıkça onaylı özel ürünler ile dezenfekte edilmekte olup, konaklamanız
    süresince her gün yenilenmektedir.

  • Odalarınızın temizliği ile ilgilenen çalışma arkadaşlarımız, her oda ve yüzeyde özel dezenfekte
    ürünleri ve farklı temizlik bezleri kullanmaktadır.

  • Odalarınız sizlerin sağlığı açısında temizlik sonrası havalandırılmaktadır.

  • Yiyecek & İçecek Hizmetlerimiz
  • Kullanılan ürünlerimizin otele kabul edildiği alanda; güvenli mesafe ve dezenfekte işlemleri
    yapılarak teslim gerçekleşmektedir.

  • Satıl alma süreci, mal kabulü ve depolama prosedürlerimiz tekrar düzenlenmiş ve kontrolü
    sağlanmaktadır.

  • Yiyecek ve içeceklerin hazırlandığı alanlarda özel temizlik prosedürleri uygulanmaktadır.

  • Kahvaltı servisimiz hijyen kurallarımız gereği tarafınıza özel olarak hazırlanmakta olup
    masalarınıza Bodrum Serpme Kahvaltısı olarak sunulmaktadır. Sıcak servislerimiz için sizlere
    ayrıca bir menü sunulmaktadır.

  • Ortak kullanımda olan çay, kahve ve sağlıklı içecek makinalarımız kaldırılmış olunup,
    masalarınıza özel servis edilmektedir.

  • Blu By Doria Restaurant’ımız masalar arası güvenli mesafe kuralları gereğince hazırlanmış
    olup, düzenli olarak kontrolü sağlanmaktadır.

  • Masalarımız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Masa üzerlerinde tek kullanımlık tuzluk ve biberlik bulunmaktadır.

  • Doria Plajımız ve Havuzlarımız
  • Plajımız ve havuz alanlarımızda tüm şezlonglarının yerleşimleri güvenli mesafeye göre
    organize edilmiştir.

  • Şezlong ve tüm kullanım alanları düzenli aralıklarla özel ULV makinası ile dezenfekte
    edilmektedir.

  • Kasa ve bar alanımızda güvenli mesafe dikkate alınarak işaretleme yapılmıştır.

  • Otel plaj arası ulaşımı sağlayan servisimiz her gün ULV makinası ile dezenfekte edilmekte
    olup, her kullanım sonrasında dezenfekte edilmektedir.

  • Servis aracımıza tüm misafirlerimizin maske ile kabulü sağlanmaktadır.

  • Servis aracımız içerisinde el antiseptiği bulunmaktadır.

  • Duş alanlarımız, wc ve giyinme kabinlerimiz sık aralıklarla dezenfekte edilmekte olup, kayıt
    altına alarak kontrol edilmektedir.

  • Havuz suyumuzun klor seviyesi düzenli aralıklar kontrol edilmekte olup, periyodik olarak kayıt
    altına alınmakta ve doğruluğu kontrol edilmektedir.

  • Sağlık Merkezimiz
  • Sauna, hamam, buhar banyosu ve masaj hizmetimiz hijyen kuralları gereği kapalı olacaktır.

  • Fitness salonumuz 24 saat açık olup, kapasitesi düşürülerek kullanım bitiminde dezenfekte
    edilecektir.
  • 20 kiloya kadar evcil hayvan ücretli olarak kabul edilir. Günlük 10 Euro olarak ücretlendirilir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • Toplam 92 odası bulunan tesiste, 2 adet açık havuz, kapalı havuz, açık ve kapalı restaurant, Türk hamamı, sauna, fitness center bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Çocuk Havuzu
    • Fitness Center
    • İnternet Cafe
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Lobi
    • Otopark
    • Plaja Servis
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Bar
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Golf
    • Havalimanına Servis
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Oto Kiralama
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis
    • Toplantı Salonu
    • Türk Kahvesi

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Evcil Hayvan Dostu
    • Butik Otel
    • Kapalı Havuz
    • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Doria Hotel Bodrum'un Covid-19 Tedbirleri
  • Otelimizin misafir kapasitesi ve tüm kullanım alanlarımızın kapasitesi düşürülmüştür.

  • Tüm alanlarımızda güvenli mesafe tedbirlerimiz alınmıştır.

  • Tüm kullanım alanlarına sık aralıklarla el antiseptikleri konumlandırılmıştır.

  • Otel ve plaj genel alanlarımız düzenli aralıklarla özel ULV makineleri ile dezenfekte edilmekte
    olup, koridorlar, kapı kolları, wc ler ve asansörler gibi sık temas edilen alanlara özellikle dikkat
    edilmektedir.

  • Kullanılan eldiven, maske gibi atıklar için ayrı kutular konumlandırılmıştır.

  • Uyguladığımız tüm tedbirlerin denetimleri için ekip oluşturulmuş ve her gün değerlendirme
    yapılmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız Covid – 19 ve gerekli olan tüm Hijyen eğitimlerini almıştır.
    Eğitimlerimiz belirli aralıklar ile tekrarlanmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız koruyucu ekipmanları giyeceklerdir.

