Grand Park Lara

Antalya, Lara |

Konum

Lara mevkiinde yer alan tesis; Antalya Havalimanı’na 14 km, Antalya şehir merkezine 16 km, özel plajına 200 m mesafededir.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 10.00-00.00 saatleri arası ücretsiz.

A'la Carte restoranlar 24 saat öncesinden rezervasyonlu ve kuver ücretli.

Minibarda sadece su ücretsiz. Bistro Tulip, 24 saat ücretsiz hizmet veriyor. A la carte restoranlar haftanın 6 günü hizmet veriyor.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • İtalyan A'la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı (Ücretli)

  • Çin A'la Carte Restoran - Çin Mutfağı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.00 Kahvaltı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    12.30-14.00 Öğle Yemeği (Özel Diyet, Vejetaryen ve Çocuk Büfesi ile)
    14.00-18.00 Çay, Kahve & Snack
    18.30-21.00 Akşam Yemeği (Özel Diyet, Vejetaryen ve Çocuk Büfesi ile)
    23.00-24.00 Gece Çorbası
    Tesisin 200 m mesafede kendisine ait özel kum plajı bulunuyor. Kış sezonunda tesis plajı hizmet vermiyor.
    Tesiste gün içerisinde aqua gym, jimnastik, dart, masa tenisi, oyunlar ve yarışmalar, canlı müzik akşamları ve mini club aktiviteleri yapılmaktadır.
    Tesiste 4-12 yaş için çocuk kulübü, ana restaurantta öğle ve akşam yemeklerinde çocuk büfesi, açık ve kapalı oyun alanları bulunmaktadır.
  • Müsaitlik durumunda bir üst kategorideki odaya upgrade imkanı

  • Balayına özel oda süslemesi

  • Meyve sepeti ve şarap ikramı

  • Odaya kahvaltı (giriş gününden bir sonraki gün)


