Very Chic Hotel ex. Magnific Hotel

Muğla, Bodrum, Gümbet |

Konum

Bodrum, Gümbet mevkiinde bulunan tesis; Bodrum Milas Havalimanı'na 45 km, Bodrum merkeze 4 km. ve denize sıfır konumdadır.
Her Şey Dahil
Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği ücretsiz olarak sunulmaktadır. Alkollü ithal içecekler, şişe içecekleri (bira, şarap, su vb.) portakal suyu ve Türk kahvesi ücretlidir.
Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 23.00'e kadar ücretsizdir.
Minibar giriş günü sadece 2 adet büyük su ile doldurulmaktadır.

Minimum 1 hafta konaklayan misafirlere Smith & Chai Co' da ücretsiz geleneksel Bodrum yemekleri fix menü olarak ücretsiz sunulmaktadır. Önceden rezervasyonlu olarak hizmet vermektedir ve içecekler ücretlidir.

Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Hizmet Saatleri
07.30 - 10.00 Kahvaltı
10.00 - 11.00 Geç Kahvaltı-showsuz
12.30 - 14.00 Öğle Yemeği
19.30 - 21.30 Akşam Yemeği
12.30 - 15.30 Aperatif (Pizza, hamburger, makarna, cips)
10.00 - 18.00 Lobby Bar (sadece sıcak içecekler)
11.00 - 15.30 Gözleme
16.00 - 18.00 Smith & Chai Co. Cafe (sıcak içecekler, konsantre meyve suyu)
(kek, simit, pasta ve pankek (taze meyve suyu, Türk kahvesi, espresso ve şişe içecekler ücretli)
15.00 - 15.30 Meyve Saati (sadece 1 veya 2 meyve çeşiti karpuz, kavun, şeftali, elma)
17.00 - 18.00 Dondurma Saati
22.15 - 23.00 Çorba Saati
10.00 - 23.00 Pool Bar Yerli alkollü ve alkolsüz içecekler (rakı, yerli vodka, yerli cin, yerli şarap, yerli fıçı bira, sadece yerli iki likörlü kokteyller)
09.30 - 00.00 Social Beach Club Bar (rezervasyonlu ve ücretlidir)

The Magnific Otel'in Covid19 sebebiyle konsept değişiklikleri;
Sabah Kahvaltımız
Mümkün oldukça geniş bir büfeyi, kalitesi herkes tarafından bilinen markalardan (Eker,
Polonez vb.) oluşacak şekilde misafirlerimize sunacağız. Aşçılarımız misafirlerimizin talebi
doğrultusunda hazırladıkları tabakları misafirlerimize büfede sunacaklar. Misafirlerimiz sosyal
mesafeye göre yeniden dizayn edilen masalarına geçtikten sonra garsonlarımız
misafirlerimizin içecek isteklerini servis edeceklerdir. Burada servis edilen içecekler çay
Lipton marka, kahve Jacobs gold çekirdek kahve ve %85 portakal özünden oluşan portakal
suyu servis edilecektir.
Öğle ve Akşam Yemekleri
Öğle ve akşam yemekleri misafirlerimizin masalarına servis personelimiz tarafından
Ala’carte olarak servis edilecektir. Misafirlerimiz masalarına oturduklarında masalarımızda
bulunan barkodlar ile internet ortamından menümüze ulaşacaktır. Menüden seçilen
yiyecekler mutfağımızda hızlı ve taze bir şekilde hazırlandıktan sonra misafirimize servis
edilecektir. Özenle seçilen ürünlerden hazırlanan yiyecek menümüz mümkün oldukça geniş
tutulmaktadır. Ana yemeklerimiz Kırmızı et, Balık, Beyaz et, sebze ve Diyet yemeklerinden
oluşmakta olup Tüm misafirlerimize hitap edecek şekilde hazırlanmıştır. Başlangıçlar, Ara
sıcaklar, Tatlılar ve Meyveler ;Baş aşçımız tarafından özenle oluşturulmuştur. Öğle ve Akşam
yemekleri eşliğinde alınmak istenen içecekler de servis personelimiz tarafından masaya
servis edilecektir.
İçecekler
İçeceklerimiz de kullandığımız bazı ürünler şunlardır:
Yeni Rakı, İstanblue Votka, Burkeburry Viski, Bomonti Bira , Sevilen Altıntepe Şarapları ,
Pepsi grubu soft içecekler,
Smith & Chai Co. Cafe
Burada da misafirlerimizin Smith & Chai Co. Cafe den seçtiği ürünler pastacımız tarafından hazırlanarak misafire tabak ile cafe içinde sunulacaktır. Masasına geçen misafirimize içecek servisi, servis personelimiz tarafından misafirimizin talebi doğrultusunda yapılacaktır. Ayrıca burada Algida CarteDor dondurma servisi de aynı şekilde yapılacaktır.
