Calista Luxury Resort

Antalya, Belek, Taşlıburun |

Konum

Belek, Taşlıburun mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı'na 27 km, Antalya şehir merkezine 37 km, Belek merkeze 4 km ve mesafede ve denize sıfır konumdadır.
A'la Carte Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli ve yabancı, alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. Minibar her gün soft içecekler, bira, cips, çerez, gofret ve su ile dolduruluyor. Timo, Sakura, Turca, More, La Carne A la Carte Restoranları rezervasyonlu ve kuver ücretli. Elegance (VIP) Restoran rezervasyonlu ve sadece villa misafirlerine ücretsiz.

White & Black Bar,Blue Bar, Cool (Disko Bar),Brezza(İskele bar),The Jazz Bar,Derp Bar,The Beach Bar,Callos (Vitamin Bar)

A'LA CARTE RESTORANLAR
  • Elegance (VIP) A la Carte Restoran Fransız Mutfağı (Ücretli)

  • More A la Carte Restoran - Balık Restoranı (Ücretli)

  • Sakura A la Carte Restoran - Uzakdoğu Mutfağı (Ücretli)

  • La Carne (Güney Amerika) A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Turca A la Carte Restoran - Türk Mutfağı (Ücretli)

  • Timo A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.30-10.00 Kahvaltı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    12.00-18.00 Snack İkramlar
    14.00-16.00 Gözleme İkramı
    11.00-20.00 Çay İkramı (Kuru Pasta ve Kek)
    12.00-18.00 Dondurma Servisi (Scoop restoran)
    12.00-18.00 Pastane (Cafe Calista)
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    12.30-18.30 Meyve Servisi (Carpo restoran)
    16.00-17.00 Çay Saati
    19.00-21.00 Akşam Yemeği
    19.00-21.30 A la Carte Restoranlar
    23.00-01.00 Gece Snack
  • Denize sıfır konumdaki tesisin 250 m uzunluğunda ince kumlu özel plajı bulunuyor.

  • Denizi sığ olup, 1 adet iskelesi bulunmakta

  • Ana havuz, yarı olimpik havuz, ısıtmalı açık havuzu, kapalı havuz ve çocuk havuzları bulunmaktadır.

  • Güneş şemsiyeleri, şezlong, minder havuz ve plajda ücretsiz.
  • Tesis gün boyu yarışmalara, parti ve şovlara, disco ve canlı müzik etkinliklerine yer vermektedir

  • Calista Sports & Healty Community bölümünde kişisel eğitmenler ile birlikte, ücretsiz grup dersleri, kişiye özel antrenman programları ve kişisel talepler doğrultusunda uygun antrenmana yönlendirme konusunda misafirlere hizmet vermektedir.

  • Tesiste gün boyu soft animasyon bulunuyor. Gündüzleri misafirlerin su kaydırakları, animasyonlar ve turnuvalar ile değişik aktivite ve sportif faaliyetlerle vakit geçirmesi sağlanırken, geceleri animasyon ekibinin hazırladığı zengin şov ve canlı müzik performansları sayesinde eğlencenin doruğuna ulaşılıyor.
  • 0-12 yaş arası çocuk misafirlere özel Calhippo Çocuk Kulübü hizmet vermektedir. Oyun odaları, uyku odası, çocuk büfesi (herhangi bir koruyucu veya renklendirici olmadan organik ürünlerle hazırlanan yiyecek ve içecekler), sinema, banyo / tuvalet ve açık hava oyun parkı hizmetlerini sunmaktadır.


  • Calhippo Minies Grup 04-07 yaş arası çocuk misafirlere özel; eğitici ve öğretici sosyal aktiviteler, plajda özel oyun alanı, çocuk kulübünde dış oyun alanı, el işi ve yetenek kursları, spor ve havuz oyunları etkinlikleri bulunmaktadır.

    Calhippo Maxies Grup 08-12 yaş arası çocuk misafirlere özel; çeşitli spor aktiviteleri, el işleri, sinema, yüzme ve ödüllü yarışmalar gibi aktivitelere yer vermektedir.

    Teen Grup 13-17 yaş arası misafirlere özel; kendi yaşıtlarıyla tanışmaları sosyalleşmeleri için spor ve ekip çalışmasına yönelik aktiviteler gün boyu hizmet vermektedir.

