Almira Hotel

Bursa, Bursa Merkez |

Konum

Bursa şehir merkezinde bulunan tesis; Sabiha Gökçen Havalimanı'na 120 km, Yenişehir Havalimanı'na 40 km ve Uludağ'a 35 km mesafededir.
Oda
Tesiste alınan tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı ücretsiz,
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Yarım Pansiyon
Sabah kahvaltısı ücretsiz.
Diğer tüm yiyecek ve içecekler ücretlidir.

Akşam yemekleri yoğunluğa göre set menü olarak verilebilmektedir.

Hizmet Saatleri
07.00-10.30 Sabah Kahvaltısı (açık büfe)
  • Tesiste çocuk misafirler için oyun alanı mevcuttur.

  • Bebek bakıcısı hizmeti ücretli olarak verilmektedir.
  • Termal su sıcaklığı 38-40 °C derece arasındadır,

  • Bu özelliği 'hipertermal su' niteliğindedir. Toplam mineralizasyonu ise 1000 mg/L üzerinde, 1399 mg/L olarak tespit edilmiştir, bu özelliği ile 'mineralli su' niteliğindedir.

  • Odalarda termal su bulunmamaktadır.
  • SPA bölümünde hamam, sauna, jakuzi, termal havuz ve masaj hizmetleri bulunmaktadır.

  • Termal havuz 22.00-23.00 arası sadece bayan misafirlere hizmet vermektedir.
  • İnflamatuar romatizmal hastalıklar (Romatoid artrit, ankilozan spondilit, psoriatik artrit, kolajen doku hastalıkları vb.)

  • Dejeneratif eklem hastalıkları (kireçlenmeler)

  • Yumuşak doku hastalıkları

  • Kronik bel ağrısı

  • Kemik-metabolizma hastalıkları (osteoporoz, paget hastalığı, gut vb.)

  • Ortopedik rehabilitasyon (kırıklar vb.)

  • Nevraljiler

  • Bazı cilt hastalıkları (psoriasis ve egzema gibi )

