Calista Luxury Resort

Antalya, Belek, Taşlıburun
  • Balayı Oteli
  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Çocuk Dostu Otel
  • Spa
  • Bebek Dostu Otel
  • Tekerlekli Sandalyeye Uygun
  • İleri Yaş
  • Engelli Dostu
  • Genç Dostu

Genel Uyarılar

Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.
A la Carte Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. Minibar her gün soft içecekler ile dolduruluyor. A la carte restoranlar için ön rezervasyon yapılması gerekiyor olup ücretlidir.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Sakura (Uzak Doğu) a la carte restoran - Uzakdoğu Mutfağı

  • Timo (İtalyan) a la carte restoran - İtalyan Mutfağı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-11.00 Sabah Kahvaltısı
    10.00-20.00 Çay Saati (pasta çeşitleri ile)
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    12.30-16.30 Snack İkramlar
    18.30-21.30 Akşam Yemeği
    23.00-01.00 Gece Snack
    Belek, Taşlıburun mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı'na 27 km, Antalya şehir merkezine 37 km, Belek merkeze 4 km ve mesafede ve denize sıfır konumdadır.
  • Tesiste soft animasyon mevcut. Haftanın belirli akşamlarında canlı müzik mevcut. Gün boyunca uluslarası animasyon ekibi tarafından spor ve oyun aktiviteleri mevcut.

  • Oyun salonunda; bovling ve bilardo ücretli olarak bulunuyor. Günde 2 kez sinema salonunda sinema gösterimi mevcut.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Bar
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Disko
    • Fitness Center
    • Kapalı Restaurant
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Lobi
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Sauna
    • Sinema
    • Türk Hamamı
    • Araç Kiralama
    • Bowling
    • Buhar Odası
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • Kese
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Spa Merkezi
    • Telefon
  • Mini Club bulunuyor. 0-3 yaş arası çocuklar için özel hizmet alanları mevcut. Çocuk büfesi ve ücret karşılığı çocuk bakıcısı hizmeti sağlanıyor.

  • 04-18 yaş arası çocuk misafirler için çeşitli organizasyon ve animasyonlar bulunuyor.

  • Her akşam mini disko yapılıyor.
  • Fitnes Center da Özel Spor dersleri

  • Gün boyu Moviola Sinemada Romantik Film gösterimleri

  • Keman eşliğinde Karşılama Kokteyli

  • Romantik şarkılar eşliğinde Akşam yemeği

  • Jazz Bar’da canlı en güzel aşk şarkılarından oluşan Canlı Performance

  • DJ Performans


  • DIAMOND OF LOVE Paketi
    TEK GECE KONAKLAMALI

  • Superior odada çift kişilik konaklama

  • Bir üst Oda kategorisine müsaitlik doğrultusunda upgrade imkanı

  • Otele erken giriş, ertesi gün 16:00 ya kadar geç çıkış ayrılacağı

  • Girişte şampanya ve çikolatalı çilek ile karşılama

  • Odaya Kalp şeklinde Pasta, Sevgililer gününe özel atıştırmalıklar ve Köpüklü şarap ikramı

  • Sevgililer Günü’ne özel oda süslemesi

  • 15 Şubat sabahı odaya özel kahvaltı servisi

  • Callos SPA’da ücretsiz Türk hamamı, Sauna ve Fitness Center kullanımı

  • 2 kişilik kese ve köpük masajı dahil

  • Callos Spa Merkezinde Sevgililer Gününe özel % 40 indirim.

