Touristica

Bacacan Otel Ayvalık

Ayvalık Merkez / Balıkesir
Oda Kahvaltı
  • Denize Sıfır Otel
  • Wifi
  • Kapalı Havuz

Genel Uyarılar

Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği ücretsiz olarak sunulmaktadır. Diğer tesis genelinde alınan tüm yiyecek ve içecekler ücretli.

Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz olarak sunulmaktadır. Diğer tesis genelinde alınan tüm yiyecek ve içecekler ücretli.

A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. Tesiste Baca Bar, Bahçe Bar, Roof Bar ve Vitamin Bar olmak üzere 4 farklı konseptte bar ücretli hizmet veriyor. Minibar ücretli olarak her gün yenileniyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
Baca A la Carte Restoran Türk ve Dünya Mutfağı (Ücretli)

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
19.00-21.00 A'la Carte Restoran (ücretli)
Ayvalık merkezde bulunan tesis, Balıkesir Koca Seyit Havalimanı'na 40 km ve Balıkesir şehir merkezine 128 km mesafede konumlanıyor.
Tesisin 2 adet King Suit, 6 adet Suit olmak üzere toplamda 56 odası bulunuyor.
  • Denize sıfır tesisin tekne yanaşabilir iskelesi mevcut. Tesise 5 km mesafede halk plajı mevcut. Plajda alınan tüm hizmetler ücretli.

