Bacacan Otel Ayvalık

Balıkesir, Ayvalık |

Standart Oda Kara Manzara

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Deniz Manzara

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Aile Odası

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Ayvalık merkezdeki tesis, Balıkesir Koca Seyit Havalananına 40 km ve Balıkesir Merkeze 128 km mesafede konumlanıyor.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz olarak sunulmaktadır. Diğer alınan tüm yiyecekler ücretli. Tesis genelinde alınan tüm içecekler ücretli.

A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli. Tesiste Baca Bar, Bahçe Bar, Roof Bar ve Vitamin Bar olmak üzere 4 farklı konseptte bar ücretli hizmet veriyor. Minibar ücretli olarak her gün yenileniyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
Baca A la Carte Restoran Türk ve Dünya Mutfağı (Ücretli)

Hizmet Saatleri
07.00-10.00 Kahvaltı
19.00-21.00 A'la Carte Restoran (ücretli)
  • Denize sıfır tesisin tekne yanaşabilir iskelesi mevcut. Tesise 5 km mesafede halk plajı mevcut. Plajda alınan tüm hizmetler ücretli.

  • Tesiste kapalı yüzme havuzu ve çocuk yüzme havuzu mevcuttur.
  • Tesiste çocuk misafirlere özel oyun alanı ve çocuk havuzu bulunmaktadır.
    Tesisin spa ve wellness bölümünde; kapalı havuz, sauna, buhar odası ve masaj hizmeti gibi olanaklar mevcut.
    OTEL GENELİNDE COVİD-19 KAPSAMINDAN ALINAN ÖNLEMLER VE YAPILAN SATIN ALMALAR
    • Hijyen masası oluşturuldu
    • Sosyal mesafe kuralları belirlendi
    • Otelin genel alanlarında sosyal mesafeyi (1,5 m) gösteren/hatırlatan görseller hazırlandı.
    • Ateş ölçerler temin edildi.
    • Ayak dezenfektan bölümü oluşturuldu.
    • Her kata ve ortak alanlara misafir için el dezenfektanı standları eklendi.
    • Tıbbı atık ve evsel atık protokolü düzenlendi.
    • Maske-eldiven gibi tek kullanımlık hijyen malzemelerinin atık kutuları temin edildi.
    • Sebze ve meyve için Anti bakteriyal dezenfektanlar temin edildi.
    • Oda dezenfeksiyon için ULV cihazı temin edildi.
    • Resepsiyon ve büfelere seperatörler eklendi.
    • Müşteri ile diyalokta olan personele siperlikler temin edildi.
    • Personele COVİD-19 hijyen eğitimleri verildi.
    • Restaurant, havuz COVİD-19 kapsamında düzenleme ve hijyen kuralları belirlendi.
    • Kablosuz internet/WİFİ kapsama alanı ve hızının arttırıldı.
    • Mevcut havalandırma sistemlerimiz %15 dışarıdan temiz hava alacak şekilde revize edildi.
    • Klimaların legionella bakımları yapıldı.
    MİSAFİRİN OTELE GİRİŞİNDEKİ KARŞILAMA KURALLARI
    •Otele gelen misafir aşağıda belirlenen sıradaki kontrol ve işlemlere tabi tutularak otele girişi sağlanır.
    • Ateş ölçümü yapılır, kayıt altına alınır.
    • Vücut ısısı 38 derecenin altındaki misafir hijyen kapısı ve ayak dezenfektanından geçirilecek bavul ve genel dezenfekte işlemi gerçekleşir.
    • Hijyen masasından misafirde olmaması durumda maske, eldiven, dezenfektan ve kolonya temini yapılır.
    • COVİD-19 kapsamında tutulması gereken formlar doldurulur. İmza esnasında kullanılan kalem dezenfekte havuzuna ayrılır.
    • Misafir resepsiyona yönlendirilir.
    RESEPSİYON COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Misafirlerin sosyal mesafe kuralları göz önünde bulundurularak lobide beklemesi sağlanır.
    • Resepsiyon seperatör arkasından siperlikleri ile hizmet verir.
    • Misafirin standart giriş işlemleri yapıldıktan sonra dezenfekte edilmiş ve steril ambalajlı oda kartı misafire verilir.
    ASANSÖRLERİN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • 6 kişilik asansörlerde aynı anda 3 kişi bulunması sağlanır.
    • Asansör çağırma butonu, kat düğmeleri, kapı, ayna, iç demir maksimum 15 dk. Aralıklarla dezenfekte edilir.
    KONAKLAMA ODALARI COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Günlük rutin oda temizliği COVİD-19 temizlik prosedürü sıralamasına göre tüm el değen noktalar dezenfekte olacak şekilde yapılmaktadır.
    • Çarşaf ve havlular çamaşırhanede 90 derecede temizlendikten sonra dezenfekte edilip, odada açılmak üzere ambalajlanır.
    • Misafirin check out işleminde rutin oda temizliği yapıldıktan sonra ULV cihazı ile oda dezenfekte edilir.
    • Sonrasında oda yeni misafir karşılamaya hazır hale gelir.
