Bacacan Otel Ayvalık

Balıkesir, Ayvalık |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda Kara Manzara

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Ayvalık merkezde bulunan tesis, Balıkesir Koca Seyit Havalimanı'na 40 km ve Balıkesir şehir merkezine 128 km mesafede konumlanıyor.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz olarak sunulmaktadır. Diğer tesis genelinde alınan tüm yiyecek ve içecekler ücretli.

A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. Tesiste Baca Bar, Bahçe Bar, Roof Bar ve Vitamin Bar olmak üzere 4 farklı konseptte bar ücretli hizmet veriyor. Minibar ücretli olarak her gün yenileniyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
Baca A la Carte Restoran Türk ve Dünya Mutfağı (Ücretli)

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
19.00-21.00 A'la Carte Restoran (ücretli)
  • Denize sıfır tesisin tekne yanaşabilir iskelesi mevcut. Tesise 5 km mesafede halk plajı mevcut. Plajda alınan tüm hizmetler ücretli.

  • Tesiste kapalı yüzme havuzu ve çocuk yüzme havuzu mevcuttur.
  • Tesiste çocuk misafirlere özel oyun alanı ve çocuk havuzu bulunmaktadır.
    Tesisin SPA ve wellness bölümünde; sauna, buhar odası, kapalı havuz, fitness center, cilt bakımı, kese-köpük ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    COVİD 19 nedeni ile SPA bölümü (sauna, buhar odası, fitness ve kapalı havuzumuz) uzun bir süre kullanıma kapatılmıştır.
    OTEL GENELİNDE COVİD-19 KAPSAMINDAN ALINAN ÖNLEMLER VE YAPILAN SATIN ALMALAR
    • Hijyen masası oluşturuldu
    • Sosyal mesafe kuralları belirlendi
    • Otelin genel alanlarında sosyal mesafeyi (1,5 m) gösteren/hatırlatan görseller hazırlandı.
    • Ateş ölçerler temin edildi.
    • Ayak dezenfektan bölümü oluşturuldu.
    • Her kata ve ortak alanlara misafir için el dezenfektanı standları eklendi.
    • Tıbbı atık ve evsel atık protokolü düzenlendi.
    • Maske-eldiven gibi tek kullanımlık hijyen malzemelerinin atık kutuları temin edildi.
    • Sebze ve meyve için Anti bakteriyal dezenfektanlar temin edildi.
    • Oda dezenfeksiyon için ULV cihazı temin edildi.
    • Resepsiyon ve büfelere seperatörler eklendi.
    • Müşteri ile diyalokta olan personele siperlikler temin edildi.
    • Personele COVİD-19 hijyen eğitimleri verildi.
    • Restaurant, havuz COVİD-19 kapsamında düzenleme ve hijyen kuralları belirlendi.
    • Kablosuz internet/WİFİ kapsama alanı ve hızının arttırıldı.
    • Mevcut havalandırma sistemlerimiz %15 dışarıdan temiz hava alacak şekilde revize edildi.
    • Klimaların legionella bakımları yapıldı.
    MİSAFİRİN OTELE GİRİŞİNDEKİ KARŞILAMA KURALLARI
    •Otele gelen misafir aşağıda belirlenen sıradaki kontrol ve işlemlere tabi tutularak otele girişi sağlanır.
    • Ateş ölçümü yapılır, kayıt altına alınır.
    • Vücut ısısı 38 derecenin altındaki misafir hijyen kapısı ve ayak dezenfektanından geçirilecek bavul ve genel dezenfekte işlemi gerçekleşir.
    • Hijyen masasından misafirde olmaması durumda maske, eldiven, dezenfektan ve kolonya temini yapılır.
    • COVİD-19 kapsamında tutulması gereken formlar doldurulur. İmza esnasında kullanılan kalem dezenfekte havuzuna ayrılır.
    • Misafir resepsiyona yönlendirilir.
    RESEPSİYON COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Misafirlerin sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak lobide beklemesi sağlanır.
    • Resepsiyon seperatör arkasından siperlikleri ile hizmet verir.
    • Misafirin standart giriş işlemleri yapıldıktan sonra dezenfekte edilmiş ve steril ambalajlı oda kartı misafire verilir.
    ASANSÖRLERİN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • 6 kişilik asansörlerde aynı anda 3 kişi bulunması sağlanır.