  • Romatizma rahatsızlıkları

  • Ortopedik rahatsızlıklar

  • Nörolojik rahatsızlıklar

  • Deri hastalıkları

  • Beyin (selebral) damar hastalıkları

  • Nefrolojik hastalıklar

  • İltihaplanmalar

  • Kireçlenmeler, kas ağrıları ve siyatik

  • Solunum sistemi hastalıkları
  • Giriş İşlemleriniz
    •Otelimiz girişinde dezenfektanlı ayak paspası mevcuttur.
    • Otelimiz girişinde termal görüntüleme kamera sistemi kullanılmaktadır.
    • Resepsiyon alanında sensörlü dezenfektan bulunmaktadır.
    • Bellboy hizmeti talep doğrultusunda verilmektedir.
    • Oda kartları dezenfekte edilmektedir.
    • Giriş işlemlerinizde online register form ile check ın yapılmaktadır.
    • Bagajlar, otel personelimiz tarafından check ın işlemleri sırasında dezenfekte edilerek odaya götürülmektedir.
    • Otelimize giriş sırasında maskesi olmayan misafirlerimize maske verilmektedir.
    • Giriş işlemleri sırasında tüm misafirlerimizin son 14 gün içerisinde hangi şehir ve ülkelerde bulunduklarına dair mini bir anket doldurulması zorunludur.
    Odalar
    • Odalarımız check-out sonrasında 24 saat kullanılmamaktadır.
    • Yeni misafirlerimiz için komple dezenfekte edilerek bütün tekstil ürünleri (çarşaf ve havlu gibi) otelimiz çamaşırhanesinde 90 derecede deterjan ile yıkanmaktadır.
    • Odalarımız her gün minimum 3 saat havalandırılmaktadır.
    • Tüm yüzeyler, CDC ve WHO önerilerine uygun olarak ozon kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Aydınlatmalar, prizler, fişler, kapı kolları, dolap kolları, çekmece kolları, tuvalet, duş, küvet, armatürler, klima kontrol paneli, telefon, tv kumanda, masa, sehpa yüzeyleri, ütü, ütü masası bardak, kahve makinası gibi tüm oda materyaller dezenfekte edilmektedir.
    • Odalarımızda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Banyolarda tek kullanımlık buklet malzemesi bulunmaktadır.
    • Oda temizliği yapan görevlimiz her oda temizliğinden sonra eldivenlerini ve maskesini değiştirmektedir.
    • Otel aplikasyonumuz ile oda servisi siparişleri verilmektedir.
    Ortak Alanlar
    •Lobi alanında sık sık dezenfektanlarla temizlik yapılmaktadır
    • Asansör içi yer işaretleri ve asansör ekran bilgilendirmesi yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanlarımızda sensörlü dezenfektan ünitelerimiz bulunmaktadır
    • Kapı kolları, tırabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri, post cihazı, oda kartı gibi elle teması yoğun olan yüzeylerin sık sık dezenfektanla temizliği yapılmakta olup kayıtları tutulmaktadır.
    Ekibimiz
    •DİVERSEY tarafından tüm ekibimize Covid 19 tedbirleri ve hijyen kuralları eğitimler verilmiştir.
    • Eğitimler Diversey tarafından belgelendirilmiştir.
    • Personel eğitimlerimiz düzenli olarak devam edecektir.
    • Personelimizin otelimize giriş ve çıkışlarında temassız ateş ölçümü uygulaması yapılmakta olup kayıt altına alınmaktadır.
    • Personel girişlerinde dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu bulundurulmaktadır.
    • Kişisel koruyucu donanımları sağlanmaktadır.
    • Her vardiyada aynı personel görevlendirilmektedir.
    • Ekibimiz temizlik ve hijyen kurallarına sürekli olarak dikkat etmektedir.
    Restoran
    •Mutfaklarımızda HACCP kuralları uygulanmaktadır.
    • Otelimiz, Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi’ne sahiptir.
    • Otelimiz açık teras katında bulunan havuz alanında restoran hizmeti masa ve oturma planı önerilen mesafeleri koruyacak şekilde düzenlenmiştir. (Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 m, yan yana sandalyeler arası 60 cm )
    • Masalarda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Servis ekipmanları servis öncesi ve sonrası düzenli olarak temizlenmektedir. (Yemek masaları, sandalyeler, servis malzemeleri menü gibi malzemelerin her misafir kullanımından sonra alkol bazlı
    ürünlerle hijyen temizliği yapılır.)
    • Masalarda tek kullanımlık şeker, tuz ve diğer baharatlar kullanılmaktadır.
    • Servis personeli her serviste tek kullanımlık maske ve eldiven kullanmaktadır.
    • Servis personeli mesafe kurallarını koruyarak en az temas ile servis yapmaktadır.
    Otel Uygulaması
    •Otelimiz uygulaması ile online check-in işlemi yapılabilmektedir.
    • Oda servisinden siparişlerinizi online olarak verebilirsiniz.
    215 odası bulunan tesiste, spa merkezi, masaj, açık yüzme havuzu, jakuzili ve termal kapalı yüzme havuzu, termal hamam, bilardo bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Aerobik
    • Bilardo
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Jakuzi
    • Kasa
    • Langırt
    • Odalarda Wifi
    • Sauna
    • Termal Havuz
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Bar
    • Bebek Bakıcısı
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Kuru Temizleme
    • Masaj
    • Minibar
    • Spa Merkezi
    • Telefon
    • Toplantı Salonu
    • Türk Hamamı

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Spa
    • Kapalı Havuz
    • Genç Dostu
    • Kongre
    • Şehir Oteli

