Paloma Foresta

Antalya, Kemer, Beldibi |
Luxury Ultra Her Şey Dahil

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda Kara Manzara (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Yandan Deniz Manzara (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite Kara Manzara (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite Deniz Manzara (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Garden Family (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Suite (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Villa Oda (Min.5 Gece)

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Kara Manzara

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Standart Oda Yandan Deniz Manzara

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite Kara Manzara

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Junior Suite Deniz Manzara

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Garden Family

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Family Suite

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Villa Oda

Luxury Ultra Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Beldibi mevkiindeki tesis; Kemer merkeze 18 km, Antalya şehir merkezine 29 km ve Antalya Havalimanı'na 40 km mesafede konumlanıyor.
Ana restoranda açık büfe sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeği (mevsimsel organik ürün sunumlarıyla) ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı alkollü içecekler 24 saat açık barda ücretsiz. Geç kahvaltı. Kahvaltıda taze sıkılmış portakal suyu. Ana restoranda öğle ve akşam yemeği sırasında ücretsiz dondurma servisi. Snack servisi, gece snack servisi. Pastane: kahve, çay, taze pasta ve kurabiyeler.

Uluslararası, Ege/Balık, Osmanlı/Kebap a la carte restoranlar, 24 saat öncesinden rezervasyonlu ve ücretsiz. Uzak Doğu ve Steakhouse a la carte restoranlar, 24 saat öncesinden rezervasyonlu ve ücretli. Ücretsiz a la carte restoranlar konaklama boyunca bir kez ve rezervasyonlu. A la carte restoranların hizmet verdiği günler değişiklik gösterebilir. 24 saat ücretli oda servisi. Plaj ve havuz servisi: Plaj ve havuz çevresinde snack yiyecek ve serinletici içecek servisi (belirli zamanlarda). Lezzet festivalleri / özel gün etkinlikleri.

Girişte hoş geldiniz kokteyli. Bar ve restoranlarda organik şarap servisi. 7 Bar: Piano Bar, Havuz Bar, Sunset Beach Bar, Villa Bar, Özel Foresta Lounge, Irish Pub (01.11-31.03). Minibar her gün su, meşrubat ve bira ile yenilenir. Tüm odalarda su ısıtıcısı, kahve ve çay servisi. Geleneksel Türk kahvesi servisi.


''Çocuklara Özel Şef''

Çocuklar, Paloma Otelleri’nin en değerli misafirleri… "Çocuklara Özel Şef" ile tüm resort otellerde sadece küçük misafirlere özel, daha besleyici, taze ve eğlenceli sunumlar bulunuyor. A la carte restoranlarda çocuk menüsü yer alıyor. Tesis, çocuklara özel istek ve diyet menü talepleri için memnuniyetle hizmet veriyor.

Tesise giriş yapan misafirlerle birebir görüşen mutfak şefi, yiyecek içecek müdürü ve misafir ilişkileri, misafirlerin taleplerini yazılı olarak alıyor. Bunun sonucunda da misafirlerin belirttiği restoranda ve saatte kendilerine servis ediliyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Steakhouse A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Uluslararası A la carte Restoran

  • Ege/ Balık A la Carte Restoran

  • Türk/Kebap A la Carte Restoran

  • Uzakdoğu A la Carte Restoran (Ücretli)
  • Denize sıfır konumdaki tesisin plaj ve havuzunda; şezlong, gölgelik ve plaj havlusu ücretsiz.
    Mini kulüp, 4-12 yaş arasındaki çocuklar için 10.00-22.00 arası (uzatılan saat aralığı ile) hizmet veriyor.

    Teenage Club: 12-16 yaş arası gençler için Facebook ve Twitter köşesi, X-box, DJ dersleri ile disko, lounge ve oyun odası, 01.04-31.10 tarihleri arası hizmet veriyor.

    Tesiste minik misafirler için; havuz oyunları, çocuk animasyonu, oyun alanı ve mini disko bulunuyor.
  • Odaya şarap eşliğinde mevsime özel meyve tabağı

  • Bir üst kategori odaya upgrade imkanı (müsaitlik doğrultusunda)

  • Erken giriş ve geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)

  • İlk gün misafirlere özel odaya kahvaltı

  • Wellness aktivitelerinde %10 indirim

  • A la carte restoranlarda öncelikli rezervasyon imkanı

  • Odaya özel balayı süslemesi
  • Villalar & Executive Süitleri: Girişte taze meyve, organik şarap, turn down hizmeti, bornoz ve terlik, 24 saat oda servisi (alkollü içecekler hariç), a la carte restoranlarda rezervasyon önceliği, saat 17.00'de günlük kurabiye ve çay servisi sunuluyor. Villa misafirleri için özel villa havuzu ve bar bulunuyor.