  • Tesiste kapalı yüzme havuzu ve çocuk yüzme havuzu mevcuttur.
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Döviz Bozdurma
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Lobi
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Araç Kiralama
    • Bar
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Havalimanına Servis
    • Kese
    • Konferans Salonu
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oto Kiralama
    • Spa Merkezi
    • Telefon
    • Toplantı Odası
    Tesiste çocuk misafirlere özel oyun alanı ve çocuk havuzu bulunmaktadır.
    Tesisin SPA ve wellness bölümünde; sauna, buhar odası, kapalı havuz, fitness center, cilt bakımı, kese-köpük ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor.
    OTEL GENELİNDE COVİD-19 KAPSAMINDAN ALINAN ÖNLEMLER VE YAPILAN SATIN ALMALAR
    • Hijyen masası oluşturuldu
    • Sosyal mesafe kuralları belirlendi
    • Otelin genel alanlarında sosyal mesafeyi (1,5 m) gösteren/hatırlatan görseller hazırlandı.
    • Ateş ölçerler temin edildi.
    • Ayak dezenfektan bölümü oluşturuldu.
    • Her kata ve ortak alanlara misafir için el dezenfektanı standları eklendi.
    • Tıbbı atık ve evsel atık protokolü düzenlendi.
    • Maske-eldiven gibi tek kullanımlık hijyen malzemelerinin atık kutuları temin edildi.
    • Sebze ve meyve için Anti bakteriyal dezenfektanlar temin edildi.
    • Oda dezenfeksiyon için ULV cihazı temin edildi.
    • Resepsiyon ve büfelere seperatörler eklendi.
    • Müşteri ile diyalokta olan personele siperlikler temin edildi.
    • Personele COVİD-19 hijyen eğitimleri verildi.
    • Restaurant, havuz COVİD-19 kapsamında düzenleme ve hijyen kuralları belirlendi.
    • Kablosuz internet/WİFİ kapsama alanı ve hızının arttırıldı.
    • Mevcut havalandırma sistemlerimiz %15 dışarıdan temiz hava alacak şekilde revize edildi.
    • Klimaların legionella bakımları yapıldı.
    MİSAFİRİN OTELE GİRİŞİNDEKİ KARŞILAMA KURALLARI
    •Otele gelen misafir aşağıda belirlenen sıradaki kontrol ve işlemlere tabi tutularak otele girişi sağlanır.
    • Ateş ölçümü yapılır, kayıt altına alınır.
    • Vücut ısısı 38 derecenin altındaki misafir hijyen kapısı ve ayak dezenfektanından geçirilecek bavul ve genel dezenfekte işlemi gerçekleşir.
    • Hijyen masasından misafirde olmaması durumda maske, eldiven, dezenfektan ve kolonya temini yapılır.
    • COVİD-19 kapsamında tutulması gereken formlar doldurulur. İmza esnasında kullanılan kalem dezenfekte havuzuna ayrılır.
    • Misafir resepsiyona yönlendirilir.
    RESEPSİYON COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Misafirlerin sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak lobide beklemesi sağlanır.
    • Resepsiyon seperatör arkasından siperlikleri ile hizmet verir.
    • Misafirin standart giriş işlemleri yapıldıktan sonra dezenfekte edilmiş ve steril ambalajlı oda kartı misafire verilir.
    ASANSÖRLERİN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • 6 kişilik asansörlerde aynı anda 3 kişi bulunması sağlanır.
    • Asansör çağırma butonu, kat düğmeleri, kapı, ayna, iç demir maksimum 15 dk. Aralıklarla dezenfekte edilir.
    KONAKLAMA ODALARI COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Günlük rutin oda temizliği COVİD-19 temizlik prosedürü sıralamasına göre tüm el değen noktalar dezenfekte olacak şekilde yapılmaktadır.
    • Çarşaf ve havlular çamaşırhanede 90 derecede temizlendikten sonra dezenfekte edilip, odada açılmak üzere ambalajlanır.
    • Misafirin check out işleminde rutin oda temizliği yapıldıktan sonra ULV cihazı ile oda dezenfekte edilir.
    • Sonrasında oda yeni misafir karşılamaya hazır hale gelir.
    RESTAURANT COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    Aynı anda sınırlı sayıda misafire hizmet verilebileceği için restaurant ve yemek servis saatleri yeniden düzenlenmiştir.