    Calhippo Bebekleri 01-03 yaş arası misafirlere özel; ailelerin ihtiyacı olan tüm hizmetlere yer vermektedir. Ücretsiz organik mama hizmeti, ebeveynlerin mama hazırlamak için kullanacağı mutfak ve gerekli donanımlara, alt değiştirme ünitesinde elektronik oyuncaklara kadar her türlü detaya yer verilmektedir. Ebeveynlerin gözetimi altında sunulan etkinliklerin yanı sıra ücretli bebek bakıcılığı hizmeti de verilmektedir.
    03-12 Nisan tarihleri arasındaki sömestir etkinlikleri aşağıdaki gibidir.

  • Chech-in sırasında çocukların seveceği tatlı ikramlar

  • 2 çocuk 0-11,99 yaş ücretsiz konaklama imkanı

  • Konaklamanız boyunca 1 kez A'la Carte Restoranların birinden ücretsiz yararlanma, VİP transfer hizmetlerinden %30 indirimli yararlanma imkanı


  • Çocuk Etkinlikleri
  • Angry Birds (hava durumuna bağlı olarak)

  • Playstation ve Nerf turnuvaları

  • Bowling turnuvası

  • Karaoke

  • Futbol ve basketbol (hava durumuna bağlı olarak

  • Sinema seansları


  • Yetişkinlere Özel Ayrıcalıklar
  • Spa Center harcamalarında %20 indirim

  • Profesyonel eğitmenler eşliğinde Calista Spor Akademisi etkinlikleri

  • Akşamları canlı müzik ve eğlence programları


  • Girişte odaya meyve sepeti ve şampanya ikramı

  • Kalpli pasta

  • Çikolata tabağı

  • Çilek (Mevsime bağlı)

  • Bir gece ücretsiz a la carte restoran kullanımı

  • İlk sabah odaya kahvaltı servisi

  • Müsaitliğe bağlı olarak odanın upgrade edilmesi


  • Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekiyor.
  • Spa Merkezi'nde hamam, sauna , buhar banyosu, ozon sauna, jakuzi, yetişkin masajı, çocuk masajı, güzellik merkezi ve VİP suit gibi hizmetler bulunmaktadır.

  • Masaj bölümünde klasik masaj, Charme D’Orient’den aromaterapi, manuel lenf drenaj masaj, miyoterapi masajı, Bali masajı, Thai masajı, refleksoloji masajı, Shiatsu masajı, sıcak taş masajı, Ayurveda masajı, Lomi-Lomi-Nui masajı, Tandem masajı (4 el), Türk hamamı kese & köpük masajı ve Fas hamamı & Marakeş ritüeli hizmetleri verilmektedir.

  • Güzellik merkezi; Hi-Tech SPA, cilt bakımı, manikür/ pedikür, kuaför ve VİP SUİT.

