Doria Hotel Bodrum

Muğla, Bodrum, Bitez |

Konum

Bodrum, Bitez mevkiinde bulunan tesis; Bodrum Milas Havalimanı'na 38 km, Bodrum merkeze 5 km ve denize 2.7 km mesafededir.
Oda Kahvaltı
Oda kahvaltı konaklamalarda,sabah kahvaltısı (açık büfe) dışında alınan yiyecekler ücretli. Tesis genelinde alınan tüm içecekler ücretli.
A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. 24 saat ücretli oda servisi bulunuyor.
Minibar ücretli olup her gün yenileniyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Blu By Doria A la Carte Restoran - Akdeniz Mutfağı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07:00-10:30 Kahvaltı (Hafta İçi)
    07:00-11:00 Kahvaltı (Hafta Sonu)
    19:00-23:00 Akşam Yemeği
  • Denize 2.7 km mesafede olan tesisin iskeleli özel plajı mevcuttur. Gün içinde her saat başı otelden Doria Beach'e ve Doria Beach’ten otele ücretsiz servis hizmeti sağlanıyor.

  • Doria Beach 1 Haziran - 15 Eylül tarihleri arasında hizmet veriyor.

  • Tesiste 2 adet açık yüzme havuzu ve kapalı yüzme havuzu bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.
  • Golf sahası hizmeti, tesise 8.5 km mesafede olan Bodrum Golf Kulübü tarafından ücretli olarak veriliyor.
    Tesiste çocuk misafirler için; çocuk havuzu ve ücretli olarak çocuk bakıcısı bulunuyor.
  • Özel olarak hazırlanmış balayı odası, VIP set-up ve banyo süslemesi

  • Meyve tabağı, 3'lü kuruyemiş tabağı ve şarap ikramı (75 cl)

  • Odaya ücretsiz kahvaltı servisi (İstenilen 1 gün)

  • Odaya günlük gazete servisi

  • Turn-down servisi
  • Tesisin SPA & Wellness bölümünde; hamam, sauna, fitness salonu, kapalı havuz ve masaj hizmetleri gibi olanaklar bulunuyor. Kapalı havuz ısıtmalı olup, 20 m² büyüklüğünde.
    Doria Hotel Bodrum'un Covid-19 Tedbirleri
  • Otelimizin misafir kapasitesi ve tüm kullanım alanlarımızın kapasitesi düşürülmüştür.

  • Tüm alanlarımızda güvenli mesafe tedbirlerimiz alınmıştır.

  • Tüm kullanım alanlarına sık aralıklarla el antiseptikleri konumlandırılmıştır.

  • Otel ve plaj genel alanlarımız düzenli aralıklarla özel ULV makineleri ile dezenfekte edilmekte
    olup, koridorlar, kapı kolları, wc ler ve asansörler gibi sık temas edilen alanlara özellikle dikkat
    edilmektedir.

  • Kullanılan eldiven, maske gibi atıklar için ayrı kutular konumlandırılmıştır.

  • Uyguladığımız tüm tedbirlerin denetimleri için ekip oluşturulmuş ve her gün değerlendirme
    yapılmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız Covid – 19 ve gerekli olan tüm Hijyen eğitimlerini almıştır.
    Eğitimlerimiz belirli aralıklar ile tekrarlanmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız koruyucu ekipmanları giyeceklerdir.

  • Tüm çalışanlarımıza işe başlangıçlarında sağlık tarama testleri yapılmaktadır.

  • Çalışanlarımızın işe başlangıç ve iş sonlarında ateş ölçümleri düzenli olarak yapılmaktadır.

  • Çalışma alanlarında sık aralıklarla el antiseptiği konumlandırılmıştır.

  • Çalışanlarımızın konaklama alanlarında düzenli aralıklarla dezenfekte yapılmakta olup, sosyal
    mesafenin korunmasına yönelik tüm tedbirlerimiz alınmış ve kontrolleri sağlanmaktadır.

  • Acil durumlarda uygulanacak prosedürlerimiz hazırlanmıştır.

  • Karşılama & Konaklama
  • Giriş & Çıkış işlemlerinizde güvenli mesafe için belirli işaretlemeler yapılmıştır.