  • Fotoğrafçıdan Romantik anları ölümsüzleştirmek için hediye

  • Timo İtalyan A’la Carte Restaurant’ında Sevgililer Gününe özel akşam yemeği

  • Özel transfer hizmetlerinde % 50 indirim


  • LUXURY OF LOVE Paketi: 3.500 TL ( 10% KOM. DAHİL)
    2 GECE KONAKLAMALI

  • Superior odada çift kişilik konaklama

  • Bir üst Oda kategorisine müsaitlik doğrultusunda upgrade imkanı

  • Otele erken giriş, ertesi gün 16:00 ya kadar geç çıkış ayrılacağı,

  • Girişte şampanya ve çikolatalı çilek ile karşılama,

  • Odaya Kalp şeklinde Pasta, Sevgililer gününe özel atıştırmalıklar ve Köpüklü şarap ikramı

  • Sevgililer Günü’ne özel oda süslemesi

  • 15 Şubat sabahı odaya özel kahvaltı servis

  • Callos SPA’da ücretsiz Türk hamamı, Sauna ve Fitness Center kullanımı

  • Fotoğrafçılardan Romantik anları ölümsüzleştirmek için hediye

  • Timo İtalyan A’la Carte Restaurant’ında Sevgililer Gününe özel akşam yemeği

  • Callos SPA’da çitlere özel ’’ Love Charm Çift Masajı’’, Kırmızı Şarap, Türk Tatlı çeşitleri ve
    meyveler eşliğinde

  • VIP TRANSFER
  • Odaya meyve, lokum, kuruyemiş, çikolata ve köpüklü şarap

  • 1 defaya mahsus a la carte restoranda ücretsiz rezervasyon

  • Balayı konseptinde müsaitlik doğrultusunda bir üst kategori odaya upgrade imkanı

  • Giriş gününden sonraki gün odaya kahvaltı servisi (rezervasyonlu)

  • Özel bornoz, nevresim ve havlu takımı
  • 3500m² alan üzerine kurulu iki katlı Spa merkezinde hamam, sauna, buhar banyosu, jakuzi, yetişkin masajı, çocuk masajı ve güzellik merkezi mevcut.

    Masajlar
  • Klasik Masaj

  • Aromaterapi Masajı

  • Manuel Lenf Drenaj Masaj

  • Kafa Masajı

  • Bali Masajı

  • Thai Masajı

  • Refleksoloji Masajı

  • Shiatsu Masajı

  • Sıcak Taş Masajı

  • Bitkisel Masaj

  • Ayurveda Masajı

  • Lomi-Lomi-Nui Masajı

  • Mandara Masajı (4 el)

  • Türk Hamamı Kese & Köpük Masajı


  • SPA Hizmetleri
  • Aroma odası

  • Calista banyosu

  • Su terapisi

  • Kapalı havuz

  • Klasik sauna

  • Jakuzi

  • Buhar banyosu

  • Hamam


  • Güzellik Merkezi
  • Kuaför

  • Cilt bakımı

  • Nail spa


  • VIP SPA
    Salonun iki odası vip misafirlere özel olarak tasarlanıp hazırlanmıştır. VIP Odalarda; jakuzi, sauna, duş ve masaj gibi programlar mevcut olup, tercih edilen rezervasyon saatinde içki ve meyve kokteyli önceden hazırlanarak VIP misafirlere sunuluyor.
    Karşılama
  • Yetişkin misafirlere girişte şampanya, çocuklar için özel içecek ikramı

  • Meyve sunumu

  • Vale servisi

  • Yağışlı günlerde şemsiye hizmeti

  • Engelli konuklar için ana restoran masa rezervasyonu

  • Giriş yapan tüm misafirlere odalarına kadar eşlik edilmesi

  • Çıkış esnasında arabaya su ve kolonyalı mendil bırakılması

  • Engelli konuklar için genel mekanlarda uygun düzenleme



  • VIP Konsepti (Ücrete dahil VIP Hizmetler)
  • Havalimanı'nda Calista otelin lüks araçlarıyla ve özel kahyayla karşılama

  • Villada express c/in c/out işlemleri

  • Yolda misafirlere soğuk içecekler sunulması

  • Taze meyveler ve meyve suları (mevsimine göre)

  • Guest Relations tarafından tesisin tanıtımı

  • Kahya Hizmetleri (08.30-23.30 arasında)

  • Doğum günü, yıldönümü ve özel kutlamalar için özel pastalar

  • Çalışma odası hizmetleri

  • Villada şampanya ve ikramlar

  • Yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler

  • VIP Restoran Elegance'ın özel menüsü (kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği ücretsiz servis ediliyor.)