Tesis İçinde Ücretli Harcamalar
Misafirlerimizin otel içinde almak istedikleri konsept dışı hizmetler için yiyecek ve içecek
ünitelerinde nakit veya kredi kartı ile ödeme yapamayacaklardır. Bunun yerine Resepsiyondan
kendilerine verilen harcama kartlarına nakit veya kredi kartıyla yükleme yapacaklar, tüm
konaklamaları boyunca bu kartla harcama yapacak ve bakiye tükenince tekrar yükleme yaparak harcamalarına devam edebileceklerdir. Otelden çıkış esnasında kartı resepsiyona teslim ettikten sonra kalan bakiyelerini iade alabileceklerdir.
  • Denize sıfır konumda bulunan tesisin halk plajında kendisine ait bir bölümü yer almaktadır. Plajda alınan şemsiye ve şezlong ücretsizdir.

  • Tesiste açık yüzme havuzu bulunmaktadır.
  • 16 yaş altı misafirlerin konaklaması kabul edilmemektedir.
  • Balayına özel oda süslemesi

  • Odaya meyve sepeti ve şarap ikramı
  • Tesisin SPA merkezinde; Türk hamamı, sauna ve masaj hizmetleri bulunmaktadır.
    DEZENFEKSİYON İŞLEMLERİMİZ
    Otelimiz bünyesinde oluşturduğumuz eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz otelimizde bölgelerin ve
    yüzeylerin özelliklerine göre dezenfektan kimyasalları ve ULV cihazları ile düzenli olarak
    dezenfeksiyon işlemleri uygulamaktadır.
    Misafir Odaları, Restoran, Barlar, Lobby gibi tüm misafir genel kullanım alanları eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz tarafından 24 saat boyunca ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazları ile Sağlık Bakanlığı onaylı Corona virüse karşı etkili dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Ayrıca mutfak alanları, depolar, ofisler ve personel genel kullanım alanları da rutin olarak aynı şekilde aynı ekip tarafından dezenfekte edilmektedir. Uzman personelimiz tarafından temizlik ve dezenfeskiyon işlemleri her gün doğrulanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    GENEL ALANLARDA UYGULANAN HİJYEN VE TEMİZLİK İŞLEMLERİMİZ
    •Otelimiz tüm misafir genel kullanım alanlarında kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası kabul gören markalar ile çalışmaktadır. Doğru kimyasalların ve uygun dozajların kullanımları ile ilgili tüm temizlik personelimiz işbirliği yaptığımız firmalardan ve departman yöneticilerinden periyodik olarak eğitim almakta ve takip edilmektedir.
    • Tüm misafir genel kullanım alanlarında yeterli sayıda el dezenfektan üniteleri bulunmakta ve
    düzenli kontrolleri yapılmaktadır.
    • Otelimizin tüm giriş noktaları ile otelimizdeki ana restoran ve pastane girişlerinde hijyen paspasları bulunmaktadır.
    • Misafir genel kullanım alanlarında; tuvalet ve lavabolar, sürekli temas olan yüzeyler, kapı kolları, merdiven tırabzanları, bataryalar, pisuvar ve klozetler lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak detaylı kontrol listeleri ile denetlenmektedir.
    • Misafir alanlarında bulunan masa, sandalye ve oturma grupları güvenli sosyal mesafe kuralına
    uyularak yerleştirilmiştir.
    • Tüm havuz ve plaj şezlongları güvenli sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip her kullanım
    sonrasında düzenli dezenfekte edilmektedir.
    • Genel mekan klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve sıklaştırılmış
    periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Duş kabinlerinin ve genel alan tuvaletlerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmış olarak yapılmaktadır.
    • Haşere ilaçlama ve kontrol işlemleri Sağlık Bakanlığı onaylı profesyonel firmalar tarafından
    yapılmaktadır.
    • Tüm bu yapılan temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri düzenli olarak kayıt altına alınmakta ve Uzman personelimiz tarafından denetlenmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ HİJYEN ve ÖNLEM KURALLARIMIZ
    Değerli Misafirlerimiz
    Sizlerle doğrudan ya da dolaylı şekilde temas halinde olan tüm çalışanlarımıza, yaşanan
    pandemiden korunma yöntemleri ile ilgili detaylı eğitimleri vermekte ve sık aralıklarla hatırlatıcı
    eğitimlerle de bunların sürekliliğini sağlamaktayız.
    • Her personele işbaşı yapmadan önce sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    • Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörle yapılarak kayıt
    altına alınarak takibi sağlanmaktadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde el dezenfektan
    üniteleri mevcut olup, her personel ellerini sıklıkla dezenfekte etmektedir. Bununla birlikte düzenli aralıklarla ellerini kuralına göre yıkamaları hatırlatılmakta ve spot kontroller ile denetlenmektedir.