  • VİP Suit bölümünde; dilerseniz tek, dilerseniz çift olarak kullanabileceğiniz özel bakım odalarında modern hamam buhar odası, ve saunayla arınmanın zevkini yaşayabilir, özel sunumlardan oluşan ikramlarla kendinizi bu dinlenme alanının konforuna bırakabilirsiniz.
  • ÇALIŞANLARIMIZIN SAĞLIĞI İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    • Çalışanlarımıza hizmet eğitimleri ve pandemi süresince yapılacak uygulama faaliyetleri ilgili departman yöneticileri/ekip liderleri tarafından ve dış kaynaklı olarak (İş yeri hekimi, İş güvenliği uzmanı ve alanında uzman kişiler tarafından) verilerek operasyonun eksiksiz ilerlemesi sağlanmaktadır.
    • Çalışan işe alımlarında sağlık kontrolleri gerçekleştirilmekte, sağlık kontrolleri sonrasında, İşyeri Hekimi tarafından verilen uygunluk sonrasında çalışanın sağlıklı ve işe uygun olduğunu bildiren rapor ile birlikte işe giriş işlemi yapılmaktadır.
    •Servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmekte, çalışanlarımızın ulaşım sırasında koruyucu maske takmasını sağlayarak, ulaşım araçlarında güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi hazırlık bölümünde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmaktadır.
    • Tüm çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde sosyal mesafe kuralını bilmekte ve uygulamakta, ayrıca operasyon öncesi yapılan departman toplantılarında bu önlemler sürekli hatırlatılmaktadır.
    GENEL MEKÂN HAVUZ VE PLAJLAR
    • Otelimizde, Odalar, Lobby, Restoranlar, Barlar, SPA, Çalışan Alanları öncelik olarak doğal havalandırma ile havalandırılır, doğal havalandırmanın kullanılamadığı durumlarda merkezi havalandırma kullanılmaktadır. Merkezi havalandırma filtreleri aylık periyotlar ile temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Sisteme verilen ortam dezenfektanı ile sürekli bir dezenfeksiyon sağlanmaktadır.
    • Ayrıca otelimizde periyodik olarak tüm genel alanlarda çalışanlarımızca dezenfeksiyon yapmaktadır.
    • Ortak alanlarda Tuvaletler (zeminleri, klozetler, pisuvarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları temizliği, sıvı sabun ve dezenfektan kontrolü, kapılarının açık kalarak, paravan ile iç kısımların ayrılması) kapı kolları, trabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri gibi elle teması yoğun olan yüzeyler sık sık temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Otel genelinde, toplu kullanım alanlarında, noktada el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de periyodik olarak kontrol edilmektedir. Takibi de periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Plaj ve havuz alanlarındaki havlular çalışanlarımız tarafından sizlere verilmektedir.
    • Havuz suları mevzuata uygundur. Periyodik olarak mevzuatta belirtilen değerler ölçülmekte ve kayıt
    altına alınmaktadır.
    • Havuz kenarında ve sahilde hizmetinize sunulan tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj cabanaları
    günlük olarak gereken dezenfeksiyon işlemleri uygulanarak misafirlerimize sunulmaktadır.
    CHECK IN & CHECK OUT
    • Check-in işlemleri sırasında karşılama görevlisi ve resepsiyon görevlisi tarafından sosyal mesafe kurallarımız siz değerli misafirlerimize aktarılmaktadır.
    • Check-in sırasında koruyucu kıyafet ve ekipman talep etmeniz halinde resepsiyon görevlimiz tarafından verilmektedir.
    • Siz değerli misafirlerimizden check-in sırasında son 14 gün içerisinde bulunduğunuz yerlerin, varsa
    kronik rahatsızlıklarınızın, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgi istenmektedir.
    • Valiz ve eşyalarınız, belboy tarafından Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilerek, tek kullanımlık eldivenler ve maske ile sosyal mesafe dikkate alınarak odanıza bırakılmaktadır.
    • Misafirlerimiz, çalışanlarımız, ziyaretçilerimizin otele giriş anlarında termal kamera ile vücut sıcaklığı kontrolleri ölçümleri yapılmaktadır ve yüz görüntüleriyle kayıt altına alınmaktadır. Otel içerisinde de doğrulama kontrolleri yapılmaktadır. Kabul edilen sıcaklık aralığı haricinde bir tespit olması durumunda otel içerisinde ise “COVID-19 Pandemi Sürecinde Acil Durumlarda Yapılacak Uygulama” standartları devreye alınır. Otel içerisinde değilse otele girişine izin verilmemektedir.
    • Otelimizde yapacağınız ödemeler için belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı surette dezenfekte edilmektedir.
    • Temassız kapsama dahil değil ise pos cihazı tek kullanımlık bir ambalaj ile kaplanarak kullanımınıza