    Junior & Aile Süitleri: Girişte taze meyve, organik şarap, turn down servisi, bornoz ve terlik sunuluyor.

    Aile Konfor Paketi: Bahçe aile odası ve aile süitlerinde ücretsiz isteğe bağlı mevcut set-­up’lar kullanılıyor.

    Bebek & Çocuk Paketi (0-4): Biberon ısıtıcısı, bebek küveti, bebek yatağı, bebek telefonu, biberon sterilize makinesi ve bebek arabası rezervasyon aşamasında bildirilmek kaydı ile müsaitlik durumunda temin ediliyor.

    Paloma Hediye Çantası: Oyuncak, boyama kitabı ve kalemleri ile aktivite çantası.

    Sahilde Özel Cabanalar: 10.00-18.00 saatleri arasında, özel servis ile ücretli olarak şampanya, taze portakal suyu, taze meyveler, pasta ve kurabiyeler, alkollü ve alkolsüz içecekler cabana menüden servis ediliyor.
    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 30 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.

    • Dezenfektan ve kağıt havlu dispenserlerini el teması olmadan kullanabilirsiniz.

    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.

    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.

    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.

    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.

    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen tepsisi oluşturulmuştur. Havlu kartlarının kutuya bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.

    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundaylarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.

    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.



    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;

    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.

    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.

    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.

    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.



    Resepsiyonda Alınan Önlemler;

    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.

    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.

    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.

    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.

    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.

    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.

    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon kutusuna bırakmaları rica edilir.

    • Odalarımızı teslim etmeden once sizin icin son defa havalandırıyor ve dezenfekte ediyoruz.

    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.

    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.

    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.

    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.

    • Misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.



    Misafir İlişkileri Uygulamaları;

    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.

    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.

    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.

    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.

    • Kişibaşı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.

    • Boşalan odalarımıza detay temizliği, dezenfeksiyon ve ULV ile hipokloroz uygulaması yapılır. Bu sure
    icerisinde iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak
    misafire teslim edilir.

    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.

    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;

    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.

    · Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasitelerimiz belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği büfe olarak hizmet vermektedir.

    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.

    • Barlarımızda misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde yapılmıştır. Sosyal mesafe
    kuralları gereği bar deskinde bulunan oturma alanları iptal edilmiştir. Siparişler bar calışanları tarafından
    alınarak servis edilecektir.

    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.

    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.

    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.

    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.

    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.

    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.

    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.

    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.

    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.

    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.

    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.

    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.

    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.

    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.

    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.

    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.

    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.

    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.

    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.

    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.

    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.

    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.

    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.

    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.

    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.



    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.

    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.

    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.

    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.



    Polly Kids & Teenager Club

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.

    • Aktivite saatleri 10.00-12.00, 15.00-17.00 ve 20.30-22.30 olarak planlanmıştır.

    • Mini Club’da ateş ölçer bulunmaktadır ve çocuklar ateş kontrolü sonrası Mini Club’a kabul edilmektedir.

    • Mini Club ve Teenage Club girişlerine, çocuklar için alınan tüm önlemlerle ilgili bilgilendirme afişleri ve aktivite programları asılmıştır.

    • Mini Club ve Teenage Club rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • Mini Club genel alanların / oyuncakların temizlik ve dezenfeksiyonu her aktivite öncesi ve sonrası yapılmaktadır.

    • Bahçe alanında bulunan top havuzları kullanıma kapatılmıştır.

    • Havuzlarda yapılan aktiviteler tamamen iptal edilmiştir.



    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;

    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.

    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.

    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.

    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.

    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.

    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.

    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.

    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.

    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.



    SPA Alanında Alınan Önlemler;

    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.

    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.

    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.

    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.

    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.

    Fitness Alanında Alınan Önlemler;

    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.

    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.

    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.

    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.

    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.

    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.

    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.



    Teknik Hizmetler;

    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.

    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.

    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.

    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.

    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.

    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.

    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.

    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.



    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;

    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.

    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.



    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;

    •Misafirde ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktoru ile görüşmeleri rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız ilk görüşme, ilk muayene için ücret talep edilmemesi sağlanıyor.