  • Giriş & Çıkış işlemleriniz temassız bir şekilde çalışma arkadaşlarımız tarafından yapılmaktadır.

  • Girişiniz esnasında ateş ölçümü yapılmaktadır.

  • Hijyen kurallarımız gereğince bellboy hizmetimiz bulunmamaktadır.

  • Oda kartlarınız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarınız girişinizden önce 24 saat boş tutularak havalandırılmakta ve Sağlık Bakanlığı’nca
    onaylı ürünler ile dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarda kullanılan buklet malzemelerimizin hepsi sadece sizin kullanımınız için
    konumlandırılmıştır. Tek kullanımlıktır.

  • Çarşaflarınız bakanlıkça onaylı özel ürünler ile dezenfekte edilmekte olup, konaklamanız
    süresince her gün yenilenmektedir.

  • Odalarınızın temizliği ile ilgilenen çalışma arkadaşlarımız, her oda ve yüzeyde özel dezenfekte
    ürünleri ve farklı temizlik bezleri kullanmaktadır.

  • Odalarınız sizlerin sağlığı açısında temizlik sonrası havalandırılmaktadır.

  • Yiyecek & İçecek Hizmetlerimiz
  • Kullanılan ürünlerimizin otele kabul edildiği alanda; güvenli mesafe ve dezenfekte işlemleri
    yapılarak teslim gerçekleşmektedir.

  • Satıl alma süreci, mal kabulü ve depolama prosedürlerimiz tekrar düzenlenmiş ve kontrolü
    sağlanmaktadır.

  • Yiyecek ve içeceklerin hazırlandığı alanlarda özel temizlik prosedürleri uygulanmaktadır.

  • Kahvaltı servisimiz hijyen kurallarımız gereği tarafınıza özel olarak hazırlanmakta olup
    masalarınıza Bodrum Serpme Kahvaltısı olarak sunulmaktadır. Sıcak servislerimiz için sizlere
    ayrıca bir menü sunulmaktadır.

  • Ortak kullanımda olan çay, kahve ve sağlıklı içecek makinalarımız kaldırılmış olunup,
    masalarınıza özel servis edilmektedir.

  • Blu By Doria Restaurant’ımız masalar arası güvenli mesafe kuralları gereğince hazırlanmış
    olup, düzenli olarak kontrolü sağlanmaktadır.

  • Masalarımız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Masa üzerlerinde tek kullanımlık tuzluk ve biberlik bulunmaktadır.

  • Doria Plajımız ve Havuzlarımız
  • Plajımız ve havuz alanlarımızda tüm şezlonglarının yerleşimleri güvenli mesafeye göre
    organize edilmiştir.

  • Şezlong ve tüm kullanım alanları düzenli aralıklarla özel ULV makinası ile dezenfekte
    edilmektedir.

  • Kasa ve bar alanımızda güvenli mesafe dikkate alınarak işaretleme yapılmıştır.

  • Otel plaj arası ulaşımı sağlayan servisimiz her gün ULV makinası ile dezenfekte edilmekte
    olup, her kullanım sonrasında dezenfekte edilmektedir.

  • Servis aracımıza tüm misafirlerimizin maske ile kabulü sağlanmaktadır.

  • Servis aracımız içerisinde el antiseptiği bulunmaktadır.

  • Duş alanlarımız, wc ve giyinme kabinlerimiz sık aralıklarla dezenfekte edilmekte olup, kayıt
    altına alarak kontrol edilmektedir.

  • Havuz suyumuzun klor seviyesi düzenli aralıklar kontrol edilmekte olup, periyodik olarak kayıt
    altına alınmakta ve doğruluğu kontrol edilmektedir.

  • Sağlık Merkezimiz
  • Sauna, hamam, buhar banyosu ve masaj hizmetimiz hijyen kuralları gereği kapalı olacaktır.

