Touristica

Lord s Palace Hotel Spa Casino

Girne Merkez / K.K.T.C.
Tam Pansiyon Plus
  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Çocuk Dostu Otel
  • Spa
  • Wifi
  • Kapalı Havuz
  • Genç Dostu
  • Kum Plaj
  • Deluxe Otel

Genel Uyarılar

KKTC’ye giriş yapmak isteyen misafirlerin; en fazla 72 saat önce yapılmış PCR (covid-19) testi sonuçlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Test yaptırmamış veya test sonucu negatif olmayan misafirler, Kıbrıs’a giriş yapamayacaktır.

Bu kural Kıbrıs’a seyahat edecek tüm misafirler için geçerlidir. PCR (covid-19) testi sağlık kuruluşlarında yaptırılabilmektedir.

  • Yasa gereği, anne yada babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterden onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • Tam Pansiyon Plus
    Açık büfe sabah kahvaltısı, açık büfe öğle yemeği ve açık büfe akşam yemeği ücretsiz. Ana restoranda öğle ve akşam yemeklerinde sunulan tesisin belirlediği tüm alkollü ve alkolsüz içecekler ücretsiz. Odalarda bulunan çay-kahve seti ile 2 şişe su ücretsiz ve her gün yenileniyor.

    Girne’nin ve denizin muhteşem manzarası ile birleşen Sky Lounge & Bar’da hafta içi canlı müzik, cuma ve cumartesi günü 22.00 - 02.00 saatleri arasında canlı DJ performansları sergileniyor.

    Lord’s Palace Türk ve dünya mutfaklarından eşsiz lezzetlerin sunulduğu birbirinden farklı konsepte sahip restoranlarıyla hizmet veriyor. A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli.

    A LA CARTE RESTORANLAR
  • Kömür Steak & Ocakbaşı A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Khephal Balık A la Carte Restoran (Ücretli)

  • 38th Street Pizzeria (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    08.00-00.00 Le Petit Croissant (Lobi Bar ve Pastane ücretli)
    10.00-20.00 38th Street (Ücretli)
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    18.00-00.00 A la Carte Restoranlar (Ücretli)
    19.00-21.30 Akşam Yemeği

    Barlar
    08.00-02.00 Sky Bar (Ücretli)
    10.00-19.00 Esquire Beach Bar (Ücretli)
    10.00-20.00 Aurora Bar (Ücretli)
    12.00-02.00 Mystıque Sisha Lounge (Ücretli)
    Girne mevkiinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı’na 37 km, Girne şehir merkezine 1 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    250 odalı tesiste, yarı olimpik açık yüzme havuzu, ısıtmalı kapalı yüzme havuzu, a la carte restaurantlar, plaj, spa merkezi, casino, amfi tiyatro, kablosuz internet, yürüyüş parkuru bulunmaktadır.
  • Tesise ait özel kum plaj bulunmaktadır.

  • Plaj ve iskele bölümünde 19 Nisan itibariyle Esquire Beach Bar, 02 Mayıs itibariyle Aurora Bar hizmet vermektedir.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong ve şemsiye kullanımı ücretsizdir.

    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Hemşire (Paramedik)
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Türk Hamamı
    • Yürüyüş Parkuru
    • Araç Kiralama
    • Balo Salonu
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Disko
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Nargile
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon
    • Televizyon
    • Toplantı Odası
  • Çocuk Kulübü 4-12 yaş grubu çocuklar için hizmet vermektedir.

  • 0-4 yaş, yanında ebeveyn ile birlikte olması durumunda ücretsizdir. Ebeveynsiz hizmet ücretlidir.

  • Atölye aktiviteleri, eğlence programları, masa oyunları, yaratıcı ve eğitici çocuk oyunları, geniş iç ve dış alanı, bilgisayar oyunları ve uyku odaları ile 09:30-12:30 saatleri arasında ücretsiz olarak servis vermektedir.
  • Meyve ve frozen eşliğinde Sky Lounge & Bar’da giriş işlemleri

  • Odaya balayı ikramları

  • Konaklama süresince bir sabah olmak üzere odaya özel 'Balayı Kahvaltısı' ikramı

  • Kömür Restorant’ta istenilen bir akşam yemek ikramı (hafta içi günlerinde geçerli olmak üzere)

  • Spa’ya rezervasyon yapıldığı taktirde ilk masajda %30 indirim

  • Küçük ikramlarla turn down servisi

  • Müsaitliğe göre ücretsiz check out imkanı

  • Balayı çiftlerine özel fotoğraf çekimi 2 adet 15/20 baskılı fotoğraf hediye

  • Bella Marin Auorara’da bulunan cabanalarda %20 indirim(15.10.2019 tarihinde cabanalar kapanacaktır.)

