Camelot Boutique Hotel

Muğla, Bodrum, Akyarlar |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Bodrum, Akyarlar mevkiinde yer alan tesis, Milas-Bodrum Havalimanına 55 km, Turgutreis merkeze 10 km, Bodrum merkeze ise 25 km mesafede yer alıyor.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.30-23.00 arası ücretsiz.

23.00’dan sonra, 10.30'dan önce alınacak tüm yerli ve yabancı içecekler. Import İçecekler, kokteyller, enerji içecekleri ve sıkma meyve suları, Türk kahvesi, sıcak çikolata gibi sıcak içecekler, tüm kutu ve şişe içecekler ücretli.

Minibarlarda odada konaklama yapan kişi sayısı kadar pet şişe su bulunur ve günlük olarak kontrol edilerek tamamlanır.

Hizmet Saatleri
07.30-10.00 Kahvaltı
10.00-10.30 Geç Kahvaltı
12.30-14.30 Öğle Yemeği
15.00-16.30 Snack Servisi
17.00-18.00 Coffee Break
19.30-21.30 Akşam Yemeği

Barlar
10.30-23.00 Snack Bar
Denize sıfır konumda yer alan tesisin açık yüzme havuzu, platform iskelesi ve kum sahili bulunmaktadır. Plaj havlusu, şemsiye ve şezlong ücretsiz, platformdaki özel localar ücretlidir.
Sahil: Platform.
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Havlu
  • İskele
  • Kum Plaj
  • Şemsiye
  • Şezlong
Tesiste disko ve bazı animasyon aktiviteleri yapılmaktadır.
Tesiste çocuk havuzu ve oyun parkı bulunmaktadır.
Tesiste hamam ve sauna olanakları ücretsizdir. 09.00-19.00 arasında, kese-köpük ve masaj hizmetleri ücretli olarak uygulanmaktadır.
Bütün dünyayı etkisi altına almış olan Covid-19 pandemisi, gündelik hayat alışkanlıklarıyla ilgili değişiklikler yapılmasına, sağlıklı ve güvenli bir yaşam için yeni bir düzen oluşturulmasına sebebiyet vermiştir. Bu düzenlemeler doğrultusunda T.C. Sağlık Bakanlığı, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın rehber ve genelgelerini takibiyle, tesis içinde alınan önlemler aşağıda yer almaktadır.

Genel Kullanım Alanları
*Tesis içerisinde etkinlik, hizmet vb. tanıtım için kullanılan el broşürleri vb. ortak alanlarda misafire yönelik konulan dergi, magazin, kitap vb. basılı yayınlar kaldırılmıştır. Genel alanlara sensörlü dezenfeksiyon üniteleri yerleştirilmiştir.
*Genel alan tuvaletlerin günlük temizlik ve dezenfeksiyonu sıklıkla yapılacak olup, gerekli düzenlemelerle sürekli takip altında tutulacaktır.
*Soyunma odaları çıkışında sensörlü dezenfektan dispanseri bulunmakta olup, pedallı çöp kovaları kullanıma sunulmuştur.
*Klozet temizliği sistemi ve hassasiyeti maksimuma çıkarılmıştır. Tuvaletlerde egzoz havalandırma sistemi olup, 7/24 açık tutulacaktır.
*Duş alanları, soyunma odaları, tuvalet ve lavabolar öncelikli temizlenip, kapı kolları, duş başlıkları
klozet kapağı, musluklar vb. el teması olan yüksek yerlerin dezenfeksiyonu yapılacaktır.
*Asansör uyarılarıyla maksimim kişi sayıları belirtilmiştir. Havalandırma filtreleri düzenli temizlenecek olup her asansör girişinde sensörlü dezenfektan ünitesi bulunacaktır.
*Genel alanlarda bulunan tüm oturma grupları arasındaki sosyal mesafe düzenlemesi yapılmıştır.
*Spa & fitness kullanım alanlarımız hizmet verecek olup, temizlik ve dezenfeksiyonu belirli kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılacaktır. Fitness kullanımı rezervasyonlu olup kapalı alan içerisindeki maksimum kişi kapasitesi kontrol altında tutulacaktır.
*Animasyon şovlarında sosyal mesafe gözetilerek oturma düzeninden şov içeriklerine kadar tüm detaylar gözden geçirilmiş olarak eğlenceniz size ulaştırılacaktır.
*Toplantı salonları, kuaför, mağaza vb. kullanım alanlarımızın tamamı gerekli önlemler alınmış olarak hizmete sunulmuştur.
*Bu süreçte tesise dışarıdan ziyaretçi kabul edilmeyecektir.