    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.

    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.

    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.

    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.

    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.

    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.

    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.

    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.

    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.

    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.

    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.

    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima g zlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.



    Kedi Evi;

    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini,

    ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.



    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;

    • Eğer siz veya yakınlarınızdan birinde hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odanızdan çıkmayınız ve lütfen bizimle iletişime geçiniz ve uyarıları dikkate alınız.
    • Her türlü hastalığın erken müdahale edildiğinde daha çabuk atlatılacağını unutmayınız.

    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktorumuz ile yapacağınız ilk görüşme ve ilk muayene için misafirlerimizden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesini sağlıyoruz.
    • İkametgah adresi Türkiye sınırları dışında olan misafirlerimiz için, ülkemiz sınırlarına girişinden sonra veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulup, sağlık kuruluşunca hastanede tedavisinin gerekmediğinin belirlenmesi durumu ve talebiniz halinde, konaklama sözleşmenizde belirtilen süre ve koşullarda tesiste konaklamanız sağlanır.
    • Kalış tarihinizin sonunda konakladığınız tesisten çıkış yapmanız veya konaklama sözleşmeninizin süresinin sona ermesi, ancak COVID-19 teşhisi nedeniyle ülkeden çıkış yapamadığınız durumlarda ise, talebiniz halinde, aynı tesiste tur operatörü ya da acentenizin o dönem için geçerli fiyatı uygulanır.
    • Aynı aileden olan veya birlikte aynı odada konaklayan kişiler dahil, konaklama süresince, siz ve yakınlarınıza, izolasyon odalarında kalacağınıza ve odanızın dışına çıkamayacağınıza dair imza karşılığı yazılı bilgilendirme yapılır.
    • Tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görürseniz kontrol edebilmemiz için lütfen bize haber veriniz.
    Genel Uyarılar

    Paloma Foresta odalarına giriş, saat 14.00'ten itibaren başlamakta olup odalardan çıkış saati ise en geç öğle 12.00'dir.

    Tesislerin Ultra Her Şey Dahil konaklamaları, giriş günü öğle yemeği ile başlayıp, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeği içerir ve çıkış günü kahvaltı ile son bulur.

    Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekmektedir.
    Tesisin 346 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Bar
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Dart
    • Disko
    • Fitness Center
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Mini Golf
    • Otopark
    • Oyun salonu
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Su Jimnastiği
    • Su Kaydırakları
    • Tenis Kortu

    Ücretli Aktiviteler

    • Catamaran (Lisans şartı ile)
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Rüzgar Sörfü
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Tenis Dersleri
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Bebek Dostu Otel
    • Wifi
    • Tekerlekli Sandalyeye Uygun
    • İleri Yaş
    • Genç Dostu
    • Kum Çakıl Plaj
    • Mavi Bayraklı

    Erken rezervasyon ile birlikte geçerlidir. Diğer indirimler ile birlikte kullanılamaz.

    Katılım Tarih Aralığı 08.01.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2021 - 31.10.2021

  • Yapıkredi World ve İşbankası Maximum kartlar ile yapacağınız ödemelerde %5 ek indirim ve 6 taksit uygulanır.
  • Ödeme sayfasında kart numarası girildiğinde ekstra indirim ve taksit seçeneği yansıtılmaktadır.
  • Kampanyada değişiklik yapma hakkı Touristica'ya aittir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.06.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.06.2021 - 31.10.2021

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.08.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021

  • Antalya Havalimanı otel transferleriniz ücretsiz olarak gerçekleştirilmektedir.<\li>
  • Minimum 5 gece ve üzeri konaklamalarda geçerlidir.<\li>
  • Yeni tarihli kayıtlar için geçerlidir.<\li>
  • Ekstra indirim kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.<\li>

    Katılım Tarih Aralığı 18.07.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 18.07.2021 - 31.10.2021
  • Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Genel alan tuvaletleri, görevli çalışanlar tarafından 30 dakikada bir temizlenip dezenfekte edilir.

    • Dezenfektan ve kağıt havlu dispenserlerini el teması olmadan kullanabilirsiniz.

    • Tüm genel alanlardaki kapı kolları, tutamaçlar aydınlatma anahtarları sürekli dezenfekte edilir.

    • Asansör yüzeyleri, korkuluklar yarım saatte bir dezenfekte edilir.

    • Dezenfeksiyon ekibi sürekli gezerek dezenfeksiyon ve arkasından UV sterilizasyon yapmaktadır.