    • Personel lojmanlarımız 24 saat gözlem altında olup dışarıdan ziyaretçi, arkadaş, akraba vb.
    kabul edilmemektedir.
    • İlgili tüm çalışanlarımız M.E.B. onaylı hijyen eğitim sertifikasına sahiptir. . T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden tüm çalışanlarımız genel kişisel hijyen  eğitimi alarak ve sertifikalandırılmıştır.
    GİRİŞ ve ÇIKIŞ İŞLEMLERİMİZ
    • Giriş işlemleri sırasında misafirlerimize, Covid-19’a karşı almış olduğumuz önlemlerimiz ve
    uyulması gereken kurallar otel info kanalımızda yayınlanmaktadır.
    • Hijyen sebeplerinden dolayı otellerimizde Vale Servisi yapılmamaktadır. Dileyen misafirlerimize ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazıyla araç içi dezenfeksiyon hizmeti sunulmaktadır.
    • Misafir bagajları ve kişisel eşyaları bellboylar tarafından ULV püskürtme sistemi ile dezenfekte
    edilerek misafir odalarına güvenle taşınmaktadır. Dezenfeksiyon işlemi nedeni ile bagajlarınızın
    odanıza gelmesi biraz süre alabilir, anlayış göstermenizi rica ediyoruz.
    • Misafirlere ve gelen ziyaretçilere, temassız termal sensörlü ateş ölçerlerle vücut sıcaklığı
    kontrolleri gerçekleştirilmektedir.
    • Pandemi semptomu gösteren kişiler işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu
    doktor raporu, otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Kişisel sağlığınız ve
    toplum sağlığı için ilgili yönlendirmelere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafirlere verilen kapı ve havlu kartları hijyen işlemine tabi tutup 24 saat bekletildikten sonra
    tekrar kullanılacaktır.
    • Misafirlere, giriş işlemleri sırasında son 14 günlük seyahat hareketleri ile ilgili anket
    yapılmaktadır.
    • Gelen misafirlere misafir bilgi formu doldurtularak son günlerde ziyaret ettikleri ülkeler ve
    ülkemizde kendileriyle irtibata geçilecek adres ve telefon numarası paylaşmaları,Covid-19 sürecinde gerekirse kişisel bilgilerinin yetkili kurumlarla paylaşılacağına dair ‘KVKK gereği açık rızası’nın alınması sağlanacaktır.
    • Konaklama ve ekstra ödemelerinin, kredi kartı ve banka kartlarının temassız özelliği kullanılarak yapılması tercih edilmektedir.
    • İçinde bulunduğumuz dönemde oda temizlik ve dezenfeksiyon süreleri uzun zaman aldığından
    otelimizde uygulanan giriş saati 15:00, çıkış saati 11:00’dır.
    • Enfekte atıkların yönetmelikler doğrultusunda toplanabilmesi için resepsiyon bölgesinde
    ‘Enfekte Atık Kutuları ‘ bulundurulacaktır
    • Resepsiyon deski, zemin, masa ve sandalyeler belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.
    Dezenfaktanlı sıvı deskte hazır bulunacaktır.
    • Klavye , Mouse ,telefon , yazarkasa poslar ve yazıcılar düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Misafir kontağındaki tüm personel maske ve eldiven kullanılacaktır. Oda temizliğini yapacak
    kişi eldiven giyecek ve temizliği eldivenli olarak yapacak. Bir sonraki oda temizliğinden önce yeni eldiven giyecektir.
    • Misafir odalarımız konaklamanız süresince günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çıkış yapılan odalar gerekli temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ardından belirli bir süre
    havalandırıldıktan sonra misafir kullanımına sunulmaktadır.
    • Misafir odaları klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik
    bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Misafir odalarında sürekli temas olan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tuvalet ve lavabolar,
    klima kontrol panelleri, aydınlatma butonları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, su ısıtıcıları ve minibarlar, lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havlu ve tekstil ürünleri standartlar dahilinde değiştirilmektedir. Ürünler katlanarak,
    çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye ulaştırılmaktadır.
    • Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafir odalarında çay-kahve ikram tepsilerine porselen kupa ve cam bardak yerine kullan-at
    bardak bırakılmaktadır.
    • Hastalık şüphesi yaşayan misafirlerin odaları, temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında Hastalık Yönetim Talimatı’na uygun olarak kullanıma sunulmaktadır.
    • İşyeri hekimimizin raporu ile hastalık riski taşıyan misafirlerimiz için revire yakın özel izolasyon odaları ayrılmıştır. Bu odalar, misafirlerimizin hastaneye transferlerine kadar geçecek olan süre içerisinde rahatlarını sağlamak amaçlıdır.
    • Tüm misafir odalarımızın, minibar dolumları dezenfekte edilmiş ürünler ile gerçekleştirilmekte
    ve kat şeflerimiz tarafından da kontrolleri yapılmaktadır.
