Almira Hotel

Bursa, Bursa Merkez |
Oda

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Superior Oda

Oda
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Oda

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Oda

Yarım Pansiyon
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Bursa şehir merkezinde bulunan tesis; Sabiha Gökçen Havalimanı'na 120 km, Yenişehir Havalimanı'na 40 km ve Uludağ'a 35 km mesafededir.
Oda
Tesiste alınan tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı ücretsiz.
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Akşam yemekleri yoğunluğa göre set menü olarak verilebilmektedir.

Hizmet Saatleri
07.00-10.30 Sabah Kahvaltısı (açık büfe)
  • Tesiste çocuk misafirler için oyun alanı mevcuttur.

  • Bebek bakıcısı hizmeti ücretli olarak verilmektedir.
  • Termal su sıcaklığı 38-40 °C derece arasındadır,

  • Bu özelliği 'hipertermal su' niteliğindedir. Toplam mineralizasyonu ise 1000 mg/L üzerinde, 1399 mg/L olarak tespit edilmiştir, bu özelliği ile 'mineralli su' niteliğindedir.

  • Odalarda termal su bulunmamaktadır.
  • SPA bölümünde hamam, sauna, jakuzi, termal havuz ve masaj hizmetleri bulunmaktadır.

  • Termal havuz 22.00-23.00 arası sadece bayan misafirlere hizmet vermektedir.
  • İnflamatuar romatizmal hastalıklar (Romatoid artrit, ankilozan spondilit, psoriatik artrit, kolajen doku hastalıkları vb.)

  • Dejeneratif eklem hastalıkları (kireçlenmeler)

  • Yumuşak doku hastalıkları

  • Kronik bel ağrısı

  • Kemik-metabolizma hastalıkları (osteoporoz, paget hastalığı, gut vb.)

  • Ortopedik rehabilitasyon (kırıklar vb.)

  • Nevraljiler

  • Bazı cilt hastalıkları (psoriasis ve egzema gibi )

  • Romatizma rahatsızlıkları

  • Ortopedik rahatsızlıklar

  • Nörolojik rahatsızlıklar

  • Deri hastalıkları

  • Beyin (selebral) damar hastalıkları

  • Nefrolojik hastalıklar

  • İltihaplanmalar

  • Kireçlenmeler, kas ağrıları ve siyatik

  • Solunum sistemi hastalıkları
  • Giriş İşlemleriniz
    •Otelimiz girişinde dezenfektanlı ayak paspası mevcuttur.
    • Otelimiz girişinde termal görüntüleme kamera sistemi kullanılmaktadır.
    • Resepsiyon alanında sensörlü dezenfektan bulunmaktadır.
    • Bellboy hizmeti talep doğrultusunda verilmektedir.
    • Oda kartları dezenfekte edilmektedir.
    • Giriş işlemlerinizde online register form ile check ın yapılmaktadır.
    • Bagajlar, otel personelimiz tarafından check ın işlemleri sırasında dezenfekte edilerek odaya götürülmektedir.
    • Otelimize giriş sırasında maskesi olmayan misafirlerimize maske verilmektedir.
    • Giriş işlemleri sırasında tüm misafirlerimizin son 14 gün içerisinde hangi şehir ve ülkelerde bulunduklarına dair mini bir anket doldurulması zorunludur.
    Odalar
    • Odalarımız check-out sonrasında 24 saat kullanılmamaktadır.
    • Yeni misafirlerimiz için komple dezenfekte edilerek bütün tekstil ürünleri (çarşaf ve havlu gibi) otelimiz çamaşırhanesinde 90 derecede deterjan ile yıkanmaktadır.
    • Odalarımız her gün minimum 3 saat havalandırılmaktadır.
    • Tüm yüzeyler, CDC ve WHO önerilerine uygun olarak ozon kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Aydınlatmalar, prizler, fişler, kapı kolları, dolap kolları, çekmece kolları, tuvalet, duş, küvet, armatürler, klima kontrol paneli, telefon, tv kumanda, masa, sehpa yüzeyleri, ütü, ütü masası bardak, kahve makinası gibi tüm oda materyaller dezenfekte edilmektedir.
    • Odalarımızda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Banyolarda tek kullanımlık buklet malzemesi bulunmaktadır.
    • Oda temizliği yapan görevlimiz her oda temizliğinden sonra eldivenlerini ve maskesini değiştirmektedir.
    • Otel aplikasyonumuz ile oda servisi siparişleri verilmektedir.
    Ortak Alanlar
    •Lobi alanında sık sık dezenfektanlarla temizlik yapılmaktadır
    • Asansör içi yer işaretleri ve asansör ekran bilgilendirmesi yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanlarımızda sensörlü dezenfektan ünitelerimiz bulunmaktadır
    • Kapı kolları, tırabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri, post cihazı, oda kartı gibi elle teması yoğun olan yüzeylerin sık sık dezenfektanla temizliği yapılmakta olup kayıtları tutulmaktadır.
    Ekibimiz
    •DİVERSEY tarafından tüm ekibimize Covid 19 tedbirleri ve hijyen kuralları eğitimler verilmiştir.
    • Eğitimler Diversey tarafından belgelendirilmiştir.
    • Personel eğitimlerimiz düzenli olarak devam edecektir.
    • Personelimizin otelimize giriş ve çıkışlarında temassız ateş ölçümü uygulaması yapılmakta olup kayıt altına alınmaktadır.
    • Personel girişlerinde dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu bulundurulmaktadır.
    • Kişisel koruyucu donanımları sağlanmaktadır.
    • Her vardiyada aynı personel görevlendirilmektedir.
    • Ekibimiz temizlik ve hijyen kurallarına sürekli olarak dikkat etmektedir.
    Restoran
    •Mutfaklarımızda HACCP kuralları uygulanmaktadır.
    • Otelimiz, Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi’ne sahiptir.
    • Otelimiz açık teras katında bulunan havuz alanında restoran hizmeti masa ve oturma planı önerilen mesafeleri koruyacak şekilde düzenlenmiştir. (Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 m, yan yana sandalyeler arası 60 cm )
    • Masalarda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Servis ekipmanları servis öncesi ve sonrası düzenli olarak temizlenmektedir. (Yemek masaları, sandalyeler, servis malzemeleri menü gibi malzemelerin her misafir kullanımından sonra alkol bazlı
    ürünlerle hijyen temizliği yapılır.)
    • Masalarda tek kullanımlık şeker, tuz ve diğer baharatlar kullanılmaktadır.
    • Servis personeli her serviste tek kullanımlık maske ve eldiven kullanmaktadır.
    • Servis personeli mesafe kurallarını koruyarak en az temas ile servis yapmaktadır.
    Otel Uygulaması
    •Otelimiz uygulaması ile online check-in işlemi yapılabilmektedir.
    • Oda servisinden siparişlerinizi online olarak verebilirsiniz.
  • Yüzme havuzu, hamam, sauna, masaj salonu gibi hizmetlere pandemi sebebiyle bir süre ara verilmiştir.
  • 215 odası bulunan tesiste, spa merkezi, masaj, açık yüzme havuzu, jakuzili ve termal kapalı yüzme havuzu, termal hamam, bilardo bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Aerobik
    • Bilardo
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Jakuzi
    • Kasa
    • Langırt
    • Odalarda Wifi
    • Sauna
    • Termal Havuz
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Bar
    • Bebek Bakıcısı
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Minibar
    • Spa Merkezi
    • Telefon
    • Toplantı Salonu
    • Türk Hamamı

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Spa
    • Wifi
    • Kapalı Havuz
    • Genç Dostu
    • Kongre
    • Şehir Oteli

  • Tek seferde yapılan ödeme işleminde, 3 veya 6 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar, hem az ödüyor hem de ödemelerine 3 ay sonra başlıyor.
  • Kampanyaya İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları (Maximum, Maximiles, MercedesCard, Maximum Genç) dahildir. Ticari Kartlar ve Aidatsız Kartlarla yapılan işlemler kampanyaya dahil değildir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 16.12.2020 - 31.10.2021