  • Fitness salonumuz 24 saat açık olup, kapasitesi düşürülerek kullanım bitiminde dezenfekte
    edilecektir.
  • 20 kiloya kadar evcil hayvan ücretli olarak kabul edilir. Günlük 10 Euro olarak ücretlendirilir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • Toplam 92 odası bulunan tesiste, 2 adet açık havuz, kapalı havuz, açık ve kapalı restaurant, Türk hamamı, sauna, fitness center bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Çocuk Havuzu
    • Fitness Center
    • İnternet Cafe
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Lobi
    • Otopark
    • Plaja Servis
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Bar
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Döviz Bozdurma
    • Golf
    • Havalimanına Servis
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Oto Kiralama
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Tenis
    • Toplantı Salonu
    • Türk Kahvesi

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Evcil Hayvan Dostu
    • Butik Otel
    • Kapalı Havuz
    • Mavi Bayraklı

  • 1 Nisan-15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 06.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2021 - 31.10.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2021 - 31.12.2021

  • Ekstra %5 indirim; Yapı Kredi World ve İşbankası Maximum kartlar ile yapacağınız 6 taksitli ödemelerde uygulanır.
  • İndirimli tutar, kişi bilgileri girildikten sonra ödeme bilgileri sayfasında toplam tutara yansımaktadır.
  • Başka kampanyalarla, kuponlarla ve özel fiyatlarla birleştirilemez. 
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar. 
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 06.12.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2021 - 31.10.2022
    Doria Hotel Bodrum'un Covid-19 Tedbirleri
  • Otelimizin misafir kapasitesi ve tüm kullanım alanlarımızın kapasitesi düşürülmüştür.

  • Tüm alanlarımızda güvenli mesafe tedbirlerimiz alınmıştır.

  • Tüm kullanım alanlarına sık aralıklarla el antiseptikleri konumlandırılmıştır.

  • Otel ve plaj genel alanlarımız düzenli aralıklarla özel ULV makineleri ile dezenfekte edilmekte
    olup, koridorlar, kapı kolları, wc ler ve asansörler gibi sık temas edilen alanlara özellikle dikkat
    edilmektedir.

  • Kullanılan eldiven, maske gibi atıklar için ayrı kutular konumlandırılmıştır.

  • Uyguladığımız tüm tedbirlerin denetimleri için ekip oluşturulmuş ve her gün değerlendirme
    yapılmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız Covid – 19 ve gerekli olan tüm Hijyen eğitimlerini almıştır.
    Eğitimlerimiz belirli aralıklar ile tekrarlanmaktadır.

  • Tüm çalışma arkadaşlarımız koruyucu ekipmanları giyeceklerdir.

  • Tüm çalışanlarımıza işe başlangıçlarında sağlık tarama testleri yapılmaktadır.

  • Çalışanlarımızın işe başlangıç ve iş sonlarında ateş ölçümleri düzenli olarak yapılmaktadır.

  • Çalışma alanlarında sık aralıklarla el antiseptiği konumlandırılmıştır.

  • Çalışanlarımızın konaklama alanlarında düzenli aralıklarla dezenfekte yapılmakta olup, sosyal
    mesafenin korunmasına yönelik tüm tedbirlerimiz alınmış ve kontrolleri sağlanmaktadır.

  • Acil durumlarda uygulanacak prosedürlerimiz hazırlanmıştır.

  • Karşılama & Konaklama
  • Giriş & Çıkış işlemlerinizde güvenli mesafe için belirli işaretlemeler yapılmıştır.

  • Giriş & Çıkış işlemleriniz temassız bir şekilde çalışma arkadaşlarımız tarafından yapılmaktadır.

  • Girişiniz esnasında ateş ölçümü yapılmaktadır.

  • Hijyen kurallarımız gereğince bellboy hizmetimiz bulunmamaktadır.

  • Oda kartlarınız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarınız girişinizden önce 24 saat boş tutularak havalandırılmakta ve Sağlık Bakanlığı’nca
    onaylı ürünler ile dezenfekte edilmektedir.

  • Odalarda kullanılan buklet malzemelerimizin hepsi sadece sizin kullanımınız için
    konumlandırılmıştır. Tek kullanımlıktır.

  • Çarşaflarınız bakanlıkça onaylı özel ürünler ile dezenfekte edilmekte olup, konaklamanız
    süresince her gün yenilenmektedir.