    • Odalarımız her misafir çıkışında temizlik yapıldıktan sonra özel eğitimli dezenfeksiyon ekibimiz
    tarafından ULV cihazı ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki misafirimiz için
    hazırlanmaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK BİRİMLERİ
    Değerli Misafirlerimiz,
    Tüm alanlarda sosyal mesafe uyarılarına uymanızı ve her alanda kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için sosyal mesafeyi (min. 1,5 m.) korumanızı önemle rica ederiz. Otelimiz belirli bir süre için tam kapasite çalışmayacağından yiyecek ve içecek ünitelerimizde güvenli sosyal mesafe korunarak hizmet verilmesi hedeflenmiştir. Tüm üretimler eğitimli, uzman şeflerimiz tarafından hijyenik ortamlarda ve kaliteli ürünler ile yapılmaktadır. T.C. Orman ve Tarım Bakanlığı 5996 Sayılı Kanun kapsamında gıda girdi kabul, hazırlık, işleme ve servis-sunum proses basamaklarına istinaden uygulanması gereken gıda güvenliği gereklilikleri uzman personelimiz tarafından takip edilmektedir.
    Tüm ürünler kontrol amaçlı rutin olarak akredite laboratuvarlara analize gönderilmektedir.
    • Tüm Büfelerimizin etrafı cam ile kapatılmış olup tüm yiyecek servisi personelimiz tarafından
    yapılacaktır.
    • Yiyecek ve içecek departmanında görevli tüm personel maske ile hizmet vermektedir ve düzenli aralıklarla ellerini dezenfekte ederek kullandıkları eldivenleri değiştirmektedir.
    •Masa, sandalye ve tabureler her kullanım sonrasında personelimiz tarafından dezenfekte
    edilmektedir. Dezenfekte edilen masaları kullanmanızı önemle rica ediyoruz.
    • Restoran girişinde el dezenfekte istasyonu ve hijyen paspasları bulunmaktadır. Restoranın
    kapalı bölümünde 2 adet ozonlama cihazı uygun şekilde çalışarak havanın sterilizasyonu
    sağlanacaktır.
    • Tüm tabak, çatal, kaşık, bardaklar yüksek sıcaklıklarda (85 c ve üstü) yıkanarak; ayrıca UV
    dolapları ile dezenfekte edilir. Restoran masalarında bıçak, çatal, kaşık tek kullanımlık kılıflar içinde olacaktır; tuz, karabiber vb. ürünler servis personelimiz tarafından sunulacaktır.
    • Masa üzerinde herhangi bir setup olmayacaktır. Masa üstü servis takımları , menajlar ve
    misafir geldikten sonra masaya atılacaktır.
    • Fişek şekerlerin kullanımına devam edilip, ortak kullanılacak şekerliklerin masa veya desklerde bulunması söz konusu olmayacak. Misafire kaç şeker istediği sorulup istenen adet personel tarafından servis edilecek.
    • Her mesai başlangıcında mutfak chefi ve sous chefler tarafından tüm mutfak ve stewarding
    personeline toplantı yapılıp Covid-19 hakkında genel bilgi verilip büfe ve mutfak içerisinde nasıl
    çalışılacağı, uyulacak kurallar ve önemi anlatılacak ve tek kullanımlık koruyucu malzemeleri (bone, siperlik, maske, eldiven) takmaları sağlanacaktır)
    • Tüm mutfak bölümlerinde üretim sonrası gece vardiyasında detay temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri yapılmaktadır.
    • Bar deskleri ve tezgahlar, yüzey dezenfektanı ile sürekli silinecektir.
    • Tüm ünitelerde, tek kullanımlık bezler(tercihen havlu peçete) kullanılacaktır.
    • Bar tabureleri sosyal mesafe kuralına göre azaltılacaktır.
    • Tüm buz makinaları gün bitimi boşaltılarak dezenfekte edilir.
    HAVUZ VE PLAJ
    • Misafirler havuza girmeden önce duş almaları konusunda uyarılır ve teşvik edilir. Uyarı panoları yapılarak misafirler yönlendirilir.
    • Havuz ve plaj şezlongları sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip, her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Sahil ve havuz çevresinde bulunan WC’ler düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve kayıt altında tutulacaktır.
    • Havuzların, kimyasal ve mikrobiyolojik su analizleri akredite laboratuvarlar tarafından periyodik olarak yapılmaktadır. Analiz sonuçları siz değerli misafirlerimiz ile her havuz başında bulunan panolara asılarak paylaşılmaktadır.
    • Havuz temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Havuzlarının Tabi Olacağı Sağlık Esasları ve Şartları Hakkında Yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.
