Camelot Boutique Hotel

Muğla, Bodrum, Akyarlar
Her Şey Dahil
  • Denize Sıfır Otel
  • Kum Plaj

Genel Tesis Özellikleri

Bodrum'un Akyarlar mevkiinde, 6.800 m² alana kurulu, 82 odasıyla hizmet veren tesis, taş mimarisi ile efsanevi Kral Arthur'la ilişkilendirilen ünlü kale Camelot gibi adına yakışan bir güzelliğe sahiptir. Denize sıfır olan tesisin özel iskelesi ve kum plajı bulunmaktadır.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.30-23.00 arası ücretsiz.

23.00’dan sonra, 10.30'dan önce alınacak tüm yerli ve yabancı içecekler. Import İçecekler, kokteyller, enerji içecekleri ve sıkma meyve suları, Türk kahvesi, sıcak çikolata gibi sıcak içecekler, tüm kutu ve şişe içecekler ücretli.

Minibarlarda odada konaklama yapan kişi sayısı kadar pet şişe su bulunur ve günlük olarak kontrol edilerek tamamlanır.

Hizmet Saatleri
07.30-10.00 Kahvaltı
10.00-10.30 Geç Kahvaltı
12.30-14.30 Öğle Yemeği
15.00-16.30 Snack Servisi
17.00-18.00 Coffee Break
19.30-21.30 Akşam Yemeği

Barlar
10.30-23.00 Snack Bar
Bodrum, Akyarlar mevkiinde yer alan tesis, Milas-Bodrum Havalimanına 55 km, Turgutreis merkeze 10 km, Bodrum merkeze ise 25 km mesafede yer alıyor.
Denize sıfır konumda yer alan tesisin açık yüzme havuzu, platform iskelesi ve kum sahili bulunmaktadır. Plaj havlusu, şemsiye ve şezlong ücretsiz, platformdaki özel localar ücretlidir.




Sahil: Platform.
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Havlu
  • İskele
  • Kum Plaj
  • Şemsiye
  • Şezlong
Tesiste disko ve bazı animasyon aktiviteleri yapılmaktadır.
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Çocuk Havuzu
  • Çocuk Oyun Parkı
  • Havlu Hizmeti
  • Kablosuz İnternet
  • Kasa
  • Otopark
  • Özel Plaj
  • Sauna
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Türk Hamamı
09.00-19.00 arasında, kese-köpük ve masaj hizmetleri ücretli olarak uygulanmaktadır.
  • Araç Kiralama
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Dalış Okulu
  • Kasa
  • Kese
  • Kuaför
  • Market
  • Masaj
  • Minibar
  • Su Sporları
Tesiste çocuk havuzu ve oyun parkı bulunmaktadır.
*Camelot Boutique Hotel odaları, tesisin mimarisi dolayısıyla direkt deniz manzarası görmüyor. Havuz ve bahçe manzaralı odalara sahip olan tesis, toplam 8 bloktan oluşuyor. Standart odaları tek katlı olan tesisin diğer oda tiplerinin yer aldığı blokları iki katlı. Konaklama yapılacak odalar için üst kat ya da alt kat garantisi ve manzara garantisi verilmiyor.
*Tesiste ilave yatak olarak; açılır kapanır yataklar, yatak haline getirilebilir koltuklar ve oda metrekarelerine uygun olarak üretilmiş daha küçük ebatlardaki ilave yataklar yer alıyor. Tesis odaları günlük olarak temizleniyor, çarşaf ve havlu değişimi ise iki günde bir yapılıyor.
*Camelot Boutique Hotel odalarına giriş, saat 14.00'ten itibaren başlıyor. Odalardan çıkış saati ise en geç 12.00'dir.
*Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor.
*Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı ise mevsim koşullarına bağlıdır.
*Tesiste verilen Her Şey Dahil konaklamalar, akşam yemeği ile başlayıp, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeğini içerir ve çıkış günü kahvaltı ile son bulur.
*Tesisin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.
Tesiste hamam ve sauna olanakları ücretsizdir. 09.00-19.00 arasında, kese-köpük ve masaj hizmetleri ücretli olarak uygulanmaktadır.
Bütün dünyayı etkisi altına almış olan Covid-19 pandemisi, gündelik hayat alışkanlıklarıyla ilgili değişiklikler yapılmasına, sağlıklı ve güvenli bir yaşam için yeni bir düzen oluşturulmasına sebebiyet vermiştir. Bu düzenlemeler doğrultusunda T.C. Sağlık Bakanlığı, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın rehber ve genelgelerini takibiyle, tesis içinde alınan önlemler aşağıda yer almaktadır.