    sunulmaktadır.
    • Oda kartı, uygulamaları yerine konaklama öncesinde akıllı cep telefonunuza temassız bir şekilde yüklenen QR kod ile uygulama işlemleri yapılacaktır. Bu uygulamanın mümkün olmadığı durumlarda kapı kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    • Register card veya diğer yasal zorunluluğu olan dokümanlara imza atmanız için tek kullanımlık
    kalemler bulundurulmaktadır.
    ODALAR
    • Kat görevlisi personelleri, maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, temizliği yapılan her
    oda sonrasında diğer bir odanın temizliği başlamadan, eller yıkanarak yeni maske, eldiven değişikliği yapmaktadır.
    • Konaklama kapasite kullanımları kontrollü bir şekilde takip edilerek mümkün olduğu kadar aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve Check-out yapılan odalarda planlı bir şekilde temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir kullanımı yapılmamaktadır.
    • Sizlerin hizmetinize sunmuş olduğumuz akıllı oda sistemi ile temassız bir şekilde oda anahtarı kullanmadan odanıza giriş yapabilir, odadaki ışık, klima yönetimini akıllı telefonlarınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
    • Odalardaki kapı kolları, elektrik düğmeleri, elle temas edilen yüzeyler, telefon, kapı-pencere kolları, su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları gibi donanımlar çalışanlarımız tarafından her check-out sonrasında temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Odalardaki buklet malzemeleri ve bilgilendirme dokümanları tek kullanımlık olup, her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    • Odalardaki bardak, kaşık, çatal, bıçak endüstriyel bulaşık makineleri temizlenerek ve dezenfekte edilerek tek kullanımlık gıdaya uygun ambalajlara konulmaktadır ve diğer minibar malzemeleri ile birlikte her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    • Oda içinde kullanılan tüm mefruşat malzemeleri ve havlular günlük ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Kat personeli tarafından yapılan temizlik işlemlerinden sonra odalarımız sağlık bakanlığı onaylı dezenfeksiyon ürünleri ile buharlama işleminden sonra ve yaklaşık 1 saat süre ile havalandırılmaktadır
    GIDA SAĞLIĞI & YİYECEK İÇECEK
    • Tüm Restoran, Snack, Barlar, masa planlaması 1,5 metre, sandalye yerleşimleri ise 60 cm mesafeli olacak şekilde planlanmıştır.
    • Restoranlarda, barlarda kullanılan servis ekipmanlarının servis öncesi ve sonrası periyodik olarak F&B çalışanları tarafından temizliği ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Bellum Restoranda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi mutfak çalışanı tarafından yapılmaktadır.
    • Restoranlarda içecek setup ları servis bölümünde bulunur, F&B çalışanları tarafından tüm içeceklerin servisleri yapılmaktadır.
    • Bellum Restoranda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi mutfak çalışanı tarafından yapılmaktadır.
    • Restoranlarda, barlarda masalar ve mobilyaların üst kısmı sizlerin kullanımı sonrasında F&B çalışanları tarafından temizlenmekte Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Restoranlarda, barlarda masaların üzerindeki tek kullanımlık ekipmanların her misafirimizin kullanımı sonrası yeni setupları atılmaktadır.
    • Gıda üretim süreçlerimiz, Gıda Satın Almalarımız Gıda Güvenliği Yönetim sistemi kuralları ile yürütülmektedir.
    EĞLENCE & ÇOCUK KULÜBÜ
    • Animasyon Departmanı, Spor ve Sağlık Topluluğu aktivite programlarında sosyal mesafenin sağlanması amaçlanarak, aktivite saatleri talebiniz doğrultusunda kişi sayısına göre Animasyon yönetimi tarafından belirlenmekte ve aktivite programı ile günlük olarak misafirlere bildirimleri yapılmaktadır.
    • Spor ve Sağlık Topluluğu aktiviteleri sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için tek kullanımlık kağıt havlu ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ekipman üzerlerinde bulundurulmaktadır.
    • Calippo Mini Club misafir hizmetleri ile ilgili “12.05.2020 tarih ve 2020/6 sayılı” genelgede belirtilen kuralın değişmesi halinde, bu bölümde de sosyal mesafe, koruyucu donanım ve genel hijyen, dezenfeksiyon kurallarına uyularak hizmet verilmesi konusunda planlamalar yapılmıştır.
    SPA & FİTNESS
