Cocos The Club Solto

İzmir, Çeşme, Alaçatı |

Konum

Alaçatı, Liman mevkiindeki tesis; Alaçatı merkeze 3 km, Çeşme merkeze 12 km, İzmir merkeze 90 km ve Adnan Menderes Havalimanı'na 90 km mesafede konumlanıyor.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Kahvaltıda çay ve kahve servisi ile odalardaki su ısıtıcısı, kahve ve poşet çay çeşitleri ücretsiz.
A la carte menüden öğle ve akşam yemeği ücretli sunuluyor.
Minibar günlük 1 lt su ile ücretsiz dolduruluyor, su harici hizmetler ücretli.

Hizmet Saatleri
08.00-11.00 Kahvaltı
10.00-18.00 Pupa Pool Bar - Ücretli
10.00-00.00 Eden Cafe - Ücretli
12.00-00.00 Iro Snack A la Carte-Ücretli
Deniz manzaralı odaya upgrade imkanı (müsaitlik durumunda)
‣ Oda süslemesi
‣ Meyve sepeti ve şarap ikramı
‣ Odaya kahvaltı (giriş gününden sonra alınan ilk kahvaltı)

Not: Balayı konseptinden yararlanacak çiftlerin girişte evlilik cüzdanlarını ibraz etmeleri gerekiyor.
Tesisin SPA ve wellness bölümünde sauna, hamam, kapalı havuz gibi olanaklar bulunuyor. Kapalı havuz tesisin belirlediği tarihler arasında hizmet veriyor.
Çalışanlar İçin Alınan Sağlık ve Hijyen Önlemleri
Tesis çalışanlarının sağlıklı ve güvenli işyeri ortamında, yüksek motivasyonla çalışabilmeleri için tesislerde oluşturulmuş iş sağlığı ve güvenliği kurulu bulunmaktadır. Kurul çalışmalarında, alınan önlemlerin kontrol ve takiplerini gerçekleştirmektedir.
Tüm çalışanlar sağlık taramasından geçirilmektedir ve takipleri işyeri hekimi tarafından yapılmaktadır.
Tüm çalışanlar, hijyen eğitimi almış ve sertifikalandırılmıştır.
Tüm çalışanlar, salgın hastalıklardan korunma ve yayılmasını önleme konusunda eğitim almış ve bilinçlendirilmiştir.
Çalışanların kullandığı alanlar, sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
Personel alanlarında kişisel hijyen için gerekli olan malzemeler ve el antiseptikleri mevcuttur.
Personel üniformalarının değişimi günlük olarak yapılmaktadır. Üniformalar, 60 derece üstünde yıkanmakta ve ütülenmektedir.
Servis araçları her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
Servis araçları, %50 kapasite ile çalışmaktadır ve maskesiz servis kullanımına izin verilmemektedir.
İşe girişlerinde tüm çalışanların ateşleri ölçülmektedir. Yüksek ateşi olan çalışanların işbaşı yapmasına izin verilmemektedir.
Tüm çalışanlar, öncellikle misafirlerin sağlığını ve kendi sağlığını korumak için maske ile çalışmaktadır.

Genel Alanlarda Alınan Önlemler ve Dezenfeksiyon İşlemleri
Tesislerin tüm genel alanlarında, T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı, biosidal ürün ruhsatlı, antiviral ve anti bakteriyel ürünler ile dezenfeksiyon işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Dezenfeksiyon işlemleri uzman ekipler tarafından yürütülmektedir.
Tesislerdeki tüm kapalı alanlarda bulunan havalandırma sistemleri ile klimalar sıklıkla temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
Genel alanlarda bulunan tuvaletler ve lavaboların temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmıştır.
Genel alanlarda, tuvalet ve lavabolarda anti bakteriyel sabun ve el antiseptikleri bulunmaktadır.
Tüm genel alanlarda oturma grupları sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
Asansörlerin içi ve özellikle çağrı düğmeleri sıklıkla dezenfekte edilmekte, havalandırma tertibatı düzenli olarak temizlenmektedir.

Transfer Hizmeti İçin Alınan Önlemler
Misafirlerin transferlerini gerçekleştiren araçlar her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
Transfer aracında maske kullanma kuralı uygulanmaktadır ve araçlarda el antiseptikleri bulunmaktadır.

Otele Giriş İşlemleri Esnasında Alınan Önlemler
Oda Check-in işlemlerinde teması azaltmak, sosyal mesafeyi korumak için;
Girişlerde tüm misafirlerin ateşleri ölçülecek, olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak tesisin eylem planlarında yazıldığı şekilde gerekenler yapılacaktır.
Bagaj odalarında otomatik dezenfeksiyon cihazları bulunmaktadır ve valizleriniz dezenfekte edilerek bagaj arabalarına alınmaktadır. Bagaj arabaları ise, her kullanımdan önce ve sonra temizlenir, dezenfekte edilir.
Oda kapı kartı özel olarak dezenfekte edilir.