Genel Kullanım Alanları
*Tesis içerisinde etkinlik, hizmet vb. tanıtım için kullanılan el broşürleri vb. ortak alanlarda misafire yönelik konulan dergi, magazin, kitap vb. basılı yayınlar kaldırılmıştır. Genel alanlara sensörlü dezenfeksiyon üniteleri yerleştirilmiştir.
*Genel alan tuvaletlerin günlük temizlik ve dezenfeksiyonu sıklıkla yapılacak olup, gerekli düzenlemelerle sürekli takip altında tutulacaktır.
*Soyunma odaları çıkışında sensörlü dezenfektan dispanseri bulunmakta olup, pedallı çöp kovaları kullanıma sunulmuştur.
*Klozet temizliği sistemi ve hassasiyeti maksimuma çıkarılmıştır. Tuvaletlerde egzoz havalandırma sistemi olup, 7/24 açık tutulacaktır.
*Duş alanları, soyunma odaları, tuvalet ve lavabolar öncelikli temizlenip, kapı kolları, duş başlıkları
klozet kapağı, musluklar vb. el teması olan yüksek yerlerin dezenfeksiyonu yapılacaktır.
*Asansör uyarılarıyla maksimim kişi sayıları belirtilmiştir. Havalandırma filtreleri düzenli temizlenecek olup her asansör girişinde sensörlü dezenfektan ünitesi bulunacaktır.
*Genel alanlarda bulunan tüm oturma grupları arasındaki sosyal mesafe düzenlemesi yapılmıştır.
*Spa & fitness kullanım alanlarımız hizmet verecek olup, temizlik ve dezenfeksiyonu belirli kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılacaktır. Fitness kullanımı rezervasyonlu olup kapalı alan içerisindeki maksimum kişi kapasitesi kontrol altında tutulacaktır.
*Animasyon şovlarında sosyal mesafe gözetilerek oturma düzeninden şov içeriklerine kadar tüm detaylar gözden geçirilmiş olarak eğlenceniz size ulaştırılacaktır.
*Toplantı salonları, kuaför, mağaza vb. kullanım alanlarımızın tamamı gerekli önlemler alınmış olarak hizmete sunulmuştur.
*Bu süreçte tesise dışarıdan ziyaretçi kabul edilmeyecektir.

Havuz Ve Deniz Kullanım Kuralları Ve Önlemler
*“Yüzme Havuzlarının Tabii Olacağı Sağlık Esasları Hakkında Yönetmelik” de ve havuzların ‘’Havuz Bakım ve İşletim Talimatına‘’ uygun olarak havuz suyu düzenlemesi ve dezenfeksiyonu yapılır.
Havuz suyu klor seviyesi ve pH’ının yönetmelikte belirtilen en üst seviyede tutulması hedeflenip, düzenli ölçümlerle kayıt altında tutulmaktadır. Havuz suyunun klorlanması, ancak havuz suyundaki serbest klor konsantrasyonunun otomatik olarak kontrol edilmesi ile yapılır. Bu sebeple uygun klor dozaj cihazı kullanılmaktadır. Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1.5 ppm arasında tutulmaktadır.
*Çocuk havuzları ekstra bir kirlenme yok ise en az haftada bir kez boşaltılmakta, temizlenip dezenfekte edilmektedir.
*Cankurtaranlar maske ve eldiven takacak olup aynı zamanda havuzlarda kullanıcı sayılarını kontrol altında tutacaklardır.
*Misafirlerin havuza girmeden önce ve havuzda uymaları gereken kuralları içeren panolar görülür şekilde konumlandırılacaktır.
*Belirlenen alanlarda dezenfektan dispenseri bulundurulacaktır.
*Şezlonglar en az 1.5 m mesafe ile havuz ve sahil çevresine yerleştirilmiştir, sosyal mesafenin sağlanması adına bu alanlar çizgilerle belirli hale getirilmiştir.
*Havlular, havlu deski üzerinde açık tutulmayacak, poşet içerisinde deskte tutulacaktır. Görevli personel ellerini dezenfekte ettikten sonra misafire havluyu verecektir.
*Plaj havlu kartı kullanılıyorsa, havlu deskinde havlu kartları UVC cihaz ile dezenfekte edilecek ve dezenfekte edilen kartlar temiz kart kutusuna koyulacaktır.
*Kapalı havuz alanının hava kalitesi taze hava ile desteklenip filtreler düzenli temizlenecektir.