    Kahvaltı saatı: 07:00 – 11:00
    • Restaurant girişinde ateş ölçümü yapılıp, kayıt edilir.
    • Masa araları 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    • Masa yönlendirmeleri personelimiz tarafından yapılmaktır.
    • Her masada maksimum 4 kişi yer alacak şekilde oturma düzeni planlanır.
    • Masa servislerinde tuzluk, karabiberlik kullan at olarak temin edilmiştir.
    • Tabaklar yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanıp tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Kaşık/çatal/bıçak yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanır ve steril ambalajlama yapıldıktan sonrası tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Açık büfedeki yiyecekler görevli personel tarafından misafire servis edilir. Misafir yiyecek ile temas kuramaz.
    KAPALI HAVUZ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Şezlong araları 1,5 metre sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiş olup, bu
    mesafeler uyarı levhası ile de belirlenmiştir.
    • Havuz suyunun, havuz çevresinin temizliği ve hijyen azami ölçüde sağlanır. Havuzun klor seviyesi 1-3 ppm olarak düzenlemiş olup, yetkili personel tarafından günlük olarak ölçümlenip kayıt altına alınır.
    • Havuz ppm kontrolleri dış denetçi tarafından da periyodik olarak kontrol edilmektedir.
    • Havuz kapanış saatı 21:00 olup, kapanış sonrasında şezlonglar sağlık bakanlığı onaylı sistem ile dezenfekte edilip tekrar kullanıma hazır hale getirilir.
    MUTFAK BÖLÜMÜ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm tedarikçi firmaların COVİD-19 hijyen protokolleri istenilmiş ve kontrol edilmiştir.
    • Tüm sebze-meyveler sağlık bakanlığı onaylı dezenfektanlarla dinleme havuzunda 15 dk. Bekletilir ve işlenmeye hazır hale getirilir.
    • Tüm gelen gıda ürünleri bekleme alanında uygun şartlarda 30 dk. bekletilip, depolanır.
    • Mutfakta kullanılan tüm ekipman gün sonu dezenfekte edilmektedir.
    • Pastanedeki ürünler kişiye kapalı kaplarda muhafaza edilerek servise hazır hale getirilecektir.
    GENEL ALAN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Genel ortam dezenfeksiyon sağlık bakanlığı onaylı ürünleri ile gün içerisinde periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Genel ortam alanları gün içerisinde periyodik olarak havalandırılmaktadır.
    • Ortak kullanım tuvaletleri maksimum 30 dk. aralıklarla temizlik ve hijyen yapılmaktadır.
    • Lobide bulunan koltuklarda uygun sosyal mesafe aralıkları belirlenmiştir.
    • Personel kullanım akanlarına ve misafir genel kullanım alanlarına kapaklı atık kutuları konulmuş olup, bu kutuların sadece meşke, eldiven gibi malzemeler için olduğu belirtilmiştir. Bu atıklar diğer atıklardan ayrı olarak bertaraf edilir.
    • Ortak alanlarda misafir için el dezenfektan standaları eklendi.
    PERSONEL COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm personelin giriş ve çıkışlarında ateş ölçümü yapılıp kayıt altında tutulmaktadır.
    • Personelin maske, eldiven, dezenfektan gibi koruyucu malzeme ve ekipmanların düzenli kullanımı kontrol edilmektedir.
    • Tüm personele COVİD-19 sertifikalı özel hijyen eğitimi verilmiştir.
    • Personelin dinlenme ve sosyal alanlarındaki sosyal mesafeyi yönelik planlamalar yapılmış tüm ödemeler alınmıştır.
    • Tüm personelin işe alımlarından ve devamlılığında sağlık kontrolleri hekimimiz tarafından periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Personel konaklama üniteleri ve lojmanlarda dışarıdan kesinlikle ziyaretçi, akraba, arkadaş kabul edilmemesi konusunda düzenleme ve önlemler alındı.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Standart Oda Kara Manzara