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • 1 Nisan 2022 - 15 Ekim 2022 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik rezervasyonlarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 7 gün içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
    Giriş İşlemleriniz
    •Otelimiz girişinde dezenfektanlı ayak paspası mevcuttur.
    • Otelimiz girişinde termal görüntüleme kamera sistemi kullanılmaktadır.
    • Resepsiyon alanında sensörlü dezenfektan bulunmaktadır.
    • Bellboy hizmeti talep doğrultusunda verilmektedir.
    • Oda kartları dezenfekte edilmektedir.
    • Giriş işlemlerinizde online register form ile check ın yapılmaktadır.
    • Bagajlar, otel personelimiz tarafından check ın işlemleri sırasında dezenfekte edilerek odaya götürülmektedir.
    • Otelimize giriş sırasında maskesi olmayan misafirlerimize maske verilmektedir.
    • Giriş işlemleri sırasında tüm misafirlerimizin son 14 gün içerisinde hangi şehir ve ülkelerde bulunduklarına dair mini bir anket doldurulması zorunludur.
    Odalar
    • Odalarımız check-out sonrasında 24 saat kullanılmamaktadır.
    • Yeni misafirlerimiz için komple dezenfekte edilerek bütün tekstil ürünleri (çarşaf ve havlu gibi) otelimiz çamaşırhanesinde 90 derecede deterjan ile yıkanmaktadır.
    • Odalarımız her gün minimum 3 saat havalandırılmaktadır.
    • Tüm yüzeyler, CDC ve WHO önerilerine uygun olarak ozon kullanılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Aydınlatmalar, prizler, fişler, kapı kolları, dolap kolları, çekmece kolları, tuvalet, duş, küvet, armatürler, klima kontrol paneli, telefon, tv kumanda, masa, sehpa yüzeyleri, ütü, ütü masası bardak, kahve makinası gibi tüm oda materyaller dezenfekte edilmektedir.
    • Odalarımızda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Banyolarda tek kullanımlık buklet malzemesi bulunmaktadır.
    • Oda temizliği yapan görevlimiz her oda temizliğinden sonra eldivenlerini ve maskesini değiştirmektedir.
    • Otel aplikasyonumuz ile oda servisi siparişleri verilmektedir.
    Ortak Alanlar
    •Lobi alanında sık sık dezenfektanlarla temizlik yapılmaktadır
    • Asansör içi yer işaretleri ve asansör ekran bilgilendirmesi yapılmaktadır.
    • Ortak kullanım alanlarımızda sensörlü dezenfektan ünitelerimiz bulunmaktadır
    • Kapı kolları, tırabzanlar, asansör düğmeleri, elektrik düğmeleri, post cihazı, oda kartı gibi elle teması yoğun olan yüzeylerin sık sık dezenfektanla temizliği yapılmakta olup kayıtları tutulmaktadır.
    Ekibimiz
    •DİVERSEY tarafından tüm ekibimize Covid 19 tedbirleri ve hijyen kuralları eğitimler verilmiştir.
    • Eğitimler Diversey tarafından belgelendirilmiştir.
    • Personel eğitimlerimiz düzenli olarak devam edecektir.
    • Personelimizin otelimize giriş ve çıkışlarında temassız ateş ölçümü uygulaması yapılmakta olup kayıt altına alınmaktadır.
    • Personel girişlerinde dezenfeksiyon paspasları ve el dezenfeksiyonu bulundurulmaktadır.
    • Kişisel koruyucu donanımları sağlanmaktadır.
    • Her vardiyada aynı personel görevlendirilmektedir.
    • Ekibimiz temizlik ve hijyen kurallarına sürekli olarak dikkat etmektedir.
    Restoran
    •Mutfaklarımızda HACCP kuralları uygulanmaktadır.
    • Otelimiz, Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi’ne sahiptir.
    • Otelimiz açık teras katında bulunan havuz alanında restoran hizmeti masa ve oturma planı önerilen mesafeleri koruyacak şekilde düzenlenmiştir. (Yemek servisi verilen masalar arası mesafe 1,5 m, yan yana sandalyeler arası 60 cm )
    • Masalarda dezenfektanlı ıslak mendiller bulunmaktadır.
    • Servis ekipmanları servis öncesi ve sonrası düzenli olarak temizlenmektedir. (Yemek masaları, sandalyeler, servis malzemeleri menü gibi malzemelerin her misafir kullanımından sonra alkol bazlı
    ürünlerle hijyen temizliği yapılır.)
    • Masalarda tek kullanımlık şeker, tuz ve diğer baharatlar kullanılmaktadır.
    • Servis personeli her serviste tek kullanımlık maske ve eldiven kullanmaktadır.
    • Servis personeli mesafe kurallarını koruyarak en az temas ile servis yapmaktadır.
    Otel Uygulaması
    •Otelimiz uygulaması ile online check-in işlemi yapılabilmektedir.
    • Oda servisinden siparişlerinizi online olarak verebilirsiniz.