Giriş Ve Çıkış İşlemleri – Alınan Önlemler
Misafirlerin güvenli, sağlıklı ve mutlu bir tatil geçirebilmesi için tesis giriş esnasında personel tarafından temassız cihaz ile ateş ölçümleri yapılacaktır. Bu bilgileriniz yalnızca misafirlerle ve gerektiği takdirde yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile 6698 Sayılı kişisel verilerin korunması kanunu hükümleri göz önünde bulundurularak paylaşılacak ve operasyonlarımız da yine ayni kurallar uyarınca gerçekleştirilecektir.
*Tesise giriş yapmakta olan tüm misafirler eğer maskeleri yok ise tesis tarafından maske temin edilecektir.
*Tesise giriş yaptıktan sonra misafirler, misafir bekleme alanına alınacak ve giriş işlemleri bu alanda yapılacaktır.
*Misafir bekleme alanında bulunan tüm masa, sandalyeler sosyal mesafe kurallarına uygun olarak düzenlenmiş olup her misafir kullanımından sonra ve periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
C/in odalarına, giriş işlemlerini yapacak personelin masasında yüzey dezenfektanı, kağıt havlu ve el dezenfektanı bulunacaktır. Oda kartları ve kalemler UVC cihaz ile dezenfekte edilmiş halde kapalı kutu içerisinde bulundurulacaktır. Temas edilmiş kalemleri koymak için masa üzerinde ayrı kalem kutusu bulunacaktır. Bunların üzerinde misafirleri bilgilendirme amaçlı olarak uyarı yazıları yazacaktır.
C/in işlemi biten misafir için ilgili personel, Vale Şefine bilgi verir. Vale tarafından bagajlar araçtan çıkarılır ve dezenfekte edilir. Bellboy tarafından dezenfekte edilen bagajlar alınır ve c/in yapılacak odaya götürülür.

Oda Temizliği Kuralları Ve Önlemler
*Oda temizliğine girilmeden önce, odalar ULV dezenfektan makinesi ve yüzey dezenfektanı ile dezenfekte edildikten sonra işleme başlanır. Temizlik yapıldıktan sonra tekrar ULV dezenfektan makinesi ile dezenfeksiyon işlemi yapılarak odadan çıkılır.
*Dezenfeksiyon; odalarda kullanılan kumandalar, kapı kolları, bataryalar, telefonlar, elektrik açma kapama düğmeleri, su ısıtıcısı, saç kurutma makinesi, çekmece ve dolap kapakları ile kapakların açma–kapama kolları ve odalardaki çöp kutularına varıncaya kadar uygulanacaktır.
*Tekstil malzemeleri günlük olarak değiştirilecektir. Kirli tekstilin toplanması esnasında silkeleme, çırpma vs. gibi etrafa partikül yayacak sakıncalı hareketler yapılmaz. Tekstil malzemelerinin toplanması ve yenilerinin serilmesi, dikkat ve hassasiyetle yapılmaktadır. Tüm havlu ve diğer tekstil ürünleri 90° ısıda ve hijyen için gerekli yıkama süresinde yıkanacaktır.
*Odalarda bir önceki misafirin kullanımdan kalan hiç bir malzeme bırakılmaz.
*Tüm yataklarda alez bulunmaktadır. (bebek yatakları ayrıntılı olarak temizlenip dezenfekte edilip, streçlenerek sadece bebek eşyalarının bulunduğu alanda tutulur)
*Odanın farklı alanlarını temizlemek için farklı renk bezler kullanılmaktadır. Her oda temizliği sonrasında koruyucu ekipman ve bez değişimi yapılmaktadır.
*Gerek oda temizliği, gerekse de mini-bar servisi için odaya giren personelin kullanacağı kişisel hijyen malzemeleri (eldiven, maske, galoş), tek kullanımlık olup, iş bitiminde kirli poşetine atılarak, ağzı bağlı bir şekilde kaldırılır.