    • Asansörlerde aynı aileden değilse bir kişiden fazla binilmemesi ile ilgili uyarı yazısı bulunur. Misafirlerden uyarı yazılarına uyulması, çok gerekli değilse asansör yerine merdiven kullanılması rica olunur.

    • Havlu deskinde havlu kartları için hijyen tepsisi oluşturulmuştur. Havlu kartlarının kutuya bırakılması rica olunur. Teslim alınan kartlara sürekli olarak dezenfekte işlemi uygulanmaktadır.

    • Misafirlerden yüzeylere mümkün olduğunca dokunmamaya dikkat etmeleri, eğer dokunmak zorundaylarsa öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir.

    • Misafirlerden tüm genel alanlarda sosyal mesafe kuralları ve uyarılarına başta kendi sağlıkları için uymaları rica edilir.



    Giriş ve Güvenlik Alanlarına Alınan Önlemler;

    • Tesiste günübirlik misafir ve ziyaretçi kabulü belli bir süre için askıya alınmıştır.

    • Güvenlik kapılarında misafir ve personellerin ateş ölçümleri yapılmaktadır. Riskli bir durum tespit edilirse hastaneye yönlendirileceklerdir ve tesis içerisine alınmayacaklardır.

    • Misafir ve personel transferleri sağlayıcılar araçlarından, her transfer öncesi ve sonrası temizlik ve dezenfeksiyon uygulama belgesi istenilmektedir.

    • Güvenlik personeli tesis girişlerinde ateş ölçümünü maske ve eldiven kullanarak gerçekleştirir.



    Resepsiyonda Alınan Önlemler;

    • Tesis misafirleri, online check-in işlemini tesisin mobil uygulaması üzerinden yapabilirler.

    • Tesiste resepsiyon çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.

    • Check-in işlemi öncesinde misafirlerin ateş ölçümü yapılır ve kayda alınır.

    • Check-in işlemi esnasında, tesisin Covid-19 ile ilgili almış olduğu önlemler, değişen konsept, tatil anlayışı ve misafirlerden beklenen uygulamalar hakkındaki bilgileri içeren dökümanı okuyup, onaylamaları rica edilir. Misafirlerin; verilen misafir bilgilerinin doğru olduğunu ve KVKK kurallarının onaylandığını belirten Misafir Beyan ve Taahhütnamesi formunu imzalanması gerekmektedir.

    • Giriş ve çıkış işlemleri için, desk boyunca, çalışan ve misafir arasında sosyal mesafenin korunması adına düzenleme yapılmıştır. Sosyal mesafeyi sağlamak için bekleme noktalarını gösteren işaretlere dikkat edilmelidir.

    • Bavullar dezenfekte edildikten sonra odalara gönderilecektir.

    • Oda ve havlu kartları alınırken ve verilirken dezenfekte edilmektedir. Çıkış esnasında kartların dezenfeksiyon kutusuna bırakmaları rica edilir.

    • Odalarımızı teslim etmeden once sizin icin son defa havalandırıyor ve dezenfekte ediyoruz.

    • Olası acil uygulamalar için her tesiste bağımsız bir blok ya da kat ayrılmıştır.

    • Resepsiyonda rutin temizlik işlemlerine ek olarak Covid-19 dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri uygulanmaktadır.

    • Tesiste temassız ödeme sistemi uygulamaya alınmıştır. Misafirlerin mümkün olduğunca temassız ödemeyi tercih etmeleri önerilir.

    • Buggy ve transfer araçları her transferden önce ve sonra havalandırılmakta ve başta el teması olan alanlar olmak üzere araç dezenfeksiyonu sağlanmakta, yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.

    • Misafirlerin tesislere kendi maskelerini getirmeleri rica olunur. Maskesini getirmemiş ya da yeni maskeye ihtiyacı olan misafirler, ön bürodan temin edebilirler.



    Misafir İlişkileri Uygulamaları;

    • Kendini iyi hissetmeyen ve Covid-19 ile ilgili belirtiler gösteren misafirlerin, odalarından ayrılmadan misafir ilişkileri departmanını aramalarını ve tesis doktorunu odalarında beklemeleri rica edilmektedir.

    • Tüm misafir ilişkileri çalışanları maske ya da siperlikli maske takarak çalışmaktadır.

    • Misafir ve çalışanların sağlığı için selamlama olarak el sıkma hareketi yerine mimik ve jestler ile misafirler karşılanıyor.