  • Balayı konsepti min.4 gecede geçerlidir.


  • Not: Minimum 4 gece konaklamalar için geçerlidir. Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını yanlarında getirmeleri gerekmektedir. Evlilik tarihinden itibaren 1 ay içinde yapılacak konaklamalar için geçerlidir.
    Lord's SPA & Wellness
    1.000 m² alan üzerine kurulu SPA ve wellness bölümünde; kapalı havuz, Türk hamamı, terapi odası, fitness merkezi, bay-bayan kuaför, kese & köpük ve masaj hizmeti gibi olanaklar bulunuyor. Ayrıca özel uygulamalar, terapiler, yüz ve vücut anti-aging tedavileri ile çeşitli masaj hizmetleri de sunuluyor. VIP odası ile misafirlere özel olarak masaj, hamam ve sauna hizmeti veriliyor.

    Fitness merkezi ve SPA merkezi ise 08.00-21.00 saatleri arasında hizmet veriyor.

    Shiatsu SPA
    Shiatsu'da denizin üstünde 4 adet masaj odası, 1 adet VIP masaj odası bulunuyor. Rezervasyonlu ve ücretli.
    ÖN BÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    - Otele giriş anınızda Bellboy tarafından taşınacak tüm bagajların kulp bölümleri spreyler ile dezenfekte
    edilecektir.
    - Hijyen sebepleri nedeni ile vale servisi verilmeyecektir.
    - Otel girişinde dezenfeksiyon standları yer alacaktır.
    - Misafirlerin otele maske ile girmesi mümkün olacaktır, maskesi bulunmayan misafirler için maske temini otel güvenliği tarafından sağlanacaktır.
    - Otel girişinde misafirlerin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz otelimizde bulunan izolasyon alanına alınarak, bölgesel sağlık çalışanlarına bilgilendirme yapılacaktır.
    - Resepsiyon deskleri tüm işlemler sonunda dezenfekte edilecektir.
    - Check-out saati 11:00, check-in saati 15:00 olarak uygulanacaktır.
    - Prosedürlerin yazılı olduğu “Lord’s Palace Hotel&Spa&Casino Covid-19 Mücadele & Hijyen
    Manifestosu” hakkında bilgilendirme yapılacaktır.
    - Konaklama Kayıt Formlarının minimum temas için elektronik ortamda doldurulması işlemleri
    hızlandıracaktır, misafir kimlik bilgileri optik okuyucuda taratılarak bilgiler sisteme aktarılacaktır.
    - Check-in işlemleri esnasında misafirlerin son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili bilgilendirme
    formu doldurulacaktır. Misafir taahhütnamesi doldurulması beklenmektedir.
    - Oda kartları dezenfekte edilmiş olarak misafirlerimize verilecektir.
    - Acil durumlar haricinde oda değişimi yapılmayacaktır.
    KAT HİZMETLERİ
    -Otelimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda, dünyaca tanınmış ve kabul edilen Diversey markası
    ile çalışılmaktadır.
    - Bir sonraki misafir ile odaya giriş-çıkış arasında 12 saat bekletmesi süresi uygulanacaktır. Bu esnada
    oda dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki
    misafirimiz için hazırlanacaktır.
    - Günlük olarak odalarımız temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Kat hizmetleri ekibi ve şefleri her oda temizliği öncesinde her farklı oda için ellerini yıkayarak yeni
    eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanılacaktır.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    - Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra
    uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, klima
    ve aydınlatma butonları vb.)
    - Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 – 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanacaktır.
    - Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı uygulanacaktır.
    - Elektrik süpürgeleri filtreleri günlük olarak temizlenecektir.
    - Kat Hizmetleri çalışanlarına odalar atanarak hep aynı odaya girmeleri sağlanacaktır.
    YİYECEK & İÇECEK OUTLETLERİ
    - Yiyecek – içecek alanlarında görevli tüm çalışanlarımız maske ve eldiven ile hizmet verecektir, düzenli
    aralıklarla maske ve eldivenleri değiştirilecektir.
    - Misafirlerimiz yiyecek içecek alanlarına maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut olacaktır.
    - Tüm outletlerdeki masalar ve bar deskleri misafirler, masadan ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecektir.
    - Tüm çatal-bıçak ve kaşıklar özel kılıflarda servis edilecektir.
    - Masalarda herhangi bir set-up bulunmayacaktır, misafirler oturduktan sonra servis açılacaktır.
    - Tüm outletlerin girişlerinde dezenfeksiyon standları mevcut olacaktır.
    - Lord’s Palace Hotel&Spa&Casino olarak atık ayrışımı yaparak maske, eldiven ve peçeteleri kapalı atık
    kutularında ayrıca imha etmekteyiz.
    a. Spice Restaurant
    - Misafirlerimiz büfeye maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut
    olacaktır.
    - Gerekli durumlarda misafirlerimize sabit zamanlamalar verilerek Spice Restoran’a gelmeleri
    sağlanacaktır.
    - Misafirlerimizin konakladıkları dönem boyunca aynı masada oturmaları önerilmektedir.
    - Açık büfede tüm sıcak ve soğuk içecek hizmeti servis personeli tarafından yapılacaktır.
    - Baharatlıklar kaldırılacak, tuz, karabiber ve baharatlıklar tek kullanımlık paketlerde olacaktır.
    - Sosyal mesafe kurallarına uyarak, yemek servisi şefler tarafından yapılacaktır. Büfede bulunan tüm