  • Odada;
  • Oda çiçeği

  • Kahvaltı, öğle ve akşam yemeklerini villada alabilme hizmeti

  • Giriş günü ücretsiz kaliteli (70 cl) kırmızı/beyaz şarap, özel ve zengin meyve tabağı sunumu

  • Günlük gazeteler

  • Minibar: yerli ve yabancı alkollü-alkolsüz içecekler

  • İnternet

  • Çamaşırhane hizmeti & ütü hizmeti (kuru temizleme hariç)

  • Tüm villalarda DVD hizmeti


  • Otelde;
  • A la carte restoran kullanımları (öncelikli rezervasyon) :Sakura, Timo


  • Ücretli VIP Hizmetler
  • Otelin SPA merkezi (program düzenlenmesi, özel kür ve yüz bakımları)

  • Puro ve nargile

  • Bovling ve bilardo

  • Güzellik merkezi, kuaför

  • Tenis dersi, tenis raketi, spor dersleri

  • Bazı premium içkileri, özel yabancı ve yerli şaraplar

  • Kuru temizleme
  • Tek seferde yapılan ödeme işleminde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar, hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları, ticari kredi kartları ve Anadolubank Worldcard'lar dahildir. World Eko ve World Business Eko kartlar, Albaraka ve Vakıfbank Worldcard'lar dahil değildir.
  • Yalnızca 3D Secure (Güvenli Ödeme) tahsilatı yapılabilir.
  • Ertelemeden faydalanmak için Joker Vadaa seçeneği kullanılmalıdır.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021
    ÇALIŞANLARIMIZIN SAĞLIĞI İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    • Çalışanlarımıza hizmet eğitimleri ve pandemi süresince yapılacak uygulama faaliyetleri ilgili departman yöneticileri/ekip liderleri tarafından ve dış kaynaklı olarak (İş yeri hekimi, İş güvenliği uzmanı ve alanında uzman kişiler tarafından) verilerek operasyonun eksiksiz ilerlemesi sağlanmaktadır.
    • Çalışan işe alımlarında sağlık kontrolleri gerçekleştirilmekte, sağlık kontrolleri sonrasında, İşyeri Hekimi tarafından verilen uygunluk sonrasında çalışanın sağlıklı ve işe uygun olduğunu bildiren rapor ile birlikte işe giriş işlemi yapılmaktadır.
    •Servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmekte, çalışanlarımızın ulaşım sırasında koruyucu maske takmasını sağlayarak, ulaşım araçlarında güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi hazırlık bölümünde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmaktadır.
    • Tüm çalışanımız, misafirlerimiz ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde sosyal mesafe kuralını bilmekte ve uygulamakta, ayrıca operasyon öncesi yapılan departman toplantılarında bu önlemler sürekli hatırlatılmaktadır.
    GENEL MEKÂN HAVUZ VE PLAJLAR
    • Otelimizde, Odalar, Lobby, Restoranlar, Barlar, SPA, Çalışan Alanları öncelik olarak doğal havalandırma ile havalandırılır, doğal havalandırmanın kullanılamadığı durumlarda merkezi havalandırma kullanılmaktadır. Merkezi havalandırma filtreleri aylık periyotlar ile temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir. Sisteme verilen ortam dezenfektanı ile sürekli bir dezenfeksiyon sağlanmaktadır.
    • Ayrıca otelimizde periyodik olarak tüm genel alanlarda çalışanlarımızca dezenfeksiyon yapmaktadır.
    • Ortak alanlarda Tuvaletler (zeminleri, klozetler, pisuvarlar, lavabolar, musluk ve batarya başlıkları, kapı kolları temizliği, sıvı sabun ve dezenfektan kontrolü, kapılarının açık kalarak, paravan ile iç kısımların ayrılması) kapı kolları, trabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri gibi elle teması yoğun olan yüzeyler sık sık temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Otel genelinde, toplu kullanım alanlarında, noktada el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de periyodik olarak kontrol edilmektedir. Takibi de periyodik olarak yapılmaktadır.