Havuz Ve Deniz Kullanım Kuralları Ve Önlemler
*“Yüzme Havuzlarının Tabii Olacağı Sağlık Esasları Hakkında Yönetmelik” de ve havuzların ‘’Havuz Bakım ve İşletim Talimatına‘’ uygun olarak havuz suyu düzenlemesi ve dezenfeksiyonu yapılır.
Havuz suyu klor seviyesi ve pH’ının yönetmelikte belirtilen en üst seviyede tutulması hedeflenip, düzenli ölçümlerle kayıt altında tutulmaktadır. Havuz suyunun klorlanması, ancak havuz suyundaki serbest klor konsantrasyonunun otomatik olarak kontrol edilmesi ile yapılır. Bu sebeple uygun klor dozaj cihazı kullanılmaktadır. Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1.5 ppm arasında tutulmaktadır.
*Çocuk havuzları ekstra bir kirlenme yok ise en az haftada bir kez boşaltılmakta, temizlenip dezenfekte edilmektedir.
*Cankurtaranlar maske ve eldiven takacak olup aynı zamanda havuzlarda kullanıcı sayılarını kontrol altında tutacaklardır.
*Misafirlerin havuza girmeden önce ve havuzda uymaları gereken kuralları içeren panolar görülür şekilde konumlandırılacaktır.
*Belirlenen alanlarda dezenfektan dispenseri bulundurulacaktır.
*Şezlonglar en az 1.5 m mesafe ile havuz ve sahil çevresine yerleştirilmiştir, sosyal mesafenin sağlanması adına bu alanlar çizgilerle belirli hale getirilmiştir.
*Havlular, havlu deski üzerinde açık tutulmayacak, poşet içerisinde deskte tutulacaktır. Görevli personel ellerini dezenfekte ettikten sonra misafire havluyu verecektir.
*Plaj havlu kartı kullanılıyorsa, havlu deskinde havlu kartları UVC cihaz ile dezenfekte edilecek ve dezenfekte edilen kartlar temiz kart kutusuna koyulacaktır.
*Kapalı havuz alanının hava kalitesi taze hava ile desteklenip filtreler düzenli temizlenecektir.

Giriş Ve Çıkış İşlemleri – Alınan Önlemler
Misafirlerin güvenli, sağlıklı ve mutlu bir tatil geçirebilmesi için tesis giriş esnasında personel tarafından temassız cihaz ile ateş ölçümleri yapılacaktır. Bu bilgileriniz yalnızca misafirlerle ve gerektiği takdirde yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile 6698 Sayılı kişisel verilerin korunması kanunu hükümleri göz önünde bulundurularak paylaşılacak ve operasyonlarımız da yine ayni kurallar uyarınca gerçekleştirilecektir.
*Tesise giriş yapmakta olan tüm misafirler eğer maskeleri yok ise tesis tarafından maske temin edilecektir.
*Tesise giriş yaptıktan sonra misafirler, misafir bekleme alanına alınacak ve giriş işlemleri bu alanda yapılacaktır.
*Misafir bekleme alanında bulunan tüm masa, sandalyeler sosyal mesafe kurallarına uygun olarak düzenlenmiş olup her misafir kullanımından sonra ve periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
C/in odalarına, giriş işlemlerini yapacak personelin masasında yüzey dezenfektanı, kağıt havlu ve el dezenfektanı bulunacaktır. Oda kartları ve kalemler UVC cihaz ile dezenfekte edilmiş halde kapalı kutu içerisinde bulundurulacaktır. Temas edilmiş kalemleri koymak için masa üzerinde ayrı kalem kutusu bulunacaktır. Bunların üzerinde misafirleri bilgilendirme amaçlı olarak uyarı yazıları yazacaktır.
C/in işlemi biten misafir için ilgili personel, Vale Şefine bilgi verir. Vale tarafından bagajlar araçtan çıkarılır ve dezenfekte edilir. Bellboy tarafından dezenfekte edilen bagajlar alınır ve c/in yapılacak odaya götürülür.