    çalışanlarımız siperlik, eldiven ve maske kullanacaktır.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra
    uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir.
    - Her öğün sonrası otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip
    havalandırılarak bir sonraki öğün için hazırlanacaktır.
    - Ekmekler ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek ya da dilimlenmiş ve paketlenmiş şekilde servis
    edilecektir.
    - Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.
    b. Le Petit Croissant
    - Tek kullanımlık tuz, karabiber ve şeker kullanılacaktır.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    - Her akşam otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    c. Sky Lounge & Bar
    - Pipet uygulaması kaldırılacaktır.
    - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır.
    - Çerez sunumları kapalı ambalajlarda yapılacaktır.
    - Sky Lounge, her gece otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    d. Kömür Steak & Ocakbaşı - Khephal Balık – Fish
    - A la carte restoranlarımız, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile her kapanışta
    dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    e. Mystique Lounge
    - Çerez sunumları ambalajlı servis edilecektir.
    - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır.
    - Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun
    şartlarda dezenfekte edilecektir.
    - Mystique Lounge, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    E. BELLA MARIN
    - Bella Marin girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Bella Marin resepsiyonunda sosyal mesafe
    kuralları geçerli olacaktır.
    - Bella Marin girişinde dış katılım yapan misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu doldurulacaktır.
    - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    - Tüm şezlonglarımız sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiş olup, her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir. Tek kullanımlık şezlong örtüleri kullanılacaktır.
    - Havuzlardaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır.
    - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir.
    - Şezlong sehpaları, cabanalar ve şezlonglar günlük olarak lisanslı kimyasallar ile temizlenecek
    sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Bella Marin
    resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır.
    - Duş almadan havuza girilmesi kabul edilmeyecektir.
    - Havuz içerisinde kapasite düşürülecektir. Gerekli durumlarda misafirler sosyal mesafe nedeni ile
    uyarılacaktır.
    - Havuz klor seviyesi 1-3 ppm arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt altına alınacaktır.
    - Jet-ski, sörf, yelkenli vb. su sporları aktivitelerinde yüzeyler ve ortak kullanılan can yeleği, can simidi, bot vb. malzemeler her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir.
    - Fiziksel mesafenin korunmadığı su sporu aktiviteleri yapılmayacaktır.
    SPA & FITNESS
    - Lord’s Spa girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Spa resepsiyonunda sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır.
    - Misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu
    doldurulacaktır.
    - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    - Kapalı havuzdaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır.
    - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir.
    - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Spa resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır.
    - Hamam, sauna ve buhar odası kapasiteleri düzenlenerek rezervasyon yöntemi ile hizmet verilecektir. Misafirlerin kullanım süreleri 30 dakika olarak sınırlandırılacaktır. Alanların her kullanım sonrası ULV cihazları ile dezenfekte edilmesi sağlanacaktır.
    - Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin Sağlık Bilgi Formu doldurmaları gerekmektedir.
    - Her masaj sonrası masaj odaları 1 saat boyunca havalandırılacaktır ve ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. Masaj yatakları lisanslı kimyasallarla temizlenecek ve sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Dinlenme alanlarında sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır. Her kullanım sonrasında dinlenme alanları dezenfekte edilecektir.
    - Fitness salonu için kullanım kapasitesi mevcut olacaktır hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilecektir.
    - Fitness salonunda bulunan spor aletleri sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiştir Her kullanım sonrası fitness salonu dezenfekte edilecektir. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    G. KIDS PLANET
    - Dış alanda bulunan park sürekli olarak dezenfekte edilecektir. Kapasite gereği kapasite
    düşürülecektir.
    - Mini kulübün açık olacağı saatler daraltılacak ve hijyen uygulamaları artırılacaktır.
    - Çocuk misafirlerimizin ebeveynleri tarafından sağlık bilgi formu ve kayıt formu doldurulacaktır ve ateşleri ölçülerek kabul edilecektir.
    - Kids Planet’e girişlerdir tüm çocukların ve sorumluların elleri yıkatılıp dezenfekte edilecektir.