    • Fitness Salonumuz misafirlerimizin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla, SPA Yönetimi tarafından belirlenen maksimum kişi sayısı ile hizmet vermektedir. Misafirlerimizin kullanım saatleri talebe göre belirlenecek ve randevulu sistemde hizmet verilmektedir. Kullanım sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için tek kullanımlık kağıt havlu ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ekipman üzerlerinde
    bulundurulmaktadır
    • SPA ortak alanlarının sizlerin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla, kullanım saatleri talebinize göre SPA yönetimi tarafından belirlenmektedir.
    • SPA alanları kullanımı sırasında kullanılan buklet malzemeler (kese, sabun, duş jeli, şampuan) tek kullanımlık olup, SPA resepsiyon tarafından verilmektedir.
    • SPA nem oranının uygun aralıkta tutulması sağlanmaktadır. Sauna, hamam, buhar odası kullanım süresinin siz değerli misafirlerimizin sağlığı için 30 dakika ile sınırlandırılarak, sonrasında 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    GENEL BİLGİLENDİRME
    • Covid-19 ve hijyen konusunda alınan önlemlerin, uygulamaların olduğu bilgilendirmeler, online ve dijital uygulamalar aracılığı ile, resepsiyonda yer alan bilgilendirme dokümanı, odalardaki televizyon ve genel alanlardaki kiosk üzerinden, ulaştırılmaktadır. Böylelikle siz değerli misafirlerimizin kafanızdaki soru işaretlerini atarak, rahat ve sağlıklı bir tatil geçirmesi hedeflenmiştir.
    • Siz değerli misafirlerimizle ve çalışanlarımızla sağlıklı ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile sağlıklı
    ve güvenli bilgilendirmeler sosyal medya ve dijital platformlar aracılığı ile yapılmaktadır.
    • Sosyal mesafe kapsamında Calista Luxury Resort bünyesinde yer alan tüm Barlar, restaurantlar,
    Lobby, Havuzlar, Plaj, Mini Club, Toplantı Salonları, Tüm Eğlence ve Spor alanları, SPA merkezi, Fitness,
    Plaj, İskele, , Dükkân ve Mağazalar, Çalışan dinlenme, konaklama, ulaşım ve çalışma alanları 1,5 metre
    sosyal mesafe bırakılacak şekilde düzenlenmiştir. Sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, alan sorumluları tarafından sürekli olarak kontrolleri yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanları, hizmet alanlarında (Resepsiyon, Lobby, Restaurant, Snack, Barlar, SPA, Fitness, Plaj, İskele, Animasyon, Spor ve Sağlık Topluluğu aktivite alanları, Mini Club, Toplantı Salonları, Sinema, Oyun Salonu) Sağlık Bakanlığı onaylı el dezenfektanı, koruyucu ekipmanlarımız (tek kullanımlık cerrahi maske, eldiven, siperlik, önlük vb.) mevcuttur. Görevli çalışanlarımızdan talep edebilirsiniz.
    • Ortak kullanım alanlarında maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için gri kapaklı atık
    kutuları bulunmaktadır.
    • Otelimiz transfer araçlarımızda koltuk, kapı kolu, el tutacağı gibi sık temas edilen yüzeylerin temizliği
    her transfer öncesinde gerçekleştirilmektedir.
    • Otelimizin tüm tesisat ve donanımların bakımları periyodik olarak yetkili servis veya konusunda eğitim
    almış uzman kişilere yaptırılmaktadır.
    • Otelimizin Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimizin hizmetine sunmuş olduğumuz tüm malzeme ve mamullerimiz hijyen çalışmalarını gerçekleştiren tedarikçilerden satın alımı yapılmakta, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilerek, depolanma ve dezenfektasyon çalışmaları hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.
    Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
    Calista Luxury Resort, mimarisi, hizmet kalitesi ve farklı konseptiyle öne çıkıyor. Özel misafirlere standartların üzerinde hizmet veren Calista Luxury Resort, turizme farklı bir soluk getiren, kalite ve estetiğin ön planda olduğu bir tesis olarak Antalya Belek bölgesinde hizmet veriyor. 2017 sezonunda misafirlerini yenilenen yüzüyle ağırlayan tesisin oda konseptlerinde, plajında, animasyon ve SPA bölümlerinde değişiklikler yapıldı. Yeme-içme alanında da çeşitli değişikliklerin gerçekleştiği tesiste, dondurma ve meyve seçenekleri ile çocuklara özel sunulan organik ürünler yenilendi. Ayrıca restoranlar arasına bir de Fransız a la carte restoranı eklendi.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Aquapark
    • Basketbol
    • Bilardo
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Doktor
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • İnternet Cafe
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Pilates
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Sinema
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Yoga