Oda Temizliği Kuralları Ve Önlemler
*Oda temizliğine girilmeden önce, odalar ULV dezenfektan makinesi ve yüzey dezenfektanı ile dezenfekte edildikten sonra işleme başlanır. Temizlik yapıldıktan sonra tekrar ULV dezenfektan makinesi ile dezenfeksiyon işlemi yapılarak odadan çıkılır.
*Dezenfeksiyon; odalarda kullanılan kumandalar, kapı kolları, bataryalar, telefonlar, elektrik açma kapama düğmeleri, su ısıtıcısı, saç kurutma makinesi, çekmece ve dolap kapakları ile kapakların açma–kapama kolları ve odalardaki çöp kutularına varıncaya kadar uygulanacaktır.
*Tekstil malzemeleri günlük olarak değiştirilecektir. Kirli tekstilin toplanması esnasında silkeleme, çırpma vs. gibi etrafa partikül yayacak sakıncalı hareketler yapılmaz. Tekstil malzemelerinin toplanması ve yenilerinin serilmesi, dikkat ve hassasiyetle yapılmaktadır. Tüm havlu ve diğer tekstil ürünleri 90° ısıda ve hijyen için gerekli yıkama süresinde yıkanacaktır.
*Odalarda bir önceki misafirin kullanımdan kalan hiç bir malzeme bırakılmaz.
*Tüm yataklarda alez bulunmaktadır. (bebek yatakları ayrıntılı olarak temizlenip dezenfekte edilip, streçlenerek sadece bebek eşyalarının bulunduğu alanda tutulur)
*Odanın farklı alanlarını temizlemek için farklı renk bezler kullanılmaktadır. Her oda temizliği sonrasında koruyucu ekipman ve bez değişimi yapılmaktadır.
*Gerek oda temizliği, gerekse de mini-bar servisi için odaya giren personelin kullanacağı kişisel hijyen malzemeleri (eldiven, maske, galoş), tek kullanımlık olup, iş bitiminde kirli poşetine atılarak, ağzı bağlı bir şekilde kaldırılır.

Yiyecek – İçecek Alanları Ve Önlemler
*Otelde toplamda 2 adet restoran hizmet verecektir. Bu restoranlarda büfeler 1.5 metre sosyal mesafe kuralına göre şerit bariyerler ile düzenlenmiş ve mutfak personeli tarafımızdan servis edilecektir.
*Gıda güvenliği kapsamında mutfak, bar ve restoranlarda alınan önlemler ve dış denetim firmaları tarafından denetim ve kontrollerini arttırılmıştır.
*Restoran temizlik ve dezenfeksiyonları öğle, ikindi ve gece olarak 3 kez ayrıntılı temizlik ve dezenfeksiyon işlemi şeklinde yapılmaktadır.
*Restoran girişlerine dezenfeksiyon üniteleri bulunmaktadır.
*Restoranlarda bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir. (2 masa arası 1,5 m, sandalye arası 60 cm olacaktır.)
*Tuz-karabiberlik ve peçetelik her misafirden sonra servis personeli tarafından dezenfekte edilecektir. Amerikan servisleri kullanılacaktır.
*Tüm servis personelleri sosyal mesafeye uygun şekilde hizmet sağlayacaktır. Bütün F&B personelleri maske ve eldiven kullanacaktır.
*Yıkanmış olan servis malzemelerinin takım silme işlemi, elde silme işlemi yerine ionizer takım silme makineleri kullanılacak ve ardından tek kullanımlık poşetler içerisinde yerleştirilecektir.
*Masaların ve sandalyelerin her kullanımdan sonra dezenfeksiyonu yapılacaktır.
*Ala carte restoranlarda, masalara ortak kullanım tabak, salata vb. ürün sunumları yerine kişiye özel sunumlar sağlanacaktır.
*Barda çalışan personelin maske, yüz siperliği ve eldiven takmaktadır.
*Tezgahlar ve ekipmanlar her kullanım sonrası alkol bazlı durulama gerektirmeyen dezenfektan ile dezenfekte edilecektir.
*Oda servisleri termobox ile yapılacak, her kullanımdan önce ve sonra dezenfekte edilecektir.
*Tüm kullanılan bardak, kaşık, maşa vb. bulaşık makinesinde yıkanacak olup, bulaşık makinelerinde yıkama 60-65 °C, durulama 85-90°C sıcaklıkta yapılacaktır. Bulaşık makinesinin gösterge sıcaklık kontrolü sıcaklık ölçüm bantları ile yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.