    - Kapasite alan genişliğine göre azaltılacaktır.
    - Hijyen gereği küçük oyuncaklar, hamur, yüz boyama gibi aksiyonlar kaldırılacaktır.
    H. TOPLANTI SALONLARI
    - Toplantı salonlarımızda masa ve sandalyeler arasında sosyal mesafe kurallarına göre yerleşimler yapılacaktır.
    - Toplantı salonlarında servis edilen kahve molaları büfe şeklinde servis vermeyecektir, personel tarafından servis yapılacaktır.
    - Toplantı masalarında kalem, not defteri, dosya vb. kırtasiye malzemesi verilmeyecektir.
    - Yapılan toplantılardaki karşılama deskleri kaldırılacak ya da saatleri daraltılacaktır. Hijyen ve dezenfektasyon önlemleri arttırılacaktır.
    - Görevi çalışanlar maske ve eldiven kullanacaktır.
    İ. CASINO
    - Casino girişlerinde termal kameralar ile ateş ölçümü yapılacak ve ateşi yüksek olan misafirler içeriye alınmayacaktır.
    - Misafirler, Casino’ya maske ve eldiven ile alınacaktır.
    - Casino düzenli olarak ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Sık kullanılan yüzeyler (kapı kolları, slot makineleri butonları, sandalye kulpları, musluklar, koltuklar, oyun pulları vb.) sürekli olarak lisanslı kimyasallar ile temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Sosyal mesafe kuralları gereğince oyun makinaları arasında boşluklar bırakılacaktır.
    J. OTEL İÇİ SATIŞ NOKTALARI
    - Otel binası içerisinde bulunan kuaför, hediyelik eşya, fotoğrafçı, market gibi işyeri çalışanlarının hijyen eğitiminden geçecektir.
    - Alanlarda misafirlerin maske ve eldiven ile alışveriş yapması önem arz etmektedir. Çalışan personel de aynı şekilde maske ve eldiven ile çalışacaktır.
    - Tüm alanlar otel yönetiminin desteği ile her gece ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerin alışveriş esnasında satışı gerçekleştirecek kişiden yardım alması ve ürünlere
    dokunmaması önerilmektedir.
    K. GENEL UYGULAMALAR
    - Tüm alanlarda dezenfektasyon standları mevcut olacaktır.
    - Mutfak, lobi, spa, fitness salonu, yiyecek içecek outletleri, asansör içleri, bagaj odası, depolar, kids club ve satış alanları ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. Bu dezenfektasyon işlemleri misafirlerin alanlarda bulunmadığı zamanlarda yapılacaktır.
    - Tüm alanlarda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır.
    - Resepsiyon, Casino ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.
    - Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır.
    - Ortak alanlarda sık temas edilen yüzeyler sık sık detaylı temizlenecek ve dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, asansör butonları, pos cihazları, musluklar, sabunluklar, tuvalet oturakları, klozet kenarları ve kapakları, sifonlar, elektrik anahtarları, çöp kutuları ve kapakları, klima butonları, oda aksesuarları, abajur düğmeleri vb.)
    - Bahçe sulama işlemleri damlacık oluşturma riski nedeniyle misafirlerin olmadığı saat aralığında yapılacaktır.
    - Organizasyonlarda sosyal mesafe kuralı dikkate alınacaktır.
    - Odalarda bulunan havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenecek ve bakım-onarımdan geçirilecektir.
    - Otel içerisindeki tüm alanlarda maske ve eldiven kullanılacaktır, tek kullanımlık ekipman tercih edilecektir. Gün içerisinde birkaç defa değiştirilecektir.
    - Bebek bezi değişim alanları kaldırılacaktır.
    ÇALIŞANLARA YÖNELİK UYGULAMALAR
    Birim yöneticilerimizin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitimlerin online, e-öğrenme ve küçük gruplar halinde, korunma kurallarına uygun olarak eğitim yapılabilmesi için gerekli çalışmalar yapılmıştır.
    - İnsan Kaynakları birimimiz sağlık çalışanımızla koordineli çalışarak, işbaşı yapacak tüm çalışanlarımıza KKTC Sağlık Bakanlığının almış olduğu kararlar doğrultusunda sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    - Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısı ölçümleri termal kameralarla yapılmakta ve biometrik yüz tanımları kayıt altına alınarak mevcut sistemimiz aracılığıyla takibi sağlanmaktadır.
    - İşe geliş ve gidişlerde servis araçlarında taşıma %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak yapılmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yapılmakta ve elle temas edilen tüm yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir.
    - Çalışanların kullanımında olan tüm alanlarda (dinlenme alanları, geri alandaki çalışma alanları, ofisler vb.) dezenfektan üniteleri bulunmaktadır. Çalışanlarımız ellerini 20 saniye kuralına uygun olarak yıkamak ve dezenfekte etmesi ile ilgili hatırlatmalar yapılmakta ve spot kontrollerle denetlenmektedir.
    - Çalışan lojmanlarımız, lojman kurallarımıza uygun olarak dışardan yatılı ziyaretçi, arkadaş alınmama kuralı uygulanmaya devam etmekte ve denetlenmektedir.
    - Çalışanlarımızın sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile
    temizlendikten sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, klima ve aydınlatma butonları vb.)
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Standart Oda Kara Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Kara Manzara Min.7 Gece