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Bebek Arabası
    • Bowling
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Nargile
    • Oda Servisi
    • Pavillon
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Bebek Dostu Otel
    • Tekerlekli Sandalyeye Uygun
    • İleri Yaş
    • Engelli Dostu

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    ÇALIŞANLARIMIZIN SAĞLIĞI İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    • Çalışanlarımıza hizmet eğitimleri ve pandemi süresince yapılacak uygulama faaliyetleri ilgili departman yöneticileri/ekip liderleri tarafından ve dış kaynaklı olarak (İş yeri hekimi, İş güvenliği uzmanı ve alanında uzman kişiler tarafından) verilerek operasyonun eksiksiz ilerlemesi sağlanmaktadır.
    • Çalışan işe alımlarında sağlık kontrolleri gerçekleştirilmekte, sağlık kontrolleri sonrasında, İşyeri Hekimi tarafından verilen uygunluk sonrasında çalışanın sağlıklı ve işe uygun olduğunu bildiren rapor ile birlikte işe giriş işlemi yapılmaktadır.
    •Servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmekte, çalışanlarımızın ulaşım sırasında koruyucu maske takmasını sağlayarak, ulaşım araçlarında güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi hazırlık bölümünde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmaktadır.
    • Tüm çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde sosyal mesafe kuralını bilmekte ve uygulamakta, ayrıca operasyon öncesi yapılan departman toplantılarında bu önlemler sürekli hatırlatılmaktadır.
    GENEL MEKÂN HAVUZ VE PLAJLAR
    • Otelimizde, Odalar, Lobby, Restoranlar, Barlar, SPA, Çalışan Alanları öncelik olarak doğal havalandırma ile havalandırılır, doğal havalandırmanın kullanılamadığı durumlarda merkezi havalandırma kullanılmaktadır. Merkezi havalandırma filtreleri aylık periyotlar ile temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Sisteme verilen ortam dezenfektanı ile sürekli bir dezenfeksiyon sağlanmaktadır.
    • Ayrıca otelimizde periyodik olarak tüm genel alanlarda çalışanlarımızca dezenfeksiyon yapmaktadır.
    • Ortak alanlarda Tuvaletler (zeminleri, klozetler, pisuvarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları temizliği, sıvı sabun ve dezenfektan kontrolü, kapılarının açık kalarak, paravan ile iç kısımların ayrılması) kapı kolları, trabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri gibi elle teması yoğun olan yüzeyler sık sık temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Otel genelinde, toplu kullanım alanlarında, noktada el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de periyodik olarak kontrol edilmektedir. Takibi de periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Plaj ve havuz alanlarındaki havlular çalışanlarımız tarafından sizlere verilmektedir.
    • Havuz suları mevzuata uygundur. Periyodik olarak mevzuatta belirtilen değerler ölçülmekte ve kayıt
    altına alınmaktadır.
    • Havuz kenarında ve sahilde hizmetinize sunulan tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj cabanaları
    günlük olarak gereken dezenfeksiyon işlemleri uygulanarak misafirlerimize sunulmaktadır.
    CHECK IN & CHECK OUT
    • Check-in işlemleri sırasında karşılama görevlisi ve resepsiyon görevlisi tarafından sosyal mesafe kurallarımız siz değerli misafirlerimize aktarılmaktadır.
    • Check-in sırasında koruyucu kıyafet ve ekipman talep etmeniz halinde resepsiyon görevlimiz tarafından verilmektedir.
    • Siz değerli misafirlerimizden check-in sırasında son 14 gün içerisinde bulunduğunuz yerlerin, varsa
    kronik rahatsızlıklarınızın, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgi istenmektedir.
    • Valiz ve eşyalarınız, belboy tarafından Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilerek, tek kullanımlık eldivenler ve maske ile sosyal mesafe dikkate alınarak odanıza bırakılmaktadır.