Personel Hijyen Kuralları Ve Önlemler
*Personeller işe başlamadan sağlık tetkikleri yapılacak ve işe giriş muayene sonucuna göre öncelikle işyeri hekimi tarafından alınan onayın ardından işe başlatılacaktır.
*Personel Pandemi, hijyen, kişisel hijyen, el yıkama, maske ve eldiven kullanımı, sosyal mesafenin ve yüzey temasını en aza indirgemenin önemi, gıda güvenliği iş sağlığı ve güvenliği gibi konuları içeren eğitim planlarına uygun olarak eğitim almaktadır.
*Personel alanlarında alınan önlemler ve dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında hatırlatıcı posterler bulunur.
*Personellerin aynı vardiya ve aynı alanda çalışması planlanmıştır. Gerek görülmedikçe çalışma alanı ve vardiyası değişmeyecektir.
*Lojmanda alınan önlemler üst seviyeye çıkarılmış olup ateş ölçümü sonucuna göre personel içeriye alınmaktadır. Personel haricinde lojmana girişler tamamen durdurulmuştur. Oda içerisinde konaklayan personel kapasitesi düşürülmüş olup planlarına uygun olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılmaktadır. *Ortak kullanım alanlarında temas edilen yüzeyler en aza indirgenmiş olup sürekli dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
*Kafeteryada gıda güvenliği kapsamında alınan önlemler daha da sıklaştırılmış olup sosyal mesafe kurallarına göre düzenleme yapılmıştır.
*Tüm personel tesis içerisinde maske ve eldiven takması zorunlu hale getirilmiştir.
*Tüm çalışanların işe giriş ve çıkışlarında ateş ölçümleri yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır. Riskli görünen personel tesise alınmamaktadır.
*Personel taşımakta olan servis araçları sosyal mesafe kurallarına göre taşıma yapmakta olup düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. Servis girişinde el dezenfektanı, maske ve gri renkli (diğer atıklar) çöp kovası bulunacaktır.
*Tüm personel üniformalarını sıklıkla değiştirecek, yıkama sonrasında üniformalar dezenfekte edilecektir.
*Camelot Boutique Hotel odaları, tesisin mimarisi dolayısıyla direkt deniz manzarası görmüyor. Havuz ve bahçe manzaralı odalara sahip olan tesis, toplam 8 bloktan oluşuyor. Standart odaları tek katlı olan tesisin diğer oda tiplerinin yer aldığı blokları iki katlı. Konaklama yapılacak odalar için üst kat ya da alt kat garantisi ve manzara garantisi verilmiyor.
*Tesiste ilave yatak olarak; açılır kapanır yataklar, yatak haline getirilebilir koltuklar ve oda metrekarelerine uygun olarak üretilmiş daha küçük ebatlardaki ilave yataklar yer alıyor. Tesis odaları günlük olarak temizleniyor, çarşaf ve havlu değişimi ise iki günde bir yapılıyor.
*Camelot Boutique Hotel odalarına giriş, saat 14.00'ten itibaren başlıyor. Odalardan çıkış saati ise en geç 12.00'dir.
*Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor.
*Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı ise mevsim koşullarına bağlıdır.
*Tesiste verilen Her Şey Dahil konaklamalar, akşam yemeği ile başlayıp, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeğini içerir ve çıkış günü kahvaltı ile son bulur.
*Tesisin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.
Bodrum'un Akyarlar mevkiinde, 6.800 m² alana kurulu, 82 odasıyla hizmet veren tesis, taş mimarisi ile efsanevi Kral Arthur'la ilişkilendirilen ünlü kale Camelot gibi adına yakışan bir güzelliğe sahiptir.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Yüzme Havuzu
  • Çocuk Havuzu
  • Çocuk Oyun Parkı
  • Havlu Hizmeti
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Otopark
  • Özel Plaj
  • Sauna
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • Araç Kiralama
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Dalış Okulu
  • Kasa
  • Kese
  • Kuaför
  • Market
  • Masaj
  • Minibar
  • Su Sporları

Otel Özellikleri

  • Denize Sıfır Otel
  • Kum Plaj

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Bütün dünyayı etkisi altına almış olan Covid-19 pandemisi, gündelik hayat alışkanlıklarıyla ilgili değişiklikler yapılmasına, sağlıklı ve güvenli bir yaşam için yeni bir düzen oluşturulmasına sebebiyet vermiştir. Bu düzenlemeler doğrultusunda T.C. Sağlık Bakanlığı, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın rehber ve genelgelerini takibiyle, tesis içinde alınan önlemler aşağıda yer almaktadır.