  • Not: Balayı konseptinden yararlanacak çiftlerin girişte evlilik cüzdanlarını beraberinde getirmeleri gerekmektedir.
    Tesisin Spa / Wellness bölümünde; buhar odası, masaj hizmeti, hamam ve sauna gibi olanaklar bulunuyor. Hamam, sauna, buhar odası ücretsiz; masaj ve çeşitli bakımlar ücretli.
    ÇALIŞANLAR
    • Çalışanlarımızın sağlıklı ve güvenli iş yeri ortamında, yüksek motivasyonla çalışabilmeleri için Tesislerimizde oluşturulmuş İş sağlığı ve Güvenliği Kurulu bulunmaktadır. Kurul çalışmalarında alınan önlemlerin kontrol ve takiplerini gerçekleştirmektedir.
    • Tüm Çalışanlarımız sağlık taramasından geçirilmektedir ve takipleri İşyeri Hekimimiz tarafından yapılmaktadır.
    • Tüm Çalışanlarımız Hijyen eğitimi almış ve sertifikalandırılmıştır.
    • Tüm Çalışanlarımız Salgın Hastalıklardan Korunma ve Yayılmasını Önleme konusunda eğitim almış ve bilinçlendirilmiştir.
    • Çalışanlarımızın kullandığı alanlar, sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
    • Personel alanlarımızda kişisel hijyen için gerekli olan malzemeler ve el antiseptikleri mevcuttur.
    • Personel üniformalarının değişimi günlük olarak yapılmaktadır. Üniformalar, 60 °C üstünde yıkanmakta ve ütülenmektedir.
    • Servis araçlarımız her kullanım öncesi ve sonrasında temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
    • Servis araçlarımızın %50 kapasite ile çalışmaktadır ve maskesiz servis kullanımına izin verilmemektedir.
    • İşe girişlerinde tüm çalışanların ateşleri ölçülmektedir. Yüksek ateşi olan çalışanların işbaşı yapmasına izin verilmemektedir.
    • Tüm çalışanlarımız öncellikle sizin sağlığınızı ve kendi sağlığını korumak için maske ile çalışmaktadır.
    GENEL ALANLAR VE DEZENFEKSİYON İŞLEMLERİ
    • Tesislerimiz tüm genel alanlarında, T.C Sağlık Bakanlığı onaylı, biosidal ürün ruhsatlı, antiviral ve antibakteriyal ürünler ile dezenfeksiyon işlemleri gerçekleştirilmektedir.
    • Dezenfeksiyon işlemleri uzman ekipler tarafından yürütülmektedir.
    • Tesislerimizdeki tüm kapalı alanlarında bulunan havalandırma sistemleri ile klimalar sıklıkla temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
    • Genel alanlarımızda bulunan tuvaletler ve lavaboların temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmıştır.
    • Genel alanlarda, tuvalet ve lavabolarda anti bakteriyel sabun ve el antiseptikleri bulunmaktadır.
    • Tüm genel alanlarımızda oturma gruplarımız sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
    • Asansörlerimizin içi ve özellikle çağrı düğmeleri sıklıkla dezenfekte edilmekte, havalandırma tertibatı düzenli olarak temizlenmektedir.
    OTEL GİRİŞ İŞLEMLERİ
    Oda Check-in işlemlerinizde teması azaltmak, sosyal mesafeyi korumak için önlemlerimiz;
    • Girişlerde tüm misafirlerimizin ateşleri ölçülecek, olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarımızda yazıldığı şekilde gerekenler yapılacaktır.
    • Bagaj odalarımızda otomatik dezenfeksiyon cihazları bulunmaktadır ve valizleriniz dezenfekte edilerek bagaj arabalarına alınmaktadır. Bagaj arabalarımız ise, her kullanımdan önce ve sonra temizlenir, dezenfekte edilir.
    • Oda kapı kartı özel olarak dezenfekte edilir.
    ODALAR
    Size özel hazırlanarak, temizlik ve dezenfeksiyonu gerçekleştirilmiş odalarımızda güvenli bir şekilde konaklama yapabilmeniz için,
    • Odalarımız periyodik zamanlarda yüksek koruyuculuğu olan T.C Sağlık Bakanlığı onaylı antiviral ve anti bakteriyel özel dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    • Otelimizden ayrılan misafirlerimizin odası titizlikle temizlenir, dezenfekte edilir.
    • Oda temizliklerinizi gerçekleştiren kat görevlileri her oda için ayrı maske ve eldiven ile işlemlerini yapmaktadırlar.
    • Oda temizliklerinde tek kullanımlık kullan-at bezler kullanılmaktadır.
    • Oda temizliklerinde etkili alkol bazlı dezenfektan ve klor bazlı dezenfektanlar kullanılmaktadır.
    • Kat görevlilerimiz çarşaf ve nevresim değişiminde silkeleme, çırpma gibi işlemler yapmazlar.
    • Odalarda kullanılan tüm tekstil ürünleri 60-90 °C de yıkarak, buharlı ütü ile ütülenerek dezenfekte edilmektedir.
    • Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri, yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir.
    • Kat görevlilerimiz talimatlara göre temizliklerini bitirdikten sonra, odada ozon dezenfeksiyon işlemi uygulanır ve oda misafirimizin kullanımına hazır hale getirilir.
    • Odalarda gerçekleştirilen tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri eğitimli kat şeflerimiz tarafından kontrol edilmektedir.
    RESTORANLAR VE BARLAR
    • Tesislerimizde oda doluluk oranlarımız sosyal mesafenin korunabilmesi için kısıtlı tutulacaktır. Bu sebeple restoranlarımız ve barlarımız daha rahat ve konforlu bir şekilde düzenlenmiştir.
    • Tüm restoran ve barlarımız da, misafirlerimizin kolay ulaşabileceği noktalarda, el antiseptik teçhizatları mevcuttur.
    • Restoran ve barlarımızda giriş ve çıkışlar ayrı kapılardan yapılacaktır ve yönlendirmelerimiz mevcuttur.