Yiyecek – İçecek Alanları Ve Önlemler
*Otelde toplamda 2 adet restoran hizmet verecektir. Bu restoranlarda büfeler 1.5 metre sosyal mesafe kuralına göre şerit bariyerler ile düzenlenmiş ve mutfak personeli tarafımızdan servis edilecektir.
*Gıda güvenliği kapsamında mutfak, bar ve restoranlarda alınan önlemler ve dış denetim firmaları tarafından denetim ve kontrollerini arttırılmıştır.
*Restoran temizlik ve dezenfeksiyonları öğle, ikindi ve gece olarak 3 kez ayrıntılı temizlik ve dezenfeksiyon işlemi şeklinde yapılmaktadır.
*Restoran girişlerine dezenfeksiyon üniteleri bulunmaktadır.
*Restoranlarda bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir. (2 masa arası 1,5 m, sandalye arası 60 cm olacaktır.)
*Tuz-karabiberlik ve peçetelik her misafirden sonra servis personeli tarafından dezenfekte edilecektir. Amerikan servisleri kullanılacaktır.
*Tüm servis personelleri sosyal mesafeye uygun şekilde hizmet sağlayacaktır. Bütün F&B personelleri maske ve eldiven kullanacaktır.
*Yıkanmış olan servis malzemelerinin takım silme işlemi, elde silme işlemi yerine ionizer takım silme makineleri kullanılacak ve ardından tek kullanımlık poşetler içerisinde yerleştirilecektir.
*Masaların ve sandalyelerin her kullanımdan sonra dezenfeksiyonu yapılacaktır.
*Ala carte restoranlarda, masalara ortak kullanım tabak, salata vb. ürün sunumları yerine kişiye özel sunumlar sağlanacaktır.
*Barda çalışan personelin maske, yüz siperliği ve eldiven takmaktadır.
*Tezgahlar ve ekipmanlar her kullanım sonrası alkol bazlı durulama gerektirmeyen dezenfektan ile dezenfekte edilecektir.
*Oda servisleri termobox ile yapılacak, her kullanımdan önce ve sonra dezenfekte edilecektir.
*Tüm kullanılan bardak, kaşık, maşa vb. bulaşık makinesinde yıkanacak olup, bulaşık makinelerinde yıkama 60-65 °C, durulama 85-90°C sıcaklıkta yapılacaktır. Bulaşık makinesinin gösterge sıcaklık kontrolü sıcaklık ölçüm bantları ile yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.

Personel Hijyen Kuralları Ve Önlemler
*Personeller işe başlamadan sağlık tetkikleri yapılacak ve işe giriş muayene sonucuna göre öncelikle işyeri hekimi tarafından alınan onayın ardından işe başlatılacaktır.
*Personel Pandemi, hijyen, kişisel hijyen, el yıkama, maske ve eldiven kullanımı, sosyal mesafenin ve yüzey temasını en aza indirgemenin önemi, gıda güvenliği iş sağlığı ve güvenliği gibi konuları içeren eğitim planlarına uygun olarak eğitim almaktadır.
*Personel alanlarında alınan önlemler ve dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında hatırlatıcı posterler bulunur.
*Personellerin aynı vardiya ve aynı alanda çalışması planlanmıştır. Gerek görülmedikçe çalışma alanı ve vardiyası değişmeyecektir.
*Lojmanda alınan önlemler üst seviyeye çıkarılmış olup ateş ölçümü sonucuna göre personel içeriye alınmaktadır. Personel haricinde lojmana girişler tamamen durdurulmuştur. Oda içerisinde konaklayan personel kapasitesi düşürülmüş olup planlarına uygun olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılmaktadır. *Ortak kullanım alanlarında temas edilen yüzeyler en aza indirgenmiş olup sürekli dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
*Kafeteryada gıda güvenliği kapsamında alınan önlemler daha da sıklaştırılmış olup sosyal mesafe kurallarına göre düzenleme yapılmıştır.
*Tüm personel tesis içerisinde maske ve eldiven takması zorunlu hale getirilmiştir.
*Tüm çalışanların işe giriş ve çıkışlarında ateş ölçümleri yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır. Riskli görünen personel tesise alınmamaktadır.
*Personel taşımakta olan servis araçları sosyal mesafe kurallarına göre taşıma yapmakta olup düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. Servis girişinde el dezenfektanı, maske ve gri renkli (diğer atıklar) çöp kovası bulunacaktır.
*Tüm personel üniformalarını sıklıkla değiştirecek, yıkama sonrasında üniformalar dezenfekte edilecektir.
Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Plus Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Aile Odası