    • Plaj ve havuz alanlarındaki havlular çalışanlarımız tarafından sizlere verilmektedir.
    • Havuz suları mevzuata uygundur. Periyodik olarak mevzuatta belirtilen değerler ölçülmekte ve kayıt
    altına alınmaktadır.
    • Havuz kenarında ve sahilde hizmetinize sunulan tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj cabanaları
    günlük olarak gereken dezenfeksiyon işlemleri uygulanarak misafirlerimize sunulmaktadır.
    CHECK IN & CHECK OUT
    • Check-in işlemleri sırasında karşılama görevlisi ve resepsiyon görevlisi tarafından sosyal mesafe kurallarımız siz değerli misafirlerimize aktarılmaktadır.
    • Check-in sırasında koruyucu kıyafet ve ekipman talep etmeniz halinde resepsiyon görevlimiz tarafından verilmektedir.
    • Siz değerli misafirlerimizden check-in sırasında son 14 gün içerisinde bulunduğunuz yerlerin, varsa
    kronik rahatsızlıklarınızın, COVID-19 geçirip geçirmediğinize ilişkin bilgi istenmektedir.
    • Valiz ve eşyalarınız, belboy tarafından Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilerek, tek kullanımlık eldivenler ve maske ile sosyal mesafe dikkate alınarak odanıza bırakılmaktadır.
    • Misafirlerimiz, çalışanlarımız, ziyaretçilerimizin otele giriş anlarında termal kamera ile vücut sıcaklığı kontrolleri ölçümleri yapılmaktadır ve yüz görüntüleriyle kayıt altına alınmaktadır. Otel içerisinde de doğrulama kontrolleri yapılmaktadır. Kabul edilen sıcaklık aralığı haricinde bir tespit olması durumunda otel içerisinde ise “COVID-19 Pandemi Sürecinde Acil Durumlarda Yapılacak Uygulama” standartları devreye alınır. Otel içerisinde değilse otele girişine izin verilmemektedir.
    • Otelimizde yapacağınız ödemeler için belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler devamlı surette dezenfekte edilmektedir.
    • Temassız kapsama dahil değil ise pos cihazı tek kullanımlık bir ambalaj ile kaplanarak kullanımınıza
    sunulmaktadır.
    • Oda kartı, uygulamaları yerine konaklama öncesinde akıllı cep telefonunuza temassız bir şekilde yüklenen QR kod ile uygulama işlemleri yapılacaktır. Bu uygulamanın mümkün olmadığı durumlarda kapı kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    • Register card veya diğer yasal zorunluluğu olan dokümanlara imza atmanız için tek kullanımlık
    kalemler bulundurulmaktadır.
    ODALAR
    • Kat görevlisi personelleri, maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, temizliği yapılan her
    oda sonrasında diğer bir odanın temizliği başlamadan, eller yıkanarak yeni maske, eldiven değişikliği yapmaktadır.
    • Konaklama kapasite kullanımları kontrollü bir şekilde takip edilerek mümkün olduğu kadar aralıklarla oda yerleştirilmeleri sağlanmakta ve Check-out yapılan odalarda planlı bir şekilde temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir kullanımı yapılmamaktadır.
    • Sizlerin hizmetinize sunmuş olduğumuz akıllı oda sistemi ile temassız bir şekilde oda anahtarı kullanmadan odanıza giriş yapabilir, odadaki ışık, klima yönetimini akıllı telefonlarınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