    • Misafir ilişkileri departmanı 7/24 hizmet vermektedir.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Misafir odalarında rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon (nano gümüş teknolojisi ile) ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • Oda içine koyulan bardaklar geri dönüştürülebilir kullan-at malzemeden üretilmiştir.

    • Kişibaşı 50 ml el dezenfektanı ya da dispanseri, odalara misafirlerin ellerini yıkadıktan sonra dezenfekte etmeleri için bırakılmıştır.

    • Boşalan odalarımıza detay temizliği, dezenfeksiyon ve ULV ile hipokloroz uygulaması yapılır. Bu sure
    icerisinde iyice havalandırılır, yeni misafir gireceği zaman tekrar dezenfeksiyon ve UV sterilizasyonu yapılarak
    misafire teslim edilir.

    • Odalarda bulunan tüm basılı evraklar, kırlent, yatak üstü şal gibi dekor malzemeleri Covid-19 hijyen kuralları kapsamında kaldırılmıştır. Tüm bilgilendirmeleri tesisin mobil uygulaması üzerinden takip edebilirsiniz.

    Yiyecek İçecek Alanında Uygulanan Önlemler;

    • Tüm a la carte yiyecek ve içecek menüleri, tesisin mobil uygulaması içerisinde bulunmaktadır. Misafirler rezervasyonlarını da buradan yapabilirler.

    · Ana restoranda sosyal mesafeler dikkate alınarak kapasitelerimiz belirlenmiştir. Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği büfe olarak hizmet vermektedir.

    • Tüm misafirler, yiyecek mekanlarına hostesler tarafından karşılanarak el dezenfekte işlemi yapıldıktan sonra içeri davet edilmektedir.

    • Barlarımızda misafirlerin oturma alanları sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde yapılmıştır. Sosyal mesafe
    kuralları gereği bar deskinde bulunan oturma alanları iptal edilmiştir. Siparişler bar calışanları tarafından
    alınarak servis edilecektir.

    • Bar rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam edecektir.

    • Tüm içecek self servis üniteleri kaldırılmıştır. Çalışanlar tüm siparişler için misafirlere yardımcı olacaktır.

    • Barlarda belirlenen sosyal mesafe kurallarına uyulması, yönlendirmelere dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Şeker ve tatlandırıcılar tek kullanımlık ambalajlar içerisindedir. Misafirlerin el temasını en aza indirmek için çalışanlarımız tarafından servis edilecektir.

    • Açık büfelerde el temasını ve büfeye teması azaltmak amacıyla çalışanlar tarafından maşa servisi yapılacaktır. Çalışanların yönlendirmelerine dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Personel, tüm servis boyunca koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük kullanmaktadır.

    • Gıda üretim aşamalarında HACCP standartlarına tam uyum sağlanmaktadır, gıda güvenliği uygulamaları detaylı olarak devam etmektedir.

    • Mutfak ve büfeler rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.

    • Mutfak giriş kapısı tek yerden planlama yapılarak hijyen koridoru oluşturulmuştur.

    • Mutfağa giren her malzeme mutlaka dezenfekte edilir.

    • Özellikle bağışıklık sistemini güçlendirici taze sebze ve meyvelerin sunumu artırılmıştır.

    • Kahvaltıda sosyal mesafe kurallarına göre, ürün hazırlık ve sunumları, şeffaf seperatörlü büfelerde şefler tarafından, misafirlerin isteklerine göre birebir servis yapılmaktadır.

    • Kahvaltıda ürünler anında pişirilir. Taze ve sıcak sunulur.

    • Kahvaltıda şarküteri, ekmek ürünleri kişiye özel dilimler halinde hazırlanır, vitrininde teşhir edilir. Servisi personel tarafından yapılır.

    • Kahvaltılık ürünler günlük olarak hazırlanır.

    • Dezenfekte edilebilir ekipmanlar ile sunulur.

    • Ürünler cam kaselerde ağzı kapalı olarak bulundurulur.

    • Zeytin büfesinin yanında zeytinyağı, zeytin ezmeleri ve baharatlar ile porsiyonluk tabaklarda misafirin isteğine göre hazırlanır ve servis edilir.

    • Kahvaltı büfesinde sunulan salata ve söğüş ürünleri misafirin talebine göre hazırlanır salata sosları, zeytinyağı, ekşiler, sirkeler ile servis edilir.

    • Et, tavuk, balık ve deniz ürünleri misafirlerin tercihine göre pişirilip birebir servis edilir.

