Club Hotel Turan Prince World

Kızılağaç, Manavgat-Side / Antalya
  • Balayı Oteli
  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Çocuk Dostu Otel
  • Wifi
  • Genç Dostu
  • Kum Çakıl Plaj
  • Mavi Bayraklı

Genel Uyarılar

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmez.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • Her Şey Dahil
    Sabah, öğle, akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. Taze sıkılmış meyve suları, şampanya, yabancı ve özel içecekler ücretli.
    Minibar su ve soft içecekler ile dolduruluyor. A la carte restoranlar, 1 haftalık konaklamalarda sadece 1 restoranda 1 kez rezervasyonlu ve ücretsiz. Select Restoran'da sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeği (sadece select misafirler için).

    A LA CARTE RESTORANLAR
  • El Torito Mexico A la Carte Restoran - Meksika Mutfağı

  • Bellona Zargana A la Carte Restoran - Balık Restoranı

  • Dragon Chinese A la Carte Restoran - Çin Mutfağı

  • Select A la Carte Restoran (Select Misafirlere Özel)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    11.00-18.00 Pastane
    12.30-16.00 Gözleme
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    12.30-16.00 Fast Food
    12.30-16.00 Snack İkramlar
    16.00-18.00 Dondurma
    19.00-21.30 Akşam Yemeği
    19.00-21.30 A la Carte Restoranlar
    23.30-00.30 Gece Çorbası

    Barlar
    Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yeli alkollü-alkolsüz içecekler servis edilir.
    08.00-18.00 Select Bar
    10.00-18.00 Paradise Beach Bar
    10.00-18.00 Aqua Snack Bar
    10.00-00.00 Tashan Bar
    10.00-00.30 Pool Bar
    22.00-00.00 Tashan Türkü Bar
    23.00-02.00 Disko Bar
    24 Saat Lobi Bar
    Side, Kızılağaç mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 75 km, Side’ye 15 km, Manavgat’a 12 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    686 odası bulunan tesiste, yetişkinler için 7, çocuklar için 7 olmak üzere toplam 14 kaydırak, 200 m. uzunluğunda mavi bayraklı kum çakıl özellikli plaj, iskele, yarı olimpik havuz, relax havuz, aqupark havuzu, select villa havuzu, ısıtmalı kapalı yüzme havuzu, lunapark, gün boyu animasyon aktiviteleri, akşam şovları, tema geceleri, belirli günlerde canlı müzik, disko ve plaj partileri, Türk hamamı, sauna, fitness center, kablosuz internet bulunmaktadır.
  • Tesisin 200 m uzunluğunda mavi bayraklı kum çakıl özellikli plajı ve iskelesi bulunmaktadır.

  • Yetişkinler için 7, çocuklar için 7 olmak üzere toplam 14 kaydırak, yarı olimpik havuz, relax havuz, aqupark havuzu ve ısıtmalı kapalı yüzme havuzu bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.
  • Gün boyu animasyon aktiviteleri, akşam şovları, tema geceleri, belirli günlerde canlı müzik, disko ve plaj partileri yapılmaktadır.
    • A la Carte Restaurant
    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Aquapark
    • Bar
    • Boccia
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Fitness Center
    • Futbol
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Minder
    • Mini Golf
    • Odalarda Wifi
    • Okçuluk
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Ekipmanları
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Araç Kiralama
    • Bebek Arabası
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Hediyelik Eşya Mağazası
    • İthal İçecekler
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Langırt
    • Market
    • Masaj
    • Nargile
    • Oyun Salonu
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
  • 04-11 yaş çocuklar için 10.00-12.00 ve 14.30-17.30 saatleri arasında hizmet veren mini kulüp bulunuyor. 12-17 yaş çocuklar için; Teenage Club, animatörler eşliğinde DJ kursu, Break Dance kursu, Lazer Paintball, Playstation saati ve spor aktivitelerinde bulunuyor.

  • Tesiste çocuk misafirler için; oyun parkları, lunapark, hayvanat bahçesi, bebek yatağı, mini büfe (12.30-13.30), mini disko (21.30-23.00), 7 kaydıraklı aquapark, plajda kum oyun alanı mevcuttur.
  • Giriş günü odaya meyve sepeti ve şarap

  • Balayına özel yatak süsleme

  • Bornoz, terlik

  • VIP banyo bukleti

  • Ertesi gün Select VIP Restaurant'ta balayı kahvaltısı
  • Select Villalarda balkondan havuza direkt geçiş imkanı sağlayan odalar, sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemekleri için özel a la carte restoran bulunuyor.


  • Select Villa Misafirlerine Özel Hizmetler
  • Özel check-in servisi resepsiyonda karşılama

  • Misafir ilişkileri tarafından info ve odaya refakat

  • Odalarda minibar set-up (kola, fanta, sprite, bira, su)

  • Girişte şampanya ve şarap, günlük meyve

  • Günlük kuru kayısı, incir, ceviz tabağı ve çerez

  • Çay-kahve seti

  • Akşam yemeklerinde A'la Carte restoran önceliği

  • Odada buket çiçek ve banyoda gül

  • Odalarda günlük plaj havlusu, bornoz değişimi ve servisi

  • %50 indirimli çamaşır yıkama ve ütü servisi (kuru temizleme hariç)

  • Turn down servisi

  • Ücretsiz günlük gazete servisi

  • Select özel buklet malzemeleri (bornoz, terlik, kese, ayakkabı çekeceği, diş temizleme seti, banyoda çiçek, banyo tuzu, pamuk, tarak, tıraş bıçağı)

  • Plajda özel alan ve günde 2 defa içecek ve dondurma servisi (Sabah 11.00, öğleden sonra 15.00)