    • Odalardaki kapı kolları, elektrik düğmeleri, elle temas edilen yüzeyler, telefon, kapı-pencere kolları, su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları gibi donanımlar çalışanlarımız tarafından her check-out sonrasında temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Odalardaki buklet malzemeleri ve bilgilendirme dokümanları tek kullanımlık olup, her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    • Odalardaki bardak, kaşık, çatal, bıçak endüstriyel bulaşık makineleri temizlenerek ve dezenfekte edilerek tek kullanımlık gıdaya uygun ambalajlara konulmaktadır ve diğer minibar malzemeleri ile birlikte her check-out sonrası yeni setup atılmaktadır.
    • Oda içinde kullanılan tüm mefruşat malzemeleri ve havlular günlük ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    • Kat personeli tarafından yapılan temizlik işlemlerinden sonra odalarımız sağlık bakanlığı onaylı dezenfeksiyon ürünleri ile buharlama işleminden sonra ve yaklaşık 1 saat süre ile havalandırılmaktadır
    GIDA SAĞLIĞI & YİYECEK İÇECEK
    • Tüm Restoran, Snack, Barlar, masa planlaması 1,5 metre, sandalye yerleşimleri ise 60 cm mesafeli olacak şekilde planlanmıştır.
    • Restoranlarda, barlarda kullanılan servis ekipmanlarının servis öncesi ve sonrası periyodik olarak F&B çalışanları tarafından temizliği ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Bellum Restoranda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi mutfak çalışanı tarafından yapılmaktadır.
    • Restoranlarda içecek setup ları servis bölümünde bulunur, F&B çalışanları tarafından tüm içeceklerin servisleri yapılmaktadır.
    • Bellum Restoranda verilen Açık Büfe hizmetimizde talep etmiş olduğunuz yemeklerin servisi mutfak çalışanı tarafından yapılmaktadır.
    • Restoranlarda, barlarda masalar ve mobilyaların üst kısmı sizlerin kullanımı sonrasında F&B çalışanları tarafından temizlenmekte Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    • Restoranlarda, barlarda masaların üzerindeki tek kullanımlık ekipmanların her misafirimizin kullanımı sonrası yeni setupları atılmaktadır.
    • Gıda üretim süreçlerimiz, Gıda Satın Almalarımız Gıda Güvenliği Yönetim sistemi kuralları ile yürütülmektedir.
    EĞLENCE & ÇOCUK KULÜBÜ
    • Animasyon Departmanı, Spor ve Sağlık Topluluğu aktivite programlarında sosyal mesafenin sağlanması amaçlanarak, aktivite saatleri talebiniz doğrultusunda kişi sayısına göre Animasyon yönetimi tarafından belirlenmekte ve aktivite programı ile günlük olarak misafirlere bildirimleri yapılmaktadır.
    • Spor ve Sağlık Topluluğu aktiviteleri sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için tek kullanımlık kağıt havlu ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ekipman üzerlerinde bulundurulmaktadır.
    • Calippo Mini Club misafir hizmetleri ile ilgili “12.05.2020 tarih ve 2020/6 sayılı” genelgede belirtilen kuralın değişmesi halinde, bu bölümde de sosyal mesafe, koruyucu donanım ve genel hijyen, dezenfeksiyon kurallarına uyularak hizmet verilmesi konusunda planlamalar yapılmıştır.
    SPA & FİTNESS
    • Fitness Salonumuz misafirlerimizin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla, SPA Yönetimi tarafından belirlenen maksimum kişi sayısı ile hizmet vermektedir. Misafirlerimizin kullanım saatleri talebe göre belirlenecek ve randevulu sistemde hizmet verilmektedir. Kullanım sonrasında çalışanlar tarafından ekipmanlar temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır. Sizlerin de ekipman kullanımı öncesinde el teması olan alanları dezenfekte etmeniz için tek kullanımlık kağıt havlu ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ekipman üzerlerinde