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Deniz Manzara Min.7 Gece

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 4 Ağustos - 31 Aralık 2020 tarihleri arasındaki 3.000 ve 6.000TL arasındaki işlemlerde "KIBRIS200" kupon kodu ile 200TL indirim; 6.000TL ve üzeri işlemlere "KIBRIS300" kupon kodu ile 300 TL indirim uygulanmaktadır.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Sadece otel rezervasyon tutarı 3.000 TL üzerinde olması durumunda geçerlidir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 25.06.2020 - 17.08.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 04.08.2020 - 31.12.2020
    ÖN BÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
    - Otele giriş anınızda Bellboy tarafından taşınacak tüm bagajların kulp bölümleri spreyler ile dezenfekte
    edilecektir.
    - Hijyen sebepleri nedeni ile vale servisi verilmeyecektir.
    - Otel girişinde dezenfeksiyon standları yer alacaktır.
    - Misafirlerin otele maske ile girmesi mümkün olacaktır, maskesi bulunmayan misafirler için maske temini otel güvenliği tarafından sağlanacaktır.
    - Otel girişinde misafirlerin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır. Yüksek ateş tespit edilen misafirlerimiz otelimizde bulunan izolasyon alanına alınarak, bölgesel sağlık çalışanlarına bilgilendirme yapılacaktır.
    - Resepsiyon deskleri tüm işlemler sonunda dezenfekte edilecektir.
    - Check-out saati 11:00, check-in saati 15:00 olarak uygulanacaktır.
    - Prosedürlerin yazılı olduğu “Lord’s Palace Hotel&Spa&Casino Covid-19 Mücadele & Hijyen
    Manifestosu” hakkında bilgilendirme yapılacaktır.
    - Konaklama Kayıt Formlarının minimum temas için elektronik ortamda doldurulması işlemleri
    hızlandıracaktır, misafir kimlik bilgileri optik okuyucuda taratılarak bilgiler sisteme aktarılacaktır.
    - Check-in işlemleri esnasında misafirlerin son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili bilgilendirme
    formu doldurulacaktır. Misafir taahhütnamesi doldurulması beklenmektedir.
    - Oda kartları dezenfekte edilmiş olarak misafirlerimize verilecektir.
    - Acil durumlar haricinde oda değişimi yapılmayacaktır.
    KAT HİZMETLERİ
    -Otelimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda, dünyaca tanınmış ve kabul edilen Diversey markası
    ile çalışılmaktadır.
    - Bir sonraki misafir ile odaya giriş-çıkış arasında 12 saat bekletmesi süresi uygulanacaktır. Bu esnada
    oda dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki
    misafirimiz için hazırlanacaktır.
    - Günlük olarak odalarımız temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Kat hizmetleri ekibi ve şefleri her oda temizliği öncesinde her farklı oda için ellerini yıkayarak yeni
    eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanılacaktır.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    - Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra
    uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, klima
    ve aydınlatma butonları vb.)
    - Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 – 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanacaktır.
    - Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı uygulanacaktır.
    - Elektrik süpürgeleri filtreleri günlük olarak temizlenecektir.
    - Kat Hizmetleri çalışanlarına odalar atanarak hep aynı odaya girmeleri sağlanacaktır.
    YİYECEK & İÇECEK OUTLETLERİ
    - Yiyecek – içecek alanlarında görevli tüm çalışanlarımız maske ve eldiven ile hizmet verecektir, düzenli
    aralıklarla maske ve eldivenleri değiştirilecektir.
    - Misafirlerimiz yiyecek içecek alanlarına maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut olacaktır.
    - Tüm outletlerdeki masalar ve bar deskleri misafirler, masadan ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecektir.
    - Tüm çatal-bıçak ve kaşıklar özel kılıflarda servis edilecektir.
    - Masalarda herhangi bir set-up bulunmayacaktır, misafirler oturduktan sonra servis açılacaktır.
    - Tüm outletlerin girişlerinde dezenfeksiyon standları mevcut olacaktır.
    - Lord’s Palace Hotel&Spa&Casino olarak atık ayrışımı yaparak maske, eldiven ve peçeteleri kapalı atık