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • Tek seferde yapılan ödeme işleminde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar, hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları, ticari kredi kartları ve Anadolubank Worldcard'lar dahildir. World Eko ve World Business Eko kartlar, Albaraka ve Vakıfbank Worldcard'lar dahil değildir.
  • Yalnızca 3D Secure (Güvenli Ödeme) tahsilatı yapılabilir.
  • Ertelemeden faydalanmak için Joker Vadaa seçeneği kullanılmalıdır.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021
    Bütün dünyayı etkisi altına almış olan Covid-19 pandemisi, gündelik hayat alışkanlıklarıyla ilgili değişiklikler yapılmasına, sağlıklı ve güvenli bir yaşam için yeni bir düzen oluşturulmasına sebebiyet vermiştir. Bu düzenlemeler doğrultusunda T.C. Sağlık Bakanlığı, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın rehber ve genelgelerini takibiyle, tesis içinde alınan önlemler aşağıda yer almaktadır.

    Genel Kullanım Alanları
    *Tesis içerisinde etkinlik, hizmet vb. tanıtım için kullanılan el broşürleri vb. ortak alanlarda misafire yönelik konulan dergi, magazin, kitap vb. basılı yayınlar kaldırılmıştır. Genel alanlara sensörlü dezenfeksiyon üniteleri yerleştirilmiştir.
    *Genel alan tuvaletlerin günlük temizlik ve dezenfeksiyonu sıklıkla yapılacak olup, gerekli düzenlemelerle sürekli takip altında tutulacaktır.
    *Soyunma odaları çıkışında sensörlü dezenfektan dispanseri bulunmakta olup, pedallı çöp kovaları kullanıma sunulmuştur.
    *Klozet temizliği sistemi ve hassasiyeti maksimuma çıkarılmıştır. Tuvaletlerde egzoz havalandırma sistemi olup, 7/24 açık tutulacaktır.
    *Duş alanları, soyunma odaları, tuvalet ve lavabolar öncelikli temizlenip, kapı kolları, duş başlıkları
    klozet kapağı, musluklar vb. el teması olan yüksek yerlerin dezenfeksiyonu yapılacaktır.
    *Asansör uyarılarıyla maksimim kişi sayıları belirtilmiştir. Havalandırma filtreleri düzenli temizlenecek olup her asansör girişinde sensörlü dezenfektan ünitesi bulunacaktır.
    *Genel alanlarda bulunan tüm oturma grupları arasındaki sosyal mesafe düzenlemesi yapılmıştır.
    *Spa & fitness kullanım alanlarımız hizmet verecek olup, temizlik ve dezenfeksiyonu belirli kurallar çerçevesinde düzenli olarak yapılacaktır. Fitness kullanımı rezervasyonlu olup kapalı alan içerisindeki maksimum kişi kapasitesi kontrol altında tutulacaktır.
    *Animasyon şovlarında sosyal mesafe gözetilerek oturma düzeninden şov içeriklerine kadar tüm detaylar gözden geçirilmiş olarak eğlenceniz size ulaştırılacaktır.
    *Toplantı salonları, kuaför, mağaza vb. kullanım alanlarımızın tamamı gerekli önlemler alınmış olarak hizmete sunulmuştur.
    *Bu süreçte tesise dışarıdan ziyaretçi kabul edilmeyecektir.