  • Select bölümünde ücretsiz yerli-yabancı, alkollü ve alkolsüz içecek servisi
  • Tesisin SPA ve wellness bölümünde; sauna, hamam, cilt bakımı, relaks dinlenme salonu, güzellik salonu, kese ve köpük, vücut bakımı, fitness merkezi ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    RESEPSİYON FAALİYETLERİ
    - Misafirin girişinde termal kamera ile vücut ısıları ölçülecektir. Giriş yapan misafirimizin ateşi 38 dereceden yüksek ise giriş işlemleri yapılmadan bir Sağlık Kuruluşuna yönlendirilecektir.
    - Misafirlerimiz Sağlık Bakanlığı onaylı otomatik sensörlü Hijyen tünellerinden geçmesi sağlanarak dezenfektan işlemi yapılacaktır.
    - Bavul, çanta, çocuk arabası gibi malzemeler Hijyen Tünellerinden geçirilmek koşulu ile dezenfeksiyon işlemi yapılacaktır.
    - Misafir girişinde bulunan dezenfektan paspasının kontrolü sık sık yapılacak, alkol bazlı dezenfeksiyon kontrolü sağlanacaktır.
    - Resepsiyon girişinde el dezenfektanları ve maske bulundurulacaktır.
    - Resepsiyon girişinde yoğunluk oluşmaması için misafirler kendileri için ayrılan bölümlere yönlendirilerek beklemeleri sağlanacaktır.
    - Misafirlere 14 günlük seyahat takvimi sorulacak ve kayıt altına alınacaktır. Misafir hassasiyeti göz önünde bulundurulacaktır.
    - Kapı kartları misafirimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirimize güvenli bir şekilde verilecektir.
    - Resepsiyon deskinin önüne sosyal mesafeyi koruyucu uyarılar konulacaktır. Resepsiyon alanındaki oturma gurupları sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Resepsiyon çalışanları, sorulduğunda Covid-19 önerilerini misafirlere sunacaklardır. Resepsiyon bölgesinde en az 4 dilde Covid-19 ile ilgili bilgilendirme broşürleri bulundurulacaktır.
    - Resepsiyon deskinde bulunan kalem, telefon, çağrı zili vb. malzemeler alkol bazlı dezenfektan ile sık sık dezenfekte edilecektir.
    - Odada safe kasası açma işlemi yapacak personel kişisel koruyucu donanım olarak maske ve eldiven kullanacak, en kısa sürede işlemi tamamlayarak odadan ayrılacaktır.
    - Misafirlerin yapacağı ödemelerde nakit ödeme yerine mümkün olduğunca temassız pos cihazları, online ödeme vb. yöntemler tercih edilecek. Temaslı pos cihazı kullanılması halinde her kullanımdan sonra cihaz temizlenip dezenfekte edilecektir.
    - Aynı odada bulunan misafirler için genel alanlarda veya ortak alanlarda sosyal mesafe kuralı aranmayacaktır.
    - Covid-19 vakalarına karşı misafirin izole edilebilmesi için özel izole odaları ayrılmıştır.
    - Ön büro personeli ve belboylar gerekli olan tüm koruyucu ekipmanları kullanacaklardır.
    - Belboylar bagaj taşıma işleminde mutlaka belboy arabası veya Club Car kullanacaktır. Belboylar her taşıma işleminden sonra arabaları dezenfekte edileceklerdir.
    - Bagaj odasının içine mümkün olduğunca misafir girmeyecek. Sadece belboylar giriş yapıp, çanta teslimi yapacaklardır.
    - Otelimizde vale hizmeti verilmemektedir. Misafirin talebi üzerine aracını kullanmak gerekirse; kullanan personel her araç teslim alma ve etme hizmetinden önce ve sonra ellerini dezenfekte edecek, eldiven takmayacak ve aracı maskeli kullanacaktır.
    MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    - Misafir İlişkileri çalışanları otel yönetiminin aksi bildirimi olmadığı sürece maske ve eldiven kullanacaklardır.
    - Misafirin kullandığı telefon, kalem vb. malzemeler alkol bazlı dezenfektanla sık sık dezenfekte edilecektir.
    - Misafir ilişkileri personelinin misafir ile sosyal mesafeyi maksimum düzeyde koruması ve gerekirse misafirin belirlemiş olduğu bir yer ve zamanda görüşmesi sağlanacaktır.
    - Misafirin sağlık şikayetleri dikkatli takip edilecek, şüpheli durumlarda misafir doktora yönlendirilecek ve ayrıca otel idaresine gerekli bildirim yapılacaktır. Hasta misafir listeleri hassasiyetle takip edilecektir.
    GÜVENLİK
    - Güvenlik departmanı kişisel koruyucu ekipman olarak maske, siperlik ve eldiven kullanılacaktır.
    - Tesise giriş yapan kişilerin (misafir, çalışan ve taşeron/tedarikçi) ateş ölçümü yapılacaktır.
    - Misafirlerin ve çalışanların ziyaretçileri mümkün olduğunca sınırlandırılacaktır.
    - Cankurtaranlar suni solunum gerektiği anlarda cep maskesi aparatı kullanacaklardır.
    - Cankurtaran malzemeleri her gün iş başı ve iş bitirme saatlerinden önce dezenfekte edilecektir.
    - Bir boğulma esnasında cankurtaran yüzünü korumak için maske kullanacaktır.
    - Cankurtaran konuşma esnasında maskesi takılı ve sosyal mesafeyi (1,5 metre) koruyacaktır.
    KAT HİZMETLERİ - ODALAR
    - Misafir ile iletişimde olan tüm personel maske ve eldiven kullanılacaktır.
    - Oda temizliğini yapacak kişi eldiven kullanacak ve temizliği eldiven ile yapacaktır. Bir sonraki oda temizliğinden önce yeni eldiven kullanacaktır.
    - Temizlik sırasında kullanılan bezler her yer için renk kodlarını göre ayrılacaktır. Standartlar dahilinde temizlik yapılmaya devam edilecektir. Oda geçişlerinde bezler değiştirilecektir.
    - Oda temizliği esnasında odalar havalandırılacaktır.
    - Oda temizliği misafir odada olmadığı zamanlarda yapılması tercih edilecektir.
    - Bebek yatakları her kullanım sonrasında ve öncesinde dezenfekte edilecektir.
    - Misafir konaklaması sona erdiğinde elle temas edilen yüzeyler, telefon, kumanda, su ısıtıcısı, kapı-pencere kolları dezenfekte edilecek ve kayıt altına alınacaktır.
    - Mini barlara konulan içecekler dezenfekte edilerek odalara konulacaktır.
    - Covid-19 teşhisi konan misafir veya personel ile karşılaşılması durumunda odasında bulunan havlu, nevresim, yastık ve çarşafların poşetlenerek etiketlenip çamaşırhaneye teslim edilmesi sağlanacaktır.
    - Hastalık şüphesi gösteren misafir belirlenmesi halinde Acil Durum listesinde bulunan yetkililere haber verilecek, sağlık kuruluşu hastayı devir alıncaya kadar izole için ayrılmış odalarda güvenlik tedbirleriyle bekletilecektir.
    - Odalara misafire özgü dezenfektan ve maske konulacaktır.
    - Tüm koridorlar dezenfekte pompası ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafir odası dezenfeksiyonu sonrasında min. 12 saat sonrası odanın misafire verilmesi sağlanacak ve yatak üzerine dezenfekte uyarısı bırakılarak ertesi gün odanın kullanıma açılması sağlanacaktır.
    - Odalarda tek kullanımlık (şampuan, duş jeli, saç kremi) vb. ürünler kullanılmaya devam edilecektir.
    - Çamaşırhaneye gelen tüm oda tekstilleri (çarşaf, nevresim, havlu vb.) minumum 60-90 C de deterjan ile çamaşır makinelerinde yıkanacaktır.
    KAT HİZMETLERİ – GENEL ALANLAR
    - Tuvaletlerin zeminleri, klozetler, pisuarlar, 1/10, lavabolar, musluk ve bataryalar, kapı kolları 1/100 oranında sulandırılmış çamaşır suyu ile sık sık temizlenecek ve kontrol edilecektir.
    - Genel kullanım alanlarında ve misafir tuvaletlerinin girişlerinde sensörlü el dezenfeksiyonu bulundurulacaktır.
    - Havuz ve sahil bölgesinde şezlong aralarına kanunen ön görülen sosyal mesafe aralığı bırakılacaktır. Sehpa, sandalye vb. malzemeler düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    - Asansör kabini girişlerinde dezenfektan üniteleri ve uyarıcı işaretler yerleştirilecektir.
    - Asansörlere sosyal mesafe kuralına göre kişi alınacak ve işaretli yerleri kullanmaları ile ilgili uyarılar asılacaktır.
    - Asansörler görevli personel tarafından hijyen pompaları ile dezenfekte edilecektir.
    - Genel alanlara kullanılmış maske ve eldivenlerin atılması için gri renkli çöp kovaları konulacaktır.
    - Plaj havluları otel çalışanları tarafından havlu istasyonlarında misafire sunulacaktır. Havlu dağıtımı yapan personel maske ve eldiven kullanacaktır.
    - Aqua Park alanlarında ve kaydıraklarda sosyal mesafe kuralına uyulacaktır.
    YIYECEK VE IÇECEK ÜNITELERI (RESTORANT, BARLAR VE A LA CARTE)
    - Yiyecek ve içecek alanlarındaki masalarda kolonya veya dezenfektan bulundurulacaktır.
    - Yiyecek ve içecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak; girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapacak olan görevli personelimiz bulunacaktır.
    - Tüm yiyecek ve içecek ünitelerimizde masa, sandalye ve oturma aralıkları tavsiye edilen sosyal mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    - Otelimizdeki restoran, bar ve genel mekanların büyüklük ve kapasiteleri yeterli durumdadır.
    - Masalarda tek kullanımlık tuzluk, karabiberlik ve peçetelik bulundurulacaktır.
    - Büfelerde tek kullanımlık ketçap ve mayonez bulundurulacaktır.
    - Otelimizdeki çay, kahve ve konsantre meyve suyu makinaları misafirlerimiz tarafından kullanılmayacak, görevli personelimiz servis yapacaktır.
    - Mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek streçlenecektir.
    - Büfe etrafında sosyal mesafeyi koruyucu işaretler ve seperatörler kullanılacaktır.
    - Tüm servis personeli maske veya gerekli durumlarda siperlik kullanacaktır.
    - Tüm yiyecek ve içecek mekanlarında masa, sandalye, tezgah, büfeler ve tüm kullanılan ekipman ve teçhizatlar servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Alakart ve snack barlarda % 50 kapasite azaltılarak sosyal mesafeye uyulacaktır.
    - Tüm restoran ve barlarda içecekler masaya servis yapılacaktır.
    - Yiyecek ve içecek ünitelerimizdeki tüm bulaşıklar yüksek sıcaklıkta bulaşık makinalarında yıkanacaktır.