    bulundurulmaktadır
    • SPA ortak alanlarının sizlerin sosyal mesafe bırakacak şekilde kullanımını sağlamak amacıyla, kullanım saatleri talebinize göre SPA yönetimi tarafından belirlenmektedir.
    • SPA alanları kullanımı sırasında kullanılan buklet malzemeler (kese, sabun, duş jeli, şampuan) tek kullanımlık olup, SPA resepsiyon tarafından verilmektedir.
    • SPA nem oranının uygun aralıkta tutulması sağlanmaktadır. Sauna, hamam, buhar odası kullanım süresinin siz değerli misafirlerimizin sağlığı için 30 dakika ile sınırlandırılarak, sonrasında 15 dakika temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanmaktadır.
    GENEL BİLGİLENDİRME
    • Covid-19 ve hijyen konusunda alınan önlemlerin, uygulamaların olduğu bilgilendirmeler, online ve dijital uygulamalar aracılığı ile, resepsiyonda yer alan bilgilendirme dokümanı, odalardaki televizyon ve genel alanlardaki kiosk üzerinden, ulaştırılmaktadır. Böylelikle siz değerli misafirlerimizin kafanızdaki soru işaretlerini atarak, rahat ve sağlıklı bir tatil geçirmesi hedeflenmiştir.
    • Siz değerli misafirlerimizle ve çalışanlarımızla sağlıklı ve hızlı bir iletişim kurmak amacı ile sağlıklı
    ve güvenli bilgilendirmeler sosyal medya ve dijital platformlar aracılığı ile yapılmaktadır.
    • Sosyal mesafe kapsamında Calista Luxury Resort bünyesinde yer alan tüm Barlar, restaurantlar,
    Lobby, Havuzlar, Plaj, Mini Club, Toplantı Salonları, Tüm Eğlence ve Spor alanları, SPA merkezi, Fitness,
    Plaj, İskele, , Dükkân ve Mağazalar, Çalışan dinlenme, konaklama, ulaşım ve çalışma alanları 1,5 metre
    sosyal mesafe bırakılacak şekilde düzenlenmiştir. Sosyal mesafe işaretlemeleri yapılmış, alan sorumluları tarafından sürekli olarak kontrolleri yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanları, hizmet alanlarında (Resepsiyon, Lobby, Restaurant, Snack, Barlar, SPA, Fitness, Plaj, İskele, Animasyon, Spor ve Sağlık Topluluğu aktivite alanları, Mini Club, Toplantı Salonları, Sinema, Oyun Salonu) Sağlık Bakanlığı onaylı el dezenfektanı, koruyucu ekipmanlarımız (tek kullanımlık cerrahi maske, eldiven, siperlik, önlük vb.) mevcuttur. Görevli çalışanlarımızdan talep edebilirsiniz.
    • Ortak kullanım alanlarında maske, eldiven, diğer koruyucu ekipman atıkları için gri kapaklı atık
    kutuları bulunmaktadır.
    • Otelimiz transfer araçlarımızda koltuk, kapı kolu, el tutacağı gibi sık temas edilen yüzeylerin temizliği
    her transfer öncesinde gerçekleştirilmektedir.
    • Otelimizin tüm tesisat ve donanımların bakımları periyodik olarak yetkili servis veya konusunda eğitim
    almış uzman kişilere yaptırılmaktadır.
    • Otelimizin Havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve Sağlık Bakanlığı onaylı dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimizin hizmetine sunmuş olduğumuz tüm malzeme ve mamullerimiz hijyen çalışmalarını gerçekleştiren tedarikçilerden satın alımı yapılmakta, kontrol ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra tesislerimize kabul edilerek, depolanma ve dezenfektasyon çalışmaları hijyenik ortamlarda yapılmaktadır.

    Balayı Sürprizleri

  • Odaya meyve, lokum, kuruyemiş, çikolata ve köpüklü şarap

  • 1 defaya mahsus a la carte restoranda ücretsiz rezervasyon

  • Balayı konseptinde müsaitlik doğrultusunda bir üst kategori odaya upgrade imkanı

  • Giriş gününden sonraki gün odaya kahvaltı servisi (rezervasyonlu)

  • Özel bornoz, nevresim ve havlu takımı