    kutularında ayrıca imha etmekteyiz.
    a. Spice Restaurant
    - Misafirlerimiz büfeye maske ile kabul edilecektir. Arzu edenler için tek kullanımlık eldiven mevcut
    olacaktır.
    - Gerekli durumlarda misafirlerimize sabit zamanlamalar verilerek Spice Restoran’a gelmeleri
    sağlanacaktır.
    - Misafirlerimizin konakladıkları dönem boyunca aynı masada oturmaları önerilmektedir.
    - Açık büfede tüm sıcak ve soğuk içecek hizmeti servis personeli tarafından yapılacaktır.
    - Baharatlıklar kaldırılacak, tuz, karabiber ve baharatlıklar tek kullanımlık paketlerde olacaktır.
    - Sosyal mesafe kurallarına uyarak, yemek servisi şefler tarafından yapılacaktır. Büfede bulunan tüm
    çalışanlarımız siperlik, eldiven ve maske kullanacaktır.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    Misafirlerimizin sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile temizlendikten sonra
    uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
    - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir.
    - Her öğün sonrası otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilip
    havalandırılarak bir sonraki öğün için hazırlanacaktır.
    - Ekmekler ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek ya da dilimlenmiş ve paketlenmiş şekilde servis
    edilecektir.
    - Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.
    b. Le Petit Croissant
    - Tek kullanımlık tuz, karabiber ve şeker kullanılacaktır.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    - Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarım işlemlerinden
    geçmektedir.
    - Her akşam otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    c. Sky Lounge & Bar
    - Pipet uygulaması kaldırılacaktır.
    - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır.
    - Çerez sunumları kapalı ambalajlarda yapılacaktır.
    - Sky Lounge, her gece otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    d. Kömür Steak & Ocakbaşı - Khephal Balık – Fish
    - A la carte restoranlarımız, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile her kapanışta
    dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    - Masa örtüleri 60-90 derecelerde ve yeterli sürede temizlenecektir.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    e. Mystique Lounge
    - Çerez sunumları ambalajlı servis edilecektir.
    - Kokteyllerde garnitür ve süsleme kullanılmayacaktır.
    - Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun
    şartlarda dezenfekte edilecektir.
    - Mystique Lounge, otel dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerimize şal verilmeyecektir.
    - Bebek sandalyeleri her kullanım sonrasında dezenfekte edilerek tekrar streçlenecektir.
    E. BELLA MARIN
    - Bella Marin girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Bella Marin resepsiyonunda sosyal mesafe
    kuralları geçerli olacaktır.
    - Bella Marin girişinde dış katılım yapan misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu doldurulacaktır.
    - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    - Tüm şezlonglarımız sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiş olup, her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir. Tek kullanımlık şezlong örtüleri kullanılacaktır.
    - Havuzlardaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır.
    - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir.
    - Şezlong sehpaları, cabanalar ve şezlonglar günlük olarak lisanslı kimyasallar ile temizlenecek
    sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Bella Marin
    resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır.
    - Duş almadan havuza girilmesi kabul edilmeyecektir.
    - Havuz içerisinde kapasite düşürülecektir. Gerekli durumlarda misafirler sosyal mesafe nedeni ile
    uyarılacaktır.
    - Havuz klor seviyesi 1-3 ppm arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt altına alınacaktır.
    - Jet-ski, sörf, yelkenli vb. su sporları aktivitelerinde yüzeyler ve ortak kullanılan can yeleği, can simidi, bot vb. malzemeler her kullanım sonrası dezenfekte edilecektir.
    - Fiziksel mesafenin korunmadığı su sporu aktiviteleri yapılmayacaktır.