    • Asansör çağırma butonu, kat düğmeleri, kapı, ayna, iç demir maksimum 15 dk. Aralıklarla dezenfekte edilir.
    KONAKLAMA ODALARI COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Günlük rutin oda temizliği COVİD-19 temizlik prosedürü sıralamasına göre tüm el değen noktalar dezenfekte olacak şekilde yapılmaktadır.
    • Çarşaf ve havlular çamaşırhanede 90 derecede temizlendikten sonra dezenfekte edilip, odada açılmak üzere ambalajlanır.
    • Misafirin check out işleminde rutin oda temizliği yapıldıktan sonra ULV cihazı ile oda dezenfekte edilir.
    • Sonrasında oda yeni misafir karşılamaya hazır hale gelir.
    RESTAURANT COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    Aynı anda sınırlı sayıda misafire hizmet verilebileceği için restaurant ve yemek servis saatleri yeniden düzenlenmiştir.
    Kahvaltı saatı: 07:00 – 11:00
    • Restaurant girişinde ateş ölçümü yapılıp, kayıt edilir.
    • Masa araları 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    • Masa yönlendirmeleri personelimiz tarafından yapılmaktır.
    • Her masada maksimum 4 kişi yer alacak şekilde oturma düzeni planlanır.
    • Masa servislerinde tuzluk, karabiberlik kullan at olarak temin edilmiştir.
    • Tabaklar yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanıp tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Kaşık/çatal/bıçak yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanır ve steril ambalajlama yapıldıktan sonrası tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Açık büfedeki yiyecekler görevli personel tarafından misafire servis edilir. Misafir yiyecek ile temas kuramaz.
    KAPALI HAVUZ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Şezlong araları 1,5 metre sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiş olup, bu
    mesafeler uyarı levhası ile de belirlenmiştir.
    • Havuz suyunun, havuz çevresinin temizliği ve hijyen azami ölçüde sağlanır. Havuzun klor seviyesi 1-3 ppm olarak düzenlemiş olup, yetkili personel tarafından günlük olarak ölçümlenip kayıt altına alınır.
    • Havuz ppm kontrolleri dış denetçi tarafından da periyodik olarak kontrol edilmektedir.
    • Havuz kapanış saatı 21:00 olup, kapanış sonrasında şezlonglar sağlık bakanlığı onaylı sistem ile dezenfekte edilip tekrar kullanıma hazır hale getirilir.
    MUTFAK BÖLÜMÜ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm tedarikçi firmaların COVİD-19 hijyen protokolleri istenilmiş ve kontrol edilmiştir.
    • Tüm sebze-meyveler sağlık bakanlığı onaylı dezenfektanlarla dinleme havuzunda 15 dk. Bekletilir ve işlenmeye hazır hale getirilir.
    • Tüm gelen gıda ürünleri bekleme alanında uygun şartlarda 30 dk. bekletilip, depolanır.
    • Mutfakta kullanılan tüm ekipman gün sonu dezenfekte edilmektedir.
    • Pastanedeki ürünler kişiye kapalı kaplarda muhafaza edilerek servise hazır hale getirilecektir.
    GENEL ALAN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Genel ortam dezenfeksiyon sağlık bakanlığı onaylı ürünleri ile gün içerisinde periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Genel ortam alanları gün içerisinde periyodik olarak havalandırılmaktadır.
    • Ortak kullanım tuvaletleri maksimum 30 dk. aralıklarla temizlik ve hijyen yapılmaktadır.
    • Lobide bulunan koltuklarda uygun sosyal mesafe aralıkları belirlenmiştir.
    • Personel kullanım akanlarına ve misafir genel kullanım alanlarına kapaklı atık kutuları konulmuş olup, bu kutuların sadece meşke, eldiven gibi malzemeler için olduğu belirtilmiştir. Bu atıklar diğer atıklardan ayrı olarak bertaraf edilir.
    • Ortak alanlarda misafir için el dezenfektan standaları eklendi.
    PERSONEL COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm personelin giriş ve çıkışlarında ateş ölçümü yapılıp kayıt altında tutulmaktadır.
    • Personelin maske, eldiven, dezenfektan gibi koruyucu malzeme ve ekipmanların düzenli kullanımı kontrol edilmektedir.
    • Tüm personele COVİD-19 sertifikalı özel hijyen eğitimi verilmiştir.