    - Tüm servis alanlarımızdaki çatal, bıçak ve kaşıklar, çatal bıçak kılıflarında masalara servis edilecektir.
    - Sosyal mesafe ve oturma düzeni kuralları aynı aileden olan veya bir grup olarak gelen misafirler arasında uygulanmayacaktır.
    GIDA GÜVENLİĞİ - MUTFAK
    - Mutfak girişinde sensörlü el dezenfektanı ve hijyen paspası bulundurulacaktır.
    - Otelimizde açık büfe servis sistemimizde bazı değişiklikler olup; self servise izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde bulunacak, gerekli yönlendirme ve servisi sağlayacaktır.
    - Açık büfe sıcak yemek sunumlarında minumum 70 C kuralı uygulanacaktır.
    - Çalışanlara gıda güvenliği ve hijyen eğitimleri verilecektir.
    - Kullanılan gıda malzemeleri, ekipman ve makineler her kullanım öncesi ve sonrası temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Tüm yiyecek ünitelerinde sadece ambalajlı ekmekler kullanılacaktır. El teması ile kesilmesi gereken ekmek çeşitleri ünitelerden kaldırılacaktır.
    - Otelimizde gıda güvenliği çerçevesinde İSO 22000 sertifikası bulunmaktadır.
    - Mutfak çalışanları koruyucu donanım olarak eldiven, bone, maske ve siperlik kullanacaktır.
    - Çocuk büfesinde bulunan yiyecekler mutfak personeli tarafından verilecektir. Misafirin mama hazırlama gibi talebi olursa mutfak personeli tarafından yapılacaktır.
    TEKNİK SERVİS VE HAVUZ HİZMETLERİ
    - Yüzme havuzlarımızdaki klor değeri açık havuzlarda 1-3 ppm; kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm yasal sınırındadır. Tüm havuzlarımızda sıcaklık, ph, klor değerleri, görevlendirilmiş personel tarafından günde 3 kez ölçülerek misafirlerin görebileceği alanlara yazılmaya devam edilecektir ve kayıt altına alınacaktır.
    - Havuzlarda ayak dezenfeksiyon havuzları sık sık kontrol edilecektir. Havuzlarda havuz kurallarına uyulması sağlanacaktır.
    - Oda ve genel mekan klima filtreleri belirlenen periyotlarla temizlenecektir
    - Kapalı alanlardaki havalandırma sistemleri, odalar, genel mekanlar %100 taze hava ile 7/24 tam kapasiteyle çalıştırılacaktır. Vantilatörler kullanılmayacaktır.
    - Kapalı alanlarda sık sık doğal havalandırma sağlanacaktır.
    EĞLENCE VE AKTİVİTELER
    - Showlar azaltılacak ve barlarda canlı müzik ve müzik dinletilerine önem verilecektir.
    - Anfi tiyatro oturma yerleri sosyal mesafeyi koruyacak şekilde düzenlenecektir.
    - Çoklu havuz oyunları ve yarışmalar yapılmayacaktır.
    - Misafir çocukları için açık havada ebeveynleri eşliğinde sosyal mesafe kuralına uygun aktiviteler düzenlenecektir.
    - Eğlence ve aktivitelerin mümkün olduğunca açık havada ve az sayılı katılımcılar ile gerçekleştirilmesine dikkat edilecektir. Misafir ve personel sağlığını riske atmayacak şekilde alternatif oyunlar ve aktiviteler üzerinde çalışılacaktır. Boccaia, havalı tüfek , okçuluk, masa tenisi, tenis ,yoga gibi.
    - Misafirlere maske takması konusunda uyarılar yapılacaktır. (En az 4 dilde)
    - Sahneye konuk çağrılmayacaktır.
    - Programlar sırasında sosyal mesafe uyarıları yapılacaktır (En az 4 dilde)
    - Luna parkımız sınırlı kapasitede, belirli saatlerde ve sosyal mesafe kurallarına uygun olarak hizmet verecektir.
    - Luna park alanındaki tüm aletler kullanım öncesi ve sonrasında görevli personeller tarafından dezenfekte edilecektir.
    ÇOCUK KULUBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARI
    - Çocukların masa ve sandalyeleri sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Mini Club’e çocuklar rezervasyon ile alınacaktır.
    - Mini Club’e girişte çocukların ateş ölçümü yapılacak, ateşi 38 C dereceden yüksek, boğaz ağrısı, burun akıntısı, nefes darlığı, kas ağrıları, karın ağrısı vb. belirtiler görülürse ailesiyle irtibata geçilecektir.
    - Mini Club girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.Dezenfektan kullanımı personel gözetiminde sağlanacaktır.
    - Mini Club’de kapı ve pencereler sık sık açılarak havalandırma yapılacak, misafir çocukları için açık havada sosyal mesafe kuralına uygun aktiviteler düzenlenecektir.
    - Oyuncaklar, masalar, sandalyeler elle temas eden tüm yüzeyler sık sık dezenfekte edilecek pelüş ve tüylü oyuncaklar kullanılmayacaktır.
    - Mini Club de görevli personel tarafından çocukların tuvaleti tek tek kullanması sağlanacak, tuvalet öncesi ve sonrası ellerini yıkamaları sağlanacaktır.
    - Çocuk oyun alanları sık sık dezenfekte edilecektir.
    FITNESS, TENIS KORTLARı VE MINI GOLF
    - Misafirler fitnesi kullanmak istediklerinde misafir ilişkilerinden randevu alacaklardır.
    - Fitness salonuna kapasitesinin %50'si kadar misafir alınacak ve saat belirlemesi yapılacaktır.
    - Fitness salonunda el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Fitness salonu, görevli personel tarafından her kullanım sonrası spor aletlerinin tüm yüzeyleri, kumanda kolları, monitörler ve misafirlerin dokunabileceği her yer dezenfekte edilecektir ve kayıt altına alınacaktır.
    - Fitness salonuna ve tenis kortlarına temiz havlular kapalı poşetler şeklinde konulacak, kirli havluların kapaklı kirli sepetine atılması sağlanacaktır.
    - Spor aletleri sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Misafirler mini golf kullanmak isteyen misafirler misafir ilişkileri departmanından randevu alacaklardır.
    - Mini golfte kullanılan tüm malzemeler kullanım sonrasında görevli personel tarafından dezenfekten edilecektir.
    KONFERANS / TOPLANTı SALONLARı
    - Girişte el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Toplantı salonunda kullanılan teknik ekipmanlar (mikrofon, monitör vs.) düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    - Salonda sosyal mesafe kuralı dikkate alınarak sandalyelerin arasında en az 60 cm mesafe bırakılacaktır.
    - Toplantı sonrası kullanılan ekipmanlar, kapı kolları, sandalyeler dezenfekte edilecektir.
    - Görevli personel kişisel koruyucu ekipman (maske, tek kullanımlık eldiven) kullanacaktır.
    - Salonda havalandırma düzenli olarak yapılacaktır.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEMLER VE HİJYEN KURALLARI
    - Çalışanlar işe başlamadan önce düzenli sağlık kontrolü yapılacak, birlikte yaşadığı kişilerin Covid-19 açısından izlenebilmesi için personelden periyodik bilgi alınacaktır.
    - Tüm personele COVİD 19 hususunda alınan önlemler ve hijyen eğitimleri verilecektir.
    - Personel eğitimleri az katılımlı, sosyal mesafe kurallarına uyularak veya online eğitim modülleri ile verilecektir.
    - Departmanlara göre hazırlanan önlem protokolleri hakkında, personele eğitimler verilecektir.
    - Personel servisi öncesi ve sonrası, servisler havalandırılacak ve elle temas edilen bölgeler başta olmak üzere dezenfeksiyonu sağlanacaktır ve yapılan işlemler kayıt altına alınacaktır.
    - Servis şoförlerinin günlük ateşleri ölçülecek ve kayıt altına alınacaktır.
    - Servis şoförleri maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu kullanacaktır.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEMLER VE HİJYEN KURALLARI
    - Personel servis araçları, sosyal mesafeyi koruyacak şekilde personel taşıyacaklardır, servislerde maske uygulamasına devam edilecektir.
    - Yemekhane masaları sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecek ve çapraz oturma düzeni alınacaktır. Yemek alırken işaretli yerlerde beklemeleri sağlanacaktır.
    - Personel yemekhanesinde sunumlar mutfak personeli tarafından servis edilecektir.
    - Otele girişte çalışanlar, dezenfeksiyon tünelinden geçecektir.
    - Termal kamera ile çalışanların vücut ısıları ölçülecektir.
    - Tüm çalışanlar çalışma yerine, çalıştığı bölümlere göre kişisel koruyucu, donanımlarını (maske, eldiven, siperlik gibi) takarak göreve başlayacaklardır. Departman Müdürleri tarafından takibi sağlanacaktır.
    - Otel geneli personel alanlarında dezenfektanlar bulundurulacaktır.
    - Personel yemek saatleri departmanlara göre ayrılacak şekilde planlama yapılacaktır.
    - Personel yemekhanesi kapıları yemek saatinde sürekli açık tutulacaktır.
    - Personel kafeterya girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Personel kafeteryasında sosyal mesafe kuralına göre oturmaları sağlanacaktır.
    - Virüsle ve hijyenle ilgili hazırlamış olduğumuz tüm afişler personel alanlarında sergilenecek ve personele konuyla ilgili sürekli hatırlatma yapılacaktır.
    - Personel üniformaları, iş bitiminde ve üniformalar her kirlendiğinde, mutlaka yenisiyle değiştirilmeli ve çamaşırhaneye teslim edilmelidir. İşe başlarken mutlaka temiz üniformayla
    başlanacaktır.
    - Personel servislerine personel harici kimse alınmayacaktır.
    REVIR VE IŞYERI HEKIMI
    - İşyerlerinde bulunan revir/sağlık hizmeti ofisi vb. alanların temizlik ve dezenfeksiyon planı oluşturularak kayıt altına alınacaktır.
    - Görevli sağlık çalışanı/doktor gerekli kişisel koruyucu donanıma (maske , eldiven , siperlikli maske, tulum vb.) sahip olacaktır.
    - Hastaların revire girişinde maske takması sağlanacaktır.
    - Revir girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Revirde Covid-19 ile ilk müdahale yöntemleri ve ekipmanları belirlenecektir.