    Genel Kullanım Alanları
    *Tesis içerisinde etkinlik, hizmet vb. tanıtım için kullanılan el broşürleri vb. ortak alanlarda misafire yönelik konulan dergi, magazin, kitap vb. basılı yayınlar kaldırılmıştır. Genel alanlara sensörlü dezenfeksiyon üniteleri yerleştirilmiştir.
    *Genel alan tuvaletlerin günlük temizlik ve dezenfeksiyonu sıklıkla yapılacak olup, gerekli düzenlemelerle sürekli takip altında tutulacaktır.
    *Soyunma odaları çıkışında sensörlü dezenfektan dispanseri bulunmakta olup, pedallı çöp kovaları kullanıma sunulmuştur.
    *Klozet temizliği sistemi ve hassasiyeti maksimuma çıkarılmıştır. Tuvaletlerde egzoz havalandırma sistemi olup, 7/24 açık tutulacaktır.
    *Duş alanları, soyunma odaları, tuvalet ve lavabolar öncelikli temizlenip, kapı kolları, duş başlıkları
    klozet kapağı, musluklar vb. el teması olan yüksek yerlerin dezenfeksiyonu yapılacaktır.
    *Asansör uyarılarıyla maksimim kişi sayıları belirtilmiştir. Havalandırma filtreleri düzenli temizlenecek olup her asansör girişinde sensörlü dezenfektan ünitesi bulunacaktır.
    *Genel alanlarda bulunan tüm oturma grupları arasındaki sosyal mesafe düzenlemesi yapılmıştır.
    *Spa & fitness kullanım alanlarımız hizmet verecek olup, temizlik ve dezenfeksiyonu belirli kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılacaktır. Fitness kullanımı rezervasyonlu olup kapalı alan içerisindeki maksimum kişi kapasitesi kontrol altında tutulacaktır.
    *Animasyon şovlarında sosyal mesafe gözetilerek oturma düzeninden şov içeriklerine kadar tüm detaylar gözden geçirilmiş olarak eğlenceniz size ulaştırılacaktır.
    *Toplantı salonları, kuaför, mağaza vb. kullanım alanlarımızın tamamı gerekli önlemler alınmış olarak hizmete sunulmuştur.
    *Bu süreçte tesise dışarıdan ziyaretçi kabul edilmeyecektir.

    Havuz Ve Deniz Kullanım Kuralları Ve Önlemler
    *“Yüzme Havuzlarının Tabii Olacağı Sağlık Esasları Hakkında Yönetmelik” de ve havuzların ‘’Havuz Bakım ve İşletim Talimatına‘’ uygun olarak havuz suyu düzenlemesi ve dezenfeksiyonu yapılır.
    Havuz suyu klor seviyesi ve pH’ının yönetmelikte belirtilen en üst seviyede tutulması hedeflenip, düzenli ölçümlerle kayıt altında tutulmaktadır. Havuz suyunun klorlanması, ancak havuz suyundaki serbest klor konsantrasyonunun otomatik olarak kontrol edilmesi ile yapılır. Bu sebeple uygun klor dozaj cihazı kullanılmaktadır. Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1.5 ppm arasında tutulmaktadır.
    *Çocuk havuzları ekstra bir kirlenme yok ise en az haftada bir kez boşaltılmakta, temizlenip dezenfekte edilmektedir.
    *Cankurtaranlar maske ve eldiven takacak olup aynı zamanda havuzlarda kullanıcı sayılarını kontrol altında tutacaklardır.
    *Misafirlerin havuza girmeden önce ve havuzda uymaları gereken kuralları içeren panolar görülür şekilde konumlandırılacaktır.
    *Belirlenen alanlarda dezenfektan dispenseri bulundurulacaktır.
    *Şezlonglar en az 1.5 m mesafe ile havuz ve sahil çevresine yerleştirilmiştir, sosyal mesafenin sağlanması adına bu alanlar çizgilerle belirli hale getirilmiştir.
    *Havlular, havlu deski üzerinde açık tutulmayacak, poşet içerisinde deskte tutulacaktır. Görevli personel ellerini dezenfekte ettikten sonra misafire havluyu verecektir.
    *Plaj havlu kartı kullanılıyorsa, havlu deskinde havlu kartları UVC cihaz ile dezenfekte edilecek ve dezenfekte edilen kartlar temiz kart kutusuna koyulacaktır.
    *Kapalı havuz alanının hava kalitesi taze hava ile desteklenip filtreler düzenli temizlenecektir.