    HAMAM ve SPOR ALANLARIMIZ
    • Hamam ve sauna kullanım kapasiteleri revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet vermektedir. Sauna ve hamam gibi alanların, misafir tarafından kullanım süresi maksimum 30 dakika ile sınırlandırılarak her kullanımdan sonra alanın temizlenmesi ve ULV cihazıyla dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır
    • Misafir havlu, bornoz ve peştamalları her kullanım sonrası çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye gönderilmektedir. Ürünler 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Masaj yatakları her terapi sonrasında dezenfektan solüsyonlar ile temizlenmekte ve belirlenen
    sürede havalandırıldıktan sonra tekrar hizmete sunulmaktadır.
    • Fitness center kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilmektedir.
    • Tüm misafirlerimizin Fitness Kullanım Kurallarına uymaları önemle rica edilmektedir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi yapılmaktadır.
    MAL KABUL
    • Depo girişine hijyen ünitesi konulacaktır.
    • Ziyaretçi talimatı uygun şekilde,gerekli önlemleri aldıktan sonra mal kabul aşamasına geçilecektir.
    • Tüm tedarikçilere girişte ateş ölçümü yapılacaktır.
    • Mal Kabul alanında, sosyal mesafe alanı yaratılacaktır
    • Alınan önlemler ve uyulması gereken kuralları, büyük görsel baskı olarak herkesin görebileceği alana asılacaktır.
    • Günlük, Haftalık ve Aylık temizlik ve dezenfeskiyon planları eksiksiz gerçekleştirilecektir.
    TEKNİK SERVİS
    •Tabak, çatal, bardak yıkama üniteleri dışına UV cihazı koyarak tam sterilizasyon sağlanacaktır.
    •Tüm check out odaların klimaları dezenfekte edilecektir.
    •Havuzumuzun günlük minimum 4 kez ölçüm yapılır , bu ölçümler misafirlerin görebildiği alanlara yazılır, havuzumuzun ters yıkamaları günlük yapılır.
    • Tüm havuzlar haftada bir şok klorlanır. Temizlik ve dezenfeksiyonun yeterliliğini doğrulamak üzere 15 günde bir akredite laboratuvarlarda havuz suyunun analizi yaptırılır ve misafir panolarına bu değerler asılır.
    •Özellikle misafir odası arızalarında, yiyecek içek depo, hazırlık ve sunum alanlarındaki arıza ve
    kontrollerde maske ve eldiven kullanılacaktır.
    Bodrum'un en keyifli bölgelerinden biri olan Gümbet'te denize sıfır konumda bulunan tesis misafirlerine unutamayacakları tatil imkanı sunmaktadır. Gece kulüplerinden tarihi mekanlarına, dalış okullarından doğa gezilerine dilediğiniz tüm olanaklara yakınlığıyla hayal ettiğinizden fazlasını sunmaktadır.

    176 misafir odası ile her şey dahil konseptte hizmet veren bu mekanda konforlu tatilinize birbirinden lezzetli yemekler eşlik etmektedir.

    Palmiyelerin süslediği sahilde güneşe ve denize doyacak, keyifli açık havuzlarında yaz sıcaklarında serinleme imkanı bulabileceksiniz. Bodrum'da hayal ettiğiniz tatili en ince ayrıntısına kadar tasarlamış olan The Magnific Hotel'de eğlenceye doyacağınız bir tatil sizi bekliyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Bilardo
    • Bisiklet
    • Havlu Hizmeti
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Soft Animasyon
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Araç Kiralama
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Doktor
    • İthal İçecekler
    • Kasa
    • Market
    • Masaj
    • Nargile
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Türk Kahvesi

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Yetişkin Oteli

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    DEZENFEKSİYON İŞLEMLERİMİZ
    Otelimiz bünyesinde oluşturduğumuz eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz otelimizde bölgelerin ve
    yüzeylerin özelliklerine göre dezenfektan kimyasalları ve ULV cihazları ile düzenli olarak
    dezenfeksiyon işlemleri uygulamaktadır.
    Misafir Odaları, Restoran, Barlar, Lobby gibi tüm misafir genel kullanım alanları eğitimli dezenfeksiyon ekiplerimiz tarafından 24 saat boyunca ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazları ile Sağlık Bakanlığı onaylı Corona virüse karşı etkili dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Ayrıca mutfak alanları, depolar, ofisler ve personel genel kullanım alanları da rutin olarak aynı şekilde aynı ekip tarafından dezenfekte edilmektedir. Uzman personelimiz tarafından temizlik ve dezenfeskiyon işlemleri her gün doğrulanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    GENEL ALANLARDA UYGULANAN HİJYEN VE TEMİZLİK İŞLEMLERİMİZ
    •Otelimiz tüm misafir genel kullanım alanlarında kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası kabul gören markalar ile çalışmaktadır. Doğru kimyasalların ve uygun dozajların kullanımları ile ilgili tüm temizlik personelimiz işbirliği yaptığımız firmalardan ve departman yöneticilerinden periyodik olarak eğitim almakta ve takip edilmektedir.