    - Covid-19 teşhisi konmuş bir kişi tespit edildiğinde iş yeri hekimi Sağlık Bakanlığı’nın protokollerinin uygulanması yönünde Covid-19 kriz ekibini yönlendirecektir.
    - Otelimizde “Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine “ göre tıbbi atıkların uygun şekilde toplanma ve imhası sağlanacaktır.
    HAMAM & SPA
    - Spa personeli maske, eldiven ve gerekirse siperlik kullanacaktır.
    - Spa ve içerisindeki tüm alanların temizlik ve dezenfeksiyon planları oluşturulacak ve kayıt altına alınacaktır.
    - Spa içerisinde uygun hava kalitesi sağlanacak ve temiz hava ile desteklenecektir.
    - Misafirlere SPA içinde alınmış olan tüm önlemlerin ve kuralların yazıldığı bilgilendirmeler hazırlanacaktır.
    - Hamam, sauna , buhar odası, duşlar ve diğer alanların temizlik ve dezenfeksiyonu her kullanım sonrası yapılacaktır.
    - Tüm alanlarda kapasite göz önünde bulundurulacak ve fiziksel mesafe korunacak şekilde düzenlenecektir. Kullanıcı sayısı %50 azaltılacaktır.
    - Bu alanda kullanılan tüm ürünler ( kese, sabun, duş jeli vb. ) tek kullanımlık ambalajlarda sunulacaktır.
    İŞLETMEDE ŞÜPHELİ MİSAFİR VEYA ÇALIŞAN OLMASI DURUMUNDA GENEL YAKLAŞIM
    - Misafirlerimizden herhangi birinde veya personelimizde septomların tespit edilmesi durumunda, ivedilikle Covid -19 Kriz ekibinin bilgilendirilmesi ve hızlıca gerekli aksiyonların uygulanması için Acil Eylem planı oluşturulacaktır.
    - Vaka şüphesi olan misafir ve çalışana yakın temas eden (misafir, misafir yakınları, çalışanlar vb.) kişiler hızlı bir şekilde belirlenecektir. Bu kişiler için temel kişisel koruyucu önlemler alınacak ve vaka şüphesi olan kişilerin Covid-19 testleri netleşene kadar, belirlenen izolasyon alanlarında izole edilmeleri sağlanacaktır.
    - Otelimizde şüpheli vaka olması durumunda, Covid-19 Kriz yönetim ekibi hızlıca toplanarak, otelimizdeki risk yaratabilecek faaliyetler gözden geçirilecektir. (dış kaynaklı bakım/onarım
    inşaat, show/canlı müzik vb) Riskin ortadan kaldırılamadığı veya minimize edilemediği tüm süreçler askıya alınacaktır.
    - Otelimizde ortaya çıkabilecek olası salgınlar hakkında hızlı bir şekilde bilgi edinmek için, yönetim ile personel arasında iletişim ağı güçlendirilecek ve eğitimler verilecektir.
    HASTA VE ŞÜPHELİ PERSONEL YÖNETİMİ
    - Otel misafirleri veya personelin 38 C derece üzerindeki yüksek ateş, ani solunum yolu hastalığı belirtilerinden en az birisi olması durumunda öncelikle Covid-19 Kriz ekibi bilgilendirilecek ve enfekte olduğundan şüphelenilen kişilerin isimleri listelenecektir.
    - Listelenen kişilerin maske takması sağlanacak ve diğer kişilerle ile mesafesi en az 2 metre olacaktır. Daha önce belirlenmiş izolasyon odası/bölgesine alınacak, geçici olarak izole edilmeleri sağlanacaktır.
    - İzolasyon odası/bölgesine alınan şüpheli vakalar Sağlık Bakanlığının Alo 184 hattı aranarak Sağlık Kurumlarına yönlendirilmeleri yapılacaktır.
    - Önceden 14 gün içerisinde doğrulanmış Covid- 19 veya solunum yolu enfeksiyonu nedeni ile hastanede yatmış misafir ve çalışanlar takip edileceklerdir.
    - Şüpheli semptom gösteren misafir odası izole edilecek ise; birlikte konakladığı ve temas halinde olduğu diğer misafirler ayrı odada izole edilecektir.
    - İzolasyon odası/bölgesine görevli personel veya sağlık görevlileri dışında hiçbir kimsenin girmesine izin verilmeyecektir.
    - İzole edilen misafirlerin bardak, tabak, çatal, bıçak vb. kullanımına yönelik malzemeler yıkama gerekliliği olmayacak şekilde tek kullanımlık olacaktır.
    İZOLASYON ODASI/BÖLGESİ ÖZELLİKLERİ
    - İzolasyon odaları ortak kullanım alanlarından bağımsız olacaktır.
    - Yeterli havalandırma sistemi olacaktır.
    - Ambulansın ve doktorun rahat ulaşabileceği oda olacaktır.
    - Kişisel tuvalet ve banyo olacaktır.
    - Oda bu şartlara göre konumlandırılacaktır. Halı, perde, abajur, dekoratif ürünler gibi temizliği zor malzemeler odada bulundurulmayacaktır.
    İzolasyon odasında veya bölgesinde aşağıda belirtilen ekipman ve malzemeler hazır bulundurulacaktır
    İzolasyon giriş yetkisi olan kişiler ve şüpheli kişilerin kullanılması için
    -Tek kullanımlık tulum (steril olmayan tercihen sıvı geçirmez ve uzun kollu)
    -Maske
    -Siperlikli maske veya koruyucu gözlük
    -Cerrahi eldiven
    -Galoş ve bone
    -Sıvı sabun ve el dezenfektanı
    İZOLASYON ODASI/BÖLGESİ VE ŞÜPHELİ VAKA ODASI TEMİZLİĞİ
    Temizlik Ekibi
    - Görevlendirilmiş personele yapılacak olan detaylı temizlik kimyasallarının kullanımı için kişisel korunma ile ilgili eğitim verilecektir.
    - Bu ekipte yer alacak personel, riskli yaş aralığında olmayacak ve sağlık geçmişinde kronik hastalığı bulunmayacaktır. Personel iş yeri hekiminden bu alanda çalışabileceğine dair yazılı onay alınacaktır.
    - Her oda için aynı personelin işlem yapması sağlanacak ve değiştirilmeyecektir.
    - Bu ekip aşağıda belirtilen özel kişisel koruyucu donanımları kullanacaktır. Tek kullanımlık tulum (steril olmayan tercihen sıvı geçirmez ve uzun kollu)
    -Maske
    -Siperlikli maske veya koruyucu gözlük
    -Cerrahi eldiven
    -Galoş ve bone
    -Sıvı sabun ve el dezenfektanı
    Temizlik ekibin kişisel koruyucu önlemleri alırken dikkat edeceği hususlar;
    - Kişisel koruyucu donanımlar giyilmeden önce eller yıkanmalıdır.
    - Giyme sırası: önlük veya tulum, maske, gözlük, siperlikli maske ve eldiven.
    - Çıkarma sırası: eldiven, gözlük, yüz koruyucu, önlük, maske.
    - Temizlik ekibinde yer alan kişilerin şüphe netleşinceye ve şüphenin negatif olduğu tespit edilinceye kadar diğer çalışanlar ile ortak kullanım alanlarını kullanmaması sağlanacaktır.
    - Temizlik sonrası giyilen iç kıyafetler dahil çıkartılacak ve üniforma değiştirilecektir. El ve yüz bölgesini dezenfekte edilecektir.
    TEMIZLIK IŞLERI
    - Temizlik işlemi, temizden kirliye olacak şekilde akış sağlanacaktır. En son banyo temizliği yapılacaktır. Temizlik işlemine başlamadan önce odanın havalandırılması sağlanacaktır.
    - Temizlik esnasında şüpheli kişi odada ise mutlaka şüpheli kişi maske takacaktır.
    - Tek kullanımlık malzemeler (kullan at silme bezi, mop vb.) kullanılacaktır. Bezler başka odada kullanılmayacak, atılacaktır.
    - Bez ve emici malzemelerden yapılmış temizlik ekipmanları (fırça, sünger v.s.) bu alana özgü olacaktır ve başka alanda kullanılmayacaktır. Sürekli yenileriyle değiştirilecektir.
    - Hastaların solunum sekresyonları veya diğer vücut sıvılarıyla kirlenmiş yüzeyler; tuvalet, el yıkama lavaboları ve banyolar sıklıkla temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - El temasının yoğun olduğu yüzeyler (telefon, uzaktan kumanda ekipmanı, kapı kolu, armatür başlıkları, banyo kabini, rezervuar butonu vb.) temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Tuvalet fırçası klozet içerisine uygun kimyasal döküldükten sonra içerisinde bekletilerek dezenfekte edilecektir.
    - Zemin temizliğinde dezenfeksiyon özelliği olan kimyasallar kullanılacaktır.
    - Fincanlar, tabaklar, çatal kaşık vb. tek kullanımlık olacaktır.
    ŞÜPHELİ VAKA TEKSTİL VE LİNEN MALZEMELERİN YIKANMASI
    - Şüpheli vaka çamaşırların yıkanması ile ilgili çamaşırhane personeline eğitim verilecektir.
    - Oluşan tekstil, linen ve giysiler sızdırmaz, ağzı kapalı, geçirimsiz işaretli çamaşır torbalarına konulacak ve taşıma sırasında personel kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, önlük/tulum) alacaktır.
    - Şüpheli vaka çamaşırlarının diğer çamaşırlar ile birlikte yıkanmaması sağlanacaktır.
    - Çamaşırhanede bu işlemi yapan personel kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, önlük/tulum vb.) alacaktır.
    - Tekstil, linen veya giysiler yıkanabilecekleri en yüksek sıcaklıkta yıkanacaktır ( min. 70 C ). Alternatif olarak dezenfeksiyon sağlayacak kimyasallar kullanılacaktır.
    - Yıkama, kurutma ve ütüleme işlemleri tamamlandıktan sonra çamaşırlar herhangi bir bulaşmaya maruz kalmayacak şekilde poşetlenerek odalara gönderilecektir.
    HASTALIK TEŞHİSİ KONMUŞ MİSAFİRİN ODA TEMİZLİĞİ
    - Hasta misafirlerin kaldığı odaların temizliğinde, temizlik ekibi belirlenmiş kişilerden olacak ve kişisel koruyucu önlemlerini alarak işlem yapacaklardır. Hasta misafir odası temizliği, izolasyon odası ve şüpheli vaka temizliğinde belirtildiği gibi yapılacaktır. Ek olarak aşağıdaki basamaklar izlenecektir.
    - Malzemeler uygun şekilde temizlenemiyorsa bu malzeme atılacak ve tekrar kullanılmayacaktır.
    - Kullanılmamış, yarım kalmış tek kullanımlık malzemeler (tuvalet kâğıtları, plastik bardaklar, buklet malzemeleri vb.) ağzı kapalı bir şekilde atılacaktır.
    - Perde, koltuk, halı vb. malzemeler temizlenecek ve uygun dezenfekte sağlanacaktır. (çamaşır makinasında yıkama veya buhar uygulaması vb. )
    - Tüm yatak takımları yumuşak döşemeler hava müsaitse birkaç saat güneş ışığında bırakılacak ve dezenfeksiyonu sağlanacaktır (yıkama, buhar uygulaması, kimyasal uygulanması vb. gibi)
    - Hasta olan misafirlerin boşalttığı odalar 24 saat boyunca boş bırakılacaktır.
    - Covid-19 teşhisi konulan misafirin odasındaki nevresim, çarşaf, havlu gibi tüm tekstil malzemeleri ayrı ayrı poşetlere konularak çamaşırhaneye iletilecek ve bu ürünler 72 saat bekletildikten sonra yıkanacaktır.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