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Deniz Manzara

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 1 Temmuz 2020 - 31 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılan konaklamalar için geçerlidir.
  • Touristica iptal garantisi ile, otel rezervasyonunuzu konaklama tarihinizden 72 saat öncesine kadar ücretsiz olarak koşulsuz ve kesintisiz iptal edebilirsiniz.
  • Sadece otel konaklamaları için geçerlidir, uçak biletleri işlemlerinde hava yolu şartları uygulanmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020

    Katılım Tarih Aralığı 23.07.2020 - 31.08.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 23.07.2020 - 31.08.2020
    OTEL GENELİNDE COVİD-19 KAPSAMINDAN ALINAN ÖNLEMLER VE YAPILAN SATIN ALMALAR
    • Hijyen masası oluşturuldu
    • Sosyal mesafe kuralları belirlendi
    • Otelin genel alanlarında sosyal mesafeyi (1,5 m) gösteren/hatırlatan görseller hazırlandı.
    • Ateş ölçerler temin edildi.
    • Ayak dezenfektan bölümü oluşturuldu.
    • Her kata ve ortak alanlara misafir için el dezenfektanı standları eklendi.
    • Tıbbı atık ve evsel atık protokolü düzenlendi.
    • Maske-eldiven gibi tek kullanımlık hijyen malzemelerinin atık kutuları temin edildi.
    • Sebze ve meyve için Anti bakteriyal dezenfektanlar temin edildi.
    • Oda dezenfeksiyon için ULV cihazı temin edildi.
    • Resepsiyon ve büfelere seperatörler eklendi.
    • Müşteri ile diyalokta olan personele siperlikler temin edildi.
    • Personele COVİD-19 hijyen eğitimleri verildi.
    • Restaurant, havuz COVİD-19 kapsamında düzenleme ve hijyen kuralları belirlendi.
    • Kablosuz internet/WİFİ kapsama alanı ve hızının arttırıldı.
    • Mevcut havalandırma sistemlerimiz %15 dışarıdan temiz hava alacak şekilde revize edildi.
    • Klimaların legionella bakımları yapıldı.
    MİSAFİRİN OTELE GİRİŞİNDEKİ KARŞILAMA KURALLARI
    •Otele gelen misafir aşağıda belirlenen sıradaki kontrol ve işlemlere tabi tutularak otele girişi sağlanır.
    • Ateş ölçümü yapılır, kayıt altına alınır.
    • Vücut ısısı 38 derecenin altındaki misafir hijyen kapısı ve ayak dezenfektanından geçirilecek bavul ve genel dezenfekte işlemi gerçekleşir.
    • Hijyen masasından misafirde olmaması durumda maske, eldiven, dezenfektan ve kolonya temini yapılır.
    • COVİD-19 kapsamında tutulması gereken formlar doldurulur. İmza esnasında kullanılan kalem dezenfekte havuzuna ayrılır.
    • Misafir resepsiyona yönlendirilir.
    RESEPSİYON COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Misafirlerin sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak lobide beklemesi sağlanır.
    • Resepsiyon seperatör arkasından siperlikleri ile hizmet verir.
    • Misafirin standart giriş işlemleri yapıldıktan sonra dezenfekte edilmiş ve steril ambalajlı oda kartı misafire verilir.
    ASANSÖRLERİN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • 6 kişilik asansörlerde aynı anda 3 kişi bulunması sağlanır.
    • Asansör çağırma butonu, kat düğmeleri, kapı, ayna, iç demir maksimum 15 dk. Aralıklarla dezenfekte edilir.
    KONAKLAMA ODALARI COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Günlük rutin oda temizliği COVİD-19 temizlik prosedürü sıralamasına göre tüm el değen noktalar dezenfekte olacak şekilde yapılmaktadır.
    • Çarşaf ve havlular çamaşırhanede 90 derecede temizlendikten sonra dezenfekte edilip, odada açılmak üzere ambalajlanır.
    • Misafirin check out işleminde rutin oda temizliği yapıldıktan sonra ULV cihazı ile oda dezenfekte edilir.
    • Sonrasında oda yeni misafir karşılamaya hazır hale gelir.
    RESTAURANT COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    Aynı anda sınırlı sayıda misafire hizmet verilebileceği için restaurant ve yemek servis saatleri yeniden düzenlenmiştir.
    Kahvaltı saatı: 07:00 – 11:00
    • Restaurant girişinde ateş ölçümü yapılıp, kayıt edilir.
    • Masa araları 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    • Masa yönlendirmeleri personelimiz tarafından yapılmaktır.
    • Her masada maksimum 4 kişi yer alacak şekilde oturma düzeni planlanır.
    • Masa servislerinde tuzluk, karabiberlik kullan at olarak temin edilmiştir.
    • Tabaklar yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanıp tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Kaşık/çatal/bıçak yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanır ve steril ambalajlama yapıldıktan sonrası tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Açık büfedeki yiyecekler görevli personel tarafından misafire servis edilir. Misafir yiyecek ile temas kuramaz.
    KAPALI HAVUZ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Şezlong araları 1,5 metre sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiş olup, bu
    mesafeler uyarı levhası ile de belirlenmiştir.
    • Havuz suyunun, havuz çevresinin temizliği ve hijyen azami ölçüde sağlanır. Havuzun klor seviyesi 1-3 ppm olarak düzenlemiş olup, yetkili personel tarafından günlük olarak ölçümlenip kayıt altına alınır.
    • Havuz ppm kontrolleri dış denetçi tarafından da periyodik olarak kontrol edilmektedir.
    • Havuz kapanış saatı 21:00 olup, kapanış sonrasında şezlonglar sağlık bakanlığı onaylı sistem ile dezenfekte edilip tekrar kullanıma hazır hale getirilir.
    MUTFAK BÖLÜMÜ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm tedarikçi firmaların COVİD-19 hijyen protokolleri istenilmiş ve kontrol edilmiştir.
    • Tüm sebze-meyveler sağlık bakanlığı onaylı dezenfektanlarla dinleme havuzunda 15 dk. Bekletilir ve işlenmeye hazır hale getirilir.
    • Tüm gelen gıda ürünleri bekleme alanında uygun şartlarda 30 dk. bekletilip, depolanır.
    • Mutfakta kullanılan tüm ekipman gün sonu dezenfekte edilmektedir.
    • Pastanedeki ürünler kişiye kapalı kaplarda muhafaza edilerek servise hazır hale getirilecektir.
    GENEL ALAN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Genel ortam dezenfeksiyon sağlık bakanlığı onaylı ürünleri ile gün içerisinde periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Genel ortam alanları gün içerisinde periyodik olarak havalandırılmaktadır.
    • Ortak kullanım tuvaletleri maksimum 30 dk. aralıklarla temizlik ve hijyen yapılmaktadır.
    • Lobide bulunan koltuklarda uygun sosyal mesafe aralıkları belirlenmiştir.
    • Personel kullanım akanlarına ve misafir genel kullanım alanlarına kapaklı atık kutuları konulmuş olup, bu kutuların sadece meşke, eldiven gibi malzemeler için olduğu belirtilmiştir. Bu atıklar diğer atıklardan ayrı olarak bertaraf edilir.
    • Ortak alanlarda misafir için el dezenfektan standaları eklendi.
    PERSONEL COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm personelin giriş ve çıkışlarında ateş ölçümü yapılıp kayıt altında tutulmaktadır.
    • Personelin maske, eldiven, dezenfektan gibi koruyucu malzeme ve ekipmanların düzenli kullanımı kontrol edilmektedir.
    • Tüm personele COVİD-19 sertifikalı özel hijyen eğitimi verilmiştir.
    • Personelin dinlenme ve sosyal alanlarındaki sosyal mesafeyi yönelik planlamalar yapılmış tüm ödemeler alınmıştır.
    • Tüm personelin işe alımlarından ve devamlılığında sağlık kontrolleri hekimimiz tarafından periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Personel konaklama üniteleri ve lojmanlarda dışarıdan kesinlikle ziyaretçi, akraba, arkadaş kabul edilmemesi konusunda düzenleme ve önlemler alındı.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +3 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Maximum +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları