Papillon Belvil

Antalya, Belek, Taşlıburun |

Konum

Belek, Taşlıburun mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 35 km, Antalya şehir merkezine 40 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam yemekler açık büfe ve ücretsiz servis edilir. Odalarda minibar her gün meşrubat, su ve bira ile doldurulur. Alkollü-alkolsüz içecekler 09.00-02.00 saatleri arasında ücretsiz olarak sunulmaktadır.

A la carte restoranlar 4 gece ve üzeri konaklamalarda 1 kez ücretsizdir. Rezervasyon mecburidir.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Dolce Vita A'la Carte Restoran ( İtalyan Mutfağı)

  • Dragon A'la Carte Restoran (Uzakdoğu Mutfağı)


  • Hizmet Saatleri
    07.00 - 10.30 Kahvaltı - Geç Kahvaltı
    12.30 - 14.30 Öğle Yemeği
    18.30 - 21.00 Akşam Yemeği
    23.00 - 00.00 Gece Büfesi
    00.00 - 07.00 Mini Kahvaltı Büfesi
    12.00 - 15.00 Pool Bar Snack
    12.30 - 15.30 Beach Bar Snack
    11.00 - 15.30 Gözleme Evi
    16.00 - 17.00 Donut Saati
    12.00 - 15.30 Kumpir Saati
    12.00 - 15.30 Waffle Saati
    12.30 - 18.00 Meyve Köşesi
    11.00 - 16.00 Patisserie
    12.00 - 15.00 Pizza Saati

    Barlar
    09.00 - 00.00 Aphrodite Bar
    10.00 - 00.00 Pool Bar
    10.00 - 17.00 Beach Bar
    10.00 - 17.00 Aqua Bar
    23.00 - 02.00 Disko Bar
    24 saat Mirage Bar
  • Denize sıfır konumdaki tesise ait 250 m uzunlukta kum plaj bulunmaktadır.

  • Tesiste 3 adet açık yüzme havuzu, 6 adet su kaydırağı, kapalı havuz ve çocuk havuzu bulunmaktadır

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.

  • Sigara kullanan misafirler için sahilde ayrı bir bölüm yer almaktadır
  • Tesiste ünlü grup dans şovları, akrobasi şovları, temalı partiler, akşam şovları, müzikal şovlar, havuz oyunları, açık hava diskosu, günlük turnuvalar ve canlı müzik gibi olanaklar bulunuyor.
  • 1-3 Yaş aralığı için (ebeveyn Gözetiminde): Uyku odası, bebek oyun odası, antibakteryal zemin, bebek bezi değiştirme ve bebek sandalyesi

  • 4-7 ve 8-12 Yaş aralığı için: Aktivite odası, lego odası PS odası, sinema, açık yüzme havuzu, futbol sahası, oyun parkı, oyun odası, el işi aktiviteleri, özel temali günler ve spor aktiviteleri

  • 13-17 Yaş aralığı için (Gençler Kulübü): Yarışmalar, spor aktiviteleri, açık hava disko ve özel temali günler gibi olanaklar bulunuyor. (Temmuz ve Ağustos aylarında)

  • Giriş günü odaya meyve sepeti ve şampanya ikramı

  • Özel oda süslemesi

  • Ana restoranda özel masa süslemesi


  • Not:Balayı paketinden faydalanmak isteyen misafirlerin evlilik tarihinden itibaren 1 ay içerisinde yapacakları konaklamalarda geçerlidir. Giriş esnasında evlilik cüzdanlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.
  • Reborn Spa bir Papillon Hotels markasıdır. Papillon Hotels grubunda hizmet vermektedir.

  • Papillon Belvil’de hizmet veren Reborn Spa 560 m² de farklı disiplinlerde masaj hizmetleri, kişiye özel hazırlanan paketler, ritüeller ve Çocuk Spa uygulamaları sunmaktadır.

  • Türk Hamamı, sauna, buhar banyosu, duş, giyinme odası ve dinleme alanlarının kullanımı ücretsizdir. Masaj, bakımlar, güzellik uygulamaları ve diğer tüm hizmetler ücretlidir.