  • 1 Nisan 2021 - 15 Ekim 2021 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile, rezervasyonlarınızı hiç bir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihlerine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde ödeme şekli ile aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon için istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyon güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Sigorta ürünü iptal edilemez prim iadesi yapılamaz.
  • Sigorta ücreti için;
    1-1.000 TL arası 10 TL;
    1.001 -1 500 TL arası 15 TL;
    1.501- 2.000 TL arası 20 TL;
    2.001 - 2.500 TL arası 25 TL;
    2.501 - 3.000 TL arası 30 TL;
    3.001 - 3.500 TL arası 35 TL;
    3.501 - 4.000 TL arası 40 TL;
    4.001 - 4.500 TL arası 45 TL;
    4.501 – 5.000 TL arası 50 TL;
    5.001 TL - 5.500 TL arası 55 TL;
    5.501 TL - 6.000 TL 60 TL;
    6.001 TL - 6.500 TL 65 TL;
    6.501 TL - 7.000 TL 70 TL ödenmelidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.10.2019 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.10.2021

  • Toplam rezervasyon tutarından kişi başı sadece 500 TL ön ödeme alınır, geriye kalan bakiye otele giriş tarihinden 21 gün önce ödenir.
  • 500 TL ön ödeme ve kalan bakiye 18'e varan taksit seçenekleri ile ödenebilir.
  • Sadece otel konaklamaları için kişi başı 500TL ödenir. Ekstra hizmet ve uçak, ulaşım, transfer işlemlerinde geçerli değildir, bu hizmetler için tam ücret alınır.
  • 500 TL kampanyası web sitesi üzerinden ve çağrı merkezi ile yapılacak rezervasyon işlemlerinde geçerlidir.
  • Online rezervasyonlarda ödeme sayfasında "500 TL Kampanyası ile Ödeme " sekmesi seçilerek yapılabilir.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.12.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2020 - 31.10.2021