    • Misafirlerimiz, çalışanlarımız, ziyaretçilerimizin otele giriş anlarında termal kamera ile vücut sıcaklığı kontrolleri ölçümleri yapılmaktadır ve yüz görüntüleriyle kayıt altına alınmaktadır. Otel içerisinde de doğrulama kontrolleri yapılmaktadır. Kabul edilen sıcaklık aralığı haricinde bir tespit olması durumunda otel içerisinde ise “COVID-19 Pandemi Sürecinde Acil Durumlarda Yapılacak Uygulama” standartları devreye alınır. Otel içerisinde değilse otele girişine izin verilmemektedir.
    • Otelimizde yapacağınız ödemeler için belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı surette dezenfekte edilmektedir.
    • Temassız kapsama dahil değil ise pos cihazı tek kullanımlık bir ambalaj ile kaplanarak kullanımınıza
    sunulmaktadır.
    • Oda kartı, uygulamaları yerine konaklama öncesinde akıllı cep telefonunuza temassız bir şekilde yüklenen QR kod ile uygulama işlemleri yapılacaktır. Bu uygulamanın mümkün olmadığı durumlarda kapı kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    • Register card veya diğer yasal zorunluluğu olan dokümanlara imza atmanız için tek kullanımlık
    kalemler bulundurulmaktadır.
    ODALAR
    • Kat görevlisi personelleri, maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, temizliği yapılan her
    oda sonrasında diğer bir odanın temizliği başlamadan, eller yıkanarak yeni maske, eldiven değişikliği yapmaktadır.
    • Konaklama kapasite kullanımları kontrollü bir şekilde takip edilerek mümkün olduğu kadar aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve Check-out yapılan odalarda planlı bir şekilde temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir kullanımı yapılmamaktadır.
    • Sizlerin hizmetinize sunmuş olduğumuz akıllı oda sistemi ile temassız bir şekilde oda anahtarı kullanmadan odanıza giriş yapabilir, odadaki ışık, klima yönetimini akıllı telefonlarınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
    • Odalardaki kapı kolları, elektrik düğmeleri, elle temas edilen yüzeyler, telefon, kapı-pencere kolları, su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları gibi donanımlar çalışanlarımız tarafından her check-out sonrasında temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Odalardaki buklet malzemeleri ve bilgilendirme dokümanları tek kullanımlık olup, her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    • Odalardaki bardak, kaşık, çatal, bıçak endüstriyel bulaşık makineleri temizlenerek ve dezenfekte edilerek tek kullanımlık gıdaya uygun ambalajlara konulmaktadır ve diğer minibar malzemeleri ile birlikte her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    • Oda içinde kullanılan tüm mefruşat malzemeleri ve havlular günlük ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Kat personeli tarafından yapılan temizlik işlemlerinden sonra odalarımız sağlık bakanlığı onaylı dezenfeksiyon ürünleri ile buharlama işleminden sonra ve yaklaşık 1 saat süre ile havalandırılmaktadır
    GIDA SAĞLIĞI & YİYECEK İÇECEK
    • Tüm Restoran, Snack, Barlar, masa planlaması 1,5 metre, sandalye yerleşimleri ise 60 cm mesafeli olacak şekilde planlanmıştır.
    • Restoranlarda, barlarda kullanılan servis ekipmanlarının servis öncesi ve sonrası periyodik olarak F&B çalışanları tarafından temizliği ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Bellum Restoranda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi mutfak çalışanı tarafından yapılmaktadır.
    • Restoranlarda içecek setup ları servis bölümünde bulunur, F&B çalışanları tarafından tüm içeceklerin servisleri yapılmaktadır.
    • Bellum Restoranda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi mutfak çalışanı tarafından yapılmaktadır.
    • Restoranlarda, barlarda masalar ve mobilyaların üst kısmı sizlerin kullanımı sonrasında F&B çalışanları tarafından temizlenmekte Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Restoranlarda, barlarda masaların üzerindeki tek kullanımlık ekipmanların her misafirimizin kullanımı sonrası yeni setupları atılmaktadır.
    • Gıda üretim süreçlerimiz, Gıda Satın Almalarımız Gıda Güvenliği Yönetim sistemi kuralları ile yürütülmektedir.
    EĞLENCE & ÇOCUK KULÜBÜ
    • Animasyon Departmanı, Spor ve Sağlık Topluluğu aktivite programlarında sosyal mesafenin sağlanması amaçlanarak, aktivite saatleri talebiniz doğrultusunda kişi sayısına göre Animasyon yönetimi tarafından belirlenmekte ve aktivite programı ile günlük olarak misafirlere bildirimleri yapılmaktadır.