    Giriş Ve Çıkış İşlemleri – Alınan Önlemler
    Misafirlerin güvenli, sağlıklı ve mutlu bir tatil geçirebilmesi için tesis giriş esnasında personel tarafından temassız cihaz ile ateş ölçümleri yapılacaktır. Bu bilgileriniz yalnızca misafirlerle ve gerektiği takdirde yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile 6698 Sayılı kişisel verilerin korunması kanunu hükümleri göz önünde bulundurularak paylaşılacak ve operasyonlarımız da yine ayni kurallar uyarınca gerçekleştirilecektir.
    *Tesise giriş yapmakta olan tüm misafirler eğer maskeleri yok ise tesis tarafından maske temin edilecektir.
    *Tesise giriş yaptıktan sonra misafirler, misafir bekleme alanına alınacak ve giriş işlemleri bu alanda yapılacaktır.
    *Misafir bekleme alanında bulunan tüm masa, sandalyeler sosyal mesafe kurallarına uygun olarak düzenlenmiş olup her misafir kullanımından sonra ve periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    C/in odalarına, giriş işlemlerini yapacak personelin masasında yüzey dezenfektanı, kağıt havlu ve el dezenfektanı bulunacaktır. Oda kartları ve kalemler UVC cihaz ile dezenfekte edilmiş halde kapalı kutu içerisinde bulundurulacaktır. Temas edilmiş kalemleri koymak için masa üzerinde ayrı kalem kutusu bulunacaktır. Bunların üzerinde misafirleri bilgilendirme amaçlı olarak uyarı yazıları yazacaktır.
    C/in işlemi biten misafir için ilgili personel, Vale Şefine bilgi verir. Vale tarafından bagajlar araçtan çıkarılır ve dezenfekte edilir. Bellboy tarafından dezenfekte edilen bagajlar alınır ve c/in yapılacak odaya götürülür.

    Oda Temizliği Kuralları Ve Önlemler
    *Oda temizliğine girilmeden önce, odalar ULV dezenfektan makinesi ve yüzey dezenfektanı ile dezenfekte edildikten sonra işleme başlanır. Temizlik yapıldıktan sonra tekrar ULV dezenfektan makinesi ile dezenfeksiyon işlemi yapılarak odadan çıkılır.
    *Dezenfeksiyon; odalarda kullanılan kumandalar, kapı kolları, bataryalar, telefonlar, elektrik açma kapama düğmeleri, su ısıtıcısı, saç kurutma makinesi, çekmece ve dolap kapakları ile kapakların açma–kapama kolları ve odalardaki çöp kutularına varıncaya kadar uygulanacaktır.
    *Tekstil malzemeleri günlük olarak değiştirilecektir. Kirli tekstilin toplanması esnasında silkeleme, çırpma vs. gibi etrafa partikül yayacak sakıncalı hareketler yapılmaz. Tekstil malzemelerinin toplanması ve yenilerinin serilmesi, dikkat ve hassasiyetle yapılmaktadır. Tüm havlu ve diğer tekstil ürünleri 90° ısıda ve hijyen için gerekli yıkama süresinde yıkanacaktır.
    *Odalarda bir önceki misafirin kullanımdan kalan hiç bir malzeme bırakılmaz.
    *Tüm yataklarda alez bulunmaktadır. (bebek yatakları ayrıntılı olarak temizlenip dezenfekte edilip, streçlenerek sadece bebek eşyalarının bulunduğu alanda tutulur)
    *Odanın farklı alanlarını temizlemek için farklı renk bezler kullanılmaktadır. Her oda temizliği sonrasında koruyucu ekipman ve bez değişimi yapılmaktadır.
    *Gerek oda temizliği, gerekse de mini-bar servisi için odaya giren personelin kullanacağı kişisel hijyen malzemeleri (eldiven, maske, galoş), tek kullanımlık olup, iş bitiminde kirli poşetine atılarak, ağzı bağlı bir şekilde kaldırılır.