    • Yöresel tencere yemekleri personel tarafından porsiyon olarak misafire birebir servis edilir.

    • Pastane ve meyve ürünleri misafirlerin isteğine göre porsiyonluk olarak hazırlanmış olarak servis edilir.

    • Beach konsepti dahilinde meyve servisleri aşağıdaki şekilde porsiyonluk olarak servis edilir.

    • Cabana yiyecek içecek servisleri konsept dahilinde devam etmektedir. Yiyecek servisleri porsiyonluk hijyenik paketlerde, içecekler de tek kullanımlık bardaklarda servis edilir. Rezervasyon ve sipariş işlemleri tesisin mobil uygulaması üzerinden verilebilmektedir.

    • Tesiste oda servisi hizmeti Covid-19 önlemleri kapsamında devam etmektedir.

    • Servis, koruyucu özellikte tek kullanımlık maske, eldiven, önlük ve gerektiğinde siperlikli maske ile yapılır.

    • Sipariş kapı önünde misafire temassız sunulur ve boşlar yine kapı önünden alınır.



    Eğlence ve Aktivite Alanlarında Alınan Önlemler;

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri, sadece dış mekanlarda, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.

    • Gerçekleştirilecek tüm aktiviteler için mobil uygulama üzerinden rezervasyon sistemi uygulanacak, katılanlar günlük olarak kayıt altına alınacaktır.

    • Tüm grup spor programları ve grup günlük aktiviteleri içeriğine göre kontrollü olarak, sosyal mesafe kurallarına göre uygulanmaktadır, mesafenin korunamadığı faaliyetler ise iptal edilmiştir.

    • Gösteriler ve canlı müzik aktiviteleri esnasında sosyal mesafe kurallarına göre belirlenen kapasite ve oturma düzenine uyulması rica edilmektedir.



    Polly Kids & Teenager Club

    • Gündüz aktiviteleri ve spor aktiviteleri sosyal mesafe ve hijyen kurallarına göre organize edilmiştir.

    • Aktivite saatleri 10.00-12.00, 15.00-17.00 ve 20.30-22.30 olarak planlanmıştır.

    • Mini Club’da ateş ölçer bulunmaktadır ve çocuklar ateş kontrolü sonrası Mini Club’a kabul edilmektedir.

    • Mini Club ve Teenage Club girişlerine, çocuklar için alınan tüm önlemlerle ilgili bilgilendirme afişleri ve aktivite programları asılmıştır.

    • Mini Club ve Teenage Club rutin temizlik işlemleri Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • Mini Club genel alanların / oyuncakların temizlik ve dezenfeksiyonu her aktivite öncesi ve sonrası yapılmaktadır.

    • Bahçe alanında bulunan top havuzları kullanıma kapatılmıştır.

    • Havuzlarda yapılan aktiviteler tamamen iptal edilmiştir.



    Havuzlar, Plajlar ve Su Parkları İçin Alınan Önlemler;

    • Yüzme havuzları Sağlık Bakanlığı’nın sürekli kontrol ve denetimi altındadır.

    • Havuz ölçümleri günde üç defa düzenli olarak yapılmakta ve kayıt altına alınmaktadır.

    • Havuz etrafındaki panolarda hem analiz sonuçları hem de kimyasal ölçümleri görülebilir.

    • Havuzları kullanmadan önce duş alınması rica edilmektedir.

    • Şezlonglar sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilmiştir.

    • Şezlonglar her misafir değişiminde yeniden dezenfekte edilmektedir.

    • Su sporları ekipmanları her kullanım sonrası dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.

    • Su parklarımızda sosyal mesafe kuralları çerçevesinde limitli v e kontrollü olarak uygulamalar devam edecektir.

    • Havuz ve su parklarının belirlenmiş kapasite ve sosyal mesafe kuralları ile ilgili tesis cankurtaranlarının talimatlarının takip edilmesi rica edilmektedir.



    SPA Alanında Alınan Önlemler;

    • SPA uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam etmektedir.

    • SPA alanlarının kullanımı tamamen rezervasyon sistemi ile olacaktır. Her rezervasyon arası yarım saat temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır.

    • SPA çalışanları maske ile çalışmaktadır, aynı şekilde misafirlerin de yüz yüze uygulamalarda maske takmaları önemlidir.

    • SPA çalışanları her uygulama öncesi kendi dezenfeksiyonunu yapmaktadır. Misafirlerin de uygulama öncesi duş almaları rica edilmektedir.