    • Spor ve Sağlık Topluluğu aktiviteleri sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için tek kullanımlık kağıt havlu ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ekipman üzerlerinde bulundurulmaktadır.
    • Calippo Mini Club misafir hizmetleri ile ilgili “12.05.2020 tarih ve 2020/6 sayılı” genelgede belirtilen kuralın değişmesi halinde, bu bölümde de sosyal mesafe, koruyucu donanım ve genel hijyen, dezenfeksiyon kurallarına uyularak hizmet verilmesi konusunda planlamalar yapılmıştır.
    SPA & FİTNESS
    • Fitness Salonumuz misafirlerimizin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla, SPA Yönetimi tarafından belirlenen maksimum kişi sayısı ile hizmet vermektedir. Misafirlerimizin kullanım saatleri talebe göre belirlenecek ve randevulu sistemde hizmet verilmektedir. Kullanım sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için tek kullanımlık kağıt havlu ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ekipman üzerlerinde
    bulundurulmaktadır
    • SPA ortak alanlarının sizlerin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla, kullanım saatleri talebinize göre SPA yönetimi tarafından belirlenmektedir.
    • SPA alanları kullanımı sırasında kullanılan buklet malzemeler (kese, sabun, duş jeli, şampuan) tek kullanımlık olup, SPA resepsiyon tarafından verilmektedir.
    • SPA nem oranının uygun aralıkta tutulması sağlanmaktadır. Sauna, hamam, buhar odası kullanım süresinin siz değerli misafirlerimizin sağlığı için 30 dakika ile sınırlandırılarak, sonrasında 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    GENEL BİLGİLENDİRME
    • Covid-19 ve hijyen konusunda alınan önlemlerin, uygulamaların olduğu bilgilendirmeler, online ve dijital uygulamalar aracılığı ile, resepsiyonda yer alan bilgilendirme dokümanı, odalardaki televizyon ve genel alanlardaki kiosk üzerinden, ulaştırılmaktadır. Böylelikle siz değerli misafirlerimizin kafanızdaki soru işaretlerini atarak, rahat ve sağlıklı bir tatil geçirmesi hedeflenmiştir.
    • Siz değerli misafirlerimizle ve çalışanlarımızla sağlıklı ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile sağlıklı
    ve güvenli bilgilendirmeler sosyal medya ve dijital platformlar aracılığı ile yapılmaktadır.
    • Sosyal mesafe kapsamında Calista Luxury Resort bünyesinde yer alan tüm Barlar, restaurantlar,
    Lobby, Havuzlar, Plaj, Mini Club, Toplantı Salonları, Tüm Eğlence ve Spor alanları, SPA merkezi, Fitness,
    Plaj, İskele, , Dükkân ve Mağazalar, Çalışan dinlenme, konaklama, ulaşım ve çalışma alanları 1,5 metre
    sosyal mesafe bırakılacak şekilde düzenlenmiştir. Sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, alan sorumluları tarafından sürekli olarak kontrolleri yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanları, hizmet alanlarında (Resepsiyon, Lobby, Restaurant, Snack, Barlar, SPA, Fitness, Plaj, İskele, Animasyon, Spor ve Sağlık Topluluğu aktivite alanları, Mini Club, Toplantı Salonları, Sinema, Oyun Salonu) Sağlık Bakanlığı onaylı el dezenfektanı, koruyucu ekipmanlarımız (tek kullanımlık cerrahi maske, eldiven, siperlik, önlük vb.) mevcuttur. Görevli çalışanlarımızdan talep edebilirsiniz.
    • Ortak kullanım alanlarında maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için gri kapaklı atık
    kutuları bulunmaktadır.
    • Otelimiz transfer araçlarımızda koltuk, kapı kolu, el tutacağı gibi sık temas edilen yüzeylerin temizliği
    her transfer öncesinde gerçekleştirilmektedir.
    • Otelimizin tüm tesisat ve donanımların bakımları periyodik olarak yetkili servis veya konusunda eğitim
    almış uzman kişilere yaptırılmaktadır.
    • Otelimizin Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimizin hizmetine sunmuş olduğumuz tüm malzeme ve mamullerimiz hijyen çalışmalarını gerçekleştiren tedarikçilerden satın alımı yapılmakta, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilerek, depolanma ve dezenfektasyon çalışmaları hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.