  • 560 m² toplam Wellness bölümünde;
  • 1 Adet Resepsiyon

  • 1 Adet Misafir Dinlenme Yeri

  • 9 Adet Duş Kabini

  • 2 Adet Sauna

  • 1 Adet Buhar Odası

  • 2 Adet Hamam

  • 5 Adet Masaj Odası

  • 1 Adet Thai Odası

  • 1 Adet Güzellik Bakım Odası

  • 1 Adet Manikür & Pedikür Odası

  • 2 Adet Soyunma Odası

  • 2 Adet VIP odası

  • 2 Adet Dinlenme Yeri


  • ÜCRETLİ
  • Masajlar

  • Cilt ve Vücut Bakımı


  • Havlu, peştamal, şampuan - SPA kullanmaya gelen tüm misafirlere verilmektedir.

  • Tekli sabun, şampuan, saç kremi ve duş jeli - özel istekle verilmektedir.

  • Bornoz, terlik- ücretli SPA hizmeti alan misafirlere verilmektedir.
  • "Sizlerin de yakından takip ettiğiniz pandemi sürecini, Papillon Hotel grubu olarak son derece büyük bir hassasiyetle değerlendirmekteyiz. Başta Dünya Sağlık Örgütü olmak üzere, yerel ve uluslararası otoriterilerin konuyla ilgili yaptığı açıklamaları ve alınan tedbirleri titizlikle takip ediyoruz.

    Kendimize çok uzun yıllardır ilke edindiğimiz ‘her alanda yüksek hijyen koşulları ile kaliteli hizmet’ anlayışımızı da bu süreçte geliştirerek, tesislerimizde sizleri ağırlayacağımız günler için hazırlıklarımızı yapmaktayız. Papillon otellerimizde yaşadığınız konfor ve alıştığınız güler yüzlü hizmet standartlarımızdan ödün vermeden sizlere yeni deneyimler sunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.

    Tesislerimiz ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için uluslararası onaylı bir belgelendirme kuruluşu olan Bureau Veritas tarafından belgelendirilmiştir. Ayrıca aylık olarak ‘’Sağlıklı Tatil Sistemi’’ rutin denetimleri ile bağımsız denetçiler tarafından denetlenmektedir. Bu denetimlerdeki yüksek başarı puanları ile tesislerimiz; ‘’Gıda Güvenliği’’ , ‘’Su Güvenliği’’ , ‘’Kat Hizmetleri Kontrol ’’ , ‘’ Hamam- SPA Kontrol’’ sertifikalarına hak kazanmıştır.

    Tesislerimizdeki kalite sorumlularımız, bu belgelerin gereklerinin yerine getirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için her alanda rutin kontrollerini yapmakta, kayıtların tutulmasını ve akredite kuruluşlar tarafından analizlerin yapılmasını sağlamaktadır. Ayrıca tüm çalışanlarımızın Entegre Kalite Yönetim Sistemleri bilinci ile çalışması için gerekli hijyen ve kalite eğitimlerini vermektedir. Eğitim sorumlularımız, tüm çalışanlarımızı sürekli ve güncel eğitimlerle bilgilendirmekte ve sürece adapte olmalarını sağlamaktadır.

    Tesislerimizde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sizlerin ve biz Papillon Hotel çalışanlarının sağlığını riske atmayacak şekilde maksimum titizlikle yürütülmektedir. Hijyen partnerimiz global bir firma olan Diversey’dir. Tüm hijyen süreçlerimizde olduğu gibi pandemi sürecinde de Diversey’in temizlik ve hijyen talimatlarındaki güncellemeleri takip ederek çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

    Tesislerimizde 4 yıldır kullanmakta olduğumuz ve Dünya Sağlık Örgütü’nün de pandemi ile mücadelede önerdiği ULV (ultra-low-volume) ince püskürtme aerosol sisi uygulamasını, Kat Hizmetleri departmanlarımız genel kullanım alanlarında en profesyonel kimyasallar ile uygulamaya devam edecektir. ULV cihazında kullanılan“Water-Clean” içeriği ile insan sağlığına uygun kimyasallarla; bakteri, virüs, mikroplazma ve mantar oluşumunun önüne geçilmektedir. Covid 19 tedbirleri kapsamında uygulamanın sıklığı ve uygulanan alan sayısı artırılarak tüm misafir ve personel alanlarının günlük dezenfeksiyonu sağlanacaktır.