    • Hamam ve sauna alanlarında maksimum kullanıcı sayıları sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.

    • Sağlık Turizm Sertifikası çerçevesinde SPA kuralları ve uygulamaları değişiklik gösterebilmektedir.

    Fitness Alanında Alınan Önlemler;

    • Fitness uygulamaları Covid-19 kapsamında ek dezenfeksiyon ve sterilizasyon önlemleri ile devam eder.

    • Fitness alanları sürekli ozon dezenfeksiyon cihazı ile dezenfekte edilmektedir.

    • Ekipmanların dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında mutlaka yapılmaktadır.

    • Fitness girişinde maksimum kullanıcı sayısı sosyal mesafe kurallarına göre belirlenmiştir.

    • Fitness girişinde misafirlerin ellerini dezenfekte ettiğinden ve maskelerini taktıklarından emin olmaları istenmektedir.

    • Misafirlerin için açık hava fitness aktivite programları fitness girişinde asılıdır. Mümkün olduğunca dış alan aktivitelerini tercih edilmesi önerilir.

    • Açık hava fitness alanları için sosyal mesafeler işaretlenmiştir. Eğitmenlerin uyarılarına dikkat edilmesi rica edilmektedir.

    • Fitness kullanımı için rezervasyonlar, fitness sorumlusu tarafından alınır.



    Teknik Hizmetler;

    • Tesiste, tüm alanlarda taze hava sirkülasyonu sağlanır.

    • Klima santrallerinin dezenfeksiyonu yapılır, filtrelerin temizliği kontrol edilir ve kayıt altına alınması sağlanır.

    • Klima sıcaklıklarını 23˚C ile 26˚C arasında muhafaza edilir. Kullanım suyunun 50°C altına düşmemesi sağlanır.

    • Soğuk su klor seviyesi, 0,6 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.

    • Sıcak su klor seviyesi, 0.2 ppm - 1 ppm seviyesinde tutulur.

    • Açık havuz için 1 ppm ile 3 ppm seviyesinde tutulur.

    • Kapalı havuz icin 1 ppm ile 1,5 ppm seviyesinde tutulur.

    • PH: 7,2 - 7,8 seviyesinde tutulur.



    Mağazalar İçin Alınan Önlemler;

    • Tesis içerisinde bulunan dükkanların alınan önlemlere uyması zorunlu hale getirilmiştir.

    • Mağaza çalışanları maske kullanmakta, sosyal mesafeye dikkat etmekte, günlük temizlik ve dezenfeksiyonları sağlamaktadır.



    Sağlık Hizmeti Uygulamaları;

    •Misafirde ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktoru ile görüşmeleri rica edilmektedir. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktoru ile yapacağınız ilk görüşme, ilk muayene için ücret talep edilmemesi sağlanıyor.

    • Doktor ofisi sosyal mesafe kurallarına uygun çalışmaktadır.

    • Her hasta sonrası doktor ofisi dezenfekte edilmektedir.

    • Tesiste 7/24 doktor ve sağlık görevlisi sağlanmaktadır.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

    • Çalışanların sağlığı ve güvenliği tesisin önceliğidir. Covid-19 salgınının başladığı günden itibaren Dünya Sağlık Örgütü’nün çalışmaları takip edilerek eğitimler devam etmektedir. Ofis, genel alanlar ve oda temizliği ile ilgili Covid-19 kapsamında kullanılan temizlik maddelerinin içerik ve uygulama eğitimleri tamamlanmış olup düzenli olarak yenilenmektedir.

    • Dünya Sağlık Örgütü’nün onayladığı içerikler kapsamında çalışanlara, Covid-19’dan kendilerini nasıl koruyacakları, kişisel hijyen yöntemleri, bu dönemde beslenmenin önemi konusunda gereken bilgilendirmeler yapılmıştır.

    • Bu sayede hem çalışanlar hem de ailelerinin bilinçlenmesi sağlanmaktadır. Tüm çalışanlara eğitim verilerek bu bilgileri aileleri ile paylaşmaları sağlanmıştır.

    • Tüm çalışanların işe başlama işlemlerinde mutlaka sağlık raporu sonuçları incelenmektedir.

    • Tüm çalışanlara yeterli sayıda maske, eldiven, siperlikli maske ve üniforma sağlanmıştır.

    • Uzaktan eğitim gibi yöntemlerin uygulanamayacağı eğitimlerin ise sosyal mesafe ve hijyen kuralları göz önünde bulundurularak en az kişi ile yapılmaktadır.

