Cocos The Club Solto

İzmir, Çeşme, Alaçatı |

Konum

Alaçatı, Liman mevkiindeki tesis; Alaçatı merkeze 3 km, Çeşme merkeze 12 km, İzmir merkeze 90 km ve Adnan Menderes Havalimanı'na 90 km mesafede konumlanıyor.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Kahvaltıda çay ve kahve servisi ile odalardaki su ısıtıcısı, kahve ve poşet çay çeşitleri ücretsiz.
A la carte menüden öğle ve akşam yemeği ücretli sunuluyor.
Minibar günlük 1 lt su ile ücretsiz dolduruluyor, su harici hizmetler ücretli.

Hizmet Saatleri
08.00-11.00 Kahvaltı
10.00-18.00 Pupa Pool Bar - Ücretli
10.00-00.00 Eden Cafe - Ücretli
12.00-00.00 Iro Snack A la Carte-Ücretli
Deniz manzaralı odaya upgrade imkanı (müsaitlik durumunda)
‣ Oda süslemesi
‣ Meyve sepeti ve şarap ikramı
‣ Odaya kahvaltı (giriş gününden sonra alınan ilk kahvaltı)

Not: Balayı konseptinden yararlanacak çiftlerin girişte evlilik cüzdanlarını ibraz etmeleri gerekiyor.
Tesisin SPA ve wellness bölümünde sauna, hamam, kapalı havuz gibi olanaklar bulunuyor. Kapalı havuz tesisin belirlediği tarihler arasında hizmet veriyor.
Çalışanlar İçin Alınan Sağlık ve Hijyen Önlemleri
Tesis çalışanlarının sağlıklı ve güvenli işyeri ortamında, yüksek motivasyonla çalışabilmeleri için tesislerde oluşturulmuş iş sağlığı ve güvenliği kurulu bulunmaktadır. Kurul çalışmalarında, alınan önlemlerin kontrol ve takiplerini gerçekleştirmektedir.
Tüm çalışanlar sağlık taramasından geçirilmektedir ve takipleri işyeri hekimi tarafından yapılmaktadır.
Tüm çalışanlar, hijyen eğitimi almış ve sertifikalandırılmıştır.
Tüm çalışanlar, salgın hastalıklardan korunma ve yayılmasını önleme konusunda eğitim almış ve bilinçlendirilmiştir.
Çalışanların kullandığı alanlar, sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
Personel alanlarında kişisel hijyen için gerekli olan malzemeler ve el antiseptikleri mevcuttur.
Personel üniformalarının değişimi günlük olarak yapılmaktadır. Üniformalar, 60 derece üstünde yıkanmakta ve ütülenmektedir.
Servis araçları her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
Servis araçları, %50 kapasite ile çalışmaktadır ve maskesiz servis kullanımına izin verilmemektedir.
İşe girişlerinde tüm çalışanların ateşleri ölçülmektedir. Yüksek ateşi olan çalışanların işbaşı yapmasına izin verilmemektedir.
Tüm çalışanlar, öncellikle misafirlerin sağlığını ve kendi sağlığını korumak için maske ile çalışmaktadır.

Genel Alanlarda Alınan Önlemler ve Dezenfeksiyon İşlemleri
Tesislerin tüm genel alanlarında, T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı, biosidal ürün ruhsatlı, antiviral ve anti bakteriyel ürünler ile dezenfeksiyon işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Dezenfeksiyon işlemleri uzman ekipler tarafından yürütülmektedir.
Tesislerdeki tüm kapalı alanlarda bulunan havalandırma sistemleri ile klimalar sıklıkla temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
Genel alanlarda bulunan tuvaletler ve lavaboların temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmıştır.
Genel alanlarda, tuvalet ve lavabolarda anti bakteriyel sabun ve el antiseptikleri bulunmaktadır.
Tüm genel alanlarda oturma grupları sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
Asansörlerin içi ve özellikle çağrı düğmeleri sıklıkla dezenfekte edilmekte, havalandırma tertibatı düzenli olarak temizlenmektedir.

Transfer Hizmeti İçin Alınan Önlemler
Misafirlerin transferlerini gerçekleştiren araçlar her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
Transfer aracında maske kullanma kuralı uygulanmaktadır ve araçlarda el antiseptikleri bulunmaktadır.

Otele Giriş İşlemleri Esnasında Alınan Önlemler
Oda Check-in işlemlerinde teması azaltmak, sosyal mesafeyi korumak için;
Girişlerde tüm misafirlerin ateşleri ölçülecek, olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak tesisin eylem planlarında yazıldığı şekilde gerekenler yapılacaktır.
Bagaj odalarında otomatik dezenfeksiyon cihazları bulunmaktadır ve valizleriniz dezenfekte edilerek bagaj arabalarına alınmaktadır. Bagaj arabaları ise, her kullanımdan önce ve sonra temizlenir, dezenfekte edilir.
Oda kapı kartı özel olarak dezenfekte edilir.