    Papy Kids alanlarında sosyal mesafe kurallarına uygun düzenlemeler yapılmış olup, her alanda maksimum kullanıcı sayıları belirlenmiştir. Kapasiteye uygun kullanım sağlanabilmesi için Papy Kids’e önceden rezervasyon yaptırmanızı rica ederiz.

    Papy Kids aktivitelerimiz çocukların temiz havada daha fazla vakit geçirebileceği şekilde planlanmıştır.
    Çocuklarımızın sık temas ettiği yüzeyler, oyuncaklar, kapı kolları, minderler, vb. her aktivite ve kullanım sonrasında görevli çalışanlarımız tarafından temizlenip dezenfekte edilmektedir ve bu alanların havalandırması yapılmaktadır.
    Gün sonunda tüm Papy Kids alanlarında detaylı temizlik yapıldıktan sonra temas edilen yüzeyler ve tuvaletler Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ile mücadelede önerilen ULV teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Bu süreçte hijyen tedbirlerimiz kapsamında minik parçalı ve/veya pelüş oyuncaklar kaldırılmıştır.
    Çocuklarımızın kullanımına sunulan her alanda görevli çalışanlarımız bulunmakta olup, kişisel temizlik ve sosyal mesafe takipleri yapılmaktadır. Bu alandaki el dezenfektan/antiseptiklerinin çocuklar tarafından gerektiğince kullanımı sağlanmaktadır.
    Ayrıca, tesis genelinde her alanda sosyal mesafeye uygun yerleşim planlarının yapılması, giriş işlemlerinin temassız ve hızlanmasına yönelik aplikasyon çalışmaları, çalışanlarımızın ve misafirlerimizin kullanım alanlarında alkol bazlı dezenfektan ünitelerinin çoğaltılması, çalışanlarımız ve siz misafirlerimiz arasında hızlı ve güvenli iletişim ağının kurulması gibi bir takım çalışmalar da tarafımızdan heyecanla yürütülmektedir. "
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Otel yönetimi, yukarıdaki konsepti hava koşulları ve müşteri talepleri nedeni ile ve force majeur gibi durumlarda önceden haber vermeden değişiklik yapma hakkını saklı tutar

  • 518 odalı tesiste, 3 adet açık yüzme havuzu, 6 adet su kaydırağı, Türk hamamı, sauna, spa merkezi, tenis, kablosuz internet bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Basketbol
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Özel Plaj
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Türk Kahvesi
    • Voleybol

    Ücretli Aktiviteler

    • Bebek Arabası
    • Bilardo
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Dondurma
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • İthal İçecekler
    • Kese
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon

    Otel Özellikleri

    • Denize Sıfır Otel
    • Aquapark Oteli
    • Spa
    • Kapalı Havuz

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    "Sizlerin de yakından takip ettiğiniz pandemi sürecini, Papillon Hotel grubu olarak son derece büyük bir hassasiyetle değerlendirmekteyiz. Başta Dünya Sağlık Örgütü olmak üzere, yerel ve uluslararası otoriterilerin konuyla ilgili yaptığı açıklamaları ve alınan tedbirleri titizlikle takip ediyoruz.

    Kendimize çok uzun yıllardır ilke edindiğimiz ‘her alanda yüksek hijyen koşulları ile kaliteli hizmet’ anlayışımızı da bu süreçte geliştirerek, tesislerimizde sizleri ağırlayacağımız günler için hazırlıklarımızı yapmaktayız. Papillon otellerimizde yaşadığınız konfor ve alıştığınız güler yüzlü hizmet standartlarımızdan ödün vermeden sizlere yeni deneyimler sunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.

    Tesislerimiz ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için uluslararası onaylı bir belgelendirme kuruluşu olan Bureau Veritas tarafından belgelendirilmiştir. Ayrıca aylık olarak ‘’Sağlıklı Tatil Sistemi’’ rutin denetimleri ile bağımsız denetçiler tarafından denetlenmektedir. Bu denetimlerdeki yüksek başarı puanları ile tesislerimiz; ‘’Gıda Güvenliği’’ , ‘’Su Güvenliği’’ , ‘’Kat Hizmetleri Kontrol ’’ , ‘’ Hamam- SPA Kontrol’’ sertifikalarına hak kazanmıştır.