    SPA & FITNESS
    - Lord’s Spa girişinde hijyen standı mevcut olacaktır. Spa resepsiyonunda sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır.
    - Misafirlerimizin son on dört günlük seyahat hareketleri ile bilgili bilgi formu
    doldurulacaktır.
    - Misafirlerimizin ateşleri ölçülerek kayıt altına alınacaktır.
    - Kapalı havuzdaki kimyasallarımızın seviyeleri beklenen seviyelere çıkarılmış olup, hijyen standartları en üst seviyeye çıkarılmıştır.
    - Havlu kullanımları misafirler tarafından kapalı paketlerden alınmak suretiyle kullanılacaktır ve günlük olarak 60-90 derecelerde yıkanacaktır. Kirli havlular ayrı alanlarda muhafaza edilecektir.
    - Havuzlarımız düzenli olarak özel laboratuvarlar tarafından analiz edilecektir. Spa resepsiyonunda ilgili raporlar mevcut olacaktır.
    - Hamam, sauna ve buhar odası kapasiteleri düzenlenerek rezervasyon yöntemi ile hizmet verilecektir. Misafirlerin kullanım süreleri 30 dakika olarak sınırlandırılacaktır. Alanların her kullanım sonrası ULV cihazları ile dezenfekte edilmesi sağlanacaktır.
    - Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerimizin Sağlık Bilgi Formu doldurmaları gerekmektedir.
    - Her masaj sonrası masaj odaları 1 saat boyunca havalandırılacaktır ve ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir. Masaj yatakları lisanslı kimyasallarla temizlenecek ve sonrasında dezenfekte edilecektir.
    - Dinlenme alanlarında sosyal mesafe kuralları geçerli olacaktır. Her kullanım sonrasında dinlenme alanları dezenfekte edilecektir.
    - Fitness salonu için kullanım kapasitesi mevcut olacaktır hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilecektir.
    - Fitness salonunda bulunan spor aletleri sosyal mesafe kurallarına göre yerleştirilmiştir Her kullanım sonrası fitness salonu dezenfekte edilecektir. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    G. KIDS PLANET
    - Dış alanda bulunan park sürekli olarak dezenfekte edilecektir. Kapasite gereği kapasite
    düşürülecektir.
    - Mini kulübün açık olacağı saatler daraltılacak ve hijyen uygulamaları artırılacaktır.
    - Çocuk misafirlerimizin ebeveynleri tarafından sağlık bilgi formu ve kayıt formu doldurulacaktır ve ateşleri ölçülerek kabul edilecektir.
    - Kids Planet’e girişlerdir tüm çocukların ve sorumluların elleri yıkatılıp dezenfekte edilecektir.
    - Kapasite alan genişliğine göre azaltılacaktır.
    - Hijyen gereği küçük oyuncaklar, hamur, yüz boyama gibi aksiyonlar kaldırılacaktır.
    H. TOPLANTI SALONLARI
    - Toplantı salonlarımızda masa ve sandalyeler arasında sosyal mesafe kurallarına göre yerleşimler yapılacaktır.
    - Toplantı salonlarında servis edilen kahve molaları büfe şeklinde servis vermeyecektir, personel tarafından servis yapılacaktır.
    - Toplantı masalarında kalem, not defteri, dosya vb. kırtasiye malzemesi verilmeyecektir.
    - Yapılan toplantılardaki karşılama deskleri kaldırılacak ya da saatleri daraltılacaktır. Hijyen ve dezenfektasyon önlemleri arttırılacaktır.
    - Görevi çalışanlar maske ve eldiven kullanacaktır.
    İ. CASINO
    - Casino girişlerinde termal kameralar ile ateş ölçümü yapılacak ve ateşi yüksek olan misafirler içeriye alınmayacaktır.
    - Misafirler, Casino’ya maske ve eldiven ile alınacaktır.
    - Casino düzenli olarak ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Sık kullanılan yüzeyler (kapı kolları, slot makineleri butonları, sandalye kulpları, musluklar, koltuklar, oyun pulları vb.) sürekli olarak lisanslı kimyasallar ile temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    - Sosyal mesafe kuralları gereğince oyun makinaları arasında boşluklar bırakılacaktır.
    J. OTEL İÇİ SATIŞ NOKTALARI
    - Otel binası içerisinde bulunan kuaför, hediyelik eşya, fotoğrafçı, market gibi işyeri çalışanlarının hijyen eğitiminden geçecektir.
    - Alanlarda misafirlerin maske ve eldiven ile alışveriş yapması önem arz etmektedir. Çalışan personel de aynı şekilde maske ve eldiven ile çalışacaktır.
    - Tüm alanlar otel yönetiminin desteği ile her gece ULV cihazları ile dezenfekte edilecektir.
    - Misafirlerin alışveriş esnasında satışı gerçekleştirecek kişiden yardım alması ve ürünlere