    • Ortak kullanımda olan Çay ve Kahve makineleri bu süreçte kullanılmayacak olup personellerimiz tarafından masalarınıza servis edilecektir.
    • Büfelerimizde ve barlarımızda sosyal mesafe yer işaretlemeleri mevcuttur.
    • Tüm restoran ve barlarımızda misafir değişimlerinde, masa ve sandalye kolçakları temizlenerek dezenfekte edilmekte, sonrasında diğer misafirin kullanımına hazır hale getirilmektedir.
    • Tüm yiyecek içecek alanlarımızda ISO 22000:2015 Gıda Güvenliği Yönetimi Standartları eksiksiz uygulanmaktadır ve personellerimiz bu konudaki eğitimlerini sürekli olarak almaktadır.
    SPA VE HAMAM
    • Misafirlerimiz, SPA ve Hamam hizmetlerimizden randevu alarak faydalanılabilmektedir.
    • Sauna, Hamam ve Buhar odalarımızda kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır.
    • Giyinme-soyunma odaları, duşlar, lavabolar gibi genel mekanlar antiviral ve antibakteriyal biosidal ürünler ile periyodik zamanlarda dezenfekte edilmekte ayrıca gün içerisinde sıklaştırılmış temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ile misafirlerimizin kullanımına sunulmaktadır.
    FITNESS
    • Fitness salonumuz içinde yer alan tüm bireysel egzersiz cihazları sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir.
    • Her egzersiz cihazı kullanılmadan önce dezenfekte edilerek diğer misafirin kullanımına sunulmaktadır.
    • Fitness salonumuzun her sabah açılış öncesinde, kapalı olduğu öğle saatlerinde ve kapanış sonrası gece saatlerinde tüm alanları, kullanılan ekipmanları dezenfekte edilmekte hava ve yüzey dezenfeksiyonu gerçekleştirilmektedir.
    • Fitness salonumuzda el antiseptiği misafirlerimizin kolay ulaşabileceği noktalara yerleştirilmiştir.
    MINI CLUB VE ANİMASYON
    Otelimiz Ali’s Mini Club, küçük misafirlerimizin dış aktiviteleri ile güzel bir tatil geçirmesi için hizmetinizde olacaktır ve aktivitelerimiz sosyal mesafe kurallarına uyularak geniş alanlarda gerçekleştirilecektir.
    • Tüm genel alanlarımızda olduğu gibi çocuk oyun parkında da antiviral ve antibakteriyal ürünlerle dezenfeksiyon işlemleri sık aralıklarla tekrarlanmaktadır.
    • Mini Club ekibimiz hijyen eğitimlerini tamamlamış konularında uzman kişilerden oluşmaktadır.
    • Ek önlemler kapsamında Mini Club kapalı alanımız bu süreçte hizmet veremeyecek olup, Ali’s Mini Club’e emanet çocuk kabul edilmeyecektir.
    • Animasyon ekibimiz tarafından, sizlerin keyifli tatil geçirebilmesi için yine güzel programlardan oluşan bir aktivite planı hazırlanmıştır.
    HAVUZLAR VE PLAJ
    • Havuzlarımız T.C Sağlık Bakanlığı’nın direktifleri ve yönetmeliklerine uygun olarak Klor, PH ve sıcaklık dengeleri kontrollerden geçirilmekte ve sık aralıklarla mikrobiyolojik ve kimyasal analizler ile hijyen koşulları takip edilir. Bu konuda eğitim almış Teknik Servis Personellerimiz titizlikle çalışmalarını devam ettirmektedir.
    • Havuz kenarları ve plajımızda bulunan şezlonglarımız sosyal mesafe kurallarına göre düzenlenmiştir ve misafir değişimlerinde Personellerimiz tarafından temizlik ve dezenfeksiyonları yapılmaktadır.
    • Havuzlarımızda ve plajda grup aktivitelerimiz sosyal mesafe kurallarına uyarak gerçekleştirilir.
    GENEL BİLGİLENDİRME
    Değerli misafirlerimiz, bağışıklık sisteminin güçlü olması için beslenmenin kalitesi tartışılmaz bir gerçektir. Sağlığınızı önemsiyor, bu sebeple sizlere Akdeniz ve Egenin eşsiz lezzetlerinden oluşan sağlıklı menüler hazırlıyoruz.
    Sizlere sunduğumuz veya ürettiğimiz malzemelerin tamamı güvenli tedarikçilerden sağlanmaktadır. Tedarikçilerimiz Kalite Ekibimiz tarafından sıklıkla denetlenmektedir. Üretim ve sunum aşamasında Gıda Mühendisi kontrolünden geçmektedir.
    Tesislerimizde 24 saat sağlık personelleri bulunmakta ve acil durumlar için görev yapmaktadırlar.
    Tesislerimizin bulunduğu şehir ve lokasyonlarda bulunan, anlaşmalı olduğumuz hastanelerde kapsamlı sağlık hizmeti almanız mümkündür.
  • Operasyon saatleri ve servislerin değişikliği hakkı otel yönetiminde saklıdır.

  • Dış mekanlar hava şartlarına bağlı olarak hazırlanmaktadır.
  • Tesisin 896 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Restaurant
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Animasyon
    • Aquapark
    • Bar
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Dart
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • A la Carte Restoran
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İthal İçecekler
    • Kasa
    • Kese
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Minibar
    • Motorlu Su Sporları
    • Odalarda Wifi
    • Oto Kiralama
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Aquapark
    • Çocuk Dostu Otel
    • Spa
    • Bebek Dostu Otel
    • Ücretsiz Wi-fi
    • Kum Plaj

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Haziran 2024 tarihinde yüklenecek, 10 Temmuz 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 13 Temmuz 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.05.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024