    Havuz Ve Deniz Kullanım Kuralları Ve Önlemler
    *“Yüzme Havuzlarının Tabii Olacağı Sağlık Esasları Hakkında Yönetmelik” de ve havuzların ‘’Havuz Bakım ve İşletim Talimatına‘’ uygun olarak havuz suyu düzenlemesi ve dezenfeksiyonu yapılır.
    Havuz suyu klor seviyesi ve pH’ının yönetmelikte belirtilen en üst seviyede tutulması hedeflenip, düzenli ölçümlerle kayıt altında tutulmaktadır. Havuz suyunun klorlanması, ancak havuz suyundaki serbest klor konsantrasyonunun otomatik olarak kontrol edilmesi ile yapılır. Bu sebeple uygun klor dozaj cihazı kullanılmaktadır. Klor seviyesi açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1-1.5 ppm arasında tutulmaktadır.
    *Çocuk havuzları ekstra bir kirlenme yok ise en az haftada bir kez boşaltılmakta, temizlenip dezenfekte edilmektedir.
    *Cankurtaranlar maske ve eldiven takacak olup aynı zamanda havuzlarda kullanıcı sayılarını kontrol altında tutacaklardır.
    *Misafirlerin havuza girmeden önce ve havuzda uymaları gereken kuralları içeren panolar görülür şekilde konumlandırılacaktır.
    *Belirlenen alanlarda dezenfektan dispenseri bulundurulacaktır.
    *Şezlonglar en az 1.5 m mesafe ile havuz ve sahil çevresine yerleştirilmiştir, sosyal mesafenin sağlanması adına bu alanlar çizgilerle belirli hale getirilmiştir.
    *Havlular, havlu deski üzerinde açık tutulmayacak, poşet içerisinde deskte tutulacaktır. Görevli personel ellerini dezenfekte ettikten sonra misafire havluyu verecektir.
    *Plaj havlu kartı kullanılıyorsa, havlu deskinde havlu kartları UVC cihaz ile dezenfekte edilecek ve dezenfekte edilen kartlar temiz kart kutusuna koyulacaktır.
    *Kapalı havuz alanının hava kalitesi taze hava ile desteklenip filtreler düzenli temizlenecektir.

    Giriş Ve Çıkış İşlemleri – Alınan Önlemler
    Misafirlerin güvenli, sağlıklı ve mutlu bir tatil geçirebilmesi için tesis giriş esnasında personel tarafından temassız cihaz ile ateş ölçümleri yapılacaktır. Bu bilgileriniz yalnızca misafirlerle ve gerektiği takdirde yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile 6698 Sayılı kişisel verilerin korunması kanunu hükümleri göz önünde bulundurularak paylaşılacak ve operasyonlarımız da yine ayni kurallar uyarınca gerçekleştirilecektir.
    *Tesise giriş yapmakta olan tüm misafirler eğer maskeleri yok ise tesis tarafından maske temin edilecektir.
    *Tesise giriş yaptıktan sonra misafirler, misafir bekleme alanına alınacak ve giriş işlemleri bu alanda yapılacaktır.
    *Misafir bekleme alanında bulunan tüm masa, sandalyeler sosyal mesafe kurallarına uygun olarak düzenlenmiş olup her misafir kullanımından sonra ve periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    C/in odalarına, giriş işlemlerini yapacak personelin masasında yüzey dezenfektanı, kağıt havlu ve el dezenfektanı bulunacaktır. Oda kartları ve kalemler UVC cihaz ile dezenfekte edilmiş halde kapalı kutu içerisinde bulundurulacaktır. Temas edilmiş kalemleri koymak için masa üzerinde ayrı kalem kutusu bulunacaktır. Bunların üzerinde misafirleri bilgilendirme amaçlı olarak uyarı yazıları yazacaktır.
    C/in işlemi biten misafir için ilgili personel, Vale Şefine bilgi verir. Vale tarafından bagajlar araçtan çıkarılır ve dezenfekte edilir. Bellboy tarafından dezenfekte edilen bagajlar alınır ve c/in yapılacak odaya götürülür.