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2021
    RESEPSİYON FAALİYETLERİ
    - Misafirin girişinde termal kamera ile vücut ısıları ölçülecektir. Giriş yapan misafirimizin ateşi 38 dereceden yüksek ise giriş işlemleri yapılmadan bir Sağlık Kuruluşuna yönlendirilecektir.
    - Misafirlerimiz Sağlık Bakanlığı onaylı otomatik sensörlü Hijyen tünellerinden geçmesi sağlanarak dezenfektan işlemi yapılacaktır.
    - Bavul, çanta, çocuk arabası gibi malzemeler Hijyen Tünellerinden geçirilmek koşulu ile dezenfeksiyon işlemi yapılacaktır.
    - Misafir girişinde bulunan dezenfektan paspasının kontrolü sık sık yapılacak, alkol bazlı dezenfeksiyon kontrolü sağlanacaktır.
    - Resepsiyon girişinde el dezenfektanları ve maske bulundurulacaktır.
    - Resepsiyon girişinde yoğunluk oluşmaması için misafirler kendileri için ayrılan bölümlere yönlendirilerek beklemeleri sağlanacaktır.
    - Misafirlere 14 günlük seyahat takvimi sorulacak ve kayıt altına alınacaktır. Misafir hassasiyeti göz önünde bulundurulacaktır.
    - Kapı kartları misafirimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirimize güvenli bir şekilde verilecektir.
    - Resepsiyon deskinin önüne sosyal mesafeyi koruyucu uyarılar konulacaktır. Resepsiyon alanındaki oturma gurupları sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Resepsiyon çalışanları, sorulduğunda Covid-19 önerilerini misafirlere sunacaklardır. Resepsiyon bölgesinde en az 4 dilde Covid-19 ile ilgili bilgilendirme broşürleri bulundurulacaktır.
    - Resepsiyon deskinde bulunan kalem, telefon, çağrı zili vb. malzemeler alkol bazlı dezenfektan ile sık sık dezenfekte edilecektir.
    - Odada safe kasası açma işlemi yapacak personel kişisel koruyucu donanım olarak maske ve eldiven kullanacak, en kısa sürede işlemi tamamlayarak odadan ayrılacaktır.
    - Misafirlerin yapacağı ödemelerde nakit ödeme yerine mümkün olduğunca temassız pos cihazları, online ödeme vb. yöntemler tercih edilecek. Temaslı pos cihazı kullanılması halinde her kullanımdan sonra cihaz temizlenip dezenfekte edilecektir.
    - Aynı odada bulunan misafirler için genel alanlarda veya ortak alanlarda sosyal mesafe kuralı aranmayacaktır.
    - Covid-19 vakalarına karşı misafirin izole edilebilmesi için özel izole odaları ayrılmıştır.
    - Ön büro personeli ve belboylar gerekli olan tüm koruyucu ekipmanları kullanacaklardır.
    - Belboylar bagaj taşıma işleminde mutlaka belboy arabası veya Club Car kullanacaktır. Belboylar her taşıma işleminden sonra arabaları dezenfekte edileceklerdir.
    - Bagaj odasının içine mümkün olduğunca misafir girmeyecek. Sadece belboylar giriş yapıp, çanta teslimi yapacaklardır.
    - Otelimizde vale hizmeti verilmemektedir. Misafirin talebi üzerine aracını kullanmak gerekirse; kullanan personel her araç teslim alma ve etme hizmetinden önce ve sonra ellerini dezenfekte edecek, eldiven takmayacak ve aracı maskeli kullanacaktır.
    MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    - Misafir İlişkileri çalışanları otel yönetiminin aksi bildirimi olmadığı sürece maske ve eldiven kullanacaklardır.
    - Misafirin kullandığı telefon, kalem vb. malzemeler alkol bazlı dezenfektanla sık sık dezenfekte edilecektir.
    - Misafir ilişkileri personelinin misafir ile sosyal mesafeyi maksimum düzeyde koruması ve gerekirse misafirin belirlemiş olduğu bir yer ve zamanda görüşmesi sağlanacaktır.
    - Misafirin sağlık şikayetleri dikkatli takip edilecek, şüpheli durumlarda misafir doktora yönlendirilecek ve ayrıca otel idaresine gerekli bildirim yapılacaktır. Hasta misafir listeleri hassasiyetle takip edilecektir.
    GÜVENLİK
    - Güvenlik departmanı kişisel koruyucu ekipman olarak maske, siperlik ve eldiven kullanılacaktır.
    - Tesise giriş yapan kişilerin (misafir, çalışan ve taşeron/tedarikçi) ateş ölçümü yapılacaktır.
    - Misafirlerin ve çalışanların ziyaretçileri mümkün olduğunca sınırlandırılacaktır.
    - Cankurtaranlar suni solunum gerektiği anlarda cep maskesi aparatı kullanacaklardır.
    - Cankurtaran malzemeleri her gün iş başı ve iş bitirme saatlerinden önce dezenfekte edilecektir.
    - Bir boğulma esnasında cankurtaran yüzünü korumak için maske kullanacaktır.
    - Cankurtaran konuşma esnasında maskesi takılı ve sosyal mesafeyi (1,5 metre) koruyacaktır.
    KAT HİZMETLERİ - ODALAR
    - Misafir ile iletişimde olan tüm personel maske ve eldiven kullanılacaktır.
    - Oda temizliğini yapacak kişi eldiven kullanacak ve temizliği eldiven ile yapacaktır. Bir sonraki oda temizliğinden önce yeni eldiven kullanacaktır.
    - Temizlik sırasında kullanılan bezler her yer için renk kodlarını göre ayrılacaktır. Standartlar dahilinde temizlik yapılmaya devam edilecektir. Oda geçişlerinde bezler değiştirilecektir.
    - Oda temizliği esnasında odalar havalandırılacaktır.
    - Oda temizliği misafir odada olmadığı zamanlarda yapılması tercih edilecektir.
    - Bebek yatakları her kullanım sonrasında ve öncesinde dezenfekte edilecektir.
    - Misafir konaklaması sona erdiğinde elle temas edilen yüzeyler, telefon, kumanda, su ısıtıcısı, kapı-pencere kolları dezenfekte edilecek ve kayıt altına alınacaktır.
    - Mini barlara konulan içecekler dezenfekte edilerek odalara konulacaktır.
    - Covid-19 teşhisi konan misafir veya personel ile karşılaşılması durumunda odasında bulunan havlu, nevresim, yastık ve çarşafların poşetlenerek etiketlenip çamaşırhaneye teslim edilmesi sağlanacaktır.
    - Hastalık şüphesi gösteren misafir belirlenmesi halinde Acil Durum listesinde bulunan yetkililere haber verilecek, sağlık kuruluşu hastayı devir alıncaya kadar izole için ayrılmış odalarda güvenlik tedbirleriyle bekletilecektir.
    - Odalara misafire özgü dezenfektan ve maske konulacaktır.
    - Tüm koridorlar dezenfekte pompası ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafir odası dezenfeksiyonu sonrasında min. 12 saat sonrası odanın misafire verilmesi sağlanacak ve yatak üzerine dezenfekte uyarısı bırakılarak ertesi gün odanın kullanıma açılması sağlanacaktır.
    - Odalarda tek kullanımlık (şampuan, duş jeli, saç kremi) vb. ürünler kullanılmaya devam edilecektir.
    - Çamaşırhaneye gelen tüm oda tekstilleri (çarşaf, nevresim, havlu vb.) minumum 60-90 C de deterjan ile çamaşır makinelerinde yıkanacaktır.
    KAT HİZMETLERİ – GENEL ALANLAR
    - Tuvaletlerin zeminleri, klozetler, pisuarlar, 1/10, lavabolar, musluk ve bataryalar, kapı kolları 1/100 oranında sulandırılmış çamaşır suyu ile sık sık temizlenecek ve kontrol edilecektir.
    - Genel kullanım alanlarında ve misafir tuvaletlerinin girişlerinde sensörlü el dezenfeksiyonu bulundurulacaktır.
    - Havuz ve sahil bölgesinde şezlong aralarına kanunen ön görülen sosyal mesafe aralığı bırakılacaktır. Sehpa, sandalye vb. malzemeler düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    - Asansör kabini girişlerinde dezenfektan üniteleri ve uyarıcı işaretler yerleştirilecektir.
    - Asansörlere sosyal mesafe kuralına göre kişi alınacak ve işaretli yerleri kullanmaları ile ilgili uyarılar asılacaktır.
    - Asansörler görevli personel tarafından hijyen pompaları ile dezenfekte edilecektir.
    - Genel alanlara kullanılmış maske ve eldivenlerin atılması için gri renkli çöp kovaları konulacaktır.
    - Plaj havluları otel çalışanları tarafından havlu istasyonlarında misafire sunulacaktır. Havlu dağıtımı yapan personel maske ve eldiven kullanacaktır.
    - Aqua Park alanlarında ve kaydıraklarda sosyal mesafe kuralına uyulacaktır.
    YIYECEK VE IÇECEK ÜNITELERI (RESTORANT, BARLAR VE A LA CARTE)
    - Yiyecek ve içecek alanlarındaki masalarda kolonya veya dezenfektan bulundurulacaktır.
    - Yiyecek ve içecek ünitelerimizin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak; girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeleri yapacak olan görevli personelimiz bulunacaktır.
    - Tüm yiyecek ve içecek ünitelerimizde masa, sandalye ve oturma aralıkları tavsiye edilen sosyal mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir.
    - Otelimizdeki restoran, bar ve genel mekanların büyüklük ve kapasiteleri yeterli durumdadır.
    - Masalarda tek kullanımlık tuzluk, karabiberlik ve peçetelik bulundurulacaktır.
    - Büfelerde tek kullanımlık ketçap ve mayonez bulundurulacaktır.
    - Otelimizdeki çay, kahve ve konsantre meyve suyu makinaları misafirlerimiz tarafından kullanılmayacak, görevli personelimiz servis yapacaktır.
    - Mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek streçlenecektir.
    - Büfe etrafında sosyal mesafeyi koruyucu işaretler ve seperatörler kullanılacaktır.
    - Tüm servis personeli maske veya gerekli durumlarda siperlik kullanacaktır.
    - Tüm yiyecek ve içecek mekanlarında masa, sandalye, tezgah, büfeler ve tüm kullanılan ekipman ve teçhizatlar servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Alakart ve snack barlarda % 50 kapasite azaltılarak sosyal mesafeye uyulacaktır.
    - Tüm restoran ve barlarda içecekler masaya servis yapılacaktır.
    - Yiyecek ve içecek ünitelerimizdeki tüm bulaşıklar yüksek sıcaklıkta bulaşık makinalarında yıkanacaktır.
    - Tüm servis alanlarımızdaki çatal, bıçak ve kaşıklar, çatal bıçak kılıflarında masalara servis edilecektir.