    Yiyecek – İçecek Alanları Ve Önlemler
    *Otelde toplamda 2 adet restoran hizmet verecektir. Bu restoranlarda büfeler 1.5 metre sosyal mesafe kuralına göre şerit bariyerler ile düzenlenmiş ve mutfak personeli tarafımızdan servis edilecektir.
    *Gıda güvenliği kapsamında mutfak, bar ve restoranlarda alınan önlemler ve dış denetim firmaları tarafından denetim ve kontrollerini arttırılmıştır.
    *Restoran temizlik ve dezenfeksiyonları öğle, ikindi ve gece olarak 3 kez ayrıntılı temizlik ve dezenfeksiyon işlemi şeklinde yapılmaktadır.
    *Restoran girişlerine dezenfeksiyon üniteleri bulunmaktadır.
    *Restoranlarda bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir. (2 masa arası 1,5 m, sandalye arası 60 cm olacaktır.)
    *Tuz-karabiberlik ve peçetelik her misafirden sonra servis personeli tarafından dezenfekte edilecektir. Amerikan servisleri kullanılacaktır.
    *Tüm servis personelleri sosyal mesafeye uygun şekilde hizmet sağlayacaktır. Bütün F&B personelleri maske ve eldiven kullanacaktır.
    *Yıkanmış olan servis malzemelerinin takım silme işlemi, elde silme işlemi yerine ionizer takım silme makineleri kullanılacak ve ardından tek kullanımlık poşetler içerisinde yerleştirilecektir.
    *Masaların ve sandalyelerin her kullanımdan sonra dezenfeksiyonu yapılacaktır.
    *Ala carte restoranlarda, masalara ortak kullanım tabak, salata vb. ürün sunumları yerine kişiye özel sunumlar sağlanacaktır.
    *Barda çalışan personelin maske, yüz siperliği ve eldiven takmaktadır.
    *Tezgahlar ve ekipmanlar her kullanım sonrası alkol bazlı durulama gerektirmeyen dezenfektan ile dezenfekte edilecektir.
    *Oda servisleri termobox ile yapılacak, her kullanımdan önce ve sonra dezenfekte edilecektir.
    *Tüm kullanılan bardak, kaşık, maşa vb. bulaşık makinesinde yıkanacak olup, bulaşık makinelerinde yıkama 60-65 °C, durulama 85-90°C sıcaklıkta yapılacaktır. Bulaşık makinesinin gösterge sıcaklık kontrolü sıcaklık ölçüm bantları ile yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.

    Personel Hijyen Kuralları Ve Önlemler
    *Personeller işe başlamadan sağlık tetkikleri yapılacak ve işe giriş muayene sonucuna göre öncelikle işyeri hekimi tarafından alınan onayın ardından işe başlatılacaktır.
    *Personel Pandemi, hijyen, kişisel hijyen, el yıkama, maske ve eldiven kullanımı, sosyal mesafenin ve yüzey temasını en aza indirgemenin önemi, gıda güvenliği iş sağlığı ve güvenliği gibi konuları içeren eğitim planlarına uygun olarak eğitim almaktadır.
    *Personel alanlarında alınan önlemler ve dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında hatırlatıcı posterler bulunur.
    *Personellerin aynı vardiya ve aynı alanda çalışması planlanmıştır. Gerek görülmedikçe çalışma alanı ve vardiyası değişmeyecektir.
    *Lojmanda alınan önlemler üst seviyeye çıkarılmış olup ateş ölçümü sonucuna göre personel içeriye alınmaktadır. Personel haricinde lojmana girişler tamamen durdurulmuştur. Oda içerisinde konaklayan personel kapasitesi düşürülmüş olup planlarına uygun olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılmaktadır. *Ortak kullanım alanlarında temas edilen yüzeyler en aza indirgenmiş olup sürekli dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    *Kafeteryada gıda güvenliği kapsamında alınan önlemler daha da sıklaştırılmış olup sosyal mesafe kurallarına göre düzenleme yapılmıştır.
    *Tüm personel tesis içerisinde maske ve eldiven takması zorunlu hale getirilmiştir.
    *Tüm çalışanların işe giriş ve çıkışlarında ateş ölçümleri yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır. Riskli görünen personel tesise alınmamaktadır.
    *Personel taşımakta olan servis araçları sosyal mesafe kurallarına göre taşıma yapmakta olup düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. Servis girişinde el dezenfektanı, maske ve gri renkli (diğer atıklar) çöp kovası bulunacaktır.
    *Tüm personel üniformalarını sıklıkla değiştirecek, yıkama sonrasında üniformalar dezenfekte edilecektir.