    • Personelin dinlenme ve sosyal alanlarındaki sosyal mesafeyi yönelik planlamalar yapılmış tüm ödemeler alınmıştır.
    • Tüm personelin işe alımlarından ve devamlılığında sağlık kontrolleri hekimimiz tarafından periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Personel konaklama üniteleri ve lojmanlarda dışarıdan kesinlikle ziyaretçi, akraba, arkadaş kabul edilmemesi konusunda düzenleme ve önlemler alındı.
    COVİD 19 nedeni ile SPA bölümü (sauna, buhar odası, fitness ve kapalı havuzumuz) uzun bir süre kullanıma kapatılmıştır.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    Tesisin 2 adet King Suit, 6 adet Suit olmak üzere toplamda 56 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Lobi
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Bar
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Havalimanına Servis
    • Kese
    • Konferans Salonu
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oto Kiralama
    • Spa Merkezi
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Denize Sıfır Otel

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    OTEL GENELİNDE COVİD-19 KAPSAMINDAN ALINAN ÖNLEMLER VE YAPILAN SATIN ALMALAR
    • Hijyen masası oluşturuldu
    • Sosyal mesafe kuralları belirlendi
    • Otelin genel alanlarında sosyal mesafeyi (1,5 m) gösteren/hatırlatan görseller hazırlandı.
    • Ateş ölçerler temin edildi.
    • Ayak dezenfektan bölümü oluşturuldu.
    • Her kata ve ortak alanlara misafir için el dezenfektanı standları eklendi.
    • Tıbbı atık ve evsel atık protokolü düzenlendi.
    • Maske-eldiven gibi tek kullanımlık hijyen malzemelerinin atık kutuları temin edildi.
    • Sebze ve meyve için Anti bakteriyal dezenfektanlar temin edildi.
    • Oda dezenfeksiyon için ULV cihazı temin edildi.
    • Resepsiyon ve büfelere seperatörler eklendi.
    • Müşteri ile diyalokta olan personele siperlikler temin edildi.
    • Personele COVİD-19 hijyen eğitimleri verildi.
    • Restaurant, havuz COVİD-19 kapsamında düzenleme ve hijyen kuralları belirlendi.
    • Kablosuz internet/WİFİ kapsama alanı ve hızının arttırıldı.
    • Mevcut havalandırma sistemlerimiz %15 dışarıdan temiz hava alacak şekilde revize edildi.
    • Klimaların legionella bakımları yapıldı.
    MİSAFİRİN OTELE GİRİŞİNDEKİ KARŞILAMA KURALLARI
    •Otele gelen misafir aşağıda belirlenen sıradaki kontrol ve işlemlere tabi tutularak otele girişi sağlanır.
    • Ateş ölçümü yapılır, kayıt altına alınır.
    • Vücut ısısı 38 derecenin altındaki misafir hijyen kapısı ve ayak dezenfektanından geçirilecek bavul ve genel dezenfekte işlemi gerçekleşir.
    • Hijyen masasından misafirde olmaması durumda maske, eldiven, dezenfektan ve kolonya temini yapılır.
    • COVİD-19 kapsamında tutulması gereken formlar doldurulur. İmza esnasında kullanılan kalem dezenfekte havuzuna ayrılır.
    • Misafir resepsiyona yönlendirilir.
    RESEPSİYON COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Misafirlerin sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak lobide beklemesi sağlanır.
    • Resepsiyon seperatör arkasından siperlikleri ile hizmet verir.
    • Misafirin standart giriş işlemleri yapıldıktan sonra dezenfekte edilmiş ve steril ambalajlı oda kartı misafire verilir.
    ASANSÖRLERİN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • 6 kişilik asansörlerde aynı anda 3 kişi bulunması sağlanır.
    • Asansör çağırma butonu, kat düğmeleri, kapı, ayna, iç demir maksimum 15 dk. Aralıklarla dezenfekte edilir.
    KONAKLAMA ODALARI COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Günlük rutin oda temizliği COVİD-19 temizlik prosedürü sıralamasına göre tüm el değen noktalar dezenfekte olacak şekilde yapılmaktadır.
    • Çarşaf ve havlular çamaşırhanede 90 derecede temizlendikten sonra dezenfekte edilip, odada açılmak üzere ambalajlanır.