    • Misafir alanlarında uygulanan sıkı temizlik ve dezenfeksiyon uygulamaları personel alanlarında da devam etmekte, ayrıca çalışanların sosyal mesafe kurallarına uygunluğu kontrol edilmektedir.

    • Personel alanlarında kişisel hijyen, Covid-19 ve sosyal mesafe afişleri yer almaktadır.

    • İnsan Kaynakları uygulamaları Covid-19 kapsamında ek önlemleri ile devam etmektedir.

    • Departman yöneticileri, çalışanların sağlık durumlarını daima g zlemler ve gerekli durumlarda İK ve işyeri hekimine yönlendirir.



    Kedi Evi;

    Tesis bahçelerinde yer alan kedi evleri özel olarak tasarlanmıştır. Kediler, veterinerler tarafından önerilen parazitlere ve hastalıklara karşı koruyucu kuru mamayla beslenmektedir. Ayrıca düzenli olarak veteriner kontrolünden geçmektedirler. Lütfen Covid-19’un insandan kedilere bulaşabileceğini,

    ancak kedilerden insana bulaşamayacağını unutmayın. Bu nedenle, sizden tesiste kedilere yiyecek verilmemesi rica edilmektedir. Tesis görevlileri kedileri günlük olarak beslemektedir.



    Tesiste Şüpheli veya Gerçek Vaka Olması Durumunda Alınacak Önlemler;

    • Eğer siz veya yakınlarınızdan birinde hastalık belirtileri görülüyorsa (öksürük, ateş, zatürre, nefes darlığı, kusma, ishal) odanızdan çıkmayınız ve lütfen bizimle iletişime geçiniz ve uyarıları dikkate alınız.
    • Her türlü hastalığın erken müdahale edildiğinde daha çabuk atlatılacağını unutmayınız.

    • Eğer siz ve yakınlarınızda yüksek ateş, öksürük ve solunum sıkıntıları olursa aksatmadan otel doktorumuzla görüşmenizi rica ederiz. Bu semptomlar ile ilgili olarak otel doktorumuz ile yapacağınız ilk görüşme ve ilk muayene için misafirlerimizden hiçbir şekilde ücret talep edilmemesini sağlıyoruz.
    • İkametgah adresi Türkiye sınırları dışında olan misafirlerimiz için, ülkemiz sınırlarına girişinden sonra veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulup, sağlık kuruluşunca hastanede tedavisinin gerekmediğinin belirlenmesi durumu ve talebiniz halinde, konaklama sözleşmenizde belirtilen süre ve koşullarda tesiste konaklamanız sağlanır.
    • Kalış tarihinizin sonunda konakladığınız tesisten çıkış yapmanız veya konaklama sözleşmeninizin süresinin sona ermesi, ancak COVID-19 teşhisi nedeniyle ülkeden çıkış yapamadığınız durumlarda ise, talebiniz halinde, aynı tesiste tur operatörü ya da acentenizin o dönem için geçerli fiyatı uygulanır.
    • Aynı aileden olan veya birlikte aynı odada konaklayan kişiler dahil, konaklama süresince, siz ve yakınlarınıza, izolasyon odalarında kalacağınıza ve odanızın dışına çıkamayacağınıza dair imza karşılığı yazılı bilgilendirme yapılır.
    • Tesis içerisinde şüpheli bir misafir veya çalışan görürseniz kontrol edebilmemiz için lütfen bize haber veriniz.
    Uçak İle Ulaşım

    Tatil planınızı yaparken, size özel ücretler ile sunduğumuz uçak ulaşım seferleriyle seyahatinizi daha hızlı ve konforlu planlayabilirsiniz.
    Detaylı bilgi için tatil danışmanımızdan bilgi alabilir, web sayfamızdan Pegasus Havayolları, Anadolu Jet ve Türk Hava Yolları'nın tarifeli seferleri ile birlikte otelinizi online olarak satın alabilirsiniz.


    İstanbul, Ankara ve İzmir'den Özel Ulaşım

    Koronavirüs Covid 19 sebebi ile uçak ve otobüs yolculuğunu tercih etmeyen misafirlerimize, periyodik bakımları ve  temizliği düzenli olarak yapılan özel araçlarımızla ulaşım imkanı sağlıyoruz.
    Siz değerli misafirlerimizi adresinizden alıp, tatilinizi geçireceğiniz otele özel transfer ile ulaştırıyoruz.