    • Tüm misafir genel kullanım alanlarında yeterli sayıda el dezenfektan üniteleri bulunmakta ve
    düzenli kontrolleri yapılmaktadır.
    • Otelimizin tüm giriş noktaları ile otelimizdeki ana restoran ve pastane girişlerinde hijyen paspasları bulunmaktadır.
    • Misafir genel kullanım alanlarında; tuvalet ve lavabolar, sürekli temas olan yüzeyler, kapı kolları, merdiven tırabzanları, bataryalar, pisuvar ve klozetler lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak detaylı kontrol listeleri ile denetlenmektedir.
    • Misafir alanlarında bulunan masa, sandalye ve oturma grupları güvenli sosyal mesafe kuralına
    uyularak yerleştirilmiştir.
    • Tüm havuz ve plaj şezlongları güvenli sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip her kullanım
    sonrasında düzenli dezenfekte edilmektedir.
    • Genel mekan klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve sıklaştırılmış
    periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Duş kabinlerinin ve genel alan tuvaletlerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmış olarak yapılmaktadır.
    • Haşere ilaçlama ve kontrol işlemleri Sağlık Bakanlığı onaylı profesyonel firmalar tarafından
    yapılmaktadır.
    • Tüm bu yapılan temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri düzenli olarak kayıt altına alınmakta ve Uzman personelimiz tarafından denetlenmektedir.
    ÇALIŞANLARIMIZ İLE İLGİLİ HİJYEN ve ÖNLEM KURALLARIMIZ
    Değerli Misafirlerimiz
    Sizlerle doğrudan ya da dolaylı şekilde temas halinde olan tüm çalışanlarımıza, yaşanan
    pandemiden korunma yöntemleri ile ilgili detaylı eğitimleri vermekte ve sık aralıklarla hatırlatıcı
    eğitimlerle de bunların sürekliliğini sağlamaktayız.
    • Her personele işbaşı yapmadan önce sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    • Çalışanlarımızın işe giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörle yapılarak kayıt
    altına alınarak takibi sağlanmaktadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde el dezenfektan
    üniteleri mevcut olup, her personel ellerini sıklıkla dezenfekte etmektedir. Bununla birlikte düzenli aralıklarla ellerini kuralına göre yıkamaları hatırlatılmakta ve spot kontroller ile denetlenmektedir.
    • Personel lojmanlarımız 24 saat gözlem altında olup dışarıdan ziyaretçi, arkadaş, akraba vb.
    kabul edilmemektedir.
    • İlgili tüm çalışanlarımız M.E.B. onaylı hijyen eğitim sertifikasına sahiptir. . T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden tüm çalışanlarımız genel kişisel hijyen  eğitimi alarak ve sertifikalandırılmıştır.
    GİRİŞ ve ÇIKIŞ İŞLEMLERİMİZ
    • Giriş işlemleri sırasında misafirlerimize, Covid-19’a karşı almış olduğumuz önlemlerimiz ve
    uyulması gereken kurallar otel info kanalımızda yayınlanmaktadır.
    • Hijyen sebeplerinden dolayı otellerimizde Vale Servisi yapılmamaktadır. Dileyen misafirlerimize ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazıyla araç içi dezenfeksiyon hizmeti sunulmaktadır.
    • Misafir bagajları ve kişisel eşyaları bellboylar tarafından ULV püskürtme sistemi ile dezenfekte
    edilerek misafir odalarına güvenle taşınmaktadır. Dezenfeksiyon işlemi nedeni ile bagajlarınızın
    odanıza gelmesi biraz süre alabilir, anlayış göstermenizi rica ediyoruz.
    • Misafirlere ve gelen ziyaretçilere, temassız termal sensörlü ateş ölçerlerle vücut sıcaklığı
    kontrolleri gerçekleştirilmektedir.
    • Pandemi semptomu gösteren kişiler işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu
    doktor raporu, otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Kişisel sağlığınız ve
    toplum sağlığı için ilgili yönlendirmelere uymanızı önemle rica ederiz.
    • Misafirlere verilen kapı ve havlu kartları hijyen işlemine tabi tutup 24 saat bekletildikten sonra
    tekrar kullanılacaktır.
    • Misafirlere, giriş işlemleri sırasında son 14 günlük seyahat hareketleri ile ilgili anket
    yapılmaktadır.
    • Gelen misafirlere misafir bilgi formu doldurtularak son günlerde ziyaret ettikleri ülkeler ve
    ülkemizde kendileriyle irtibata geçilecek adres ve telefon numarası paylaşmaları,Covid-19 sürecinde gerekirse kişisel bilgilerinin yetkili kurumlarla paylaşılacağına dair ‘KVKK gereği açık rızası’nın alınması sağlanacaktır.
    • Konaklama ve ekstra ödemelerinin, kredi kartı ve banka kartlarının temassız özelliği kullanılarak yapılması tercih edilmektedir.