    Tesislerimizdeki kalite sorumlularımız, bu belgelerin gereklerinin yerine getirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için her alanda rutin kontrollerini yapmakta, kayıtların tutulmasını ve akredite kuruluşlar tarafından analizlerin yapılmasını sağlamaktadır. Ayrıca tüm çalışanlarımızın Entegre Kalite Yönetim Sistemleri bilinci ile çalışması için gerekli hijyen ve kalite eğitimlerini vermektedir. Eğitim sorumlularımız, tüm çalışanlarımızı sürekli ve güncel eğitimlerle bilgilendirmekte ve sürece adapte olmalarını sağlamaktadır.

    Tesislerimizde temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sizlerin ve biz Papillon Hotel çalışanlarının sağlığını riske atmayacak şekilde maksimum titizlikle yürütülmektedir. Hijyen partnerimiz global bir firma olan Diversey’dir. Tüm hijyen süreçlerimizde olduğu gibi pandemi sürecinde de Diversey’in temizlik ve hijyen talimatlarındaki güncellemeleri takip ederek çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

    Tesislerimizde 4 yıldır kullanmakta olduğumuz ve Dünya Sağlık Örgütü’nün de pandemi ile mücadelede önerdiği ULV (ultra-low-volume) ince püskürtme aerosol sisi uygulamasını, Kat Hizmetleri departmanlarımız genel kullanım alanlarında en profesyonel kimyasallar ile uygulamaya devam edecektir. ULV cihazında kullanılan“Water-Clean” içeriği ile insan sağlığına uygun kimyasallarla; bakteri, virüs, mikroplazma ve mantar oluşumunun önüne geçilmektedir. Covid 19 tedbirleri kapsamında uygulamanın sıklığı ve uygulanan alan sayısı artırılarak tüm misafir ve personel alanlarının günlük dezenfeksiyonu sağlanacaktır.

    Papy Kids alanlarında sosyal mesafe kurallarına uygun düzenlemeler yapılmış olup, her alanda maksimum kullanıcı sayıları belirlenmiştir. Kapasiteye uygun kullanım sağlanabilmesi için Papy Kids’e önceden rezervasyon yaptırmanızı rica ederiz.

    Papy Kids aktivitelerimiz çocukların temiz havada daha fazla vakit geçirebileceği şekilde planlanmıştır.
    Çocuklarımızın sık temas ettiği yüzeyler, oyuncaklar, kapı kolları, minderler, vb. her aktivite ve kullanım sonrasında görevli çalışanlarımız tarafından temizlenip dezenfekte edilmektedir ve bu alanların havalandırması yapılmaktadır.
    Gün sonunda tüm Papy Kids alanlarında detaylı temizlik yapıldıktan sonra temas edilen yüzeyler ve tuvaletler Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ile mücadelede önerilen ULV teknolojisi ile dezenfekte edilmektedir.
    Bu süreçte hijyen tedbirlerimiz kapsamında minik parçalı ve/veya pelüş oyuncaklar kaldırılmıştır.
    Çocuklarımızın kullanımına sunulan her alanda görevli çalışanlarımız bulunmakta olup, kişisel temizlik ve sosyal mesafe takipleri yapılmaktadır. Bu alandaki el dezenfektan/antiseptiklerinin çocuklar tarafından gerektiğince kullanımı sağlanmaktadır.
    Ayrıca, tesis genelinde her alanda sosyal mesafeye uygun yerleşim planlarının yapılması, giriş işlemlerinin temassız ve hızlanmasına yönelik aplikasyon çalışmaları, çalışanlarımızın ve misafirlerimizin kullanım alanlarında alkol bazlı dezenfektan ünitelerinin çoğaltılması, çalışanlarımız ve siz misafirlerimiz arasında hızlı ve güvenli iletişim ağının kurulması gibi bir takım çalışmalar da tarafımızdan heyecanla yürütülmektedir. "