  • Odalarınızın temizliği ile ilgilenen çalışma arkadaşlarımız, her oda ve yüzeyde özel dezenfekte
    ürünleri ve farklı temizlik bezleri kullanmaktadır.

  • Odalarınız sizlerin sağlığı açısında temizlik sonrası havalandırılmaktadır.

  • Yiyecek & İçecek Hizmetlerimiz
  • Kullanılan ürünlerimizin otele kabul edildiği alanda; güvenli mesafe ve dezenfekte işlemleri
    yapılarak teslim gerçekleşmektedir.

  • Satıl alma süreci, mal kabulü ve depolama prosedürlerimiz tekrar düzenlenmiş ve kontrolü
    sağlanmaktadır.

  • Yiyecek ve içeceklerin hazırlandığı alanlarda özel temizlik prosedürleri uygulanmaktadır.

  • Kahvaltı servisimiz hijyen kurallarımız gereği tarafınıza özel olarak hazırlanmakta olup
    masalarınıza Bodrum Serpme Kahvaltısı olarak sunulmaktadır. Sıcak servislerimiz için sizlere
    ayrıca bir menü sunulmaktadır.

  • Ortak kullanımda olan çay, kahve ve sağlıklı içecek makinalarımız kaldırılmış olunup,
    masalarınıza özel servis edilmektedir.

  • Blu By Doria Restaurant’ımız masalar arası güvenli mesafe kuralları gereğince hazırlanmış
    olup, düzenli olarak kontrolü sağlanmaktadır.

  • Masalarımız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.

  • Masa üzerlerinde tek kullanımlık tuzluk ve biberlik bulunmaktadır.

  • Doria Plajımız ve Havuzlarımız
  • Plajımız ve havuz alanlarımızda tüm şezlonglarının yerleşimleri güvenli mesafeye göre
    organize edilmiştir.

  • Şezlong ve tüm kullanım alanları düzenli aralıklarla özel ULV makinası ile dezenfekte
    edilmektedir.

  • Kasa ve bar alanımızda güvenli mesafe dikkate alınarak işaretleme yapılmıştır.

  • Otel plaj arası ulaşımı sağlayan servisimiz her gün ULV makinası ile dezenfekte edilmekte
    olup, her kullanım sonrasında dezenfekte edilmektedir.

  • Servis aracımıza tüm misafirlerimizin maske ile kabulü sağlanmaktadır.

  • Servis aracımız içerisinde el antiseptiği bulunmaktadır.

  • Duş alanlarımız, wc ve giyinme kabinlerimiz sık aralıklarla dezenfekte edilmekte olup, kayıt
    altına alarak kontrol edilmektedir.

  • Havuz suyumuzun klor seviyesi düzenli aralıklar kontrol edilmekte olup, periyodik olarak kayıt
    altına alınmakta ve doğruluğu kontrol edilmektedir.

  • Sağlık Merkezimiz
  • Sauna, hamam, buhar banyosu ve masaj hizmetimiz hijyen kuralları gereği kapalı olacaktır.

  • Fitness salonumuz 24 saat açık olup, kapasitesi düşürülerek kullanım bitiminde dezenfekte
    edilecektir.
  • Uçak İle Ulaşım

    Tatil planınızı yaparken, size özel ücretler ile sunduğumuz uçak ulaşım seferleriyle seyahatinizi daha hızlı ve konforlu planlayabilirsiniz.
    Detaylı bilgi için tatil danışmanımızdan bilgi alabilir, web sayfamızdan Pegasus Havayolları, Anadolu Jet ve Türk Hava Yolları'nın tarifeli seferleri ile birlikte otelinizi online olarak satın alabilirsiniz.

    İstanbul, Ankara ve İzmir'den Özel Ulaşım

    Koronavirüs Covid 19 sebebi ile uçak ve otobüs yolculuğunu tercih etmeyen misafirlerimize, periyodik bakımları ve  temizliği düzenli olarak yapılan özel araçlarımızla ulaşım imkanı sağlıyoruz.
    Siz değerli misafirlerimizi adresinizden alıp, tatilinizi geçireceğiniz otele özel transfer ile ulaştırıyoruz.