    • İçinde bulunduğumuz dönemde oda temizlik ve dezenfeksiyon süreleri uzun zaman aldığından
    otelimizde uygulanan giriş saati 15:00, çıkış saati 11:00’dır.
    • Enfekte atıkların yönetmelikler doğrultusunda toplanabilmesi için resepsiyon bölgesinde
    ‘Enfekte Atık Kutuları ‘ bulundurulacaktır
    • Resepsiyon deski, zemin, masa ve sandalyeler belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.
    Dezenfaktanlı sıvı deskte hazır bulunacaktır.
    • Klavye , Mouse ,telefon , yazarkasa poslar ve yazıcılar düzenli olarak dezenfekte edilecektir.
    MİSAFİR ODALARIMIZ
    • Misafir kontağındaki tüm personel maske ve eldiven kullanılacaktır. Oda temizliğini yapacak
    kişi eldiven giyecek ve temizliği eldivenli olarak yapacak. Bir sonraki oda temizliğinden önce yeni eldiven giyecektir.
    • Misafir odalarımız konaklamanız süresince günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çıkış yapılan odalar gerekli temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ardından belirli bir süre
    havalandırıldıktan sonra misafir kullanımına sunulmaktadır.
    • Misafir odaları klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik
    bakım-onarımdan geçmektedir.
    • Misafir odalarında sürekli temas olan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tuvalet ve lavabolar,
    klima kontrol panelleri, aydınlatma butonları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, su ısıtıcıları ve minibarlar, lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Tüm havlu ve tekstil ürünleri standartlar dahilinde değiştirilmektedir. Ürünler katlanarak,
    çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye ulaştırılmaktadır.
    • Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Misafir odalarında çay-kahve ikram tepsilerine porselen kupa ve cam bardak yerine kullan-at
    bardak bırakılmaktadır.
    • Hastalık şüphesi yaşayan misafirlerin odaları, temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında Hastalık Yönetim Talimatı’na uygun olarak kullanıma sunulmaktadır.
    • İşyeri hekimimizin raporu ile hastalık riski taşıyan misafirlerimiz için revire yakın özel izolasyon odaları ayrılmıştır. Bu odalar, misafirlerimizin hastaneye transferlerine kadar geçecek olan süre içerisinde rahatlarını sağlamak amaçlıdır.
    • Tüm misafir odalarımızın, minibar dolumları dezenfekte edilmiş ürünler ile gerçekleştirilmekte
    ve kat şeflerimiz tarafından da kontrolleri yapılmaktadır.
    • Odalarımız her misafir çıkışında temizlik yapıldıktan sonra özel eğitimli dezenfeksiyon ekibimiz
    tarafından ULV cihazı ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki misafirimiz için
    hazırlanmaktadır.
    YİYECEK VE İÇECEK BİRİMLERİ
    Değerli Misafirlerimiz,
    Tüm alanlarda sosyal mesafe uyarılarına uymanızı ve her alanda kişisel sağlığınız ve toplum
    sağlığı için sosyal mesafeyi (min. 1,5 m.) korumanızı önemle rica ederiz. Otelimiz belirli bir süre için tam kapasite çalışmayacağından yiyecek ve içecek ünitelerimizde güvenli sosyal mesafe korunarak hizmet verilmesi hedeflenmiştir. Tüm üretimler eğitimli, uzman şeflerimiz tarafından hijyenik ortamlarda ve kaliteli ürünler ile yapılmaktadır. T.C. Orman ve Tarım Bakanlığı 5996 Sayılı Kanun kapsamında gıda girdi kabul, hazırlık, işleme ve servis-sunum proses basamaklarına istinaden uygulanması gereken gıda güvenliği gereklilikleri uzman personelimiz tarafından takip edilmektedir.
    Tüm ürünler kontrol amaçlı rutin olarak akredite laboratuvarlara analize gönderilmektedir.
    • Tüm Büfelerimizin etrafı cam ile kapatılmış olup tüm yiyecek servisi personelimiz tarafından
    yapılacaktır.
    • Yiyecek ve içecek departmanında görevli tüm personel maske ile hizmet vermektedir ve düzenli aralıklarla ellerini dezenfekte ederek kullandıkları eldivenleri değiştirmektedir.
    •Masa, sandalye ve tabureler her kullanım sonrasında personelimiz tarafından dezenfekte
    edilmektedir. Dezenfekte edilen masaları kullanmanızı önemle rica ediyoruz.
    • Restoran girişinde el dezenfekte istasyonu ve hijyen paspasları bulunmaktadır. Restoranın
    kapalı bölümünde 2 adet ozonlama cihazı uygun şekilde çalışarak havanın sterilizasyonu
    sağlanacaktır.