Odalar İçin Alınan Önlemler
Misafirlere özel hazırlanarak, temizlik ve dezenfeksiyonu gerçekleştirilmiş odalarda güvenli bir şekilde konaklama yapılabilmesi için;
Odalar periyodik zamanlarda yüksek koruyuculuğu olan T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı antiviral ve anti bakteriyel özel dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
Tesisten ayrılan misafirlerin odası titizlikle temizlenir, dezenfekte edilir.
Oda temizliklerini gerçekleştiren kat görevlileri her oda için ayrı maske ve eldiven ile işlemlerini yapmaktadırlar.
Oda temizliklerinde tek kullanımlık kullan-at bezler kullanılmaktadır.
Oda temizliklerinde etkili alkol bazlı dezenfektan ve klor bazlı dezenfektanlar kullanılmaktadır.
Kat görevlileri çarşaf ve nevresim değişiminde silkeleme, çırpma gibi işlemler yapmazlar.
Odalarda kullanılan tüm tekstil ürünleri 60-90 derecede yıkarak, buharlı ütü ile ütülenerek dezenfekte edilmektedir.
Misafirlerin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri, yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
Kat görevlileri talimatlara göre temizliklerini bitirdikten sonra, odada ozon dezenfeksiyon işlemi uygulanır ve oda misafirimizin kullanımına hazır hale getirilir.
Odalarda gerçekleştirilen tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri, eğitimli kat şefleri tarafından kontrol edilmektedir.

Restoranlarda ve Barlarda Alınan Önlemler
Tesislerde oda doluluk oranları sosyal mesafenin korunabilmesi için kısıtlı tutulacaktır. Bu sebeple restoranlar ve barlar daha rahat ve konforlu bir şekilde düzenlenmiştir.
Tüm restoran ve barlarda, misafirlerin kolay ulaşabileceği noktalarda, el antiseptik teçhizatları mevcuttur.
Restoran ve barlarda giriş ve çıkışlar ayrı kapılardan yapılacaktır ve yönlendirmeler mevcuttur.
Ortak kullanımda olan çay ve kahve makineleri bu süreçte kullanılmayacak olup, personeller tarafından masalarınıza servis edilecektir.
Büfelerde ve barlarda sosyal mesafe yer işaretlemeleri mevcuttur.
Tüm restoran ve barlarda misafir değişimlerinde, masa ve sandalye kolçakları temizlenerek dezenfekte edilmekte, sonrasında diğer misafirin kullanımına hazır hale getirilmektedir.
Tüm yiyecek içecek alanlarında ISO 22000:2015 Gıda Güvenliği Yönetimi Standartları eksiksiz uygulanmaktadır ve personeller bu konudaki eğitimlerini sürekli olarak almaktadır.

SPA ve Hamam Alanlarında Alınan Önlemler
Misafirler, SPA ve hamam hizmetlerinden randevu alarak faydalanılabilmektedir.
Sauna, hamam ve buhar odalarında kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
Giyinme-soyunma odaları, duşlar, WC’ler gibi genel mekanlar, antiviral ve antibakteriyal biosidal ürünler ile periyodik zamanlarda dezenfekte edilmekte ayrıca gün içerisinde sıklaştırılmış temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ile misafirlerin kullanımına sunulmaktadır.
Havuzlar ve Plajda alınan Önlemler
Havuzlar T.C. Sağlık Bakanlığı’nın direktifleri ve yönetmeliklerine uygun olarak klor, PH ve sıcaklık dengeleri kontrollerden geçirilerek ve sık aralıklarla mikrobiyolojik ve kimyasal analizler ile hijyen koşulları takip edilir. Bu konuda eğitim almış teknik servis personelleri titizlikle çalışmalarını devam ettirmektedir.
Havuz kenarları ve plajda bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir ve misafir değişimlerinde personeller tarafından temizlik ve dezenfeksiyonları yapılmaktadır.
Havuzlarda ve plajda grup aktiviteleri sosyal mesafe kurallarına uyularak gerçekleştirilir.
Genel Bilgilendirme
Bağışıklık sisteminin güçlü olması için beslenmenin kalitesi tartışılmaz bir gerçektir. Tesiste misafirlerin sağlığını korumak için Akdeniz ve Egenin eşsiz lezzetlerinden oluşan sağlıklı menüler hazırlanıyor.
Misafirlere sunulan veya üretilen malzemelerin tamamı güvenli tedarikçilerden sağlanmaktadır. Tedarikçiler, tesisin kalite ekibi tarafından sıklıkla denetlenmektedir. Üretim ve sunum aşamasında gıda mühendisi kontrolünden geçmektedir.
Tesislerde 24 saat sağlık personeli acil durumlar için görev yapmaktadır.
Misafirlerin tesislerin bulunduğu şehir ve lokasyonlarda bulunan, anlaşmalı hastanelerde kapsamlı sağlık hizmeti alması mümkündür.
Tesis, 25.000 m² alana kurulu olup, 88 odası bulunuyor.