    - Sosyal mesafe ve oturma düzeni kuralları aynı aileden olan veya bir grup olarak gelen misafirler arasında uygulanmayacaktır.
    GIDA GÜVENLİĞİ - MUTFAK
    - Mutfak girişinde sensörlü el dezenfektanı ve hijyen paspası bulundurulacaktır.
    - Otelimizde açık büfe servis sistemimizde bazı değişiklikler olup; self servise izin verilmeyecek, görevli personelimiz büfelerde bulunacak, gerekli yönlendirme ve servisi sağlayacaktır.
    - Açık büfe sıcak yemek sunumlarında minumum 70 C kuralı uygulanacaktır.
    - Çalışanlara gıda güvenliği ve hijyen eğitimleri verilecektir.
    - Kullanılan gıda malzemeleri, ekipman ve makineler her kullanım öncesi ve sonrası temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Tüm yiyecek ünitelerinde sadece ambalajlı ekmekler kullanılacaktır. El teması ile kesilmesi gereken ekmek çeşitleri ünitelerden kaldırılacaktır.
    - Otelimizde gıda güvenliği çerçevesinde İSO 22000 sertifikası bulunmaktadır.
    - Mutfak çalışanları koruyucu donanım olarak eldiven, bone, maske ve siperlik kullanacaktır.
    - Çocuk büfesinde bulunan yiyecekler mutfak personeli tarafından verilecektir. Misafirin mama hazırlama gibi talebi olursa mutfak personeli tarafından yapılacaktır.
    TEKNİK SERVİS VE HAVUZ HİZMETLERİ
    - Yüzme havuzlarımızdaki klor değeri açık havuzlarda 1-3 ppm; kapalı havuzlarda 1-1,5 ppm yasal sınırındadır. Tüm havuzlarımızda sıcaklık, ph, klor değerleri, görevlendirilmiş personel tarafından günde 3 kez ölçülerek misafirlerin görebileceği alanlara yazılmaya devam edilecektir ve kayıt altına alınacaktır.
    - Havuzlarda ayak dezenfeksiyon havuzları sık sık kontrol edilecektir. Havuzlarda havuz kurallarına uyulması sağlanacaktır.
    - Oda ve genel mekan klima filtreleri belirlenen periyotlarla temizlenecektir
    - Kapalı alanlardaki havalandırma sistemleri, odalar, genel mekanlar %100 taze hava ile 7/24 tam kapasiteyle çalıştırılacaktır. Vantilatörler kullanılmayacaktır.
    - Kapalı alanlarda sık sık doğal havalandırma sağlanacaktır.
    EĞLENCE VE AKTİVİTELER
    - Showlar azaltılacak ve barlarda canlı müzik ve müzik dinletilerine önem verilecektir.
    - Anfi tiyatro oturma yerleri sosyal mesafeyi koruyacak şekilde düzenlenecektir.
    - Çoklu havuz oyunları ve yarışmalar yapılmayacaktır.
    - Misafir çocukları için açık havada ebeveynleri eşliğinde sosyal mesafe kuralına uygun aktiviteler düzenlenecektir.
    - Eğlence ve aktivitelerin mümkün olduğunca açık havada ve az sayılı katılımcılar ile gerçekleştirilmesine dikkat edilecektir. Misafir ve personel sağlığını riske atmayacak şekilde alternatif oyunlar ve aktiviteler üzerinde çalışılacaktır. Boccaia, havalı tüfek , okçuluk, masa tenisi, tenis ,yoga gibi.
    - Misafirlere maske takması konusunda uyarılar yapılacaktır. (En az 4 dilde)
    - Sahneye konuk çağrılmayacaktır.
    - Programlar sırasında sosyal mesafe uyarıları yapılacaktır (En az 4 dilde)
    - Luna parkımız sınırlı kapasitede, belirli saatlerde ve sosyal mesafe kurallarına uygun olarak hizmet verecektir.
    - Luna park alanındaki tüm aletler kullanım öncesi ve sonrasında görevli personeller tarafından dezenfekte edilecektir.
    ÇOCUK KULUBÜ VE ÇOCUK OYUN ALANLARI
    - Çocukların masa ve sandalyeleri sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Mini Club’e çocuklar rezervasyon ile alınacaktır.
    - Mini Club’e girişte çocukların ateş ölçümü yapılacak, ateşi 38 C dereceden yüksek, boğaz ağrısı, burun akıntısı, nefes darlığı, kas ağrıları, karın ağrısı vb. belirtiler görülürse ailesiyle irtibata geçilecektir.
    - Mini Club girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.Dezenfektan kullanımı personel gözetiminde sağlanacaktır.
    - Mini Club’de kapı ve pencereler sık sık açılarak havalandırma yapılacak, misafir çocukları için açık havada sosyal mesafe kuralına uygun aktiviteler düzenlenecektir.
    - Oyuncaklar, masalar, sandalyeler elle temas eden tüm yüzeyler sık sık dezenfekte edilecek pelüş ve tüylü oyuncaklar kullanılmayacaktır.
    - Mini Club de görevli personel tarafından çocukların tuvaleti tek tek kullanması sağlanacak, tuvalet öncesi ve sonrası ellerini yıkamaları sağlanacaktır.
    - Çocuk oyun alanları sık sık dezenfekte edilecektir.
    FITNESS, TENIS KORTLARı VE MINI GOLF
    - Misafirler fitnesi kullanmak istediklerinde misafir ilişkilerinden randevu alacaklardır.
    - Fitness salonuna kapasitesinin %50'si kadar misafir alınacak ve saat belirlemesi yapılacaktır.
    - Fitness salonunda el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Fitness salonu, görevli personel tarafından her kullanım sonrası spor aletlerinin tüm yüzeyleri, kumanda kolları, monitörler ve misafirlerin dokunabileceği her yer dezenfekte edilecektir ve kayıt altına alınacaktır.
    - Fitness salonuna ve tenis kortlarına temiz havlular kapalı poşetler şeklinde konulacak, kirli havluların kapaklı kirli sepetine atılması sağlanacaktır.
    - Spor aletleri sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.
    - Misafirler mini golf kullanmak isteyen misafirler misafir ilişkileri departmanından randevu alacaklardır.
    - Mini golfte kullanılan tüm malzemeler kullanım sonrasında görevli personel tarafından dezenfekten edilecektir.
    KONFERANS / TOPLANTı SALONLARı
    - Girişte el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Toplantı salonunda kullanılan teknik ekipmanlar (mikrofon, monitör vs.) düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    - Salonda sosyal mesafe kuralı dikkate alınarak sandalyelerin arasında en az 60 cm mesafe bırakılacaktır.
    - Toplantı sonrası kullanılan ekipmanlar, kapı kolları, sandalyeler dezenfekte edilecektir.
    - Görevli personel kişisel koruyucu ekipman (maske, tek kullanımlık eldiven) kullanacaktır.
    - Salonda havalandırma düzenli olarak yapılacaktır.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEMLER VE HİJYEN KURALLARI
    - Çalışanlar işe başlamadan önce düzenli sağlık kontrolü yapılacak, birlikte yaşadığı kişilerin Covid-19 açısından izlenebilmesi için personelden periyodik bilgi alınacaktır.
    - Tüm personele COVİD 19 hususunda alınan önlemler ve hijyen eğitimleri verilecektir.
    - Personel eğitimleri az katılımlı, sosyal mesafe kurallarına uyularak veya online eğitim modülleri ile verilecektir.
    - Departmanlara göre hazırlanan önlem protokolleri hakkında, personele eğitimler verilecektir.
    - Personel servisi öncesi ve sonrası, servisler havalandırılacak ve elle temas edilen bölgeler başta olmak üzere dezenfeksiyonu sağlanacaktır ve yapılan işlemler kayıt altına alınacaktır.
    - Servis şoförlerinin günlük ateşleri ölçülecek ve kayıt altına alınacaktır.
    - Servis şoförleri maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu kullanacaktır.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ ÖNLEMLER VE HİJYEN KURALLARI
    - Personel servis araçları, sosyal mesafeyi koruyacak şekilde personel taşıyacaklardır, servislerde maske uygulamasına devam edilecektir.
    - Yemekhane masaları sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecek ve çapraz oturma düzeni alınacaktır. Yemek alırken işaretli yerlerde beklemeleri sağlanacaktır.
    - Personel yemekhanesinde sunumlar mutfak personeli tarafından servis edilecektir.
    - Otele girişte çalışanlar, dezenfeksiyon tünelinden geçecektir.
    - Termal kamera ile çalışanların vücut ısıları ölçülecektir.
    - Tüm çalışanlar çalışma yerine, çalıştığı bölümlere göre kişisel koruyucu, donanımlarını (maske, eldiven, siperlik gibi) takarak göreve başlayacaklardır. Departman Müdürleri tarafından takibi sağlanacaktır.
    - Otel geneli personel alanlarında dezenfektanlar bulundurulacaktır.
    - Personel yemek saatleri departmanlara göre ayrılacak şekilde planlama yapılacaktır.
    - Personel yemekhanesi kapıları yemek saatinde sürekli açık tutulacaktır.
    - Personel kafeterya girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Personel kafeteryasında sosyal mesafe kuralına göre oturmaları sağlanacaktır.
    - Virüsle ve hijyenle ilgili hazırlamış olduğumuz tüm afişler personel alanlarında sergilenecek ve personele konuyla ilgili sürekli hatırlatma yapılacaktır.
    - Personel üniformaları, iş bitiminde ve üniformalar her kirlendiğinde, mutlaka yenisiyle değiştirilmeli ve çamaşırhaneye teslim edilmelidir. İşe başlarken mutlaka temiz üniformayla
    başlanacaktır.
    - Personel servislerine personel harici kimse alınmayacaktır.
    REVIR VE IŞYERI HEKIMI
    - İşyerlerinde bulunan revir/sağlık hizmeti ofisi vb. alanların temizlik ve dezenfeksiyon planı oluşturularak kayıt altına alınacaktır.
    - Görevli sağlık çalışanı/doktor gerekli kişisel koruyucu donanıma (maske , eldiven , siperlikli maske, tulum vb.) sahip olacaktır.
    - Hastaların revire girişinde maske takması sağlanacaktır.
    - Revir girişinde el dezenfektanı bulundurulacaktır.
    - Revirde Covid-19 ile ilk müdahale yöntemleri ve ekipmanları belirlenecektir.
    - Covid-19 teşhisi konmuş bir kişi tespit edildiğinde iş yeri hekimi Sağlık Bakanlığı’nın protokollerinin uygulanması yönünde Covid-19 kriz ekibini yönlendirecektir.
    - Otelimizde “Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine “ göre tıbbi atıkların uygun şekilde toplanma ve imhası sağlanacaktır.