    • Tüm tabak, çatal, kaşık, bardaklar yüksek sıcaklıklarda (85 c ve üstü) yıkanarak; ayrıca UV
    dolapları ile dezenfekte edilir. Restoran masalarında bıçak, çatal, kaşık tek kullanımlık kılıflar içinde olacaktır; tuz, karabiber vb. ürünler servis personelimiz tarafından sunulacaktır.
    • Masa üzerinde herhangi bir setup olmayacaktır. Masa üstü servis takımları , menajlar ve
    misafir geldikten sonra masaya atılacaktır.
    • Fişek şekerlerin kullanımına devam edilip, ortak kullanılacak şekerliklerin masa veya desklerde bulunması söz konusu olmayacak. Misafire kaç şeker istediği sorulup istenen adet personel tarafından servis edilecek.
    • Her mesai başlangıcında mutfak chefi ve sous chefler tarafından tüm mutfak ve stewarding
    personeline toplantı yapılıp Covid-19 hakkında genel bilgi verilip büfe ve mutfak içerisinde nasıl
    çalışılacağı, uyulacak kurallar ve önemi anlatılacak ve tek kullanımlık koruyucu malzemeleri (bone, siperlik, maske, eldiven) takmaları sağlanacaktır)
    • Tüm mutfak bölümlerinde üretim sonrası gece vardiyasında detay temizlik ve dezenfeksiyon
    işlemleri yapılmaktadır.
    • Bar deskleri ve tezgahlar, yüzey dezenfektanı ile sürekli silinecektir.
    • Tüm ünitelerde, tek kullanımlık bezler(tercihen havlu peçete) kullanılacaktır.
    • Bar tabureleri sosyal mesafe kuralına göre azaltılacaktır.
    • Tüm buz makinaları gün bitimi boşaltılarak dezenfekte edilir.
    HAVUZ VE PLAJ
    • Misafirler havuza girmeden önce duş almaları konusunda uyarılır ve teşvik edilir. Uyarı panoları yapılarak misafirler yönlendirilir.
    • Havuz ve plaj şezlongları sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip, her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Sahil ve havuz çevresinde bulunan WC’ler düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve kayıt altında tutulacaktır.
    • Havuzların, kimyasal ve mikrobiyolojik su analizleri akredite laboratuvarlar tarafından periyodik olarak yapılmaktadır. Analiz sonuçları siz değerli misafirlerimiz ile her havuz başında bulunan panolara asılarak paylaşılmaktadır.
    • Havuz temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Havuzlarının Tabi Olacağı Sağlık Esasları ve Şartları Hakkında Yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.
    HAMAM ve SPOR ALANLARIMIZ
    • Hamam ve sauna kullanım kapasiteleri revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet vermektedir. Sauna ve hamam gibi alanların, misafir tarafından kullanım süresi maksimum 30 dakika ile sınırlandırılarak her kullanımdan sonra alanın temizlenmesi ve ULV cihazıyla dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır
    • Misafir havlu, bornoz ve peştamalları her kullanım sonrası çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye gönderilmektedir. Ürünler 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Masaj yatakları her terapi sonrasında dezenfektan solüsyonlar ile temizlenmekte ve belirlenen
    sürede havalandırıldıktan sonra tekrar hizmete sunulmaktadır.
    • Fitness center kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilmektedir.
    • Tüm misafirlerimizin Fitness Kullanım Kurallarına uymaları önemle rica edilmektedir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi yapılmaktadır.
    MAL KABUL
    • Depo girişine hijyen ünitesi konulacaktır.
    • Ziyaretçi talimatı uygun şekilde,gerekli önlemleri aldıktan sonra mal kabul aşamasına geçilecektir.
    • Tüm tedarikçilere girişte ateş ölçümü yapılacaktır.
    • Mal Kabul alanında, sosyal mesafe alanı yaratılacaktır
    • Alınan önlemler ve uyulması gereken kuralları, büyük görsel baskı olarak herkesin görebileceği alana asılacaktır.
    • Günlük, Haftalık ve Aylık temizlik ve dezenfeskiyon planları eksiksiz gerçekleştirilecektir.
    TEKNİK SERVİS
    •Tabak, çatal, bardak yıkama üniteleri dışına UV cihazı koyarak tam sterilizasyon sağlanacaktır.
    •Tüm check out odaların klimaları dezenfekte edilecektir.
    •Havuzumuzun günlük minimum 4 kez ölçüm yapılır , bu ölçümler misafirlerin görebildiği alanlara yazılır, havuzumuzun ters yıkamaları günlük yapılır.
    • Tüm havuzlar haftada bir şok klorlanır. Temizlik ve dezenfeksiyonun yeterliliğini doğrulamak üzere 15 günde bir akredite laboratuvarlarda havuz suyunun analizi yaptırılır ve misafir panolarına bu değerler asılır.
    •Özellikle misafir odası arızalarında, yiyecek içek depo, hazırlık ve sunum alanlarındaki arıza ve
    kontrollerde maske ve eldiven kullanılacaktır.