Ücretsiz Aktiviteler

  • Açık Restaurant
  • Açık Yüzme Havuzu
  • Çocuk Havuzu
  • Kapalı Restaurant
  • Kapalı Yüzme Havuzu
  • Özel Plaj
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Sauna
  • Şemsiye
  • Şezlong
  • Türk Hamamı

Ücretli Aktiviteler

  • Araç Kiralama
  • Bar
  • Cilt Ve Vücut Bakımları
  • Çamaşırhane Hizmeti
  • Çocuk Havuzu
  • Doktor
  • Market
  • Masaj
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Toplantı Salonu

Otel Özellikleri

  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık ve Hijyen Önlemleri
    Tesis çalışanlarının sağlıklı ve güvenli işyeri ortamında, yüksek motivasyonla çalışabilmeleri için tesislerde oluşturulmuş iş sağlığı ve güvenliği kurulu bulunmaktadır. Kurul çalışmalarında, alınan önlemlerin kontrol ve takiplerini gerçekleştirmektedir.
    Tüm çalışanlar sağlık taramasından geçirilmektedir ve takipleri işyeri hekimi tarafından yapılmaktadır.
    Tüm çalışanlar, hijyen eğitimi almış ve sertifikalandırılmıştır.
    Tüm çalışanlar, salgın hastalıklardan korunma ve yayılmasını önleme konusunda eğitim almış ve bilinçlendirilmiştir.
    Çalışanların kullandığı alanlar, sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
    Personel alanlarında kişisel hijyen için gerekli olan malzemeler ve el antiseptikleri mevcuttur.
    Personel üniformalarının değişimi günlük olarak yapılmaktadır. Üniformalar, 60 derece üstünde yıkanmakta ve ütülenmektedir.
    Servis araçları her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
    Servis araçları, %50 kapasite ile çalışmaktadır ve maskesiz servis kullanımına izin verilmemektedir.
    İşe girişlerinde tüm çalışanların ateşleri ölçülmektedir. Yüksek ateşi olan çalışanların işbaşı yapmasına izin verilmemektedir.
    Tüm çalışanlar, öncellikle misafirlerin sağlığını ve kendi sağlığını korumak için maske ile çalışmaktadır.

    Genel Alanlarda Alınan Önlemler ve Dezenfeksiyon İşlemleri
    Tesislerin tüm genel alanlarında, T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı, biosidal ürün ruhsatlı, antiviral ve anti bakteriyel ürünler ile dezenfeksiyon işlemleri gerçekleştirilmektedir.
    Dezenfeksiyon işlemleri uzman ekipler tarafından yürütülmektedir.
    Tesislerdeki tüm kapalı alanlarda bulunan havalandırma sistemleri ile klimalar sıklıkla temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
    Genel alanlarda bulunan tuvaletler ve lavaboların temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmıştır.
    Genel alanlarda, tuvalet ve lavabolarda anti bakteriyel sabun ve el antiseptikleri bulunmaktadır.
    Tüm genel alanlarda oturma grupları sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
    Asansörlerin içi ve özellikle çağrı düğmeleri sıklıkla dezenfekte edilmekte, havalandırma tertibatı düzenli olarak temizlenmektedir.

    Transfer Hizmeti İçin Alınan Önlemler
    Misafirlerin transferlerini gerçekleştiren araçlar her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
    Transfer aracında maske kullanma kuralı uygulanmaktadır ve araçlarda el antiseptikleri bulunmaktadır.

    Otele Giriş İşlemleri Esnasında Alınan Önlemler
    Oda Check-in işlemlerinde teması azaltmak, sosyal mesafeyi korumak için;
    Girişlerde tüm misafirlerin ateşleri ölçülecek, olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak tesisin eylem planlarında yazıldığı şekilde gerekenler yapılacaktır.
    Bagaj odalarında otomatik dezenfeksiyon cihazları bulunmaktadır ve valizleriniz dezenfekte edilerek bagaj arabalarına alınmaktadır. Bagaj arabaları ise, her kullanımdan önce ve sonra temizlenir, dezenfekte edilir.
    Oda kapı kartı özel olarak dezenfekte edilir.