Odalar İçin Alınan Önlemler
Misafirlere özel hazırlanarak, temizlik ve dezenfeksiyonu gerçekleştirilmiş odalarda güvenli bir şekilde konaklama yapılabilmesi için;
Odalar periyodik zamanlarda yüksek koruyuculuğu olan T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı antiviral ve anti bakteriyel özel dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
Tesisten ayrılan misafirlerin odası titizlikle temizlenir, dezenfekte edilir.
Oda temizliklerini gerçekleştiren kat görevlileri her oda için ayrı maske ve eldiven ile işlemlerini yapmaktadırlar.
Oda temizliklerinde tek kullanımlık kullan-at bezler kullanılmaktadır.
Oda temizliklerinde etkili alkol bazlı dezenfektan ve klor bazlı dezenfektanlar kullanılmaktadır.
Kat görevlileri çarşaf ve nevresim değişiminde silkeleme, çırpma gibi işlemler yapmazlar.
Odalarda kullanılan tüm tekstil ürünleri 60-90 derecede yıkarak, buharlı ütü ile ütülenerek dezenfekte edilmektedir.
Misafirlerin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri, yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
Kat görevlileri talimatlara göre temizliklerini bitirdikten sonra, odada ozon dezenfeksiyon işlemi uygulanır ve oda misafirimizin kullanımına hazır hale getirilir.
Odalarda gerçekleştirilen tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri, eğitimli kat şefleri tarafından kontrol edilmektedir.

Restoranlarda ve Barlarda Alınan Önlemler
Tesislerde oda doluluk oranları sosyal mesafenin korunabilmesi için kısıtlı tutulacaktır. Bu sebeple restoranlar ve barlar daha rahat ve konforlu bir şekilde düzenlenmiştir.
Tüm restoran ve barlarda, misafirlerin kolay ulaşabileceği noktalarda, el antiseptik teçhizatları mevcuttur.
Restoran ve barlarda giriş ve çıkışlar ayrı kapılardan yapılacaktır ve yönlendirmeler mevcuttur.
Ortak kullanımda olan çay ve kahve makineleri bu süreçte kullanılmayacak olup, personeller tarafından masalarınıza servis edilecektir.
Büfelerde ve barlarda sosyal mesafe yer işaretlemeleri mevcuttur.
Tüm restoran ve barlarda misafir değişimlerinde, masa ve sandalye kolçakları temizlenerek dezenfekte edilmekte, sonrasında diğer misafirin kullanımına hazır hale getirilmektedir.
Tüm yiyecek içecek alanlarında ISO 22000:2015 Gıda Güvenliği Yönetimi Standartları eksiksiz uygulanmaktadır ve personeller bu konudaki eğitimlerini sürekli olarak almaktadır.

SPA ve Hamam Alanlarında Alınan Önlemler
Misafirler, SPA ve hamam hizmetlerinden randevu alarak faydalanılabilmektedir.
Sauna, hamam ve buhar odalarında kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
Giyinme-soyunma odaları, duşlar, WC’ler gibi genel mekanlar, antiviral ve antibakteriyal biosidal ürünler ile periyodik zamanlarda dezenfekte edilmekte ayrıca gün içerisinde sıklaştırılmış temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ile misafirlerin kullanımına sunulmaktadır.
Havuzlar ve Plajda alınan Önlemler
Havuzlar T.C. Sağlık Bakanlığı’nın direktifleri ve yönetmeliklerine uygun olarak klor, PH ve sıcaklık dengeleri kontrollerden geçirilerek ve sık aralıklarla mikrobiyolojik ve kimyasal analizler ile hijyen koşulları takip edilir. Bu konuda eğitim almış teknik servis personelleri titizlikle çalışmalarını devam ettirmektedir.
Havuz kenarları ve plajda bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir ve misafir değişimlerinde personeller tarafından temizlik ve dezenfeksiyonları yapılmaktadır.
Havuzlarda ve plajda grup aktiviteleri sosyal mesafe kurallarına uyularak gerçekleştirilir.
Genel Bilgilendirme
Bağışıklık sisteminin güçlü olması için beslenmenin kalitesi tartışılmaz bir gerçektir. Tesiste misafirlerin sağlığını korumak için Akdeniz ve Egenin eşsiz lezzetlerinden oluşan sağlıklı menüler hazırlanıyor.
Misafirlere sunulan veya üretilen malzemelerin tamamı güvenli tedarikçilerden sağlanmaktadır. Tedarikçiler, tesisin kalite ekibi tarafından sıklıkla denetlenmektedir. Üretim ve sunum aşamasında gıda mühendisi kontrolünden geçmektedir.
Tesislerde 24 saat sağlık personeli acil durumlar için görev yapmaktadır.
Misafirlerin tesislerin bulunduğu şehir ve lokasyonlarda bulunan, anlaşmalı hastanelerde kapsamlı sağlık hizmeti alması mümkündür.
Tesis, 25.000 m² alana kurulu olup, 88 odası bulunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Restaurant
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Çocuk Havuzu
  • Kapalı Restaurant
  • Kapalı Yüzme Havuzu
  • Özel Plaj
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Sauna
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • Araç Kiralama
  • Bar
  • Cilt Ve Vücut Bakımları
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Çocuk Havuzu
  • Doktor
  • Market
  • Masaj
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Toplantı Salonu

Otel Özellikleri

  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024