    Oda Temizliği Kuralları Ve Önlemler
    *Oda temizliğine girilmeden önce, odalar ULV dezenfektan makinesi ve yüzey dezenfektanı ile dezenfekte edildikten sonra işleme başlanır. Temizlik yapıldıktan sonra tekrar ULV dezenfektan makinesi ile dezenfeksiyon işlemi yapılarak odadan çıkılır.
    *Dezenfeksiyon; odalarda kullanılan kumandalar, kapı kolları, bataryalar, telefonlar, elektrik açma kapama düğmeleri, su ısıtıcısı, saç kurutma makinesi, çekmece ve dolap kapakları ile kapakların açma–kapama kolları ve odalardaki çöp kutularına varıncaya kadar uygulanacaktır.
    *Tekstil malzemeleri günlük olarak değiştirilecektir. Kirli tekstilin toplanması esnasında silkeleme, çırpma vs. gibi etrafa partikül yayacak sakıncalı hareketler yapılmaz. Tekstil malzemelerinin toplanması ve yenilerinin serilmesi, dikkat ve hassasiyetle yapılmaktadır. Tüm havlu ve diğer tekstil ürünleri 90° ısıda ve hijyen için gerekli yıkama süresinde yıkanacaktır.
    *Odalarda bir önceki misafirin kullanımdan kalan hiç bir malzeme bırakılmaz.
    *Tüm yataklarda alez bulunmaktadır. (bebek yatakları ayrıntılı olarak temizlenip dezenfekte edilip, streçlenerek sadece bebek eşyalarının bulunduğu alanda tutulur)
    *Odanın farklı alanlarını temizlemek için farklı renk bezler kullanılmaktadır. Her oda temizliği sonrasında koruyucu ekipman ve bez değişimi yapılmaktadır.
    *Gerek oda temizliği, gerekse de mini-bar servisi için odaya giren personelin kullanacağı kişisel hijyen malzemeleri (eldiven, maske, galoş), tek kullanımlık olup, iş bitiminde kirli poşetine atılarak, ağzı bağlı bir şekilde kaldırılır.

    Yiyecek – İçecek Alanları Ve Önlemler
    *Otelde toplamda 2 adet restoran hizmet verecektir. Bu restoranlarda büfeler 1.5 metre sosyal mesafe kuralına göre şerit bariyerler ile düzenlenmiş ve mutfak personeli tarafımızdan servis edilecektir.
    *Gıda güvenliği kapsamında mutfak, bar ve restoranlarda alınan önlemler ve dış denetim firmaları tarafından denetim ve kontrollerini arttırılmıştır.
    *Restoran temizlik ve dezenfeksiyonları öğle, ikindi ve gece olarak 3 kez ayrıntılı temizlik ve dezenfeksiyon işlemi şeklinde yapılmaktadır.
    *Restoran girişlerine dezenfeksiyon üniteleri bulunmaktadır.
    *Restoranlarda bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir. (2 masa arası 1,5 m, sandalye arası 60 cm olacaktır.)
    *Tuz-karabiberlik ve peçetelik her misafirden sonra servis personeli tarafından dezenfekte edilecektir. Amerikan servisleri kullanılacaktır.
    *Tüm servis personelleri sosyal mesafeye uygun şekilde hizmet sağlayacaktır. Bütün F&B personelleri maske ve eldiven kullanacaktır.
    *Yıkanmış olan servis malzemelerinin takım silme işlemi, elde silme işlemi yerine ionizer takım silme makineleri kullanılacak ve ardından tek kullanımlık poşetler içerisinde yerleştirilecektir.
    *Masaların ve sandalyelerin her kullanımdan sonra dezenfeksiyonu yapılacaktır.
    *Ala carte restoranlarda, masalara ortak kullanım tabak, salata vb. ürün sunumları yerine kişiye özel sunumlar sağlanacaktır.
    *Barda çalışan personelin maske, yüz siperliği ve eldiven takmaktadır.
    *Tezgahlar ve ekipmanlar her kullanım sonrası alkol bazlı durulama gerektirmeyen dezenfektan ile dezenfekte edilecektir.
    *Oda servisleri termobox ile yapılacak, her kullanımdan önce ve sonra dezenfekte edilecektir.
    *Tüm kullanılan bardak, kaşık, maşa vb. bulaşık makinesinde yıkanacak olup, bulaşık makinelerinde yıkama 60-65 °C, durulama 85-90°C sıcaklıkta yapılacaktır. Bulaşık makinesinin gösterge sıcaklık kontrolü sıcaklık ölçüm bantları ile yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.