    dokunmaması önerilmektedir.
    K. GENEL UYGULAMALAR
    - Tüm alanlarda dezenfektasyon standları mevcut olacaktır.
    - Mutfak, lobi, spa, fitness salonu, yiyecek içecek outletleri, asansör içleri, bagaj odası, depolar, kids club ve satış alanları ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. Bu dezenfektasyon işlemleri misafirlerin alanlarda bulunmadığı zamanlarda yapılacaktır.
    - Tüm alanlarda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır.
    - Resepsiyon, Casino ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.
    - Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır.
    - Ortak alanlarda sık temas edilen yüzeyler sık sık detaylı temizlenecek ve dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, asansör butonları, pos cihazları, musluklar, sabunluklar, tuvalet oturakları, klozet kenarları ve kapakları, sifonlar, elektrik anahtarları, çöp kutuları ve kapakları, klima butonları, oda aksesuarları, abajur düğmeleri vb.)
    - Bahçe sulama işlemleri damlacık oluşturma riski nedeniyle misafirlerin olmadığı saat aralığında yapılacaktır.
    - Organizasyonlarda sosyal mesafe kuralı dikkate alınacaktır.
    - Odalarda bulunan havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenecek ve bakım-onarımdan geçirilecektir.
    - Otel içerisindeki tüm alanlarda maske ve eldiven kullanılacaktır, tek kullanımlık ekipman tercih edilecektir. Gün içerisinde birkaç defa değiştirilecektir.
    - Bebek bezi değişim alanları kaldırılacaktır.
    ÇALIŞANLARA YÖNELİK UYGULAMALAR
    Birim yöneticilerimizin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitimlerin online, e-öğrenme ve küçük gruplar halinde, korunma kurallarına uygun olarak eğitim yapılabilmesi için gerekli çalışmalar yapılmıştır.
    - İnsan Kaynakları birimimiz sağlık çalışanımızla koordineli çalışarak, işbaşı yapacak tüm çalışanlarımıza KKTC Sağlık Bakanlığının almış olduğu kararlar doğrultusunda sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    - Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısı ölçümleri termal kameralarla yapılmakta ve biometrik yüz tanımları kayıt altına alınarak mevcut sistemimiz aracılığıyla takibi sağlanmaktadır.
    - İşe geliş ve gidişlerde servis araçlarında taşıma %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak yapılmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yapılmakta ve elle temas edilen tüm yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir.
    - Çalışanların kullanımında olan tüm alanlarda (dinlenme alanları, geri alandaki çalışma alanları, ofisler vb.) dezenfektan üniteleri bulunmaktadır. Çalışanlarımız ellerini 20 saniye kuralına uygun olarak yıkamak ve dezenfekte etmesi ile ilgili hatırlatmalar yapılmakta ve spot kontrollerle denetlenmektedir.
    - Çalışan lojmanlarımız, lojman kurallarımıza uygun olarak dışardan yatılı ziyaretçi, arkadaş alınmama kuralı uygulanmaya devam etmekte ve denetlenmektedir.
    - Çalışanlarımızın sürekli temas halinde olduğu yüzeyler lisanslı kimyasallar ile
    temizlendikten sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir. (Ör; kapı kolları, klima ve aydınlatma butonları vb.)
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    Balayı Sürprizleri

  • Meyve ve frozen eşliğinde Sky Lounge & Bar’da giriş işlemleri

  • Odaya balayı ikramları

  • Konaklama süresince bir sabah olmak üzere odaya özel 'Balayı Kahvaltısı' ikramı

  • Kömür Restorant’ta istenilen bir akşam yemek ikramı (hafta içi günlerinde geçerli olmak üzere)

  • Spa’ya rezervasyon yapıldığı taktirde ilk masajda %30 indirim

  • Küçük ikramlarla turn down servisi

  • Müsaitliğe göre ücretsiz check out imkanı

  • Balayı çiftlerine özel fotoğraf çekimi 2 adet 15/20 baskılı fotoğraf hediye

  • Bella Marin Auorara’da bulunan cabanalarda %20 indirim(15.10.2019 tarihinde cabanalar kapanacaktır.)

  • Balayı konsepti min.4 gecede geçerlidir.


  • Not: Minimum 4 gece konaklamalar için geçerlidir. Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, check-in sırasında evlilik cüzdanlarını yanlarında getirmeleri gerekmektedir. Evlilik tarihinden itibaren 1 ay içinde yapılacak konaklamalar için geçerlidir.