    Odalar İçin Alınan Önlemler
    Misafirlere özel hazırlanarak, temizlik ve dezenfeksiyonu gerçekleştirilmiş odalarda güvenli bir şekilde konaklama yapılabilmesi için;
    Odalar periyodik zamanlarda yüksek koruyuculuğu olan T.C. Sağlık Bakanlığı onaylı antiviral ve anti bakteriyel özel dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    Tesisten ayrılan misafirlerin odası titizlikle temizlenir, dezenfekte edilir.
    Oda temizliklerini gerçekleştiren kat görevlileri her oda için ayrı maske ve eldiven ile işlemlerini yapmaktadırlar.
    Oda temizliklerinde tek kullanımlık kullan-at bezler kullanılmaktadır.
    Oda temizliklerinde etkili alkol bazlı dezenfektan ve klor bazlı dezenfektanlar kullanılmaktadır.
    Kat görevlileri çarşaf ve nevresim değişiminde silkeleme, çırpma gibi işlemler yapmazlar.
    Odalarda kullanılan tüm tekstil ürünleri 60-90 derecede yıkarak, buharlı ütü ile ütülenerek dezenfekte edilmektedir.
    Misafirlerin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri, yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    Kat görevlileri talimatlara göre temizliklerini bitirdikten sonra, odada ozon dezenfeksiyon işlemi uygulanır ve oda misafirimizin kullanımına hazır hale getirilir.
    Odalarda gerçekleştirilen tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri, eğitimli kat şefleri tarafından kontrol edilmektedir.

    Restoranlarda ve Barlarda Alınan Önlemler
    Tesislerde oda doluluk oranları sosyal mesafenin korunabilmesi için kısıtlı tutulacaktır. Bu sebeple restoranlar ve barlar daha rahat ve konforlu bir şekilde düzenlenmiştir.
    Tüm restoran ve barlarda, misafirlerin kolay ulaşabileceği noktalarda, el antiseptik teçhizatları mevcuttur.
    Restoran ve barlarda giriş ve çıkışlar ayrı kapılardan yapılacaktır ve yönlendirmeler mevcuttur.
    Ortak kullanımda olan çay ve kahve makineleri bu süreçte kullanılmayacak olup, personeller tarafından masalarınıza servis edilecektir.
    Büfelerde ve barlarda sosyal mesafe yer işaretlemeleri mevcuttur.
    Tüm restoran ve barlarda misafir değişimlerinde, masa ve sandalye kolçakları temizlenerek dezenfekte edilmekte, sonrasında diğer misafirin kullanımına hazır hale getirilmektedir.
    Tüm yiyecek içecek alanlarında ISO 22000:2015 Gıda Güvenliği Yönetimi Standartları eksiksiz uygulanmaktadır ve personeller bu konudaki eğitimlerini sürekli olarak almaktadır.

    SPA ve Hamam Alanlarında Alınan Önlemler
    Misafirler, SPA ve hamam hizmetlerinden randevu alarak faydalanılabilmektedir.
    Sauna, hamam ve buhar odalarında kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    Giyinme-soyunma odaları, duşlar, WC’ler gibi genel mekanlar, antiviral ve antibakteriyal biosidal ürünler ile periyodik zamanlarda dezenfekte edilmekte ayrıca gün içerisinde sıklaştırılmış temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ile misafirlerin kullanımına sunulmaktadır.
    Havuzlar ve Plajda alınan Önlemler
    Havuzlar T.C. Sağlık Bakanlığı’nın direktifleri ve yönetmeliklerine uygun olarak klor, PH ve sıcaklık dengeleri kontrollerden geçirilerek ve sık aralıklarla mikrobiyolojik ve kimyasal analizler ile hijyen koşulları takip edilir. Bu konuda eğitim almış teknik servis personelleri titizlikle çalışmalarını devam ettirmektedir.
    Havuz kenarları ve plajda bulunan şezlonglar sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir ve misafir değişimlerinde personeller tarafından temizlik ve dezenfeksiyonları yapılmaktadır.
    Havuzlarda ve plajda grup aktiviteleri sosyal mesafe kurallarına uyularak gerçekleştirilir.
    Genel Bilgilendirme
    Bağışıklık sisteminin güçlü olması için beslenmenin kalitesi tartışılmaz bir gerçektir. Tesiste misafirlerin sağlığını korumak için Akdeniz ve Egenin eşsiz lezzetlerinden oluşan sağlıklı menüler hazırlanıyor.
    Misafirlere sunulan veya üretilen malzemelerin tamamı güvenli tedarikçilerden sağlanmaktadır. Tedarikçiler, tesisin kalite ekibi tarafından sıklıkla denetlenmektedir. Üretim ve sunum aşamasında gıda mühendisi kontrolünden geçmektedir.
    Tesislerde 24 saat sağlık personeli acil durumlar için görev yapmaktadır.
    Misafirlerin tesislerin bulunduğu şehir ve lokasyonlarda bulunan, anlaşmalı hastanelerde kapsamlı sağlık hizmeti alması mümkündür.