    • Misafirin check out işleminde rutin oda temizliği yapıldıktan sonra ULV cihazı ile oda dezenfekte edilir.
    • Sonrasında oda yeni misafir karşılamaya hazır hale gelir.
    RESTAURANT COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    Aynı anda sınırlı sayıda misafire hizmet verilebileceği için restaurant ve yemek servis saatleri yeniden düzenlenmiştir.
    Kahvaltı saatı: 07:00 – 11:00
    • Restaurant girişinde ateş ölçümü yapılıp, kayıt edilir.
    • Masa araları 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    • Masa yönlendirmeleri personelimiz tarafından yapılmaktır.
    • Her masada maksimum 4 kişi yer alacak şekilde oturma düzeni planlanır.
    • Masa servislerinde tuzluk, karabiberlik kullan at olarak temin edilmiştir.
    • Tabaklar yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanıp tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Kaşık/çatal/bıçak yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanır ve steril ambalajlama yapıldıktan sonrası tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Açık büfedeki yiyecekler görevli personel tarafından misafire servis edilir. Misafir yiyecek ile temas kuramaz.
    KAPALI HAVUZ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Şezlong araları 1,5 metre sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiş olup, bu
    mesafeler uyarı levhası ile de belirlenmiştir.
    • Havuz suyunun, havuz çevresinin temizliği ve hijyen azami ölçüde sağlanır. Havuzun klor seviyesi 1-3 ppm olarak düzenlemiş olup, yetkili personel tarafından günlük olarak ölçümlenip kayıt altına alınır.
    • Havuz ppm kontrolleri dış denetçi tarafından da periyodik olarak kontrol edilmektedir.
    • Havuz kapanış saatı 21:00 olup, kapanış sonrasında şezlonglar sağlık bakanlığı onaylı sistem ile dezenfekte edilip tekrar kullanıma hazır hale getirilir.
    MUTFAK BÖLÜMÜ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm tedarikçi firmaların COVİD-19 hijyen protokolleri istenilmiş ve kontrol edilmiştir.
    • Tüm sebze-meyveler sağlık bakanlığı onaylı dezenfektanlarla dinleme havuzunda 15 dk. Bekletilir ve işlenmeye hazır hale getirilir.
    • Tüm gelen gıda ürünleri bekleme alanında uygun şartlarda 30 dk. bekletilip, depolanır.
    • Mutfakta kullanılan tüm ekipman gün sonu dezenfekte edilmektedir.
    • Pastanedeki ürünler kişiye kapalı kaplarda muhafaza edilerek servise hazır hale getirilecektir.
    GENEL ALAN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Genel ortam dezenfeksiyon sağlık bakanlığı onaylı ürünleri ile gün içerisinde periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Genel ortam alanları gün içerisinde periyodik olarak havalandırılmaktadır.
    • Ortak kullanım tuvaletleri maksimum 30 dk. aralıklarla temizlik ve hijyen yapılmaktadır.
    • Lobide bulunan koltuklarda uygun sosyal mesafe aralıkları belirlenmiştir.
    • Personel kullanım akanlarına ve misafir genel kullanım alanlarına kapaklı atık kutuları konulmuş olup, bu kutuların sadece meşke, eldiven gibi malzemeler için olduğu belirtilmiştir. Bu atıklar diğer atıklardan ayrı olarak bertaraf edilir.
    • Ortak alanlarda misafir için el dezenfektan standaları eklendi.
    PERSONEL COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm personelin giriş ve çıkışlarında ateş ölçümü yapılıp kayıt altında tutulmaktadır.
    • Personelin maske, eldiven, dezenfektan gibi koruyucu malzeme ve ekipmanların düzenli kullanımı kontrol edilmektedir.
    • Tüm personele COVİD-19 sertifikalı özel hijyen eğitimi verilmiştir.
    • Personelin dinlenme ve sosyal alanlarındaki sosyal mesafeyi yönelik planlamalar yapılmış tüm ödemeler alınmıştır.
    • Tüm personelin işe alımlarından ve devamlılığında sağlık kontrolleri hekimimiz tarafından periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Personel konaklama üniteleri ve lojmanlarda dışarıdan kesinlikle ziyaretçi, akraba, arkadaş kabul edilmemesi konusunda düzenleme ve önlemler alındı.
    Tüm Ayvalık Otelleri