  • Tüm çalışanlarımıza işe başlangıçlarında sağlık tarama testleri yapılmaktadır.

  • Çalışanlarımızın işe başlangıç ve iş sonlarında ateş ölçümleri düzenli olarak yapılmaktadır.

  • Çalışma alanlarında sık aralıklarla el antiseptiği konumlandırılmıştır.

  • Çalışanlarımızın konaklama alanlarında düzenli aralıklarla dezenfekte yapılmakta olup, sosyal
    mesafenin korunmasına yönelik tüm tedbirlerimiz alınmış ve kontrolleri sağlanmaktadır.

  • Acil durumlarda uygulanacak prosedürlerimiz hazırlanmıştır.

  • Karşılama & Konaklama
  • Giriş & Çıkış işlemlerinizde güvenli mesafe için belirli işaretlemeler yapılmıştır.

  • Giriş & Çıkış işlemleriniz temassız bir şekilde çalışma arkadaşlarımız tarafından yapılmaktadır.

  • Girişiniz esnasında ateş ölçümü yapılmaktadır.

  • Hijyen kurallarımız gereğince bellboy hizmetimiz bulunmamaktadır.

  • Oda kartlarınız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarınız girişinizden önce 24 saat boş tutularak havalandırılmakta ve Sağlık Bakanlığı’nca
    onaylı ürünler ile dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarda kullanılan buklet malzemelerimizin hepsi sadece sizin kullanımınız için
    konumlandırılmıştır. Tek kullanımlıktır.

  • Çarşaflarınız bakanlıkça onaylı özel ürünler ile dezenfekte edilmekte olup, konaklamanız
    süresince her gün yenilenmektedir.

  • Odalarınızın temizliği ile ilgilenen çalışma arkadaşlarımız, her oda ve yüzeyde özel dezenfekte
    ürünleri ve farklı temizlik bezleri kullanmaktadır.

  • Odalarınız sizlerin sağlığı açısında temizlik sonrası havalandırılmaktadır.

  • Yiyecek & İçecek Hizmetlerimiz
  • Kullanılan ürünlerimizin otele kabul edildiği alanda; güvenli mesafe ve dezenfekte işlemleri
    yapılarak teslim gerçekleşmektedir.

  • Satıl alma süreci, mal kabulü ve depolama prosedürlerimiz tekrar düzenlenmiş ve kontrolü
    sağlanmaktadır.

  • Yiyecek ve içeceklerin hazırlandığı alanlarda özel temizlik prosedürleri uygulanmaktadır.

  • Kahvaltı servisimiz hijyen kurallarımız gereği tarafınıza özel olarak hazırlanmakta olup
    masalarınıza Bodrum Serpme Kahvaltısı olarak sunulmaktadır. Sıcak servislerimiz için sizlere
    ayrıca bir menü sunulmaktadır.

  • Ortak kullanımda olan çay, kahve ve sağlıklı içecek makinalarımız kaldırılmış olunup,
    masalarınıza özel servis edilmektedir.

  • Blu By Doria Restaurant’ımız masalar arası güvenli mesafe kuralları gereğince hazırlanmış
    olup, düzenli olarak kontrolü sağlanmaktadır.

  • Masalarımız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Masa üzerlerinde tek kullanımlık tuzluk ve biberlik bulunmaktadır.

  • Doria Plajımız ve Havuzlarımız
  • Plajımız ve havuz alanlarımızda tüm şezlonglarının yerleşimleri güvenli mesafeye göre
    organize edilmiştir.

  • Şezlong ve tüm kullanım alanları düzenli aralıklarla özel ULV makinası ile dezenfekte
    edilmektedir.

  • Kasa ve bar alanımızda güvenli mesafe dikkate alınarak işaretleme yapılmıştır.

  • Otel plaj arası ulaşımı sağlayan servisimiz her gün ULV makinası ile dezenfekte edilmekte
    olup, her kullanım sonrasında dezenfekte edilmektedir.

  • Servis aracımıza tüm misafirlerimizin maske ile kabulü sağlanmaktadır.

  • Servis aracımız içerisinde el antiseptiği bulunmaktadır.

  • Duş alanlarımız, wc ve giyinme kabinlerimiz sık aralıklarla dezenfekte edilmekte olup, kayıt
    altına alarak kontrol edilmektedir.

  • Havuz suyumuzun klor seviyesi düzenli aralıklar kontrol edilmekte olup, periyodik olarak kayıt
    altına alınmakta ve doğruluğu kontrol edilmektedir.

  • Sağlık Merkezimiz
  • Sauna, hamam, buhar banyosu ve masaj hizmetimiz hijyen kuralları gereği kapalı olacaktır.

  • Fitness salonumuz 24 saat açık olup, kapasitesi düşürülerek kullanım bitiminde dezenfekte
    edilecektir.