    Personel Hijyen Kuralları Ve Önlemler
    *Personeller işe başlamadan sağlık tetkikleri yapılacak ve işe giriş muayene sonucuna göre öncelikle işyeri hekimi tarafından alınan onayın ardından işe başlatılacaktır.
    *Personel Pandemi, hijyen, kişisel hijyen, el yıkama, maske ve eldiven kullanımı, sosyal mesafenin ve yüzey temasını en aza indirgemenin önemi, gıda güvenliği iş sağlığı ve güvenliği gibi konuları içeren eğitim planlarına uygun olarak eğitim almaktadır.
    *Personel alanlarında alınan önlemler ve dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında hatırlatıcı posterler bulunur.
    *Personellerin aynı vardiya ve aynı alanda çalışması planlanmıştır. Gerek görülmedikçe çalışma alanı ve vardiyası değişmeyecektir.
    *Lojmanda alınan önlemler üst seviyeye çıkarılmış olup ateş ölçümü sonucuna göre personel içeriye alınmaktadır. Personel haricinde lojmana girişler tamamen durdurulmuştur. Oda içerisinde konaklayan personel kapasitesi düşürülmüş olup planlarına uygun olarak temizlik ve dezenfeksiyon yapılmaktadır. *Ortak kullanım alanlarında temas edilen yüzeyler en aza indirgenmiş olup sürekli dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    *Kafeteryada gıda güvenliği kapsamında alınan önlemler daha da sıklaştırılmış olup sosyal mesafe kurallarına göre düzenleme yapılmıştır.
    *Tüm personel tesis içerisinde maske ve eldiven takması zorunlu hale getirilmiştir.
    *Tüm çalışanların işe giriş ve çıkışlarında ateş ölçümleri yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır. Riskli görünen personel tesise alınmamaktadır.
    *Personel taşımakta olan servis araçları sosyal mesafe kurallarına göre taşıma yapmakta olup düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. Servis girişinde el dezenfektanı, maske ve gri renkli (diğer atıklar) çöp kovası bulunacaktır.
    *Tüm personel üniformalarını sıklıkla değiştirecek, yıkama sonrasında üniformalar dezenfekte edilecektir.
    Uçak İle Ulaşım

    Tatil planınızı yaparken, size özel ücretler ile sunduğumuz uçak ulaşım seferleriyle seyahatinizi daha hızlı ve konforlu planlayabilirsiniz.
    Detaylı bilgi için tatil danışmanımızdan bilgi alabilir, web sayfamızdan Pegasus Havayolları, Anadolu Jet ve Türk Hava Yolları'nın tarifeli seferleri ile birlikte otelinizi online olarak satın alabilirsiniz.

    Otobüs İle Ulaşım (Gidiş- Dönüş 199 TL)

    Konaklayacağı tesise otobüslerimiz ile ulaşmayı tercih eden tüm misafirlerimiz için hayallerindeki tatilin keyifle başlaması için gerekli özeni gösteriyoruz Her biri sizlerin konforu için tasarlanmış olan ve deneyimli kaptanlar tarafından kullanılan Touristica otobüsleri ile misafirlerimiz, konaklayacakları tesisin kapısına kadar bırakılıyor.
    Yolculuğunuz boyunca sizlere güvenli ve hijyenik bir seyahat deneyimi sunuyoruz.

    İstanbul, Ankara ve İzmir'den Özel Ulaşım

    Koronavirüs Covid 19 sebebi ile uçak ve otobüs yolculuğunu tercih etmeyen misafirlerimize, periyodik bakımları ve  temizliği düzenli olarak yapılan özel araçlarımızla ulaşım imkanı sağlıyoruz.
    Siz değerli misafirlerimizi adresinizden alıp, tatilinizi geçireceğiniz otele özel transfer ile ulaştırıyoruz.