    HAMAM & SPA
    - Spa personeli maske, eldiven ve gerekirse siperlik kullanacaktır.
    - Spa ve içerisindeki tüm alanların temizlik ve dezenfeksiyon planları oluşturulacak ve kayıt altına alınacaktır.
    - Spa içerisinde uygun hava kalitesi sağlanacak ve temiz hava ile desteklenecektir.
    - Misafirlere SPA içinde alınmış olan tüm önlemlerin ve kuralların yazıldığı bilgilendirmeler hazırlanacaktır.
    - Hamam, sauna , buhar odası, duşlar ve diğer alanların temizlik ve dezenfeksiyonu her kullanım sonrası yapılacaktır.
    - Tüm alanlarda kapasite göz önünde bulundurulacak ve fiziksel mesafe korunacak şekilde düzenlenecektir. Kullanıcı sayısı %50 azaltılacaktır.
    - Bu alanda kullanılan tüm ürünler ( kese, sabun, duş jeli vb. ) tek kullanımlık ambalajlarda sunulacaktır.
    İŞLETMEDE ŞÜPHELİ MİSAFİR VEYA ÇALIŞAN OLMASI DURUMUNDA GENEL YAKLAŞIM
    - Misafirlerimizden herhangi birinde veya personelimizde septomların tespit edilmesi durumunda, ivedilikle Covid -19 Kriz ekibinin bilgilendirilmesi ve hızlıca gerekli aksiyonların uygulanması için Acil Eylem planı oluşturulacaktır.
    - Vaka şüphesi olan misafir ve çalışana yakın temas eden (misafir, misafir yakınları, çalışanlar vb.) kişiler hızlı bir şekilde belirlenecektir. Bu kişiler için temel kişisel koruyucu önlemler alınacak ve vaka şüphesi olan kişilerin Covid-19 testleri netleşene kadar, belirlenen izolasyon alanlarında izole edilmeleri sağlanacaktır.
    - Otelimizde şüpheli vaka olması durumunda, Covid-19 Kriz yönetim ekibi hızlıca toplanarak, otelimizdeki risk yaratabilecek faaliyetler gözden geçirilecektir. (dış kaynaklı bakım/onarım
    inşaat, show/canlı müzik vb) Riskin ortadan kaldırılamadığı veya minimize edilemediği tüm süreçler askıya alınacaktır.
    - Otelimizde ortaya çıkabilecek olası salgınlar hakkında hızlı bir şekilde bilgi edinmek için, yönetim ile personel arasında iletişim ağı güçlendirilecek ve eğitimler verilecektir.
    HASTA VE ŞÜPHELİ PERSONEL YÖNETİMİ
    - Otel misafirleri veya personelin 38 C derece üzerindeki yüksek ateş, ani solunum yolu hastalığı belirtilerinden en az birisi olması durumunda öncelikle Covid-19 Kriz ekibi bilgilendirilecek ve enfekte olduğundan şüphelenilen kişilerin isimleri listelenecektir.
    - Listelenen kişilerin maske takması sağlanacak ve diğer kişilerle ile mesafesi en az 2 metre olacaktır. Daha önce belirlenmiş izolasyon odası/bölgesine alınacak, geçici olarak izole edilmeleri sağlanacaktır.
    - İzolasyon odası/bölgesine alınan şüpheli vakalar Sağlık Bakanlığının Alo 184 hattı aranarak Sağlık Kurumlarına yönlendirilmeleri yapılacaktır.
    - Önceden 14 gün içerisinde doğrulanmış Covid- 19 veya solunum yolu enfeksiyonu nedeni ile hastanede yatmış misafir ve çalışanlar takip edileceklerdir.
    - Şüpheli semptom gösteren misafir odası izole edilecek ise; birlikte konakladığı ve temas halinde olduğu diğer misafirler ayrı odada izole edilecektir.
    - İzolasyon odası/bölgesine görevli personel veya sağlık görevlileri dışında hiçbir kimsenin girmesine izin verilmeyecektir.
    - İzole edilen misafirlerin bardak, tabak, çatal, bıçak vb. kullanımına yönelik malzemeler yıkama gerekliliği olmayacak şekilde tek kullanımlık olacaktır.
    İZOLASYON ODASI/BÖLGESİ ÖZELLİKLERİ
    - İzolasyon odaları ortak kullanım alanlarından bağımsız olacaktır.
    - Yeterli havalandırma sistemi olacaktır.
    - Ambulansın ve doktorun rahat ulaşabileceği oda olacaktır.
    - Kişisel tuvalet ve banyo olacaktır.
    - Oda bu şartlara göre konumlandırılacaktır. Halı, perde, abajur, dekoratif ürünler gibi temizliği zor malzemeler odada bulundurulmayacaktır.
    İzolasyon odasında veya bölgesinde aşağıda belirtilen ekipman ve malzemeler hazır bulundurulacaktır
    İzolasyon giriş yetkisi olan kişiler ve şüpheli kişilerin kullanılması için
    -Tek kullanımlık tulum (steril olmayan tercihen sıvı geçirmez ve uzun kollu)
    -Maske
    -Siperlikli maske veya koruyucu gözlük
    -Cerrahi eldiven
    -Galoş ve bone
    -Sıvı sabun ve el dezenfektanı
    İZOLASYON ODASI/BÖLGESİ VE ŞÜPHELİ VAKA ODASI TEMİZLİĞİ
    Temizlik Ekibi
    - Görevlendirilmiş personele yapılacak olan detaylı temizlik kimyasallarının kullanımı için kişisel korunma ile ilgili eğitim verilecektir.
    - Bu ekipte yer alacak personel, riskli yaş aralığında olmayacak ve sağlık geçmişinde kronik hastalığı bulunmayacaktır. Personel iş yeri hekiminden bu alanda çalışabileceğine dair yazılı onay alınacaktır.
    - Her oda için aynı personelin işlem yapması sağlanacak ve değiştirilmeyecektir.
    - Bu ekip aşağıda belirtilen özel kişisel koruyucu donanımları kullanacaktır. Tek kullanımlık tulum (steril olmayan tercihen sıvı geçirmez ve uzun kollu)
    -Maske
    -Siperlikli maske veya koruyucu gözlük
    -Cerrahi eldiven
    -Galoş ve bone
    -Sıvı sabun ve el dezenfektanı
    Temizlik ekibin kişisel koruyucu önlemleri alırken dikkat edeceği hususlar;
    - Kişisel koruyucu donanımlar giyilmeden önce eller yıkanmalıdır.
    - Giyme sırası: önlük veya tulum, maske, gözlük, siperlikli maske ve eldiven.
    - Çıkarma sırası: eldiven, gözlük, yüz koruyucu, önlük, maske.
    - Temizlik ekibinde yer alan kişilerin şüphe netleşinceye ve şüphenin negatif olduğu tespit edilinceye kadar diğer çalışanlar ile ortak kullanım alanlarını kullanmaması sağlanacaktır.
    - Temizlik sonrası giyilen iç kıyafetler dahil çıkartılacak ve üniforma değiştirilecektir. El ve yüz bölgesini dezenfekte edilecektir.
    TEMIZLIK IŞLERI
    - Temizlik işlemi, temizden kirliye olacak şekilde akış sağlanacaktır. En son banyo temizliği yapılacaktır. Temizlik işlemine başlamadan önce odanın havalandırılması sağlanacaktır.
    - Temizlik esnasında şüpheli kişi odada ise mutlaka şüpheli kişi maske takacaktır.
    - Tek kullanımlık malzemeler (kullan at silme bezi, mop vb.) kullanılacaktır. Bezler başka odada kullanılmayacak, atılacaktır.
    - Bez ve emici malzemelerden yapılmış temizlik ekipmanları (fırça, sünger v.s.) bu alana özgü olacaktır ve başka alanda kullanılmayacaktır. Sürekli yenileriyle değiştirilecektir.
    - Hastaların solunum sekresyonları veya diğer vücut sıvılarıyla kirlenmiş yüzeyler; tuvalet, el yıkama lavaboları ve banyolar sıklıkla temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - El temasının yoğun olduğu yüzeyler (telefon, uzaktan kumanda ekipmanı, kapı kolu, armatür başlıkları, banyo kabini, rezervuar butonu vb.) temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Tuvalet fırçası klozet içerisine uygun kimyasal döküldükten sonra içerisinde bekletilerek dezenfekte edilecektir.
    - Zemin temizliğinde dezenfeksiyon özelliği olan kimyasallar kullanılacaktır.
    - Fincanlar, tabaklar, çatal kaşık vb. tek kullanımlık olacaktır.
    ŞÜPHELİ VAKA TEKSTİL VE LİNEN MALZEMELERİN YIKANMASI
    - Şüpheli vaka çamaşırların yıkanması ile ilgili çamaşırhane personeline eğitim verilecektir.
    - Oluşan tekstil, linen ve giysiler sızdırmaz, ağzı kapalı, geçirimsiz işaretli çamaşır torbalarına konulacak ve taşıma sırasında personel kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, önlük/tulum) alacaktır.
    - Şüpheli vaka çamaşırlarının diğer çamaşırlar ile birlikte yıkanmaması sağlanacaktır.
    - Çamaşırhanede bu işlemi yapan personel kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, önlük/tulum vb.) alacaktır.
    - Tekstil, linen veya giysiler yıkanabilecekleri en yüksek sıcaklıkta yıkanacaktır ( min. 70 C ). Alternatif olarak dezenfeksiyon sağlayacak kimyasallar kullanılacaktır.
    - Yıkama, kurutma ve ütüleme işlemleri tamamlandıktan sonra çamaşırlar herhangi bir bulaşmaya maruz kalmayacak şekilde poşetlenerek odalara gönderilecektir.
    HASTALIK TEŞHİSİ KONMUŞ MİSAFİRİN ODA TEMİZLİĞİ
    - Hasta misafirlerin kaldığı odaların temizliğinde, temizlik ekibi belirlenmiş kişilerden olacak ve kişisel koruyucu önlemlerini alarak işlem yapacaklardır. Hasta misafir odası temizliği, izolasyon odası ve şüpheli vaka temizliğinde belirtildiği gibi yapılacaktır. Ek olarak aşağıdaki basamaklar izlenecektir.
    - Malzemeler uygun şekilde temizlenemiyorsa bu malzeme atılacak ve tekrar kullanılmayacaktır.
    - Kullanılmamış, yarım kalmış tek kullanımlık malzemeler (tuvalet kâğıtları, plastik bardaklar, buklet malzemeleri vb.) ağzı kapalı bir şekilde atılacaktır.
    - Perde, koltuk, halı vb. malzemeler temizlenecek ve uygun dezenfekte sağlanacaktır. (çamaşır makinasında yıkama veya buhar uygulaması vb. )
    - Tüm yatak takımları yumuşak döşemeler hava müsaitse birkaç saat güneş ışığında bırakılacak ve dezenfeksiyonu sağlanacaktır (yıkama, buhar uygulaması, kimyasal uygulanması vb. gibi)
    - Hasta olan misafirlerin boşalttığı odalar 24 saat boyunca boş bırakılacaktır.
    - Covid-19 teşhisi konulan misafirin odasındaki nevresim, çarşaf, havlu gibi tüm tekstil malzemeleri ayrı ayrı poşetlere konularak çamaşırhaneye iletilecek ve bu ürünler 72 saat bekletildikten sonra yıkanacaktır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

  • Giriş günü odaya meyve sepeti ve şarap

  • Balayına özel yatak süsleme

  • Bornoz, terlik

  • VIP banyo bukleti

  • Ertesi gün Select VIP Restaurant'ta balayı kahvaltısı