    RESTAURANT COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    Aynı anda sınırlı sayıda misafire hizmet verilebileceği için restaurant ve yemek servis saatleri yeniden düzenlenmiştir.
    Kahvaltı saatı: 07:00 – 11:00
    • Restaurant girişinde ateş ölçümü yapılıp, kayıt edilir.
    • Masa araları 1,5 metre aralıklarla düzenlenmiştir.
    • Masa yönlendirmeleri personelimiz tarafından yapılmaktır.
    • Her masada maksimum 4 kişi yer alacak şekilde oturma düzeni planlanır.
    • Masa servislerinde tuzluk, karabiberlik kullan at olarak temin edilmiştir.
    • Tabaklar yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanıp tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Kaşık/çatal/bıçak yıkandıktan sonra 30 dk dezenfekte edilip, durulanır ve steril ambalajlama yapıldıktan sonrası tekrar kullanıma hazır hale gelmiş olacaktır.
    • Açık büfedeki yiyecekler görevli personel tarafından misafire servis edilir. Misafir yiyecek ile temas kuramaz.
    KAPALI HAVUZ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Şezlong araları 1,5 metre sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiş olup, bu
    mesafeler uyarı levhası ile de belirlenmiştir.
    • Havuz suyunun, havuz çevresinin temizliği ve hijyen azami ölçüde sağlanır. Havuzun klor seviyesi 1-3 ppm olarak düzenlemiş olup, yetkili personel tarafından günlük olarak ölçümlenip kayıt altına alınır.
    • Havuz ppm kontrolleri dış denetçi tarafından da periyodik olarak kontrol edilmektedir.
    • Havuz kapanış saatı 21:00 olup, kapanış sonrasında şezlonglar sağlık bakanlığı onaylı sistem ile dezenfekte edilip tekrar kullanıma hazır hale getirilir.
    MUTFAK BÖLÜMÜ COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm tedarikçi firmaların COVİD-19 hijyen protokolleri istenilmiş ve kontrol edilmiştir.
    • Tüm sebze-meyveler sağlık bakanlığı onaylı dezenfektanlarla dinleme havuzunda 15 dk. Bekletilir ve işlenmeye hazır hale getirilir.
    • Tüm gelen gıda ürünleri bekleme alanında uygun şartlarda 30 dk. bekletilip, depolanır.
    • Mutfakta kullanılan tüm ekipman gün sonu dezenfekte edilmektedir.
    • Pastanedeki ürünler kişiye kapalı kaplarda muhafaza edilerek servise hazır hale getirilecektir.
    GENEL ALAN COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Genel ortam dezenfeksiyon sağlık bakanlığı onaylı ürünleri ile gün içerisinde periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Genel ortam alanları gün içerisinde periyodik olarak havalandırılmaktadır.
    • Ortak kullanım tuvaletleri maksimum 30 dk. aralıklarla temizlik ve hijyen yapılmaktadır.
    • Lobide bulunan koltuklarda uygun sosyal mesafe aralıkları belirlenmiştir.
    • Personel kullanım akanlarına ve misafir genel kullanım alanlarına kapaklı atık kutuları konulmuş olup, bu kutuların sadece meşke, eldiven gibi malzemeler için olduğu belirtilmiştir. Bu atıklar diğer atıklardan ayrı olarak bertaraf edilir.
    • Ortak alanlarda misafir için el dezenfektan standaları eklendi.
    PERSONEL COVİD-19 UYGULAMA KURALLARI
    • Tüm personelin giriş ve çıkışlarında ateş ölçümü yapılıp kayıt altında tutulmaktadır.
    • Personelin maske, eldiven, dezenfektan gibi koruyucu malzeme ve ekipmanların düzenli kullanımı kontrol edilmektedir.
    • Tüm personele COVİD-19 sertifikalı özel hijyen eğitimi verilmiştir.
    • Personelin dinlenme ve sosyal alanlarındaki sosyal mesafeyi yönelik planlamalar yapılmış tüm ödemeler alınmıştır.
    • Tüm personelin işe alımlarından ve devamlılığında sağlık kontrolleri hekimimiz tarafından periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Personel konaklama üniteleri ve lojmanlarda dışarıdan kesinlikle ziyaretçi, akraba, arkadaş kabul edilmemesi konusunda düzenleme ve önlemler alındı.
    COVİD 19 nedeni ile SPA bölümü (sauna, buhar odası, fitness ve kapalı havuzumuz) uzun bir süre kullanıma kapatılmıştır.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    Tesisin 2 adet King Suit, 3 adet Suit olmak üzere toplamda 56 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kuru Temizleme
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Bar
    • Cafe
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Oto Kiralama
    • Spa Merkezi
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Denize Sıfır Otel
    • Ücretsiz Wi-fi
    • Kapalı Havuz

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024