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.07.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021
    Giriş İşlemleriniz
    •Otelimiz girişinde dezenfektanlı ayak paspası mevcuttur.
    • Otelimiz girişinde termal görüntüleme kamera sistemi kullanılmaktadır.
    • Resepsiyon alanında sensörlü dezenfektan bulunmaktadır.
    • Bellboy hizmeti talep doğrultusunda verilmektedir.
    • Oda kartları dezenfekte edilmektedir.
    • Giriş işlemlerinizde online register form ile check ın yapılmaktadır.
    • Bagajlar, otel personelimiz tarafından check ın işlemleri sırasında dezenfekte edilerek odaya götürülmektedir.
    • Otelimize giriş sırasında maskesi olmayan misafirlerimize maske verilmektedir.
    • Giriş işlemleri sırasında tüm misafirlerimizin son 14 gün içerisinde hangi şehir ve ülkelerde bulunduklarına dair mini bir anket doldurulması zorunludur.
    Odalar
    • Odalarımız check-out sonrasında 24 saat kullanılmamaktadır.
    • Yeni misafirlerimiz için komple dezenfekte edilerek bütün tekstil ürünleri (çarşaf ve havlu gibi) otelimiz çamaşırhanesinde 90 derecede deterjan ile yıkanmaktadır.
    • Odalarımız her gün minimum 3 saat havalandırılmaktadır.
    • Tüm yüzeyler, CDC ve WHO önerilerine uygun olarak ozon kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Aydınlatmalar, prizler, fişler, kapı kolları, dolap kolları, çekmece kolları, tuvalet, duş, küvet, armatürler, klima kontrol paneli, telefon, tv kumanda, masa, sehpa yüzeyleri, ütü, ütü masası bardak, kahve makinası gibi tüm oda materyaller dezenfekte edilmektedir.
    • Odalarımızda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Banyolarda tek kullanımlık buklet malzemesi bulunmaktadır.
    • Oda temizliği yapan görevlimiz her oda temizliğinden sonra eldivenlerini ve maskesini değiştirmektedir.
    • Otel aplikasyonumuz ile oda servisi siparişleri verilmektedir.
    Ortak Alanlar
    •Lobi alanında sık sık dezenfektanlarla temizlik yapılmaktadır
    • Asansör içi yer işaretleri ve asansör ekran bilgilendirmesi yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanlarımızda sensörlü dezenfektan ünitelerimiz bulunmaktadır
    • Kapı kolları, tırabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri, post cihazı, oda kartı gibi elle teması yoğun olan yüzeylerin sık sık dezenfektanla temizliği yapılmakta olup kayıtları tutulmaktadır.
    Ekibimiz
    •DİVERSEY tarafından tüm ekibimize Covid 19 tedbirleri ve hijyen kuralları eğitimler verilmiştir.
    • Eğitimler Diversey tarafından belgelendirilmiştir.
    • Personel eğitimlerimiz düzenli olarak devam edecektir.
    • Personelimizin otelimize giriş ve çıkışlarında temassız ateş ölçümü uygulaması yapılmakta olup kayıt altına alınmaktadır.
    • Personel girişlerinde dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu bulundurulmaktadır.
    • Kişisel koruyucu donanımları sağlanmaktadır.
    • Her vardiyada aynı personel görevlendirilmektedir.
    • Ekibimiz temizlik ve hijyen kurallarına sürekli olarak dikkat etmektedir.
    Restoran
    •Mutfaklarımızda HACCP kuralları uygulanmaktadır.
    • Otelimiz, Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi’ne sahiptir.
    • Otelimiz açık teras katında bulunan havuz alanında restoran hizmeti masa ve oturma planı önerilen mesafeleri koruyacak şekilde düzenlenmiştir. (Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 m, yan yana sandalyeler arası 60 cm )
    • Masalarda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Servis ekipmanları servis öncesi ve sonrası düzenli olarak temizlenmektedir. (Yemek masaları, sandalyeler, servis malzemeleri menü gibi malzemelerin her misafir kullanımından sonra alkol bazlı
    ürünlerle hijyen temizliği yapılır.)
    • Masalarda tek kullanımlık şeker, tuz ve diğer baharatlar kullanılmaktadır.
    • Servis personeli her serviste tek kullanımlık maske ve eldiven kullanmaktadır.
    • Servis personeli mesafe kurallarını koruyarak en az temas ile servis yapmaktadır.
    Otel Uygulaması
    •Otelimiz uygulaması ile online check-in işlemi yapılabilmektedir.
    • Oda servisinden siparişlerinizi online olarak verebilirsiniz.